eCommerce

Το 24% του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη είναι διασυνοριακό

Η συνολική διαδικτυακή διασυνοριακή αγορά στην Ευρώπη (εξαιρουμένων των ταξιδιωτικών προϊόντων) αντιπροσώπευε κύκλο εργασιών 108,75 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2019, σημειώνοντας αύξηση 14,4% σε σύγκριση με την κατάσταση προ ενός χρόνου. Το σχετικό μερίδιο αγοράς αντιπροσωπεύει το 23,55% των συνολικών διαδικτυακών πωλήσεων στην Ευρώπη.

Το μερίδιο αυξήθηκε ελαφρώς σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και διαμορφώθηκε από 22,8%, σε 23,55%, ενώ το μεγαλύτερο μέρος του διασυνοριακού εμπορίου στην Ευρώπη (55%) προέρχεται από "παίκτες" από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα στοιχεία προέρχονται από το Cross-Border Commerce Europe, το οποίο έχει καταγράψει τις ισχυρότερες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης, με έμφαση στη διασυνοριακή απόδοση.

Φέτος, ο Όμιλος Ikea κατέχει την ηγετική θέση στο TOP 500 Cross-Border Retail Europe. Ο σουηδός γίγαντας δημιούργησε διασυνοριακάέσοδα 4,6 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2019. Στη δεύτερη και τρίτη θέση ακολουθούν δύο φίρμες ένδυσης, οι H&M και Zara, αντίστοιχα.

crossborder retailer

Πηγή: ecommerce news

Σε σύγκριση με τo TOP 10 του περασμένου έτους, υπάρχουν μερικές σημαντικές αλλαγές. Οι Lego, C&A, Smyths Toys και TomTom μπήκαν στη λίστα, ενώ οι Pandora, Thomann, Jack & Jones και Swarovski έπεσαν στην κατάταξη και βγήκαν από αυτή.

Εικόνα: 3D Animation Production Company, Pixabay

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Ο ΣΕΒ εξέδωσε οδηγό για σωστή επικοινωνία online επιχειρήσεων και καταναλωτών

Τα περιοριστικά μέτρα αντιμετώπισης του κορονοϊού επέφεραν μεγάλη αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο Απρίλιος 2020 έκλεισε με αύξηση 171% των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, ενώ το 2019 οι ηλεκτρονικές πωλήσεις B2C απέφεραν €5,8 δισεκατομμύρια. Επίσης, το 87% των καταναλωτών πραγματοποίησαν τις ηλεκτρονικές τους αγορές από εγχώριες επιχειρήσεις, αναδεικνύοντας την ανάγκη υποστήριξης των επιχειρήσεων στην παροχή της πληρέστερης δυνατής ενημέρωσης των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.  

Με βάση τις εξελίξεις αυτές και στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας διαρκείας του για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας, ο ΣΕΒ συνέταξε Πρακτικό Οδηγό για σωστή επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, με βασικές κατευθύνσεις, προτάσεις και πρακτικά παραδείγματα, για τους τρόπους βελτιστοποίησης της πληροφόρησης των καταναλωτών, στο πλαίσιο των ηλεκτρονικών τους αγορών.   

Ο Οδηγός του ΣΕΒ βασίστηκε στην αντίστοιχη πρωτοβουλία «Recommendations for a better presentation of information to consumers» της BusinessEurope και άλλων επιχειρηματικών οργανώσεων, η οποία έχει προβληθεί και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σε 10 βασικές οδηγίες συνοψίζει τα κύρια σημεία που θα πρέπει να προσέξουν οι επιχειρήσεις για την ορθή ενημέρωση των καταναλωτών του ηλεκτρονικού τους καταστήματος.

Με οπτικά παραδείγματα και πρακτικές οδηγίες, παρέχει χρήσιμες συμβουλές για τη διευκόλυνση της συμμόρφωσης των  επιχειρήσεων στις απαιτήσεις ενημέρωσης των ψηφιακών καταναλωτών και την καλύτερη δυνατή επεξήγηση των πληροφοριών που πρέπει να γνωρίζουν πριν την ολοκλήρωση των αγορών τους -από το πώς μπορούν να ασκούν το δικαίωμα υπαναχώρησής τους, έως τη δυνατότητα προσφυγής τους σε εξωδικαστικούς μηχανισμούς επίλυσης διαφορών, και την τυχόν δέσμευση της επιχείρησης από σχετικούς Κώδικες Δεοντολογίας.

Όπως επισημαίνεται στον Οδηγό, η διαρκώς αυξανόμενη τάση στο ηλεκτρονικό εμπόριο επιφέρει αλλαγές στον τρόπο επικοινωνίας εμπόρου και καταναλωτή, καθώς η απουσία φυσικής πρόσβασης στο κατάστημα και τον έμπορο συχνά δυσκολεύει την κατανόηση των όρων συναλλαγής.  

Όπως δήλωσε ο Αντιπρόεδρος του ΣΕΒ, κ. Ιωάννης Γιώτης, προλογίζοντας την έκδοση, «στον ΣΕΒ πιστεύουμε στο τρίπτυχο ενημερωμένη επιχείρηση, ενημερωμένος καταναλωτής, υγιής αγορά». Η διασφάλιση, συνεπώς, της κατάλληλης ενημέρωσης του ψηφιακού καταναλωτή, είναι κομβικής σημασίας για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του στις ηλεκτρονικές αγορές και τον περιορισμό του κινδύνου παρανοήσεων και μελλοντικών διενέξεων.

Μπορείτε να βρείτε τον Οδηγό στην ιστοσελίδα του ΣΕΒ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Έξτρα χρηματοδότηση χρειάστηκε το 65% των online retailers στην Ευρώπη

Πρόσφατη έρευνα μεταξύ 1.500 online εμπόρων στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Σκανδιναβία και τις Κάτω Χώρες, δείχνει ότι το 65% χρειάστηκε επιπλέον χρηματοδότηση τα τελευταία δύο χρόνια. Τα δάνεια που πραγματοποιούνται μετά την εμφάνιση του νέου κορωνοϊού δεν περιλαμβάνονται σε αυτό το στατιστικό στοιχείο.

