eCommerce

To e-food αποκτά το delivery.gr και επεκτείνεται σε φυσικά σημεία πώλησης

Το ντεμπούτο του στην αγορά των φυσικών σημείων πώλησης προϊόντων ετοιμάζει το e-food μετά την εξαγορά από την μητρική του εταιρεία, Delivery Hero, της εταιρείας ΙΝΚΑΤ, η οποία διαχειρίζεται το δίκτυο περιπτέρων Kiosky’s και τα καταστήματα Kiosky’s Convenience Stores.

Η Delivery Hero, η γερμανική εταιρεία στην οποία ανήκει το e-food, προχώρησε σε γνωστοποίηση προς την Επιτροπή Ανταγωνισμού ότι στις 2 Σεπτεμβρίου κατέληξε σε συμφωνία για την εξαγορά των εταιρειών «Άλφα Διανομές Ζαχαρώδη Ποτά Ψιλικά Α.Ε.» (η εταιρεία χονδρικής του ομίλου), ΙΝΚΑΤ, delivery.gr και e-table.gr.

Το τίμημα της εξαγοράς δεν έχει γίνει γνωστό, ωστόσο σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς με τους οποίους επικοινώνησε το Moved.gr, η κίνηση αυτή αποτελεί σαφή ένδειξη των αλλαγών που βρίσκονται σε εξέλιξη στην εγχώρια αγορά λιανικής πώλησης προϊόντων, με το e-food να θέλει να διευρύνει σημαντικά τη θέση του.

Η συμφωνία εξαγοράς περιλαμβάνει ακόμη το delivery.gr, μία από τις πιο «μικρές» πλατφόρμες online παραγγελιών. Στο παρελθόν, το e-food είχε προχωρήσει σε αντίστοιχες εξαγορές αποκτώντας το clickdelivery.gr και το deliveras.gr.

Επίσης, περιλαμβάνει και το e-table.gr, μία πλατφόρμα κρατήσεων σε εστιατόρια, η οποία παρουσιάζει ικανοποιητικούς καλούς ρυθμούς ανάπτυξης ιδίως τους τελευταίους μήνες, καθώς οι αλλαγές που έφερε η πανδημία στο χώρο της εστίασης έχει οδηγήσει σε αύξηση της χρήσης της συγκεκριμένης πλατφόρμας.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί, ότι η συμφωνία δίνει τη δυνατότητα στην Delivery Hero να μην προχωρήσει στην απόκτηση είτε του delivery.gr, είτε του e-table.gr, είτε και των δύο. 

Η εξαγορά τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Πηγή: moved.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


eMarketer: Στα 620 δισ. δολάρια ο τζίρος του e-commerce στη Δ. Ευρώπη

Σύμφωνα με το eMarketer, η αξία των πωλήσεων μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου στη Δυτική Ευρώπη θα φτάσει φέτος στα 620 δισ. δολάρια και θα αποτελούν ποσοστό 14,4% των συνολικών λιανικών πωλήσεων στην περιοχή.

Η πρόβλεψη είναι σημαντικά αναθεωρημένη προς τα πάνω σε σχέση με την προηγούμενη εκτίμηση της εταιρείας, που προέβλεπε τις πωλήσεις να προσεγγίσουν το ορόσημο των 600 δισ. δολαρίων το 2022.  

 

Η πανδημία ώθησε τις επιχειρήσεις του λιανεμπορίου να στραφούν εντονότερα στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να μπορέσουν να διατηρηθούν στην αγορά. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στις λιανικές πωλήσεις αυξήθηκε εντυπωσιακά από την έναρξη της πανδημίας, αφού από 10,1% το 2019, έφθασε στο 13,4% το 2020 και φέτος αναμένεται να φτάσει 14,4%. Για το επόμενο έτος, οι εκτιμήσεις το τοποθετούν στο 14,8%.

Γράφημα: emarketer.com

 

Σε απόλυτα μεγέθη, η αξία των ηλεκτρονικών πωλήσεων στη Δυτική Ευρώπη ήταν στα 430 δισ. δολάρια το 2019 και το 2020 έφτασε στα 560 δισ. δολάρια. Για το 2022, η πρόβλεψη του eMarketer είναι για 660 δισ. δολάρια.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Προετοιμαστήκατε για τις εορταστικές αγορές των Χριστουγέννων;

Μετά τις προετοιμασίες για την καλοκαιρινή περίοδο και την "Back 2 School", οι περισσότεροι έμποροι ετοιμάζονται για την περίοδο των Χριστουγέννων.

