eCommerce

GRECA: Άνοδος 154,9% στην αξία των online αγορών την εβδομάδα της Black Friday

Ιστορικό υψηλό για τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων από Έλληνες καταναλωτές σημειώθηκε την εβδομάδα που μας πέρασε με αποκορύφωση την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου ή αλλιώς Black Friday, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του GR.EC.A.

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), κατέγραψε την εντυπωσιακή άνοδο 154,9% στην αξία των online αγορών για την εβδομάδα Σάββατο 21 έως Παρασκευή 27 Νοεμβρίου σε σχέση με τον μέσο όρο των προηγούμενων 8 εβδομάδων του 2020 (μέσα Σεπτέμβρη- μέσα Νοέμβρη 2020).

Μάλιστα, υπήρξε έντονη αγοραστική τάση των καταναλωτών, η οποία οδήγησε στο να καταγραφεί 43,6% μεγαλύτερος τζίρος στην φετινή Black Friday σε σχέση με την περσινή και 73,5% μεγαλύτερος τζίρος σε επίπεδο εβδομάδας, γεγονός που δικαιολογείται απόλυτα με το ότι τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά τον Νοέμβριο λόγω του lockdown.

Ταυτόχρονα, φέτος καταγράφηκε και ιδιαίτερα υψηλή αύξηση επισκεψιμότητας κατά 78,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή εβδομάδα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων των μηχανών σύγκρισης τιμών, καθότι οι καταναλωτές αναζητούσαν σε αυτές τις καλύτερες εκπτώσεις, οι οποίες άγγιξαν το 79% σε κατηγορίες τεχνολογίας, ειδών σπιτιού, μόδας, ψυχαγωγίας & αθλητισμού, υγείας και ομορφιάς, παιδικών & βρεφικών ειδών, αυτοκίνησης & μοτοκίνησης και επαγγελματικών ειδών.

Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε από τον GR.EC.A. σε συνεργασία με τις μηχανές σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group.

Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 6.603 e-shop με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.529 e-shop με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice.

Υπενθυμίζεται, ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Μαΐου της διοίκησης του GR.EC.A., οι οποίες περιλαμβάνονται στην ετήσια έκθεση του eCommerce Europe, το 2020 η αξία των online αγορών προϊόντων και υπηρεσιών από Έλληνες καταναλωτές σε ελληνικά και διεθνή e-shop, θα παρουσιάσει ρυθμό ανάπτυξης 42,7% και θα προσεγγίσει σε συνολική αξία τα €10,7δισ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Black Friday και lockdown εκτόξευσαν τις online αγορές καταναλωτικών αγαθών στην Ελλάδα

Με τους Έλληνες καταναλωτές φέτος πιο εξοικειωμένους από ποτέ στις ηλεκτρονικές αγορές, η Black Friday σε συνδυασμό με το lockdown εκτόξευσαν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες για καταναλωτικά αγαθά. Το αποτέλεσμα; Η Παρασκευή 27 Νοεμβρίου αποτελεί το νέο ρεκόρ σε ημερήσια δαπάνη που πραγματοποιήθηκε από τους καταναλωτές στα online Φαρμακεία και την 2η μεγαλύτερη ημερήσια δαπάνη στα οnline Super Markets, μετά την 5η Νοεμβρίου, την ημέρα πριν την έναρξη του 2ου lockdown.



Συγκεκριμένα, με +319% εκτοξεύτηκε η αξία στις οnline αγορές καταναλωτικών αγαθών από τα Super Markets και με +103% από τα Φαρμακεία για το διάστημα 1-27 Νοεμβρίου 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Η Παρασκευή 27 Νοεμβρίου έδειξε μάλιστα επιπλέον άνοδο με +26% στα online Super Markets και +104% στα online Φαρμακεία σε σχέση με τις 3 προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου 2020.

