eCommerce

Στήριξη οι online πωλήσεις για 1 στις 3 εταιρείες στη διάρκεια της πανδημίας

Ψηφιακή απάντηση έδωσαν, στην κρίση του πανδημίας, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο, με την τεχνολογία να λειτουργεί ως σανίδα σωτηρίας, ώστε να διατηρηθεί όσο ήταν δυνατόν το business as usual. Σε 49 χώρες του κόσμου, το ένα τρίτο των μικρομεσαίων εταιρειών “είδε” ένα ποσοστό 25% του τζίρου να προέρχεται από το ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων στη διάρκεια του lockdown, που επιβλήθηκε ανά τον πλανήτη για τον περιορισμό της μετάδοσης του νέου κορωνοϊού.

Μάλιστα, σε 15 χώρες του κόσμου περισσότερες από τις μισές μικρομεσαίες εταιρείες έκαναν τουλάχιστον το 25% των πωλήσεων τους μέσω Διαδικτύου κατά τον μήνα Απρίλιο, οπότε εφαρμόστηκαν μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων στις περισσότερες χώρες του κόσμου.

Υπήρξαν και χώρες, στις οποίες οι μικρομεσαίες εταιρείες έκαναν ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου τους, μέσω του online καναλιού. Συγκεκριμένα, ποσοστό άνω του 60% των μικρομεσαίων εταιρειών σε Σιγκαπούρη (62%), Καναδά (64%), Ιρλανδία (65%) και Ρωσία (65%) πέτυχε πωλήσεις, οι οποίες κατά το ένα τέταρτο προέρχονταν από το Διαδίκτυο.

Τη συνδρομή του ψηφιακού καναλιού στην επιβίωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων κατά την έξαρση της κρίσης του νέου κορωνοϊού, επιβεβαιώνει η μελέτη “Global State of Small Business”, την οποία επεξεργάστηκαν το Facebook, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) και η Παγκόσμια Τράπεζα. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε σε ένα δείγμα 30.000 μικρομεσαίων εταιρειών σε 54 χώρες του κόσμου, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, στη διάρκεια του Μαΐου 2020.

Στην Ελλάδα, λιγότερο από μία στις δέκα μικρομεσαίες επιχειρήσεις αναφέρει ότι δεν αντιμετωπίζει προκλήσεις αυτήν την περίοδο (8%). Το αντίστοιχο ποσοστό στο συνολικό δείγμα είναι 13%, ενώ στην Ευρώπη φθάνει στο 16%.

Η μελέτη δείχνει συνολικά εκτεταμένες επιπτώσεις της πανδημίας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ιδίως, μεταξύ των τομέων που εστιάζονται στους καταναλωτές. 

Μπορείτε να βρείτε την έρευνα σε αρχείο pdf εδώ.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πάνω από τα €10 δισ. ο τζίρος του e-commerce στην Ελλάδα το 2020

Σημαντική αύξηση αναμένεται να εμφανίσουν οι πωλήσεις του e-commerce στην Ελλάδα το 2020, φθάνοντας συνολικά τα 10,7 δισεκατομμύρια ευρώ, από τα €7,5 περίπου δισ. που ξοδεύτηκαν πέρσι σε online αγορές, σημειώνοντας πολύ σημαντική άνοδο.

Συνολικά, στην Ευρώπη, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναμένεται να φτάσει σε τζίρο τα 717 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020, σύμφωνα με τη σχετική μελέτη της RetailX, που παρουσιάστηκε από τους οργανισμούς Ecommerce Europe και EuroCommerce. Αυτό σημαίνει ότι θα σημειωθεί αύξηση της τάξης του 12,7% σε σύγκριση με το 2019. Η συγκεκριμένη αύξηση είναι χαμηλότερη από το 14,2% που σημείωσε το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη το 2019, σε σχέση με το 2018.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης, το 87% των Ευρωπαίων έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο και κατά μέσο όρο, το 68% έχει ήδη αγοράσει διαδικτυακά.

