Digital Marketing

H DigitalWise αναλαμβάνει την επικοινωνία της Oriflame

Η DigitalWise ξεκίνησε συνεργασία με τη γνωστή εταιρία καλλυντικών Oriflame για την ψηφιακή επικοινωνία του brand. H Oriflame είναι μια Σουηδική εταιρία προϊόντων περιποίησης και μακιγιάζ με περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο της.

Η εικόνα του brand έχει χτιστεί σε άρρηκτη σχέση με την έννοια του wellness, δηλαδή την ευεξία, την ισορροπία και την αρμονία σώματος, πνεύματος και εμφάνισης, που στην περίοδο της καραντίνας αποτελεί hot topic και προτεραιότητα για πολύ κόσμο. Με αφορμή λοιπόν, το γενικό lockdown για τον COVID-19, η DigitalWise προχώρησε στo σχεδιασμό & υλοποίηση της καμπάνιας #ΕίμαστεΣπίτι_ΕίμαστεΜαζί, για τις ανάγκες της οποίας σχεδιάστηκε λογότυπο και microsite.

Η καμπάνια στο σύνολό της περιλαμβάνει videos, social media live streaming σε συνεργασία με influencers και επαγγελματίες υγείας και ομορφιάς, καθώς και φιλανθρωπικό bazaar σε συνεργασία με ΜΚΟ. Βασίζεται εξ ολοκλήρου στις αρχές που διέπουν την Oriflame, ενώ ταυτόχρονα επικοινωνεί στο κοινό με αισιόδοξο και motivational ύφος, χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές, ώστε να διατηρήσει τον έλεγχο της καθημερινότητάς του.

Στόχος της DigitalWise είναι η αύξηση του brand loyalty και των conversions στο κοινό της Oriflame, διατηρώντας τις θεμελιώδεις αξίες του brand, που είναι η ομαδικότητα, το πνεύμα και το πάθος. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η εταιρία έχει αναλάβει την above the line και digital επικοινωνία, η οποία περιλαμβάνει paid media, συμβουλευτική, μηνιαίο πλάνο των social media, newsletters, καθώς και διαχείριση του community.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Email "εναντίον" μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βασίζονται στο email για τις λειτουργίες τους, όπως το μήνυμα καλωσορίσματος, επιβεβαίωσης, αλλαγής του κωδικού κτλπ. Εξάλλου, είναι απαραίτητο να έχεις διεύθυνση email για να μπορέσεις να εγγραφείς είτε στο Facebook είτε στο twitter κ.α.

Παγκοσμίως, 2,6 δισεκατομμύρια χρήστες έχουν email, αριθμός διπλάσιος από τους ενεργούς χρήστες τη μέρα του twitter και του facebook μαζί. Αυτό μας δείχνει την ευκαιρία για τους marketers να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις τους μέσω αποστολής newsletter. Εξάλλου, το email είναι κατά 40 φορές πιο αποτελεσματικό στο να βρείτε νέο πελάτη απ’ ότι τα social media.

Η μεγαλύτερη διαφορά τής αποστολής ενός email από μια δημοσίευση στα social media, είναι ότι το μήνυμα μας θα το λάβουν σχεδόν όλοι οι εγγεγραμμένοι χρήστες ενώ στην άλλη περίπτωση όχι. 

Εκμεταλλευτείτε τα social media

Το ιδανικότερο είναι να χρησιμοποιούμε τα social media ως έναν έξτρα τρόπο προβολής κι όχι να αντικαταστήσει τις email καμπάνιες μας. Θυμηθείτε το MySpace, είναι μία απόδειξη ότι ακόμα και τα δημοφιλέστερα social media μέσα μπορεί να εγκαταλειφθούν με τον καιρό.

Παρόλο που τα social media έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους, είναι αδιαμφισβήτητο ότι πρόκειται για ένα επαναστατικό και μοντέρνο εργαλείο προώθησης. Και ακόμα καλύτερα, είναι πολύ εύκολο να συνδυαστεί με το email. Μπορείτε κάλλιστα στην υπογραφή σας στο newsletter σας, να συμπεριλάβετε links προς τους social media λογαριασμούς σας.

Επιπρόσθετα, τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης είναι ιδανικά στο να έρχεστε σε επαφή με το κοινό σας με άμεσο τρόπο. Το email marketing θα βοηθήσει να ισχυροποιηθεί αυτή η σχέση, τόσο βραχυπρόθεσμαόσο και μακροπρόθεσμα.