Το μεγαλύτερο ποσοστό του δανεισμού χρησιμοποιήθηκε για την αγορά εξοπλισμού. Το 23% των επιχειρήσεων χρησιμοποίησε τη χρηματοδότηση για να καλύψει τη μισθοδοσία, ενώ το 26,5% χρειαζόταν επιπλέον μετρητά για να καλύψει το επιχειρηματικό κόστος.

Κάποιοι πιστεύουν ότι οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν τεράστια έσοδα και αυτό μπορεί να ισχύει για ορισμένους "παίκτες", αλλά ξεχνούν το γεγονός ότι υπάρχουν και ορισμένα σοβαρά κόστη, ενώ οι περισσότεροι online retailers είναι μικρές επιχειρήσεις.

chart

Πηγή: ecommercenews

 

Για μικρότερες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, η ταχύτητα είναι ένας σημαντικός παράγοντας όσον αφορά τη λήψη δανείου για την επισκευή εξοπλισμού, ή την αύξηση του προσωπικού λίγο πριν από σημαντικές περιόδους γιορτών ή διακοπών. Πάντως, οι περισσότεροι έμποροι (24,6%) έπρεπε να περιμένουν μεταξύ τριών και τεσσάρων εβδομάδων για χρήματα, ενώ άλλοι (21,7%) έπρεπε να περιμένουν έναν έως δύο μήνες. Και το 6% των ερωτηθέντων έπρεπε να περιμένουν μεταξύ πέντε και έξι μηνών, σύμφωνα με την έρευνα.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δεκαπλασιάστηκε η πελατειακή βάση των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ στην Ελλάδα

Κάθε άλλο παρά συγκυριακή δείχνει να είναι η στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς οι online αγοραστικές συνήθειες δείχνουν ότι ήρθαν για να μείνουν. Πλέον, ένας στους δύο χρήστες του Διαδικτύου αγοράζουν συστηματικά online σε σχέση με έναν στους πέντε το 2019.

Επιπλέον, διαπιστώνεται δεκαπλασιασμός τις πελατειακής βάσης των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ, τη στιγμή που ένας στους δύο δηλώνει ότι θα συνεχίσει και στο μέλλον να παραγγέλνει προϊόντα σουπερμάρκετ με παράδοση κατ’ οίκον. Επίσης, ένας στους δύο καταναλωτές στην Ελλάδα ενημερώνεται μέσω Internet για προσφορές και εκπτώσεις.

Ειδικότερα, σε σχέση με πέρυσι, έχει υπερ-διπλασιαστεί η συστηματική τάση αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα γενικά (από το 21% των χρηστών Διαδικτύου που είχε κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο δεκαήμερο το 2019) σε 51% τον Μάιο 2020 (με το ποσοστό, μάλιστα, να είναι σταθερό και στις δύο μετρήσεις του Μαΐου).

Επίσης, η ηλεκτρονική υπηρεσία παράδοσης έτοιμου φαγητού παρουσιάζει αύξηση από 13% στο 33%, με σημαντική άνοδο να καταγράφεται την περίοδο μετά από την παύση του Lockdown και την χαλάρωση των μέτρων.

Όσον αφορά τις παραγγελίες από ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ, η αύξηση των καταναλωτών  ξεπερνά το 1.000%, αφού 12% των χρηστών Διαδικτύου έχει παραγγείλει online συστηματικά τον Μάιο, σε σχέση με κάτω του 1% που ήταν το 2019, με το ποσοστό να παγιοποιείται και στις δύο μετρήσεις του Μαΐου.

Οι παραγγελίες εξ αποστάσεως δεν περιορίζονται μόνο στο κανάλι του Διαδικτύου. Σημαντικός αριθμός καταναλωτών παραγγέλνει και μέσω τηλεφώνου τρόφιμα, delivery ή και άλλα ήδη, με τα ποσοστά να εκτιμώνται στο 15% για το delivery φαγητού και στο 10% για τα τρόφιμα γενικά. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Alexas_Fotos, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Σε ποσοστό 22% οι Έλληνες αγόρασαν για πρώτη φορά online στο lockdown

Μια νέα “δεξαμενή” online αγοραστών δημιούργησε η πανδημία του νέου κορωνοϊού και τα μέτρα που τη διαδέχτηκαν και είχαν ως στόχο τον περιορισμό της διασποράς της στον γενικό πληθυσμό. Η Ελλάδα ακολούθησε πιστά αυτήν την τάση, με τους πελάτες που επιλέγουν το online κανάλι αγορών να αυξάνονται.

Υπάρχει ένα ποσοστό 22% των Ελλήνων καταναλωτών, που αγόρασε για πρώτη φορά ηλεκτρονικά στη διάρκεια του lockdown στη χώρα μας. Η διαπίστωση αυτή, συνδυαζόμενη με τη γενική αύξηση των online αγορών στη χώρα μας, δείχνει ότι η μεταστροφή του καταναλωτικού κοινού στο ηλεκτρονικό εμπόριο κάθε άλλο παρά συγκυριακή είναι.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, οι νεοεισερχόμενοι στις ηλεκτρονικές αγορές συνεχίζουν να ψωνίζουν online και μετά την πάροδο της καραντίνας: το 24% αγοράζει ηλεκτρονικά συσκευασμένα τρόφιμα, το 19% ποτά, το 28% είδη οικιακής χρήσης και το 42% προϊόντα ατομικής φροντίδας. Μάλιστα ένας στους δύο Έλληνες καταναλωτές απαντά ότι σκοπεύει να ψωνίζει λιγότερο συχνά από τα φυσικά καταστήματα σουπερμάρκετ, ακόμη και μετά την υγειονομική κρίση του νέου κορωνοϊού.