H Δυτική Ευρώπη εξακολουθεί να είναι η πιο ανεπτυγμένη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, αντιπροσωπεύοντας το 70% της συνολικής αξίας του e-commerce, ενώ η υψηλότερη ανάπτυξη σημειώνεται στο ανατολικό τμήμα της Ευρώπης, στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία όπου το e-commerce αυξήθηκε κατά 30%.

Δείτε περισσότερα για την έκθεση για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη στο σχετικό άρθρο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Κατερίνα Φραϊδάκη επανεκλέχθηκε πρόεδρος του GR.EC.A

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. (Greek Ecommerce Association), το εθνικό όργανο για τον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ανακοινώνει ότι κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση, καθώς και τη Διενέργεια Αρχαιρεσιών για την ανάδειξη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου που διεξάχθηκαν για πρώτη φορά αποκλειστικά με ηλεκτρονική διαδικασία στις 25/06/2018 και κατόπιν απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου, από την Τρίτη 30 Ιουνίου 2020, η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη επανεκλέχθηκε Πρόεδρός του.



Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη είναι διδάκτορας του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και συντονίστρια των δράσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (eCommerce Coordinator) στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν- ELTRUN.



Έχει πτυχίο από το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και MSc στην Ανάλυση, Σχεδιασμό και Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων από το London School of Economics (LSE). Από το 2010 είναι επιστημονική υπεύθυνη των ετήσιων ερευνών του ELTRUN για τη συμπεριφορά των online Ελλήνων καταναλωτών και των χρηστών social media, καθώς και για τα εκπαιδευτικά προγράμματα και την αξιολόγηση των Ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.



Έχει εκπονήσει πλήθος μελετών για την Κοινωνική Δικτύωση και το Ηλετρονικό Εμπόριο. Επιστημονικές εργασίες της έχουν παρουσιασθεί σε εθνικά και διεθνή συνέδρια. Το 2011 και το 2013 έλαβε το Best paper award, για την μελέτη της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το e-health αντίστοιχα.



Οι ρόλοι όλων των μελών του ΔΣ του GR.EC.A. καθορίσθηκαν ως εξής:



Ο GR.EC.A διοικείται από το Διοικητικό Συμβούλιο που αποτελείται από 7 Τακτικά Μέλη και 2 Συνδεδεμένα Μέλη του Σωματείου. Τα μέλη του Δ.Σ. καθώς και 3 αναπληρωματικά μέλη αυτού (2 αναπληρωματικά από τα Τακτικά Μέλη και 1 αναπληρωματικό από τα Συνδεδεμένα Μέλη του Σωματείου) εκλέγονται από την τακτική Γενική Συνέλευση ανά διετία.



Το Διοικητικό Συμβούλιο που εκλέχθηκε στη Γενική Συνέλευση της 25ης Ιουνίου 2020 είναι:



1. Δρ.Φραϊδάκη Κατερίνα - Πρόεδρος Δ.Σ - Eltrun.gr
2. Σαββίδης Μάκης - Αντιπρόεδρος Δ.Σ - Oroloi.gr
3. Κακκάβα Σταυρούλα - Γενικός Γραμματέας - You.gr
4. Αυγουστίδης Γεώργιος - Tαμίας - Skroutz.gr
5. Βασιλαρά Μαρίνα - Μέλος Δ.Σ - Apivita.com
6. Βαρβαδούκας Νίκος - Μέλος Δ.Σ - Cosmossport.gr
7. Μπεζιούλας Μαρίος - Μέλος Δ.Σ - Spitishop.gr
8. Κοτσώνης Ευάγγελος - Μέλος Δ.Σ - e-satisfaction.com
9. Λεούσης Αλέξανδρος - Μέλος Δ.Σ - gamingbrotherhood.eu



Και Αναπληρωματικά μέλη Δ.Σ (2 τακτικά και 1 μη τακτικό) οι :



1. Κυμπιζή Μάρα - Gregorys.gr
2. Κωστόπουλος Βασίλης - Zakcret.gr
3. Σκαπινάκη Φωτεινή - Logika.gr



Όλα μέλη του ΔΣ , συμμετέχουν σε συγκεκριμένες Ομάδες Εργασίας έχοντας ως βασικό στόχο την διαμόρφωση Εθνικών στρατηγικών προτεραιοτήτων και την ενίσχυση της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.



Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη δήλωσε σχετικά με την εκλογή της ως πρόεδρος του GR.EC.A.: "Είναι μεγάλη τιμή -και ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη- η συνέχιση των καθηκόντων μου, στη θέση του Προέδρου του GR.EC.A. Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη του Δ.Σ. για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου. Το νέο Διοικητικό Σχήμα, έχει ως βασικό στόχο να συνεχίσει τις δράσεις που είχαν ξεκινήσει την προηγούμενα χρόνια καθώς και να τις εμπλουτίσει με δράσεις οι οποίες θα προέλθουν από τις ανάγκες που θα μας υποδείξουν τα μέλη μας. Βρισκόμαστε σε μια εποχή που το Ηλεκτρονικό Εμπόριο χρειάζεται στη στήριξη όλων μας για να μπορέσει να συνεχίσει την ανοδική του πορεία σε ένα υγιές περιβάλλον. Το νέο ΔΣ αναλαμβάνει να συνεχίσει με την ίδια διάθεση και αποφασιστικότητα προκειμένου να οδηγήσει τόσο τον Σύνδεσμο όσο και τον κλάδο του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη".

 

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


RetailX: Αύξηση τζίρου με μειωμένη ανάπτυξη για το e-commerce στην Ευρώπη

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη αναμένεται να φτάσει σε τζίρο τα 717 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020, σύμφωνα με τη σχετική μελέτη της RetailX. Αυτό σημαίνει ότι θα σημειωθεί αύξηση της τάξης του 12,7% σε σύγκριση με το 2019. Η συγκεκριμένη αύξηση είναι χαμηλότερη από το 14,2% που σημείωσε το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη το 2019, σε σχέση με το 2018. Παρά το γεγονός ότι οι τζίροι αυξάνονται σημαντικά κάθε χρόνο, όσον αφορά στην ανάπτυξη, υπάρχει ποσοστιαία μείωση για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

Εξαιτίας της πανδημίας και των lock-down, θα υπέθετε κάποιος ότι η αύξηση θα ήταν υψηλότερη και τουλάχιστον όχι πιο μικρή σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά! Ωστόσο, σύμφωνα με το Ecommerce Europe, ο πλήρης αντίκτυπος του νέου κορωνοϊού στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα είναι πιο ορατός το επόμενο έτος.

Σύμφωνα με την έκθεση της RetailX, "Europe 2020: Ecommerce Region Report" (η οποία είναι διαθέσιμη για κάθε ενδιαφερόμενο προς 999 ευρώ) η Δυτική Ευρώπη εξακολουθεί να είναι η πιο ανεπτυγμένη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, αντιπροσωπεύοντας το 70% της συνολικής αξίας του e-commerce στη Γηραιά Ήπειρο. Η Δυτική Ευρώπη έχει επίσης το υψηλότερο μερίδιο αγοραστών στο διαδίκτυο που φτάνει το 83%.

Ωστόσο, η υψηλότερη ανάπτυξη σημειώνεται στο ανατολικό τμήμα της Ευρώπης. Στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία το e-commerce αυξήθηκε κατά 30%, ρυθμός ανάπτυξης που είναι ο υψηλότερος σε όλη την Ευρώπη. Στον αντίποδα, αυτές είναι και οι δύο χώρες με το χαμηλότερο μερίδιο αγοραστών στο διαδίκτυο, με ποσοστά 31% και 29% αντίστοιχα. Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει το υψηλότερο μερίδιο αγοραστών που φτάνει το 94% και ακολουθούν η Δανία με 86% και οι Γερμανία, Κάτω Χώρες, Σουηδία με 84%.

