Εκτός από τις πολιτικές και οικονομικές κυρώσεις, η σύγκρουση στην Ουκρανία οδήγησε πολλές σημαντικές online πλατφόρμες να διακόψουν την πρόσβαση των διαφημιζόμενων στο ρωσικό κοινό. Για την ακρίβεια, σχεδόν κάθε πλατφόρμα που χρησιμοποιούσαν οι επαγγελματίες για να προσεγγίσουν το ρωσικό κοινό έχει αναστείλει τη λειτουργία της.
Στην αρχή, εταιρείες όπως η Google, η Microsoft και το Facebook ξεκίνησαν περιορίζοντας τις διαφημίσεις από τα ρωσικά κρατικά μέσα, αλλά καθώς συνεχίστηκε η σύγκρουση, πολλές επέκτειναν τις αναστολές προβολής για να συμπεριλάβουν όλες τις διαφημίσεις που θα προβάλλονταν σε χρήστες στη Ρωσία.
Ας δούμε πιο αναλυτικά την κατάσταση που επικρατεί.
Μηχανές αναζήτησης
Google: Στις 27 Φεβρουαρίου, η Google ανέστειλε τις διαφημίσεις από ρωσικά κρατικά μέσα ενημέρωσης. Στις 3 Μαρτίου, η εταιρεία επέκτεινε την αναστολή για να συμπεριλάβει όλες τις διαφημίσεις που προβάλλονται σε χρήστες στη Ρωσία.
Microsoft: Στις 28 Φεβρουαρίου, η Microsoft απαγόρευσε τις διαφημίσεις από ρωσικά κρατικά μέσα ενημέρωσης. Στις 4 Μαρτίου, η απαγόρευση επεκτάθηκε για να συμπεριλάβει όλες τις νέες πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών της Microsoft (όχι μόνο διαφημίσεις) στη Ρωσία.
Η Microsoft Advertising διαχειρίζεται τις διαφημίσεις σε Bing, DuckDuckGo, Yahoo! και AOL, επομένως, επί του παρόντος κανείς δε μπορεί να διαφημιστεί σε αυτές τις πλατφόρμες στη Ρωσία.
Αν και η Apple δε λειτουργεί μηχανή αναζήτησης, έχει αναστείλει τις διαφημίσεις αναζήτησης στο App Store στη Ρωσία. Η εταιρεία έστειλε email στους προγραμματιστές εφαρμογών με το οποίο τους ειδοποιεί ότι οι διαφημίσεις αναζήτησης στο ρωσικό App Store έχουν τεθεί σε παύση.
Η Yandex, η οποία έχει την έδρα της στη Μόσχα και είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης στη Ρωσία, εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά.
Social Media
Meta: Η μητρική εταιρεία του Facebook διέκοψε τις διαφημίσεις που στόχευαν χρήστες στη Ρωσία στις 4 Μαρτίου. Αρκετές ημέρες νωρίτερα, η ρωσική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι θα αποκλείσει τους πολίτες της από την πρόσβαση στο Facebook. Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει εάν αυτές οι αλλαγές θα ισχύουν και για το Instagram, αλλά η Meta έχει απαγορεύσει στα ρωσικά κρατικά μέσα να προβάλλουν διαφημίσεις ή να δημιουργούν έσοδα σε οποιαδήποτε από τις πλατφόρμες της.
LinkedIn: Το LinkedIn ανήκει στη Microsoft και επομένως περιλαμβάνεται στην απαγόρευση της εταιρείας για τις πωλήσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών της στη Ρωσία.
Twitter: Στις 25 Φεβρουαρίου, το Twitter διέκοψε τις διαφημίσεις που προβάλλονταν σε χρήστες στην Ουκρανία και τη Ρωσία, επικαλούμενο την ανάγκη διασφάλισης της προβολής των κρίσιμων πληροφοριών δημόσιας ασφάλειας.