Τα παραπάνω στοιχεία παρουσιάστηκαν σε συζήτηση, που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Προμηθευτών και Λιανεμπόρων ECR Hellas και το Eltrun, το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε στην ίδια εκδήλωση η Convert Group, οι αγορές των Ελλήνων από online σουπερμάρκετ την περίοδο μεταξύ 1ης και 24ης Μαΐου - όπου ήδη τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων είχαν αρχίσει να χαλαρώνουν - αυξήθηκαν σε ποσοστό 180% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Στη διάρκεια του Απριλίου, η αντίστοιχη αύξηση ήταν της τάξης του 224%, ενώ τον Μάρτιο υπήρξε ρεκόρ αύξησης με τις αγορές από τα ηλεκτρονικά κανάλια πώλησης των σουπερμάρκετ να αυξάνονται κατά 307%

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Τα 2 δισ. ευρώ θα αγγίξει ο τζίρος του e-commerce στην Ελλάδα φέτος

Σύμφωνα με τη Statista, τα συνολικά έσοδα του ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2020 στην Ελλάδα, αναμένονται στα 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ αναμένεται να φτάσουν έως και τα 3,4 δισ. έως το 2024. Αν και η πρόβλεψη της Statista είναι ιδιαίτερα μετριοπαθής, αφού ο τζίρος αναμένεται να κυμανθεί γύρω στα 5 δισ. είναι δεδομένη η αυξητική τάση για την επόμενη τριετία και η αλματώδης ανάπτυξη του e-commerce στη χώρα, η οποία σύμφωνα με τον GR.EC.A για φέτος είναι της τάξης του 40%!

Οι αγορές που παράγουν τα περισσότερα από αυτά τα έσοδα είναι η μόδα (800 εκατομμύρια δολάρια), ακολουθούμενη από τις ηλεκτρονικές συσκευές, τα παιχνίδια, προϊόντα χόμπι και DIY, τα έπιπλα, τα τρόφιμα και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας.

Η πανδημία coronavirus έχει επηρεάσει τον κόσμο από τις αρχές του 2020, επηρεάζοντας τόσο τους ανθρώπους όσο και τις επιχειρήσεις. Οι έμποροι λιανικής χωρίς ψηφιακό κανάλι πιάστηκαν εντελώς εκτός επιφυλακής όταν οι κυβερνήσεις επέβαλαν κανόνες κοινωνικής απόστασης στο απόγειο της πανδημίας.

Η πανδημία του νέου κορωνοϊού έχει επηρεάσει ολόκληρο τον πλανήτη από τις αρχές του 2020, τόσο τους πολίτες όσο και τις επιχειρήσεις. Οι έμποροι λιανικής χωρίς ψηφιακό κανάλι πιάστηκαν εντελώς απροετοίμαστοι, όταν οι κυβερνήσεις επέβαλαν κανόνες κοινωνικής απόστασης και κλείσιμο επιχειρήσεων στο πρώτο απόγειο της πανδημίας.

Οι εξελίξεις στην τεχνολογία, σε συνδυασμό με την αλλαγή τής συμπεριφοράς των καταναλωτών, οδήγησαν στην ανάπτυξη διαδικτυακών καναλιών για τους λιανοπωλητές, λόγω της προσβασιμότητας, της ποικιλομορφίας και της ευκολίας. Επιπλέον, η άνοδος των ιστότοπων και των εφαρμογών για κινητά, έχει ωθήσει την ωριμότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου σε νέα επίπεδα: περισσότερο από το ένα τρίτο των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν προέλθει από τη χρήση smartphone το 2019.

Σύμφωνα με τη Statista, τα συνολικά έσοδα της αγοράς που προέρχονται από διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5% σε μια περίοδο 2 ετών, από το 2017 έως το 2019. Το έτος-σταθμός, το 2020, επιταχύνει αυτή τη θετική τάση: οι πελάτες έχουν αναγκαστεί να "μείνουν μέσα" και η διέξοδός τους είναι να παραγγείλουν online. Για παράδειγμα, το 13% των ευρωπαίων καταναλωτών έψαξαν για λιανοπωλητές online για πρώτη φορά. Κατά συνέπεια, οι ψηφιακοί παίκτες έχουν ωφεληθεί πάρα πολύ. Επιπλέον, θα συνεχίσουν να βγαίνουν ωφελημένοι έως ότου αντιμετωπιστεί η κρίση του νέου κορωνοϊού, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο εμφανίζεται ως η ασφαλέστερη επιλογή για ψώνια, ακόμη και αν τα φυσικά καταστήματα είναι ανοικτά.

Αλληλένδετα φυσικά και ψηφιακά κανάλια

Παρόλο που το ψηφιακό κανάλι καθίσταται επιτακτικό, οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να ξεχνούν το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο. Για παράδειγμα, το 80% των πωλήσεων της βιομηχανίας μόδας συμβαίνουν συνήθως μέσα στο φυσικό κατάστημα, καθώς τίποτα δεν ξεπερνά την εμπειρία του πελάτη - ακόμη και ψηφιακοί λιανοπωλητές και αγορές που ανοίγουν ανοιχτές εκθέσεις, είτε αναδυόμενες είτε μόνιμες.

Παρόλο που το ψηφιακό κανάλι καθίσταται επιτακτικό, οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να ξεχνούν το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο. Για παράδειγμα, το 80% των πωλήσεων της βιομηχανίας μόδας πραγματοποιούνται συνήθως μέσα στα φυσικά καταστήματα, καθώς τίποτα ψηφιακό δεν ξεπερνά τη "φυσική" εμπειρία του πελάτη.

Ως έμπορος λιανικής, ο συνδυασμός φυσικών καταστημάτων και ψηφιακού καναλιού είναι η καλύτερη προσέγγιση, διότι ο πελάτης εκτιμά ότι έχει την επιλογή να περιηγηθεί, να συγκρίνει και να παραγγείλει αντικείμενα στο διαδίκτυο, παρά το γεγονός ότι προτιμά να πραγματοποιεί αγορές εντός του φυσικού χώρου. Επομένως, η ευελιξία των πολλαπλών καναλιών είναι το κλειδί για το μέλλον του εμπορίου.Ως έμπορος λιανικής, ο συνδυασμός φυσικών καταστημάτων και ψηφιακού καναλιού είναι η καλύτερη προσέγγιση, διότι ο πελάτης εκτιμά ότι έχει την επιλογή να περιηγηθεί, να συγκρίνει και να παραγγείλει αντικείμενα στο διαδίκτυο, παρά το γεγονός ότι προτιμά να πραγματοποιεί αγορές εντός του χώρου. Επομένως, η ευελιξία πολλαπλών καναλιών είναι το κλειδί για το μέλλον της εμπορικής βιομηχανίας.

