eCommerce

O ιδρυτής τής Alibaba... υποκλίνεται στην Temu

O ιδρυτής τής Alibaba... υποκλίνεται στην Temu

Ο Τζακ Μα, έχοντας κερδίσει διεθνή αναγνωρισιμότητα, όντας εκ των συνιδρυτών της πρωτοπόρου κινεζικής Alibaba, μιας εταιρείας που πρακτικά εισήγαγε το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κίνα, έπλεξε προ εβδομάδων το εγκώμιο ενός αντιπάλου, θεωρώντας ότι το… πνευματικό του τέκνο έγινε πρότυπο για τον κλάδο της τεχνολογίας.

«Συγχαρητήρια στην Pinduoduo για τη λήψη αποφάσεων, την εκτέλεση και τις προσπάθειές τους τα τελευταία χρόνια», έγραψε ο Τζακ Μα, προτρέποντας τους 220.000 και πλέον υπαλλήλους της εταιρείας του να «διορθώσουν την πορεία της».

Ενδεχομένως, το όνομα Pinduoduo να μη σημαίνει κάτι ιδιαίτερο για κάποιον εκτός Κίνας. Ωστόσο, η εταιρεία αυτή έχει γίνει πιο γνωστή με το νέο, επίσημο, όνομά της το PDD Holdings, ενώ έχει αυξήσει κατακόρυφα τη δημοτικότητά της στην κινεζική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου εισάγοντας μια σειρά από καινοτομίες. Είναι η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από το mobile app αγορών του marketplace Temu, η οποία από το μηδέν ανταγωνίζεται την Amazon και τη Walmart στις ΗΠΑ, σε διάστημα κάτι περισσότερο από ένα χρόνο.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, μετά τα σχόλια του Μα, η αποτίμηση της PDD σκαρφάλωσε πάνω από την Alibaba για πρώτη φορά, μια εξαιρετικά σημαντική μετατόπιση για μια βιομηχανία που κυριαρχείται για περισσότερο από μια δεκαετία από το δημιούργημα του Τζακ Μα.

Η PDD υπάρχει μόνο οκτώ χρόνια, περίπου το ένα τρίτο του χρόνου που λειτουργεί η Alibaba. Από την έναρξη λειτουργίας της στη Σαγκάη, ο ιδρυτής Κόλιν Χουάνγκ, ήθελε να κάνει το δικό του διαδικτυακό ξεκίνημα διαφορετικό από τις παραδοσιακές υπηρεσίες όπως η Alibaba και η Amazon, ενσωματώνοντας χαρακτηριστικά από τις εταιρείες παιχνιδιών που διοικούσε στο παρελθόν.

Οι πελάτες της PDD τυγχάνουν πρόσθετων ευκαιριών αναζητώντας προϊόντα και στη συνέχεια λέγοντας στους φίλους τους για προσφορές που μπορούν να επιτύχουν μαζί. Μαζεύουν επίσης εκπτώσεις περιστρέφοντας ρουλέτες ή μεγαλώνοντας εικονικά… ψάρια στην εφαρμογή. Η ιδέα του Χουάνγκ ήταν να κάνει τις αγορές μέσω Διαδικτύου πιο διασκεδαστικές – και πιο κοινωνικές – από αυτό που πρόσφερε ο ανταγωνισμός.

Πλέον, οι καταναλωτές σε περισσότερες από 40 χώρες παίρνουν τώρα μια γεύση από τα χαρακτηριστικά παιχνιδιού και τις χαμηλές τιμές της εταιρείας. Στις ΗΠΑ, η εφαρμογή έκανε θραύση τον Φεβρουάριο με τη διαφήμισή της στο Super Bowl «Αγοράστε σαν δισεκατομμυριούχος» — και γρήγορα έγινε μία από τις εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις στη χώρα.

Το Temu.com ήταν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κατάστημα λιανικής πολλαπλών κατηγοριών κατά τη διάρκεια της Black Friday, με επισκεψιμότητα 84%, έναντι 2% στο Amazon.com, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών SimilarWeb.

Παρόλα αυτά, αρκετοί είναι αυτοί που κατηγορούν την εφαρμογή ότι οδηγεί τους χρήστες σε εθισμό αφού οδηγούνται να παίζουν παιχνίδια μανιωδώς στην πλατφόρμα. Με αυτό το σκεπτικό, αμφισβητούν εάν η επιτυχία της εφαρμογής είναι βιώσιμη. Οι πελάτες «γαντζώνονται» στην κύλιση στην εφαρμογή για να βρουν πολύ φθηνές ευκαιρίες, αλλά για πόσο το κοινό θα παραμείνει εκεί;

Η βιομηχανία της τεχνολογίας είναι γεμάτη με "θαύματα μιας φοράς", όπως τα Wish.com, Groupon και Pets.com, που ξόδεψαν πολλά σε διαφήμιση και επιδοτήσεις, μόνο για να διαπιστώσουν, τελικά, ότι δεν μπορούσαν να μετατρέψουν τους χρήστες σε πιστούς πελάτες, αναφέρει χαρακτηριστικά το Bloomberg.

«Η Temu μπορεί να μην είναι σε θέση να προσφέρει τις τρέχουσες χαμηλές τιμές της επ’ αόριστον, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει στη διάβρωση της βασικής της πρότασης», έγραψαν οι αναλυτές της Morgan Stanley, σε πρόσφατη έκθεση με τίτλο «The Temu Effect».

Το μέλλον του Temu δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο. Προσφέρει κάτι περισσότερο από μπιχλιμπίδια, συμπεριλαμβανομένων ρούχων που ανταγωνίζονται τη Shein και άλλους ανταγωνιστές της αγοράς fast-fashion. Ωστόσο, οι πελάτες παραπονιούνται τακτικά για την ποιότητα των προϊόντων στην πλατφόρμα και τα λάθη στην παράδοση. Ακόμη και οι θαυμαστές λένε ότι ο εθισμός της εφαρμογής είναι ανησυχητικός.

Δείτε περισσότερα στο ot.gr

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search