Digital Marketing

To YouTok το TikTube και το InstaTok...

Την περασμένη εβδομάδα, το Twitter ανακοίνωσε τελικά την προσθήκη του κουμπιού «Share» στην εφαρμογή του για Android, ενώ η συγκεκριμένη δυνατότητα είναι ήδη στάνταρ στην εφαρμογή για iOS. Η πρόσφατη προσθήκη καθιστά το Twitter ιδιαίτερα αργοπορημένο και μάλιστα στο δικό του γήπεδο...

Το παραπάνω, είναι απλώς το πιο πρόσφατο παράδειγμα μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης που διεκδικεί έσοδα από ανταγωνιστές της.

Το Instagram αντιγράφει το TikTok

Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που το Instagram αποφάσισε να αποκτήσει Reels και η υλοποίηση είναι... καρμπόν με τη λειτουργία στο TikTok. Ο επικεφαλής του επιχειρηματικού μάρκετινγκ για το Instagram Shopping, είχε πει τον Ιούνιο στο eMarketer ότι η πλατφόρμα «είναι επικεντρωμένη στα Reels, το εμπόριο και τους δημιουργούς».

Ωστόσο, το Instagram κλείνει τώρα τη σελίδα Αγορών και την καρτέλα Αγορές, καθώς επικεντρώνει εκ νέου τις εμπορικές του προσπάθειες στην ενσωμάτωση των αγορών στην κύρια εμπειρία της πλατφόρμας και όχι σε έναν προορισμό αποκλειστικά για αγορές. Οι αγορές είναι ένας σημαντικός παράγοντας για το engagement των χρηστών, κάτι που χρειάζεται το Instagram για να αναπτύξει τα Reels.

Διότι, παρόλο που το Instagram θα έχει περίπου 30 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις φέτος, σε σύγκριση με τα σχεδόν 6 δισεκατομμύρια δολάρια του TikTok, η εφαρμογή της Meta θα σημειώσει μόλις 16,3% ανάπτυξη σε σύγκριση με το 184,4% της αντίπαλης πλατφόρμας.

Το TikTok αντιγράφει το YouTube

Στο TikTok εργάζονται για την εξέλιξη της πλατφόρμας. Φέτος, ο χρόνος που αφιερώνεται με το TikTok από τους χρήστες αναμένεται να ξεπεράσει ελάχιστα αυτόν του YouTube. Αλλά αυτός ο μικρός επιπλέον χρόνος, που είναι περίπου 12 δευτερόλεπτα, είναι σημαντικός. Το YouTube εξακολουθεί να έχει διπλάσιο αριθμό χρηστών από το TikTok και 2 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα έσοδα από διαφημίσεις.

Το TikTok ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι θα παρουσιάσει βίντεο διάρκειας 10 λεπτών, παρόμοια με αυτά του YouTube. Και ενώ δεν πρόκειται να πλησιάσει στο ελάχιστο τους χρήστες που έχει το YouTube, η πρόβλεψη του eMarketer είναι ότι το θα το σε έσοδα από διαφημίσεις στις ΗΠΑ το 2024.

Το YouTube αντιγράφει το TikTok

Η ανάπτυξη του TikTok στον χρόνο που δαπανάται από τους χρήστες στην πλατφόρμα, σημαίνει ότι το... ατελείωτο σκρολάρισμα στην εφαρμογή δεν είναι αποτέλεσμα του κολλήματος κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ο χρόνος που δαπανούν οι χρήστες της πλατφόρμας εξακολουθεί να αυξάνεται, ακόμη και μετά τους κοινωνικούς περιορισμούς.

Από την πλευρά του, το YouTube, δημιούργησε στην εφαρμογή του έναν αντίχτοιχο χώρο για ατελείωτη κύλιση σε μικρού μήκους βίντεο, τα YouTube Shorts, στα τέλη του 2020. 

Τα Shorts πέτυχαν; Υποτίθεται, ναι, αφού σύμφωνα με το YouTube έχουν περισσότερους από 1,5 δισεκατομμύριο συνδεδεμένους χρήστες παγκοσμίως το μήνα. Ωστόσο, το YouTube είχε λιγότερα έσοδα από τα προσδοκόμενα στα δύο πρώτα τρίμηνα της χρονιάς. Αυτό σημαίνει ότι η δημιουργία ενός ανταγωνιστικού χαρακτηριστικού του TikTok δεν αρκεί από μόνη της για να φέρει την.

