Μόλις ένα μήνα αφότου η TikTok υποτίθεται ότι εγκατέλειψε τα σχέδια για την εισαγωγή διαφημίσεων αγορών στις ΗΠΑ, ανακοίνωσε ότι λανσάρει μια νέα σουίτα εμπορικών διαφημίσεων που ονομάζεται Διαφημίσεις Αγορών - Shopping Ads.
Στο πλαίσιο αυτό θα δοκιμαστούν τρεις νέες μορφές διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων αγορών βίντεο, των διαφημίσεων με λίστα καταλόγων και των Live διαφημίσεων αγορών.
Οι Video Shopping Ads θα τοποθετηθούν στη σελίδα "Για Εσάς" και θα επιτρέπουν στους διαφημιστές να επισημαίνουν προϊόντα στη ροή διαφημίσεων βίντεο. Η TikTok λέει ότι οι διαφημίσεις Αγορών παρέχουν μια δυναμική εμπειρία με βάση την πρόθεση των καταναλωτών να αγοράσουν. Οι διαφημίσεις αγορών βίντεο θα δημιουργήσουν αυτόματα μια σελίδα προορισμού και είναι διαθέσιμες σε επιλεγμένους διαφημιστές για δοκιμή.
Οι Catalog Listing Ads επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν τους καταλόγους προϊόντων τους σε όλη την εφαρμογή και να επεκτείνουν την απήχησή τους. Οι διαφημίσεις με καταχωρίσεις καταλόγου δοκιμάζονται ήδη στις ΗΠΑ.
Οι Live Shopping Ads επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να κατευθύνουν τους χρήστες από τη σελίδα "Για Εσάς" στη ζωντανή εκδήλωσή τους, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν και να αγοράζουν προϊόντα. Δοκιμάζονται όπου είναι διαθέσιμο το TikTok Shop, συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ινδονησίας, της Μαλαισίας, των Φιλιππίνων, της Σιγκαπούρης, της Ταϊλάνδης και του Βιετνάμ.
Από την TikTok αναφέρουν ότι το 70% των χρηστών που ρωτήθηκε, δήλωσε ότι ήταν εύκολο να κάνουν αγορές μέσω διαφημίσεων που σχετίζονται με αγορές. Το 56% από αυτούς δήλωσαν ότι το TikTok τους βοήθησε να ανακαλύψουν νέα προϊόντα και brands και το 48% των χρηστών εξέφρασαν ενδιαφέρον να κάνουν μια αγορά μέσω του TikTok.
Η εταιρεία, όσον αφορά στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, επί του παρόντος υποστηρίζει e-shop που τρέχουν σε Shopify, BigCommerce, WooCommerce και Ecwid.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]