eCommerce

Το εορτολόγιο του ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2022!

Το εορτολόγιο του ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2022!

Οι εποχές που το ηλεκτρονικό εμπόριο βρισκόταν στο επίκεντρο μόνο μερικές ημέρες του χρόνου, όπως η Cyber Monday, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί! Παρά το γεγονός ότι οι υψηλότερες πωλήσεις της χρονιάς πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων, υπάρχουν πολλές ακόμα σημαντικές ημερομηνίες κατά τη διάρκεια της χρονιάς που πρέπει να στοχεύσετε για να προωθήσετε τις πωλήσεις σας.

Δείτε μια επισκόπηση των βασικών γεγονότων που αφορούν στους εμπόρους λιανικής το 2022, σχεδιάστε τις στρατηγικές σας και προγραμματίστε τις κινήσεις σας για το e-shop και τα κοινωνικά σας δίκτυα.

 

14 Φεβρουαρίου – Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

Φυσικά και δεν είναι όλοι λάτρεις της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου, αλλά η αποτυχία αξιοποίησης των ευκαιριών πωλήσεων που προσφέρει θα μπορούσε να είναι πραγματικά απογοητευτική! Για πολλούς, αυτή η μέρα ρομαντισμού συνεπάγεται γλυκές χειρονομίες και δώρα. Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι μόνο οι Αμερικανοί ξόδεψαν περισσότερα από 27 δισ. δολάρια την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2020 - με μέση δαπάνη 196,31 δολάρια ανά άτομο!

Προσπαθήστε να είστε δημιουργικοί και πρωτότυποι. Είτε πρόκειται για ένα ημερολόγιο της V-day όπως αυτό της Lancôme, είτε για τη δημιουργία ενός αποκλειστικού καταστήματος παρόμοιου με αυτό της Pip & Nut, διαφοροποιήστε την επιχείρησή σας από τον ανταγωνισμό. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ευκαιρία για να βελτιώσετε τη διατήρηση των πελατών συνεργαζόμενοι με μια φιλανθρωπική οργάνωση - πάντα στο πλαίσιο της προσφοράς αγάπης.

8 Μαρτίου – Ημέρα της Γυναίκας 

Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας είναι ένας εορτασμός της συνεισφοράς των γυναικών στην κοινωνία και χρησιμεύσει ως "όχημα" για την προώθηση της ισότητας των φύλων σε όλους τους τομείς. Αν και δεν έχει σχέση με το ηλεκτρονικό εμπόριο σε πρώτη ανάγνωση, μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή τη σημαντική ημέρα.

Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να αναδείξετε ορισμένες από τις γυναίκες της εταιρείας σας, για να δείξετε την εκτίμησή σας για τη σκληρή δουλειά τους. Ένα παράδειγμα είναι ο Sam Edelman ένας έμπορος που παρουσίασε τις γυναίκες που ήταν υπεύθυνες για την επιτυχία του, ενώ η εταιρεία του πρόσφερε επίσης δώρα από δύο επιχειρήσεις που ιδρύθηκαν από γυναίκες, με οποιαδήποτε αγορά στο κατάστημά του.

24 Απριλίου – Πάσχα

Το Πάσχα είναι από τις σημαντικότερες γιορτές του Χριστιανισμού, μαζί με τα Χριστούγεννα και έχει ιδιαίτερη βαρύτητα ως προς τα δώρα που προσφέρονται, ειδικά με τα ελληνικά έθιμα για τα δώρα στα βαφτιστήρια! Τα στατιστικά διεθνώς δείχνουν μια αυξητική τάση στις αγορές την περίοδο του Πάσχα, γνωστό και ως “Easter effect”.

Βρείτε τον κατάλληλο τρόπο να "πλασάρετε" την εταιρεία και τα προϊόντα σας στις ανάγκες τις Πασχαλινής αγοράς. Φτιάξτε κατάλληλα newsletter, εκπτωτικούς κωδικούς και εκμεταλευτείτε τα social media.

8 Μαΐου – Ημέρα της Μητέρας

Με τη σταδιακή χαλάρωση των περιορισμών για τον COVID, η αισιοδοξία των καταναλωτών γύρω από αυτήν την ημέρα έχει αυξηθεί δραστικά. Εκμεταλλευτείτε πλήρως αυτήν την ημέρα, κάνοντας διαφημιστικές εκστρατείες που αναδεικνύουν το συναίσθημα και τιμούν τις πιο σημαντικές γυναίκες στη ζωή μας. Κάντε κλικ εδώ για να εμπνευστείτε από κάποιες σχετικές ιδέες μάρκετινγκ.

19 Ιουνίου – Ημέρα του Πατέρα

Παρόλο που η Ημέρα του Πατέρα δεν είναι τόσο διαδεδομένη όσο η αντίστοιχη της μητέρας, ας μην ξεχνάμε όμως, ότι όπως και οι μητέρες, οι πατέρες (και οι πατρικές φιγούρες) έχουν πολλαπλούς και πολύ σημαντικούς ρόλους σε μια οικογένεια. Γιορτάστε αυτή την ημέρα και τις θυσίες τους, προβάλλοντας συναισθηματικές διαφημιστικές καμπάνιες, όπως αυτή της Nike.

