eCommerce

Tο 71% των καταναλωτών λέει ότι τα e-shop δεν προσφέρουν εργαλεία εύρεσης μεγέθους

Tο 71% των καταναλωτών λέει ότι τα e-shop δεν προσφέρουν εργαλεία εύρεσης μεγέθους

Ο μεγάλος αριθμός επιστροφών στις online αγορές προκαλεί ανησυχίες για πολλούς εμπόρους. Ωστόσο, το 71% των καταναλωτών λέει ότι τα e-shop δεν προσφέρουν εργαλεία εύρεσης μεγέθους, κάτι που θα μπορούσε να μειώσει τις επιστροφές.

Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε από την εφαρμογή μεγεθών MySize, σχετικά με τις επιστροφές αγορών στο διαδίκτυο. Η εταιρεία έκανε έρευνα σε πάνω από 1.000 ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία, ηλικίας από 18 έως άνω των 65 ετών.

Τουλάχιστον το 29% των ερωτηθέντων έχει «μερικές φορές» επιστρέψει αντικείμενα. Πάνω από το 14% των Ιταλών καταναλωτών, το 10% των Βρετανών, σχεδόν το 10% των Γερμανών και το 8% των Γάλλων επιστρέφουν προϊόντα «συχνά» ή «πολύ συχνά».

Σύμφωνα με την έρευνα, για το 50% των καταναλωτών, τα προβλήματα με το μέγεθος είναι ο λόγος για τον οποίο επιστρέφουν ρούχα και υποδήματα που αγόρασαν μέσω Διαδικτύου.

Ένας άλλος λόγος επιστροφής είναι το "bracketing". Τουλάχιστον το 33% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι αγοράζει αντικείμενα σε πολλά μεγέθη, χρώματα ή στυλ, για να τα δοκιμάσουν στο σπίτι με την πρόθεση να επιστρέψουν τα περισσότερα αντικείμενα. Η πρακτική αυτή κοστίζει στους λιανοπωλητές εκατομμύρια κάθε χρόνο, αλλά θεωρείται ως ένα εργαλείο που δίνει στους online καταναλωτές που δυσκολεύονται να βρουν το σωστό μέγεθός τους μια "εξασφάλιση" ότι θα αποκτήσουν το σωστό προϊόν. Οι έμποροι αναζητούν τρόπους για να μειώσουν τις επιστροφές, αλλά συχνά έχουν αρνητικά αποτελέσματα.

Ωστόσο, το 60% των καταναλωτών δήλωσε ότι δε θα κάνει μια αγορά εάν δεν είναι εγγυημένη η δωρεάν αποστολή για επιστροφές. Γενικότερα, οι δύσκολες πολιτικές επιστροφών αποθαρρύνουν τους καταναλωτές να παραγγείλουν ηλεκτρονικά. Οι γυναίκες σε ποσοστό 40% αποθαρρύνονταν συχνότερα από τους άνδρες (33%).

Από την άλλη πλευρά, τουλάχιστον το 46% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές για ρούχα και παπούτσια εάν γνωρίζουν ότι τους κάνει το μέγεθος, ενώ εάν υπήρχε διαθέσιμο ένα εργαλείο εύρεσης μεγεθών, οι καταναλωτές θα ένοιωθαν πιο σίγουροι για τις αγορές τους.

Πηγή: ecommercenews.eu

 

Εικόνα: freestocks, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search