Η παγκόσμια χρηματοδότηση σε τεχνολογίες λιανικής εκτοξεύτηκε σε επίπεδα ρεκόρ το 2021. Αυτό καταγράφεται μετά από έρευνα της εταιρείας CB Insights στην έκθεσή της «State of Retail Tech 2021», η οποία παρέχει δεδομένα και αναλύσεις σχετικά με τις παγκόσμιες συναλλαγές, τη χρηματοδότηση και τις εξόδους εταιρειών retail tech.
Η CB Insights ορίζει ως εταιρεία «τεχνολογίας λιανικής» κάθε εταιρεία τεχνολογίας που υποστηρίζει και διευκολύνει την πώληση προϊόντων (εκτός από εκδηλώσεις, ταξίδια, καύσιμα) στους καταναλωτές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της CB Insights, οι επενδύσεις στο σύνολο της αγοράς, το 2021, ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό υπερδιπλάσιο του 2020.
Ειδικά όσον αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η χρηματοδότηση αυξήθηκε κατά 184% σε ετήσια βάση, φθάνοντας σε νέο υψηλό των 54 δισεκατομμυρίων δολαρίων, για περίπου το 50% του παγκόσμιου συνόλου της τεχνολογίας λιανικής.
Οι επενδύσεις σε in-store retail technology αυξήθηκαν κατά περίπου 150% το 2021 σε σχέση με το 2020 και έφτασαν τα 10,7 δισεκατομμύρια δολάρια.
Όσον αφορά στην "επόμενη ημέρα" των καταστημάτων λιανικής και την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, η πλατφόρμα Bazaarvoice πραγματοποίησε έρευνα σε πάνω από 8.000 καταναλωτές από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αυστραλία και τον Καναδά και σε πάνω από 500 εργαζόμενους σε φυσικά καταστήματα.
Η έρευνα είχε στόχο να καταγραφούν οι απόψεις στον κλάδο και από τις δύο πλευρές, για το πώς πιστεύουν ότι η λιανική θα πρέπει να είναι στο μέλλον. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι καταναλωτές και οι υπάλληλοι των καταστημάτων ενδιαφέρονται περισσότερο για την εφαρμογή κωδικών QR, εικονικών οθονών και άλλων τεχνολογιών αλληλεπίδρασης.
Πηγή: practicalecommerce.com
Εικόνα: Korie Cull, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]