Digital Marketing

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 6ο Delphi Economic Forum με τη συνεισφορά της Generation Y

Mε απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Σάββατο 15 Μαΐου το 6ο Delphi Economic Forum, το οποίο και φέτος διεξήχθη στο Ζάππειο με ψηφιακή παρακολούθηση.

Για ακόμα μια χρονιά, η Official Digital Partner Generation Υ – International eBusiness Hub έδωσε ηχηρό παρόν στο μεγαλύτερο forum της νοτιοανατολικής Ευρώπης που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Α.Ε. Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου και που τα τελευταία χρόνια όχι απλά μεταφέρει και σχολιάζει τις παγκόσμιες εξελίξεις της διεθνούς οικονομίας και επιχειρηματικότητας αλλά σε ένα σημαντικό βαθμό τις επηρεάζει.

Έχοντας αναλάβει εξολοκλήρου την ψηφιακή προώθηση και κάλυψη του σημαντικού διεθνούς θεσμού, η Generation επιστράτευσε μία πολυπληθή ομάδα experts του ψηφιακού κλάδου για να υπερκαλύψει τις τεράστιες απαιτήσεις της ποιοτικής και αποτελεσματικής ζωντανής του κάλυψης στα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα: Linkedin, Twitter, Facebook, Instagram.

Η εξειδικευμένη ομάδα της ελληνικής πολυεθνικής eBusiness με περισσότερα από 700 custom εικαστικά που κατέκλυσαν τα Social Media και συγκεκριμένη στρατηγική στόχευσης, έφτασε το επίσημο hashtag #delphiforum στις πρώτες θέσεις των trends μέσα σε τρεις μόλις ώρες από την έναρξη του forum. Συνολικά υπήρξαν περισσότερες από 13.500 αναφορές στον παγκόσμιο ιστοχώρο, αυξημένες κατά 125% σε σχέση με πέρυσι.

Στον εντυπωσιακό απόηχο του 6ου Delphi Economic Forum, συνέβαλε χωρίς αμφιβολία η συνολική στρατηγική online επικοινωνίας που εφάρμοσε η Generation Y πριν την πραγματοποίηση του event, με δυναμικό Performance marketing που προσέλκυσε περισσότερους από 10.500 συμμετέχοντες, με συνεπές και ουσιαστικό social media content σχετικό με τη θεματολογία των ομιλιών του forum. Επιπλέον, με έρευνα ικανοποίησης των χορηγών και συμμετεχόντων καθώς και συμβουλευτική, με στόχο τη βελτίωση της ίδιας της διοργάνωσης την επόμενη χρονιά, η Generation Y καλύπτει ολιστικά τις ψηφιακές ανάγκες προβολής του φόρουμ.

Τέλος, αξιοσημείωτη υπήρξε για ακόμα μία χρονιά η συμμετοχή του CEO της Generation Y, κ. Αναστάσιου Σπανίδη ως ομιλητή στο forum,  ο οποίος μοιράστηκε με κορυφαίους Έλληνες business leaders τη διορατικότητα και τα πολύτιμα insights του ως έμπιστος σύμβουλος ψηφιακού μετασχηματισμού, κατά τη διάρκεια του section E-COMMERCE AND THE REAL ECONOMY, το οποίο διεξήχθη την Παρασκευή 14/5.

Πιο συγκεκριμένα συμμετείχε στο ίδιο section με τους κκ Άκη Γιούχα, COO της Optima Bank, Σάββα Τορτοπίδη, Chief Digital Officer της Masoutis S.A., Μίκη Παπακυριακού, CEO Asics Greece, Κατερίνα Παπαϊωάννου, Owner & COO της Lapin House SA. Ο κος Σπανίδης έδωσε μάλιστα την είδηση ότι «η Generation Y φέρνει στην Ελλάδα κατ’ αποκλειστικότητα την πιο σύγχρονη μηχανή αναζήτησης και personalization για e-commerce, η οποία δεν είναι άλλη από τη γαλλική Algolia, με την οποία το κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα θα μπορεί να διαθέτει προσωποποιημένο περιεχόμενο και εμφάνιση, προσαρμοσμένο σε κάθε επισκέπτη του»!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


H Generation Y ανέλαβε την ψηφιακή προώθηση και κάλυψη του Delphi Economic Forum

Υπό την αιγίδα της Αυτού Εξοχότητας Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, ξεκινάει σήμερα τις εργασίες του το 6ο Delphi Economic Forum, του οποίου την ψηφιακή προώθηση και κάλυψη έχει αναλάβει εξολοκλήρου η Generation Y – International eBusiness Hub, και θα διαρκέσει έως τις 15 Μαΐου.

Πιο συγκεκριμένα, πολυπληθής ομάδα από την Generation Y έχει κινητοποιηθεί για έκτη συνεχόμενη χρονιά, ώστε να φέρει εις πέρας το απαιτητικό έργο της ζωντανής κάλυψης όλων των δρώμενων του διεθνούς φόρουμ, στις πιο γνωστές social media πλατφόρμες: Linkedin, Twitter, Facebook, Instagram.