Το Twitter εμπνέεται από όλους

Η εφαρμογή χάνει χρήστες στις ΗΠΑ και έχει ήδη μείνει πίσω από το TikTok στα έσοδα από διαφημίσεις. Το Twitter προσπάθησε να υιοθετήσει μια λειτουργία σαν τα Stories του Instagram, κάποια χαρακτηριστικά τού Snapchat, αλλά και Stories σαν του TikTok. Βέβαια, το Twitter δεν "κοπιάρει" κάποια άλλη πλατφόρμα, αφού ουσιαστικά είναι μια κατηγορία μόνο του, αλλά ψάχνει τρόπους για να βρει έσοδα. Δεν είναι τόσο άμεσος ανταγωνιστής με κάποια, όπως το Instagram με το Snapchat.

Γενικότερα, οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συγκλίνουν, μετά αποκλίνουν λίγο και μετά συγκλίνουν ξανά. Το ερώτημα είναι αν η Meta και η Alphabet μπορούν να παραμείνουν στην κορυφή, ή αν το TikTok θα αλλάξει τα πάντα - ενώ έχει ήδη αλλάξει τον κλάδο. 

 

Πηγή: insiderintelligence.com

 

Εικόνα: Collabstr, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Μετά από δύο "τρελές" ​​χρονιές, εξομαλύνονται οι δαπάνες στην ψηφιακή διαφήμιση

Οι συνολικές δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθούν κατά 17,8% το 2022, ποσοστό που δείχνει μια απότομη επιβράδυνση από την έκρηξη του 38,3% που σημειώθηκε το 2021. Σε κάθε περίπτωση, η φετινή επίδοση είναι υψηλότερη από αυτή του 2020, όταν και σημειώθηκε κάθετη πτώση λόγω της πανδημίας.

Οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις ανά κλάδο αντικατοπτρίζουν αυτές τις ακραίες διακυμάνσεις τα τελευταία χρόνια, όπου τα υψηλά και χαμηλά συχνά απέχουν πολύ από τη μέση τιμή. Από φέτος, ωστόσο, φαίνεται πως οι περισσότεροι κλάδοι θα κυμανθούν σε πιο σταθερά πρότυπα δαπανών, πιο κοντά στους μέσους όρους τους.

Φέτος, η διαφορά μεταξύ του ταχύτερου και του βραδύτερου ρυθμού αύξησης των δαπανών μεταξύ των βιομηχανιών, θα είναι σχετικά μικρή. Αυτό το μοτίβο αντανακλά την επιστροφή στα προ πανδημίας πρότυπα. Μόνο 12,7 ποσοστιαίες μονάδες αναμένεται να χωρίσουν τον ηγέτη (λιανικό εμπόριο, με 23,5% ανάπτυξη) από τον ουραγό (αυτοκίνηση, στο 10,8%).

Συγκριτικά, το 2020, η διαφορά μεταξύ της ταχύτερης και της πιο αργής ανάπτυξης του κλάδου ήταν πάνω από 80 μονάδες και το 2021 το χάσμα ήταν σχεδόν 30 μονάδες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι διάφοροι κλάδοι αντιμετώπισαν το στρες της εποχής της πανδημίας (και την επακόλουθη ανάκαμψη) πολύ διαφορετικά. Κάποιες βιομηχανίες κατέρρευσαν, κάποιες δεν επλήγησαν καθόλου και κάποιες είχαν μεγάλη άνθηση. Παράλληλα, οι διαφημιστικές δαπάνες τους ακολούθησαν σε γενικές γραμμές αυτά τα μοτίβα.

 

Διάγραμμα: Ετήσια ποσοστιαία αύξηση δαπανών για το 2022, για ψηφιακή διαφήμιση στις ΗΠΑ, ανά κλάδο.

Πηγή: eMarketer, insiderintelligence

 

Εικόνα: Lukas Blazek, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

 

Πρόστιμο 405 εκ. ευρώ στο Instagram για παραβίαση ιδιωτικότητας ανηλίκων

Οι ιρλανδικές ρυθμιστικές Aρχές επέβαλαν πρόστιμο 405 εκατομμυρίων ευρώ στο Instagram, ως αποτέλεσμα έρευνας που διήρκεσε επί μακρόν, μετά από καταγγελίες που αφορούσαν παραβίαση δεδομένων ανηλίκων και ιδιαίτερα τους τηλεφωνικούς αριθμούς τους και τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους.