Ως γνωστό, η περίοδος των εορτών των Χριστουγέννων είναι η πιο πολυάσχολη και αποδοτική του έτους για τα e-shop (όπως και γενικότερα την αγορά του retail), καθώς οι παραγγελίες αυξάνονται, αφού οι καταναλωτές αγοράζουν δώρα. Το Ecommerce Trend Report που δημοσιεύτηκε από την εταιρεία ειδών συσκευασίας Packhelp, περιλαμβάνει αποτελέσματα έρευνας σε περισσότερες από 400 επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, πολύ λίγοι έμποροι, σε ποσοστό μόλις 11%, προετοιμάστηκαν για τις γιορτές κατά το δεύτερο τρίμηνο και στην αρχή του τρίτου τριμήνου του έτους. Οι περισσότερες επιχειρήσεις, σε ποσοστό που φτάνει το 62% προετοιμάζονται για την περίοδο των εορτών τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο. Υπάρχει και ένα 27% περίπου των e-shop ξεκινούν την προετοιμασία τους μόλις τον Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο οι έμποροι ετοιμάζονται έγκαιρα, αφού ξεκινούν - ή είναι πιθανότερο να ξεκινήσουν - την προετοιμασία τους στα τέλη του 2ου τριμήνου του έτους. Οι εταιρείες που καθυστερούν και φτάνουν στα τέλη του τρίτου τριμήνου και στο τέταρτο τρίμηνο για να κάνουν ετοιμασίες, εδρεύουν στη Γαλλία και σε χώρες της "υπόλοιπης Ευρώπης", εκτός των μεγάλων αγορών της Βρετανίας, της Γερμανίας και της Ισπανίας.

Ενώ το 50% των εταιρειών που ερωτήθηκαν απάντησαν ότι έχουν κάνει κάποιες προετοιμασίες, μόνο το 4% από αυτές δηλώνουν έτοιμες για την εορταστική σεζόν. Περίπου το 22% παραδέχεται ότι είναι εντελώς απροετοίμαστο, ενώ άλλο ένα 22% δήλωσε ότι είναι "κάπως" προετοιμασμένο.

Στρατηγικές

Ενώ τα χρονοδιαγράμματα των προετοιμασιών τους διαφέρουν, οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις ίδιες στρατηγικές για να αυξήσουν τα έσοδά τους κατά τη διάρκεια της περιόδου των εορτών. Αυτά επικεντρώνονται στην αύξηση του engagement των καταναλωτών, καθώς και την προσέγγιση νέου κοινού. Όσον αφορά στο social commerce, μόλις το 17% επικεντρώνεται στην πώληση μέσω των κοινωνικών μέσων, όμως, το 81% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι οι εταιρείες που δεν επενδύουν στο κοινωνικό εμπόριο θα μείνουν πίσω.

Επιπλέον, οι περισσότερες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου ποντάρουν στη δωρεάν αποστολή (24%), σε εκπτώσεις (22%) και ειδικές συνδυαστικές προσφορές (19%) για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ευρώπη, στη Γαλλία και τη Βρετανία δινουν βαρύτητα στις ειδικές προσφορές, όπως οι πωλήσεις "1+1", οι οποίες είναι πιο δημοφιλείς εκεί.

Επίσης, οι εταιρείες δήλωσαν πως θέλουν να βελτιστοποιούν τις συσκευασίες τους. Το 81% των εταιρειών που ερωτήθηκαν, είτε θα παραγγείλουν συσκευασίες με θέμα τα Χριστούγεννα (36%) ή θα προσθέσουν εορταστικές "πινελιές" στις συσκευασίες τους, όπως κάρτες ευχαριστιών (45%). Μόνο το 18% δε θα κάνει κάποια Χριστουγεννιάτικη προσαρμογή στις συσκευασίες του.

Η βιώσιμη συσκευασία παίζει έναν ακόμη σημαντικό ρόλο, με το 94% των ερωτηθέντων να συμφωνούν ότι πρέπει να τις διαθέτουν, ως απάντηση στην αυξανόμενη επιθυμία των καταναλωτών να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Μπορείτε να δείτε τα βασικά ευρήματα και να κατεβάσετε ολόκληρη την έκθεση της έρευνας από εδώ.

Πηγή: ecommercenews.eu

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Premium σεμινάρια eCommerce με ειδική έκπτωση για τους αναγνώστες του Webworldnews.gr

Στις 12, 14 & 20 Οκτωβρίου, η Sherpa Society, θα πραγματοποιήσει το πρώτο της "eCommerce Masterclass Trilogy" με εκπαιδευτές δύο practitioners παγκοσμίου φήμης.

