Digital Marketing

Νέα Native Content λειτουργία από το Project Agora

Μια νέα λειτουργία, το “Explore More”, προσθέτει το Project Agora κάτω από τις υπηρεσίες Native Content για ψηφιακούς εκδότες.

Το Explore More παρέχεται σε συνεργασία με την Taboola, την κορυφαία παγκοσμίως εταιρία native περιεχομένου, της οποίας το Project Agora είναι αποκλειστικός συνεργάτης σε 25 αγορές στην Κεντρική Ανατολική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Η νέα λειτουργία αυξάνει το χρόνο παραμονής και τα pageviews για τους επισκέπτες που φτάνουν σε ένα website από Social Media και apps, μέσω κινητού ή tablet. Το Explore More δημιουργεί ευκαιρίες κατανάλωσης περιεχομένου πριν την έξοδο του επισκέπτη από το site, προβάλλοντας συναφείς προτάσεις.

Οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές, τόσο σε smartphone όσο και σε tablet. Φέρνει κατά μέσο όρο 60% αύξηση RPM (έσοδα ανά 1000 pageviews) και 100% αύξηση organic CTR σε smartphone και 45% αύξηση RPM και 30% αύξηση organic CTR σε tablet.

Η ενεργοποίηση στο website είναι εξαιρετικά εύκολη και γρήγορη, για τους εκδότες που συνεργάζονται ήδη με το Project Agora. Η εξειδικευμένη ομάδα του Project Agora αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία, χωρίς να απαιτείται καμία ενέργεια από την πλευρά του εκδότη και τα αποτελέσματα είναι αισθητά και γρήγορα ορατά.

Περισσότεροι από 64 εκδότες με τους οποίους συνεργαζόμαστε στην Ελλάδα, όπως το protothema.gr και το star.gr, έχουν εφαρμόσει ήδη το Explore More στα mobile websites τους, βλέποντας αμέσως διαφορά. Στη μάχη των εκδοτών να διατηρήσουν τους επισκέπτες τους όσο το δυνατόν περισσότερο στο site τους και να αυξήσουν τα διαφημιστικά τους έσοδα, το Explore More αποτελεί μια αυτονόητη επιλογή που αποδίδει αμέσως σε έσοδα και χρόνο παραμονής”, σημείωσε η Μάγδα Βαφοπούλου, Product Manager του Project Agora για Native Content & Advertising Solutions.  

Μάθετε περισσότερα εδώ: https://bit.ly/2YFuCwD

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Εάν θέλεις ένα ξεχωριστό e-shop, θέλεις branding!

Αν αναρωτιέσαι εάν οι εταιρείες και τα προϊόντα έχουν προσωπικότητα, η απάντηση είναι “φυσικά”, αρκεί κάποιος να έχει φροντίσει να χτίσει, να καλλιεργήσει και να επικοινωνήσει αυτή την προσωπικότητα. Και ναι, σωστά μάντεψες, αυτή η διαδικασία είναι το branding!

Το αποτέλεσμα του branding

Πριν ξεκινήσουμε να μιλάμε για το τι είναι το branding, για να καταλάβεις το αποτέλεσμα του branding, σου προτείνω να επισκεφτείς τα sites τριών ή τεσσάρων εταιρειών με το ίδιο αντικείμενο. Πάρε για παράδειγμα παιδικά ρούχα. Θα παρατηρήσεις πως η εικόνα που προβάλει το καθένα είναι διαφορετική. Άλλα απευθύνονται στη μητέρα που θέλει value for money. Άλλα στην μητέρα που θέλει να δει τα παιδιά της ντυμένα ως πριγκιπόπουλα και άλλα ως σταρ του Hollywood!

Τα ίδια ισχύουν σε όλες τις αγορές και σε όλα τα προϊόντα, ακόμη και σε αυτά της λαϊκής, που κάποτε αποτελούσε το κλασικό παράδειγμα των αδιαφοροποίητων προϊόντων, όπου το αυγό στον πάγκο Α ήταν ίδιο με το αυγό στον πάγκο Β. Τώρα το αυγό Α είναι βιολογικό, οι κότες που το γεννούν ταΐζονται με συγκεκριμένες τροφές, είναι ελευθέρας βοσκής, τις κοιμίζουν με Μότσαρντ και άλλα χαρακτηριστικά, που κάνει το αυγό Α να διαφέρει από το αυγό Β.

Και γιατί πρέπει να κάνουμε τη μάρκα μας να φαίνεται διαφορετική; Δεν αρκεί να είμαστε απλά ένα καλό προϊόν;

Aν προσπαθήσεις να ανταγωνιστείς με βάση τα χαρακτηριστικά, αργά ή γρήγορα τα χαρακτηριστικά, είτε θα πάψουν να είναι τόσο σημαντικά γιατί θα τα προσφέρουν όλοι (ηλεκτρικά παράθυρα στα αυτοκίνητα), είτε θα βρεθεί κάποιος ανταγωνιστής που θα τα προσφέρει φθηνότερα. Και τότε θα πρέπει να δημιουργήσεις νέα χαρακτηριστικά, ή να πέσεις στην παγίδα του να ανταγωνιστείς με βάση την τιμή. Αυτό που δεν μπορεί να αντιγράψει ο ανταγωνισμός, είναι το πώς κάνεις τον καταναλωτή να αισθάνεται για το προϊόν σου και όταν χρησιμοποιεί το προϊόν σου.