Είναι το τρίτο πρόστιμο που επιβάλλεται στην εταιρεία από τη συγκεκριμένη ρυθμιστική αρχή και από την Meta, ανέφεραν ότι σχεδιάζουν να ασκήσουν έφεση κατά της απόφασης.

Στέλεχος της Meta ανέφερε στο BBC News: «Αυτή η έρευνα επικεντρώθηκε σε παλιές ρυθμίσεις που τροποποιήσαμε πριν από περισσότερο από ένα χρόνο και έκτοτε έχουμε διαθέσει πολλές νέες λειτουργίες για να βοηθήσουμε τους εφήβους να είναι ασφαλείς και οι πληροφορίες τους απόρρητες. Οποιοσδήποτε χρήστης είναι κάτω των 18 ετών έχει αυτόματα τον λογαριασμό ρυθμισμένο ως ιδιωτικό όταν εγγραφεί στο Instagram, έτσι ώστε μόνο τα άτομα που γνωρίζει να μπορούν να βλέπουν τι δημοσιεύει και οι ενήλικες να μην μπορούν να στείλουν μηνύματα σε εφήβους που δεν τους ακολουθούν».

Επιπρόσθετα σημείωσε: «Ενώ έχουμε συνεργαστεί πλήρως με τη ρυθμιστική Αρχή καθ' όλη τη διάρκεια της έρευνας, διαφωνούμε με τον τρόπο υπολογισμού αυτού του προστίμου και σκοπεύουμε να ασκήσουμε έφεση. Συνεχίζουμε να εξετάζουμε προσεκτικά την υπόλοιπη απόφαση».

Οι ρυθμιστικές Αρχές της Ιρλανδίας ελέγχουν μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας που έχουν στη χώρα την έδρα τους για τις δραστηριότητες τους στην Ευρώπη. Ποτέ δεν έχουν επιβάλει τόσο μεγάλο πρόστιμο για παραβίαση του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης - GDPR.

Πέρσι, επέβαλαν πρόστιμο στο WhatsApp ύψους 225 εκατ. ευρώ, ενώ η αρχή δεδομένων του Λουξεμβούργου επέβαλε στην Amazon πρόστιμο ρεκόρ 746 εκατ. ευρώ.

 

Εικόνα: Georgia de Lotz, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Πώς θα εξελιχθεί ο τομέας τεχνολογίας διαφημίσεων της Google την επόμενη πενταετία;

Η Google λανσάρισε το πρώτο της διαφημιστικό προϊόν, το AdWords, πριν από 22 χρόνια, και οι υπηρεσίες διαφημίσεων που διαθέτει έχουν επεκταθεί, ενοποιηθεί και μετονομαστεί αρκετές φορές έκτοτε.

Σήμερα, στη λίστα των προϊόντων της περιλαμβάνεται το Google Ads (πρώην AdWords) και το DV360 από την πλευρά της ζήτησης, καθώς και το AdSense, το Google Ad Manager και το AdMob από την πλευρά της προσφοράς.

Συχνά, είναι δύσκολο να γίνει διάκριση μεταξύ των μεμονωμένων στοιχείων των προϊόντων διαφημίσεων της Google και αυτό οφείλεται στη σχεδίασή τους: Υπάρχει μεγάλη επικάλυψη και κάθε στοιχείο προορίζεται να είναι ισχυρότερο, ή τουλάχιστον πιο εύκολο στη χρήση, όταν συνδυάζεται με άλλες υπηρεσίες της Google. Ένα πολύπλοκο και ολοκληρωμένο σύνολο τεχνολογίας διαφημίσεων, είναι μια εξαιρετική άμυνα ενάντια στον ανταγωνισμό...

Πάντως, η πιο σοβαρή απειλή για την κυριαρχία της Google στη διαφημιστική αγορά φαίνεται πως είναι οι... Ρυθμιστικές Αρχές. Η Google βρέθηκε στο επίκεντρο αμέτρητων αντιμονοπωλιακών αγωγών παγκοσμίως, με τα εκάστοτε κυβερνητικά όργανα να επιβάλλουν σιγά σιγά περισσότερη ισορροπία στη διαφημιστική αγορά - και συχνά, κάποια τσουχτερά πρόστιμα... Για παράδειγμα, ο νόμος περί ανταγωνισμού και διαφάνειας στην ψηφιακή διαφήμιση που εισήχθη πρόσφατα στις ΗΠΑ, θα μπορούσε να αναγκάσει την εταιρεία να πουλήσει τα διαφημιστικά τεχνολογικά προϊόντα της.