Επικεντρωθείτε και στα δύο

Το να δραστηριοποιηθείτε και στο email marketing και στα social media μπορεί να είναι δύσκολο και χρονοβόρο, όμως αυτά τα δύο μπορούν να πάνε χέρι-χέρι.
Εξάλλου, και τα δύο αποτελούν εργαλεία πολύ δυνατά που στοχεύουν σε αλληλεπίδραση με τους υποψήφιους πελάτες και πωλήσεις.

Θα πρέπει όμως να υπάρχει μια ισορροπία ανάμεσα στα δύο εργαλεία αυτά και να μην ανταγωνίζεται το ένα το άλλο. Όταν επιτευχθεί η ισορροπία αυτή, τότε θα μεγιστοποιήσετε τα κέρδη από τη χρήση τους και την επισκεψιμότητά σας.

Πηγή: emailSystem

Εικόνα: talha khalil, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Στη Sleed η online επικοινωνία της Schneider Electric Ελλάδας

Στη Sleed ανέθεσε η Schneider Electric Greece το σχεδιασμό και τη διαχείριση της digital παρουσίας της. Η Sleed θα υποστηρίξει ολιστικά τις digital ανάγκες της Schneider Electric, χαρακτηριστικά σε σκέλη όπως, η διαχείριση των ελληνικών social media καναλιών του Facebook, του Linked In και του YouTube, η διαχείριση των digital καμπανιών και των διαφημίσεων σε όλα τα digital κανάλια και η δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου, τόσο για την Ελλάδα όσο και για τη Νοτιανατολική Ευρώπη, για το brand της APC by Schneider Electric.

Στόχος μας είναι να συστήσουμε και να προωθήσουμε πλέον και digitally στο κοινό, τις πρωτοπόρες λύσεις και προτάσεις που προσφέρει η Schneider Electric, πάντα με γνώμονα τα core values της εταιρείας όπως το efficiency & το sustainability’’, δήλωσε ο Αλέξανδρος Κόσσυβας-Digital Marketing Manager στη Sleed.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δωρεάν διάθεση της εφαρμογής TruthNest από την Athens Technology Center

H Athens Technology Center (ATC) διαθέτει δωρεάν την εφαρμογή TruthNest , ένα ολοκληρωμένο εργαλείο Twitter analytics, που υποστηρίζει την αναγνώριση αληθινών influencers αλλά και τον εντοπισμό trolls και bots μέσω ενδελεχούς ανάλυσης (profiling) ενεργών λογαριασμών Twitter.

Η εφαρμογή παρέχει πλήρη στατιστική ανάλυση Ανοιχτών Δεδομένων (Open Data), μέσα από ποικιλία δεικτών (KPIs) σχετικών με τη δραστηριότητα (activity), το δίκτυο (network) και την επιρροή (influence) λογαριασμών Twitter. Για την παραγωγή των δεικτών αυτών αξιοποιήθηκε τόσο η πολύχρονη εμπειρία της η Athens Technology Center (ATC) στο χώρο των ΜΜΕ όσο και τεχνικές ανάλυσης κοινωνικών δικτύων (social media analytics) με χρήση τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη (artificial intelligence), η σημασιολογική ανάλυση (semantic analysis) και η δυναμική δικτύων (network dynamics).

Αναλυτικότερα, η ATC εδώ και χρόνια έχει θέσει την εκτεταμένη εμπειρία της σε τεχνολογίες συσσώρευσης περιεχομένου και ανάλυσης στην υπηρεσία της ευρύτερης προσπάθειας αντιμετώπισης του φαινομένου της παραπληροφόρησης, αναπτύσσοντας σχετικά εργαλεία. Στο πλαίσιο αυτό, η εφαρμογή TruthNest, η οποία ξεκίνησε να αναπτύσσεται στα πλαίσια χρηματοδοτούμενων ερευνητικών προγραμμάτων από την ΕΕ (Βραβείο Κοινού στο διαγωνισμό Innovation Radar 2017), έχει φτάσει σε ένα ώριμο επίπεδο λειτουργικοτήτων, ώστε να δοθεί για ευρεία χρήση στα μέλη της Open-Source Intelligence (OSINT) κοινότητας. Οι ενδιαφερόμενοι αρκεί να επισκεφθούν το app.truthnest.com και να κάνουν login με τον Τwitter λογαριασμό τους.

Παράλληλα, υπενθυμίζεται πως η ATC έχει αναπτύξει, από κοινού με την Deutsche Welle (DW), την πλατφόρμα Truly Media, προκειμένου να υποστηρίξει την αξιολόγηση του βαθμού εγκυρότητας του περιεχομένου που μοιράζεται μέσω των κοινωνικών δικτύων. 