Εικόνα: Andrea Piacquadio, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Nielsen: Ώθηση στις αγορές παντοπωλείου στην Ελλάδα λόγω πανδημίας

Το lockdown επιτάχυνε την είσοδο του Έλληνα αγοραστή στο διαδικτυακό κανάλι για αγορές ειδών παντοπωλείου. Η έρευνα της Nielsen, μεταξύ άλλων, καταγράφει ότι το 22% των Ελλήνων αγοραστών την περίοδο της καραντίνας ήταν νεοεισερχόμενοι στο online ecosystem, που σχετίζεται με αγορές των τεσσάρων βασικών κατηγοριών παντοπωλείου.

Βέβαια, η πρώτη αυτή εμπειρία με διαδικτυακό κατάστημα σουπερμάρκετ την περίοδο του lockdown, ήταν αρνητικά επιβαρυμένη, λόγω των μεγάλων διαστημάτων παραδόσεων. Ωστόσο, όπως διαπιστώνει η έρευνα, επιλέγοντας αρκετοί από τους νεοεισερχόμενους στο κανάλι να συνεχίσουν να αγοράζουν online, είχαν βελτιωμένη εμπειρία στην υπηρεσία παράδοσης, αναβαθμίζοντας σταδιακά και την συνολική αγοραστική εμπειρία. 

Σήμερα, η αγοραστική εμπειρία από τα e-shops του οργανωμένου λιανεμπορίου έχει φτάσει σε ικανοποιητικά επίπεδα και μάλιστα, αξιολογείται ελαφρώς υψηλότερα από αυτή στα φυσικά καταστήματα, με μέσο χρόνο παράδοσης τις δύο ημέρες.

Συνολικά, οι διαδικτυακές αγορές τροφίμων, προϊόντων καθαρισμού και ειδών προσωπικής περιποίησης διατήρησαν τη δυναμική τους και μετά το lockdown. Κερδίζοντας έδαφος ως το πιο συχνό κανάλι αγοράς, αντιπροσωπεύουν πλέον ποσοστό 7%, του συνόλου, με τη διείσδυση να έχει αυξηθεί κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες.

Η εμφάνιση του κορωνοϊού έφερε αλλαγές και στον τρόπο ζωής. Για παράδειγμα, σημαντικό μέρος των αγοραστών, το 25%, ξεκίνησε το μαγείρεμα στο σπίτι. Παρά την τάση αυτή, το Delivery φαγητού παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα, με το 44% να προβαίνει σε παραγγελίες έτοιμου φαγητού, πολύ υψηλότερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (28%)

Nielsen

 

Η έρευνα της Nielsen διεξήχθη συνολικά σε 32 αγορές, εκ των οποίων 13 ευρωπαϊκές. Στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε την περίοδο 26 έως 31 Μαΐου, 20 μέρες μετά από τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων διαβίωσης.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Mehrad Vosoughi, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η πανδημία επιτάχυνε την ανάπτυξη του e-commerce κατά 4 έως 6 χρόνια

O COVID-19 έχει επιταχύνει σημαντικά την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με έκθεση της Adobe. Οι συνολικές διαδικτυακές δαπάνες τον Μάιο έφτασαν τα 82,5 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 77% από έτος σε έτος.

"Σύμφωνα με τα δεδομένα μας, θα χρειαζόταν διάστημα μεταξύ 4 και 6 ετών για να φτάσουμε στα επίπεδα που είδαμε τον Μάιο, εάν η ανάπτυξη συνεχιζόταν στα ίδια επίπεδα που ήταν τα τελευταία χρόνια. Συνήθως, δεν περιμένουμε να δούμε αύξηση σε αυτό το επίπεδο, εκτός της περιόδου των Χριστουγεννιάτικων διακοπών. Στο πλαίσιο αυτό, η περσινή περίοδος διακοπών είχε τζίρο 142,5 δισεκατομμύρια δολάρια από την 1η Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, και αυτή ήταν μια αύξηση κατά 13% από έτος σε έτος", δήλωσε ο διευθυντής Digital Insights της Adobe, Vivek Pandya.