Τι είναι λοιπόν το branding;

Είναι η διαδικασία με την οποία δημιουργούμε την ιστορία και την εικόνα μιας μάρκας, έτσι ώστε ο καταναλωτής να την αντιληφθεί με τρόπο που θα την κάνει ξεχωριστή στο μυαλό του από τις μάρκες του ανταγωνισμού και θα τον κάνει να καταλάβει πως η χρήση της συγκεκριμένης μάρκας θα τον ωφελήσει – όχι μόνο χρηστικά αλλά και συναισθηματικά. Πως θα αισθανθεί, δηλαδή, όταν χρησιμοποιεί το προϊόν.

  • “Είμαι πετυχημένος επαγγελματικά και οδηγώ το αυτοκίνητο Χ το οποίο είναι για τους καλύτερους business men”
  • “Είμαι μια μητέρα που θέλει για το παιδί της το καλύτερο, αλλά ταυτόχρονα νοιάζομαι και για την κλιματική αλλαγή, γι’ αυτό αγοράζω το προϊόν Ψ το οποίο δεν έχει συντηρητικά και παρασκευάζεται με τρόπο ώστε να μην επιβαρύνει το περιβάλλον”.
  • “Είμαι μια γυναίκα πετυχημένη που θέλει για το χώρο εργασίας της την καλύτερη ποιότητα, το καλύτερο και αναγνωρίσιμο design, γι’ αυτό επιπλώνω το γραφείο μου από το Ζ eshop”

Καταλαβαίνετε φυσικά, πως τα παραπάνω ο καταναλωτής δεν τα δηλώνει, τα αισθάνεται. Πως όμως δημιουργούμε αυτή την εικόνα, αυτή την ιστορία; Όπως και κάθε ιστορία, έτσι και η ιστορία της μάρκας μας έχει κάποια συστατικά.

  • Οφέλη - πρακτικά και συναισθηματικά
  • Αξίες - με τις οποίες θα ταυτιστεί ο καταναλωτής, γιατί θέλει να τις μοιραστεί ή τις μοιράζεται ήδη με τη μάρκα μας
  • Προσωπικότητα - στην οποία ο καταναλωτής βλέπει την δική του προσωπικότητα ή αυτή που θέλει να προβάλει
  • Συγκεκριμένο κοινό στο οποίο απευθύνεται (αλίμονο αν μια μάρκα είναι για όλους, ούτε η Coca Cola πλέον δεν στοχεύει σε όλη την αγορά με το ίδιο προϊόν)

Έχει επίσης και τα συστατικά του προϊόντος: το όνομα, το λογότυπο, τα χαρακτηριστικά. Και αν πρόκειται για υπηρεσίες έχουμε ακόμη διαδικασίες, προσωπικό, το περιβάλλον στο οποίο θα “καταναλώσει” ο πελάτης την υπηρεσία. Και φυσικά, εμπεριέχει και τις επιλογές του marketing manager για την τιμή, τα κανάλια διανομής, το ύφος, το δημιουργικό και τα μέσα της διαφήμισης.

Και πως όλα αυτά “κολάνε” με το site και το e-shop μου;

Το site και το e-shop που “στεγάζει” τη μάρκα σου θα πρέπει να κάνει δύο πράγματα γι’ αυτήν: να επιβεβαιώνει και να ενδυναμώνει την ιστορία και την εικόνα της στο μυαλό του επισκέπτη. Καλύτερα ακόμη, θα πρέπει να “λέει” και αυτό την ίδια ιστορία.

Για να οπτικοποιήσω τι θέλω να πω, φαντάσου λίγο το IKEA και τους ανταγωνιστές του όπως ήταν πριν μερικά χρόνια (γιατί τώρα έχουν καταλάβει πως παίζεται το παιχνίδι στο μυαλό του καταναλωτή). Το ΙΚΕΑ είχε πάντα χώρους όπου τα προϊόντα “έκτιζαν” μια εικόνα: την εικόνα ενός δωματίου ενός σπιτιού. Οι ανταγωνιστές του ΙΚΕΑ είχαν τα προϊόντα στα ράφια ή σε παράταξη και δεν δημιουργούσαν συναισθήματα.

Το ίδιο γίνεται και με ένα e-shop. Ποιο από τα δυο θέλεις να έχεις; Αυτό που δημιουργεί συναισθήματα και σε ξεχωρίζει στο μυαλό του επισκέπτη, ή αυτό που παραθέτει προϊόντα και μοιραία οδηγεί τον επισκέπτη στο να σε αγοράσει ή όχι με βάση την τιμή;

Τα οφέλη του branding

Αν επιλέξεις τη “λύση ΙΚΕΑ”, τα οφέλη για τη μάρκα σου είναι πολλά:

  • Ο καταναλωτής σε ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό
  • Όταν ψάχνει για τα προϊόντα που πουλάς ψάχνει μαζί με το όνομά σου (για παράδειγμα, δεν ψάχνει “συνταγή μαρμελάδα πορτοκάλι” αλλά “μαρμελάδα πορτοκάλι Πετρετζίκης”
  • Δεν σε συγκρίνει (πάντα) με βάση την τιμή και έτσι έρχεται πρώτα στο δικό σου e-shop και δεν “περνάει” από το Skroutz ή το Best Price
  • Αυξάνονται οι πωλήσεις σου και τα κέρδη σου, γιατί μπορείς να πουλήσεις σε υψηλότερες τιμές (αφού είσαι ξεχωριστός γι’ αυτόν)
  • Αυξάνονται οι πιστοί σου πελάτες, οι οποίοι αυξάνουν τις πωλήσεις σου, αλλά και σου συγχωρούν τυχόν λάθη (μη το παρακάνεις όμως)
  • Μπορείς να κάνεις brand extensions: είσαι ένα e-shop με φωτιστικά και δυνατό brand; Μπορείς να “φέρεις” και άλλα είδη διακόσμησης σπιτιού (π.χ. χαλιά, μικροέπιπλα κ.λπ.).