Τα στοιχεία αυτά καταγράφηκαν σε πραγματικό χρόνο στη καινοτομική πλατφόρμα eRetail Audit της Convert Group που επιτρέπει σε Προμηθευτές και Εμπόρους Καταναλωτικών Αγαθών να έχουν πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα για την στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι.

 

Σε ποιες όμως κατηγορίες καταναλωτικών αγαθών κατευθύνθηκε η αγοραστική μανία των Ελλήνων στην Black Friday; Οι 5 κατηγορίες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online Super Markets ήταν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+848%), οι ανοιχτές πάνες (+222%), οι πάνες βρακάκι (+88%), τα ουίσκι (+84%) και τα είδη κουζίνας (+80%). Αντίστοιχα στα online Φαρμακεία είδαμε μία σαφή προτίμηση στα προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης με ανάπτυξη τζίρου στις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+304%), στις μάσκες περιποίησης προσώπου (+275%), στα προϊόντα makeup ματιών (+261%), στα προϊόντα περιποίησης χειλιών (+242%), στα πακέτα δώρου για περιποίηση γυναικείου προσώπου (+235%) και στις κρέμες αντιγήρανσης (+195%). 

 

Η Convert Group εκτιμά ότι η αξία των οnline αγορών από τα online Super Markets και τα οnline Φαρμακεία θα ξεπεράσει το 2020 τα €300εκ. (συμπ. ΦΠΑ) ενώ δεν περιλαμβάνει τις αγορές που γίνονται σε online pet shops, κάβες, ειδικευμένα e-shops με πάνες, κάψουλες καφέ, κ.α.

Η Convert Group είναι η Ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο των Καταναλωτικών Αγαθών και Προϊόντων Υγείας με καινοτομικά έργα σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Μέση Ανατολή. Βραβεύεται για 3 συνεχόμενες χρονιές ως ένα από τα 25 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της Ελλάδας και απασχολεί 50 άτομα επιστημονικό προσωπικό στην Αθήνα, σε ρόλους engineers, data scientists, consultants και analysts.

Εικόνα: Oleg Magni, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


ΣΔΟΕ: Απάτη τύπου carousel από e-shop με ζημιά άνω των €15 εκατομμυρίων

Οι ελεγκτές της Επιχειρησιακής Διεύθυνσης Σ.Δ.Ο.Ε. Αττικής έχουν εντείνει τους ελέγχους κατά τη δύσκολη περίοδο του lockdown που διανύουμε, σε ηλεκτρονικά καταστήματα, εστιάζοντας – εκτός της καταπολέμησης της απάτης και της προστασίας των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου και της Ε.Ε. – και στην προστασία του καταναλωτικού κοινού από πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού, τόσο σε προληπτικό επίπεδο όσο και μετά από καταγγελίες καταναλωτών.



Αξιοποιώντας σχετικές πληροφορίες, η Επιχειρησιακή Διεύθυνση Σ.Δ.Ο.Ε. Αττικής διενήργησε ελέγχους σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αγοροπωλησίες κινητών τηλεφώνων, κονσολών παιχνιδιών, ταμπλετών Η/Υ και φορητών Η/Υ και ιδιαίτερα στο εμπόριο παροχής αγαθών και υπηρεσιών που πραγματοποιείται εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά μέσα.




Στις περιπτώσεις αυτές, διαπιστώθηκε νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες, με χρήση εικονικών τιμολογίων, εξετάστηκε δε η νομιμότητα εφαρμογής του άρθρου 67 του Ν.4484/2017, όπως προστέθηκε στο άρθρο 39 Α του Ν.2859/2000 (Κώδικας Φ.Π.Α.), και κατ’ επέκταση η υποτιμολόγηση στις πωλήσεις.



Διενεργήθηκε έλεγχος σε 3 νομικά πρόσωπα τα οποία πωλούσαν εμπορεύματα μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και στις επιχειρήσεις που προμήθευαν τα ανωτέρω καταστήματα.


