
Το event της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και τις Τεχνολογίες Λιανικής, διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία, από την Πέμπτη 29 έως και το Σάββατο 31 Μαΐου, στο Ζάππειο Μέγαρο.
Η ανανεωμένη και διευρυμένη ECDM + RetailTech Expo SΕ Europe, το κορυφαίο event τεχνολογίας για όλους τους εμπόρους, έδειξε στο κοινό της πως θα είναι η επόμενη ημέρα του εμπορίου και του μάρκετινγκ!
Οι περισσότεροι από 2.500 επισκέπτες της διοργάνωσης είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν μεταξύ των εκθετών όλα τα ψηφιακά εργαλεία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα τους ανεβάσουν επίπεδο στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα και θα τους επιτρέψουν να γίνουν πιο αποτελεσματικοί και ανταγωνιστικοί!
Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Δημήτρης Παπαστεργίου και ο Υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Λάζαρος Τσαβδαρίδης, εκπροσώπησαν την Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό, συμμετέχοντας στα συνέδρια της διοργάνωσης, ενώ η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, παρουσίασε την πολύ πρόσφατη έρευνα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στη χώρα μας, η οποία καταγράφει τις τάσεις, τις συνήθειες και τις προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές.
Το Κατάστημα του Μέλλοντος
Στον εκθεσιακό χώρο της ECDM + RetailTech Expo SΕ Europe 2025, για πρώτη φορά δημιουργήθηκε το "Future Shop", ένα πρότυπο κατάστημα σε λειτουργία, με καινοτόμα προϊόντα που αναδιαμορφώνουν το λιανικό εμπόριο!
Στο Future Shop, οι επισκέπτες της διοργάνωσης είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν προηγμένο εξοπλισμό και σύγχρονο λογισμικό που βελτιώνει τις λειτουργίες κάθε σύγχρονου εμπόρου λιανικής, ενισχύοντας και την omnichannel εμπειρία των πελατών, για ένα εμπορικό μέλλον που είναι πιο πολυκαναλικό από ποτέ!
Παράλληλες εκδηλώσεις
Η ECDM + RetailTech Expo SΕ Europe 2025 περιλάμβανε 8 συνεδριακές εκδηλώσεις, με 6 ολοήμερα συνέδρια να διεξάγονται σε δύο μεγάλες σκηνές. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν διακεκριμένους ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι παρουσίασαν θέματα που αφορούσαν ολόκληρο το οικοσύστημα του εμπορίου και του μάρκετινγκ.
Η διοργάνωση φιλοξένησε για τρίτη χρονιά την τελετή απονομής των Digital Agencies Awards, όπου διαγωνίστηκαν και διακρίθηκαν τα ελληνικά digital agencies για την ποιότητα των έργων τους και την ανάπτυξή τους, αξιολογημένα από μια ανεξάρτητη επιτροπή κριτών αποτελούμενη από έμπειρα στελέχη της αγοράς.
Επίσης, φιλοξενήθηκε για ακόμη μια χρονιά το Digital Agencies Roundtable, η καθιερωμένη, ετήσια συνάντηση – θεσμός, κορυφαίων στελεχών και ιδιοκτητών των μεγαλύτερων ελληνικών εταιρειών του κλάδου.
Η ECDM + RetailTech Expo SE Europe 2025, διοργανώθηκε υπό τις αιγίδες των:
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης,
GR.EC.A, iab Hellas, ΣΕΠΕ, ΣΕΚΕΕ, ΣΕΔΕ, ΕΣΕΕ, ΣΕΛΠΕ,
Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών,
Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς,
Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών.
και με την υποστήριξη των εταιρειών:
Main Sponsors: ATCOM, Lighthouse, ACS, DHL, NetSteps, Skroutz, Snappi
Sponsors: HappyOnline, Γενική Ταχυδρομική, ON Marketing Agency, NetStudio, Red Tie, Aboutnet, Cognity, Base.
Supporters: Artecniko, Primer Software, Evenly
ECDM + RetailTech Expo Southeastern Europe 2025
Διοργάνωση: Verticom