 

Πηγή: Just Online

Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Google: Αυστηρός έλεγχος στις διαφημίσεις για την προστασία των χρηστών

Ανακοίνωση εξέδωσε η Google, μέσω του Scott Spencer, Αντιπροέδρου για τη διαχείριση προϊόντων, το Απόρρητο και την Ασφάλεια των Διαφημίσεων. Η ανακοίνωση που ακολουθεί, αναφέρει τις δράσεις της εταιρείας για την προστασία των καταναλωτών από κακόβουλες διαφημίσεις.

Όταν οι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες εμπιστεύονται τη Google κι εμείς έχουμε δεσμευτεί να διασφαλίσουμε ότι, κατά τον ίδιο τρόπο, μπορούν να εμπιστευτούν και τις διαφημίσεις που βλέπουν στις πλατφόρμες μας. Η δέσμευση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική σε εποχές αβεβαιότητας, όπως ήταν και οι τελευταίοι μήνες που ο κόσμος χρειάστηκε ν’ αντιμετωπίσει την πανδημία COVID-19.

Ανταποκρινόμενοι στο Covid 19 

Από την αρχή του ξεσπάσματος της πανδημίας, ξεκινήσαμε να παρακολουθούμε στενά τη συμπεριφορά των διαφημιζόμενων, προκειμένου να προστατέψουμε τους χρήστες μας από διαφημίσεις που δείχνουν να εκμεταλλεύονται την κρίση. Οι διαφημίσεις αυτές προέρχονται συχνά από πηγές που χρησιμοποιούν δημιουργικά τεχνάσματα για να παρακάμψουν τα προστατευτικά μας συστήματα. Για παράδειγμα, είδαμε αύξηση σε απατηλές διαφημίσεις για προϊόντα σε ζήτηση, όπως μάσκες προσώπου. Οι διαφημίσεις αυτές περιλάμβαναν προϊόντα σε τιμές πολύ πάνω από αυτές της αγοράς, ή παραπλανούσαν το κοινό σε σχέση με την ποιότητα των προϊόντων, ή είχαν τοποθετηθεί από εμπόρους που δεν ήταν συνεπείς στις παραγγελίες.

Διαθέτουμε μια ειδική ομάδα αποκλειστικά για το COVID-19 που εργάζεται 24 ώρες το 24ωρο για να δημιουργεί νέες τεχνολογίες ανίχνευσης και να βελτιώνει τα υφιστάμενα συστήματα επιβολής μας, προκειμένου να εμποδίζει κακόβουλες πηγές να κερδοσκοπούν από την πανδημία. Οι συντονισμένες αυτές προσπάθειες αποδίδουν. Τους τελευταίους μήνες μπλοκάραμε και αφαιρέσαμε εκατοντάδες εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με τον κορονοϊό, οι οποίες παραβίασαν την πολιτική μας σε θέματα όπως εξαπάτηση τιμών, κερδοσκοπία σχετικά με παγκόσμια έλλειψη ιατρικού υλικού και παραπλανητικούς ισχυρισμούς σχετικά με θεραπείες. 

Ταυτόχρονα, και ενώ ο κορονοϊός έχει εξελιχθεί στο πιο ενδιαφέρον, ίσως, θέμα συζήτησης σε καθημερινή βάση, αναζητούμε τρόπους που επιτρέπουν στους διαφημιστές από όλους τους κλάδους να μοιράζονται σχετικές, επικαιροποιημένες πληροφορίες με τα κοινά τους. Για παράδειγμα, τις τελευταίες εβδομάδες, έχουμε βοηθήσει Μ.Κ.Ο., κυβερνήσεις, νοσοκομεία και παρόχους περίθαλψης, ενώ εξακολουθούμε να προσαρμόζουμε τα μέτρα που λαμβάνουμε ώστε να διασφαλίσουμε ότι προστατεύουμε τους χρήστες και ότι προκρίνουμε σημαντικές πληροφορίες από αξιόπιστους διαφημιστές .

Διατηρώντας την ακεραιότητα του οικοσυστήματος

Η διατήρηση της ακεραιότητας των διαφημίσεων στις πλατφόρμες μας, με τον τρόπο που την πετυχαίνουμε κατά τη διάρκεια του COVID-19, αποτελεί συνέχεια της δουλειάς που κάνουμε κάθε μέρα για να εμποδίζουμε τις κακόβουλες επιθέσεις. Υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που εργάζονται στις ομάδες μας για να διασφαλίζουμε την προστασία των χρηστών μας και να δημιουργούμε ένα ασφαλές οικοσύστημα για τους διαφημιστές και τους εκδότες περιεχομένου, ενώ κάθε χρόνο μοιραζόμαστε μια περίληψη του έργου που έχει επιτευχθεί.

Το 2019, μπλοκάραμε και αφαιρέσαμε 2,7 εκατομμύρια κακόβουλες διαφημίσεις—δηλαδή, περισσότερες από 5.000 το λεπτό. Επίσης, κλείσαμε 1,5 εκατομμύριο διαφημιστικούς λογαριασμούς λόγω υπερβολικών παραβιάσεων, δηλαδή 500.000 περισσότερους από το 2018. Σε ό,τι αφορά στους εκδότες, κλείσαμε πάνω από 1,2 εκατομμύρια λογαριασμούς και αφαιρέσαμε διαφημίσεις από τουλάχιστον 21 εκατομμύρια διαδικτυακές σελίδες που αποτελούν τμήμα του εκδοτικού δικτύου μας, για παραβίαση των πολιτικών μας. Το κλείσιμο λογαριασμών αποτελεί ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό εργαλείο επιβολής που χρησιμοποιούμε για να καταργούμε συνολικά τους λογαριασμούς—και όχι απλά μια μεμονωμένη διαφήμιση ή σελίδα— διαφημιστών και εκδοτών σε περίπτωση που έχουν ιστορικό παραβιάσεων.