Snap: Η μητρική εταιρεία του Snapchat έχει σταματήσει όλες τις διαφημίσεις που προβάλλονται στη Ρωσία, τη Λευκορωσία και την Ουκρανία την 1η Μαρτίου.
TikTok: Η κινεζική TikTok έχει περιορίσει την πρόσβαση σε λογαριασμούς πολυμέσων που ελέγχονται από το ρωσικό κράτος, αλλά φαίνεται ότι δεν έχει σταματήσει να προβάλλει διαφημίσεις σε χρήστες στη Ρωσία.
Εικόνα: Héctor Achautla, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε πρόσφατα ένα νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για όσους θέλουν να διαφημιστούν και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες της πλατφόρμας του.
Το πρόγραμμα ονομάζεται "TikTok Tactics" και παρέχει πληροφορίες και προτάσεις για το πώς μπορεί να αξιοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η πλατφόρμα, για την προώθηση και την ανάπτυξη των brands.
Το πρόγραμμα χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια, καθένα από τα οποία περιλαμβάνει μια επισκόπηση σε βίντεο και τρεις εναλλακτικές προσεγγίσεις του θέματος, ανάλογα με το επίπεδο τεχνογνωσίας του καθενός και τους διαθέσιμους πόρους.
Για παράδειγμα, όταν πρόκειται για τη δημιουργία δυνητικών πελατών, από το TikTok Tactics προτείνεται η χρήση μιας προσέγγισης που βασίζεται στην αποτελεσματικότητα για την πρόσβαση σε μια προσαρμόσιμη και εφαρμόσιμη λύση για να επιτευχθούν οι στόχοι. Στην περίπτωση που στόχος είναι η συλλογή σχολίων και πληροφοριών από το κοινό, το πρόγραμμα προσφέρει μια προσέγγιση στην οποία μπορούν να προσαρμoστούν οι ερωτήσεις κ.λπ.
Στο online course της TikTok διδάσκονται βασικά στοιχεία απόδοσης, οδηγίες σχετικά με τη στόχευση, την υποβολή προσφορών και τη βελτιστοποίηση. Επίσης, εξηγούνται οι βέλτιστες πρακτικές για τη χρήση καταλόγων, ενώ παρέχονται ακόμη και ιδέες για δημιουργικά.
Επιπλέον, το TikTok εξηγεί τη χρήση των διαφόρων εργαλείων του και προτείνει διάφορες λύσεις. Για παράδειγμα, στο στοιχείο "Creative", προτείνεται η συνεργασία με δημιουργούς που χρησιμοποιούν το Creator Marketplace σαν εναλλακτική λύση της χρήσης στοιχείων του διαφημιζόμενου.
Βρείτε το TikTok Tactics εδώ: https://tiktok-tactics.com/
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η επιτυχημένη συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά στην υπηρεσία Lead Generation Marketing.
Η υπηρεσία της PROTOCOL παρέχεται σε μηνιαία βάση στα web properties της Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας και περιλαμβάνει τη διαχείριση όλων των Google Ads Accounts.
Στόχος από την αρχή της συνεργασίας, ήταν και παραμένει η ολοένα και μεγαλύτερη προσέλκυση εκδηλώσεων ενδιαφέροντος από καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Sleed απέκτησε την ιδιότητα Premier Partner και για το 2022 στο πρόγραμμα Google Partners. Η διάκριση αυτή είναι αρκετά σημαντική, καθώς το πρόγραμμα Google Partners έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές για το 2022, συμπεριλαμβανομένου του επαναπροσδιορισμού του τι σημαίνει να είσαι Premier Partner μέσω νέων, προηγμένων απαιτήσεων προγράμματος και της προσφοράς νέων προνομίων Premier Partner για την υποστήριξη της ανάπτυξης και της επιτυχίας με το Google Ads.
