Digital Marketing

Ποιο SEO; Το GEO είναι ήδη εδώ

Ποιο SEO; Το GEO είναι ήδη εδώ

Το GEO δεν είναι απλώς ένας όρος που είναι στη μόδα. Είναι κάτι που συμβαίνει στην πράξη. Η γλώσσα εξελίσσεται και έτσι πρέπει να εξελίσσεται και ο ορισμός της αναζήτησης στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.

Όσοι απορρίπτουν το GEO, συνήθως λέγοντας πως "είναι απλώς SEO", απλά αγνοούν την ιστορία και την πραγματικότητα.

Το "Generative Engine Optimization" δεν είναι απλώς ένας όρος που εφευρέθηκε στο LinkedIn. Ο όρος GEO παρουσιάστηκε επίσημα σε μια ερευνητική εργασία τον Δεκέμβριο του 2023. Έκτοτε, εμφανίζεται σε συνέδρια, αναλύσεις της αγοράς και συζητήσεις επαγγελματιών. Οι marketers και οι ερευνητές ήδη τον χρησιμοποιούν.

Η γλώσσα εξελίσσεται και προσαρμόζεται και κάποιοι όροι αποκτούν νέα σημασία. Αρκεί να δούμε μεγάλες εταιρείες, όπως η Apple. Κανείς δεν υποθέτει πως "Apple" σημαίνει μόνο το φρούτο!

Η τεχνολογία βασίζεται σε αναπροσαρμοσμένους όρους και ερμηνείες

  • Το "cloud" δεν σημαίνει μόνο σύννεφο στον ουρανό.

  • Τα "cookies" δεν είναι μόνο μπισκότα.

  • Το "spam" δεν είναι μόνο το κονσερβοποιημένο κρέας.

Δεν απορρίψαμε αυτούς τους όρους εξαιτίας της αρχικής τους σημασίας. Οι άνθρωποι τους αγκάλιασαν και τους υιοθέτησαν. Το GEO δεν διαφέρει. Ούτε η προφορά είναι εμπόδιο! Το επιχείρημα ότι κανείς δεν θα λέει "G-E-O" δεν ισχύει. Κανείς δεν δυσκολεύεται να προφέρει τα γράμματα G-E-O, όπως συμβαίνει και με το S-E-O.

Υπάρχουν πολλά αρκτικόλεξα και αρχικά λέξεων / όροι που δεν είναι "τέλειοι": CTR, CRO, ASO, CWV, GSC. Το GEO είναι πιο εύκολο να το θυμάται κανείς από πολλά από αυτά. Μπορεί να λεχθεί "gee-oh" ή "G-E-O". Και οι δύο τρόποι λειτουργούν.

Ας σταματήσουμε να θεωρούμε το SEO τέλειο όρο

Όλοι ξεχνάνε κάτι σημαντικό: το Search Engine Optimization είναι κακός όρος. Δεν "βελτιστοποιούμε τις μηχανές αναζήτησης", αλλά το περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης. Το SEO θα μπορούσε να ονομαστεί "Content Optimization for Search Engines" (COSE;) ή κάτι άλλο.

Επίσης, το SEO δεν είναι αρκτικόλεξο, αλλά αρχικά γράμματα που προφέρονται ως S-E-O. Γιατί να το κρίνουμε αυστηρά το GEO; Το GEO είναι το ίδιο καλό ή κακό με το SEO. Και όπως το SEO, θα μείνει αν αποδειχθεί χρήσιμο.

Το GEO είναι ευκαιρία να αναβαθμίσουμε το SEO

Το SEO πάντα ήταν υποτιμημένη και παρεξηγημένη. Εξωτερικά, το SEO περιορίζεται σε κλισέ για "ξεγέλασμα της Google" ή "γέμισμα λέξεων-κλειδιών". Στην πραγματικότητα, το SEO αυξάνει την ορατότητα του περιεχομένου, τα έσοδα και την ανάπτυξη. 

Γι' αυτό το GEO είναι σημαντικό. Δεν είναι απλώς προσαρμογή στην εποχή της AI. Είναι ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε το πεδίο για τη νέα εποχή. Το GEO σηματοδοτεί πως η βελτιστοποίηση εξελίσσεται με την τεχνολογία — όπως και η αξία όσων την ασκούν.

Το GEO προσπαθεί να περιγράψει την πραγματικότητα της αλλαγής στην αναζήτηση. Δεν είναι τέλειος όρος, όπως δεν ήταν το SEO. Ο όρος ήδη κυκλοφορεί στην ακαδημαϊκή και επαγγελματική κοινότητα. Η επιλογή είναι αν θα προπορευτείς ή θα μείνεις πίσω. Πρώτα το αγνόησαν, μετά γέλασαν μαζί του, τώρα αντιστέκονται. Ίσως αυτό σημαίνει πως το GEO θα νικήσει.

του Danny Goodwin, searchengineland

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search