Digital Marketing

Το TikTok ξεπέρασε το YouTube σε μέσο χρόνο παρακολούθησης

Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε από την εταιρεία ανάλυσης εφαρμογών App Annie, οι χρήστες Android περνούν τώρα περισσότερο χρόνο στο TikTok από το YouTube. Σύμφωνα με το σχετικό report, τον περασμένο Ιούνιο, οι χρήστες κατανάλωναν 24 ώρες περιεχομένου το μήνα στο TikTok, σε σύγκριση με 22 ώρες και 40 λεπτά στο YouTube.

Ουσιαστικά, το TikTok είχε ξεπεράσει το YouTube, όσον αφορά τον μέσο χρόνο παρακολούθησης, ήδη πριν από ένα χρόνο. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο, το έκανε σχεδόν ενάμιση χρόνο πριν και οι χρήστες εκεί φέρονται να παρακολουθούν σχεδόν 26 ώρες περιεχομένου το μήνα - 10 ώρες περισσότερες από τις 16 ώρες ή λιγότερο του YouTube.

Αυτοί οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί, όπως σημειώνει και το σχετικό δημοσίευμα του wersm.com, λαμβάνοντας υπόψη ότι το TikTok είναι μια πλατφόρμα, που αφενός είναι νέα, ενώ επίσης τα βίντεο που φιλοξενεί είναι διάρκειας το πολύ 3 λεπτών (και παλαιότερα ήταν ακόμη μικρότερης διάρκειας). Επίσης, το TikTok δέχθηκε "πόλεμο" και απειλές απαγόρευσης στις ΗΠΑ όλο το 2020, ενώ και στην Ευρώπη υπήρξαν σοβαρές καταγγελίες για τη λειτουργία του.

Παρά την πρωτιά του TikTok στο μέσο χρόνο παρακολούθησης, το YouTube εξακολουθεί να είναι η κορυφαία πλατφόρμα βίντεο όσον αφορά στο συνολικό χρόνο που δαπανάται από τους χρήστες συσκευών Android.



Όσον αφορά στην κατηγορία των "Εφαρμογών Κοινωνικής Ψυχαγωγίας", συνολικά, το TikTok καταλαμβάνει την 5η θέση. Στις πρώτες τρεις θέσεις είναι το Facebook, το WhatsApp και το Instagram.

Εικόνα: Alexander Shatov, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η αξία του storytelling στο e-commerce

Το UX (User Experience) διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο τόσο στη φυσική, όσο και στην ψηφιακή διαδικασία αγοράς. Απλά στο φυσικό κατάστημα, δεν λέγεται UX, αλλά customer service. Στην περίπτωση του πρώτου όμως, η εμπειρία που «σερβίρεται» στον καταναλωτή αρχίζει και τελειώνει στην ευγένεια και τον επαγγελματισμό του/της πωλητή/-τριας. Αντίθετα, στον ψηφιακό κόσμο όλη η διαδρομή εντός του ψηφιακού καταστήματος και η εμπειρία πλοήγησης είναι το ίδιο σημαντική και τελικά επηρεάζει το αποτέλεσμα. Ας δούμε πιο αναλυτικά…

Για να βελτιώσει το User Experience (και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις του), ένα φυσικό κατάστημα χρειάζεται:

  • Καλό προϊόν & παροχή επιλογών
  • Ευχάριστο περιβάλλον
  • Ελκυστική βιτρίνα
  • Άψογη εξυπηρέτηση
  • Άρτια εκπαιδευμένους, έμπειρους πωλητές που μπορούν να αντιληφθούν άμεσα τις ανάγκες του πελάτη για να τον οδηγήσουν σε αυτό που θέλει πραγματικά να αγοράσει. Επιπλέον, να διαθέτουν την ικανότητα να του δημιουργήσουν επιθυμία για αγορά, πέραν του αρχικού ζητούμενου. Να δημιουργήσουν νέες επιθυμίες που θα μεταφραστούν σε πρόσθετες αγορές.

 Για να βελτιώσει το User Experience (και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις του), ένα e-shop χρειάζεται:

  • Καλό προϊόν & παροχή επιλογών
  • Ευχάριστο & εύχρηστο περιβάλλον πλοήγησης
  • Ελκυστική «βιτρίνα», δηλαδή, σωστά δομημένες & όμορφες landing pages
  • Άψογη εξυπηρέτηση, δηλαδή, εύκολο check out (1 click check out), όλοι οι τρόποι πληρωμής, chatbot κ.λπ.
  • Σωστά δομημένο περιεχόμενο, που όχι μόνο ενημερώνει, αλλά δημιουργεί τις επιθυμητές ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ.

 

Μόνο μέσω του τρόπου που διαχειρίζεται το περιεχόμενό του μπορεί το e-shop σας να κάνει τη διαφορά. Δηλαδή, μόνο μέσω του Content Marketing.