Η αλήθεια είναι ότι το ψηφιακό εμπόριο είναι επιτακτική ανάγκη για τις επιχειρήσεις και όσο περισσότερο καθυστερούν να δραστηριοποιηθούν σε αυτό, τόσο περισσότερο θα βρίσκονται σε δύσκολη θέση. Ευτυχώς, η VTEX, με τον εκπληκτικό λόγο χρόνου-προς-έσοδα, μπορεί να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έτοιμο προς λειτουργία σε μόλις 10 ημέρες. Επιπλέον, μπορεί να ενημερώνεται αυτόματα και είναι πλήρως επεκτάσιμο, εξασφαλίζοντας χαμηλό TCO και ετοιμότητα για περιόδους εκπτώσεων και προσφορών.

Η ομορφιά του omnichannel!

Με το 90% των πελατών να αναμένουν συνεπή αλληλεπίδραση μεταξύ των καναλιών, η συνέργειά τους αναμένεται να αυξήσει τους πιστούς πελάτες και να οδηγήσει την αφοσίωση στην επιχείρηση σε νέα ύψη. Η πλατφόρμα VTEX προσφέρει την επιθυμητή omnichannel εμπειρία, ενοποιώντας τη διαδικτυακή και την εμπειρία εντός του φυσικού καταστήματος, για μια πραγματικά ολοκληρωμένη εμπειρία των πελατών. Όλα τα κανάλια - φυσικό κατάστημα, ιστότοπος για κινητά, ιστότοποι για επιτραπέζιους υπολογιστές, mobile apps, IoT - συνδέονται με διαφάνεια και ευελιξία, προς όφελος των καταναλωτών και της επιχείρησης.

Marketplaces: πέρα από το συμβατικό ηλεκτρονικό εμπόριο

Μια πρόσφατη έκθεση της Gartner με τίτλο "10 Things COVID-19 Will Change in Digital Commerce" προβλέπει την επιτάχυνση της δημιουργίας και της βελτίωσης των marketplaces ως συμπληρωματικών διαδικτυακών καναλιών πωλήσεων. Είναι εύκολο να καταλάβουμε το γιατί. Από τη μία, ένας έμπορος μπορεί να βρει νέους πελάτες και να επωφεληθεί από πωλήσεις σε διαφορετικές αγορές. Από την άλλη, μπορεί κάποιος έμπορος να δημιουργήσει ένα marketplace, ενσωματώνοντας άλλους πωλητές. Αυτό είναι χρήσιμο και ευκολότερο όταν το είδος των εμπορευμάτων δεν είναι πολύ διαφορετικό μεταξύ των πωλητών. Τα marketplaces έχουν καθιερωθεί ως νικητές εδώ και καιρό, αφού το 50% των παγκόσμιων διαδικτυακών πωλήσεων πραγματοποιούνται σε marketplaces.

Η VTEX έχει αναγνωρίσει τη σημασία των online marketplaces και ως απάντηση σε αυτή την ανάγκη, έχει γίνει ο πρώτος πλήρως ολοκληρωμένος πάροχος πλατφόρμας εμπορίου - OMS - marketplace. Μέσω της υπερσύγχρονης αρχιτεκτονικής της, η πλατφόρμα της VTEX βρίσκεται πίσω από περισσότερα από 160 marketplaces παγκοσμίως, σε πάνω από 28 χώρες.

Το μέλλον είναι συνεργατικό

Περισσότερο από ποτέ, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να μάθουν η μία από την άλλη και να μοιράζονται δεδομένα και πληροφορίες, προκειμένου να ξεπεράσουν αυτές τις δύσκολες στιγμές. Η οικοδόμηση ισχυρών επιχειρηματικών σχέσεων είναι απαραίτητη, είτε όταν μιλάμε για συνεργασία με πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές ή ακόμα και ανταγωνιστές.


"Το μέλλον του εμπορίου αφορά στο να είμαστε συνεργατικοί, να αξιοποιούμε τα marketplaces και να παρέχουμε κορυφαίες εμπειρίες στους πελάτες", δήλωσε ο Mariano Gomide de Faria, συνιδρυτής και συν-διευθύνων σύμβουλος της VTEX.

Η VTEX, η πρώτη και μοναδική ολοκληρωμένη πλατφόρμα εμπορίου-marketplace-OMS στον κόσμο, που πλέον δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα, τον Σεπτέμβριο του 2020 έλαβε τον πιο πρόσφατο γύρο χρηματοδότησής της, κερδίζοντας συνολικά 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε αποτίμηση και τοποθετώντας την εταιρεία στον χώρο των "tech unicorn".

Επίσης, τον Σεπτέμβριο, η VTEX αναδείχθηκε ως "Ηγέτης" μεταξύ των προμηθευτών πλατφόρμας ψηφιακού εμπορίου στη δημοσίευση της IDC MarketScape του "B2C Digital Commerce IDC 2020". Η πλατφόρμα απέκτησε αυτόν τον τίτλο με βάση τη σύγχρονη αρχιτεκτονική της, την ενσωματωμένη λειτουργικότητα του marketplace και το OMS (Σύστημα Διαχείρισης Παραγγελιών) καθώς και την άψογη υποστήριξη πελατών.

Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.vtex.com ή επικοινωνείστε απευθείας με τον εκπρόσωπο της VTEX για την ελληνική αγορά, Kiril Dinov, στο kiril.dinov [at] vtex.com.br

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Μια πρόσφατη έκθεση της Gartner με τίτλο "10 Things COVID-19 Will Change in Digital Commerce" προβλέπει την επιτάχυνση της δημιουργίας και της βελτίωσης των αγορών ως συμπληρωματικών διαδικτυακών καναλιών πωλήσεων. Είναι εύκολο να καταλάβετε γιατί. Από τη μία πλευρά, ένας λιανοπωλητής μπορεί να βρει νέους πελάτες και να συλλάβει τις πολύ απαραίτητες πωλήσεις με πωλήσεις σε διαφορετικές αγορές. Από την άλλη πλευρά, οι λιανοπωλητές μπορούν να γίνουν αγορές ενσωματώνοντας άλλους πωλητές. Αυτό είναι χρήσιμο όταν το απόθεμα δεν είναι αρκετά διαφορετικό. Το Marketplaces έχει καθιερωθεί ως οριστικοί νικητές από πολύ καιρό, με το 50% των παγκόσμιων διαδικτυακών πωλήσεων να πραγματοποιούνται σε αγορές.

Σύμφωνα με τη Statista, τα συνολικά έσοδα του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2020 στην Ελλάδα είναι 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να αυξηθούν έως 3,4 έως το 2024. Οι βιομηχανίες που παράγουν τα περισσότερα από αυτά τα έσοδα είναι η μόδα (800 εκατομμύρια δολάρια), ακολουθούμενη από την Electronics & Μέσα μαζικής ενημέρωσης, παιχνίδια, χόμπι και DIY, έπιπλα και συσκευές και τρόφιμα και προσωπική φροντίδα

Σύμφωνα με τη Statista, τα συνολικά έσοδα του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2020 στην Ελλάδα είναι 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να αυξηθούν έως 3,4 έως το 2024. Οι βιομηχανίες που παράγουν τα περισσότερα από αυτά τα έσοδα είναι η μόδα (800 εκατομμύρια δολάρια), ακολουθούμενη από την Electronics & Μέσα μαζικής ενημέρωσης, παιχνίδια, χόμπι και DIY, έπιπλα και συσκευές και τρόφιμα και προσωπική φροντίδα

Σύμφωνα με τη Statista, τα συνολικά έσοδα του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2020 στην Ελλάδα είναι 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να αυξηθούν έως 3,4 έως το 2024. Οι βιομηχανίες που παράγουν τα περισσότερα από αυτά τα έσοδα είναι η μόδα (800 εκατομμύρια δολάρια), ακολουθούμενη από την Electronics & Μέσα μαζικής ενημέρωσης, παιχνίδια, χόμπι και DIY, έπιπλα και συσκευές και τρόφιμα και προσωπική φροντίδα

Δημιουργώντας ένα επιτυχημένο online Marketplace

Μέρος 1ο - Επιλέγοντας μοντέλο χρέωσης

Οι online αγορές αποτελούν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου, αφού λόγω της πληθώρας σε μεμονωμένα e-shop είναι πλέον δύσκολο για τους επισκέπτες να βρουν αυτό που ψάχνουν στις καλύτερες τιμές, αλλά και για τους Online εμπόρους είναι επίσης δύσκολο να πλησιάσουν τους πελάτες τους. 

Αυτό το πρόβλημα έρχονται να λύσουν οι Online Αγορές ή αλλιώς Marketplaces. Μαζεύουν σε ένα χώρο όλα τα προϊόντα από διαφορετικά καταστήματα και τα παρουσιάζουν στον επισκέπτη με πολλά και διαφορετικά κριτήρια επιλογής, ανάλογα με τις ανάγκες του επισκέπτη. Προσφέρουν μεγάλη ποικιλία σε εναλλακτικές λύσεις και τιμές, ενώ προσγγίζουν το marketing πιο συγκεντρωτικά.

Και φυσικά, η μεγάλη ευκαιρία εδώ, για μικρότερες επιχειρήσεις που θέλουν να ξεχωρίσουν με ένα marketplace, είναι η εξειδίκευση σε ένα είδος (niche marketplace) ώστε να χτιστεί στο κοινό η άποψη, ότι αν θέλω να βρώ τα πάντα π.χ. για ελαστικά αυτοκινήτου, θα πάω σ΄αυτό το marketplace όπου έχει όλους τους online εμπόρους ελαστικών, πολλές προσφορές, tips και εξειδικευμένεη βοήθεια. Με άλλα λόγια, είναι ο ειδικός στα ελαστικά.

Βέβαια, όσο όμορφα και να ακούγονται όλα αυτά, κρύβονται πολλά ζητήματα που πρέπει κάποιος να σκεφτεί και να σχεδιάσει προτού καν ξεκινήσει την κατασκευή ενός marletplace, για να αποφύγει σοβαρές παγίδες που κοστίζουν.

Σε αυτό το άρθρο, θα καλύψουμε ένα από τα πιο σοβαρά θέματα, που είναι ο τρόπος πληρωμής και που αποτελεί ένα αρκετά πολύπλοκο θέμα για ένα marketplace.

Βασικά Μοντέλα Χρέωσης

Καταρχήν, θα πρέπει να αποφασιστεί το μοντέλο χρέωσης προς τους πωλητές για τις υπηρεσίες που θα τους προσφέρει το marketplace:

- Συνδρομητικό, εφόσον καταβάλουν μια μηνιαία συνδρομή, χωρίς καμία συμμετοχή του marketpalce στις πωλήσεις

- Προμήθεια επί των πωλήσεων που θα κάνει o κάθε έμπορος στο marketplace

- Μεικτό μοντέλο, που περιέχει συνδυασμό και των δύο προηγούμενων μοντέλων

Το κάθε μοντέλο μπορεί να αναλυθεί ακόμη περισσότερο, αλλά εδώ δεν είναι αυτο τόσο σημαντικό. Το σημαντικό είναι ποια θα είναι η λύση, γιατί θα καθορίσει και τον τρόπο πληρωμής του επισκέπτη στο ταμείο, αλλά και την αμοιβή του marketplace για τις υπηρεσίες που προσφέρει. Μην ξεχνάτε ότι μια online αγορά έχει 2 πελάτες: Τον Πωλητή και τον Επισκέπτη / Πελάτη του πωλητή.