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας:

  • Ηλεκτρονικό εμπόριο: αύξηση 52 δισεκατομμύρια δολάρια
  • Μερίδιο mobile e-commerce: αυξήθηκε από τον Ιανουάριο, αλλά μόλις 10%
  • BOPIS: αγορά online / παραλαβή από το κατάστημα, αυξήθηκε κατά 195% τον Μάιο
  • Ταξίδια: οι κρατήσεις πτήσεων τριπλασιάστηκαν από αρχές Απριλίου έως τέλη Μαΐου

 

Τα υψηλότερα ποσοστά ηλεκτρονικού εμπορίου και το μοντέλο "BOPIS", δηλαδή αγορά online και παραλαβή από το κατάστημα, μπορεί να είναι το "νέο παράδοξο", σύμφωνα με την Adobe.

Οι αγορές των καταναλωτών επίσης αλλάζουν, ίσως επιστρέφοντας σε πιο φυσιολογικά πρότυπα κατανάλωσης. Οι αγορές ηλεκτρονικών ειδών και ενδυμάτων αυξήθηκαν 11% και 12%, αντίστοιχα: εργαζόμαστε στο σπίτι, αλλά δεν έχουμε αγοράσει νέα ρούχα εδώ και καιρό.

Ο ψηφιακός δείκτης οικονομίας της Adobe αναλύει πάνω από ένα τρισεκατομμύριο διαδικτυακές συναλλαγές σε 100 εκατομμύρια SKU προϊόντων.

 

Δείτε περισσότερα στο thetotalbusiness.gr.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
 
 
Paypal: Tο 62% των Ελλήνων στήριξε τα μικρά καταστήματα στο lockdown

Πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Ipsos για λογαριασμό της PayPal, δείχνει ότι έχουμε πλέον την τάση να βοηθάμε τους συνανθρώπους μας ολοένα και περισσότερο. Κατά την πανδημία, το 74% των πληρωμών για κοινωφελείς σκοπούς πραγματοποιήθηκε online. Η ίδια έκθεση της Ipsos, καταγράφει επίσης την αυξανόμενη δημοτικότητα των ανέπαφων τρόπων πληρωμής

Ενώ οι Έλληνες παρέμειναν πιστοί στις επώνυμες μάρκες κατά τη διάρκεια του lockdown, κυρίως χάρη στην μεγάλη ποικιλία των προσφερόμενων ειδών, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις ήταν εκείνες που κέντρισαν το ενδιαφέρον και κέρδισαν, τόσο την εμπιστοσύνη, όσο και την αναγνώριση από την πλευρά μας, δείχνοντας έμπρακτα τη σημασία που δίνουμε στην ενίσχυση της τοπικής κοινότητας και οικονομίας.

Σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (62%) έκαναν τις αγορές τους από μικρά τοπικά καταστήματα εν μέσω καραντίνας και το 32% ψώνισε διαδικτυακά από μικρομεσαίες μάρκες. Σχεδόν οι μισοί εκ των ερωτηθέντων αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν μια αγορά σε μια μικρομεσαία επιχείρηση ή σε ένα κατάστημα της γειτονιάς προκειμένου να στηρίξουν τόσο την τοπική όσο και την εθνική οικονομία.

Η τάση αυτή φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και στο μέλλον, μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, καθώς το 58% των Ελλήνων δηλώνει ότι σκοπεύει να αγοράζει ακόμα περισσότερα τοπικά προϊόντα.

Τα δύο τρίτα του γενικού πληθυσμού (66%) αισθάνονται την υποχρέωση να υποστηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις της περιοχής τους. Αυτό μοιάζει ιδιαίτερα σημαντικό για τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, αφού το 87% άνω των 65 ετών θεωρεί ότι η στήριξη της τοπικής οικονομίας είναι απαραίτητη για να ξεπεράσουμε την κρίση της πανδημίας.

