Digital Marketing

Γιατί το TikTok προσελκύει ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις;

Γιατί το TikTok προσελκύει ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις;

Ίσως το πιο πολυσυζητημένο Μέσο της εποχής, το TikTok είναι πλέον hot θέμα συζήτησης στο digital marketing, αλλά και στις σύγχρονες επιχειρήσεις που θέλουν να κάνουν το level up στην digital παρουσία τους.

Γιατί όμως το TikTok έχει παρουσιάσει τόσο ραγδαία ανάπτυξη στην Ελλάδα και ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που έχουν πείσει το κοινό και τις επιχειρήσεις να συμμετέχουν, δημιουργώντας το δικό τους community;

Η απάντηση αφορά την μοναδικότητα του καναλιού, ως προς τις δυνατότητές του. Και τι εννοούμε με αυτό;

Ξεκινώντας με πρωταγωνιστή την Generation Z, ή αλλιώς τους νέους που έχουν γεννηθεί μετά το 1996, το TikTok κατάφερε να δημιουργήσει το αίσθημα του “ανήκειν” σε μία κοινότητα, μέσα από την στοχευμένη λειτουργία του αλγορίθμου του, τη δημιουργία TikTok challenges, trends και viral περιεχόμενο. Υποστηρίζοντας ανοιχτά κάθε τι διαφορετικό και δίνοντας “χώρο” σε όλα όσα απασχολούν τη νέα γενιά, κατάφερε να κάνει το χρήστη να νιώσει οικεία και αποδεκτός.

Στην πορεία, μεγαλύτερο ηλικιακά κοινό κατέλαβε μερίδιο της πίτας, μετατρέποντας το TikTok σε no.1 app σε downloads, με εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο, που τελικά φαίνεται πως βρήκαν τα ενδιαφέροντά τους μέσα από πολλούς άλλους χρήστες σαν κι εκείνους!

Να πούμε, επίσης, πως το format της συγκεκριμένης πλατφόρμας λειτούργησε επίσης πολύ βοηθητικά, μιας και μετέτρεψε το video editing σε διαδικασία άκρως απλή και εύκολη, προσιτή σε όλους όσους θέλουν να αναδείξουν τη δημιουργικότητά τους.

Πώς όμως το TikTok κατάφερε να δημιουργήσει χώρο και για τις επιχειρήσεις, με τα μεγαλύτερα παγκόσμια brands να δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο;

Το ίδιο το κανάλι έχει αναφέρει πως το TikTok είναι χώρος έκφρασης για όλους, με έμφαση στον αυθορμητισμό και την δημιουργικότητα. Επομένως, καταλαβαίνουμε πως οι διαφημίσεις επιχειρήσεων στο TikTok σίγουρα δεν μπορούν να είναι όπως τις ξέραμε.

 

74%  των χρηστών του TikTok συμφωνούν ότι η πλατφόρμα τους ενέπνευσε να ψάξουν περισσότερες πληροφορίες για κάποιο προϊόν ή brand!

 

Τα έξυπνα concepts, η αξιοποίηση των trends, οι συνεργασίες με creators, αλλά και η άπλετη φαντασία, έδωσαν την ευκαιρία σε κορυφαία brands να διευρύνουν την οπτική τους και να έρθουν πιο κοντά στο κοινό τους, κατανοώντας τις ανάγκες τους. Μάλιστα, το πιο δημοφιλές hashtag της πλατφόρμας, το #TikTokMadeMeBuyIt μετρά πλέον πάνω από 16 δισ. προβολές, με άπειρα video χρηστών που μας δείχνουν πώς επηρεάστηκαν από άλλους χρήστες και αγόρασαν και εκείνοι ένα συγκεκριμένο προϊόν.

Η GIM Agency, βραβευμένο digital marketing agency, με πάνω από 100 ευχαριστημένους πελάτες, αντιλήφθηκε από νωρίς την επιρροή του TikTok στο χώρο του marketing και αξιοποίησε το TikTok partnership για να πάει… στο next level κάποια projects, που θεώρησε ότι ταιριάζουν ιδανικά στις προδιαγραφές του καναλιού!

Συγκεκριμένα, το Sixpann, επιχείρηση κοσμημάτων, αλλά και η Must Men Fashion, επιχείρηση ανδρικού ρουχισμού, εντάχθηκαν δυναμικά στο TikTok κοινό, αυξάνοντας τις πωλήσεις και το brand awareness τους.

Στην πρώτη περίπτωση, αυτή του Sixpann, αξιοποιώντας τα πιο hot trends στο περιεχόμενο και λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις των χρηστών, δεν άργησε να επιτευχθεί αύξηση 53% στις συναλλαγές και αύξηση των άμεσων πωλήσεων κατά 306%, μέσα σε μόλις 6 μήνες. Την επιτυχία της στρατηγικής επιβεβαίωσαν και τα 15.000+ impressions και 48.000+ αντιδράσεις στο περιεχόμενο.

Στη δεύτερη περίπτωση, αυτή του Must Men Fashion, η GIM Agency αξιοποίησε 2 video δικής της παραγωγής, προσαρμοσμένα στα τελευταία trends και 1 video template με χρήση εικόνων. Μετά την εφαρμογή της στρατηγικής, παρατηρήθηκε μεγάλη μείωση του κόστους ανά αγορά από την πλατφόρμα (CPA) κατά 70%, σε video εσωτερικής παραγωγής σε σχέση με το video template, ενώ το εν λόγω video κατέκτησε Impressions και 3.000+ likes.

 

Εάν μπορούσαμε να συμπεράνουμε ένα πράγμα από την πορεία του παραπάνω υλικού, θα λέγαμε πως η προσαρμογή του περιεχομένου με τα TikTok trends και η διαφοροποίηση του διαφημιστικού υλικού σε σχέση με άλλα κανάλια, είναι ζωτικής σημασίας για καλή απόδοση!

 

Σκέφτεστε πώς θα ήταν να μπει η επιχείρησή σας στο TikTok και νιώθετε ότι υπάρχει και για εσάς χώρος για να δημιουργήσετε και να ανεβάσετε τις πωλήσεις σας; Η GIM Agency είναι εδώ, με δωρεάν ραντεβού γνωριμίας, για συζήτηση σχετικά με τη συμμετοχή σας στο no.1 αναπτυσσόμενο social media κανάλι!

 

Κλείστε το ραντεβού σας εδώ ή στο 211 7153031.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search