Digital Marketing

H Sleed έγινε Facebook Marketing Partner agency

Σημαντική διάκριση για τη Sleed, καθώς αποτελεί επίσημα Facebook Marketing Partner στην Ελλάδα. Η Sleed κατοχύρωσε την είσοδό της στο πρόγραμμα αυτό, καθώς κατάφερε επιτυχώς να καλύψει απαιτητικές προϋποθέσεις που είχαν τεθεί από την πλευρά του Facebook για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα συνεργατών, οι οποίες έχουν να κάνουν με την εμπειρία στη διαχείριση Facebook Ad Accounts (αριθμός και budget) και την κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης με βέλτιστο τρόπο, σύμφωνα με τα best practices του Facebook.


Μπαίνοντας πλέον στο group των Facebook Marketing Partners, η Sleed εξασφαλίζει τόσο για εκείνη όσο και για τους συνεργάτες και πελάτες της μια ευρεία γκάμα από επιπλέον οφέλη, τα οποία συντελούν σημαντικά στην καλύτερη αξιοποίηση των επιμέρους δυνατοτήτων της πλατφόρμας του Facebook.

Τα κυριότερα από αυτά είναι:

  • Dedicated αναβαθμισμένο support από την πλευρά του Facebook με agents, οι οποίοι προσφέρουν τόσο ταχύτερη αλλά και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση σε σχέση με το παρελθόν.
  • Άμεση πρόσβαση σε όλα τα νέα features & εργαλεία της πλατφόρμας αλλά και σε marketing υλικό, έτσι ώστε να μπορεί να εφαρμόζει πρώτη όλες τις καινούργιες δυνατότητες του Facebook.
  • Εξειδικευμένο εκπαιδευτικό υλικό για όλα τα μέλη της ομάδας της Sleed.

 

Η εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του Marketing Partnership program, σε συνδυασμό με το ήδη υπάρχον expertise της Digital ομάδας της Sleed, θα βοηθήσει να επιτύχουμε το μέγιστο για τους πελάτες που μας εμπιστεύονται το Social Media Ad Spent τους” δήλωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Έρχεται εντός του 2020 πρόταση για τον ψηφιακό φόρο στην Ευρώπη

Τον φόρο επί των ψηφιακών υπηρεσιών επαναφέρει άμεσα στην ατζέντα της η Ευρωπαϊκή Ένωση, μετά από την ιστορική συμφωνία για το Ταμείο Ανάκαμψης (Next Generation EU) των €750 δισ. Στον ψηφιακό φόρο, η Ένωση αναζητά έναν ίδιο πόρο, προκειμένου να χρηματοδοτήσει ένα τμήμα του φιλόδοξου “Σχεδίου Μάρσαλ”, το οποίο ενέκριναν σε μια ιστορική συμφωνία τα κράτη - μέλη της Ε.Ε.

Σύμφωνα με όσα αποφάσισε το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, από τα €750 δισ. τα €390 δισ. θα διανεμηθούν στα κράτη - μέλη μέσω επιχορηγήσεων και €360 δισ. μέσω αποπληρωτέων δανείων. Ειδικά για το πρώτο σκέλος, για την αποπληρωμή του δανείου των €390 δισ. του Ταμείου, η Ε.Ε. θα αποκτήσει νέες πηγές εσόδων.

Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Σε αυτό το πλαίσιο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει επιφορτισθεί, μεταξύ άλλων, να παρουσιάσει πρόταση για τη θέσπιση φόρου επί των ψηφιακών υπηρεσιών. Όπως ανακοινώθηκε μετά από την επίτευξη της ιστορικής συμφωνίας, η Επιτροπή θα πρέπει να έχει καταθέσει πρόταση για τον φόρο επί των ψηφιακών υπηρεσιών μέχρι τα τέλη του 2020. Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις, το μέτρο θα πρέπει να έχει εφαρμοσθεί το αργότερο μέχρι τις αρχές του 2023.