Βελτιώνοντας τα μέτρα κατά του phishing και του "trick-to-click" 

Εάν εντοπίσουμε συγκεκριμένες κατηγορίες διαφημίσεων που είναι περισσότερο ύποπτες για κακόβουλη δράση, θέτουμε ως προτεραιότητα το να εμποδίσουμε τις αντίστοιχες πηγές να εκμεταλλευτούν τους χρήστες μας. Μια από τις περιοχές με τις οποίες έχουμε εξοικειωθεί ιδιαίτερα είναι το phishing, μια κοινή πρακτική που χρησιμοποιείται από άτομα που εξαπατούν, με στόχο να συλλέξουν προσωπικές πληροφορίες χρηστών, με ψευδή προσχήματα. Για παράδειγμα, το 2019 παρατηρήσαμε μια αύξηση τέτοιων περιπτώσεων, σε βάρος ανθρώπων που έψαχναν να ανανεώσουν τα διαβατήριά τους. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις μιμούνταν αληθινές διαφημίσεις ιστότοπων που αναλαμβάνουν, νόμιμα, την ανανέωση, αλλά ο πραγματικός σκοπός τους ήταν να αποσπάσουν από τους χρήστες ευαίσθητες πληροφορίες, όπως κωδικούς ασφαλιστικών φορέων ή πιστωτικών καρτών. Μια άλλη συνηθισμένη κατηγορία κακόβουλης δράσης είναι οι διαφημίσεις “trick-to-click” — που παρασύρουν με δόλο τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν, χρησιμοποιώντας σοβαροφανείς συνδέσμους (με την παραίνεση “click here”) οι οποίοι μοιάζουν συχνά με ειδοποιήσεις συστημάτων υπολογιστών ή κινητών τηλεφώνων.

Μαθαίνοντας να αναμένουμε ορισμένες επαναλαμβανόμενες περιπτώσεις phishing και “trick-to-click,” μπορούμε πλέον να τις αντιμετωπίσουμε πιο αποτελεσματικά. Το 2019 καταρτίσαμε μια εσωτερική ομάδα με στόχο να ιχνηλατήσει τις πρακτικές και τα σημάδια δημιουργών τέτοιου τύπου απατηλών διαφημίσεων, ώστε να εντοπίζουμε και να αφαιρούμε ταχύτερα το περιεχόμενό τους. Η πρωτοβουλία αυτή βελτίωσε σημαντικά τα μοντέλα μας, επιτρέποντάς μας να αναγνωρίζουμε και να καταπολεμούμε καλύτερα τις καταχρηστικές παραβιάσεις. Ως αποτέλεσμα, είδαμε 50% λιγότερες κακόβουλες διαφημίσεις και των δυο κατηγοριών σε σχέση με πέρσι. Συνολικά, το 2019 μπλοκάραμε πάνω από 21 εκατομμύρια διαφημίσεις τύπου phishing και 19 εκατομμύρια τύπου “trick-to-click”.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

Εικόνα: PhotoMIX Ltd., Pexels

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Scibyl: Μάθε περισσότερα για την "έξυπνη" πλατφόρμα για e-shop

- Advertorial -

H Scibyl είναι μια καινοτόμος πλατφόρμα, που αναγνωρίζει τις ανάγκες του κάθε καταναλωτή και δημιουργεί μοναδικές προτάσεις προϊόντων. Τα προτεινόμενα προϊόντα, εμφανίζονται αυτόματα στα προεπιλεγμένα σημεία του site και επιτυγχάνουν υψηλότερο customer engagement και αύξηση πωλήσεων στο e-shop.

Σκοπός της Scibyl, είναι να φέρει τα e-shop, με ένα απλό και εύκολο τρόπο, κοντά σε νέες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και η ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων.

Η ανοδική τάση του ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί ευκαιρία για τα ηλεκτρονικά καταστήματα που επενδύουν σε εργαλεία και καινοτόμες ιδέες και προσαρμόζονται γρήγορα στις εξελίξεις.

Στόχος της Scibyl είναι το απόλυτο personalization, δηλαδή η αίσθηση του κάθε χρήστη/καταναλωτή ότι τον εξυπηρετούν με ξεχωριστό τρόπο. Παράλληλα, η τεχνολογία που ενσωματώνει η πλατφόρμα, ανακαλύπτει συσχετίσεις μεταξύ χρηστών, προϊόντων και αγοραστικών συμπεριφορών και επηρεάζει τον καταλανωτή προς όφελος του επαγγελματία.

Εξαιρετική αποτελεσματικότητα παρουσιάζει και η λύση για την αναζήτηση μέσα σε ένα e-shop (Scibyl Search), που ταξινομεί τα αποτελέσματα σύμφωνα με τις προτιμήσεις του χρήστη.

Οι πελάτες της Scibyl απολαμβάνουν έως και:

  • 30,7 % αύξηση στο μέσο καλάθι αγορών 
  • 22 φορές ROI 

 

Δημιουργώντας μία υπηρεσία με πελατοκεντρική προσέγγιση, δόθηκε μεγάλη έμφαση στην εύκολη εγκατάσταση. Σε ελάχιστο χρόνο η υπηρεσία είναι διαθέσιμη για λειτουργία. Η Scibyl υποστηρίζει όλες τις πλατφόρμες e-commerce και διαθέτει έτοιμα integrations για Magento.

Θέλεις να ξεχωρίσεις και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου; Με τη Scibyl μπορείς! Εύκολα, γρήγορα και αποτελεσματικά.