Μάλιστα, το Delphi Economic Forum, το οποίο και φέτος θα προβληθεί αποκλειστικά online, έχει εμπιστευτεί την εξειδίκευση της Generation Y και σε περαιτέρω υπηρεσίες, οι οποίες καλύπτουν όλο το χρονικό διάστημα που προηγείται κι έπεται της εβδομάδας που διεξάγεται, επίσης για έκτη συνεχόμενη χρονιά:

  • Performance marketing με στόχο την προσέλκυση συμμετεχόντων.
  • Social media management στις επίσημες σελίδες του DEF στα Linkedin, Twitter, Facebook και Instagram, με στόχο την προβολή των θεμάτων που βρίσκονται στην κορυφή της παγκόσμιας ατζέντας και πρόκειται να καλυφθούν από τους επιφανείς ομιλητές του forum.
  • Έρευνα ικανοποίησης των χορηγών και συμμετεχόντων του forum και συμβουλευτική, με στόχο τη βελτίωση της ίδιας της διοργάνωσης την επόμενη χρονιά.

 

Η ομάδα της Generation Y υπόσχεται και φέτος να διατηρήσει στην κορυφή των social trends το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, ενός από τα σημαντικότερα fora της νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Ο επικεφαλής της δυναμικής αυτής ομάδας digital experts, Αναστάσιος Σπανίδης, Co-Founder & CEO της Generation Y, θα είναι και φέτος ανάμεσα στους εκλεκτούς εκπροσώπους του επιχειρηματικού κόσμου και θα έχει την ευκαιρία να παραθέσει και να ανταλλάξει απόψεις με τους κκ Άκη Γιούχα, COO της Optima Bank, Σάββα Τορτοπίδη, Chief Digital Officer της Masoutis S.A., Μίκη Παπακυριακού, CEO Asics Greece, και Κατερίνα Παπαϊωάννου, Owner & COO της Lapin House SA, κατά τη διάρκεια του section E-COMMERCE AND THE REAL ECONOMY”, το οποίο διεξάγεται την Παρασκευή 14/5 στις 18.15.

Ολόκληρο το forum μπορείτε να το παρακολουθήσετε από την οθόνη σας, κάνοντας εγγραφή εδώ: www.delphiforum.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ξεκινά ο 6ος κύκλος του προγράμματος Digital Thinkers από τον όμιλο TDG

Ο Όμιλος Εταιριών ThinkDigital Group (TDG) ανακοινώνει την έναρξη του έκτου κύκλου του καινοτόμου προγράμματος αμειβόμενης μαθητείας Digital Thinkers και προσφέρει τη δυνατότητα σε δέκα (10) νέους επαγγελματίες να αναπτύξουν την καριέρα τους στον κόσμο της Διαφημιστικής Τεχνολογίας και του Digital Marketing.

Οι συμμετέχοντες του προγράμματος θα εκπαιδευτούν από εξειδικευμένα στελέχη και κορυφαίους επαγγελματίες του Ομίλου TDG σε μία από τις τέσσερις εταιρίες του (ThinkDigital, ForestView, TailWind, Project Agora), με στόχο την απόκτηση δεξιοτήτων σε τομείς αιχμής της σύγχρονης αγοράς του κλάδου.

Το πρόγραμμα Digital Thinkers ξεκινά τον προσεχή Ιούλιο με διάρκεια 6 μηνών. Στο πρόγραμμα μπορούν να λάβουν μέρος απόφοιτοι Πανεπιστημίων (Computer Engineering, Business Administration, Maths, Marketing ή σχετικού τομέα) ή νέοι επαγγελματίες που μοιράζονται το πάθος τους για να εξελιχθούν στον ποικιλόμορφο κόσμο του Digital Marketing. Το φετινό Digital Thinkers επικεντρώνεται σε ένα ευρύ φάσμα τομέων όπως: Software Development, Product Management, Sales & Business Development, Customer Success & Support, e-Commerce Management και Digital Marketing.

Οι υποψήφιοι που θα επιλεχθούν, θα έχουν τη δυνατότητα να βρεθούν στα γραφεία του Ομίλου TDG στην Αθήνα ή στο Tech Hub στην Πάτρα με παράλληλη δυνατότητα απομακρυσμένης ή περιορισμένης εργασίας στους φυσικούς χώρους ακολουθώντας τα μέτρα πρόληψης έναντι του Covid-19.

Ο Όμιλος TDG επενδύει σε εταιρίες στον χώρο του Marketing & Commerce εδώ και 15 χρόνια και κατέχει δεσπόζουσα θέση στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές στις χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής.

Το πρωτοποριακό πρόγραμμα των Digital Thinkers αποτελεί μια σημαντική πρωτοβουλία στο πλαίσιο του Talent Development του Ομίλου TDG δημιουργώντας μια πλατφόρμα που βοηθά τους συμμετέχοντες να κάνουν το πρώτο επιτυχημένο βήμα σταδιοδρομίας στην ψηφιακή βιομηχανία. Από την έναρξη του προγράμματος Digital Thinkers το 2012 μέχρι και σήμερα, το πρόγραμμα έχει προσφέρει σε 55 νέους επαγγελματίες την ευκαιρία να αναπτύξουν σε σύντομο χρονικό διάστημα ιδιαίτερες δεξιότητες και να αποκομίσουν πολύτιμη γνώση και πρακτική εμπειρία με το 95% των συμμετεχόντων να έχει παραμείνει στην εταιρία μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα Digital Thinkers, καθώς και αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε εδώ. Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται έως την Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το ηλεκτρονικό εμπόριο "έσωσε" τις διαφημίσεις αναζήτησης μέσα στην πανδημία

Στις διαφημίσεις αναζήτησης στη Google, παραδοσιακά, οι διαφημιζόμενοι της βιομηχανίας του τουρισμού συγκαταλέγονται στους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους. Εξαιτίας της πανδημίας, ο συγκεκριμένος κλάδος ουσιαστικά μηδένισε τα έξοδά του, αλλά υπήρξε αντιστάθμισμα με τις διαφημίσεις που αφορούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι οποίες εύλογα είχαν τεράστια άνοδο.