To eCommerce Masterclass Trilogy είναι ένα premium εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο απαρτίζεται από 3 σεμινάρια ειδικά σχεδιασμένα για eCommerce Specialists, στελέχη Digital Marketing, ιδιοκτήτες eShops και UX/UI specialists.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα διοργανώνεται της Sherpa Society παρέχει 16 ώρες στοχευμένης εκπαίδευσης στο eCommerce Optimization, το UX & το User Research, με δύο world-class εκπαιδευτές από το εξωτερικό, τον Karl Gilis και την Els Aerts

Τα τρία σεμινάρια που διατίθενται είναι:

  • "UX and Usability Fundamentals for eCommerce" στις 12 Οκτωβρίου
  • "User Research for eCommerce" στις 14 Οκτωβρίου
  • "AB-testing and Optimization for eCommerce" στις 20 Οκτωβρίου

 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ένα, δύο ή και τα τρία διαθέσιμα σεμινάρια.

Το WebWorldNews εξασφάλισε για όλους εσάς έκπτωση 15% την οποία μπορείτε να ενεργοποιήσετε χρησιμοποιώντας το κουπόνι WebWorldNews15.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτές και το πρόγραμμα του eCommerce Masterclass Trilogy, μπορείτε να επισκεφτείτε το https://getyoursherpa.com/e-commerce-masterclass-trilogy

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πότε είναι απαραίτητο το redesign σε ένα e-shop;

Για να θέσουμε το απόφθεγμα του Steve Jobs με «δικά» μας λόγια, το (Re)design πρέπει να λαμβάνει υπόψη πρωτίστως τη λειτουργικότητα. Εάν, δηλαδή, το e-shop έχει σχεδιαστεί σωστά (βάσει βέλτιστων πρακτικών), τότε και το «πώς αισθάνεται κανείς» κατά την πλοήγησή του, θα είναι σωστό, δυνατό και - το κυριότερο - αποδοτικό.

Σε αυτό το άρθρο θα περιγράψουμε τις λειτουργίες μιας κορυφαίας πλατφόρμας, τον ρόλο που παίζει στην επιτυχία ενός e-commerce μοντέλου και, τελικά, θα τεκμηριώσουμε τους λόγους που το redesign αποτελεί την επανεκκίνηση σε μια online επιχείρηση με στόχο την κορυφή.

 

Πότε είναι απαραίτητο το redesign;

Για λόγους ουσίας θα εστιάσουμε στους βασικούς λόγους που καθιστούν τo redesign απαραίτητο ώστε να γίνουν ευδιάκριτα το οφέλη με την πρώτη κιόλας ανάγνωση.

Το redesign είναι απολύτως απαραίτητο, όταν:

  1. Το design/σχεδιασμός του e-shop δεν τηρεί τους κανόνες ευχρηστίας.
  2. Το e-shop είναι… «αργό»!
  3. Το e-shop δεν είναι mobile friendly.
  4. Το site δεν διαλειτουργεί με 3rd Party λογισμικό.

 

Ας τα δούμε αναλυτικά.

 

Το design/σχεδιασμός του e-shop δεν τηρεί τους κανόνες ευχρηστίας

Όλοι μας δεν έχουμε επισκεφτεί ένα e-shop και αναγκαστήκαμε γρήγορα να το εγκαταλείψουμε χωρίς να ολοκληρώσουμε καμία παραγγελία; Οι περισσότεροι από εμάς θυμόμαστε τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε κατά την αναζήτηση, πλοήγηση ή ολοκλήρωση μιας παραγγελίας θέτοντας αναπόφευκτα στον εαυτό μας κάποιες από τις ακόλουθες ερωτήσεις:

  • Γιατί δεν μπορώ να ολοκληρώσω την παραγγελία;
  • Τι μεταφορικά θα πληρώσω;
  • Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω την παραγγελία;
  • Γιατί δεν μπορώ να βρω αυτό που ψάχνω;
  • Γιατί δεν καταλαβαίνω τί είναι αυτό που μου πουλάνε και ποια είναι τα χαρακτηριστικά του προϊόντος που βλέπω;

 

 

Πλήθος ερωτημάτων… που όλα οδηγούν στον μεγαλύτερο εχθρό του e-commerce και τελικά του εσόδου του E-Shop: στην εγκατάλειψή του. Γιατί; Διότι πολύ απλά ο σχεδιασμός του δεν συμβαδίζει με τις καθιερωμένες αρχές ευχρηστίας.

 

Usabilty testings

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να ανακαλύψετε τι ακριβώς κρύβεται πίσω από την εμπειρία των πελατών σας στους λόγους που οδηγούν σε εγκατάλειψη είναι το Usability Testing (Δοκιμή Χρηστικότητας). Η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων του κρίνεται από τη μεθοδολογία και την εμπειρία του φορέα που θα το διενεργήσει. Εμπιστευθείτε, όπως σε όλες τις «εξετάσεις», τους ειδικούς.

Τα insights και τα ευρήματα που προκύπτουν από τα tests αυτά είναι πραγματικά αποκαλυπτικά και εξαιρετικά πολύτιμα για κάθε επιχειρηματία e-shop ανεξαιρέτως.

Αρχικά, σχεδιάζουμε τα σενάρια διαδικασιών που θέλουμε/πρέπει να ελέγξουμε αναφορικά με την ευχρηστία που προσφέρουμε στον χρήστη.

Κατόπιν εμπλέκουμε ομάδες αντιπροσωπευτικών δειγμάτων δυνητικών πελατών ζητώντας τους να εκτελέσουν συγκεκριμένες λειτουργίες σύμφωνα με τα εκπονημένα σενάρια διαδικασιών.

Παρατηρούμε και καταγράφουμε πλήρως την εμπειρία τους, ώστε να τα μελετήσουμε και να εντοπίσουμε τα σημεία που υστερούμε. Ιδανικά, η διαδικασία πρέπει να επαναλαμβάνεται με τις ίδιες ομάδες, σε σύγκριση με τα ανταγωνιστικά μας e-shops.

Στη συνέχεια, συλλέγουμε όλα τα ευρήματά μας, τα μελετάμε και σχεδιάζουμε τη βέλτιστη αξιοποίησή τους με πραγματικές λύσεις βελτίωσης / ανασχεδιασμού (redesign) του e-shop.

 

Το e-shop είναι… «αργό»!

Όλες οι μελέτες και οι πηγές της διεθνούς βιβλιογραφίας συγκλίνουν στο συμπέρασμα ότι η αποτελεσματικότητα ενός e-shop επηρεάζεται σημαντικά από την ταχύτητα φόρτωσης. Συγκεκριμένα, η ταχύτητα φόρτωσης είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εμπειρία των χρηστών (user experience) και κατ’ επέκταση επηρεάζει άμεσα το ποσοστό μετατροπών και το ποσοστό εγκατάλειψης.

 

Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους:

  • Το 40%των χρηστών εγκαταλείπουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα όταν ο χρόνος φόρτωσης είναι μεγαλύτερος από 3 δευτερόλεπτα, με το ποσοστό να ανεβαίνει στο 53% όταν μιλάμε για mobile users.
  • Κάθε καθυστέρηση 2 δευτερολέπτων αυξάνει κατά 103% το ποσοστό εγκατάλειψης.
  • Οι χρήστες επισκέπτονται 8,9 σελίδες όταν ο χρόνος φόρτωσης είναι 2 δευτερόλεπτα, έναντι μόλις 3,3 σελίδων όταν ο χρόνος φόρτωσης είναι 8 δευτερόλεπτα.
  • Το ποσοστό μετατροπής μειώνεται κατά 7% για κάθε 0,1 δευτερόλεπτο καθυστέρησης στη φόρτωση των σελίδων.
  • Το ποσοστό μετατροπής αυξάνεται κατά 8,4% για κάθε 0,1 δευτερόλεπτο βελτίωσης στη φόρτωση των σελίδων.

 

Άρα… η ταχύτητα φόρτωσης των σελίδων κάθε e-shop είναι θέμα σχεδιασμού της πλατφόρμας και καθώς γνωρίζουμε ότι η ταχύτητα βελτιώνει την εμπειρία των πελατών του e-shop, αυτό έχει τεράστια επίδραση στο conversion rate και τελικά στα έσοδα.

Δεν πρέπει να υποτιμηθεί η αξιοποίηση των βελτιωμένων semantics και η πολυστρωματική αποθήκευση δεδομένων (multi-layer caching). Έτσι, θα επιτύχετε κορυφαίες επιδόσεις στην ταχύτητα αποκρισιμότητας του e-shop (e-shop responsiveness speed).

 

Το e-shop δεν είναι mobile friendly

Ας δούμε μερικά στοιχεία που καθιστούν «μονόδρομο» την smartphone-friendly δόμηση ενός e-shop για τη εξέλιξη και εν τέλει, τη βιωσιμότητά του.

  • Το mobile commerce αναπτύσσεται με 3πλάσιο ρυθμό σε σχέση με το «παραδοσιακό» e-commerce.
  • Η μέση συνεισφορά των κινητών συσκευών σε ένα e-shop ανέρχεται σε ποσοστό άνω του 70%
  • Άνω του 70% των e-shops στην Ελλάδα αποτυγχάνουν να λάβουν διψήφια βαθμολόγηση (με άριστα το 100) στα speed tests των σχετικών εργαλείων της Google.
  • Η Google κατατάσσει πλέον τα οργανικά αποτελέσματα μόνο από e-shops που είναι smartphone-friendly.