Ακόμα και χωρίς τις διαφημιστικές της επιχειρήσεις, η Google θα εξακολουθούσε να είναι μια τεράστια δύναμη στην ψηφιακή διαφήμιση, αφού τα περισσότερα έσοδα από διαφημίσεις προέρχονται από την αναζήτηση. Με άλλα λόγια, η επιτυχία της στη διαφήμιση δεν εξαρτάται από την ιδιοκτησία των αντίστοιχων τεχνολογιών και εμπορικών δραστηριοτήτων...

Υπάρχει, όμως, ένας λόγος, που η Google είναι έτοιμη να πολεμήσει, τουλάχιστον στις ΗΠΑ. Η τεχνολογία διαφημίσεων της Google της δίνει πρόσβαση σε διαφημιστικές συναλλαγές, οι οποίες είναι μια πλούσια πηγή δεδομένων από καταναλωτές, κάτι που ενισχύει την υπόλοιπη διαφημιστική δραστηριότητα της Google, με τρόπους και μεγέθη που είναι δύσκολο να ποσοτικοποιηθούν.

Καθώς ο κλάδος αντιμετωπίζει τα νέα πρότυπα συμμόρφωσης σχετικά με το απόρρητο των χρηστών, η Google είναι προσκολλημένη σε κάθε κομμάτι από τα πολύτιμα δεδομένα που μπορεί να αποκτά. Για το σκοπό αυτό, σύμφωνα με την Wall Street Journal, η εταιρεία προσφέρθηκε να αναδιαρθρωθεί, έτσι ώστε τμήματα των διαφημιστικών της επιχειρήσεων να βρίσκονται σε μια ξεχωριστή εταιρεία υπό την Alphabet. Κατόπιν, το Bloomberg ανέφερε ότι αυτή η πρόταση είναι απίθανο να ικανοποιήσει το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ, το οποίο θα προχωρήσει σε μια προγραμματισμένη αγωγή προς την εταιρεία.

Υπάρχει πιθανότητα ο νόμος στις ΗΠΑ περί ανταγωνισμού και διαφάνειας στην ψηφιακή διαφήμιση να "ξεχαστεί". Όμως, το τρέχον ρυθμιστικό τοπίο δεν ευνοεί τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας και με διάφορες κυβερνήσεις, ειδικά στην Ευρώπη, να επιβάλλουν πρόστιμα σε τακτική βάση και να εισάγουν νέες νομοθεσίες, είναι πολύ απίθανο η Google να μείνει αλώβητη τα επόμενα πέντε χρόνια.

Η Google εξακολουθεί να είναι στο επίκεντρο της συζήτησης για την "αναζήτηση της ταυτότητάς της", ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει στο μέτωπο της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας. Μέσω του προγράμματος περιήγησής της, τον browser Chrome, του μεριδίου της στις αγορές επιτραπέζιων υπολογιστών και φορητών συσκευών και της πρωτοβουλίας Privacy Sandbox, η Google έχει εκμεταλλευτεί τους πολλαπλούς ρόλους της ως καταλύτη, φύλακα και διαιτητή, για να μην επηρεαστεί από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ανταγωνιστές της στον τομέα της τεχνολογίας διαφημίσεων, αφού τα third-party identifiers των χρηστών εκλείπουν.

 

Πηγή: insiderintelligence.com

 

Εικόνα: Solen Feyissa Unsplash
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Το TikTok ανακοίνωσε τρεις νέες διαφημίσεις αγορών

Μόλις ένα μήνα αφότου η TikTok υποτίθεται ότι εγκατέλειψε τα σχέδια για την εισαγωγή διαφημίσεων αγορών στις ΗΠΑ, ανακοίνωσε ότι λανσάρει μια νέα σουίτα εμπορικών διαφημίσεων που ονομάζεται Διαφημίσεις Αγορών - Shopping Ads.

Στο πλαίσιο αυτό θα δοκιμαστούν τρεις νέες μορφές διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων αγορών βίντεο, των διαφημίσεων με λίστα καταλόγων και των Live διαφημίσεων αγορών.

Οι Video Shopping Ads θα τοποθετηθούν στη σελίδα "Για Εσάς" και θα επιτρέπουν στους διαφημιστές να επισημαίνουν προϊόντα στη ροή διαφημίσεων βίντεο. Η TikTok λέει ότι οι διαφημίσεις Αγορών παρέχουν μια δυναμική εμπειρία με βάση την πρόθεση των καταναλωτών να αγοράσουν. Οι διαφημίσεις αγορών βίντεο θα δημιουργήσουν αυτόματα μια σελίδα προορισμού και είναι διαθέσιμες σε επιλεγμένους διαφημιστές για δοκιμή.