«Συγχαρητήρια στη Sleed που είναι μεταξύ των κορυφαίων 3% των Google Partners στην Ελλάδα. Αυτές οι εταιρείες ξεχωρίζουν με βάση τη δέσμευσή τους να αναπτύξουν εξειδίκευση στα προϊόντα, να δημιουργήσουν νέες σχέσεις με τους πελάτες και να βοηθήσουν τους τρέχοντες πελάτες τους να αναπτυχθούν. Ανυπομονούμε να τους υποστηρίξουμε καθώς βοηθούν τους πελάτες τους να επιτύχουν στο διαδίκτυο». δήλωσε ο Davang Shah, Senior Director, Google Ads Marketing.
“Η Sleed υπήρξε από τα πρώτα ελληνικά agencies που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Google Partners ήδη από το 2012. Είναι μεγάλη μας χαρά να βλέπουμε ότι μαζί με το online τοπίο που αναδιαμορφώνεται συνεχώς μέσα σε αυτή τη δεκαετία, σημαντικοί μας συνεργάτες όπως η Google εξελίσσουν συνεχώς τις δυνατότητες και τα οφέλη της μεταξύ μας σχέσης, με αποκορύφωμα το 2022 όπου το πρόγραμμα έγινε ακόμα πιο απαιτητικό με ακόμα περισσότερες δυνατότητες για εμάς ως premier partners, ώστε να αναπτύξουμε τους πελάτες μας και όλοι μαζί να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τις νέες δυνατότητες που προσφέρονται”, δήλωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed.
Η Sleed είναι μέρος μιας επιλεγμένης ομάδας Premier Partners στο πρόγραμμα Google Partners. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι συνεχίζει να έχει access σε καινοτόμα εργαλεία, πόρους και υποστήριξη για να βοηθήσουν τους πελάτες της να επιτύχουν και να αναπτυχθούν στο διαδίκτυο, συνεχίζοντας έτσι μία πολύ δυνατή πολυετή συνεργασία με την Google.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Διατηρώντας θέση στην ελίτ των συνεργατών της Google εδώ και χρόνια, η Generation Y - International eBusiness Hub διακρίνεται επίσημα ως Google Premier Partner για ακόμα μία φορά!
Η διάκριση αυτή έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς φέτος η Google ισχυροποίησε τα κριτήρια πιστοποίησης και αναβάθμισε σημαντικά τα επίπεδα που οφείλουν να επιτυγχάνουν οι εταιρείες με τη σήμανση Premier Partners.
Με τα νέα κριτήρια, λοιπόν, η Generation Y ανήκει στο top 3% των Google Partners, που ανάγει την εμπειρία της ελίτ σε νέα και περισσότερο πρωτοποριακά επίπεδα, ενώ επίσης διαθέτει αποκλειστική πρόσβαση σε νέα και ακόμα πιο καινοτόμα προϊόντα για τους πελάτες της. Ως εκ τούτου, ο ηγέτης του ψηφιακού επιχειρείν, πιστός στο όραμά του για ψηφιακό μετασχηματισμό που προάγει την ευημερία του επιχειρηματικού οικοσυστήματος, ενισχύει τη φαρέτρα των τεχνολογικών του εργαλείων με νέα πολύτιμα δεδομένα για την καταναλωτική συμπεριφορά στην παγκόσμια αγορά, στοχεύοντας στην περαιτέρω αναβάθμιση των ανταγωνιστικών στρατηγικών προώθησης που προσφέρει.
Ο κ. Σπανίδης Αναστάσιος, Ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Generation Y δήλωσε: «Αισθάνομαι υπερήφανος για τη διάκρισή μας στους top 3% του Performance Marketing, αναγνωρισμένοι από την Google. Απύθμενη έμπνευσή μας συνεχίζει να αποτελεί το να παρέχουμε καινοτομία, ανάπτυξη και αποτελεσματικότητα στους εκλεκτούς πελάτες μας.
Η κορυφαία ομάδα performance της Generation Y είναι η κινητήριος δύναμη που μας ωθεί κάθε φορά σε ακόμα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συνεργάτες μας που μας εμπιστεύονται τα όνειρα και τους στόχους τους όλα αυτά τα χρόνια. Αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη να αναπτύξουμε την οικονομία μας με βιώσιμο και ασφαλή τρόπο».