 

Συμπέρασμα: Αν έχετε ένα «εχθρικό» προς τις κινητές συσκευές e-shop, είναι σαν να αποφασίζετε συνειδητά ότι δεν σας ενδιαφέρει η ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Αλλιώς… ο σχεδιασμός διαφορετικού Front End για κάθε κατηγορία συσκευής (μεγάλες οθόνες, laptops, tablets, mobile συσκευές) κρίνεται απολύτως υποχρεωτικός.

Mόνο έτσι αξιοποιούνται στο μέγιστο οι κανόνες UI/UX και αλληλεπίδρασης με τους users: λαμβάνοντας υπόψη τα λειτουργικά πλεονεκτήματα που προσφέρει η κάθε συσκευή αλληλεπίδρασης.

Επίσης, έχοντας adaptive και όχι responsive τεχνολογία, το e-shop σας θα ανταποκρίνεται σωστά σε όλα τα μεγέθη των συσκευών: μεγάλες οθόνες, laptop, tablet, mobile συσκευές.


Ανακαλύψτε περισσότερα εδώ:

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=Wp9bbQCexag"]

 

Το site δεν διαλειτουργεί με 3rd Party λογισμικό

Ένας άλλος λόγος που το redesign κρίνεται απαραίτητο, είναι για να μπορέσει η πλατφόρμα να συμβαδίζει με όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις που ενισχύουν την αποδοτική λειτουργία ενός e-commerce business, όπως:

  • Η ενσωμάτωση Artificial Intelligence εφαρμογών, ώστε το e-shop να «εκπαιδεύεται» στις επιθυμίες και τις προτιμήσεις του user προσφέροντας personalized πλοήγηση.

 

  • Διασύνδεση με το ERP της επιχείρησής σας για την άμεση ενημέρωση των αποθεμάτων, των πωλήσεων και της καρτέλας των πελατών, ώστε να υπάρχει άμεση αμφίδρομη καταχώρηση των μεταβολών που πραγματοποιούνται σε real time.
  • Διασύνδεση με τις πλατφόρμες digital marketing (Facebook, Google, κ.λπ.) για τη real time άντληση της πληροφορίας και της επίδρασης που έχει το κάθε κανάλι στις παραγγελίες του ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Smart search προϊόντων με τη χρήση εφαρμογής που εκπαιδεύεται βάσει παρελθοντικών αναζητήσεων για τα πιο δημοφιλή προϊόντα ανά κατηγορία.

 

Πίσω από το redesign, κρύβεται ένας πολύπλοκος μηχανισμός τεράστιας ακριβείας ως προς τους κανόνες λειτουργικότητάς του. Όσο πιο πιστά και απαρέγκλιτα τηρούνται οι κανόνες / βέλτιστες πρακτικές, τόσο πιο έντονα θετικό θα είναι το user experience. Συνεπώς, τόσο περισσότερο θα αυξάνεται και η κερδοφορία της επένδυσής σας στο redesign.

Ανακαλύψτε περισσότερα εδώ και δείτε πώς η ομάδα της Plushost εννοεί το redesign στην πράξη με αποτελέσματα που επιβραβεύονται στο ταμείο του συνεργάτη μας, αλλά και στα e-volution ΑWARDS.

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


ΕΣΕΕ: 7.000 εργαζόμενοι καταρτίστηκαν σε e-commerce και logistics

Ολοκληρώθηκε από την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (Ε.Σ.Ε.Ε.) η υποστήριξη 7.000 εργαζομένων που απασχολούνται στο εμπόριο ή επιθυμούν να απασχοληθούν σε αυτό με σκοπό την ενίσχυση των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους στους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου και της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Η δράση, συνολικής διάρκειας 18 μηνών, περιελάμβανε 6 ατομικές συνεδρίες επαγγελματικής συμβουλευτικής και στοχευμένα προγράμματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης διάρκειας 50 έως 120 ωρών, τόσο σε οριζόντιες όσο και σε επαγγελματικές γνώσεις και δεξιότητες στα θεματικά πεδία του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των διαδικασιών εφοδιαστικής αλυσίδας.

Στους συμμετέχοντες απονεμήθηκε κατόπιν εξετάσεων βεβαίωση πιστοποίησης των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησαν, ως πρόσθετο εφόδιο για την διατήρηση της θέσης τους στην αγορά εργασίας ή και τη βελτίωση της επαγγελματικής προοπτικής τους.

Οι τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου και της εφοδιαστικής αλυσίδας αποτελούν προτεραιότητες της στρατηγικής της Ε.Σ.Ε.Ε. για την ανάπτυξη του ελληνικού Εμπορίου.