Οι Catalog Listing Ads επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν τους καταλόγους προϊόντων τους σε όλη την εφαρμογή και να επεκτείνουν την απήχησή τους. Οι διαφημίσεις με καταχωρίσεις καταλόγου δοκιμάζονται ήδη στις ΗΠΑ.

Οι Live Shopping Ads επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να κατευθύνουν τους χρήστες από τη σελίδα "Για Εσάς" στη ζωντανή εκδήλωσή τους, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν και να αγοράζουν προϊόντα. Δοκιμάζονται όπου είναι διαθέσιμο το TikTok Shop, συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ινδονησίας, της Μαλαισίας, των Φιλιππίνων, της Σιγκαπούρης, της Ταϊλάνδης και του Βιετνάμ.

Από την TikTok αναφέρουν ότι το 70% των χρηστών που ρωτήθηκε, δήλωσε ότι ήταν εύκολο να κάνουν αγορές μέσω διαφημίσεων που σχετίζονται με αγορές. Το 56% από αυτούς δήλωσαν ότι το TikTok τους βοήθησε να ανακαλύψουν νέα προϊόντα και brands και το 48% των χρηστών εξέφρασαν ενδιαφέρον να κάνουν μια αγορά μέσω του TikTok.

Η εταιρεία, όσον αφορά στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, επί του παρόντος υποστηρίζει e-shop που τρέχουν σε Shopify, BigCommerce, WooCommerce και Ecwid.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

 

Το Project Agora προσφέρει νέα seasonal audiences

Το Project Agora ενδυναμώνει συνεχώς τις δυνατότητες στόχευσης που προσφέρει, ενισχύοντας περαιτέρω τις υπηρεσίες προς τους διαφημιζόμενους. 

Μετά το πρόσφατο λανσάρισμα των αναβαθμισμένων contextual κοινών και των custom contextual κοινών, που μπορούν τα brands να φτιάξουν με βάση τα δικά τους keywords, το Project Agora λανσάρει τώρα μια σειρά από εποχιακά κοινά για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους με ακόμα καλύτερη στόχευση σε περιόδους με αυξημένο εμπορικό ενδιαφέρον. 

 

Συγκεκριμένα το Project Agora έχει δημιουργήσει τα εξής seasonal κοινά για μέχρι το τέλος του χρόνου: Summer Fun, Back to School, Eurobasket 2022, Fifa World Cup 2022, Black Friday/Xmas. Χρησιμοποιώντας τα κοινά αυτά οι διαφημιζόμενοι διασφαλίζουν υψηλής ακρίβειας στόχευση, σε κοινά με πραγματικό ενδιαφέρον για τα προϊόντα τους τις περιόδους αυτές. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία “topic extraction” της Grapeshot, το Project Agora διαμορφώνει τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης, ώστε τα brands να φτάνουν πάντα στο κατάλληλο κοινό, την κατάλληλη στιγμή, μέσα στο κατάλληλο περιεχόμενο. 

Τα αντίστοιχα seasonal audiences είναι επίσης διαθέσιμα και για native advertising καμπάνιες, powered by Taboola. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Γιατί το TikTok προσελκύει ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις;

Ίσως το πιο πολυσυζητημένο Μέσο της εποχής, το TikTok είναι πλέον hot θέμα συζήτησης στο digital marketing, αλλά και στις σύγχρονες επιχειρήσεις που θέλουν να κάνουν το level up στην digital παρουσία τους.

Γιατί όμως το TikTok έχει παρουσιάσει τόσο ραγδαία ανάπτυξη στην Ελλάδα και ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που έχουν πείσει το κοινό και τις επιχειρήσεις να συμμετέχουν, δημιουργώντας το δικό τους community;

Η απάντηση αφορά την μοναδικότητα του καναλιού, ως προς τις δυνατότητές του. Και τι εννοούμε με αυτό;

Ξεκινώντας με πρωταγωνιστή την Generation Z, ή αλλιώς τους νέους που έχουν γεννηθεί μετά το 1996, το TikTok κατάφερε να δημιουργήσει το αίσθημα του “ανήκειν” σε μία κοινότητα, μέσα από την στοχευμένη λειτουργία του αλγορίθμου του, τη δημιουργία TikTok challenges, trends και viral περιεχόμενο. Υποστηρίζοντας ανοιχτά κάθε τι διαφορετικό και δίνοντας “χώρο” σε όλα όσα απασχολούν τη νέα γενιά, κατάφερε να κάνει το χρήστη να νιώσει οικεία και αποδεκτός.