 

Η ανατομία του αποδοτικού Content Marketing

Το 70% των marketers παγκοσμίως επενδύουν ενεργά στο Content Marketing. Ένας δε εξ αυτών -ο φημισμένος Seth Godin*, προχώρησε στην παρακάτω -υπερβολική ίσως- δήλωση: «Content Marketing is All the Marketing that is left». Με άλλα λόγια, «Το content marketing είναι το μόνο Marketing που μας έχει μείνει».

Σε κάθε περίπτωση, το σίγουρο είναι ότι – αποδεδειγμένα – το περιεχόμενο του e-shop πρέπει να ενδιαφέρει πραγματικά τον χρήστη.

Για να μπορεί όμως το περιεχόμενο να ενδιαφέρει πραγματικά τον χρήστη, πρέπει να είναι το σωστό περιεχόμενο. Πρέπει, δηλαδή, η διαχείριση του περιεχομένου να προκύπτει από μία προσεκτικά μελετημένη στρατηγική περιεχομένου. Η στρατηγική αυτή οφείλει πλέον να είναι σημαντικό μέρος του ολικού Marketing Plan κάθε online επιχείρησης.

 

Τί συνιστά μια σωστά δομημένη στρατηγική περιεχομένου;

Με μια φράση: Το να παρέχεις περιεχόμενο που ο χρήστης πραγματικά θέλει.

Για να απαντηθεί το τι πραγματικά θέλει ο χρήστης, πρέπει να «ταξιδέψουμε» μέσα σε όλα όσα θα μπορούσαν να τον αφορούν / συγκινούν / κινητοποιούν. Πρέπει, λοιπόν, πρώτα να απαντηθούν οι εξής ερωτήσεις:

1. Σε ποιον απευθύνεται το περιεχόμενό σας;

Ποιο είναι το κοινό-στόχος σας; Για πόσα διαφορετικά κοινά δημιουργείτε περιεχόμενο; Όπως ακριβώς η online επιχείρησή σας μπορεί να έχει παραπάνω από ένα κοινό-στόχο, έτσι και η στρατηγική περιεχομένου σας θα πρέπει να απευθύνεται σε παραπάνω από ένα κοινό-στόχο.

Χρησιμοποιώντας διάφορους «τύπους» περιεχομένου, θα σας βοηθήσει να στοχεύσετε σε διαφορετικούς «τύπους» target audience. Έτσι, θα τραβήξετε το ενδιαφέρον όλων όσοι συναλλάσσονται (ή επιδιώκετε να συναλλάσσονται) με την επιχείρησή σας.

2. Τι σας κάνει ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ;

Είναι αρκετά πιθανόν να προσφέρετε προϊόντα ή υπηρεσίες, τα οποία διαθέτουν και άλλες online επιχειρήσεις. Αυτό σημαίνει ότι ο δυνητικός πελάτης πρέπει να γνωρίζει γιατί να επιλέξει εσάς και όχι τον ανταγωνισμό σας. Τί σας διαφοροποιεί; Τί είναι αυτό που σας κάνει καλύτερους;
Για να αποδείξετε ότι εσείς είστε η καλύτερη επιλογή, πρέπει να εξηγήσετε για ποιον ακριβώς λόγο ισχύει αυτό. Πώς; Με τη βοήθεια του content.

3. Σε ποιες μορφές περιεχομένου πρέπει να δώσετε τη μεγαλύτερη βαρύτητα;

Πώς πρέπει να αποτυπωθεί το περιεχόμενό σας; Mέσω infographics; Videos; Blog posts; Έχοντας οργανώσει το σωστό περιεχόμενο, πρέπει να το διοχετεύσετε στα σωστά μέσα. Εάν για κάποιο προϊόν ή υπηρεσία το κοινό-στόχος σας είναι 16-20, τότε το video είναι πολύ πιο πιθανό να σας φέρει ROI.

4. Σε ποια κανάλια θα παρουσιάσετε το περιεχόμενό σας;

Και εδώ, η απάντηση δίνεται σε σχέση με το target audience. Τα κανάλια που μπορείτε να αξιοποιήσετε είναι οι landing pages ή το blog σας, τα social media, τα newsletters, τα SMS. Εάν παρουσιάζετε το περιεχόμενο εκτός social media, εντάξτε ενεργά κουμπιά του Facebook, του Twitter, του Pinterest και το email, ώστε ο χρήστης να μοιραστεί άμεσα το προϊόν με τα social, γράφοντας το δικό του story, ή να το στείλει απευθείας με email αυξάνοντας κατακόρυφα την επισκεψιμότητα στο e-shop σας.

Θυμηθείτε: ένα πολύτιμο «εργαλείο» περιεχομένου κρύβεται στα «ξεχασμένα» από τον ψηφιακό κόσμο κανάλια above the line: ένα direct mail, για παράδειγμα, μπορεί να ενδυναμώσει τη σχέση που έχουν οι πελάτες σας με το brand σας. Σε έναν ψηφιακό κόσμο, η «απτή» επικοινωνία έχει μεγαλύτερη αξία από όσο φαντάζεστε. Συνδράμει δε με απόλυτα άμεσο (direct) τρόπο στην αύξηση του emotional bond μεταξύ πελάτη & brand.

 

Mετά τη στρατηγική, τί;

Το πιο σημαντικό βήμα έχει γίνει. Έχετε σχεδιάσει προσεκτικά τη στρατηγική σας. Όμως, η επιτυχία της «συνταγής» κρύβεται στην ορθή «εκτέλεσή» της.

1. Η επιχείρησή σας θα πρέπει να έχει μία ομάδα ή ένα υπεύθυνο άτομο για τη δημιουργία σωστού/στοχευμένου περιεχομένου.
2. Συνέπεια: ο χρήστης πρέπει να γνωρίζει ότι το περιεχόμενο που λαμβάνει θα έχει συνέχεια. Η λήψη προσωποποιημένου περιεχομένου έχει σημασία μόνο εάν επαναλαμβάνεται σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Εάν, για παράδειγμα, αποστέλλετε e-mail επιβράβευσης (με έκπτωση ή κάποιο άλλο offer) σε έναν loyal customer, αυτή η επιβράβευση πρέπει να επαναλαμβάνεται. Δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνεται με τον ίδιο τρόπο ή με το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο. Αυτό που πρέπει να επαναλαμβάνεται σταθερά είναι η έννοια της επιβράβευσης και το positive consumer sentiment, το θετικό συναίσθημα καταναλωτή. Ειδάλλως, το «ταξίδι του καταναλωτή» προς το brand σας θα επιβραδυνθεί. Η μηδενική επιβράβευση είναι απείρως καλύτερη από την μη επαναλαμβανόμενη επιβράβευση.

3. Εξισορροπήστε την επένδυσή σας στο περιεχόμενο. Μελετήστε το σωστό συνδυασμό μέσων (π.χ. μεταξύ paid, owned και earned media).

4. Eστιάστε στους εγγεγραμμένους χρήστες ή στους τρόπους που θα αποκτήσετε περισσότερους εγγεγραμμένους χρήστες. Μην ξεχνάτε. Ο νέος πελάτης έχει μεγάλη σημασία. Μεγαλύτερη σημασία όμως έχει να παραμείνει πιστός σε εσάς και την επιχείρησή σας το άτομο που είναι ήδη πελάτης σας.
5. Παρακολουθήστε/Καταγράψτε το Content Marketing ROI.

To ταξίδι του καταναλωτή (consumer’s journey) στην online επιχείρησή σας πρέπει να μην υπολείπεται σε κάτι σε σχέση με το «ταξίδι» του σε ένα φυσικό κατάστημα.

Το περιεχόμενό σας μπορεί να πάρει «σάρκα και οστά» και να κερδίσει τον πελάτη.

Πολλές φορές ο καταναλωτής επιστρέφει σε ένα φυσικό κατάστημα όχι μόνο για το προϊόν που αγόρασε, αλλά για το τι αισθάνθηκε μέσα στο κατάστημα. Για την εμπειρία που είχε μέσα στο κατάστημα.

Οι άνθρωποι αγοράζουν εμπειρίες. Και μετά, αγοράζουν τα προϊόντα που τους συνδέουν με αυτές της εμπειρίες.


*Kαταξιωμένος Αμερικανός Marketer-Συγγραφέας και πρώην στέλεχος της dot com.


-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πώς θα επηρεάσουν οι αλλαγές της Apple το email marketing

Από τις πιο σημαντικές ανακοινώσεις που έκανε η Apple για το 2021 είναι η αυτή που αφορά τις επερχόμενες αλλαγές στην προστασία απορρήτου των email.

Ουσιαστικά, η Apple θα εμποδίζει τις πλατφόρμες μαζικής αποστολής email σε όλο τον κόσμο να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που έχουν να κάνουν με τα email των συνδρομητών τους.  Τι σημαίνει αυτό;

Με τη νέα προστασία απορρήτου αλληλογραφίας, οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν αν θέλουν να προστατεύσουν τη δραστηριότητά τους ή όχι.

Όταν κάποιος ανοίγει για πρώτη φορά την εφαρμογή Apple Mail, θα λάβει ένα μήνυμα που θα του δίνει δύο επιλογές. Συγκεκριμένα, ο χρήστης καλείται να επιλέξει:


α) “Να προστατεύει τη δραστηριότητα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας του”


β) “Να μην προστατεύει τη δραστηριότητα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας”

Εάν επιλέξει να προστατευτεί, τότε όσοι του στέλνουν μαζικά email δε θα λαμβάνουν από το συγκεκριμένο παραλήπτη όσες πληροφορίες μπορούσαν να δουν πριν την εφαρμογή αυτών των αλλαγών.

Πότε θα ισχύσουν οι αλλαγές;


Οι αλλαγές ξεκίνησαν ήδη να εφαρμόζονται από τις αρχές του Σεπτεμβρίου και θα ολοκληρωθούν σταδιακά μέχρι τον ερχόμενο Νοέμβριο σε όλους τους χρήστες με Apple συσκευές. Συγκεκριμένα, η νέα απόφαση θα επηρεάσει τις συσκευές iOS 15, iPadOS 15 και macOS Monterey.


 
Τί θα αλλάξει στην πράξη και ποια δεδομένα θα επηρεαστούν;


 
1. Το ποσοστό ανοίγματος (Open Rate)

Το ποσοστό ανοίγματος θα επηρεαστεί, καθώς τα στατιστικά που θα προέρχονται από τους χρήστες της Apple Mail δε θα είναι ακριβή.

Για παράδειγμα, με τα μέχρι τώρα δεδομένα, εάν στείλνατε 100 email και από αυτά ανοίγονταν τα 30, τότε το ποσοστό ανοίγματος θα ήταν 30%. Αυτό όμως θα αλλάξει με τα νέα δεδομένα.

Μπορεί πλέον το ποσοστό ανοίγματος να φαίνεται ότι είναι αυξημένο, καθώς τα email του Mail App θα εμφανίζονται ως ανοιχτά, ακόμη και αν ο παραλήπτης τα αγνοήσει και δεν τα ανοίξει ποτέ.

Ουσιαστικά, το Open rate που θα εμφανίζεται θα είναι πλασματικό, οπότε δε θα πρέπει να στηρίζεστε σε αυτό για να αξιολογήσετε την επιτυχία της email καμπάνιας σας.


2. Η τμηματοποίηση της λίστας email

Πολλές φορές η δημιουργία ξεχωριστών ομάδων σε μία λίστα με email μπορεί να βασίζεται στο ποσοστό ανοίγματος.

Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να στείλετε ένα συμπληρωματικό email μόνο σε όσους συνδρομητές άνοιξαν το πρώτο. Ωστόσο, με τις αλλαγές της Apple δε θα γνωρίζετε πόσοι από τους συνδρομητές που χρησιμοποιούν το Mail App άνοιξαν πραγματικά το email σας.

Επομένως, και σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να επικεντρωθείτε σε άλλα στατιστικά στοιχεία. Θα μπορούσατε, για παράδειγμα, να στείλετε ένα συμπληρωματικό email σε όσους χρήστες έκαναν κλικ σε συνδέσμους ή κουμπιά. 

3. Το ξεκαθάρισμα των email λιστών

Συχνά, η απομάκρυνση συνδρομητών από τις λίστες με email γίνεται με βάση το πόσοι από τους συνδρομητές άνοιξαν ένα email. 

Οι αλλαγές της Apple, όμως, δεν επιτρέπουν σε όσους στέλνουν μαζικά email να έχουν πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες για συνδρομητές που χρησιμοποιούν την Apple Mail. 

Συνεπώς, για να βρείτε ποιοι χρήστες δεν αλληλεπιδρούν με την επωνυμία σας και να τους απομακρύνετε από τις email λίστες σας, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε άλλα στατιστικά. Αυτά μπορεί να είναι τα κλικ σε συνδέσμους ή κουμπιά ή το ποσοστό μετατροπών. 

4. Το ζωντανό περιεχόμενο

Το ζωντανό περιεχόμενο είναι το περιεχόμενο που ανανεώνεται τη στιγμή που ο χρήστης ανοίγει το email. Αυτή η δυνατότητα δε θα είναι διαθέσιμη για όσους χρησιμοποιούν το Mail App, καθώς η Apple θα κρατάει στην προσωρινή μνήμη της συσκευής τις εικόνες από την ώρα αποστολής του email και όχι από την ώρα ανοίγματος. Το περιεχόμενο των email, δηλαδή, θα είναι στατικό και «κολλημένο» στη στιγμή της προσωρινής αποθήκευσης. 

Σε αυτήν την περίπτωση, θα δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα με τις εικόνες που περιέχουν χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης που χρησιμοποιούνται πολύ συχνά στο email marketing για να δώσουν το χαρακτήρα του επείγοντος σε προθεσμίες για πωλήσεις, για εγγραφές ή άλλες περιπτώσεις.

Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την απόδοση της καμπάνιας σας στο www.emailsystem.app

Εικόνα: Content Pixie, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το TikTok ανακοίνωσε τις Spark Ads για οργανικό περιεχόμενο

Η TikTok ανακοίνωσε τις Spark Ads, μία νέα μορφή native διαφημίσεων που επιτρέπει στα brands να ενισχύσουν το δικό τους οργανικό περιεχόμενο ή περιεχόμενο από τρίτους δημιουργούς.

Με τις Spark Ads, οι εταιρείες μπορούν να εντοπίσουν και να υποστηρίξουν τυχόν υπάρχοντα οργανικά βίντεο που σχετίζονται με αυτές και ταιριάζουν στους στόχους της καμπάνιας τους, ακόμα και αν έχουν δημιουργηθεί από άλλους χρήστες.

Με το νέο διαφημιστικό format το TikTok δίνει την ευκαιρία στις εταιρείες να έχουν περισσότερο έλεγχο στο αυθεντικό περιεχόμενο. Για παράδειγμα, εάν ένας influencer αναφέρει ένα brand ή ένα προϊόν στο περιεχόμενό του, αυτό μπορεί να προωθηθεί και να ενισχύσει την παρουσία του στην κοινότητα του TikTok.

 

 

Επιπλέον, οι διαφημίσεις Spark αναδεικνύουν το χαρακτηριστικό Duet, διευκολύνοντας τους χρήστες να αξιοποιήσουν τη δημιουργικότητά τους και να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους και με τα brands. Αυτό βοηθά στην οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων δημιουργημένων από την ίδια την κοινότητα.

Για να δείτε πώς τα brands έχουν αξιοποιήσει τις διαφημίσεις Spark σε όλο τον κόσμο, μπορείτε να ανατρέξετε στα case studies που παραπέμπει η ΤικΤοκ, από τη Vessi, μια μάρκα αδιάβροχων πάνινων παπουτσιών με έδρα το Βανκούβερ και από την Isle of Paradise, μία μάρκα προϊόντων ομορφιάς που για τα νέα προϊόντα για μαύρισμα που δημιούργησε.

Εικόνα: Solen Feyissa, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Τo Project Agora καθορίζει την εξέλιξη των Retail Media στην Ελλάδα

Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της γιόρτασε η εξειδικευμένη υπηρεσία e-Retail Media του Project Agora, PA Commerce. Το PA Commerce συνεργάζεται σήμερα με 21 από τα κορυφαία e-shops στο χώρο της Υγείας και Ομορφιάς και περισσότερα από 100 brands που αξιοποιούν τις δυνατότητες υλοποίησης αποτελεσματικών προωθητικών ενεργειών με αυτοματοποιημένο και μετρήσιμο τρόπο, στα σημεία πώλησης των μεγαλύτερων e-commerce sites της Ελλάδας.  

Η υπηρεσία παρέχει κάλυψη της τάξης του 71% των pageviews των κορυφαίων 20 ελληνικών online φαρμακείων, σύμφωνα με στοιχεία του Similar Web και προσφέρει πάνω από 250 εκατομμύρια θέσεις υψηλής προβολής ανά μήνα στα “ψηφιακά  ράφια” και τους “ψηφιακούς διαδρόμους” τους. Πιο πρόσφατες προσθήκες είναι τα sites 2happy.gr, Pharmacydiscount.gr και Pharmacy2go.gr.  

 

H συνεργασία με το PA Commerce έχει έως σήμερα απελευθερώσει εκατοντάδες εργατοώρες από brands και retailers μέσω της αυτοματοποιημένης διαδικασίας και της δυνατότητας άμεσης παρακολούθηση σε Online Dashboard όλων των KPIs των διαφημιστικών ενεργειών, σε συνδυασμό με την καθοδήγηση από την εξειδικευμένη ομάδα του Project Agora.

Ο Πάνος Κάπρος, Product Lead του Project Agora Marketplace, δήλωσε σχετικά: «Ο κλάδος των e-Retail Media έχει αναγνωριστεί σε παγκόσμιο επίπεδο ως μία νέα ευκαιρία 100 δισεκατομμυρίων. Είμαστε στην ευτυχή θέση να λειτουργούμε ως καταλύτης και να επιταχύνουμε με αριστεία την εξέλιξη αυτή στην Ελλάδα. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε την υπηρεσία με στόχο πάντα τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας για τους συνεργάτες μας και τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας για τους καταναλωτές». 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πρόστιμο μαμούθ 500 εκ. ευρώ επέβαλε η Γαλλία στη Google

Οι αρχές προστασίας του ανταγωνισμού στη Γαλλία επέβαλαν πρόστιμο 500 εκατομμυρίων ευρώ στη Google επειδή δε συμμορφώθηκε πλήρως με προσωρινές εντολές που είχαν δώσει στο πλαίσιο μιας διένεξης της εταιρείας με ειδησεογραφικούς οργανισμούς της χώρας.