Σύμφωνα με το eMarketer.com, οι δαπάνες για Google Ads αναζήτησης στις ΗΠΑ έφτασαν τα 61,69 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 10,4% σε σχέση με το 2019, αλλά ήταν κατά 2 δισ. δολάρια χαμηλότερες από τις προβλέψεις που είχαν γίνει τον Μάρτιο του 2020 για την περσινή χρονιά.

Παρ 'όλα αυτά, οι δαπάνες για διαφημίσεις αναζήτησης θα ανακάμψουν το 2021 και θα φτάσουν σε επίπεδα υψηλότερα από ό,τι αναμενόταν.

Οι μηχανές αναζήτησης όπως αυτή τής Google, έχουν επωφεληθεί από την τάση αναζήτησης που σχετίζεται με το λιανικό εμπόριο, αλλά όχι τόσο όσο... η Amazon.

Υπολογίζεται ότι το καθαρό μερίδιο της Amazon στην αγορά διαφημίσεων αναζήτησης στις ΗΠΑ αυξήθηκε από 13,3% το 2019 σε 18,6% πέρυσι και θα συνεχίσει να αυξάνεται σημαντικά έως τουλάχιστον το 2023. Εν τω μεταξύ, από το eMarketer.com εκτιμάται ότι η Google έχασε πάνω από 4 μονάδες μεριδίου αγοράς πέρυσι και θα χάσει σχεδόν άλλες τόσες το πολύ έως το 2023, όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα.

 

Από το eMarketer είχαν σημειώσει στο παρελθόν ότι η Amazon είναι αυτή που έχει διαταράξει περισσότερο τη θέση της Google στην αγορά διαφημίσεων αναζήτησης στις ΗΠΑ και όχι κάποια ανταγωνιστική, γενική μηχανή αναζήτησης όπως η Bing - και η πανδημία επιτάχυνε σημαντικά αυτήν την τάση.

Oι προβλέψεις του eMarketer τον Μάρτιο του 2020, ήταν ότι η Amazon θα αυξήσει το μερίδιό της στο 15,2% το 2020 και θα φτάσει το 18,5% το 2023. Όσον αφορά στη Google, αναμενόταν να διατηρήσει σχεδόν το 60% του μεριδίου της αγοράς έως τουλάχιστον το 2022 - ποσοστά που άλλαξαν άρδην εξαιτίας της πανδημίας.

Εικόνα: PhotoMIX Company, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Νέο ad-experience διαφημιστικό format από το Project Agora

Η Ζenith και η Bosch Οικιακές Συσκευές είναι οι πρώτοι συνεργάτες του Project Agora στην ελληνική αγορά, που ενσωμάτωσαν το νέο ad-experience “Magic Story” στη στρατηγική τους για το brand. Το “Magic Story” είναι μια νέα διαφημιστική εμπειρία που μεταφέρει το γνώριμο format του “Story” από τα Social Media στο ανοιχτό Διαδίκτυο, σε ένα απόλυτα brand-safe περιβάλλον.

Το διαδραστικό format διαθέτει δυνατότητες tagging, shoppable στοιχεία και tap-through CTAs συμβάλλοντας έτσι στην εμπειρία του καταναλωτή και στο βαθύ engagement με το brand.

Οι advertisers μπορούν εύκολα να επαναχρησιμοποιήσουν τα υπάρχοντα δημιουργικά από τα stories τους στα social media και να στήσουν γρήγορα και χωρίς επιπλέον δημιουργικό κόστος καμπάνιες σχεδιασμένες αποκλειστικά για κινητό. Το Magic Story συνδυάζεται με τις δυνατότητες στόχευσης στο δίκτυο premium publishers του Project Agora.

Η Bosch Οικιακές Συσκευές είχε να αντιμετωπίσει μια βασική πρόκληση στην προσπάθεια περαιτέρω ανάπτυξης και εφαρμογής της αρχικής καμπάνιας “#LikeABosch” που είχε προηγουμένως λανσάρει η μητρική εταιρεία Bosch. Θα μπορούσε η δροσερή και χιουμοριστική προσέγγιση της επιτυχημένης καμπάνιας να βρει εφαρμογή σε μια πιο ευρέως καταναλωτική αγορά και σε θέματα τόσο σοβαρά όσο η αειφορία και η υγιεινή ζωή στον τομέα των οικιακών συσκευών; Η νέα ιδέα κατάφερε να συνδυάσει με επιτυχία τα δυνατά σημεία της αρχικής καμπάνιας, με διασκεδαστικές εικόνες και καθαρά μηνύματα που δίνουν έμφαση στο προϊόν. Οι Zenith & Bosch Οικιακές Συσκευές επέλεξαν το Magic Story για να επεκτείνουν την καμπάνια από τα Social Media στο Open Web, να ενισχύσουν το message impact και να ενθαρρύνουν το engagement.

H Βαρβάρα Παππά, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της BSH Οικιακές Συσκευές, είπε για την καμπάνια: «Το Magic Story ήταν η ιδανική επιλογή για να επικοινωνήσουμε με διαδραστικό και άμεσο τρόπο με το κοινό-στόχο της Bosch στο Open Web και να μοιραστούμε τα σημαντικά μηνύματα της καμπάνιας #LikeABosch, με έναν τρόπο που θα κερδίσει την προσοχή και το engagement».

