Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Nexi για το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας οι Έλληνες καταναλωτές ξόδεψαν περίπου 35 δισ. ευρώ για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών, με τα 17,5 δισ. ευρώ, να αφορούν σε δαπάνες για την αγορά φυσικών αγαθών. Το ποσό των 10,7 δισ. ευρώ δαπανήθηκε για ταξίδια και τα υπόλοιπα για την αγορά υπηρεσιών.
Από τα 17,5 δισ. ευρώ για την αγορά φυσικών αγαθών, τα 3,1 δισ. ευρώ αφορούν την αγορά ηλεκτρικών οικιακών συσκευών, τα 2,6 δισ. ευρώ λευκές συσκευές, ενώ 2,4 δισ. ευρώ δαπάνησαν το 2023 οι καταναλωτές στην Ελλάδα για την online αγορά ρούχων.
Από τα στοιχεία αυτά αποδεικνύεται αν μη τι άλλο ότι αν και παλαιότερα οι καταναλωτές προτιμούσαν να αγοράζουν από φυσικά καταστήματα, καθώς ήθελαν να διαπιστώσουν εάν ταιριάζουν στον χώρο τους (σε ό,τι αφορά τις λευκές συσκευές) ή εάν τους κάνουν (όπως στην περίπτωση των ειδών ένδυσης), πλέον δεν διστάζουν να προμηθεύονται τα παραπάνω προϊόντα από το Διαδίκτυο.
Σε 1,7 δισ. ευρώ έφτασαν οι δαπάνες για την αγορά ειδών υπόδησης, σε 1,1 δισ. ευρώ για αγορά καλλυντικών, ενώ 1,1 δισ. ευρώ ήταν και η δαπάνη για την αγορά ειδών παντοπωλείου. Αντίστοιχη ήταν και η δαπάνη, 1,1 δισ. ευρώ, για την ηλεκτρονική αγορά έτοιμων γευμάτων, κυρίως μέσω των γνωστών πλατφορμών παραγγελιοληψίας ή και διανομής.
Με βάση τη συχνότητα παραγγελιών, αυτά που αγοράζουμε πιο τακτικά από το Internet είναι ρούχα (48%), έτοιμα γεύματα (43%) και προϊόντα ομορφιάς (38%).
Δείτε περισσότερα στο kathimerini.gr