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Στη Sleed ανέθεσε η Affidea την επιμέλεια της Digital παρουσίας της

Τη δική της υπογραφή βάζει η Sleed στα πλαίσια της συνεργασίας με την Affidea, αναλαμβάνοντας όλη τη διαχείριση των Digital Marketing ενεργειών της, ακολουθώντας στενά τις εξελίξεις αυτής της περιόδου.

Η Affidea Ελλάδος είναι η ελληνική θυγατρική εταιρεία της Affidea, ενός από τους μεγαλύτερους επενδυτές και παρόχους στον κλάδο των υπηρεσιών υγείας στην Ευρώπη, με 280 κέντρα σε 16 χώρες.

Η Sleed μέσα από αυτή τη συνεργασία, έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής της Affidea για την παρουσία της στα social media, συμπεριλαμβανομένου του media buying, της ανάπτυξης πρωτότυπου περιεχομένου και του community management.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη νέα συνεργασία που έχει ξεκινήσει με την Affidea. Είναι μεγάλη πρόκληση για εμάς να διαμορφώσουμε την online επικοινωνία του μεγαλύτερου παρόχου στον κλάδο υπηρεσιών υγείας με το κοινό του, λαμβάνοντας πάντα υπόψη την ιδιαιτερότητα της περιόδου που διανύουμε. Συζητώντας τους στόχους που θέλουν να πετύχουν και μεταφράζοντάς τους με digital όρους, φροντίζουμε να ανανεώνουμε τη digital παρουσία τους με περιεχόμενο ποιοτικό και επίκαιρο’’, ανέφερε ο Αλέξανδρος Κόσσυβας -Digital Marketing Manager στη Sleed.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
 
 
Αύξηση κατά 4% για την online διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα

Ενδείξεις βελτίωσης και ανάσχεσης της αρνητικής μεταβολής του προηγούμενου έτους αποτυπώνει το 2019 η display διαφήμιση στην Ελλάδα, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 4% έναντι του 2018, οπότε η δαπάνη είχε αρνητικό πρόσημο (-3%) σε σχέση με το 2017.

Σε επίπεδο απόλυτων αριθμών, η display δαπάνη επέστρεψε το 2019 στις επιδόσεις του 2017, καθώς διαμορφώθηκε στα €64,6 εκατομμύρια. έναντι €62,1 εκατ. το 2018. Πάντως, όπως εκτιμά ο ΙΑΒ Hellas, δυστυχώς, το 2020 η τάση αυτή ανεστάλη από την έλευση του Covid-19.

Σύμφωνα με το ετήσιο report Adex Hellas 2019, που εκδίδει βάσει των στοιχείων, τα οποία συλλέγει από τα μέλη του, ο ΙΑΒ Hellas (ψηφιακούς εκδότες, media agencies και διαφημιστικά δίκτυα), η αυξητική αυτή τάση είναι ενθαρρυντική, δεδομένου ότι η έρευνα  αποτυπώνει τα διαφημιστικά έσοδα από 14 επιμέρους εκδότες (publishers) και δίκτυα (network) έναντι 16 μελών για την αντίστοιχη μελέτη του 2018. Πιο αναλυτικά, οι εκδότες και τα δίκτυα, που παρείχαν στοιχεία στην έρευνα, διαχειρίζονται 82 επιμέρους sites το 2019, έναντι 107 sites το 2018 και 125 το 2017.

Το συγκεκριμένο report δεν εμπεριέχει τη διαφημιστική δαπάνη σε Programmatic, Google και Social media, η οποία αθροιζόμενη με το Display παρέχει μια πιο πλήρη εικόνα της ψηφιακής επένδυσης στην Ελλάδα. 

Το μερίδιο του video ανήλθε σε 7,2% (€4.677.473), συμβάλλοντας σημαντικά στη συνολική αύξηση, σε σχέση με το 2018 στο οποίο η σχετική επένδυση ανήλθε στα €3.236.691 (5,2%).

Επίσης, σημαντική συμβολή στην αύξηση είχαν τα κονδύλια προεκλογικών καμπανιών την περσινή χρονιά, που ανήλθαν συνολικά σε €2,35 εκατ. 

ETOΣ

ΔΑΠΑΝΗ (σε εκ €)

ΜΕΤΑΒΟΛΗ %

2014

79,3

+5,5

2015

68,3

-13

2016

77,2

+12,7

2017

64

-4,5

2018

62,1

-3

2019

64,6

+4

Πηγή: ΙΑΒ Ηellas

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

Εικόνα:Kaboompics, Pexels

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Νέα Native Content λειτουργία από το Project Agora

Μια νέα λειτουργία, το “Explore More”, προσθέτει το Project Agora κάτω από τις υπηρεσίες Native Content για ψηφιακούς εκδότες.