Επικοινώνησε με τη Scibyl μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή τηλεφωνικά στο 211 8888 700, για να ξεκινήσεις ένα free trial της υπηρεσίας.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Espiti: Ένα brand βγαλμένο από... τις στάχτες!

- Advertorial -

Βρισκόμαστε στο 2013, στην κορύφωση της τρέλας στην Ελλάδα. Η οικονομία έχει καταρρεύσει με την οικονομική κρίση να έχει διαλύσει τα πάντα στη χώρα. Η εταιρία μας διανύει το 95o έτος λειτουργίας της. Έχει επιζήσει ακόμα και από πολέμους. Η κρίση τη βρήκε με πολύ προσωπικό και μεγάλα ανοίγματα, όπως τις περισσότερες Ελληνικές επιχειρήσεις. Δυστυχώς, από το 2010 έως το 2013, αντί να ασχολούμαστε με την ανάπτυξη της εταιρίας, ασχοληθήκαμε με τη δύσκολη δουλειά της βίαιας συρρίκνωσης και της προσαρμογής στη νέα τάξη πραγμάτων, μέσα σε ένα τελείως εχθρικό οικονομικο/τραπεζικό περιβάλλον και κυβερνητικές κινήσεις χωρίς κανένα όφελος για την πραγματική οικονομία.

Ξεκινώντας λοιπόν το 2013, έπρεπε να πάρουμε μια μεγάλη απόφαση. Να κλείσουμε ή να συνεχίσουμε να παλεύουμε. Κεφάλαια δεν υπήρχαν πια για τίποτα. Η μάλλον έτσι μας φαινόταν. Γιατί τα κεφάλαια δεν είναι μόνο τα χρήματα, αλλά είναι και η εμπειρία, το εξειδικευμένο προσωπικό, οι καλές σχέσεις με τους προμηθευτές και η γνώση των στελεχών μιας επιχείρησης.

Η δημιουργία e-shop μας είχε απασχολήσει από το 2009, αλλά δεν προλαβαίναμε να ασχοληθούμε, γιατί έπρεπε να κάνουμε αυτά τα άχαρα που ανέφερα παραπάνω. Ξεκινήσαμε, λοιπόν, δειλά, σκεπτόμενοι ότι δύσκολα θα αγόραζε κάποιος είδη σπιτιού χωρίς να τα αγγίξει. Ήταν όμως μονόδρομος, καθώς η δημιουργία e-shop δεν απαιτούσε μεγάλο κεφάλαιο, ενώ θα έδινε δουλειά σε υπαλλήλους, οι οποίοι δυστυχώς θα έπρεπε να απολυθούν, καθώς δεν υπήρχε κάτι να ασχοληθούν.

Προσπαθήσαμε να ξοδέψουμε για τη δημιουργία του espiti.gr όσο γινόταν λιγότερα χρήματα και το πετύχαμε. Το brand που δημιουργήσαμε ήταν από την αρχή πολλά υποσχόμενο, γιατί περνούσε άμεσα όλα τα απαραίτητα μηνύματα για την εταιρία μας. Το δυσκολότερο ήταν να εκπαιδευτούμε εμείς (η ομάδα του espiti) στο e-commerce.

Δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο, όταν υπάρχει μεράκι και θέληση. Φυσικά και διάθεση για πολλή δουλειά. Το τραπεζικό σύστημα και το κράτος ήταν ανύπαρκτα και από την αρχή δεν υπολογίσαμε σε καμμιά βοήθεια. Η στρατηγική μας ήταν να ξοδεύουμε για την προώθηση και το digital marketing ανάλογα με τις πωλήσεις του espiti.gr. Ξεκινήσαμε λοιπόν, από πολύ μικρό budget, αξιοποιώντας όσο γίνεται την μακροχρόνια γνώση μας πάνω στο αντικείμενο που πουλούσαμε. Αποφασίσαμε να έχουμε μια πιο "εναλλακτική", φιλική τηλεφωνική εξυπηρέτηση, που να μη φοβίζει τον πελάτη και αυτό μάλλον άρεσε στους περισσότερους πελάτες μας.

Η ανταπόκριση ήταν πολύ μεγαλύτερη του αρχικού μας σχεδιασμού. Έτσι, προστέθηκαν στην ομάδα και άλλα άτομα που εργάζονταν ήδη στην επιχείρηση, για να μπορεί να λειτουργεί σωστά το espiti.gr. Οι παραγγελίες διπλασιάζονταν κάθε μήνα και κάποια στιγμή αντιληφθήκαμε ότι οι γνώσεις μας και ο χρόνος μας δεν έφταναν για τις ανάγκες του digital marketing της εταιρίας. Η διαφήμιση του espiti μέσω Google, Facebook, Instagram και ό,τι άλλο υπάρχει, έπρεπε να γίνει πιο επαγγελματικά.

Ξεκινήσαμε λοιπόν μια πολύ επιτυχημένη συνεργασία για την οργάνωση και προώθηση του e-shop μας, με ένα δυναμικό digital agency. Από εκεί, μάθαμε για τη Retargeting και για τον αυτοματοποιημένο και προσωποποιημένο τρόπο που κάνει remarketing στους καταναλωτές, χρησιμοποιώντας τόσο διαφημίσεις σε Facebook και Google, όσο και e-mails και Push notifications. Και όλα αυτά, χωρίς να χρειάζεται πολύ ενασχόληση από την πλευρά μας. Έτσι, αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε την πλατφόρμα της Retargeting και πολύ γρήγορα αντιληφθήκαμε ότι έχει πολύ καλή απόδοση, ενώ το κόστος της υπηρεσίας είναι πολύ προσιτό.