Η Πωλίνα Τσαδίρη, Sales Director Greece & Cyprus του Project Agora δήλωσε: «Το Magic Story παίρνει ένα από τα πιο δυνατά διαφημιστικά format αυτή τη στιγμή και το φέρνει στο επίκεντρο της προσοχής του καταναλωτή, δηλαδή, μέσα στο περιεχόμενο των μεγαλύτερων publishers, εκτοξεύοντας έτσι το message impact, το brand recall και το engagement. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τη Bosch Οικιακές Συσκευές για το λανσάρισμα αυτό, με μια καμπάνια που εκμεταλλεύεται όλες τις διαδραστικές δυνατότητες του Magic Story, επιτρέποντας στο brand να έρθει σε ουσιαστική επικοινωνία με τον καταναλωτή».

Το Magic Story αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στα δημιουργικά διαφημιστικά formats που διαθέτει το Project Agora στην Κεντρική Ανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Μάθετε περισσότερα για το Magic Story εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Κατερίνα Τσεβά είναι η νέα Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Convert Group

Η κ. Κατερίνα Τσεβά αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθύντριας Ανθρώπινου Δυναμικού στην Convert Group. Στις βασικές προτεραιότητές της θα είναι η εργασιακή ικανοποίηση και ανάπτυξη των στελεχών της και η ανεύρεση κορυφαίων ταλέντων από Ελλάδα και εξωτερικό για την περαιτέρω εξάπλωση της Convert Group στις αγορές που στοχεύει.



Στα 19 χρόνια της επαγγελματικής της πορείας, η Κατερίνα ανέλαβε επιτελικούς ρόλους σε κλάδους τεχνολογίας, φαρμάκων, τραπεζικής και εξεύρεσης στελεχών. Τελευταία της θέση ήταν ως HR Business Partner στην πολυεθνική φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim ενώ έχει δραστηριοποιηθεί κυρίως σε ρόλους Talent Acquisition & Development στις εταιρείες Upstream, Eurobank, Microsoft και Adecco Group.



Η Κατερίνα Τσεβά δήλωσε σχετικά: "Έχω ιδιαίτερη χαρά που μπαίνω και εγώ στην οικογένεια της Convert Group, μια εξαιρετική ομάδα με όραμα, στόχους και πολύ ταλαντούχα μέλη. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τους Converters και να γνωρίσω όλα αυτά που καθιστούν την εταιρεία κάθε χρόνο ένα από τα καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της χώρας. Στόχος μας είναι η πολυπολιτισμικότητα να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι όλων μας των πράξεων καθώς επεκτεινόμαστε σε ακόμα περισσότερες χώρες."



Ο Ανδρέας Πετρόπουλος, Chief Revenue Officer & COO της Convert Group σχολίασε από την πλευρά του: "Με την Κατερίνα έχουμε συνεργαστεί στο παρελθόν και αποτελεί μια επαγγελματία που σέβομαι και εμπιστεύομαι βαθιά. Μέσα από την πολύτιμη και εκτενή γνώση και εμπειρία της, και αξιοποιώντας την κουλτούρα της Convert Group, είμαι σίγουρος ότι θα συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη των ομάδων μας και θα προσελκύσει κορυφαία ταλέντα στο δυναμικό μας."



Η Κατερίνα είναι 43 ετών και κατέχει πτυχίο Οικονομικών και μεταπτυχιακό στην Οργανωσιακή και Οικονομική Ψυχολογία από το Πάντειο Πανεπιστήμιο. Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Upcom προσφέρει σε όλες τις επιχειρήσεις δωρεάν μηχανισμό για κλείσιμο ραντεβού

Με μία νέα καινοτόμο και εξαιρετικά πρακτική υπηρεσία, στηρίζει με τον δικό της τρόπο η UPCOM την ελληνική αγορά, παρέχοντας εντελώς δωρεάν μηχανισμό για κλείσιμο ραντεβού με το κατάστημα, ή την επιχείρησή σας.

Πρόκειται για τη νέα υπηρεσία www.Clickinshop.online η οποία δίνει την δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να δημιουργήσει ένα δωρεάν προφίλ με τις ώρες λειτουργίας της προκειμένου οι πελάτες της να μπορούν να κλείσουν μαζί τους ραντεβού.

Η υπηρεσία είναι απλή και κάθε επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει τον δικό της σύνδεσμο επικοινωνίας μέσα από 3 απλά βήματα:

1. Δημιουργία Λογαριασμού

2. Καταγραφή Ωραρίου Λειτουργίας

3. Κοινοποίηση του Συνδέσμου (link)

 

Ο σύνδεσμος που παράγεται μέσα από το σύστημα μπορεί να επικοινωνηθεί από την επιχείρηση μέσα από:

  • Social Media (Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn κ.λπ.)
  • Email Καμπάνιες
  • SMS / Viber / WhatsApp
  • Καθώς και σε έντυπα με την μορφή QR. 

 

«Η ομάδα UPCOM αποφάσισε να δημιουργήσει και να προσφέρει αυτό το σημαντικό εργαλείο σε όλες τις Ελληνικές επιχειρήσεις εντελώς δωρεάν. Αυτή είναι μία ελάχιστη συμβολή της εταιρείας μας προς τις επιχειρήσεις της χώρας και ειδικότερα στα μικρά καταστήματα που στερούνται  γνώσης και τεχνολογικών μηχανισμών» σημειώνει ο κύριος Κώστας Φλόκος, Διευθύνων Σύμβουλος της UPCOM.

Η πλοήγηση στην υπηρεσία τόσο για καταστηματάρχες όσο και για καταναλωτές είναι εξαιρετικά εύκολη. Μπορεί να την ενεργοποιήσει οποιοσδήποτε έχει την δυνατότητα να χειρίζεται απλές σελίδες όπως για παράδειγμα τις σελίδες ενός ειδησεογραφικού οργανισμού ή του Facebook.