Το Explore More παρέχεται σε συνεργασία με την Taboola, την κορυφαία παγκοσμίως εταιρία native περιεχομένου, της οποίας το Project Agora είναι αποκλειστικός συνεργάτης σε 25 αγορές στην Κεντρική Ανατολική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Η νέα λειτουργία αυξάνει το χρόνο παραμονής και τα pageviews για τους επισκέπτες που φτάνουν σε ένα website από Social Media και apps, μέσω κινητού ή tablet. Το Explore More δημιουργεί ευκαιρίες κατανάλωσης περιεχομένου πριν την έξοδο του επισκέπτη από το site, προβάλλοντας συναφείς προτάσεις.

Οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές, τόσο σε smartphone όσο και σε tablet. Φέρνει κατά μέσο όρο 60% αύξηση RPM (έσοδα ανά 1000 pageviews) και 100% αύξηση organic CTR σε smartphone και 45% αύξηση RPM και 30% αύξηση organic CTR σε tablet.

Η ενεργοποίηση στο website είναι εξαιρετικά εύκολη και γρήγορη, για τους εκδότες που συνεργάζονται ήδη με το Project Agora. Η εξειδικευμένη ομάδα του Project Agora αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία, χωρίς να απαιτείται καμία ενέργεια από την πλευρά του εκδότη και τα αποτελέσματα είναι αισθητά και γρήγορα ορατά.

Περισσότεροι από 64 εκδότες με τους οποίους συνεργαζόμαστε στην Ελλάδα, όπως το protothema.gr και το star.gr, έχουν εφαρμόσει ήδη το Explore More στα mobile websites τους, βλέποντας αμέσως διαφορά. Στη μάχη των εκδοτών να διατηρήσουν τους επισκέπτες τους όσο το δυνατόν περισσότερο στο site τους και να αυξήσουν τα διαφημιστικά τους έσοδα, το Explore More αποτελεί μια αυτονόητη επιλογή που αποδίδει αμέσως σε έσοδα και χρόνο παραμονής”, σημείωσε η Μάγδα Βαφοπούλου, Product Manager του Project Agora για Native Content & Advertising Solutions.  

Μάθετε περισσότερα εδώ: https://bit.ly/2YFuCwD

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Εάν θέλεις ένα ξεχωριστό e-shop, θέλεις branding!

Αν αναρωτιέσαι εάν οι εταιρείες και τα προϊόντα έχουν προσωπικότητα, η απάντηση είναι “φυσικά”, αρκεί κάποιος να έχει φροντίσει να χτίσει, να καλλιεργήσει και να επικοινωνήσει αυτή την προσωπικότητα. Και ναι, σωστά μάντεψες, αυτή η διαδικασία είναι το branding!

Το αποτέλεσμα του branding

Πριν ξεκινήσουμε να μιλάμε για το τι είναι το branding, για να καταλάβεις το αποτέλεσμα του branding, σου προτείνω να επισκεφτείς τα sites τριών ή τεσσάρων εταιρειών με το ίδιο αντικείμενο. Πάρε για παράδειγμα παιδικά ρούχα. Θα παρατηρήσεις πως η εικόνα που προβάλει το καθένα είναι διαφορετική. Άλλα απευθύνονται στη μητέρα που θέλει value for money. Άλλα στην μητέρα που θέλει να δει τα παιδιά της ντυμένα ως πριγκιπόπουλα και άλλα ως σταρ του Hollywood!

Τα ίδια ισχύουν σε όλες τις αγορές και σε όλα τα προϊόντα, ακόμη και σε αυτά της λαϊκής, που κάποτε αποτελούσε το κλασικό παράδειγμα των αδιαφοροποίητων προϊόντων, όπου το αυγό στον πάγκο Α ήταν ίδιο με το αυγό στον πάγκο Β. Τώρα το αυγό Α είναι βιολογικό, οι κότες που το γεννούν ταΐζονται με συγκεκριμένες τροφές, είναι ελευθέρας βοσκής, τις κοιμίζουν με Μότσαρντ και άλλα χαρακτηριστικά, που κάνει το αυγό Α να διαφέρει από το αυγό Β.

