Τα έσοδα από διαφημίσεις για το TikTok και την κινεζική αδελφή εφαρμογή Douyin θα φτάσουν τα 31,66 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, αντιπροσωπεύοντας το 5,3% της παγκόσμιας αγοράς ψηφιακών διαφημίσεων.
Όπως αναφέρει το emarketer, μόνο το TikTok θα τριπλασιάσει τα παγκόσμια έσοδά του από διαφημίσεις φέτος, φτάνοντας τα 11,64 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό που αντιπροσωπεύει το 1,9% των παγκόσμιων δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις.
Οι ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν επί του παρόντος περισσότερα από τα μισά των παγκόσμιων εσόδων του TikTok από διαφημίσεις, αλλά αυτό το μερίδιο θα πέσει κάτω από το 50% το επόμενο έτος, καθώς το TikTok συνεχίζει να κερδίζει δημοτικότητα παγκοσμίως.
Ενώ περισσότερα από τα μισά έσοδα από διαφημίσεις για την TikTok και τη μητρική εταιρεία Douyin Bytedance προέρχονται επί του παρόντος από την Κίνα, αυτό το μερίδιο θα συρρικνωθεί τα επόμενα χρόνια, καθώς η χρήση της πλατφόρμας έχει κορεστεί στην Κίνα και αυξάνεται στον υπόλοιπο κόσμο.
Αξίζει να σημειωθεί πως το TikTok και το Douyin είναι στο νούμερο 5 παγκοσμίως ως προς το μερίδιο των δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις. Στις πρώτες 4 θέσεις είναι οι Google, Meta, Alibaba και Amazon.
Τα συνδυασμένα έσοδα της TikTok και της Douyin θα διατηρήσουν διψήφια ανάπτυξη μέχρι το 2024, καθώς το παγκόσμιο μερίδιό τους όσον αφορά στα έσοδα από ψηφιακές διαφημίσεις αυξάνεται στο 6,7% φτάνοντας συνολικά στα 50,88 δισεκατομμύρια δολάρια.
Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;
Εικόνα: Mourizal Zativa, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]