Από την έρευνα της Υπηρεσίας προκύπτει το συμπέρασμα ότι το παραπάνω κύκλωμα των επιχειρήσεων (carousel) λειτουργούσε μεθοδευμένα και διαχρονικά, με την ίδρυση νομικών προσώπων με διαχειριστές ή νομίμους εκπροσώπους φυσικά πρόσωπα ημεδαπής ή αλλοδαπής που είναι εξαιρετικά δύσκολο να εντοπιστούν και φέρουν τα χαρακτηριστικά του «εξαφανισμένου εμπόρου».


Σκοπός του ανωτέρω κυκλώματος ήταν να πραγματοποιεί πωλήσεις μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι δε φόροι που οφείλονταν να συμψηφίζονται, και, στην ουσία, να μην αποδίδονται, με το τέχνασμα λήψης εικονικών τιμολογίων εξόδων ανύπαρκτων προμηθευτών.




Επιπλέον, με τη δράση τους οι ελεγχόμενες επιχειρήσεις επέφεραν στρέβλωση και συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού έναντι λοιπών νόμιμων επιχειρήσεων του κλάδου εμπορίας και διάθεσης κινητών τηλεφώνων και λοιπών ηλεκτρονικών συσκευών, καθώς παρατηρήθηκε ότι οι ελεγχόμενες επιχειρήσεις είχαν τη δυνατότητα πώλησης των εμπορευμάτων σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή, κάτω του κόστους.




Από τη δράση των ανωτέρω επιχειρήσεων προέκυψε ζημία για το Ελληνικό Δημόσιο ποσού άνω των 8.500.000 ευρώ μόνο από μη απόδοση Φ.Π.Α. για τα έτη 2018 και 2019, ενώ εκτιμάται ότι η συνολική ζημία για το Ελληνικό Δημόσιο ανέρχεται σε ποσό άνω των 15.000.000 ευρώ.


Η έρευνα συνεχίζεται, σχετικά με τη συμμετοχή και λοιπών επιχειρήσεων που έλαβαν τιμολόγια από τις ανύπαρκτες επιχειρήσεις οι οποίες εξέδιδαν εικονικά τιμολόγια.


Η Επιχειρησιακή Διεύθυνση Σ.Δ.Ο.Ε. Αττικής θα ενημερώσει τις Υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε. για τον καταλογισμό των φόρων που διέφυγαν της καταβολής.


 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η χρήση της πλατφόρμας Shopify στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο

Το Shopify είναι μόλις 14 ετών, αλλά είναι ήδη εξαιρετικά δημοφιλές. Η καναδική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ιδρύθηκε το 2006, όταν τρεις επιχειρηματίες ήθελαν να ανοίξουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για εξοπλισμό σνόουμπορντ, αλλά δεν ήταν ευχαριστημένοι με το υπάρχον λογισμικό στην αγορά, οπότε αποφάσισαν να δημιουργήσουν μία νέα πλατφόρμα.

Στις ΗΠΑ υπάρχουν με μεγάλη διαφορά οι περισσότερες εγκαταστάσεις, αφού αντιπροσωπεύουν το 73,24% όλων των καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου που τρέχουν σε Shopify παγκοσμίως. Όμως τί γίνεται με τη χρήση της e-commerce πλατφόρμας της στην Ευρώπη;

Σύμφωνα με τα στοιχεία του builtwith.com, όπως τα παρουσιάζει το ecommercenews.eu στην Ευρώπη το Shopify κερδίζει έδαφος γρήγορα.

Αυτόν το μήνα, υπήρχαν 1,49 εκατομμύρια e-commerce sites με Shopify παγκοσμίως. Μετά τις ΗΠΑ που κατέχουν τη μερίδα του λέοντος με 73,24% δεύτερο είναι το Ηνωμένο Βασίλειο με σχεδόν 59.000 ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify, που αντιπροσωπεύουν το 3,9%.

