Τον Μάρτιο, το Temu, το ταχέως αναπτυσσόμενο marketplace από την Κίνα, θα ανοίξει την πλατφόρμα του σε εμπόρους από τις ΗΠΑ και λίγο αργότερα θα προσθέσει και Ευρωπαίους. Ωστόσο, μένει να δούμε τί αποδοχή θα έχει αυτή η κίνηση.
Το Temu είναι ένα διεθνές online marketplace που υποστηρίζεται από τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό PDD Holdings και διαθέτει προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές από κινέζους κατασκευαστές.
Ξεκίνησε τη δραστηριότητά του στην Ευρώπη πέρυσι, όταν και άνοιξε το γραφείο του στην Ιρλανδία. Το μοντέλο λειτουργίας του είναι dropshipping, όπου τα προϊόντα αποστέλλονται απευθείας από τους κατασκευαστές στους καταναλωτές.
Με την έναρξη δραστηριοτήτων της κινεζικής εφαρμογής, γίγαντες του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Amazon και το eBay είδαν τους πελάτες τους να μειώνονται, ειδικά όσοι χρησιμοποιούν το smartphone τους για αγορές, λόγω ενός μοντέλου που χρησιμοποιεί η Temu στο mobile app της, συνδυάζοντας προσφορές με παιχνίδια.
Προς το παρόν, όλοι οι πωλητές στην εφαρμογή είναι από την Κίνα. Ωστόσο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι στις 15 Μαρτίου, θα ανοίξει την πλατφόρμα της, αρχικά σε εμπόρους από τις Ηνωμένες Πολιτείες και κατόπιν σε Ευρωπαίους. Προσπαθώντας να γίνει πιο αποτελεσματική στην Ευρώπη, τον περασμένο Νοέμβριο, η Temu επέκτεινε το δίκτυο παράδοσής της μέσω συνεργασιών με εταιρείες logistics.
Οι έμποροι που θα μπουν στην πλατφόρμα θα πρέπει να δημιουργήσουν logistics από τις εγχώριες αποθήκες τους, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες θα παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους πιο γρήγορα. Επίσης, η Temu δε θα διαχειρίζεται την τιμολόγηση ή το μάρκετινγκ. Με αυτόν τον τρόπο, μιμείται την πολιτική των Amazon και eBay.
Ενώ οι έμποροι σε ΗΠΑ και Ευρώπη μπορούν να επωφεληθούν από τη μεγάλη πελατειακή βάση της Temu, μένει να δούμε πόσοι θα ενταχθούν στο marketplace της. Πλατφόρμες όπως το Wish και το AliExpress προσπάθησαν επίσης να διαφοροποιήσουν τη βάση των πωλητών τους και να προσθέσουν το "τοπικό στοιχείο", αλλά δεν κατάφεραν να προσελκύσουν μεγάλο αριθμό εμπόρων.
Πηγή: ecommercenews.eu