Αν κάποιος θέλει να μεγαλώσει το ηλεκτρονικό του κατάστημα, θα πρέπει να στραφεί σε λύσεις που αυτοματοποιούν τις διαδικασίες. Εμείς, έχουμε αυτό ως γνώμονα σε όλο το εύρος της επιχείρησής μας και φυσικά στο digital marketing. Μέσω της Retargeting, μπορείς να ενεργοποιήσεις εύκολα, γρήγορα και οικονομικά πολλά εργαλεία, όπως δυναμικές διαφημίσεις Facebook και Google, Remarketing email, pop-ups και Push notifications. Είναι μια πλατφόρμα που λειτουργεί σαν ένα εύχρηστο "Agency τσέπης".

Από το καλοκαίρι του 2019 που ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με τη Retargeting, έχουμε τριπλασιάσει τον κύκλο εργασιών μας, κατακτώντας μία ηγετική θέση στα e-shop με είδη σπιτιού. Ταυτόχρονα, έχουμε μειώσει το κόστος διαφήμισής μας, με CPA κάτω από 3 ευρώ και conversion που τείνει στο 2% χάρη στην μεγάλη αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας Retargeting! Και φυσικά, με πολλή δουλειά από την ομάδα μας.

Αυτό που θέλω να συμβουλεύσω κάποιον που ξεκινάει, είναι να προσπαθήσει να βρει τη "χρυσή τομή" στο ποσό που θα ξοδέψει για την προώθηση, σε σχέση με τις πωλήσεις του. Διότι αυτό το κόστος μπορεί εύκολα να εκτροχιάσει την επιχείρηση και να αναρωτιέται "πώς γίνεται να πουλάω τόσο πολύ και να μπαίνω μέσα". Και βέβαια, μην ξεχνάτε ότι βασικό μυστικό της επιτυχίας είναι ένα: Δουλειά, δουλειά, δουλειά!

Αλμπέρτος Μισδράχης, Founder & Owner, ESpiti.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η Linakis Digital επεκτείνεται στον τομέα των Customer Analytics

Η Linakis Digital και η ClientIQ προχώρησαν σε εμπορική συμφωνία, για τη μεταβίβαση των δραστηριοτήτων customer analytics της ClientIQ και την ένταξή τους στην παλέτα των υπηρεσιών της Linakis Digital.

Με τη στρατηγική αυτή κίνηση, η Linakis Digital διαθέτει πλέον ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών γύρω από τη διαχείριση πελατολογίων, συνδυάζοντας τη μακροχρόνια εμπειρία των στελεχών τής ClientIQ στα customer analytics, με τις εξελιγμένες δυνατότητες των τεχνολογικών λύσεων που διαθέτει, μέσω της πλατφόρμας Sitecore, Kentico και Synerise, αντίστοιχα.

Ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Βασίλης Λινάκης, δήλωσε σχετικά: «Μετά από 14 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον χώρο σχεδιασμού και ανάπτυξης καινοτόμων ψηφιακών προϊόντων, εξελισσόμαστε με προσεκτικά βήματα, παραμένοντας πιστοί στο στόχο μας να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις και υπηρεσίες που απαντούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και χτίζοντας μακροχρόνιες συνεργασίες με τους πελάτες μας. Η ένταξη της έμπειρης ομάδας customer analytics της ClientIQ, στο δυναμικό της Linakis Digital, μας επιτρέπει να εμπλουτίσουμε τις υπηρεσίες μας με data driven insights, βελτιστοποιώντας τις στρατηγικές marketing & πωλήσεων των εταιριών και αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα των τεχνικών λύσεων που παρέχουμε.»

Οι υπηρεσίες customer analytics & strategy design που προσφέρει πλέον η Linakis Digital περιλαμβάνουν ενδεικτικά:

  • Data cleansing & consolidation
  • Customer portfolio analysis & segmentation, με στόχο το σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικών marketing και πωλήσεων που «απαντούν» στις ανάγκες των διαφορετικών προφίλ καταναλωτών.
  • Propensity modeling σε συνδυασμό με μεθοδολογίες βελτιστοποίησης που επιτρέπουν τον προσδιορισμό της καλύτερης προσφοράς για κάθε πελάτη.
  • Life cycle analytics & Lifetime value modelling (LTV), με στόχο το σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικών marketing και πωλήσεων ανάλογα με τις ανάγκες του «σταδίου ζωής» κάθε πελάτη με την εταιρία και την εκτιμώμενη αξία που θα φέρει στο μέλλον.
  • Churn proactive & reactive strategies design, για τον έγκαιρο εντοπισμό πελατών που αλλάζουν καταναλωτικές συνήθειες και είναι πιθανό να σταματήσουν να συναλλάσσονται με την εταιρία ή το σχεδιασμό re-active στρατηγικών, που προσαρμόζουν την προσπάθεια διατήρησης των πελατών ανάλογα με το προφίλ και την προσδοκώμενη αξία αυτών.

linakis

Από την πλευρά τους, τα στελέχη της ClientIQ, δήλωσαν σχετικά «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με την ένταξή μας στην ομάδα της Linakis Digital, μιας εταιρίας με την οποία μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες. Mέσω της κίνησης αυτής μας δίνεται η ευκαιρία να αναπτύξουμε το πεδίο εξειδίκευσής μας και να καλύψουμε ακόμα πιο ολοκληρωμένα τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το Εξωτερικό γύρω από τη διαχείριση των πελατολογίων, ως μέλη μιας μεγαλύτερης, δυναμικής ομάδας

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η SALESmanago διοργανώνει webinar για marketing automation στο e-commerce

Η SALESmanago, από τις γνωστότερες εταιρείες marketing automation διεθνώς, διοργανώνει μία διαδικτυακή εκδήλωση την ερχόμενη Τρίτη.