Μετά την Αυστραλία και τον Καναδά που βρίσκονται στην 3η και 4η θέση, η επόμενη ευρωπαϊκή χώρα είναι η Γερμανία (23.100 e-shop) που κλείνει την πεντάδα, ενώ άλλες ευρωπαϊκές χώρες με σημαντικό αριθμό ιστότοπων Shopify είναι η Γαλλία (σχεδόν 19.000 e-shop) και η Ολλανδία (πάνω από 12.000 e-shop).

Όσον αφορά στην Ελλάδα, σύμφωνα με το builtwith.com υπάρχουν περίπου 540 ηλεκτρονικά καταστήματα που τρέχουν σε Shopify.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


ΙΕΛΚΑ: Πάνω από 2 εκατ. Έλληνες σχεδιάζουν να ψωνίσουν στη φετινή Black Friday

Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, ο τζίρος των καταστημάτων από τη φετινή Black Friday στην Ελλάδα, εκτιμάται στα επίπεδα των 280-300 εκατ. Οι αγορές αυτές, λόγω του lockdown, θα γίνει φέτος ψηφιακά.

Πάντως, τα δύο τρίτα (73%) των Ελλήνων καταναλωτών απαντούν ότι δεν σχεδιάζουν να κάνουν αγορές τη φετινή Black Friday. Από το υπόλοιπο 27%, το 18% (περίπου τα 2/3) σκόπευαν να κάνουν τις αγορές τους ούτως ή άλλως από ηλεκτρονικά καταστήματα μέσω Διαδικτύου. Επίσης, ένα ποσοστό 8% σκόπευε να κάνει τις αγορές του μέσω φυσικών καταστημάτων, η πλειοψηφία των οποίων είναι πλέον κλειστά.

Αυτή η μέτρηση αντιστοιχεί σε περίπου 2,3 εκατ. καταναλωτές, οι οποίοι εκτιμούν ότι θα πραγματοποιήσουν αγορές τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο (η οποία τα τελευταία χρόνια είθισται να διαρκεί αρκετές ημέρες). Όσον αφορά τη μέση δαπάνη, εκτιμάται ότι κατά μέσο όρο αυτά τα 2,3 εκατ. καταναλωτές θα πραγματοποιήσουν αγορές αξίας περίπου 140 ευρώ κατά μέσο όρο.

Από τους Έλληνες που δηλώνουν ότι θα ψωνίσουν κατά τη φετινή Black Friday ένα ποσοστό 32% εκτιμά ότι θα κάνει μικρές αγορές, μέχρι €50. Στο μεταξύ, το 27% απαντά ότι θα προχωρήσει σε αγορές από €51 έως €100.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το 9% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα κάνει μεγάλες αγορές άνω των €500. Αυτό σημαίνει ότι ένα ποσοστό του καταναλωτικού κοινού έχει αναβάλει σημαντικές οικιακές ανάγκες μέχρι να επιτύχει καλύτερες προσφορές. Με αυτά τα δεδομένα ο εκτιμώμενος τζίρος-πωλήσεις για τις επιχειρήσεις, με βάση τα συγκεκριμένα στοιχεία, ανέρχεται σε 300 εκατ. ευρώ.

H μέτρηση στην κυλιόμενη έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 850 ατόμων την περίοδο 2 έως 3 Νοεμβρίου 2020, πριν δηλαδή από την απαγόρευση λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων του λιανεμπορίου. Αντικείμενο της έρευνας ήταν οι καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών λόγω της εμφάνισης του ιού CODID-19 στην Ελλάδα, με έμφαση στην αγορά της Black Friday.

Δείτε περισσότερα στο Moved.gr

Εικόνα: ElisaRiva , Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Στον αέρα το eMarket της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ στο sklavenitis.gr από την ATCOM

Μετά από πολλά χρόνια που η εταιρική σελίδα της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ήταν υπό κατασκευή, ενεργοποιήθηκε, βγάζοντας στον αέρα το ηλεκτρονικό της κατάστημα.