Ο τεχνολογικός γίγαντας οφείλει εντός των επόμενων δύο μηνών να κάνει προτάσεις για το πώς θα αποζημιώσει πρακτορεία ειδήσεων και άλλους δημοσιογραφικούς οργανισμούς για τη χρήση των ειδήσεών τους. Αν δεν το κάνει αυτό, θα αντιμετωπίσει επιπρόσθετα πρόστιμα έως και 900.000 ευρώ ημερησίως.

Οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί APIG, SEPM και AFP κατηγορούν την Google ότι δεν ξεκίνησε συνομιλίες καλή τη πίστει μαζί τους για να βρεθεί κοινό έδαφος για την αμοιβή διαδικτυακού ειδησεογραφικού περιεχομένου, βάσει πρόσφατης οδηγίας της ΕΕ, που δημιουργεί λεγόμενα "συγγενικά δικαιώματα".

Η υπόθεση αυτή επικεντρώνεται στο αν η Google παραβίασε προσωρινές εντολές που εξέδωσε η γαλλική αντιμονοπωλιακή αρχή, η οποία αξίωσε την πραγματοποίηση συνομιλιών αυτού του είδους εντός τριών μηνών, με οποιονδήποτε ειδησεογραφικό οργανισμό το ζητήσει.

Ο APIG, ο οποίος εκπροσωπεί τους περισσότερους μεγάλους εκδοτικούς ειδησεογραφικούς οργανισμούς (Le Figaro, Le Monde κ.λπ.), παραμένει ένας από αυτούς που έχουν προσφύγει, μολονότι υπέγραψε συμφωνία-πλαίσιο, καθώς αυτή τέθηκε σε αναμονή για όσο καιρό εκκρεμούσε η απόφαση της αρχής προστασίας του ανταγωνισμού, όπως αναφέρει το Reuters.

Οι ευρωπαίοι εκδότες πιέζουν τις ρυθμιστικές αρχές για πάνω από μια δεκαετία, ώστε να αντιμετωπίσουν τη δύναμη της Google, η οποία κέρδισε δισεκατομμύρια ευρώ από τις διαφημίσεις.

Mε πληροφορίες από Bloomberg, Euronews, Reuters.

Εικόνα: Alex Dudar, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τι είναι το Dark Mode στα email;

Το 2018 ήταν η αρχή για το Dark Mode στα email. Η Apple ξεκίνησε το Dark Mode τον Σεπτέμβριο του 2018 στην 15η έκδοση του λειτουργικού συστήματος επιτραπέζιου υπολογιστή, macOS Mojave. Το 2019, το iOS Mail επέκτεινε την υποστήριξή του για Dark Mode. Τον ίδιο χρόνο, το Gmail παρουσίασε το Dark Mode για συσκευές Android και iOS.

Τι είναι το Dark Mode;

Το Dark Mode στα email είναι η "σκοτεινή λειτουργία". Είναι μια ρύθμιση την οποία μπορούν να ενεργοποιήσουν οι χρήστες, ώστε οι γραμματοσειρές, τα εικονίδια και άλλα οπτικά στοιχεία να εμφανίζονται σε σκούρο φόντο, αντί για το κανονικό ανοιχτό. Ουσιαστικά η σκοτεινή λειτουργία αντιστρέφει τα χρώματα στη συσκευή σας, ώστε να μειώσει την ποσότητα φωτός στην οθόνη σας.

Μπορεί να μην έχει κάθε ιστότοπος και εφαρμογή ρύθμιση σκοτεινής λειτουργίας, αλλά είναι συνηθισμένη όπου υπάρχει έντονο κείμενο και λευκό φόντο. Εκτός από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η σκοτεινή λειτουργία είναι πολύ συνηθισμένη στα social media, όπως το Twitter, το Instagram και το Facebook Messenger.

Το Dark Mode στα email μετατρέπει το χρώμα του φόντου από ανοιχτό σε σκούρο και το χρώμα του κειμένου από σκούρο σε ανοιχτό. Πώς εμφανίζεται λοιπόν στα εισερχόμενα; Ας πάρουμε ως παράδειγμα το Gmail.

Τα κλασικά εισερχόμενα του Gmail έχουν τυπικό σκούρο κείμενο και λευκό φόντο με καρτέλες. Το Dark Mode δεν αλλάζει τίποτα στις καρτέλες του Gmail, στη γενική διάταξη ή τη χρηστικότητα. Οι μόνες αλλαγές που συμβαίνουν είναι το χρώμα του φόντου και το χρώμα της γραμματοσειράς στην οθόνη, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

 

Πλεονεκτήματα Dark Mode στα email

1. Οι φωτεινές γραμματοσειρές και τα οπτικά στοιχεία σε σκούρο φόντο μειώνουν την καταπόνηση των ματιών, ιδιαίτερα όταν βρίσκεστε σε σκοτεινό περιβάλλον.

