
Το TikTok ενισχύει τις ευρωπαϊκές του δραστηριότητες στο eCommerce. Πλέον, οι έμποροι από τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία μπορούν να εγγραφούν για να ξεκινήσουν να πωλούν μέσω του TikTok Shop.
Η ιστορία της ευρωπαϊκής επέκτασης του TikTok Shop είναι γνωστή: η έναρξη του τμήματος αγορών της πλατφόρμας στην ήπειρο καθυστέρησε, λόγω της απογοητευτικής απόδοσης πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με πληροφορίες, αν και η ByteDance, η κινεζική ιδιοκτήτρια του TikTok, πάντα αρνιόταν αυτές τις αναφορές. Εν τω μεταξύ, τα αποτελέσματα των πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν βελτιωθεί σημαντικά, με διπλασιασμό του όγκου συναλλαγών πέρυσι και περισσότερες από 200.000 επιχειρήσεις να συμμετέχουν πλέον.
Στο τέλος του περασμένου έτους, το TikTok Shop ξεκίνησε τη λειτουργία του στην Ισπανία ενώ και με το άνοιγμα σε εμπόρους στη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία, η πλατφόρμα θα έχει πλέον δραστηριοποιηθεί στις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης.
Προς το παρόν, μόνο τοπικές επιχειρήσεις μπορούν να εγγραφούν, αλλά το TikTok δηλώνει ότι οι ανεξάρτητοι πωλητές θα μπορούν να συμμετάσχουν σύντομα.
Πρόσφατα, αρκετά στοιχεία έδειχναν την επικείμενη έναρξη του TikTok Shop στη Γερμανία, αφού για παράδειγμα, στα τέλη Ιανουαρίου αναφέραμε ότι το TikTok εργαζόταν για το ξεκίνημα του Fulfilled by TikTok στη χώρα, για να υποστηρίξει τους εμπόρους με τη διαχείριση αποθεμάτων και την αποστολή παραγγελιών.
Αναμένεται ότι το TikTok Shop θα δραστηριοποιηθεί σε ακόμη περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες φέτος.