Η χρήση εργαλείων marketing automation έχει γίνει αναπόσπαστο τμήμα της επιτυχίας των μεγαλύτερων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Στο συγκεκριμένο event, από τη SALESmanago θα παρουσιάσουν τους τρόπους που οι αυτοματισμοί υποστηρίζουν τα online καταστήματα και όλα τα στάδια του πελατειακού lifecycle.

Το webinar διοργανώνεται την Τρίτη 21 Απριλίου, στις 12 το μεσημέρι και είναι προγραμματισμένο να διαρκέσει 1 ώρα.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίαση θα αναλυθούν τα παρακάτω θέματα:

  • ποιες λειτουργίες πρέπει να έχουν οι πλατφόρμες marketing automation για το ηλεκτρονικό εμπόριο,
  • σε ποιους τομείς πρέπει να περιμένει ο επιχειρηματίας αύξηση πωλήσεων μετά την υλοποίηση,
  • πως πραγματοποιείται η υλοποίηση

 

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας εδώ.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

To Project Agora συνιδρύει εταιρεία video διαφήμισης σε Ευρώπη, Μ. Ανατολή και Αφρική

Με στόχο την ενίσχυση των τοπικών εκδοτών στην προσέλκυση διεθνών διαφημιζόμενων που αναζητούν premium διαφημιστικό περιβάλλον, το Project Agora, από κοινού με τους ευρωπαϊκούς παρόχους media τεχνολογίας PlayAD, ShowHeroes, Video Intelligence και Viralize, δημιουργεί το Union, μία καινοτόμα εταιρία υπηρεσιών video advertising που καλύπτει την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.

Με περισσότερους από 300 εργαζόμενους σε 34 χώρες, οι πέντε εταίροι έχουν στρατηγικές συνεργασίες με χιλιάδες websites, παρέχοντας βίντεο περιεχόμενο, και διαφημιστική τεχνολογία σε τοπικούς εκδότες. Σκοπός της κοινοπραξίας είναι η υποστήριξη των παρόχων ποιοτικού περιεχομένου στην άντληση νέων διαφημιστικών εσόδων, προερχόμενων από διεθνή brands που θέλουν να στηρίξουν τα τοπικά Μέσα σε καιρούς που η ειδησεογραφία τους είναι πιο απαραίτητη από ποτέ. Παράλληλα, προσφέρεται στους διαφημιζόμενους μία νέα πηγή premium διαφημιστικού inventory, ώστε να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές μέσω των τοπικών sites που αυτοί εμπιστεύονται.

Οι υπηρεσίες του Union είναι διαθέσιμες τόσο μέσω programmatic trading όσο και ως managed solution και περιλαμβάνουν ένα μοναδικό μείγμα από pre-roll και ourstream video λύσεις, συνδυαζόμενες με ισχυρό contextual targeting σε brand-safe, υψηλής εμπιστοσύνης ιστοσελίδες και συνολικό κοινό 300 εκατομμυρίων χρηστών. Ενδεικτικά, συνεργαζόμενοι εκδότες είναι παγκόσμιες μάρκες, όπως Marie Claire, Elle, Vanity Fair και CNN αλλά και σημαντικοί τοπικοί εκδότες, όπως οι Aller Media, Axel Springer, Stryia, Libero και Funke Media Group.

Μάθετε περισσότερα στο https://bit.ly/2VswFAY

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Μεγάλη επιτυχία για το Webinar της Sleed "Covid-19 στην Digital Εποχή: Do’s and Don'ts"

Πάνω από 700 μοναδικοί χρήστες με μέσο όρο τα 65 λεπτά, παρακολούθησαν το webinar που είχε ως κεντρικό θέμα την παροχή συμβουλών προς τις επιχειρήσεις, αναφορικά με την digital στρατηγική τους, κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19.

Τα συμπεράσματα που βγήκαν από το πάνελ των τεσσάρων ομιλητών, αλλά και η άποψη του κοινού ήταν πολύ αισιόδοξη, ενώ το βασικό μήνυμα της συζήτησης ήταν ότι όχι μόνο δεν ‘’παγώνουμε’’ τις digital ενέργειές μας, αλλά προσαρμοζόμαστε για το τώρα και για την επόμενη μέρα, επενδύοντας στο περιεχόμενο πιο πολύ από ποτέ.

Θετική εικόνα παρά την κρίση φάνηκε να έχει όχι μόνο ο Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed, ομιλητής και ‘’οικοδεσπότης’’ του webinar, τονίζοντας ότι “η αγορά του digital θα βγει κερδισμένη αρκεί να την στηρίξουμε όλοι μαζί”, αλλά και ο Κωνσταντίνος Κολιβάνης, Digital Marketing Director της Frezyderm, ο οποίος επισήμανε πως “αυτή η περίοδος μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία για να μάθουμε και να βγούμε πιο δυνατοί από αυτό τόσο σαν brands όσο και σαν επαγγελματίες”.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του webinar διενεργήθηκαν polls προς το κοινό, το οποίο έδειξε έντονο ενδιαφέρον για συμμετοχή, κι αυτό φάνηκε επίσης από το γεγονός ότι τέθηκαν προς το πάνελ συνολικά 150 ερωτήσεις και από τον δημοσιογράφο του CNN Greece και συντονιστή της συζήτησης, Δημήτρη Μαλλά, αλλά και από το κοινό που παρακολουθούσε μέσω του Zoom & Facebook Live.

Μέσα από τις απαντήσεις που έδωσαν οι ομιλητές, προέκυψε και το τελικό συμπέρασμα με το οποίο έκλεισε και η συζήτηση, που ήταν σύμφωνα με το Νίκο Βαρβαδούκα, Chief Omnichannel Officer του Cosmos Sport, ότι δεν θα πρέπει να μας φοβίζει καμιά αλλαγή, γιατί αυτές οι συνθήκες ευνοούν ώστε να δοκιμάσουμε, και να ρισκάρουμε, αλλά και ότι αυτή η περίοδος, σύμφωνα με τον Μάριο Γιαννόπουλο, Digital & Social Media Manager της Frezyderm, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ιδανική για να φέρουμε τα brands όσο πιο κοντά γίνεται με το κοινό.

