Η Shopify αποκάλυψε τη νέα πλατφόρμα πληρωμών της, μέσω της οποίας μπορούν να ενσωματωθούν πύλες συστημάτων πληρωμών τρίτων στο Shopify Checkout, ώστε οι έμποροι να μπορούν να προσθέσουν επιπλέον επιλογές πληρωμής.
Tα νέα ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια της ετήσιας εκδήλωσης Shopify Unite. Η νέα πλατφόρμα θα αντικαταστήσει τα παλιά integration points του Shopify και θα επιτρέψει σε τρίτους παρόχους πληρωμών να ενσωματώσουν τις υπηρεσίες τους ευκολότερα στη δημοφιλή e-commerce πλατφόρμα, δημιουργώντας apps.
Το Shopify έχει κάνει επίσης ταχύτερη τη διαδικασία του checkout, οπότε οποιοσδήποτε έμπορος έχει πλέον τη δυνατότητα να χειρίζεται δεκάδες χιλιάδες αγορές ανά λεπτό. Ακούγεται μεγάλος ο αριθμός, αλλά η εταιρεία λέει ότι στόχος της είναι να δώσει σε κάθε ιδιοκτήτη ηλεκτρονικού καταστήματος τη δυνατότητα να διαχειρίζεται όγκο πωλήσεων όσος υπήρξε στο αποκορύφωμα της Black Friday και της Cyber Monday πέρσι!
Επίσης, με την εισαγωγή του Checkout Extensions, οι προγραμματιστές μπορούν να ενσωματώσουν εφαρμογές στο Shopify Checkout. Το συνέδριο Shopify Unite είχε πολλά καλά νέα για τους developers, αφού από την εταρεία αποκάλυψαν ότι θα μηδενιστούν τα ποσοστά της προμήθειας από τους προγραμματιστές στο Shopify App Store και στο νέο Shopify Theme Store. Οι developers πλέον θα πληρώνουν 0% (αντί 20%) προμήθεια για το πρώτο εκατομμύριο δολάρια που κερδίζουν ετησίως στην πλατφόρμα.
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=2vANhRa23ug"]
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]