Το Συνδρομητικό μοντέλο είναι σχετικά απλό, αφού με μία σταθερή μηνιαία ή ετήσια συνδρομή με διάφορα κριτήρια (για παράδειγμα αριθμός προϊόντων) μπορεί το marketplace να προπληρώνεται και να παρέχει τις υπηρεσίες του. Ο τρόπος αυτός έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Το βασικό που πρέπει να σκεφτείτε, είναι ότι θα πρέπει να έχει ένα μεγάλο αριθμό πωλητών σε premium πακέτα προβολής στο marketplace, ώστε να μπορέσει αποδώσει κέρδος αυτό το μοντέλο. Πεονέκτημα αποτελεί το χαμηλό κόστος διαχείρισης, αφού τις παραγγελίες και ό,τι αφορά αυτές, τις διαχειρίζονται αποκλειστικά οι ίδιοι οι πωλητές. Τo marketplace απλά ενοικιάζει το χώρο προβολής.

Η πληρωμή εδώ μπορεί να γίνεται απευθείας στο λογαριασμό του κάθε πωλητή με το δικό του τρόπο πληρωμής, χωρίς τη συμμετοχή του marketplace σε κάποιο σημείο της διαδικασίας αυτής. Το τιμολόγιο, επίσης, κόβεται απευθείας από τον πωλητή στον πελάτη και επιπλεόν η ενασχόληση με επιστροφές, προβλήματα στην παράδοση κ.λπ. διαχειρίζονται και πάλι από τον πωλητή, πάντα βέβαια με την επίβλεψη του marketplace.

Τα επόμενα δύο μοντέλα, "Προμήθεια" και "Μεικτό", που περιέχουν τη συμμετοχή τού marketplace με ποσοστό επί των πωλήσεων, είναι πιο πολύπλοκα, αλλά και πιο επικερδή, αφού το κέρδος του marketplace είναι άμεσα συνδεδεμένο με την απόδοση του marketplace: περισσότερες πωλήσεις = περισσότερη προμήθεια.

Σ' αυτό το μοντέλο ο τρόπος πληρωμής προσφέρεται από το ίδιο το marketplace, καθώς και η τιμολόγηση αλλά και η διαχείρηση τηλεφώνων, παραπόνων και επιστροφών. Το κόστος είναι αυξημένο λόγω της ανάγκης προσωπικού, σε αντίθεση με το πρώτο μοντέλο. Επιπλέον, υπάρχει και η ανάγκη για τη σύναψη συμφωνίας με ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για τη διαχείρηση των πληρωμών, το διαμοιρασμό των χρημάτων στους πωλητές και την είσπραξη της προμήθειας του marketplace από κάθε πώληση.

Αυτό γίνεται αυτόματα και άμεσα από το συνεργάτη που θα επιλέξετε να αναλάβει το κομμάτι των πληρωμών, και που θα πρέπει βασει Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας να είναι ένα εγκεκριμένο Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα από την Τράπεζα της Ελλάδος. Και βέβαια, θα πρέπει το σύστημα αυτό να είναι ικανό να διενεργήσει επιστροφή χρημάτων στον πελάτη, σε ανάλογη περίπτωση. 

Θα πρέπει βέβαια να λάβετε υπόψιν και το φορολογικό θέμα, αφού θα υπάρχουν αρκετά παραστατικά που πρέπει να εκδοθούν, προς πελάτες αλλά και προς πωλητές για τη μεταφορά των χρημάτων από τις πωλήσεις τους

Ένα εναλλακτικό Μοντέλο Χρέωσης

Μπορεί βέβαια να χρησιμοποιηθεί και ένα τέταρτο μοντέλο χρέωσης, όπου το marketplace συμμετέχει μεν στα κέρδη του πωλητή με προμήθεια, η οποία όμως καταβάλεται σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα (για παράδειγμα μια φορά την εβδομάδα ή μια φορα το μήνα). Αυτό γίνεται παρακολουθώντας τις πωλήσεις με ανάλογα εργαλεία που διαθέτει το λογισμικό του marketplace και την αυτόματη έκδοση χρέωσης με το ανάλογο ποσό για κάθε πωλητή, ώστε να πληρωθεί σε μεταγενέστερο χρόνο.

Το μοντέλο αυτό απαλείφει την ανάγκη για διαμεσολάβηση ενός Χρηματοπιστωτικού Ιδρύματος, και κάθε πωλητής μπορεί να λαμβάνει τα χρήματά του απευθείας, ενώ δεν υπάρχει τιμολόγηση από το marketplace. Επίσης, η επαφη για επιστροφές, παράπονα κ.λπ. με τους πελάτες, γίνεται απευθείας από τον κάθε πωλητή. Αυτό, φυσικά, αυτόματα μειώνει το κόστος διαχείρισης για το marketplace.

Προσοχή όμως! Ενώ δείχνει ιδανικό μοντέλο, απαιτεί στενή παρακολούθηση των πωλήσεων και εξασφάλιση της πληρωμής τής προμήθειας από τον κάθε πωλητή. Επίσης, με αυτό το μοντέλο, επειδή η συναλλαγή γίνεται απευθείας με τον κάθε πωλητή, στην ουσία αφήνετε την εικόνα και τη φήμη του marketplace στους πωλητές σας.

Το Λογισμικό

Το Multi-Vendor, το εξειδικευμένο λογισμικό της CS-Cart για τη δημιουργία ενός Marketplace, με τις 3 διαφορετικές εκδόσεις του (Multi-Vendor, Multi-Vendor, Plus και Multi-Vendor Ultimate) μπορεί να καλύψει κάθε παραπάνω σενάριο και μοντέλο χρεώσης, αφού κάθε έκδοση έχει τον ανάλογο χαρακτηρηστικό τρόπο χρέωσης για να επιλέξετε, ανάλογα με το τι έχετε σχεδιάσει να υλοποιήσετε.

markeplace1

Επικοινωνήστε μαζί μας, για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε ποιο μοντέλο σας ταιράζει και γιατί. Καλέστε μας, ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ www.cs-cart.gr/epikoinonia

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Fimble: To πιο ολοκληρωμένο F&B Software για καταστήματα εστίασης στην Ελλάδα

-Advertorial-

Λύση στην πρόσφατη κρίση που έπληξε τις επιχειρήσεις εστίασης έρχεται να δώσει το Fimble προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών παραγγελιών, με δυνατότητα delivery.