Το sklavenitis.gr φιλοξενεί το eMarket της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, παίρνοντας ουσιαστικά τη σκυτάλη από το caremarket.gr το οποίο είχε εξαγοράσει τον περασμένο Ιανουάριο από την εταιρεία YODA Α.Ε. με στόχο τη σταδιακή μετάβασή της σε μία νέα ψηφιακή εποχή, όπως είχε ανακοινώσει τότε η εταιρεία.

Το νέο sklavenitis.gr έχει κύριο στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους για ηλεκτρονικές αγορές. Συστήνεται στους καταναλωτές δοκιμαστικά, ενώ η δομή και η λειτουργία του θα ολοκληρωθούν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Στη δοκιμαστική αυτή περίοδο, θα καλύπτει αρχικά το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής. Το eMarket διαθέτει όλες τις κατηγορίες ειδών ευρείας κατανάλωσης που υπάρχουν και στα φυσικά καταστήματα. Δεν διαθέτει είδη bazaar (ένδυση, υπόδηση, είδη σπιτιού, εποχικά και ηλεκτρικά είδη, παιχνίδια, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου κ.λπ.). Σύντομα και τα είδη bazaar θα ενταχθούν στις συλλογές του eMarket.

Tη δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ανέλαβε η ATCOM.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Καμπάνια αναδείξης του προσωπικού των ελληνικών e-shop από τον GRECA

Ο GR.EC.A με στόχο να αναδείξει το προσωπικό των Ελληνικών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων που εργάζεται αδιάλειπτα στην περίοδο της κρίσης COVID-19, προχώρησε στη δημιουργία καμπάνιας κοινωνικής ευθύνης που απευθύνεται στο αγοραστικό κοινό.

Μέσα από ενδεικτικούς κλάδους αναδεικνύει την προσπάθεια που κάνει κάθε ελληνική εταιρεία Ηλεκτρονικού Εμπορίου, για να εξυπηρετήσει τις καθημερινές ανάγκες των πολιτών.

Η καμπάνια "Ελληνικές Στιγμές. Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο", θα έχει διάρκεια ενός μήνα και θα προβληθεί σε τηλεοπτικά μέσα πανελλαδικής κάλυψης και σε όλα σχεδόν τα ελληνικά sites και apps.

Τη δημιουργία της καμπάνιας επιμελήθηκε με την ευγενική της χορηγία η THEJones.

Δείτε τα 3 σποτ της καμπάνιας:

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=W_pSIgT6zbs"]

 

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=g1kDlr5GzEI&"]

 

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=JNUJeMoq0l0&"]

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Amazon άνοιξε το πρώτο ευρωπαϊκό κέντρο εμπορευματικών μεταφορών

Η νέα ευρωπαϊκή εγκατάσταση της Amazon έχει έκταση 20.000 τετραγωνικών μέτρων και βρίσκεται στο αεροδρόμιο Leipzig-Halle στη Λειψία της Γερμανίας. Θα χρησιμοποιηθεί για την ταξινόμηση δεμάτων και για τη φόρτωση και εκφόρτωση φορτηγών και αεροσκαφών.

Το κέντρο εμπορευματικών μεταφορών της εταιρείας δημιουργεί έναν νέο κόμβο στο ευρωπαϊκό δίκτυο logistics της. Η Amazon έχει επίσης μισθώσει δύο αεροσκάφη Boeing 737-800, τα οποία έχουν τον τυπικό σχεδιασμό και το λογότυπο της Amazon Air. Τα δύο αεροπλάνα θα συμπληρώσουν τον υπάρχοντα στόλο άνω των 70 αεροσκαφών που η Amazon Air λειτουργεί παγκοσμίως.