Κάντε το δικό σας λογαριασμό ή μάθετε περισσότερες πληροφορίες στην διεύθυνση www.clickinshop.online

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης αναμένει και για το 2021 η Sleed

Οι περαιτέρω επενδύσεις σε υποδομές, η επέκταση σε νέους τομείς δραστηριοτήτων, αλλά και η διατήρηση του ιδιαίτερα υψηλού ρυθμού ανάπτυξης περιλαμβάνονται στα πλάνα της Sleed για το 2021, μίας από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο του digital marketing στην Ελλάδα.

Το όραμα και τα πλάνα της Sleed παρουσίασαν τα στελέχη της εταιρείας κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Tύπου, κάνοντας αναφορά στην ιστορία και τις δραστηριότητές της.


Η Sleed από την αρχή της λειτουργίας της παρουσιάζει εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ το 2020 έκλεισε με την εταιρεία να αριθμεί περισσότερους από 80 εργαζόμενους και 250 πελάτες, έχοντας διπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό της σε σχέση με το 2017. Την περασμένη χρονιά η εταιρεία κατέγραψε αύξηση εσόδων της τάξεως του 25%. Για το 2021, η διοίκηση της Sleed εκτιμά ότι ο ρυθμός ανάπτυξης θα κινηθεί στα επίπεδα του +30%.

Η Sleed ιδρύθηκε το 2010 από τον Στέλιο Ηλιάκη και τον Ευάγγελο Κοτσώνη και είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο του digital marketing στην Ελλάδα. Προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών, που συνδυάζουν το marketing με την τεχνολογία, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των επιχειρήσεων και τον τρόπο με το οποίο προσεγγίζουν την αγορά.

«Τα τελευταία χρόνια είδαμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να ασχολούνται με τον χώρο του e-business και του digital marketing και να επενδύουν σε αυτόν. Από την πλευρά μας, επιδιώκουμε να προσφέρουμε ένα όσο το δυνατόν πιο πλήρες πακέτο υπηρεσιών, που περιλαμβάνει τους τομείς της διαφήμισης και του web development, αλλά και υπηρεσίες δημιουργίας περιεχομένου και συμβουλευτικής», σημείωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, συνιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Sleed.

Στα πλάνα της Sleed για το 2021 περιλαμβάνεται κατ’ αρχήν η ανάπτυξη νέων υποδομών, όπως είναι η δημιουργία studio για παραγωγή virtual και εξειδικευμένου περιεχομένου, η ενίσχυση των τεχνολογικών δυνατοτήτων της εταιρείας, αλλά και η επέκταση σε νέους τομείς δραστηριοτήτων, όπως είναι η above the line επικοινωνία.


Το πελατολόγιο της Sleed περιλαμβάνει επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και από διαφορετικούς κλάδους. Ενδεικτικά, μεγάλες εταιρείες και brands, όπως είναι οι Vodafone, Toyota, Frezyderm, MSD, BSB, KFC, Wurth, Heron και Bodytalk, αλλά και μεγάλα e-shops όπως η CosmosSport, το Praktiker και το Spitishop, καθώς και μικρότερες επιχειρήσεις, οργανισμούς και brands. Κοινό χαρακτηριστικό του πελατολογίου της Sleed είναι ότι πρόκειται για εταιρείες με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, οι οποίες επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει ένα digital agency.


Η Sleed έχει αποσπάσει περισσότερες από 190 διακρίσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε διοργανώσεις που σχετίζονται με το e-business, τα social media και το design, ενώ είναι Premier Partner της Google, Facebook Marketing Partner και Shopify partner. Παράλληλα, έχει συμπεριληφθεί στη λίστα των Best Places to Work στην Ελλάδα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

 
Google Ads Safety Report: Διαφάνεια για τους χρήστες και αυστηρός έλεγχος

Το 2021 σηματοδοτεί την πρώτη δεκαετία έκδοσης του ετήσιου Ads Safety Report (Έκθεση Ασφάλειας Διαφημίσεων) που αναδεικνύει το έργο της Google σχετικά με την πρόληψη κακόβουλης χρήσης στις διαφημιστικές πλατφόρμες μας. Η προβολή των μέσων  που χρησιμοποιούμε για να εμποδίσουμε περιπτώσεις ανάρμοστης συμπεριφοράς στο διαφημιστικό οικοσύστημα αποτελεί εδώ και καιρό προτεραιότητα για εμάς.

Η Έκθεση Ασφάλειας Διαφημίσεων είναι μόνο ένας από τους τρόπους με τους οποίους παρέχουμε στους χρήστες διαφάνεια σχετικά με το πώς διαχειριζόμαστε τις διαφημίσεις στις πλατφόρμες μας. Την περασμένη άνοιξη παρουσιάσαμε και το πρόγραμμα εξακρίβωσης ταυτότητας των διαφημιζόμενων (advertiser identity verification program). Αυτή τη στιγμή ταυτοποιούμε διαφημιζόμενους σε περισσότερες από 20 χώρες και έχουμε ξεκινήσει να μοιραζόμαστε τα ονόματα και τις τοποθεσίες τους στη λειτουργία About this ad, (σχετικά μ’ αυτή τη διαφήμιση) ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ποιοι βρίσκονται πίσω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση και να μπορούν να λάβουν αποφάσεις, έχοντας καλύτερη ενημέρωση.

Ενισχύσεις κλίμακας

Το 2020, οι πολιτικές μας και η επιβολή τους δοκιμάστηκαν από μια παγκόσμια πανδημία, από μια σειρά εκλογικών αναμετρήσεων σε όλο τον κόσμο, καθώς και από το διαρκή πόλεμο εναντίον ανθρώπων που αναζητούσαν συνέχεια νέους τρόπους για να εκμεταλλεύονται online τους συνανθρώπους μας. Χιλιάδες εργαζόμενοί μας  εργάστηκαν 24 ώρες το 24ωρο, προκειμένου να παρέχουν μια ασφαλή εμπειρία σε χρήστες, δημιουργούς, εκδότες και διαφημιζόμενους. Προσθέσαμε ή αναβαθμίσαμε πάνω από 40 πολιτικές για διαφημιζόμενους και εκδότες. Επίσης, μπλοκάραμε ή και κατεβάσαμε περίπου 3,1 δισ. διαφημίσεις που παραβίαζαν τις πολιτικές μας και θέσαμε περιορισμούς σε άλλες 6,1 δισ.

Η ενίσχυση των πολιτικών μας δεν είναι κοινή για όλους. Είναι μάλιστα η πρώτη χρονιά που μοιραζόμαστε πληροφορίες σχετικά με την οριοθέτηση των διαφημίσεων, που αποτελεί κεντρικό άξονα της στρατηγικής μας. Η οριοθέτηση αυτή γίνεται έτσι ώστε να μας επιτρέπει να προσαρμόζουμε την προσέγγισή μας ανάλογα με τη γεωγραφική θέση, την τοπική νομοθεσία και με τα προγράμματά των πιστοποιήσεων που εφαρμόζουμε, έτσι ώστε οι εγκεκριμένες διαφημίσεις να προβάλλονται μόνο εκεί όπου θεωρούνται κατάλληλες και νόμιμες.

Για παράδειγμα, ζητάμε από τα online φαρμακεία να ολοκληρώσουν ένα πρόγραμμα πιστοποίησης και, αφού πιστοποιηθούν, προβάλλουμε τις διαφημίσεις τους μόνο σε χώρες όπου επιτρέπεται η online πώληση συνταγογραφούμενων φαρμάκων. Εδώ και αρκετά χρόνια έχουμε παρατηρήσει αύξηση των ειδικών κανονισμών για τις διαφημίσεις ανά χώρα. Ως εκ τούτου, η οριοθέτηση των διαφημίσεων, μας επιτρέπει να βοηθάμε τους διαφημιζόμενους να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις κάθε χώρας, χωρίς να επηρεάζεται σχεδόν καθόλου η γενική διαφημιστική εκστρατεία των προϊόντων. 

Συνεχίσαμε επίσης να επενδύουμε στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης που μας επιτρέπει να σαρώνουμε αποτελεσματικά το διαδίκτυο, ψάχνοντας κατά πόσο υπάρχει, σε ευρεία κλίμακα, συμμόρφωση από την πλευρά των εκδοτών. Χάρη σ’ αυτή την επένδυση, σε συνδυασμό και με διάφορες άλλες νέες πολιτικές, αυξήσαμε κατά πολύ τις απαραίτητες επιβολές και, το 2020, αφαιρέσαμε διαφημίσεις από 1,3 δισ. σελίδες εκδοτών, σε σχέση με 21εκ. το 2019. Επίσης, διακόψαμε την προβολή διαφημίσεων με εκτεταμένες ή κατάπτυστες παραβιάσεις, σε πάνω από 1,6 δισ. ιστοσελίδες εκδοτών.

Παραμένοντας ευέλικτοι απέναντι σε νέες απειλές

Καθώς ο αριθμός των κρουσμάτων κορονοϊού ανέβαινε παγκοσμίως, εφαρμόσαμε την πολιτική ευαίσθητων γεγονότων (sensitive events policy) για να εμποδίσουμε συμπεριφορές κερδοσκοπίας σε προϊόντα μεγάλης ζήτησης, όπως αντισηπτικά χεριών, προστατευτικές μάσκες, χαρτιά υγείας κλπ, καθώς και διαφημίσεις για παραπλανητικές μεθόδους θεραπείας. Μαθαίνοντας περισσότερα για τον ιό και παρακολουθώντας τις οδηγίες των οργανισμών υγείας, εξελίξαμε τη στρατηγική μας, επιτρέποντας σε ιατρικούς προμηθευτές, οργανισμούς υγείας, τοπικές αρχές και αξιόπιστες επιχειρήσεις να ανεβάζουν κρίσιμες ενημερώσεις και έγκυρο περιεχόμενο – και αυτό χωρίς να παύουμε να εμποδίζουμε περιστατικά κακόβουλων παραβιάσεων. Επιπλέον, καθώς κυκλοφορούσαν online ισχυρισμοί και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με την προέλευση και διάδοση του κορονοϊού, εφαρμόσαμε μια νέα πολιτική, απαγορεύοντας τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την COVID-19 ή άλλα παγκόσμια σοβαρά θέματα υγείας, που έρχονται σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά δεδομένα της επιστήμης.

Συνολικά, κατά τη διάρκεια της χρονιάς, μπλοκάραμε πάνω από 99 εκ. διαφημίσεις σχετικές με την COVID-19, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που αφορούσαν “θαυματουργές θεραπείες”, μάσκες τύπου N95 (που είχαν έλλειψη στην αγορά) και, πρόσφατα, σε παραπληροφόρηση για τις δόσεις των εμβολίων. Εξακολουθούμε να είμαστε ευέλικτοι, εντοπίζοντας κακόβουλες συμπεριφορές και μαθαίνοντας από αυτές. Μέσα από αυτήν τη διαδικασία θα είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για τυχόν μελλοντικές απάτες και παραπλανητικούς ισχυρισμούς.

Συχνά, όταν αντιμετωπίζουμε παγκόσμια γεγονότα όπως η πανδημια, κακόβουλοι χρήστες ψάχνουν τρόπους να εκμεταλλευτούν το κόσμο στο διαδίκτυο. Την περασμένη χρονιά παρατηρήσαμε μια αύξηση σε ευκαιριακές παραπλανητικές διαφημίσεις από κακόβουλους χρήστες. Παρατηρήθηκε μια συνεχής αύξηση μεθόδων συγκάληψης ώστε να μην γίνουν αντιληπτοί από τα συστήματά μας, προώθησης ανύπαρκτων ψηφιακών εταιρειών, καθώς και διαφημίσεων για τηλεφωνικές κλήσεις-απάτες που είτε αποφεύγουν εντοπισμό ή δελεάζουν ανυποψίαστους καταναλωτές εκτός των πλατφορμών μας, με στόχο την εξαπάτηση τους.

 Το 2020 αντιμετωπίσαμε τις εχθρικές αυτές συμπεριφορές με τους παρακάτω τρόπους:

  • Παρουσιάσαμε πολλαπλές νέες πολιτικές και προγράμματα, όπως το πρόγραμμα εξακρίβωσης ταυτότητας των διαφημιζόμενων (advertiser identity verification program) και το πρόγραμμα εξακρίβωσης λειτουργίας επιχειρήσεων (business operations verification program).
  • Επενδύσαμε στην τεχνολογία για καλύτερο εντοπισμό συντονισμένων εχθρικών συμπεριφορών, πράγμα που μας επέτρεψε να βρούμε κοινά σημεία λογαριασμών και να αναστείλουμε μαζικά τη δράση κακόβουλων χρηστών.
  • Βελτιώσαμε την αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης που διαθέτουμε, βάσει σημάτων από τα δίκτυα, προηγούμενης δραστηριότητας λογαριασμών, επαναλαμβανόμενων συμπεριφορών και /ανταπόκρισης από τους χρήστες.

 

Ο αριθμός διαφημιστικών λογαριασμών που απενεργοποιήσαμε εξαιτίας παραβίασης των πολιτικών μας αυξήθηκε κατά 70%, από 1 εκ. σε πάνω από 1.7 εκ. Επίσης, μπλοκάραμε ή κατεβάσαμε πάνω από 867 εκ. διαφημίσεις,  μέσα από τις οποίες έγινε προσπάθεια αποφυγής των ανιχνευτικών συστημάτων μας, καθώς και 101 εκ. επιπλέον διαφημίσεις  που παραβίασαν τις πολιτικές μας περί διαστρέβλωσης. Ο αριθμός αυτός ανέρχεται συνολικά σε πάνω από 968 εκ. διαφημίσεις.   

Προστατεύοντας τις εκλογές σε όλο τον κόσμο

Στις εκλογικές αναμετρήσεις παγκοσμίως, οι διαφημίσεις βοηθούν τους ψηφοφόρους να έχουν πρόσβαση σε έγκυρη πληροφόρηση σχετικά με τους/τις υποψήφιους/ες και τις εκλογικές διαδικασίες. Τα τελευταία χρόνια παρουσιάσαμε αυστηρές πολιτικές και περιορισμούς σχετικά με το ποιοι μπορούν να δημοσιεύουν στις πλατφόρμες μας εκλογικό διαφημιστικό υλικό. Δημιουργήσαμε ολοκληρωμένες πολιτικές βιβλιοθήκες διαφημιστικού υλικού στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρωπαϊκή Ένωση, την Ινδία, το Ισραήλ, την Ταϊβάν, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία – και εργαστήκαμε επιμελώς με τις ομάδες μας σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να προστατεύσουμε τις πλατφόρμες μας από καταχρηστικές συμπεριφορές.

Παράλληλα, συνεχίσαμε να επεκτείνουμε τα προγράμματα εξακρίβωσης που εφαρμόζουμε σε παγκόσμιο επίπεδο, ταυτοποιώντας περισσότερους από 5.400 επιπλέον εκλογικούς διαφημιζόμενους μέσα στο 2020. Στις ΗΠΑ, όταν διαφάνηκε ότι το εκλογικό αποτέλεσμα θα καθυστερούσε, με το που έκλεισαν οι κάλπες εφαρμόσαμε την πολιτική μας περί ευαίσθητων γεγονότων. Εκείνο το διάστημα παύσαμε προσωρινά πάνω από 5 εκ. διαφημίσεις και μπλοκάραμε τις διαφημίσεις σε πάνω από 3 δισ. αναζητήσεις στο Search, που αναφέρονταν στις εκλογές, τους υποψήφιους και το αποτέλεσμα. Πήραμε τη συγκεκριμένη απόφαση για να περιορίσουμε την πιθανότητα να μεγιστοποιήσουν οι διαφημίσεις τη σύγχυση της μετεκλογικής περιόδου.

Απαξιώνοντας το μίσος και τη βία

Την περασμένη χρονιά, οι εκδότες του ειδησεογραφικού τομέα έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο στο να παραμένουν οι άνθρωποι ενημερωμένοι, προετοιμασμένοι και ασφαλείς. Είμαστε περήφανοι για το γεγονός ότι η ψηφιακή διαφήμιση, συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων που προσφέρουμε για να συνδέουμε τους διαφημιστές με τους εκδότες, υποστηρίζει το περιεχόμενο αυτό. Έχουμε τις κατάλληλες πολιτικές για να προστατεύουμε και τις μάρκες και τους χρήστες.

Το 2017, αναπτύξαμε πιο λεπτομερείς ελέγχους ιστότοπων σε επίπεδο σελίδας, ώστε να επιτρέψουμε στους εκδότες να συνεχίσουν να λειτουργούν τον ιστότοπό τους, προστατεύοντας ταυτόχρονα τους διαφημιζόμενους από επιζήμιες τοποθετήσεις σταματώντας συνεχείς παραβιάσεις. Από τότε εξακολουθήσαμε να επενδύουμε στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία μας, η οποία αποδείχθηκε ιδιαίτερα κρίσιμη σε μια χρονιά κατά την οποία παρατηρήσαμε αύξηση στη ρητορική μίσους και τις εκκλήσεις για βία στο διαδίκτυο. Αυτή η επένδυσή μας, μας βοήθησε να αποτρέψουμε τη δημιουργία εσόδων από επιβλαβές περιεχόμενο στο διαδίκτυο. H δράση αυτή, σχετικά με τις πολιτικές μας για επικίνδυνο ή υποτιμητικό περιεχόμενο, εφαρμόστηκε σε περίπου 168 εκατομμύρια σελίδες.

Συνεχίζοντας το έργο μας το 2021

Γνωρίζουμε ότι όταν λαμβάνουμε αποφάσεις με γνώμονα την ασφάλεια των χρηστών, αυτές έχουν θετικό αντίκτυπο στο ευρύτερο οικοσύστημα. Η διατήρηση της εμπιστοσύνης διαφημιζόμενων και εκδοτών συμβάλλει στη μακροπρόθεσμη επιτυχία των επιχειρήσεών τους. Φέτος θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε πολιτικές, στους ειδικούς μας και στην τεχνολογία επιβολής ώστε να προλαμβάνουμε πιθανές απειλές. Παράλληλα παραμένουμε σταθεροί στην κλιμάκωση των προγραμμάτων μας εξακρίβωσης σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να ενισχύουμε τη διαφάνεια και να καθιστούμε διαθέσιμες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εμπειρία των διαφημίσεων.

Scott Spencer, Vice President, Ads Privacy & Safety 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το TikTok θα προβάλλει εξατομικευμένες διαφημίσεις από τις 15 Απριλίου

Από το TikTok ανακοινώθηκε αλλαγή στο πλαίσιο που προβάλλονται διαφημίσεις στους χρήστες του. Οι νέες, εξατομικευμένες διαφημίσεις του TikTok θα βασίζονται στις δραστηριότητες των χρηστών εντός της εφαρμογής, όπως στα βίντεο που τους αρέσουν και στις αλληλεπιδράσεις με άλλες ενότητες διαφημίσεων. Ο νέος τρόπος προβολής θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις 15 Απριλίου.



Το TikTok ανήγγειλε τη σχετική αλλαγή ως εξής: "Προσεχείς αλλαγές στις διαφημίσεις: Για να παραμείνει το TikTok δωρεάν, συνεργαζόμαστε με διαφημιζόμενους για να σας εμφανίζουμε διαφημίσεις. Με βάση τις ρυθμίσεις σας, προς το παρόν βλέπετε γενικές διαφημίσεις που δεν βασίζονται σε αυτό που κάνετε στο TikTok ή εκτός. Από τις 15 Απριλίου, οι ρυθμίσεις σας θα αλλάξουν και οι διαφημίσεις που θα δείτε ενδέχεται να αρχίσουν να βασίζονται σε αυτό που κάνετε στο TikTok. Εξακολουθείτε να έχετε τον έλεγχο για το αν οι διαφημίσεις μπορούν να προσαρμοστούν περισσότερο σε εσάς βάσει δεδομένων από τους διαφημιστικούς μας συνεργάτες".

Οι αλλαγές θα εφαρμοστούν παγκοσμίως, με εξαίρεση, αρχικά, τουλάχιστον, την Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων, γνωστός και ως GDPR, δυσκολεύει την εφαρμογή αυτής της αλλαγής.

Οι διαφημίσεις στο TikTok θα εξατομικευτούν με βάση τη δραστηριότητα ενός χρήστη εντός της πλατφόρμας. Τα δεδομένα τρίτων από τους διαφημιστικούς συνεργάτες του TikTok θα χρησιμοποιηθούν επίσης για εξατομίκευση. Ωστόσο, οι χρήστες θα μπορούν να διαχειρίζονται αυτές τις ρυθμίσεις μέσω των προφίλ τους.

"Ένας από τους λόγους για τους οποίους οι ψηφιακές πλατφόρμες είναι τόσο προσβάσιμες είναι η εξατομίκευση. Εάν ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης θέλει να προσεγγίσει άτομα που τους αρέσουν οι γάτες, μπορεί να προβάλει μια διαφήμιση στο TikTok ή σε άλλη διαδικτυακή πλατφόρμα. Ομοίως, είναι πιο πιθανό να βλέπετε διαφημίσεις για προϊόντα που ίσως θέλετε να αγοράσετε. Προκειμένου οι διαφημιζόμενοι να μετρήσουν πόσο αποτελεσματικές είναι οι καμπάνιες τους, συνεργαζόμαστε με ειδικούς μέτρησης και προσφέρουμε λύσεις για τη μέτρηση της απόδοσης, σεβόμενοι παράλληλα το απόρρητο των χρηστών μας", διευκρίνησαν από το TikTok.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search