Και γιατί πρέπει να κάνουμε τη μάρκα μας να φαίνεται διαφορετική; Δεν αρκεί να είμαστε απλά ένα καλό προϊόν;

Aν προσπαθήσεις να ανταγωνιστείς με βάση τα χαρακτηριστικά, αργά ή γρήγορα τα χαρακτηριστικά, είτε θα πάψουν να είναι τόσο σημαντικά γιατί θα τα προσφέρουν όλοι (ηλεκτρικά παράθυρα στα αυτοκίνητα), είτε θα βρεθεί κάποιος ανταγωνιστής που θα τα προσφέρει φθηνότερα. Και τότε θα πρέπει να δημιουργήσεις νέα χαρακτηριστικά, ή να πέσεις στην παγίδα του να ανταγωνιστείς με βάση την τιμή. Αυτό που δεν μπορεί να αντιγράψει ο ανταγωνισμός, είναι το πώς κάνεις τον καταναλωτή να αισθάνεται για το προϊόν σου και όταν χρησιμοποιεί το προϊόν σου.

Τι είναι λοιπόν το branding;

Είναι η διαδικασία με την οποία δημιουργούμε την ιστορία και την εικόνα μιας μάρκας, έτσι ώστε ο καταναλωτής να την αντιληφθεί με τρόπο που θα την κάνει ξεχωριστή στο μυαλό του από τις μάρκες του ανταγωνισμού και θα τον κάνει να καταλάβει πως η χρήση της συγκεκριμένης μάρκας θα τον ωφελήσει – όχι μόνο χρηστικά αλλά και συναισθηματικά. Πως θα αισθανθεί, δηλαδή, όταν χρησιμοποιεί το προϊόν.

  • “Είμαι πετυχημένος επαγγελματικά και οδηγώ το αυτοκίνητο Χ το οποίο είναι για τους καλύτερους business men”
  • “Είμαι μια μητέρα που θέλει για το παιδί της το καλύτερο, αλλά ταυτόχρονα νοιάζομαι και για την κλιματική αλλαγή, γι’ αυτό αγοράζω το προϊόν Ψ το οποίο δεν έχει συντηρητικά και παρασκευάζεται με τρόπο ώστε να μην επιβαρύνει το περιβάλλον”.
  • “Είμαι μια γυναίκα πετυχημένη που θέλει για το χώρο εργασίας της την καλύτερη ποιότητα, το καλύτερο και αναγνωρίσιμο design, γι’ αυτό επιπλώνω το γραφείο μου από το Ζ eshop”

Καταλαβαίνετε φυσικά, πως τα παραπάνω ο καταναλωτής δεν τα δηλώνει, τα αισθάνεται. Πως όμως δημιουργούμε αυτή την εικόνα, αυτή την ιστορία; Όπως και κάθε ιστορία, έτσι και η ιστορία της μάρκας μας έχει κάποια συστατικά.

  • Οφέλη - πρακτικά και συναισθηματικά
  • Αξίες - με τις οποίες θα ταυτιστεί ο καταναλωτής, γιατί θέλει να τις μοιραστεί ή τις μοιράζεται ήδη με τη μάρκα μας
  • Προσωπικότητα - στην οποία ο καταναλωτής βλέπει την δική του προσωπικότητα ή αυτή που θέλει να προβάλει
  • Συγκεκριμένο κοινό στο οποίο απευθύνεται (αλίμονο αν μια μάρκα είναι για όλους, ούτε η Coca Cola πλέον δεν στοχεύει σε όλη την αγορά με το ίδιο προϊόν)

Έχει επίσης και τα συστατικά του προϊόντος: το όνομα, το λογότυπο, τα χαρακτηριστικά. Και αν πρόκειται για υπηρεσίες έχουμε ακόμη διαδικασίες, προσωπικό, το περιβάλλον στο οποίο θα “καταναλώσει” ο πελάτης την υπηρεσία. Και φυσικά, εμπεριέχει και τις επιλογές του marketing manager για την τιμή, τα κανάλια διανομής, το ύφος, το δημιουργικό και τα μέσα της διαφήμισης.

Και πως όλα αυτά “κολάνε” με το site και το e-shop μου;

Το site και το e-shop που “στεγάζει” τη μάρκα σου θα πρέπει να κάνει δύο πράγματα γι’ αυτήν: να επιβεβαιώνει και να ενδυναμώνει την ιστορία και την εικόνα της στο μυαλό του επισκέπτη. Καλύτερα ακόμη, θα πρέπει να “λέει” και αυτό την ίδια ιστορία.

Για να οπτικοποιήσω τι θέλω να πω, φαντάσου λίγο το IKEA και τους ανταγωνιστές του όπως ήταν πριν μερικά χρόνια (γιατί τώρα έχουν καταλάβει πως παίζεται το παιχνίδι στο μυαλό του καταναλωτή). Το ΙΚΕΑ είχε πάντα χώρους όπου τα προϊόντα “έκτιζαν” μια εικόνα: την εικόνα ενός δωματίου ενός σπιτιού. Οι ανταγωνιστές του ΙΚΕΑ είχαν τα προϊόντα στα ράφια ή σε παράταξη και δεν δημιουργούσαν συναισθήματα.