Με πολυετή εμπειρία και συνεργασία με εταιρείες όπως η Domino's, Mikel, ο Πρόεδρος, Γρηγόρης Μικρογεύματα, eKioskys και άλλες, στοχεύει στην ανάπτυξη των καταστημάτων εστίασης, στην μεταμόρφωση της online παρουσίας τους αλλά και στην ενίσχυση των ψηφιακών τους πωλήσεων χρησιμοποιώντας ισχυρά εργαλεία για την αποτελεσματική απόκτηση, εξυπηρέτηση και επανάκτηση των πελατών.

H πλατφόρμα προσφέρει:

  • Πρωτοποριακές λύσεις online & in-store παραγγελιοληψίας προσαρμοσμένες στο brand της κάθε επιχείρησης, με απόλυτο έλεγχο των πελατών και των δεδομένων και χωρίς προμήθεια ανά συναλλαγή.
  • Μεγάλο εύρος εργαλείων marketing για προσέγγιση νέων πελατών, αύξηση πωλήσεων και ενεργοποίηση πελατών.
  • Ενιαίο διαχειριστικό σύστημα με ευκολία χρήσης, υψηλά επίπεδα ασφαλείας και εργαλεία νέας γενιάς για παρακολούθηση, διαχείριση και στατιστικές αναφορές παραγγελιών, οδηγών και δρομολόγησης, προσωπικού, marketing, λειτουργίας, επικοινωνίας και περιεχομένου.

 

Η ομάδα του Fimble, η οποία εξειδικεύεται από το 2008 στην ανάπτυξη web και mobile εφαρμογών στον τομέα της εστίασης, μετασχηματίζει τις ανάγκες των πελάτων της σε πραγματικά καινοτόμες και δημιουργικές επιχειρηματικές λύσεις.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα καθώς και τα συνδρομητικά πλάνα στο www.fimble.gr.

Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε, με την ομάδα του Fimble, μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή τηλεφωνικά στο 2109737999.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Πως το Facebook Shops μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας

Μια νέα υπηρεσία, η "Facebook Shops", ή, στα ελληνικά "Καταστήματα Facebook", επιτρέπει πλέον στις επιχειρήσεις να παρουσιάζουν και να πουλάνε τα προϊόντα τους με ευκολία σε Facebook και Instagram! Τη νέα υπηρεσία ανακοίνωσε ο CEO του Facebook Mark Zuckenberg, και αποτελεί μία νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που δημιουργεί καινούργια δεδομένα στην αγορά.

Οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων θα μπορούν να δημιουργούν ένα «κατάστημα» στη σελίδα τους, προσθέτοντας έναν κατάλογο προϊόντων, τα οποία οι χρήστες θα βλέπουν και θα μπορούν να αγοράζουν. Η πρόσθεση των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε χειροκίνητα είτε χρησιμοποιώντας το XML αρχείο του καταστήματος, στην περίπτωση που υπάρχει ήδη κάποιο e-shop.

Τα Shops ξεκίνησαν ήδη τη λειτουργία τους στις ΗΠΑ και θα έρθουν και στο Instagram το καλοκαίρι, ενώ σταδιακά θα διατεθούν και στον υπόλοιπο κόσμο. Επιπλέον, το Facebook σκοπεύει να ενεργοποιήσει τις απευθείας αγορές μέσα από τα live streams.

Τι σημαίνει όμως αυτή η νέα πρωτοβουλία του Facebook για εσάς και την επιχείρηση σας; Στην Action Digital είμαστε εδώ για να σας δώσουμε όλες τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σας!

Το υφιστάμενο Facebook shop μου θα διαγραφεί;

Όχι. Η εταιρεία λανσάρει το καινούργιο update με νέο interface που θα σας δώσει τη δυνατότητα να μεταφέρετε όλα σας τα προϊόντα στο καινούργιο λειτουργικό περιβάλλον, με την επιπλέον δυνατότητα να συνδέσετε και άλλους λογαριασμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram.

Πρέπει να πληρώσω;

Οχι. Το Facebook Shops είναι δωρεάν εφαρμογή και είναι διαθέσιμη για όσους έχουν εταιρική σελίδα στο Facebook και Instagram, μαζί με εύκολες οδηγίες για τη ενεργοποίηση και χρήση.

Πως θα με βοηθήσει η επέκταση του Facebook Shop σε άλλες πλατφόρμες;

Με το να έχετε ένα κεντρικό σημείο επαφής για τις πωλήσεις σας, χωρίς να χρειάζεται να “κυνηγάτε” πελάτες σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλέον ως επιχείρηση θα μπορείτε να διαφημίζετε αυτόματα τα προϊόντα σας σε όλες τις πλατφόρμες που είναι συνδεδεμένες με το Facebook, κυρίως στο Instagram, ομαλά, χωρίς να χρειάζεται να διαφοροποιήσετε τις αναρτήσεις σας ή να τις προσαρμόσετε αναγκαστικά στους περιορισμούς του κάθε μέσου. Η αυτοματοποίηση στην προώθηση των προϊόντων και η άμεση πρόσβαση των καταναλωτών σε αυτά, θα έχει ως αποτέλεσμα την ομαλοποίηση του “ταξιδιού του αγοραστή” (buyer’s journey) και κατ’ επέκταση την άνοδο των πωλήσεων.