Στην πορεία, μεγαλύτερο ηλικιακά κοινό κατέλαβε μερίδιο της πίτας, μετατρέποντας το TikTok σε no.1 app σε downloads, με εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο, που τελικά φαίνεται πως βρήκαν τα ενδιαφέροντά τους μέσα από πολλούς άλλους χρήστες σαν κι εκείνους!

Να πούμε, επίσης, πως το format της συγκεκριμένης πλατφόρμας λειτούργησε επίσης πολύ βοηθητικά, μιας και μετέτρεψε το video editing σε διαδικασία άκρως απλή και εύκολη, προσιτή σε όλους όσους θέλουν να αναδείξουν τη δημιουργικότητά τους.

Πώς όμως το TikTok κατάφερε να δημιουργήσει χώρο και για τις επιχειρήσεις, με τα μεγαλύτερα παγκόσμια brands να δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο;

Το ίδιο το κανάλι έχει αναφέρει πως το TikTok είναι χώρος έκφρασης για όλους, με έμφαση στον αυθορμητισμό και την δημιουργικότητα. Επομένως, καταλαβαίνουμε πως οι διαφημίσεις επιχειρήσεων στο TikTok σίγουρα δεν μπορούν να είναι όπως τις ξέραμε.

 

74%  των χρηστών του TikTok συμφωνούν ότι η πλατφόρμα τους ενέπνευσε να ψάξουν περισσότερες πληροφορίες για κάποιο προϊόν ή brand!

 

Τα έξυπνα concepts, η αξιοποίηση των trends, οι συνεργασίες με creators, αλλά και η άπλετη φαντασία, έδωσαν την ευκαιρία σε κορυφαία brands να διευρύνουν την οπτική τους και να έρθουν πιο κοντά στο κοινό τους, κατανοώντας τις ανάγκες τους. Μάλιστα, το πιο δημοφιλές hashtag της πλατφόρμας, το #TikTokMadeMeBuyIt μετρά πλέον πάνω από 16 δισ. προβολές, με άπειρα video χρηστών που μας δείχνουν πώς επηρεάστηκαν από άλλους χρήστες και αγόρασαν και εκείνοι ένα συγκεκριμένο προϊόν.

Η GIM Agency, βραβευμένο digital marketing agency, με πάνω από 100 ευχαριστημένους πελάτες, αντιλήφθηκε από νωρίς την επιρροή του TikTok στο χώρο του marketing και αξιοποίησε το TikTok partnership για να πάει… στο next level κάποια projects, που θεώρησε ότι ταιριάζουν ιδανικά στις προδιαγραφές του καναλιού!

Συγκεκριμένα, το Sixpann, επιχείρηση κοσμημάτων, αλλά και η Must Men Fashion, επιχείρηση ανδρικού ρουχισμού, εντάχθηκαν δυναμικά στο TikTok κοινό, αυξάνοντας τις πωλήσεις και το brand awareness τους.

Στην πρώτη περίπτωση, αυτή του Sixpann, αξιοποιώντας τα πιο hot trends στο περιεχόμενο και λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις των χρηστών, δεν άργησε να επιτευχθεί αύξηση 53% στις συναλλαγές και αύξηση των άμεσων πωλήσεων κατά 306%, μέσα σε μόλις 6 μήνες. Την επιτυχία της στρατηγικής επιβεβαίωσαν και τα 15.000+ impressions και 48.000+ αντιδράσεις στο περιεχόμενο.

Στη δεύτερη περίπτωση, αυτή του Must Men Fashion, η GIM Agency αξιοποίησε 2 video δικής της παραγωγής, προσαρμοσμένα στα τελευταία trends και 1 video template με χρήση εικόνων. Μετά την εφαρμογή της στρατηγικής, παρατηρήθηκε μεγάλη μείωση του κόστους ανά αγορά από την πλατφόρμα (CPA) κατά 70%, σε video εσωτερικής παραγωγής σε σχέση με το video template, ενώ το εν λόγω video κατέκτησε Impressions και 3.000+ likes.

 

Εάν μπορούσαμε να συμπεράνουμε ένα πράγμα από την πορεία του παραπάνω υλικού, θα λέγαμε πως η προσαρμογή του περιεχομένου με τα TikTok trends και η διαφοροποίηση του διαφημιστικού υλικού σε σχέση με άλλα κανάλια, είναι ζωτικής σημασίας για καλή απόδοση!

