Digital Marketing

Η Google βελτιώνει τα φίλτρα καμπανιών στις Google Ads με νέα checkboxes

Η Google βελτιώνει τα φίλτρα καμπανιών στις Google Ads με νέα checkboxes

Η Google ανακοίνωσε μια ενημέρωση στις Google Ads που κάνει ευκολότερη την ανάλυση της απόδοσης των διαφημιστικών καμπανιών, προσθέτοντας νέα πλαίσια ελέγχου (checkboxes) στα φίλτρα τους.

Πλέον, αντί να πληκτρολογείτε ονόματα καμπανιών ή να τα επιλέγετε ένα προς ένα από μια μεγάλη λίστα, τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πλαίσια ελέγχου για να φιλτράρετε και να επιλέξετε πολλαπλές καμπάνιες, ομάδες διαφημίσεων ή λέξεις-κλειδιά. 

Αυτό η νέα δυνατότητα επιτρέπει να εξαιρείτε ή να συμπεριλαμβάνετε συγκεκριμένες καμπάνιες με μεγαλύτερη ευκολία και είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όταν πρέπει να συγκρίνετε την απόδοση ενός υποσυνόλου των καμπανιών σας.

Η αλλαγή βελτιώνει σημαντικά τη διαδικασία ανάλυσης δεδομένων, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας τον κόπο. Αντί να χρησιμοποιείτε πολύπλοκα φίλτρα ή να κάνετε εξαγωγή δεδομένων σε υπολογιστικά φύλλα για ανάλυση, μπορείτε πλέον να το κάνετε απευθείας μέσα στην διαφημιστική πλατφόρμα της Google.

Η ενημέρωση προστίθεται σε μια σειρά πρόσφατων αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν ήδη στις Google Ads, ώστε να γίνει το περιβάλλον χρήσης πιο φιλικό, με σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία των διαχειριστών.

Πηγή: searchengineland

 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search