Όσον αφορά στους τρόπους πληρωμής, ενώ ακόμα και προ κρίσης τα μετρητά έχαναν σταδιακά τη δημοτικότητά τους σε σχέση με άλλες μεθόδους πληρωμής. Η πανδημία επιτάχυνε κυριολεκτικά τη διαδικασία αυτή, καθώς 6 στους 10 ερωτηθέντες στην Ελλάδα σκέφτονται να δοκιμάσουν πλέον νέες ανέπαφες λύσεις πληρωμών στα καταστήματα. Οι μισοί Millennials προτιμούν τη χρήση ανέπαφων συναλλαγών προκειμένου να αποφύγουν τη χρήση ΡΙΝ, ενώ το 43% των ατόμων άνω των 65 ετών θα εγκατέλειπε τελείως τη χρήση μετρητών από τώρα και στο εξής

Ενώ βρέθηκαν στη θέση να ανακαλύψουν μια ευρεία γκάμα online υπηρεσιών και δραστηριοτήτων, 9 στους 10 Έλληνες (89%) επεσήμαναν τα πλεονεκτήματα των διαδικτυακών αγορών εν μέσω του lockdown, όπως η μη αναμονή σε ουρές ταμείων (61%), η δυνατότητα παράδοσης κατ’οίκον (46%) και οι ανταγωνιστικές τιμές ή και προσφορές-εκπτώσεις (44%).

Ένα εξίσου σημαντικό εύρημα της έρευνας είναι ότι η κρίση αφύπνισε το αίσθημα του αλτρουισμού στους Έλληνες, καθώς και την αμοιβαία επιθυμία αλληλοβοήθειας. Στην εποχή του κορωνοϊού, ένας στους δέκα ερωτηθέντες στη χώρα μας ξεκίνησε να παρέχει εθελοντική εργασία ή να κάνει δωρεές, με το 74% εξ αυτών να προτιμά πλέον τις online δωρεές. Γενικά, ο ελληνικός πληθυσμός έχει την τάση να επιλέγει για δωρεές ένα συγκεκριμένο φιλανθρωπικό ίδρυμα και στις περισσότερες περιπτώσεις πρόκειται εν τέλει για την ενίσχυση ενός μικρού τοπικού κοινωφελούς σκοπού και όχι απαραίτητα μιας ευρέως γνωστής διεθνούς οργάνωσης.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Εκλογές και νέο Διοικητικό Συμβούλιο για τον GR.EC.A

Η θητεία του προηγούμενου 9μελούς Διοικητικού Συμβουλίου του GR.EC.A, του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και της προέδρου του, Δρ. Κατερίνας Φραϊδάκη έληξε πρόσφατα.

Ο Σύνδεσμος είχε προκυρήξει εκλογές για την Τετάρτη 24 Ιουνίου, στις οποίες μάλιστα καινοτόμησε, διεξάγωντάς τις με ηλεκτρονική διαδικασία μέσω των συστημάτων Zoom & Zeus. 

Μετά από τη σχετική ψηφοφορία, το Διοικητικό Συμβούλιο που εκλέχθηκε στη Γενική Συνέλευση της 25ης Ιουνίου 2020 είναι:

Ονοματεπώνυμο  Μέλος  Αριθμός Ψήφων
Φραϊδάκη Κατερίνα eltrun.gr 39
Βαρβαδούκας Νίκος cosmossport.gr 33
Βασιλαρά Μαρίνα apivita.com 28
Αυγουστίδης Γιώργος skroutz.gr 26
Μπεζιούλας Μάριος spitishop.gr 23
Σαββίδης Μάκης oroloi.gr 22
Κακκάβα Σταυρούλα  you.gr 17
Κοτσώνης Ευάγγελος e-satisfaction.com 15
Λεούσης Αλέξανδρος  gamingbrotherhood.eu 15
Μάρα Κυμπιζή gregorys.gr 13
Κωστόπουλος Βασίλης zakcret.gr 11
Σκαπινάκη Φωτεινή logika.gr 11

 

 

Η Συμβουλευτική Επιτροπή απαρτίζεται από τους:

Ονοματεπώνυμο  Μέλος Αριθμός Ψήφων
Ζούλοβιτς Μίνα ΖΟΥΛΟΒΙΤΣ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ  49
Δρίτσα Αναστασία ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ  35
Ποτούρογλου Θεόδωρος   iqos.gr  35
Καραλής Ιωάννης netsteps.gr  33
Παγωμένος Μιχάλης dhlexpress.gr  32

 

Η Ελεγκτική Επιτροπή απαρτίζεται από τους:

Ονοματεπώνυμο  Μέλος Αριθμός Ψήφων
Γκεζερλής Παναγιώτης Convert Group 53
Αρουκάτος Πέτρος digitalup.gr 37
Φακίρης Διονύσης e-shop.gr 34

 

Όπως ανακοινώηθηκε, μέσα στις επόμενες ημέρες, το Διοικητικό Συμβούλιο θα συγκροτηθεί σε Σώμα.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα Social Media

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η μεγαλύτερη έρευνα για τα ελληνικά e-shop είναι γεγονός

Η Verticom, διοργανώτρια της μεγαλύτερης εκδήλωσης στην νοτιοανατολική Ευρώπη για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Marketing, της eCommerce & Digital Marketing Expo που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Ζάππειο Μέγαρο, διεξάγει έρευνα για τις εξελίξεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα.

Σκοπός τής έρευνας, είναι να αναδειχθούν οι τάσεις, τα προβλήματα και η δυναμική των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο.

Τα αποτελέσματα της έρευνας, καθώς και οι προβληματισμοί των συμμετεχουσών επιχειρήσεων θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo 2020 που θα πραγματοποιηθεί στις 21 & 22 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο. Στο πλαίσιο της σχετικής εκδήλωσης, θα συμμετέχουν με τη μορφή "Debate" εκπρόσωποι των επιχειρήσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου και εκπρόσωποι των παρόχων υπηρεσιών όπως εταιρείες Courier, Digital Agencies, εταιρείες ηλεκτρονικών πληρωμών κ.α.

 

 

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα θα εξασφαλίσουν προνομιακή τιμή με έκπτωση 50% στη συμμετοχή τους στη σχετική εκδήλωση. Επίσης, εφόσον το επιθυμούν, βάζουν υποψηφιότητα για συμμετοχή στα panel συζήτησης, θέτοντας ερωτήσεις στους παρόχους.

* Η μεγαλύτερη έρευνα βάσει αριθμού συμμετεχόντων. Το παρόν email έχει αποσταλεί σε 5.500 επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, που είναι καταχωρημένες στις βάσεις δεδομένων της Verticom.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πόσο θα επηρεάσει η πανδημία το e-commerce την εορταστική περίοδο;

Η πανδημία του νέου κορωνοϊού που έχει ήδη κλυδωνίσει μεγάλο μέρος της παγκόσμιας οικονομίας, μπορεί να επηρεάσει ακόμη και την περιοδο των εορταστικών αγορών, η οποία για πολλές επιχειρήσεις αντιπροσωπεύει τα μισά ή και περισσότερα από τα ετήσια έσοδά τους. Για όλους τους επιχειρηματίες, είναι σημαντικό να ξεκινήσουν να προγραμματίζουν από τώρα, αν δεν το έχουν κάνει ήδη, ακόμη και όταν ορισμένοι βρίσκονται στη διαδικασία εκ νέου ανοίγματος, μετά το lockdown.

Ας δούμε τα πιθανά σενάρια που σχετίζονται με τις επιπτώσεις της πανδημίας και τον αντίκτυπό της στις πωλήσεις των Χριστουγέννων.

Σενάριο 1: Γρήγορη ανάκαμψη

Τα στοιχεία των ανέργων από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού, σε Ευρώπη και ΗΠΑ, δείχνουν πως οι θέσεις εργασίας ανακάμπτουν, ενώ στη χώρα μας η ανεργία δείχνει να συγκρατείται. Εάν δεν υπάρξει κάποια σημαντική αρνητική εξέλιξη όσον αφορά στην πανδημία και οι αγορές και οι θέσεις εργασίας συνεχίσουν να ανακάμπτουν, υπάρχουν πολλές πιθανότητες την περίοδο των Χριστουγέννων να υπάρξει μια σταθεροποίηση των πωλήσεων στα πλαίσια προηγούμενων ετών.