Το ίδιο γίνεται και με ένα e-shop. Ποιο από τα δυο θέλεις να έχεις; Αυτό που δημιουργεί συναισθήματα και σε ξεχωρίζει στο μυαλό του επισκέπτη, ή αυτό που παραθέτει προϊόντα και μοιραία οδηγεί τον επισκέπτη στο να σε αγοράσει ή όχι με βάση την τιμή;

Τα οφέλη του branding

Αν επιλέξεις τη “λύση ΙΚΕΑ”, τα οφέλη για τη μάρκα σου είναι πολλά:

  • Ο καταναλωτής σε ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό
  • Όταν ψάχνει για τα προϊόντα που πουλάς ψάχνει μαζί με το όνομά σου (για παράδειγμα, δεν ψάχνει “συνταγή μαρμελάδα πορτοκάλι” αλλά “μαρμελάδα πορτοκάλι Πετρετζίκης”
  • Δεν σε συγκρίνει (πάντα) με βάση την τιμή και έτσι έρχεται πρώτα στο δικό σου e-shop και δεν “περνάει” από το Skroutz ή το Best Price
  • Αυξάνονται οι πωλήσεις σου και τα κέρδη σου, γιατί μπορείς να πουλήσεις σε υψηλότερες τιμές (αφού είσαι ξεχωριστός γι’ αυτόν)
  • Αυξάνονται οι πιστοί σου πελάτες, οι οποίοι αυξάνουν τις πωλήσεις σου, αλλά και σου συγχωρούν τυχόν λάθη (μη το παρακάνεις όμως)
  • Μπορείς να κάνεις brand extensions: είσαι ένα e-shop με φωτιστικά και δυνατό brand; Μπορείς να “φέρεις” και άλλα είδη διακόσμησης σπιτιού (π.χ. χαλιά, μικροέπιπλα κ.λπ.).

 

Πηγή: Just Online

Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Google: Αυστηρός έλεγχος στις διαφημίσεις για την προστασία των χρηστών

Ανακοίνωση εξέδωσε η Google, μέσω του Scott Spencer, Αντιπροέδρου για τη διαχείριση προϊόντων, το Απόρρητο και την Ασφάλεια των Διαφημίσεων. Η ανακοίνωση που ακολουθεί, αναφέρει τις δράσεις της εταιρείας για την προστασία των καταναλωτών από κακόβουλες διαφημίσεις.

Όταν οι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες εμπιστεύονται τη Google κι εμείς έχουμε δεσμευτεί να διασφαλίσουμε ότι, κατά τον ίδιο τρόπο, μπορούν να εμπιστευτούν και τις διαφημίσεις που βλέπουν στις πλατφόρμες μας. Η δέσμευση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική σε εποχές αβεβαιότητας, όπως ήταν και οι τελευταίοι μήνες που ο κόσμος χρειάστηκε ν’ αντιμετωπίσει την πανδημία COVID-19.

Ανταποκρινόμενοι στο Covid 19 

Από την αρχή του ξεσπάσματος της πανδημίας, ξεκινήσαμε να παρακολουθούμε στενά τη συμπεριφορά των διαφημιζόμενων, προκειμένου να προστατέψουμε τους χρήστες μας από διαφημίσεις που δείχνουν να εκμεταλλεύονται την κρίση. Οι διαφημίσεις αυτές προέρχονται συχνά από πηγές που χρησιμοποιούν δημιουργικά τεχνάσματα για να παρακάμψουν τα προστατευτικά μας συστήματα. Για παράδειγμα, είδαμε αύξηση σε απατηλές διαφημίσεις για προϊόντα σε ζήτηση, όπως μάσκες προσώπου. Οι διαφημίσεις αυτές περιλάμβαναν προϊόντα σε τιμές πολύ πάνω από αυτές της αγοράς, ή παραπλανούσαν το κοινό σε σχέση με την ποιότητα των προϊόντων, ή είχαν τοποθετηθεί από εμπόρους που δεν ήταν συνεπείς στις παραγγελίες.