 

Σκέφτεστε πώς θα ήταν να μπει η επιχείρησή σας στο TikTok και νιώθετε ότι υπάρχει και για εσάς χώρος για να δημιουργήσετε και να ανεβάσετε τις πωλήσεις σας; Η GIM Agency είναι εδώ, με δωρεάν ραντεβού γνωριμίας, για συζήτηση σχετικά με τη συμμετοχή σας στο no.1 αναπτυσσόμενο social media κανάλι!

 

Κλείστε το ραντεβού σας εδώ ή στο 211 7153031.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Αλλαγές στις online αγορές και διαφημίσεις με το νέο νόμο της ΕΕ

Έγκριση από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έλαβαν οι νέοι νόμοι για τις ψηφιακές υπηρεσίες και τις online αγορές. Εντός του Ιουλίου αναμένεται να εγκριθεί ο νόμος για τις υπηρεσίες και τον Σεπτέμβριο ο νόμος για τις αγορές. Κατόπιν, θα τεθούν σε ισχύ είκοσι ημέρες μετά τη δημοσίευσή τους στην εφημερίδα της ΕΕ.

Ο νόμος για τις υπηρεσίες ορίζει σαφώς τις υποχρεώσεις των παρόχων ψηφιακών υπηρεσιών, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι πλατφόρμες διαδικτυακού εμπορίου, ώστε να καταπολεμηθούν η διάδοση παράνομου περιεχομένου, η παραπληροφόρηση στο διαδίκτυο και άλλοι κοινωνικοί κίνδυνοι.

Επίσης, ενισχύεται η ιχνηλασιμότητα και οι έλεγχοι σε εμπόρους στις διαδικτυακές αγορές, ώστε να διασφαλίζεται ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες είναι ασφαλή, μέσω και της διενέργειας τυχαίων ελέγχων για το ενδεχόμενο επανεμφάνισης προηγουμένως αφαιρεθέντος παράνομου περιεχομένου.

 

Ο νέος νόμος θέτει αυστηρές απαγορεύσεις για τις παραπλανητικές πρακτικές και για ορισμένα είδη στοχευμένης διαφήμισης, όπως αυτών που απευθύνονται σε παιδιά ή που βασίζονται σε ευαίσθητα δεδομένα, ενώ θα απαγορευτούν επίσης τα μοτίβα χειραγώγησης συμπεριφοράς (τα λεγόμενα “dark patterns”) και οι παραπλανητικές πρακτικές.

 

Οι πολύ μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες και οι μηχανές αναζήτησης (με πάνω από 45 εκατομμύρια επισκέπτες τον μήνα), οι οποίες ενέχουν και τον μεγαλύτερο κίνδυνο, θα πρέπει να συμμορφώνονται με αυστηρότερες υποχρεώσεις, οι οποίες θα επιβάλλονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

 

Από την πλευρά του, ο νόμος για τις online αγορές καθορίζει τις υποχρεώσεις των μεγάλων διαδικτυακών πλατφορμών που λειτουργούν ως ρυθμιστές της πρόσβασης στην ψηφιακή αγορά. Ο όρος αυτός χρησιμοποιείται για πλατφόρμες που κατέχουν δεσπόζουσα θέση στο διαδίκτυο, εξαιτίας της οποίας οι καταναλωτές δυσκολεύονται να τις αποφύγουν. Χάρη στις ρυθμίσεις της νέας νομοθεσίας θα διασφαλίζονται περισσότερες υπηρεσίες για τους καταναλωτές και ένα πιο δίκαιο επιχειρηματικό περιβάλλον.

 

Για να προλαμβάνονται φαινόμενα αθέμιτων επιχειρηματικών πρακτικών, οι πλατφόρμες που θεωρούνται ρυθμιστές πρόσβασης θα πρέπει:

- Να εξασφαλίζουν τη διαλειτουργικότητα τρίτων πλατφορμών με τις δικές τους υπηρεσίες, δηλαδή οι μικρότερες πλατφόρμες θα μπορούν να ζητούν από τους κυρίαρχους ανταγωνιστές τους να επιτρέπουν στους χρήστες τους να ανταλλάσσουν γραπτά και φωνητικά μηνύματα και να στέλνουν αρχεία από τη μία εφαρμογή στην άλλη, δίνοντάς τους έτσι περισσότερες επιλογές και αποφεύγοντας τον εγκλωβισμό τους σε μία εφαρμογή ή πλατφόρμα.