Έτερος ίδιος πόρος, που μπορεί να χρηματοδοτήσει τμήμα του Next Generation EU είναι η θέσπιση φόρου για τα μη ανακυκλώσιμα πλαστικά από τις αρχές του 2021, όπως και η θέσπιση μηχανισμού προσαρμογής στα σύνορα (ανατιμολόγηση προϊόντων, που έχουν παραχθεί μέσω πολύ ρυπογόνων διαδικασιών). Επίσης, εναλλακτικός πόρος χρηματοδότησης για το Next Generation EU θα είναι η νέα μεταρρύθμιση της αγοράς του άνθρακα. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
 
 
To Instagram λανσάρει το δικό του marketplace

Το Instagram ανακοίνωσε την ενεργοποίηση του "Instagram Shop" στο οποίο οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν αγορές από εταιρείες και δημιουργούς. Το νέο, υποτυπώδες αρχικά, marketplace που βρίσκεται στην "Εξερεύνηση", θα είναι διαθέσιμο αρχικά μόνο στις ΗΠΑ, αλλά από την εταιρεία αναφέρουν ότι θα επεκταθεί παγκοσμίως τις επόμενες εβδομάδες.

Το Instagram Shop, επιτρέπει στους χρήστες "να ανακαλύψουν τις τελευταίες τάσεις, να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις και να κάνουν προεπισκόπηση λανσαριαμάτων, όλα σε ένα μέρος", ώστε να μπορούν στη συνέχεια να περιηγηθούν και να αγοράσουν τα προϊόντα που βρίσκουν εκεί.

Οι χρήστες στις ΗΠΑ θα μπορούν να αγοράσουν ορισμένα προϊόντα, που θα έχουν ειδική σήμανση "αγοράς" απευθείας στο Instagram, χωρίς να εγκαταλείψουν την εφαρμογή.

Αργότερα μέσα στο έτος, μια νέα καρτέλα "Shop" θα εμφανιστεί μόνιμα στη γραμμή πλοήγησης, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση στο Instagram Shop. Προς το παρόν, ωστόσο, θα είναι προσβάσιμο μόνο μέσω του "Explore".

Όλες οι αγορές που θα πραγματοποιούνται θα εξυπηρετούνται από το Facebook Pay, το οποίο θα διατεθεί τις επόμενες εβδομάδες στις ΗΠΑ. Από το Instagram αναφέρουν ότι αυτή η μέθοδος πληρωμής είναι απολύτως ασφαλής, προσφέροντας ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας που επιτρέπει στους χρήστες να προσθέσουν ένα μοναδικό PIN ή τα βιομετρικά στοιχεία της συσκευής τους, δηλαδή το Touch ή το Face ID για μεγαλύτερη ασφάλεια.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Νέο 3D format στις διαφημίσεις λανσάρει παγκοσμίως η Google

Η Google ανακοίνωσε την κυκλοφορία της νέας μορφής διαφήμισης "3D Swirl" σε όλους τους πελάτες των διαφημίσεων Display και Video 360. Μετά από μήνες δοκιμών, με τη συμμετοχή διεθνών brands όπως η Adidas, η Belvedere Vodka και η Nissan, η Google ανακοίνωσε ότι το νέο διαφημιστικό format είναι πλέον διαθέσιμο για όλους.

Το Swirl είναι μια μικρή επανάσταση στη διαδικτυακή διαφήμιση, αφού παρέχει στους διαφημιζόμενους την ευκαιρία να προβάλλουν προϊόντα σε 3D, σε κινητές συσκευές.

"Ο νέος τύπος διαφήμισης επιτρέπει στα brands να απεικονίζουν αλλαγές στη συμπεριφορά, την απόδοση της νέας τεχνολογίας, τις μοναδικές δυνατότητες του προϊόντος και πολλά άλλα", αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της Google. "Τα brands διαπιστώνουν μεγάλη επιτυχία χρησιμοποιώντας διαφημίσεις Swirl για διάφορους στόχους στις καμπάνιες τους. Συμπεριλαμβάνεται η αύξηση της προσοχής με την προβολή των χαρακτηριστικών του προϊόντος, η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και η παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας για κινητά", αναφέρεται επίσης στην ανακοίνωση.

Google BlogPost Adidas V001 1

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Τη Sleed επέλεξαν τα "Λητώ" για τη digital παρουσία των brands τους

Η νέα συνεργασία περιλαμβάνει τη διαμόρφωση της digital στρατηγικής, αλλά και τη διαχείριση όλων των digital καναλιών (Google, Facebook, Instagram) των brands Λητώ και Okaidi Greece.


Η Sleed αναλαμβάνει όλες τις ενέργειες branding και performance των δύο βρεφικών και παιδικών eshops. Μέσα από τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου, στοχευμένων ενεργειών digital marketing και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, στόχος της Sleed είναι η επικοινωνία και η προώθηση των δύο eshops, ώστε να γίνουν η πρώτη σκέψη των νέων γονιών για τις ανάγκες των μικρών τους!

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 



3 τεχνικές email marketing που ενισχύουν τις αυθόρμητες αγορές

Το email marketing είναι και θα παραμείνει ένα από τα σημαντικότερα μέσα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Μέσω του email, όχι μόνο αυξάνετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, αλλά και τις πωλήσεις σας, είτε αυτές μπορούν να πραγματοποιηθούν online, δηλαδή στο e-shop σας, είτε στο φυσικό σας κατάστημα.

Σημαντικό όμως κομμάτι των αγορών που κάνουν οι πελάτες σας είναι οι λεγόμενες αυθόρμητες αγορές ή αλλιώς παρορμητικές αγορές. Στα αγγλικά, θα συναντήσετε τους όρους impulse purchase ή impulse buying. Τι είναι, όμως, οι αυθόρμητες αγορές;

Οι αυθόρμητες αγορές συμβαίνουν, όταν ο καταναλωτής βιώνει μια ξαφνική και δυνατή επιθυμία να αγοράσει κάτι αμέσως.

Πρόκειται, δηλαδή, για αγορές που δεν έχει προγραμματίσει να κάνει αλλά τις αποφασίζει επί τόπου, εκείνη δηλαδή τη στιγμή που βλέπει το προϊόν, το οποίο τις περισσότερες φορές συνοδεύεται από μια δελεαστική προσφορά.

Για παράδειγμα, δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός πως σε πολλά σουπερμάρκετ οι σοκολάτες, οι τσίχλες, οι καραμέλες και άλλα παρόμοια είδη τοποθετούνται κοντά στα ταμεία, ακριβώς για να ενισχύσουν τις αυθόρμητες αγορές των πελατών τους.

Αξίζει να σημειώσουμε, πως οι αυθόρμητες αγορές καταλαμβάνουν το 40% των συνολικών αγορών που γίνονται online, δηλαδή στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Λαμβάνοντας υπόψη αυτό το στοιχείο, καταλαβαίνει κανείς πόσο σημαντικό είναι να προσαρμόσετε τα emails σας, έτσι ώστε να παρακινούν τους συνδρομητές σας σε αυθόρμητες αγορές.

Ποιες τεχνικές email marketing μπορείτε να ακολουθήσετε;

Επειδή ακριβώς ο στόχος σας είναι να προκαλέσετε στον καταναλωτή αυτή την ξαφνική και έντονη επιθυμία να αποκτήσει αμέσως το προϊόν ή την υπηρεσία σας, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε προσφορές στις οποίες δε θα μπορεί να αντισταθεί και να προσπεράσει τόσο εύκολα.

1. Έκτακτες προσφορές (flash sales)

Οι έκτακτες προσφορές (flash sales) είναι προσφορές που ισχύουν για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα, ενδεχομένως για λίγες μέρες ή για λίγες ώρες. Τέτοιου είδους προσφορές λειτουργούν καλύτερα όταν η έκπτωση είναι μεγαλύτερη από οποιαδήποτε συνηθισμένη σας email καμπάνια με προσφορές. Αν για παράδειγμα η έκπτωση σας σε προηγούμενα προωθητικά email ήταν στο 20%, δοκιμάστε αυτή τη φορά το 35% για τις flash sales.

Και με ποιους τρόπους θα προωθήσετε τέτοιες προσφορές στα email σας;

Α) Προσθέστε την προσφορά στο θέμα του email σας

Για να πετύχει αυτή η τεχνική περιγράψτε την έκπτωση ή την προσφορά σας στο θέμα του email σας, αναφέροντας την χρονική διάρκεια της προσφοράς (πότε ξεκινάει-πότε τελειώνει) και το ποσοστό της έκπτωσης (π.χ. 30%).

Επίσης, είναι καλό να συμπεριλάβετε λέξεις όπως δωρεάν, έκπτωση, προσφορά, κουπόνι αλλά και να δώσετε το αίσθημα του επείγοντος (π.χ. Η προσφορά λήγει σε 5 ώρες).

Διαβάστε εδώ με ποιες άλλες ψυχολογικές τεχνικές μπορείτε εύκολα να εφαρμόσετε στα email σας για να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα και συνεπώς περισσότερες πωλήσεις!

Β) Στείλτε ένα δεύτερο email υπενθύμισης σε αυτούς που δεν έκαναν ακόμα κάποια αγορά, αλλά άνοιξαν το πρώτο email σας.

Τα email υπενθύμισης είναι μια πολύ καλή τακτική, ειδικότερα στην περίπτωση που τελειώνει κάποια προσφορά, καθώς μπορούν να ωθήσουν τους καταναλωτές να κάνουν αυθόρμητες αγορές της τελευταίας στιγμής.

Δείτε τις υπόλοιπες τεχνικές email marketing στο emailsystem.app.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Project Agora One Video: Yπηρεσία διαφήμισης video με χρέωση βάσει αποτελεσμάτων

Το Project Agora παρουσιάζει το “One Video”, τη νέα υπηρεσία διαφήμισης video για όλες τις οθόνες, με χρέωση αποκλειστικά βάσει αποτελεσμάτων. Με το One Video, τα brands επενδύουν μόνο σε αυτό που έχει πραγματική αξία: το πλήρες, απρόσκοπτο ενδιαφέρον του κάθε καταναλωτή που παρακολουθεί ολόκληρο το video τους (Cost per Completed Video View). 

Οι καμπάνιες One Video προσαρμόζουν για λόγους ευκολίας τo ίδιo δημιουργικό asset σε κινητό, tablet και desktop, στο περιβάλλον των πιο αναγνωρισμένων και προσεκτικά επιλεγμένων ψηφιακών εκδοτών στην Ελλάδα, εξασφαλίζοντας, έτσι, τη μέγιστη απόδοση. Το video παίζει μόνο όταν βρίσκεται σε πλήρη προβολή στην οθόνη. Με αυτόν τον τρόπο, όλες οι ολοκληρωμένες προβολές είναι εγγυημένα και εξ ορισμού 100% viewable.

Ένα από τα πρόσφατα παραδείγματα διαφημιζόμενου που χρησιμοποίησε με μεγάλη επιτυχία το One Video, είναι η Mazda. Στο πλαίσιο της προώθησης του μοντέλου Mazda 3, η Mazda επέλεξε το One Video για να επικοινωνήσει με το αγοραστικό κοινό και να δημιουργήσει ενθουσιασμό και αναμονή για το νέο μοντέλο. Η καμπάνια συνδυάζοντας τη δύναμη του video με την ακρίβεια της στόχευσης του Project Agora είχε μεγάλη ανταπόκριση με 7 στους 10 καταναλωτές, στους οποίους εμφανίστηκε το video, να το παρακολούθούν μέχρι την ολοκλήρωσή του.

Το Project Agora αναλαμβάνει πλήρως τη διαδικασία διαχείρισης των καμπανιών One Video ώστε να φέρει το εγγυημένο αποτέλεσμα, δίνοντας δυνατότητα επιλογής στα brands να χρησιμοποιήσουν αν επιθυμούν, οποιαδήποτε τρίτη εταιρία μέτρησης για την παρακολούθηση της απόδοσης σε πραγματικό χρόνο.

Δείτε περισσότερα εδώ: https://bit.ly/3fcIvrP

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μoιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα στο Viber διαθέσιμα και στην Ελλάδα

Η Rakuten Viber, η εταιρεία πίσω από μία από τις κορυφαίες εφαρμογές στον κόσμο για δωρεάν και εύκολη επικοινωνία παρουσιάζει τα πολυαναμενόμενα «αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα», που είναι πλέον διαθέσιμα σε όλες τις προσωπικές συνομιλίες.

Μέχρι σήμερα ήταν μια λειτουργία που έβρισκε κανείς στις μυστικές συνομιλίες, αλλά πλέον όλοι οι χρήστες θα μπορούν να βάζουν χρονοδιακόπτη για δευτερόλεπτα, λεπτά, ώρες ή ακόμη και ημέρες, όταν στέλνουν κάποιο κείμενο, φωτογραφία, βίντεο ή οποιοδήποτε άλλο τύπο αρχείου. Η αντίστροφη μέτρηση μέχρι την διαγραφή του περιεχομένου ξεκινά αυτόματα από τη στιγμή που ο παραλήπτης δει το απεσταλμένο μήνυμα. Η νέα λειτουργία ισχυροποιεί τη θέση του Viber ως της πιο ασφαλούς εφαρμογής για αποστολή μηνυμάτων.

Για να στείλει ένα αυτοκαταστρεφόμενο μήνυμα, ο χρήστης πρέπει:

  • Να πατήσει στο εικονίδιο του ρολογιού, στο κάτω μέρος της συνομιλίας, και να επιλέξει το χρόνο μέχρι τη διαγραφή του μηνύματος.
  • Να πληκτρολογήσει και να στείλει το μήνυμα στον παραλήπτη.

Το Viber έχει αποδείξει τη δέσμευσή του να προστατεύσει την ιδιωτικότητα στην ως τώρα ιστορία του. Σε μια σειρά από καινοτομίες όσον αφορά τις εφαρμογές μηνυμάτων, το Viber πρώτο παρουσίασε την επιλογή «διαγραφή μηνύματος» το 2015, έφερε την κρυπτογράφηση end-to-end το 2016 σε κάθε συνομιλία και τις κρυφές και μυστικές συνομιλίες το 2017. Πλέον, στο πλαίσιο της ίδιας δέσμευσης, ανακοινώνει και τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα σε όλες τις συνομιλίες. Η νέα λειτουργία περιέχει και ειδοποίηση λήψης screenshot από τον παραλήπτη.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=oJ39KOjie-E"]

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στις ΗΠΑ σκέφτονται να απαγορέψουν το TikTok και άλλα 58 κινέζικα app

Οι Ηνωμένες Πολιτείες εξετάζουν το ενδεχόμενο απαγόρευσης του TikTok για λόγους εθνικής ασφάλειας, σύμφωνα με τον Υπουργό εξωτερικών Mike Pompeo. Το ενδεχόμενο της απαγόρευσης αφορά το TikTok και ακόμα 58 εφαρμογές από την Κίνα. Η ανακοίνωση έγινε από τον υπουργό Εξωτερικών Mike Pompeo κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στο Fox News τη Δευτέρα.

Ήδη, η Ινδία, που είναι η μεγαλύτερη αγορά για το TikTok εκτός της Κίνας, απαγόρευσε συνολικά 59 κινέζικες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένου του TikTok.

Σε απάντηση στα σχόλια του Mike Pompeo, εκπρόσωπος του TikTok δήλωσε: "Στο TikTok ηγείται ένας Αμερικανός Διευθύνοντας Σύμβουλος, με εκατοντάδες υπαλλήλους και κορυφαία στελέχη σε θέματα ασφάλειας, προϊόντων και δημόσιας πολιτικής εδώ στις ΗΠΑ. Η μεγαλύτερη προτεραιότητά μας είναι η προώθηση μιας ασφαλούς εφαρμογής στους χρήστες μας. Ποτέ δεν παρείχαμε δεδομένα χρηστών στην κινεζική κυβέρνηση, ούτε θα το κάναμε αν μας ζητούσαν".

Φυσικά, η ενδεχόμενη απαγόρευση του TikTok θα ωφελήσει το Facebook που έχει το δικό του TikTok κλώνο, το Instagram Reels.

ΕΙκόνα: Kon Karampelas, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Δωρεάν καταχωρήσεις προϊόντων στα αποτελέσματα Google search

Η Google προχώρησε σε μία σημαντική κίνηση για την οποία είχε δεσμευτεί από τον Απρίλιο, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι τα αποτελέσματα προϊόντων στην καρτέλα "Αγορές" αποτελούνται, πλέον, κυρίως από δωρεάν καταχωρήσεις. Τώρα, η εταιρεία φέρνει επίσης δωρεάν καταχωρήσεις στην κύρια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης, αρχικά στην αγορά των ΗΠΑ, ενώ σταδιακά το χαρακτηριστικό θα επεκταθεί και στον υπόλοιπο κόσμο.

Οι δωρεάν καταχωρήσεις στα αποτελέσματα Google search θα εμφανίζονται σε ένα ειδικό πλαίσιο "γνωριμίας" προϊόντων, που εμφανίζει επιλογές αγοράς για τα αντικείμενα που ψάχνουν οι χρήστες - και αυτές οι καταχωρήσεις θα είναι δωρεάν.

Το νέο αυτό χαρακτηριστικό ξεκινησε πρώτα για κινητές συσκευές και θα ακολουθήσουν οι desktop πλατφόρμες. Όσον αφορά στις διαφημίσεις στο section των Αγορών, θα εμφανίζονται ξεχωριστά στο επάνω μέρος της σελίδας, με παρόμοια σήμανση με τις άλλες ενότητες διαφημίσεων της Google.

Όπως σημειώνει στο σχετικό blogpost του, ο Bill Ready, Πρόεδρος Ηλεκτρονικού Εμπορίου της Google, το να εμπλουτιστούν τα προϊοντικά αποτελέσματα στις Αγορές με δωρεάν καταχωρήσεις, έχει ήδη προκαλέσει σημαντική αύξηση στο user engagement, μέσω κλικ αλλά και impressions. Οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών επωφελούνται από αυτήν την αυξητική επισκεψιμότητα, ιδιαίτερα οι μικρομεσαίες, ενώ φαίνεται ότι αυτές οι αλλαγές θα βοηθήσουν στη δημιουργία τζίρου δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως, για λιανεμπόρους και brands στις ΗΠΑ. Τώρα, φέρνουμε δωρεάν καταχωρήσεις στην κύρια σελίδα αποτελεσμάτων Αναζήτησης στις ΗΠΑ, βοηθώντας τους αγοραστές να επιλέξουν τα προϊόντα και τους πωλητές που θα τους εξυπηρετήσουν καλύτερα, από την ευρύτερη ποικιλία επιλογών.

Μένει να δούμε πότε θα επεκταθεί το νέο αυτό χαρακτηριστικό και στις υπόλοιπες αγορές ανά τον κόσμο.

Εικόνα: jay88ld0, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search