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η επιτυχημένη συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά στην υπηρεσία Digital Marketing Auditing & Consulting. Η υπηρεσία της PROTOCOL παρέχεται σε μηνιαία βάση στα ηλεκτρονικά καταστήματα της IKEA σε 3 Ευρωπαϊκές αγορές, την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βουλγαρία.
Περιλαμβάνει λεπτομερείς αξιολογήσεις όλων των Digital Marketing ενεργειών, συμβουλές e-Commerce UI/UX και προβλέψεις απόδοσης online πωλήσεων βάση εναλλακτικών σεναρίων.
Στόχος από την αρχή της συνεργασίας, ήταν και παραμένει η ολοένα και καλύτερη αξιοποίηση του επενδυόμενου budget στο Digital Marketing & Development.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Μία ακόμα διάκριση έρχεται να προστεθεί στο ενεργητικό της 3ds, αυτή τη φορά από την ίδια την Google που χαρακτηρίζει την εταιρεία ως Google Premier Partner για το 2022 στην Ελλάδα, κατατάσσοντάς την στο top 3% των επιχειρήσεων στον κλάδο του Digital Marketing.
Έχοντας αναπτύξει μια βαθύτερη στρατηγική συνεργασία με την Google εδώ και χρόνια ως Google Partner, η 3ds και οι πελάτες της απολαμβάνουν πλέον τις νέες δυνατότητες που προσφέρονται στους Premier συνεργάτες.
Η διάκριση έρχεται, σαφώς, να υπογραμμίσει τη ραγδαία ανάπτυξη της 3ds τα τελευταία χρόνια, ακολουθώντας βραβεύσεις και συμμετοχές σε κορυφαία συνέδρια του κλάδου.
Η αξιολόγηση βασίζεται σε αυστηρά κριτήρια που έχουν να κάνουν με την απόδοση των διαφημίσεων αλλά και τις πιστοποιήσεις της ομάδας, γεγονός που αποδεικνύει την εξειδίκευση της εταιρείας στο Performance Marketing και τα Google Ads.
Ως Google Premier Partner, η 3ds δεσμεύεται να συνεχίσει την ανοδική της πορεία αξιοποιώντας στο έπακρο τα προνόμια του προγράμματος και πετυχαίνοντας τους υψηλούς στόχους που θέτει για την ίδια και τους πελάτες της.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η μητρική εταιρεία του Facebook, Meta Networks ανέφερε ότι ότι οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες μειώθηκαν στα 1,929 δισ. το τελευταίο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με τα 1,930 δισ. χρηστών του προηγούμενου τριμήνου. Είναι η πρώτη φορά που σημειώνεται ανάλογη μείωση στα 18 χρόνια ιστορίας του κοινωνικού δικτύου.
Η εταιρεία προειδοποίησε επίσης για επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων εξαιτίας των ανταγωνιστών, όπως το TikTok και το YouTube, όπως επίσης και εξαιτίας του περιορισμού των δαπανών διαφήμισης.
Ο Mark Zuckerberg είπε ότι η αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας είχε πληγεί, καθώς το κοινό και ειδικά οι νεότεροι χρήστες, προτιμούν ανταγωνιστές.
Η Meta, η οποία κατέχει τη δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα ψηφιακής διαφήμισης μετά την Google, δήλωσε επίσης ότι έχει πληγεί από τις αλλαγές για την προστασία του προσωπικού απορρήτου που έγιναν από την Apple και τη Google. Οι αλλαγές έχουν καταστήσει πιο δύσκολη τη στόχευση του κοινού και τη μέτρηση των διαφημίσεων στο Facebook και το Instagram και θα μπορούσαν να έχουν αντίκτυπο «της τάξης των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων» για φέτος, σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της Meta, Dave Wehner.