Αλλά ακόμη και αν ο όγκος των λιανικών πωλήσεων είναι λίγο - πολύ ο ίδιος με τα προηγούμενα χρόνια, θα αλλάξει η συμπεριφορά των αγοραστών; Σε τί βαθμό οι καταναλωτές θα εξακολουθούν να προτιμούν τα ηλεκτρονικά κανάλια πώλησης σε σχέση με τα φυσικά καταστήματα; Θα μπορούν οι προμηθευτές και οι μεταφορικές εταιρείες να ανταποκριθούν στη ζήτηση; Αυτά είναι ερωτήματα που πρέπει να εξετάσουν οι επιχειρηματίες και να προσπαθήσουν να προετοιμαστούν κατάλληλα.

Σενάριο 2: Αργή ανάκαμψη

Παρά την αλματώδη αύξηση που υπήρξε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στο σύνολό του το retail δέχθηκε σημαντικές πιέσεις. Επιπλέον, σε εργαζόμενους που βρέθηκαν σε αναστολή εργασίας λήγει αυτό το μήνα το έκτακτο κρατικό βοήθημα και για αρκετούς η επόμενη ημέρα μοιάζει αβέβαιη. Εάν μια σημαντική μερίδα εργαζομένων χάσει το εισόδημά της ή αυτό μειωθεί σημαντικά, είναι λογικό πως θα μειώσει σημαντικά και τις δαπάνες της.

Τί μπορούν να κάνουν οι λιανοπωλητές για να διατηρήσουν τους αγοραστές σε περίπτωση αργής και παρατεταμένης ανάκαμψης; Πρέπει, πιθανώς να αναζητήσουν τρόπους έμμεσης χρηματοδότησης για τους πελάτες τους, όπως άτοκες δόσεις; Να διαμορφώσουν και να προσφέρουν ένα πιο οικονομικό προϊόντικό μίγμα από το e-shop τους; Πώς θα προετοιμαστούν όσο γίνεται καλύτερα και θα εξασφαλίσουν ευελιξία;

Σενάριο 3: Ύφεση

Τί θα συμβεί εάν υπάρξουν σημαντικές αναζωπυρώσεις του ιού κατά τη διάρκεια των εορτών; Αρκετοί λοιμωξιολόγοι, στη χώρα μας και διεθνώς, έχουν προειδοποιήσει πως εάν δεν υπάρξει προσοχή κατά τη χαλάρωση των μέτρων, εύκολα θα δούμε σημαντική αύξηση των κρουσμάτων. Μάλιστα, ήδη υπάρχουν ανάλογα παραδείγματα στη Γερμανία και αλλού.

Εάν η οικονομία αντιμετωπίζει προβλήματα την περίοδο των εορτών πώς θα καταφέρουν οι επιχειρηματίες να μειώσουν τα κόστη τους για να αποφύγουν τις απώλειες; Πώς θα σχεδιάσουν τις αγορές τους; Εάν οι πωλήσεις των e-shop εκτοξευθούν, όπως την περίοδο του Πάσχα, καθώς οι αγοραστές θα αποφεύγουν τα φυσικά καταστήματα, θα υπάρχουν αποθέματα σε προϊόντα για να αξιοποιηθεί η αυξημένη ζήτηση; Πώς θα εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους, εάν οι μεταφορικές εταιρείες "πνιγούν" και πάλι από τον τεράστιο όγκο προϊόντων προς παράδοση.

Σχέδιο δράσης

Ξεκινήστε να δίνετε απαντήσεις στις παραπάνω ερωτήσεις από τώρα! Επικοινωνήστε με τους προμηθευτές σας για να διασφαλίσετε ότι το απόθεμα θα είναι διαθέσιμο, ή να εξετάσετε εναλλακτικά πιο οικονομικά προϊόντα. Πραγματοποιήστε αγορές νωρίτερα, εάν μπορείτε και κρίνετε ότι χρειάζεται. Επανεξετάστε τις επιλογές των ταχυμεταφορών. Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας. Ετοιμάστε ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τα σχέδια για τις αγορές τους και με το πόσο ευχαριστημένοι είναι, τί θα ήθελαν να δουν και τι περιμένουν από το e-shop σας.

Εικόνα: Joshua Woroniecki, Pixabay

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search