Πως θα μπορώ να διαφημίζω τα προϊόντα μου με αυτή τη νέα εφαρμογή;

Με το ανανεωμένο Facebook Shop, οι δυνατότητες διαφήμισης είναι πραγματικά άπειρες. Πλέον, οι αγορές θα μπορούν να γίνονται μέσω χορηγημένων διαφημίσεων, από το προφίλ της εταιρείας σας σε Facebook και Ιnstagram, να κάνετε τα προϊόντα tag σε Stories, ενώ στο άμεσο μέλλον θα επιτρέπεται ακόμα και σε live streams! Ως χρήστης, η νέα εφαρμογή θα σας επιτρέπει να κάνετε tag τα προϊόντα σας καθ’ όλη τη διάρκεια του live για να μπορούν όλοι όσοι σας παρακολουθούν να έχουν απευθείας πρόσβαση στο προϊόν.

Είσαστε στον χώρο της ομορφιάς και αποφασίσατε να συνεργαστείτε με influencer για να κάνει βίντεο με συμβουλές για μακιγιάζ, χρησιμοποιώντας τα προϊόντα της εταιρείας σας; Με τη νέα εφαρμογή θα μπορείτε να δείχνετε τα προϊόντα σας την ώρα του live stream και οι χρήστες θα μπορούν να τα αγοράζουν απευθείας! Μέσα στα σχέδια της εταιρείας είναι και η αγορά μέσω υπηρεσιών απευθείας μηνυμάτων, όπως το Facebook Messenger, Instagram Direct και WhatsApp.

Θα γίνονται δηλαδή οι αγορές απευθείας;

Όχι ακόμα. Αν και το Facebook βρίσκεται στο στάδιο δοκιμής μιας ασφαλούς υπηρεσίας αγορών μέσω της εφαρμογής. Όταν ο χρήστης ενδιαφερθεί για να αγοράσει ένα προϊόν, είτε μεταφέρεται στην ιστοσελίδα της επιχείρησης για να ολοκληρώσει τη διαδικασία πληρωμής είτε σε μία υπηρεσία εκτέλεσης διαδικτυακών πληρωμών, όπως το Paypal.

Πως μπορώ να αξιοποιήσω καλύτερα αυτή τη νέα εφαρμογή;

Η διευκόλυνση στη διαφήμιση προϊόντων που προσφέρει το Facebook είναι τεράστιας σημασίας για τις επιχειρήσεις, ιδίως τις μικρομεσαίες που δεν διαθέτουν τους τεράστιους προϋπολογισμούς για διαφήμιση και μάρκετινγκ που έχουν οι πολυεθνικές εταιρείες. Μια έξυπνη και αποτελεσματική καμπάνια digital marketing πλέον μπορεί να έχει άμεσα αποτελέσματα, αφού θα μπορείτε να δείτε το πόσο ανεβάζουν τις πωλήσεις σχεδόν αμέσως. Η αμεσότητα στην αγορά προϊόντων, μαζί με την ανάλυση αγοράς που προσφέρουν τα πολλά εργαλεία που διαθέτει το Facebook μπορούν να δώσουν στην επιχείρηση σας την ανταγωνιστικότητα που χρειάζεστε για να επιβιώσετε και να θριαμβεύσετε στη σημερινή, εύθραυστη αγορά.

Δεν είστε ακόμη σίγουροι για το πως το ανανεωμένο Facebook Shop μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση σας; Η Αction Digital είναι εδώ για να σας βοηθήσει!

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Papaki: Εκτόξευση έως 129% σε κατοχυρώσεις domain για e-shop

Η εντυπωσιακή άνοδος σε κατοχυρώσεις domain για e-shop καταγράφει απόλυτα τον παλμό του εμπορίου στη χώρα μας, αλλά και τις αλλαγές που θα έρθουν στον κλάδο. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Papaki, εντοπίζεται γενική αύξηση στις κατοχυρώσεις των domain names στο τρίμηνο Μάρτιος-Μάιος, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2019.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τα domain που χρησιμοποιούνται κυρίως στο e-commerce, όπως το .shop (αύξηση +93.6%) και το .store (αύξηση +129%). Φαίνεται ξεκάθαρα λοιπόν ότι πολλές επιχειρήσεις που μέχρι τώρα διέθεταν μόνο φυσική παρουσία ή μία απλή ιστοσελίδα, αναζήτησαν λύσεις – εν μέσω πανδημίας – με στόχο και τη δημιουργία e-shop, ώστε να συνεχιστεί η λειτουργία τους.

Πώς ένα e-shop θωρακίζει μία επιχείρηση;

Η πανδημία του Covid-19 δεν επηρέασε όλες τις επιχειρήσεις το ίδιο. Αυτές που διέθεταν ή δημιούργησαν e-shop φαίνεται πως ευνοήθηκαν, λόγω της αυξημένης κίνησης στο e-commerce, μία καταναλωτική συνήθεια που φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει.

Επιπλέον, τα καταστήματα που διαθέτουν ένα εύχρηστο και λειτουργικό e-shop αυτομάτως αποκτούν μία σειρά πλεονεκτημάτων έναντι του ανταγωνισμού. Το κυριότερο είναι πως πλέον υπάρχουν δύο κανάλια πώλησης (φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα), που σημαίνει μεγαλύτερη ευελιξία και δυνητικά περισσότερους πελάτες.

Επομένως, η δημιουργία ενός αξιόπιστου και λειτουργικού e-shop, θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για όλες τις επιχειρήσεις του εμπορίου, ώστε να είναι θωρακισμένες για ενδεχόμενη επιστροφή σε lockdown αλλά και να δώσει ώθηση στην κάλυψη των ζημιών που δημιουργήθηκαν το τελευταίο διάστημα. Όπως δήλωσε ο Γιώργος Παπαδουράκης, Head of Customer Service Quality του Papaki: «Υπάρχει ιδιαίτερη κινητικότητα και ενδιαφέρον στα κανάλια επικοινωνίας μας σχετικά με το πώς να ξεκινήσει κάποιος την online παρουσία του και ερωτήσεις σχετικά με τη δημιουργία e-shop. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει και στο κομμάτι του e-learning, στο πώς στήνεται μια αντίστοιχη πλατφόρμα, τι χρειάζεται κλπ.»

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search