Όπως σημειώνει το BBC στο σχετικό δημοσίευμα, μετά από αυτές τις εξελίξεις η μετοχή της Meta διολίσθησε έντονα, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας να μειωθεί κατά περίπου 200 δισ. δολάρια. Οι μετοχές σε άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των Twitter, Snap και Pinterest, υποχώρησαν επίσης σημαντικά.
Τα συνολικά έσοδα της Meta, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων προέρχεται από πωλήσεις διαφημίσεων, αυξήθηκαν στα 33,67 δισ. δολάρια το τελευταίο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς, ξεπερνώντας οριακά τις προβλέψεις της αγοράς. Η πρόβλεψη για το τρέχον τρίμηνο είναι πως θα κυμανθούν μεταξύ 27 και 29 δισ. δολαρίων, τα οποία είναι χαμηλότερα από ό,τι περίμεναν οι αναλυτές.
Εικόνα: Alex Haney, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Τα email που περιέχουν διαδραστικά στοιχεία είναι μία από τις πιο δημοφιλείς τάσεις για το email marketing τα τελευταία χρόνια. Όχι μόνο είναι πιο διασκεδαστικά για τους αναγνώστες, αλλά παράλληλα μπορούν να αυξήσουν τα κλικ και τις ενέργειες των παραληπτών, όπως είναι οι επισκέψεις στον ιστότοπο ή οι αγορές.
Τι σημαίνει όμως διαδραστικό email; Πρόκειται για τα email που περιλαμβάνουν στοιχεία με τα οποία μπορούν να αλληλεπιδράσουν οι αναγνώστες. Τα στοιχεία αυτά μπορεί να είναι οτιδήποτε. Από gif ή βίντεο, μέχρι κουμπιά προτροπής. Οι αναγνώστες έχουν τη δυνατότητα είτε να τα παρακολουθήσουν είτε να προχωρήσουν σε ενέργειες κάνοντας κλικ σε αυτά.
Τα διαδραστικά email έχουν σημαντικά οφέλη για το email marketing. Το πιο σημαντικό είναι ότι ενισχύεται η συμμετοχή των αναγνωστών. Δίνοντας στους συνδρομητές σας τη δυνατότητα να απαντήσουν σε ένα κουίζ, πατώντας τον αντίστοιχο σύνδεσμο ή να προσθέσουν προϊόντα σε ένα καλάθι αγορών ή να κάνουν μια αξιολόγηση, τους διευκολύνετε να εκτελέσουν γρηγορότερα κάποιες ενέργειες.
Τα διαδραστικά στοιχεία στα email δίνουν στους συνδρομητές σας μια μεγαλύτερη ώθηση να συμμετέχουν και να προβούν σε μια δράση. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύονται τα κλικ σε συνδέσμους ή κουμπιά (CTR – Click Through Rate) και αυξάνεται ο αριθμός των επισκεπτών στη σελίδα του ιστότοπου που αυτά παραπέμπουν.
Όσοι χρήστες αλληλεπιδρούν είναι πιθανοί πελάτες σας, οι οποίοι δείχνουν ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας. Αυτό σημαίνει ότι με τα διαδραστικά email μπορεί να αυξηθεί το ποσοστό μετατροπών και ο αριθμός των πωλήσεων.
Ενσωματώνοντας διαδραστικά στοιχεία στα email σας, όπως έρευνες ή δημοσκοπήσεις, μπορείτε να συγκεντρώσετε πολλά δεδομένα για τις προτιμήσεις των πελατών σας. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε ως εργαλεία για να κατανοήσετε τι χρειάζεται το κοινό σας. Έτσι, θα γνωρίζετε πώς πρέπει να σχεδιάσετε τις μελλοντικές σας καμπάνιες.
Πώς να δημιουργήσετε πιο διαδραστικά email;
Τα email σας μπορούν εύκολα να γίνουν ελκυστικά με την προσθήκη διαδραστικών στοιχείων.
