Το 2022, οι έξι μεγαλύτερες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη δημιούργησαν το 72% του συνολικού τζίρου.
Οι ευρωπαϊκές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου που είναι πιο ανεπτυγμένες βάσει ποσοστού διείσδυσης, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ολλανδία, έχουν επιστρέψει στις προ-πανδημικές τάσεις ανάπτυξης. Οι αναδυόμενες αγορές, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, εξακολουθούν να αναπτύσσονται.
Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από την έκθεση του CBRE για το ηλεκτρονικό εμπόριο στη μεταπανδημική εποχή. Η έρευνα εξέτασε την κατάσταση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη, πριν και μετά την πανδημία του κορωνοϊού.
Οι αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Ολλανδία δημιουργούν το μεγαλύτερο μέρος των διαδικτυακών δαπανών στην ήπειρο, σε ποσοστό που φτάνει το 72%.
Όμως, υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ αυτών των έξι αγορών. Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία είναι οι μεγαλύτερες αγορές, έχοντας και οι δύο μερίδιο 28% στο συνολικό τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη, το 2022. Οι άλλες τέσσερις αγορές αντιπροσωπεύουν το ένα τέταρτο των δαπανών.
Εξετάζοντας τις αγορές και τον αντίκτυπο της πανδημίας, φαίνεται ότι οι ανεπτυγμένες αγορές έχουν σημειώσει μικρές αυξήσεις, ενώ σε αυτές που το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται, τις μεγαλύτερες αυξήσεις.
Πηγή: ecommercenews.eu
Η εικόνα δημιουργήθηκε με χρήση πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης