Τους τελευταίους 12 μήνες, το 99% των ευρωπαίων καταναλωτών άλλαξε τον τρόπο που ψωνίζει μέσω Διαδικτύου, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία, σε ποσοστό 98%, αναζητά προϊόντα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ταυτόχρονα, πολλοί καταναλωτές αισθάνονται αρνητικά για την οικονομική κατάσταση στη χώρα τους, αλλά το 47% αναμένει να βελτιωθεί.
Αυτά τα στοιχεία προέρχονται από την πρόσφατη έκθεση για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη, από τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών Mollie. Για τη σύνταξη της έκθεσης, τον περασμένο Ιούλιο και τον Αύγουστο, ερωτήθηκαν 5.000 καταναλωτές στο Βέλγιο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Από το σύνολο των ερωτηθέντων, μόνο 41 καταναλωτές είπαν ότι δεν έχουν αλλάξει τις αγοραστικές τους συμπεριφορές τον τελευταίο χρόνο.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, περισσότεροι από τους μισούς (51%) καταναλωτές βλέπουν αρνητικά την οικονομική κατάσταση στη χώρα τους, ενώ το 17% τη βλέπουν πολύ αρνητικά. Ωστόσο, το 47% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η οικονομία θα βελτιωθεί στη χώρα τους τους επόμενους έξι έως δώδεκα μήνες.
Αυτή η αισιοδοξία είναι ορατή και στον προγραμματισμό των καταναλωτών. Τους επόμενους δώδεκα μήνες, το 47% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι θα ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για αγορές, ενώ το 10% λέει ότι θα ξοδέψει πολύ περισσότερα. Πάντως, ο ένας στους πέντε (20%) πιστεύει ότι θα ξοδέψει λιγότερα.
Οι καταναλωτές έχουν επίσης αλλάξει τον τρόπο που αναζητούν προϊόντα. Μόνο το 2% των Ευρωπαίων online αγοραστών δεν χρησιμοποιούν κανένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης για έρευνα προϊόντων. Οι περισσότεροι προτιμούν να χρησιμοποιούν το YouTube σε ποσοστό 47%, ενώ ακολουθεί το Facebook με ποσοστό 43% και το Instagram με 40%.
Πηγή: ecommercenews