Στο πλαίσιο αυτό η Ε.Σ.Ε.Ε. υλοποιεί μια ευρεία δέσμη δράσεων με σκοπό την προσαρμογή των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην τάση ψηφιοποίησης και μετασχηματισμού της λειτουργίας τους, τάση η οποία επιταχύνθηκε λόγω της πανδημίας και των μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας.

Κατά το διάστημα αυτό, τόσο το ηλεκτρονικό επιχειρείν όσο και ο τομέας των logistics αναδείχθηκαν σε βασικά εργαλεία τροφοδοσίας της αγοράς, επιβίωσης των επιχειρήσεων και διατήρησης των θέσεων εργασίας σε αυτές.

Η επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών ανέδειξε την ανάγκη αφ’ενός επενδύσεων από τις επιχειρήσεις σε νέες τεχνολογίες και σε υπηρεσίες εφοδιαστικής αλυσίδας, αφ’ ετέρου προσανατολισμού του ανθρώπινου δυναμικού σε σύγχρονες και επίκαιρες ειδικότητες.

Το έργο με τίτλο «Διαρθρωτική Προσαρμογή Εργαζομένων που απασχολούνται στο Εμπόριο ή επιθυμούν να απασχοληθούν σε αυτό, με σκοπό την ψηφιακή εξειδίκευση και τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών εφοδιαστικής αλυσίδας» έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία» (ΕΠΑΝΕΚ) του ΕΣΠΑ 2014-2020 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ).

Εικόνα: Glenn Carstens-Peters, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πρώτη η Ελλάδα στο ρυθμό ανάπτυξης του e-commerce στην Ευρώπη

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο E-commerce Europe και το EuroCommerce δημοσίευσαν από κοινού την Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2021 - 2021 European E-commerce Report.

Το 2020, το συνολικό ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε σε 757 δισεκατομμύρια ευρώ, αύξηση 10% από 690 δισεκατομμύρια ευρώ το 2019.

Το 2020 ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά, που σημαδεύτηκε από την πανδημία COVID-19 και τον συνακόλουθο σημαντικό ρόλο του ηλεκτρονικού εμπορίου, τόσο για την κοινωνία όσο και για την οικονομία. Αυτό αντικατοπτρίζεται επίσης στα στοιχεία για την ανάπτυξη, τα οποία παρέμειναν σημαντικά (10%), αλλά μειώθηκαν ελαφρώς σε σύγκριση με το 2019 (14%).

Ο COVID-19 έδωσε σημαντική ώθηση στις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά η απότομη πτώση των διαδικτυακών πωλήσεων στον τομέα του τουρισμού και των υπηρεσιών (εκδηλώσεις, εισιτήρια κ.λπ.) συνέβαλε στην συγκράτηση της συνολικής ανάπτυξης.

Η πανδημία είχε τεράστιο αντίκτυπο στις εξελίξεις στον τομέα του λιανικού εμπορίου. Το lockdown επιτάχυνε την υπάρχουσα τάση προς την ψηφιακή και πράσινη μετάβαση των καταστημάτων. Οι επενδύσεις των επιχειρήσεων στα ψηφιακά κανάλια πωλήσεων, οι οποίες είχαν αρχικά προγραμματιστεί για αρκετά χρόνια, πραγματοποιήθηκαν μέσα σε λίγους μήνες.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν σανίδα σωτηρίας για τους καταναλωτές, καθώς περιορισμοί, όπως το αναγκαστικό κλείσιμο καταστημάτων, τους εμπόδισαν να αγοράσουν ό,τι χρειάζονταν στα καταστήματα. Ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν έχει αντισταθμίσει πλήρως τις απώλειες που υπέστησαν πολλές ΜΜΕ με φυσικά καταστήματα, έχει απορροφήσει μεγάλο μέρος του οικονομικού σοκ. Ωστόσο, απαιτούνται περαιτέρω εργασίες για να διασφαλιστεί ότι ο ευρύτερος τομέας του λιανικού εμπορίου μπορεί να επωφεληθεί βέλτιστα από τις λύσεις που προσφέρει ο ψηφιακός μετασχηματισμός.

 

 

Η έκθεση του 2021 δείχνει ότι η Δυτική Ευρώπη είναι η ισχυρότερη περιοχή όσον αφορά τον κύκλο εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C, διακρατώντας το 64% του συνολικού κύκλου εργασιών για το 2020. Η Νότια Ευρώπη ακολουθεί στη δεύτερη θέση με μόλις 16% του συνολικού κύκλου εργασιών. Ακολουθούν, η Κεντρική Ευρώπη με 8%, ενώ η Βόρεια και η Ανατολική Ευρώπη (και οι δύο με 6%) είναι στις τελευταίες θέσεις.

Οι ηγέτες στον κύκλο εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου B2C παραμένουν το Ηνωμένο Βασίλειο (236 δισεκατομμύρια ευρώ), η Γαλλία (112 δισεκατομμύρια ευρώ), η Γερμανία (93,6 δισεκατομμύρια ευρώ) και η Ισπανία (68,4 δισεκατομμύρια ευρώ). 

Ωστόσο, οι υψηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης στον κύκλο εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου εντοπίστηκαν στην Ελλάδα (77%), τη Μολδαβία (49%), τη Ρωσία (41%), την Ελβετία, τη Βόρεια Μακεδονία (37%), και τη Σουηδία (36%).

Όσον αφορά στη συμμετοχή του ηλεκτρονικού εμπορίου στο εθνικό ΑΕΠ, το 2020 η χώρα μας είχε την 4η καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε 37 χώρες με ποσοστό 6,65%, ενώ για το 2021 προβλέπεται ότι το συγκεκριμένο ποσοστό θα φτάσει στο 7%.

Μπορείτε να βρείτε τη συνοπτική έκδοση της έκθεσης, με τα βασικά ευρήματα, εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στην τελική ευθεία το eCommerce & Digital Marketing Conference North της Θεσσαλονίκης

Με το ενδιαφέρον των καταναλωτών και των επιχειρήσεων να έχει στραφεί στο eCommerce, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των εμπόρων είναι πιο επιτακτικός από ποτέ! Με γνώμονα την υποστήριξη της δυναμικής αγοράς τής Βόρειας Ελλάδας, η επανεκκίνηση των ECDM events της Verticom ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη με το eCommerce & Digital Marketing Conference North, 2021.

Πρόκειται για το κορυφαίο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Digital Marketing στη Βόρεια Ελλάδα, το οποίο θα συνδυαστεί με εκθεσιακή παρουσία εταιρειών και θα πραγματοποιηθεί στις 6 & 7 Νοεμβρίου 2021, στο Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη.

Το επίσημο Web site της διοργάνωσης, ECDM Conference North 2021 περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες. Επίσης, είναι διαθέσιμοι οι μηχανισμοί εγγραφής των επισκεπτών του ECDM Conference North 2021, όσον αφορά στον εκθεσιακό του χώρο, όπου η επίσκεψη είναι δωρεάν, αλλά και όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της διοργάνωσης.

Το κύριο συνέδριο της διοργάνωσης χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, eCommerce Platforms, Digital Marketing, Digital Payments, Shipments & Logistics και έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό της Βόρειας Ελλάδας τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα project και όλες τις μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: υποδομές ηλεκτρονικών καταστημάτων, ψηφιακή διαφήμιση, ηλεκτρονικές πληρωμές και ταχυμεταφορές.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου και για τις δύο ημέρες του συνεδρίου είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 10 Οκτωβρίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο, συμπεριλαμβάνονται, εκτός από τη συμμετοχή και τις δύο ημέρες, διάλειμμα για καφέ και υλικό συνεδρίου (τσάντα, στυλό, σημειωματάριο).

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο του ECDM Conference North 2021 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών που θα βρείτε εδώ.

 

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 6 & 7 Νοεμβρίου 2021.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom

 

Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης ECDM Conference North 2021



Με βάση τα ισχύοντα πρωτόκολλα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων για τη λειτουργία των εμπορικών εκθέσεων, οι κανόνες διεξαγωγής τής εκδήλωσης, είναι οι εξής:



1. Κανόνες Εισόδου στο Εκθεσιακό Κέντρο (χώρο της έκθεσης)
  • Η είσοδος επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο με την επίδειξη του GreenPass (εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες). Οι μη εμβολιασμένοι εργαζόμενοι υπόκεινται στο καθεστώς testing που ισχύει για τις τουριστικές υπηρεσίες και τις υπηρεσίες εστίασης. 
  • Οι επισκέπτες προσέρχονται μόνον κατόπιν ηλεκτρονικής προεγγραφής.
  • Υποχρεωτική είναι η χρήση μάσκας καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στους στεγασμένους χώρους του εκθεσιακού κέντρου για όλους ανεξαιρέτως.

2. Κανόνες Λειτουργίας Έκθεσης
  • Τήρηση απόστασης ενάμισι (1,5) μέτρου.
  • Εντός των εκθετηρίων ισχύουν οι κανόνες τήρησης των αποστάσεων. Για τα τραπέζια συσκέψεων ισχύουν οι κανόνες για την απόσταση μεταξύ τραπεζοκαθισμάτων στην εστίαση.

