Ο μεγάλος αριθμός επιστροφών στις online αγορές προκαλεί ανησυχίες για πολλούς εμπόρους. Ωστόσο, το 71% των καταναλωτών λέει ότι τα e-shop δεν προσφέρουν εργαλεία εύρεσης μεγέθους, κάτι που θα μπορούσε να μειώσει τις επιστροφές.
Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε από την εφαρμογή μεγεθών MySize, σχετικά με τις επιστροφές αγορών στο διαδίκτυο. Η εταιρεία έκανε έρευνα σε πάνω από 1.000 ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία, ηλικίας από 18 έως άνω των 65 ετών.
Τουλάχιστον το 29% των ερωτηθέντων έχει «μερικές φορές» επιστρέψει αντικείμενα. Πάνω από το 14% των Ιταλών καταναλωτών, το 10% των Βρετανών, σχεδόν το 10% των Γερμανών και το 8% των Γάλλων επιστρέφουν προϊόντα «συχνά» ή «πολύ συχνά».
Σύμφωνα με την έρευνα, για το 50% των καταναλωτών, τα προβλήματα με το μέγεθος είναι ο λόγος για τον οποίο επιστρέφουν ρούχα και υποδήματα που αγόρασαν μέσω Διαδικτύου.
Ένας άλλος λόγος επιστροφής είναι το "bracketing". Τουλάχιστον το 33% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι αγοράζει αντικείμενα σε πολλά μεγέθη, χρώματα ή στυλ, για να τα δοκιμάσουν στο σπίτι με την πρόθεση να επιστρέψουν τα περισσότερα αντικείμενα. Η πρακτική αυτή κοστίζει στους λιανοπωλητές εκατομμύρια κάθε χρόνο, αλλά θεωρείται ως ένα εργαλείο που δίνει στους online καταναλωτές που δυσκολεύονται να βρουν το σωστό μέγεθός τους μια "εξασφάλιση" ότι θα αποκτήσουν το σωστό προϊόν. Οι έμποροι αναζητούν τρόπους για να μειώσουν τις επιστροφές, αλλά συχνά έχουν αρνητικά αποτελέσματα.
Ωστόσο, το 60% των καταναλωτών δήλωσε ότι δε θα κάνει μια αγορά εάν δεν είναι εγγυημένη η δωρεάν αποστολή για επιστροφές. Γενικότερα, οι δύσκολες πολιτικές επιστροφών αποθαρρύνουν τους καταναλωτές να παραγγείλουν ηλεκτρονικά. Οι γυναίκες σε ποσοστό 40% αποθαρρύνονταν συχνότερα από τους άνδρες (33%).
Από την άλλη πλευρά, τουλάχιστον το 46% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές για ρούχα και παπούτσια εάν γνωρίζουν ότι τους κάνει το μέγεθος, ενώ εάν υπήρχε διαθέσιμο ένα εργαλείο εύρεσης μεγεθών, οι καταναλωτές θα ένοιωθαν πιο σίγουροι για τις αγορές τους.
Πηγή: ecommercenews.eu
Εικόνα: freestocks, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]