Σε μια ανοιχτή επιστολή, ο Ecommerce Europe και πολλά από τα μέλη των εθνικών ενώσεών του, ζητούν ίσους όρους ανταγωνισμού για όλους τους παίκτες ηλεκτρονικού εμπορίου που δραστηριοποιούνται στην ευρωπαϊκή αγορά, υποστηρίζοντας ρητά την καλύτερη επιβολή των υφιστάμενων κανονισμών.
Οι αρμόδιοι φορείς ανησυχούν, βλέποντας πώς έμποροι εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης καταφέρνουν να προσελκύουν ευρωπαίους καταναλωτές χωρίς να τηρούν τους κανόνες. Αυτό φαίνεται έντονα, σύμφωνα με το Ecommerce Europe, όσον αφορά στους κανονισμούς για την προστασία των καταναλωτών, την ασφάλεια των προϊόντων, τις απομιμήσεις, την προστασία δεδομένων και ιδιωτικότητας, όπως επίσης και την περιβαλλοντική και φορολογική νομοθεσία.
Περισσότερα: Ecommerce Europe: Επείγουσα ανάγκη να εξασφαλιστούν ίσοι όροι ανταγωνισμού
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, "Focus On Tech Life Tips", που αναλύει στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2024, μέσα στο τελευταίο 6μηνο, το 70% του ελληνικού κοινού έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά.
Περισσότερα: Το 70% των Ελλήνων έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά τo τελευταίο 6μηνο
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, προχωρά σε συνεργασία με την Klarna, την κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών για την ενίσχυση του προγράμματος «Δόσεις για όλους».
Στόχος της συνεργασίας είναι η αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, οι οποίοι μπορούν πλέον να πραγματοποιούν αγορές μέσω Skroutz επιλέγοντας τις ευέλικτες λύσεις πληρωμών της Klarna και χωρίς κόστος υπηρεσίας.
Περισσότερα: Νέα συνεργασία της Skroutz με την Klarna για το πρόγραμμα 'Δόσεις για όλους'
Το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει υποστεί μια ταχεία μεταμόρφωση τα τελευταία χρόνια και έγινε αναπόσπαστο μέρος του τομέα λιανικής, παγκοσμίως.
Καθώς οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στις ηλεκτρονικές αγορές για ευκολία και ποικιλία, οι έμποροι λιανικής προσαρμόζονται συνεχώς για να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της ψηφιακής αγοράς. Η στροφή προς το διαδικτυακό εμπόριο όχι μόνο άνοιξε νέες ευκαιρίες, αλλά εισήγαγε επίσης πολλές προκλήσεις, ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να επεκταθούν πέρα από τις χώρες καταγωγής τους.
Η αγορά επίπλων έχει δει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Fox Intelligence.
Η Amazon είναι ο μεγαλύτερος διαδικτυακός λιανοπωλητής επίπλων στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και την Ιταλία. Στη Γαλλία, ο αμερικανικός κολοσσός υστερεί έναντι της IKEA, η οποία, βέβαια, κατατάσσεται στην πρώτη τριάδα και σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Μόνο στη Γερμανία ένας τοπικός παίκτης, η Otto, ηγείται της αγοράς των ειδών επίπλωσης και διακόσμησης.
Περισσότερα: Η Amazon και η IKEA κυριαρχούν στην online αγορά επίπλων στην Ευρώπη
Το γεγονός τής χρονιάς για τους κλάδους του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Η ECDM Expo SE Europe 2024, είχε για πρώτη φορά πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια και πραγματοποιήθηκε από την Παρασκευή 24, έως την Κυριακή 26 Μαΐου.
Περισσότερα: Με ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις ολοκληρώθηκε η πρώτη τριήμερη ECDM Expo SE Europe 2024!
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A., διοργανώνει την εκδήλωση – θεσμό που αφορά στη δικτύωση των στελεχών του κλάδου του eCommerce.
Το θερινό Ecommerce Networking Day θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024 στις 18:00 στο Gazarte.
Περισσότερα: Στις 19 Ιoυνίου το θερινό eCommerce Networking Day του GRECA!
Τουλάχιστον το 95,8% των Ευρωπαίων καταναλωτών πραγματοποίησαν αγορές μέσω Διαδικτύου το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το ποσοστό αυτό ήταν 93% και στις Κάτω Χώρες 96%.
Περισσότερα: Το 96% των Ευρωπαίων έκανε online αγορές το πρώτο τρίμηνο του 2024
Την Κυριακή 26 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο, στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2024, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Digital Agencies Awards 2024, του διαγωνισμού που βραβεύει τα έργα των εταιρειών παροχής υπηρεσιών προβολής και προώθησης στο Internet.
Βασική μέριμνα των διοργανωτών, ήταν ο διαγωνισμός να έχει όλες τις προϋποθέσεις, ώστε να είναι απόλυτα διαφανής και αξιόπιστος για τις επιχειρήσεις που διαγωνίζονταν.
Περισσότερα: Τα Digital Agencies Awards 2024 ανέδειξαν τις κορυφαίες εταιρείες της αγοράς
Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, οι επισκέπτες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος που πραγματοποιούν μία αναζήτηση έχουν πενταπλάσιες πιθανότητες να προχωρήσουν σε αγορά, ενώ η βελτιστοποίηση του site search αυξάνει τα conversion rates έως και 43%.
Περισσότερα: A-commerce: 3 + 1 τρόποι για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας αξιοποιώντας το Site Search
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77