Το Project Agora ενδυναμώνει συνεχώς τις δυνατότητες στόχευσης που προσφέρει, ενισχύοντας περαιτέρω τις υπηρεσίες προς τους διαφημιζόμενους.
Μετά το πρόσφατο λανσάρισμα των αναβαθμισμένων contextual κοινών και των custom contextual κοινών, που μπορούν τα brands να φτιάξουν με βάση τα δικά τους keywords, το Project Agora λανσάρει τώρα μια σειρά από εποχιακά κοινά για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους με ακόμα καλύτερη στόχευση σε περιόδους με αυξημένο εμπορικό ενδιαφέρον.
Συγκεκριμένα το Project Agora έχει δημιουργήσει τα εξής seasonal κοινά για μέχρι το τέλος του χρόνου: Summer Fun, Back to School, Eurobasket 2022, Fifa World Cup 2022, Black Friday/Xmas. Χρησιμοποιώντας τα κοινά αυτά οι διαφημιζόμενοι διασφαλίζουν υψηλής ακρίβειας στόχευση, σε κοινά με πραγματικό ενδιαφέρον για τα προϊόντα τους τις περιόδους αυτές. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία “topic extraction” της Grapeshot, το Project Agora διαμορφώνει τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης, ώστε τα brands να φτάνουν πάντα στο κατάλληλο κοινό, την κατάλληλη στιγμή, μέσα στο κατάλληλο περιεχόμενο.
Τα αντίστοιχα seasonal audiences είναι επίσης διαθέσιμα και για native advertising καμπάνιες, powered by Taboola.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]