Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανατρέπουν την κατάσταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο αναδιαμορφώνεται. Για παράδειγμα, στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, οι online αγορές είναι κοινωνική εμπειρία, με ζωντανή ροή, αγορές εντός εφαρμογής και περιεχόμενο.
Όσον αφορά στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, το Facebook αναμένεται να αυξήσει ιδιαίτερα την επιρροή του στο παγκόσμιο e-commerce, λόγω του τεράστιου μεγέθους του, της εγγενούς συλλογής δεδομένων και του αυξανόμενου συνόλου εργαλείων ηλεκτρονικού εμπορίου που διαθέτει.
Ήδη από την περασμένη χρονιά, οι φωνές για τη ραγδαία άνοδο του social commerce γίνονταν όλο και πιο έντονες. Τώρα, είναι η ώρα να αξιοποιήσετε το κοινό σας στα social media και να αλλάξετε τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδράτε με τους καταναλωτές. Δείτε τα πέντε "must-have" του κοινωνικού εμπορίου για το 2022, όπως τα κατέγραψε το practicalecommerce.
TikTok
Τον περασμένο Σεπτέβριο το TikTok ξεπέρασε το 1 δισ. χρήστες και η πρόβλεψη της App Annie είναι ότι θα φτάσει το 1,5 δισ. χρήστες στο τέλος του 2022. Εάν συμβεί αυτό, το TikTok θα ξεπεράσει το Instagram και θα γίνει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα βίντεο. Με δεδομένη την ήδη μεγάλη δημοφιλία του, αλλά και τη δυναμική του, θα πρέπει... απαραίτητα να δημιουργείται περιεχόμενο για το TikTok.
Βίντεο μικρής διάρκειας
Η επιτυχία του TikTok με τα σύντομα βίντεο των χρηστών, άλλαξε τον τρόπο που αλληλεπιδρούν οι χρήστες με τα social media. Οι ανταγωνιστές του παρουσίασαν τις δικές τους εκδοχές: Το YouTube τα "Shorts", το Instagram τα "Reels" και το Twitter τα "Moments". Πλέον, η επιτυχία των brands στα social media, κρίνεται σε μεγάλο βαθμό από την αποτελεσματικότητα αυτών των βίντεο.
Για να αυξήσετε το engagement με την επιχείρηση και τα προϊόντα σας, επικεντρώστε τη βίντεο - στρατηγική σας στο περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες και τους product teasers, στις διαφημίσεις από influencers και στο branding.
Επαυξημένη πραγματικότητα
Το Snapchat ήταν πρωτοπόρο όσον αφορά στην υιοθέτηση της augmented reality. Το Facebook και το Pinterest ενσωμάτωσαν AR στην αγοραστική εμπειρία των χρηστών, προσφέροντας λύση στο βασικό πρόβλημα του ηλεκτρονικού εμπορίου: τη δοκιμή προϊόντων πριν την αγορά.
Διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό χρησιμοποιώντας την επαυξημένη πραγματικότητα. Βρείτε έναν τρόπο να ενσωματώσετε εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας στα social media feeds, ακόμη και εάν απλώς ποστάρετε μικρές ιστορίες AR, ή χρησιμοποιήστε το Spark AR Studio για να δημιουργήσετε φίλτρα Instagram και να αναδείξετε τα προϊόντα σας.
Αγορές σε live streaming
To Live-stream shopping ουσιαστικά χρησιμοποιεί το τηλεοπτικό μοντέλο πωλήσεων. Τα κοινωνικά δίκτυα γίνονται οι νέες πλατφόρμες "τηλεπωλήσεων" σύμφωνα με τους κανόνες της εποχής και εργαλεία που επιτρέπουν στους καταναλωτές να αλληλεπιδρούν σε πραγματικό χρόνο.
Προσθέστε το live-streaming στο οπλοστάσιο του 2022. Είναι ένας άμεσος και αυθόρμητος τρόπος επικοινωνίας με τους καταναλωτές για την προβολή και την πώληση των προϊόντων σας.
Influencer marketing
Παρά τα κατά καιρούς αρνητικά σχόλια, είτε για πρακτικές, είτε για πρόσωπα, το influencer marketing γενικά είναι αποτελεσματικό και έχει ανάπτυξη. Ο κόσμος εμπιστεύεται τη γνώμη των φίλων, των ειδικών και των celebrities! Εξετάστε το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και εσείς κάποια δημοφιλή προσωπικότητα στο χώρο που δραστηριοποιείται η επιχείρησή σας και ιδανικά συνδυάστε το περιεχόμενο με αυτό των χρηστών, ώστε να δώσετε ώθηση τις πωλήσεις σας.
Εικόνα:Jeremy Bezanger, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]