1. Βίντεο
Μία από τις πιο δημοφιλείς και απλές μεθόδους για να κάνετε τους συνδρομητές σας να αλληλεπιδράσουν με τα email σας, είναι η ενσωμάτωση βίντεο. Οι περισσότεροι προτιμούν να παρακολουθούν ένα βίντεο για ένα προϊόν από το να διαβάζουν για αυτό.
Φροντίστε τα βίντεο που θα ενσωματώσετε στα email σας να είναι σχετικά σύντομα και φυσικά να ενισχύουν το περιεχόμενο του email.
2. GIFs
Εάν θέλετε να προσθέσετε κίνηση στα email σας, αλλά δε θέλετε να ενσωματώσετε ένα βίντεο, τα gif είναι η καλύτερη λύση. Είναι εντυπωσιακά και τραβούν την προσοχή των αναγνωστών.
Η προσθήκη gif είναι από τους πιο εύκολους και διασκεδαστικούς τρόπους για κάνετε τα email σας διαδραστικά. Η χρήση των gif με έξυπνο τρόπο μπορεί να σας βοηθήσει να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας πιο όμορφα και δημιουργικά.
Δείτε τη συνέχεια στο emailsystem.app
Εικόνα: Brett Jordan, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Facebook φαίνεται πως δεν μπορεί να αντιστρέψει το γεγονός ότι οι έφηβοι δεν το προτιμούν, αλλά η βάση των χρηστών του γίνεται νεότερη. Σύμφωνα με το emarketer.com από τη δημοφιλή πλατφόρμα θα αποχωρήσουν 1,5 εκατομμύρια έφηβοι χρήστες μεταξύ του 2020 και του 2025. Όμως, φαίνεται πως συμβαίνει μια αναπάντεχη ανατροπή, αφού ο μέσος όρος ηλικίας των χρηστών αρχίζει να μειώνεται.
Το 2023 θα υπάρχουν 34,7 εκατομμύρια χρήστες της Gen Z από τις ΗΠΑ, έναντι 33,1 εκατομμυρίων χρηστών "baby boomer" και αυτό το χάσμα θα διευρυνθεί μέχρι το 2025. Η γήρανση είναι ο βασικός παράγοντας, αφού η Gen Z μεγαλώνει και όπως συνηθίζεται, κάποιοι θα ενταχθούν (ή θα ξαναεγγραφούν) στο Facebook. Οι baby boomers επίσης μεγαλώνουν και ασχολούνται λιγότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μαζί, αυτές οι δύο γενιές θα αποτελούν περισσότερο από το ήμισυ της βάσης χρηστών του Facebook στις ΗΠΑ το 2022. Ακόμη και όταν το ποσοστό χρηστών της Gen Z αυξάνεται, δεν θα φτάσει αυτό της Gen X ή των millennials, τουλάχιστον μέχρι το 2025.
Όσον αφορά στο ποια κοινωνικά δίκτυα προτιμούν οι έφηβοι, το παρακάτω διάγραμμα του emarketer είναι αποκαλυπτικό. Το snapchat εξακολουθεί να είναι το αγαπημένο social network, ακολουθούμενο από το TikTok που έχει μεγάλη ανάπτυξη και το Instagram, πλέον, στην τρίτη θέση.
Όσον αφορά στο σύνολο των χρηστών, το Facebook αναμένεται να προσθέσει σχεδόν 9 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ μεταξύ 2020 και 2025. Αν και μπορεί αυτό το νούμερο να μη φαίνεται μεγάλο, εξακολουθεί να είναι καλή ανάπτυξη, δεδομένης της ήδη ευρείας απήχησης του Facebook μεταξύ των Αμερικανών. Είναι επίσης αρκετό για να αναπληρώσει τις απώλειες που θα έχει στους εφήβους και να διατηρήσει σταθερό το ποσοστό διείσδυσης της πλατφόρμας μεταξύ των χρηστών, μέχρι το 2025.
Εικόνα: Jeremy Bezanger on Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77