2. Η σκοτεινή λειτουργία μπορεί να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας του κινητού σας τηλεφώνου ή του φορητού σας υπολογιστή, χρησιμοποιώντας λιγότερη ενέργεια. Η κατανάλωση μπαταρίας με Dark Mode μειώνεται έως και 63% στις οθόνες OLED.

3. Το περιεχόμενο των email είναι συνήθως πιο εύκολο στην ανάγνωση, γεγονός που μπορεί να αυξήσει την ανάγνωσή του από τους χρήστες. Οι υψηλές χρωματικές αντιθέσεις της σκοτεινής λειτουργίας και η χαμηλότερη φωτεινότητα θεωρούνται γενικά πιο ευανάγνωστα, ειδικά για άτομα με προβλήματα όρασης όπως η ευαισθησία στο φως.

4. Το Dark Mode κάνει τη διάταξη του email να φαίνεται πιο κομψή και εκλεπτυσμένη.

 

Ποια πάροχοι email παρέχουν τη ρύθμιση Dark Mode;

Οι περισσότεροι πάροχοι email παρέχουν τη δυνατότητα της σκοτεινής λειτουργίας. Οι κύριοι πάροχοι email που παρέχουν τη ρύθμιση Dark Mode είναι:

- Gmail
- Outlook
- Πλατφόρμες Apple Mail
- Yahoo



Σύμφωνα με την αναφορά 2021 Email Engagement, είναι σχεδόν εγγυημένο ότι οι περισσότεροι από τους συνδρομητές σας θα χρησιμοποιούν τουλάχιστον έναν από αυτούς τους παρόχους. Βέβαια, όλοι αυτοί οι πάροχοι email αποδίδουν τα emails σε Dark Mode λίγο διαφορετικά. Κάποιοι θα αναστρέψουν αυτόματα τα χρώματα, κάποιοι όχι. Επομένως, κατά την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε, είναι να βεβαιωθείτε ότι φαίνονται υπέροχα, τόσο σε φωτεινή όσο και σε σκοτεινή λειτουργία.


Προκλήσεις στο Dark Mode

 

Δείτε τη συνέχεια του άρθρου στο emailsystem.app

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Nορβηγικός νόμος υποχρεώνει τη σήμανση επεξεργασμένων φωτογραφιών στα social media

Σε μια προσπάθεια να καταπολεμήσει τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς και τις επιπτώσεις της ψυχικής υγείας που έχουν στα νεότερα ακροατήρια, η νορβηγική κυβέρνηση καθιστά παράνομο για τους influencers και τους διαφημιστές να δημοσιεύουν ρετουσαρισμένες εικόνες χωρίς να έχουν την ανάλογη επισήμανση.

Τη ρύθμιση έφερε στο Κοινοβούλιο το Υπουργείο Παιδείας και Οικογενειακών Υποθέσεων της Νορβηγίας και ψηφίστηκε πριν από λίγες ημέρες. Η απόφαση για το πότε θα τεθεί σε ισχύ, ανήκει στον Βασιλιά της χώρας.

 

Ο νόμος επηρεάζει τους influencers και τους διαφημιζόμενους, καθώς και τους εκδότες που κερδίζουν χρήματα από φωτογραφικό περιεχόμενο που έχει τροποποιηθεί, αλλάζοντας το μέγεθος και το σχήμα του ανθρώπινου σώματος, ή τον τόνο του δέρματος, χρησιμοποιώντας φωτογραφικά φίλτρα, ή μετά από επεξεργασία.

Ορισμένες ομάδες υπέρ του νέο νόμου προτείνουν επίσης ότι θα πρέπει να εφαρμοστεί σε όλες τις δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, σύμφωνα με δημοσιεύματα στη Νορβηγία, ένας αριθμός από influencers πιέζει για να εφαρμοστεί ο νέος νόμος σε όλες τις φωτογραφίες.

Οι εικόνες που έχουν υποβληθεί σε επεξεργασία θα απαιτείται βάσει του νόμου να φέρουν μία συγκεκριμένη ετικέτα που έχει σχεδιαστεί από την Κυβέρνηση, για να ειδοποιείται σχετικά το κοινό. Εκείνοι που δεν θα επισημάνουν κατάλληλα το περιεχόμενό τους θα αντιμετωπίσουν πρόστιμα, ακόμη και ποινές φυλάκισης.

Οι ανησυχίες σχετικά με θέματα ψυχικής υγείας που προκαλούνται από μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς που δημοσιεύονται στα social media αποτελούν αντικείμενο συζητήσεων και ερευνών εδώ και αρκετό καιρό.