17 Σεπτεμβρίου – Oktoberfest

Φέτος, στις 17 Σεπτεμβρίου αναμένεται να επανέλθει το μεγαλύτερο φεστιφάλ μπύρας του κόσμου, το περίφημο Oktoberfest στο Μόναχο. Κάθε χρόνο, το Oktoberfest προσελκύει περίπου 6 εκατομμύρια επισκέπτες από όλο τον κόσμο και φέτος αναμένεται η ανάλογη κοσμοσυρροή - εάν δεν προκύψει κάποιο σημαντικό απρόοπτο με την πανδημία... Πρόσφατα, βλέπουμε όλο και περισσότερες χώρες να γιορτάζουν τις δικές τους εκδοχές του Oktoberfest, οι πιο διάσημες είναι στο Tόκιο και το Mile High City του Κολοράντο.

Στη χώρα μας, τελευταία γίνονται δειλά κάποιες εκδηλώσεις, αλλά οι λάτρεις της μπύρας είναι πολλοί και σίγουρα υπάρχει κοινό που θα ανταποκριθεί σε έξυπνες προωθητικές ενέργειες.

31 Οκτωβρίου – Halloween

Δεν είναι μεγάλο το κοινό για... κολοκύθες και θρίλερ καρναβάλια στη χώρα μας, αλλά εάν πιστεύετε πως αξίζει να δοκιμάσετε, θα βρείτε πολύ υλικό και έμπνευση στο Internet για να πάρετε ιδέες.

11 Νοεμβρίου – Singles’ Day

Η Singles’ Day που ξεκίνησε από την Κίνα σαν μια ημέρα εορτασμού των ανύπαντρων, ή ελεύθερων, αν προτιμάτε, έχει εξελιχθεί διεθνώς στο μεγαλύτερο γεγονός αγορών στο ηλεκτρονικό εμπόριο! Με τα χρόνια, έχουμε δει συμμετοχή από πολλές μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Ως εκ τούτου, θα ήταν καλή ιδέα να εκμεταλευτείτε την ανερχόμενη δημοφιλία της και να αξιοποιήσετε την ευκαιρία να εμπλακείτε σε ένα τόσο επικερδές γεγονός.

Δεδομένου ότι η δωρεάν αποστολή έχει τεράστια επιρροή στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, θυμηθείτε να τη βελτιστοποιήσετε σε όλες τις καμπάνιες μάρκετινγκ

25 Νοεμβρίου - Black Friday, 28 Νοεμβρίου - Cyber Monday

Χρειάζεται να πούμε κάτι για αυτές τις ημερομηνίες; :)

25 Δεκεμβρίου – Χριστούγεννα

Για τα e-shop, ένα τέλειο χριστουγεννιάτικο δώρο θα ήταν μια αγοραστική σεζόν χωρίς προβλήματα, με πολλά έσοδα! Είναι γνωστό ότι οι πωλήσεις αυξάνονται κατακόρυφα την περίοδο των Χριστουγέννων, όμως αν θέλετε πιστέψετε το: η δαπάνη ανά νοικοκυριό στις ΗΠΑ είναι περίπου 1.300 δολάρια κατά τη διάρκεια αυτής της εορταστικής περιόδου...

Εάν θέλετε να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας τα ερχόμενα Χριστούγεννα, φροντίστε να προγραμματίσετε ορθά εκ των προτέρων. Βρείτε πρωτότυπες ιδέες, όπως για παράδειγμα ένα χριστουγεννιάτικο κουίζ για να το συμπεριλάβετε στα email, όπως αυτό της Coco Village. Επίσης, εξετάστε το ενδεχόμενο να κάνετε τη ζωή των πελατών σας πιο εύκολη, προτείνοντάς τους έναν οδηγό δώρων που μπορούν να ακολουθήσουν. Καθώς οι καταναλωτές κατακλύζονται από ιδέες και διαφημίσεις, ένας οδηγός δώρων μπορεί να είναι κάτι που θα κερδίσει την προσοχή και την εμπιστοσύνη τους!

Για ποιες γιορτές ανυπομονείτε περισσότερο;

Αν το 2021 μας δίδαξε κάτι, είναι ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει. Οι έμποροι πρέπει να μάθουν να διαφοροποιούνται από το πλήθος για να επιβιώσουν σε αυτήν την εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να προγραμματίσετε εκ των προτέρων, επομένως προσθέστε αυτήν την πλήρη λίστα στο ημερολόγιό σας για το 2022 και μην ανησυχείτε ποτέ ξανά μήπως χάσετε μια πιθανή ευκαιρία!

Πηγή: parcelmonitor.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search