- Να επιτρέπουν στους επιχειρηματικούς χρήστες να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα που αυτοί παράγουν στην πλατφόρμα, να προωθούν τις δικές τους προσφορές και να συνάπτουν συμβάσεις με τους πελάτες τους εκτός της συγκεκριμένης πλατφόρμας.

 

Δείτε αναλυτικότερα στο sepe.gr

 

Εικόνα: Christian Lue, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Eurobank και Ogilvy δοκιμάζουν τις νέες contextual δυνατότητες στόχευσης του Project Agora

Το Project Agora ενδυναμώνει τις δυνατότητες contextual στόχευσης που προσφέρει, ενισχύοντας περαιτέρω τις υπηρεσίες προς τους διαφημιζόμενους.

Ήδη, μεγάλα brands, όπως η Eurobank, έχουν χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη δυνατότητα για να ενισχύσουν τις καμπάνιες τους, με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα. Η Ogilvy και η Eurobank χρησιμοποίησαν τα contextual κοινά ξεπερνώντας με τον τρόπο αυτό τα αρχικά KPIs του brand, με CTR 16% πάνω από το μέσο όρο της αγοράς και completion rate για το video της καμπάνιας 13% πάνω από το μέσο όρο της αγοράς.

Καθώς τα brands θα χάσουν στο προσεχές μέλλον τη δυνατότητα της στόχευσης με βάσει τα cookies, αναζητούν νέους τρόπους για να εντοπίσουν και να στοχεύσουν το κοινό που τους ενδιαφέρει. Η contextual διαφήμιση και στόχευση είναι μία από τις νέες στρατηγικές που υιοθετούν οι marketers, ώστε να σερβίρουν διαφημίσεις, όχι πια με δημογραφικά χαρακτηριστικά και το ιστορικό περιήγησης ενός χρήστη, αλλά το είδος του περιεχομένου που βλέπει τη δεδομένη στιγμή.

Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία “topic extraction” της Grapeshot, το Project Agora διαμορφώνει τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης, ώστε τα brands να φτάνουν πάντα στο κατάλληλο κοινό, την κατάλληλη στιγμή, μέσα στο κατάλληλο περιεχόμενο. Η συγκεκριμένη τεχνολογία σαρώνει κάθε άρθρο στο σύνολό του -όχι μόνο τον τίτλο ή το URL- για να καθορίσει το περιεχόμενο το κειμένου. Στη συνέχεια το περιεχόμενο αυτό αντιστοιχίζεται με τα keywords και τις φράσεις που απαρτίζουν το αντίστοιχο κοινό, ώστε να καθορίσει τη συνάφεια, αλλά και πόσο δυνατή είναι. Πέρα από τα ήδη διαθέσιμα κοινά, τα brands έχουν επιπλέον τη δυνατότητα να δημιουργήσουν και custom audiences, απόλυτα προσαρμοσμένα στις δικές του ανάγκες, με βάση τα δικά τους keywords.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Περισσότερες από τις μισές ελληνικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν social media

Με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικών Μέσων, η Eurostat δημοσίευσε τα αποτελέσματα έρευνας σχετικά με τη χρήση των social media από τις επιχειρήσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στην ΕΕ χρησιμοποιούν τα social media, σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφηκαν, αφού το 2021, περισσότερες από τις μισές (59%) ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, πράγμα που σημαίνει αύξηση 22 ποσοστιαίων μονάδων από το 2015 (37%).



Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο δημοφιλής μεταξύ των επιχειρήσεων στη Μάλτα (84%) και ακολουθούν η Σουηδία, η Ολλανδία (και οι δύο 80%) και η Φινλανδία (79%).

Λιγότερο δημοφιλής είναι μεταξύ των επιχειρήσεων στη Ρουμανία (36%), τη Βουλγαρία (39%) και τη Σλοβακία (45%).


Γράφημα: Eurostat, Πηγή δεδομένων: isoc_cismt

 

Όσον αφορά στη χώρα μας, η χρήση των social media από τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα βρίσκεται στο 56%, λίγο πίσω από το 59% του μέσου όρου της ΕΕ.


Σε σύγκριση με το 2015, το μερίδιο των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ εκτός από ένα, την Ιρλανδία.

Οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφηκαν στο Βέλγιο και τη Γαλλία ( +31%), ακολουθούμενες από τη Λετονία (+30%) και τη Φινλανδία (+29%).

 

Εικόνα: Jeremy Bezanger, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search