eCommerce

O πόλεμος στην Ουκρανία είναι ήδη αισθητός στο e-commerce

O πόλεμος στην Ουκρανία είναι ήδη αισθητός στο e-commerce

Ο αντίκτυπος του πολέμου στην Ουκρανία είναι ήδη αισθητός στο διεθνές εμπόριο και τις παραδόσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ η αύξηση του κόστους και των τιμών των προϊόντων είναι πιθανό να γίνει αισθητή στο μέλλον, μαζί με επιπλέον ζητήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, σύμφωνα με νέα ανάλυση.

Την εισβολή ακολούθησαν όλο και πιο αυστηρές κυρώσεις από χώρες σε όλο τον κόσμο, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται μέχρι στιγμής η απαγόρευση των ρωσικών αεροπορικών υπηρεσιών από Ευρωπαϊκές χώρες τον Καναδά και άλλες χώρες, ενώ επίσης, επηρεάζονται οι αποστολές σε λιμάνια στην Ευρώπη, όπως και οι πληρωμές.

Η εταιρεία σύγκρισης αποστολών ParcelHero, αναφέρει ότι οι υπηρεσίες παράδοσης και οι αποστολές εμπορευματοκιβωτίων, τόσο στην Ουκρανία, όσο και στη Ρωσία, έχουν ήδη ανασταλεί, με τα αντικείμενα υπό παράδοση να επιστρέφονται στον αποστολέα, όπου είναι δυνατόν.

Στέλεχος της εταρείας ανέφερε στο internetretailing πως εκτός από τα φυσικά αγαθά που έχουν επηρεαστεί, ευρωπαϊκές και αμερικανικές εταιρείες που λειτουργούν ηλεκτρονικές υπηρεσίες στη Ρωσία βλέπουν τις πληρωμές προς αυτές να παγώνουν, εξαιτίας της αποβολής ρωσικών τραπεζών από το δίκτυο Swift και το πάγωμα των περιουσιακών στοιχείων της κεντρικής τράπεζας της Ρωσίας.

Οι τραπεζικές κάρτες που εκδίδονται από πέντε ρωσικές τράπεζες δεν λειτουργούν πλέον για πελάτες που προσπαθούν να πληρώσουν ηλεκτρονικά για συνδρομές, ή να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες πληρωμών από την Apple και την Google.

Όσον αφορά σε μεγάλες εταιρείες που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, το Etsy δήλωσε ότι παραιτείται από όλες τις οφειλές Ουκρανών πωλητών, ποσού περίπου 4 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ το eBay ανακοίνωσε ότι ανέστειλε την υπηρεσία του Παγκόσμιου Προγράμματος Αποστολών στην Ουκρανία και τη Ρωσία.

Η έλλειψη ρωσικών εξαγωγών σε τομείς όπως τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, τα φαρμακευτικά προϊόντα, ο ηλεκτρικός εξοπλισμός, τα μηχανήματα και ο εξοπλισμός μεταφοράς θα μπορούσαν όλα να επηρεάσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού και το κόστος των αγαθών, συμπεριλαμβανομένων, φυσικά, των τροφίμων.

Ο Ecommerce Europe από την πλευρά του κάλεσε τους Ευρωπαίους ηγέτες να εξετάσουν πώς θα μετριάσουν τις επιπτώσεις στους ευρωπαίους καταναλωτές από τις αυξανόμενες πληθωριστικές πιέσεις. "Οι λιανοπωλητές και οι χονδρέμποροι θα κάνουν ό,τι μπορούν, όπως έκαναν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, για να ξεπεράσουν κάθε ευρύτερη αναστάτωση που προέκυψε από την εισβολή και τις επιπτώσεις της και να διασφαλίσουν ότι οι πολίτες της Ευρώπης θα συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση στα καθημερινά τους απαραίτητα", σημειώνεται εκ μέρους του Ecommerce Europe.

Εικόνα: frank mckenna, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search