* Τα υγειονομικά πρωτόκολλα μπορεί να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία έναρξης της διοργάνωσης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τουλάχιστον μία online αγορά έχουν κάνει 3 στους 4 Έλληνες το τελευταίο 6μηνο

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία από το Focus on Tech Life Tips που δημοσίευσε η Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021, το 74% των Ελλήνων έχουν κάνει οnline αγορές, ενώ το προηγούμενο εξάμηνο το συγκεκριμένο ποσοστό ήταν στο 68%.

Oι περισσότεροι e-shoppers, όπως αναμενόταν, βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στις ηλικίες 55-67, με ποσοστό 20%.

Τα στοιχεία της πανελλαδικής έρευνας δείχνουν ότι η συνολική διείσδυση του Ιnt​ernet στη χώρα μας έχει φτάσει στο 97%, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει η συνεχής εξέλιξη της διείσδυσης του Μέσου στο ηλικιακό κοινό 55-64 ετών, όπου πλέον 9 στους 10 δηλώνουν χρήστες.

Επίσης, στο παιδικό κοινό η διείσδυση του Ιnternet καταγράφεται ανοδική, ενώ στο τελευταίο 3μηνο σχεδόν όλα τα παιδιά 5-12 ετών είναι online. Τα παιδιά, για τη σύνδεσή τους στο Ιnternet έχουν ως πρώτη επιλογή συσκευής το tablet, ενώ ακολουθούν το smartphone και το laptop.

Όσον αφορά στα Social Media, πάνω από 4 στους 5 Έλληνες (82%) τα χρησιμοποιούν, ενώ η διείσδυση στις νεαρές ηλικίες 16-24 αποτυπώνεται στο 97%. Συγκριτικά με το πρώτο κύμα έρευνας του ‘20, είναι εντυπωσιακή η αύξηση όσων έχουν προφίλ στο TikTok, η οποία προέρχεται κυρίως από το γυναικείο κοινό και τις ηλικίες 16-44.

Ως προς τη συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές, κατά μέσο όρο ξόδεψαν 805 ευρώ το τελευταίο εξάμηνο, όμως οι ηλεκτρονικές πληρωμές βρίσκονται πολύ πίσω, αφού το 64% των αγορών πληρώθηκαν με αντικαταβολή.

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


thisis20: Η ATCOM γιορτάζει 20 χρόνια παρουσίας

Τα 20 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά γιορτάζει η ATCOM, λανσάροντας microsite που σχεδίασε και υλοποίησε στο πλαίσιο του εορτασμού των γενεθλίων της. Το thisis20.atcom.gr εγκαινιάζει την επετειακή καμπάνια της εταιρείας και είναι πλέον στον αέρα, προσκαλώντας το κοινό να συμμετέχει στους εορτασμούς της ATCOM.

Με σημείο αναφοράς το site, η εταιρεία γιορτάζει 20 χρόνια ηγετικής παρουσίας στον χώρο του Digital Business, αναδεικνύοντας το διαχρονικό της όραμα να αλλάξει τις ζωές των ανθρώπων προς το καλύτερο με όχημα την τεχνολογία, τη στρατηγική και την καινοτομία.

Με μοντέρνο σχεδιασμό που εκφράζει την επετειακή εταιρική ταυτότητα της ATCOM και περιεχόμενο που θα συνεχίζει να εμπλουτίζεται, το site επιδιώκει να παρουσιάσει την επιτυχημένη πορεία που χάραξε η ATCOM, μέσα από τον αντίκτυπο του έργου της στην ωρίμανση του ψηφιακού επιχειρείν την τελευταία εικοσαετία.

Παράλληλα, ο λόγος δίνεται στους ίδιους τους ανθρώπους της ως πρωταγωνιστές, όχι μόνο στην ανάπτυξη και εξέλιξη της εταιρείας, αλλά και στη διαμόρφωση του ψηφιακού τοπίου στην Ελλάδα.

Το thisis20.atcom.gr σηματοδοτεί την έναρξη μίας πολυδιάστατης εορταστικής καμπάνιας η οποία, με κεντρικό μήνυμα “Change the Future”, προσκαλεί το κοινό να γνωρίσει τους πιο σημαντικούς σταθμούς της ιστορίας της ATCOM, να ταξιδέψει στην ιστορία του ελληνικού διαδικτύου και να διαπιστώσει πώς η ATCOM αλλάζει το μέλλον – καθημερινά.

Μπορείτε να δείτε το επετειακό site εδώ: https://thisis20.atcom.gr/  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search