Digital Marketing

Τρεις έξυπνες ιδέες για να βελτιώσετε τις πασχαλινές email καμπάνιες σας

Τρεις έξυπνες ιδέες για να βελτιώσετε τις πασχαλινές email καμπάνιες σας

Αναμφίβολα, το Πάσχα αποτελεί μία από τις πιο κερδοφόρες περιόδους του χρόνου για τις περισσότερες επιχειρήσεις, και μια ιδανική ευκαιρία να αυξήσετε την αλληλεπίδρασή σας με τους δυνητικούς σας πελάτες και συνεπώς και τις πωλήσεις σας.

Τα email με πασχαλινό περιεχόμενο έχουν ήδη ξεκινήσει να βομβαρδίζουν τους περισσότερους από εμάς και αυτό το φαινόμενο θα κορυφωθεί όσο πλησιάζουμε την ημέρα του Πάσχα.



Αν δεν έχετε ήδη ξεκινήσει να στέλνετε τις πασχαλινές σας καμπάνιες, καλύτερα να βιαστείτε γιατί οι ανταγωνιστές σας πολύ πιθανόν να βρίσκονται ήδη ένα ή και περισσότερα βήματα μπροστά.

Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησής σας και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε, μπορείτε να επωφεληθείτε τις ημέρες αυτές, αρκεί να στήσετε σωστά την email στρατηγική σας και να σχεδιάσετε τις πασχαλινές email καμπάνιες σας με «έξυπνο» τρόπο.

 

1. Δώστε στους πελάτες σας τα κατάλληλα κίνητρα



Δεν είναι μόνο το δικό σας email που θα φτάσει στο inbox των πελατών σας τις ημέρες του Πάσχα. Τα μηνύματα που θα δεχτούν είναι δεκάδες!



Γιατί να ανοίξουν το δικό σας email και να προτιμήσουν να αλληλεπιδράσουν με εσάς και όχι με κάποιον ανταγωνιστή σας; Τι παραπάνω θα τους προσφέρετε σε σχέση με τους άλλους; Για να επιλέξουν τελικά εσάς, πρέπει να τους δώσετε το κατάλληλο κίνητρο!



Σε ένα γενικότερο πλαίσιο, ποιο θα μπορούσε να είναι αυτό το κίνητρο;



– Μια ελκυστική προσφορά ή ένα εκπτωτικό κουπόνι για την αγορά ενός προϊόντος σε προνομιακή τιμή και για περιορισμένο χρονικό διάστημα.



– Ενδιαφέρουσες προτάσεις για οικογενειακές εξορμήσεις, ανοιξιάτικες εκδρομές ή βραδινές εξόδους ενόψει του Πάσχα.



– Έξυπνες και οικονομικές ιδέες για τη πασχαλινή διακόσμηση στο σπίτι ή για δώρα σε βαφτιστήρια και αγαπημένα πρόσωπα.

 

Η επιλογή βέβαια του κινήτρου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το είδος της επιχείρησης και τον κλάδο σας. Ενδεικτικά, θα προτείναμε τα εξής:


Λιανικό εμπόριο



Για εσάς που δραστηριοποιείστε στο συγκεκριμένο κλάδο, οι ελκυστικές προσφορές ή οι προτάσεις δώρων είναι ένα δυνατό κίνητρο για τους δυνητικούς σας πελάτες τις ημέρες του Πάσχα. Επίσης, κατά τη δημιουργία των πασχαλινών σας email θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι το Πάσχα συνδέεται και με την άφιξη της άνοιξης, στοιχείο που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε.



Για παράδειγμα, η άνοιξη είναι μια καλή αφορμή για πολλούς να σκεφτούν να ανανεώσουν την γκαρνταρόμπα ή το στυλ τους. Στείλτε τους το κατάλληλο email με μια ελκυστική ανοιξιάτικη προσφορά ή ένα εκπτωτικό κουπόνι, ώστε να επιλέξουν εσάς για να κάνουν τις αγορές τους μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα.



Επίσης, όσο προχωράει η άνοιξη και ο καιρός βελτιώνεται, τόσο θα αρχίσουν να αυξάνονται και οι υπαίθριες οικογενειακές συγκεντρώσεις π.χ. τα μπάρμπεκιου, οι βόλτες στη φύση κτλ.

Δείτε τη συνέχεια στο emailsystem.app

 

Εικόνα: Debby Hudson, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search