"Οι εταιρείες και οι καταναλωτές επωφελούνται από ισχυρές, αξιόπιστες αλυσίδες εφοδιασμού. Και το πόσο σημαντικές είναι αυτές, έχει γίνει ιδιαίτερα σαφές κατά τη διάρκεια της πανδημίας του νέου κορωνοϊού", σημείωσε ο Michael Kretschmer, Υπουργός - Πρόεδρος της Σαξονίας.

Η Amazon Air θα πραγματοποιεί δύο πτήσεις την ημέρα από τη νέα εγκατάσταση της Λειψίας. Το νέο κέντρο εμπορευματικών μεταφορών δημιουργεί πάνω από 200 θέσεις εργασίας στην περιοχή, εκτός από τις 1.500 υπάρχουσες θέσεις εργασίας της Amazon στη Λειψία.

Εικόνα: Chad Slattery, aboutamazon.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Έρευνα: Η πανδημία άλλαξε την καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων

Στροφή στις online αγορές, μεγαλύτερη προσοχή στις τιμές αλλά και ενίσχυση της χρήσης του Διαδικτύου πριν από κάθε αγορά είναι ορισμένες από τις αλλαγές που έφεραν στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία Κραταιόν Συμβουλευτική υπό την αιγίδα του GR.EC.A (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου) σε δείγμα 100 καταναλωτών ηλικίας 18-54 ετών και σε 50 επιχειρήσεις λιανεμπορίου.
 

Το ενδιαφέρον στοιχείο, είναι πως η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2020, κάτι που σημαίνει ότι είχαν περάσει αρκετοί μήνες από το πρώτο lockdown.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 54% των καταναλωτών απάντησε ότι βλέπει ουδέτερα ή αισιόδοξα τις προοπτικές της οικονομίας και του εισοδήματος του και το 46% από απαισιόδοξα έως πολύ απαισιόδοξα.

Online αγορές

Από την άλλη πλευρά, 1 στους 2 καταναλωτές (48%) θεωρεί πως ο Covid 19 άλλαξε σημαντικά την αγοραστική του συμπεριφορά. Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με την προ COVID-19 εποχή, 78% των καταναλωτών δήλωσαν ότι κάνουν πιο συχνά έρευνα πριν προβούν σε αγορές, 77% αγοράζουν περισσότερο online, 76% αγοράζουν πιο οικονομικά προϊόντα, 66% είναι πιο προσεκτικοί στο πώς ξοδεύουν τα χρήματα τους ενώ 53% ψωνίζουν περισσότερο με γνώμονα την υγεία τους.

Αξιοσημείωτο είναι ότι το 16% των καταναλωτών ψώνισαν για πρώτη φορά μέσω Διαδικτύου όταν ξεκίνησε η πανδημία ενώ παρατηρείται αύξηση της συχνότητας των online αγορών της τάξεως κατά μέσο όρο 6,4% σε όλους τους κλάδους με το 60% των καταναλωτών να δηλώνει διατεθειμένο να εξακολουθεί να αγοράζει online όλες τις κατηγορίες προϊόντων.

Οι κατηγορίες προϊόντων που είναι διατεθειμένοι να ξοδεύουν το ίδιο ή περισσότερο σχετίζονται με την υγεία, το σούπερ μάρκετ, την προσωπική φροντίδα (π.χ. καλλυντικά) και την ψυχαγωγία (π.χ. παιχνίδια, βιβλία κ.λπ.).

Η έρευνα έδειξε ακόμη, ότι 4 στους 5 καταναλωτές κάνουν έρευνα πριν αγοράσουν, κυρίως στο Google, ή σε sites σύγκρισης τιμών, έστω κι αν η αγορά τους πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα. Ακόμη, 2 στους 3 καταναλωτές παρατηρούν διαφημίσεις και 3 στους 5 αξιολογούν αν τα brands που πρόκειται να επιλέξουν προωθούν βιώσιμες πρακτικές και εξασφαλίζουν δίκαιες συνθήκες εργασίας.