Το 2017, η Getty Images, από τις μεγαλύτερες φωτοθήκες παγκοσμίως, απαγόρευσε τα ρετουσαρισμένα μοντέλα από τη βάση δεδομένων της, ενώ την ίδια χρονιά, η Γαλλία νομοθέτησε ανάλογο νόμο με αυτόν της Νορβηγίας, για υποχρεωτική σήμανση σε διαφημιστικό περιεχόμενο που έχει υποστεί επεξεργασία.

Εικόνα: Mateus Campos Felipe, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Κατά 6% αυξήθηκαν τα έσοδα της ψηφιακής διαφήμισης στην Ελλάδα το 2020

Θετικά κινήθηκε εν μέσω πανδημίας η αγορά ψηφιακής διαφήμισης τόσο στην Ελλάδα όσο και πανευρωπαϊκά. Τα έσοδα της ψηφιακής διαφήμισης στη χώρα μας το 2020 αυξήθηκαν κατά 6%, ποσοστό που βρίσκεται κοντά στον μέσο όρο της Ευρώπης.

Πανευρωπαϊκά, η αγορά επίσης διευρύνθηκε με τα έσοδά της να αυξάνονται κατά 6,3% έναντι του 2019, με συνολική αξία της αγοράς να φθάνει στα 69 δισ. ευρώ. Πάντως, η αύξηση των εσόδων της ψηφιακής διαφήμισης στην Ευρώπη κατά την πανδημική χρονιά ήταν η βραδύτερη ανάπτυξη που έχει καταγραφεί από το 2006, ιδιαίτερα χαμηλότερη από την αντίστοιχη επίδοση κατά την οικονομική κρίση 2008/2009.

Σε συνολικά επτά αγορές της ευρύτερης ευρωπαϊκής περιφέρειας η ψηφιακή διαφήμιση παρουσίασε διψήφια ανάπτυξης από έτος σε έτος το 2020. Η Τουρκία πρωτοστάτησε σε αυτή την πορεία με την αξία της αγοράς ψηφιακής διαφήμισης της χώρας να αυξάνεται κατά 34,8% έναντι του 2019, ακολουθούμενη από άλλες αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά της Δυτικής Ευρώπης ήταν η Γερμανία με αύξηση 10,4%. Ακόμη και μερικές από τις μεγαλύτερες αγορές όπως η Ιταλία, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο παρουσίασαν σταθερές επιδόσεις το 2020.

Με βάση τη σοβαρότητα της επιδημίας COVID-19 και την επακόλουθη οικονομική επιδείνωση, μόνο τρεις αγορές κατέγραψαν μείωση της διαφημιστικής δαπάνης, διαπιστώνει η έκθεση AdEx 2020, την οποία δημοσιοποίησε ο IAB Europe σε συνεργασία με τον IAB Hellas, κορυφαία ένωση για το οικοσύστημα ψηφιακής διαφήμισης και μάρκετινγκ.

Το μερίδιο του Digital στο σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης αυξήθηκε σε όλες τις υπό μελέτη αγορές της Ευρώπης, κυρίως με μονοψήφια αύξηση, αντίθετα με την σημαντική μείωση που υπέστησαν άλλα κανάλια μέσων. Πλέον, η ψηφιακή διαφήμιση αποτελεί περισσότερο από το 50% του συνόλου της διαφήμισης μέσων σε 13 από τις 28 αγορές, που περιλαμβάνονται στη μελέτη AdEx 2020.

Σύμφωνα με τη μελέτη, το 2020 η κατά κεφαλήν δαπάνη για ψηφιακές διαφημίσεις ήταν 87 ευρώ κατά μέσο όρο στην Ευρώπη, με το Ηνωμένο Βασίλειο (338 ευρώ) και τη Σουηδία (260 ευρώ) να είναι στην κορυφή της λίστας.

Δείτε περισσότερα στο moved.gr

Εικόνα: Erik Mclean, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Καμπάνια TikTok, από την ForestView και τον Ψυχογιό

Η ForestView δημιουργεί μια από τις πρώτες καμπάνιες ΤikTok για το ελληνικό κοινό, μαζί με τις εκδόσεις Ψυχογιός.

H καμπάνια σχεδιάστηκε ειδικά για την πλατφόρμα του TikTok, με στόχο να επεκτείνει την e-commerce στρατηγική των εκδόσεων Ψυχογιός προς το συγκεκριμένο κοινό.

H μελέτη και δημιουργία ειδικών format, κυρίως με full screen video & sound-on, στοχεύει σε άμεσο εμπορικό αποτέλεσμα, προωθώντας βιβλία που απαντούν στις αναγνωστικές ανάγκες των χρηστών του Μέσου με διαφορετικό και πιο νεανικό προφίλ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search