Διαθέτουμε μια ειδική ομάδα αποκλειστικά για το COVID-19 που εργάζεται 24 ώρες το 24ωρο για να δημιουργεί νέες τεχνολογίες ανίχνευσης και να βελτιώνει τα υφιστάμενα συστήματα επιβολής μας, προκειμένου να εμποδίζει κακόβουλες πηγές να κερδοσκοπούν από την πανδημία. Οι συντονισμένες αυτές προσπάθειες αποδίδουν. Τους τελευταίους μήνες μπλοκάραμε και αφαιρέσαμε εκατοντάδες εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με τον κορονοϊό, οι οποίες παραβίασαν την πολιτική μας σε θέματα όπως εξαπάτηση τιμών, κερδοσκοπία σχετικά με παγκόσμια έλλειψη ιατρικού υλικού και παραπλανητικούς ισχυρισμούς σχετικά με θεραπείες. 

Ταυτόχρονα, και ενώ ο κορονοϊός έχει εξελιχθεί στο πιο ενδιαφέρον, ίσως, θέμα συζήτησης σε καθημερινή βάση, αναζητούμε τρόπους που επιτρέπουν στους διαφημιστές από όλους τους κλάδους να μοιράζονται σχετικές, επικαιροποιημένες πληροφορίες με τα κοινά τους. Για παράδειγμα, τις τελευταίες εβδομάδες, έχουμε βοηθήσει Μ.Κ.Ο., κυβερνήσεις, νοσοκομεία και παρόχους περίθαλψης, ενώ εξακολουθούμε να προσαρμόζουμε τα μέτρα που λαμβάνουμε ώστε να διασφαλίσουμε ότι προστατεύουμε τους χρήστες και ότι προκρίνουμε σημαντικές πληροφορίες από αξιόπιστους διαφημιστές .

Διατηρώντας την ακεραιότητα του οικοσυστήματος

Η διατήρηση της ακεραιότητας των διαφημίσεων στις πλατφόρμες μας, με τον τρόπο που την πετυχαίνουμε κατά τη διάρκεια του COVID-19, αποτελεί συνέχεια της δουλειάς που κάνουμε κάθε μέρα για να εμποδίζουμε τις κακόβουλες επιθέσεις. Υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που εργάζονται στις ομάδες μας για να διασφαλίζουμε την προστασία των χρηστών μας και να δημιουργούμε ένα ασφαλές οικοσύστημα για τους διαφημιστές και τους εκδότες περιεχομένου, ενώ κάθε χρόνο μοιραζόμαστε μια περίληψη του έργου που έχει επιτευχθεί.

Το 2019, μπλοκάραμε και αφαιρέσαμε 2,7 εκατομμύρια κακόβουλες διαφημίσεις—δηλαδή, περισσότερες από 5.000 το λεπτό. Επίσης, κλείσαμε 1,5 εκατομμύριο διαφημιστικούς λογαριασμούς λόγω υπερβολικών παραβιάσεων, δηλαδή 500.000 περισσότερους από το 2018. Σε ό,τι αφορά στους εκδότες, κλείσαμε πάνω από 1,2 εκατομμύρια λογαριασμούς και αφαιρέσαμε διαφημίσεις από τουλάχιστον 21 εκατομμύρια διαδικτυακές σελίδες που αποτελούν τμήμα του εκδοτικού δικτύου μας, για παραβίαση των πολιτικών μας. Το κλείσιμο λογαριασμών αποτελεί ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό εργαλείο επιβολής που χρησιμοποιούμε για να καταργούμε συνολικά τους λογαριασμούς—και όχι απλά μια μεμονωμένη διαφήμιση ή σελίδα— διαφημιστών και εκδοτών σε περίπτωση που έχουν ιστορικό παραβιάσεων.

Βελτιώνοντας τα μέτρα κατά του phishing και του "trick-to-click" 

Εάν εντοπίσουμε συγκεκριμένες κατηγορίες διαφημίσεων που είναι περισσότερο ύποπτες για κακόβουλη δράση, θέτουμε ως προτεραιότητα το να εμποδίσουμε τις αντίστοιχες πηγές να εκμεταλλευτούν τους χρήστες μας. Μια από τις περιοχές με τις οποίες έχουμε εξοικειωθεί ιδιαίτερα είναι το phishing, μια κοινή πρακτική που χρησιμοποιείται από άτομα που εξαπατούν, με στόχο να συλλέξουν προσωπικές πληροφορίες χρηστών, με ψευδή προσχήματα. Για παράδειγμα, το 2019 παρατηρήσαμε μια αύξηση τέτοιων περιπτώσεων, σε βάρος ανθρώπων που έψαχναν να ανανεώσουν τα διαβατήριά τους. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις μιμούνταν αληθινές διαφημίσεις ιστότοπων που αναλαμβάνουν, νόμιμα, την ανανέωση, αλλά ο πραγματικός σκοπός τους ήταν να αποσπάσουν από τους χρήστες ευαίσθητες πληροφορίες, όπως κωδικούς ασφαλιστικών φορέων ή πιστωτικών καρτών. Μια άλλη συνηθισμένη κατηγορία κακόβουλης δράσης είναι οι διαφημίσεις “trick-to-click” — που παρασύρουν με δόλο τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν, χρησιμοποιώντας σοβαροφανείς συνδέσμους (με την παραίνεση “click here”) οι οποίοι μοιάζουν συχνά με ειδοποιήσεις συστημάτων υπολογιστών ή κινητών τηλεφώνων.