Δείτε περισσότερα στο cnn.gr

Εικόνα: Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Skroutz Marketplace: Online πωλήσεις για κάθε εμπορικό κατάστημα

Με την αξιοπιστία του Skroutz, της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, δίνεται σε κάθε εμπορική επιχείρηση μία σύγχρονη, άμεση και αποτελεσματική λύση για ενίσχυση των πωλήσεων μέσα από ένα ολοκληρωμένο και ασφαλές ηλεκτρονικό κανάλι το οποίο επισκέπτονται 8,5 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες.

Η υπηρεσία απευθύνεται ακόμα και σε επιχειρήσεις και καταστήματα που δεν διαθέτουν τεχνική υποδομή για ηλεκτρονική διάθεση των προϊόντων τους.

 

Το Skroutz αναδεικνύεται σε στρατηγικό εταίρο για τις εμπορικές επιχειρήσεις, καθώς προσφέρει τη δυνατότητα online πωλήσεων σε κάθε κατάστημα λιανικής χωρίς να απαιτείται λειτουργία e-shop, τεχνική υποδομή και επιπλέον κόστος. Στο Skroutz Marketplace, που πλέον συμπληρώνει ένα χρόνο λειτουργίας, έχουν εγγραφεί 2.500 καταστήματα από 52 περιφερειακές ενότητες της Ελλάδας.

Συνοπτικά, το Marketplace της Skroutz προσφέρει στις επιχειρήσεις λιανικής:

 

  • Αύξηση τζίρου και πωλήσεων με προβολή προϊόντων σε περισσότερους από 8,5 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες που διαφορετικά δεν θα έφταναν στο κατάστημα.
  • Εβδομαδιαία απόδοση των εσόδων, με μηδενικό διατραπεζικό κόστος και χωρίς επιπλέον έξοδα για τεχνική υποστήριξη.
  • Ασφαλείς αγορές μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας με την εγγύηση του Skroutz.
  • Εγγραφή-ένταξη της επιχείρησης σε 4 απλά βήματα
  • Καμία χρονική δέσμευση για την προβολή των προϊόντων καθώς η υπηρεσία Marketplace ενεργοποιείται και απενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού.
  • Συνεχή υποστήριξη από την εξειδικευμένη ομάδα της Skroutz η οποία αναλαμβάνει την επικοινωνία με τους πελάτες πριν και μετά την αγορά (αλλαγή, ακύρωση, αντικατάσταση παραγγελίας), καθώς και τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, των επιστροφών και των πληρωμών, τη διαχείριση και παρακολούθηση των αποστολών και την επικοινωνία με την εταιρία ταχυμεταφορών.
  • Προβολή του συνεργαζόμενου καταστήματος σε κάθε στάδιο της διαδικασίας με την προβολή του ονόματος του καταστήματος στην προσθήκη του προϊόντος στο «Καλάθι», τις ενημερώσεις μέσω e-mail και τη συσκευασία με π.χ., προσθήκη διαφημιστικού φυλλαδίου ή δωρεάν δειγμάτων προϊόντων από το κατάστημα.

 

Ο κ. Στράτος Παρασκευαΐδης, Director of Partners του Skroutz, σημείωσε ότι «Η υπηρεσία Skroutz Marketplace δίνει τη δυνατότητα σε εμπόρους λιανικής να αποκτήσουν πρόσβαση στο online κοινό χωρίς να χρειαστεί να δημιουργήσουν e-shop. Ο ένας χρόνος λειτουργίας της υπηρεσίας έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητά της, έχοντας αναδειχθεί σε ένα αξιόπιστο κανάλι πώλησης για τις επιχειρήσεις. Σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε πρέπει όλοι να συμβάλλουμε στην παροχή λύσεων που στηρίζουν το λιανεμπόριο και ενισχύουν την ψηφιοποίηση της οικονομίας».

 

Για την ένταξη μίας επιχείρησης στο Skroutz Marketplace απαιτούνται 4 απλά βήματα.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το: merchants.skroutz.gr/merchants/eapplications/new_offline

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search