Μαθαίνοντας να αναμένουμε ορισμένες επαναλαμβανόμενες περιπτώσεις phishing και “trick-to-click,” μπορούμε πλέον να τις αντιμετωπίσουμε πιο αποτελεσματικά. Το 2019 καταρτίσαμε μια εσωτερική ομάδα με στόχο να ιχνηλατήσει τις πρακτικές και τα σημάδια δημιουργών τέτοιου τύπου απατηλών διαφημίσεων, ώστε να εντοπίζουμε και να αφαιρούμε ταχύτερα το περιεχόμενό τους. Η πρωτοβουλία αυτή βελτίωσε σημαντικά τα μοντέλα μας, επιτρέποντάς μας να αναγνωρίζουμε και να καταπολεμούμε καλύτερα τις καταχρηστικές παραβιάσεις. Ως αποτέλεσμα, είδαμε 50% λιγότερες κακόβουλες διαφημίσεις και των δυο κατηγοριών σε σχέση με πέρσι. Συνολικά, το 2019 μπλοκάραμε πάνω από 21 εκατομμύρια διαφημίσεις τύπου phishing και 19 εκατομμύρια τύπου “trick-to-click”.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

Εικόνα: PhotoMIX Ltd., Pexels

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Scibyl: Μάθε περισσότερα για την "έξυπνη" πλατφόρμα για e-shop

- Advertorial -

H Scibyl είναι μια καινοτόμος πλατφόρμα, που αναγνωρίζει τις ανάγκες του κάθε καταναλωτή και δημιουργεί μοναδικές προτάσεις προϊόντων. Τα προτεινόμενα προϊόντα, εμφανίζονται αυτόματα στα προεπιλεγμένα σημεία του site και επιτυγχάνουν υψηλότερο customer engagement και αύξηση πωλήσεων στο e-shop.

Σκοπός της Scibyl, είναι να φέρει τα e-shop, με ένα απλό και εύκολο τρόπο, κοντά σε νέες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και η ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων.

Η ανοδική τάση του ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί ευκαιρία για τα ηλεκτρονικά καταστήματα που επενδύουν σε εργαλεία και καινοτόμες ιδέες και προσαρμόζονται γρήγορα στις εξελίξεις.

Στόχος της Scibyl είναι το απόλυτο personalization, δηλαδή η αίσθηση του κάθε χρήστη/καταναλωτή ότι τον εξυπηρετούν με ξεχωριστό τρόπο. Παράλληλα, η τεχνολογία που ενσωματώνει η πλατφόρμα, ανακαλύπτει συσχετίσεις μεταξύ χρηστών, προϊόντων και αγοραστικών συμπεριφορών και επηρεάζει τον καταλανωτή προς όφελος του επαγγελματία.

Εξαιρετική αποτελεσματικότητα παρουσιάζει και η λύση για την αναζήτηση μέσα σε ένα e-shop (Scibyl Search), που ταξινομεί τα αποτελέσματα σύμφωνα με τις προτιμήσεις του χρήστη.

Οι πελάτες της Scibyl απολαμβάνουν έως και:

  • 30,7 % αύξηση στο μέσο καλάθι αγορών 
  • 22 φορές ROI 

 

Δημιουργώντας μία υπηρεσία με πελατοκεντρική προσέγγιση, δόθηκε μεγάλη έμφαση στην εύκολη εγκατάσταση. Σε ελάχιστο χρόνο η υπηρεσία είναι διαθέσιμη για λειτουργία. Η Scibyl υποστηρίζει όλες τις πλατφόρμες e-commerce και διαθέτει έτοιμα integrations για Magento.

Θέλεις να ξεχωρίσεις και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου; Με τη Scibyl μπορείς! Εύκολα, γρήγορα και αποτελεσματικά.

Επικοινώνησε με τη Scibyl μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή τηλεφωνικά στο 211 8888 700, για να ξεκινήσεις ένα free trial της υπηρεσίας.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search