10years sleed logo final12560

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Digital Marketing και COVID-19: Στρατηγική ευκαιρία για κάθε e-Business

-Advertorial-

Με την εμφάνιση και εξάπλωση του ιού COVID–19 από την Κίνα, στην υπόλοιπη Ασία, και με έξαρση σε αρκετές περιοχές του υπόλοιπου κόσμου, κρίνεται πιο αναγκαία από ποτέ η άμεση αντιμετώπισή του από τους ηγέτες όλων των χωρών. Καθώς η παγκόσμια οικονομία προσπαθεί να ισορροπήσει και να μετριάσει τις απώλειές της, αρκετές εταιρείες και επιχειρήσεις επιθυμούν να αλλάξουν στρατηγική, σε μια προσπάθεια να σώσουν ό,τι είναι δυνατόν. Σε ορισμένες περιπτώσεις βέβαια και με παύση αρκετών δραστηριοτήτων, που γίνονται για την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας τους.

Αλλά η πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετική, καθώς στις δύσκολες περιόδους, οι επιχειρήσεις που αποφασίζουν να συνεχίσουν να επενδύουν στις πρακτικές τού διαδικτύου, μπορούν να βγουν κερδισμένες. Τόσο άμεσα, όσο και σε βάθος χρόνου, με περισσότερα κέρδη από τις υπόλοιπες και με ανάπτυξη μιας πιο ουσιαστικής σχέσης με το κοινό.

Επιλέγουμε να αναλύσουμε ορισμένους σημαντικούς πυλώνες του Digital Marketing και να παραθέσουμε τους λόγους εκείνους για τους οποίους αξίζει να συνεχίσετε τη digital στρατηγική σας.

Google Ads

Η κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο περισσότερος κόσμος, κλεισμένος μέσα στο σπίτι του, του δίνει περισσότερο χρόνο για σερφάρισμα στο διαδίκτυο. Σε μια γρήγορη και σύντομη αναζήτηση για συγκεκριμένα προϊόντα, ή ακόμα και την απλή ανάγνωση περιεχομένου (βλ. SEO & Content Marketing) κάθε εταιρεία θα επιδιώξει να εμφανιστεί στα πρώτα αποτελέσματα. Αυτό επιτυγχάνεται με τα Google Ads.

Σε τέτοιες καταστάσεις, κρίνεται αναγκαία όσο ποτέ η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης κάθε brand με το κοινό του, δίνοντας έμφαση σε δράσεις και προτάσεις, που θα ωφελήσουν τόσο την εταιρεία όσο και τους ίδιους τους καταναλωτές. Με την εφαρμογή πληρωμένων Google Ads, ενισχύεται πιο άμεσα το traffic. Μερικά παραδείγματα, που μπορούν να έχουν εφαρμογή σε μερικές ή και περισσότερες επιχειρήσεις, περιλαμβάνουν τη δημιουργία προσφορών, μέσω εκπτώσεων, gift cards, καθώς και τη δυνατότητα αγοράς μέσα από ηλεκτρονικά καταστήματα από οποιαδήποτε διαθέσιμη συσκευή – mobile, desktop, laptop ή tablet.

Ταυτόχρονα, ορισμένες επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την επισκεψιμότητά τους, εξαιτίας των συνθηκών της πανδημίας. Με αρκετό κόσμο να αναζητάει πληροφορίες π.χ. για την καθαριότητα και την προφύλαξη της υγείας αυτού και της κοινότητάς του, αυξάνονται οι πιθανότητες για πώληση αντίστοιχων προϊόντων και τα clicks σε διαφημίσεις από εταιρείες στο χώρο της υγιεινής, της ιατρικής και φαρμακευτικής.

Ακόμη, με την κοινωνική αποστασιοποίηση, καταναλώνεται περισσότερο περιεχόμενο από προϊόντα διασκέδασης και ψυχαγωγίας, γεγονός από το οποίο μπορούν να ωφεληθούν εταιρείες στο χώρο των on-demand υπηρεσιών. Επιπρόσθετα, μπορούν να ενισχυθούν και υπηρεσίες που σχετίζονται με business management, ηλεκτρονικό εμπόριο, εκπαίδευση εξ’ αποστάσεως, λογιστικές και νομικές παροχές κ.α., καθώς είναι εφικτή η πραγματοποίησή τους χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας.

Σημαντικός παράγοντας για τη συνέχιση των Google Ads, αποτελεί και η διατήρηση του Ad Rank των διαφημίσεων. Όσο καλύτερο είναι, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για συχνότερη (και φθηνότερη) εμφάνιση μιας διαφήμισης, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό. Κάτι τέτοιο επηρεάζεται άμεσα από την επέκταση χρήσης και διάρκειας του χρόνου εφαρμογής μιας καμπάνιας στη Google. Με πιθανή διακοπή των Google Ads, η θέση μιας εταιρείας θα υποχωρήσει αρκετά έναντι άλλων επιχειρήσεων, που θα επιλέξουν τη συνέχισή τους. Σε περίπτωση, που η εταιρεία θα αποφασίσει να επιστρέψει στο προσκήνιο, όταν εκτιμήσει ότι είναι η καταλληλότερη περίοδος, θα αναγκαστεί να καταβάλει περισσότερη προσπάθεια και να δαπανήσει περισσότερα χρήματα για να επανέλθει.

Συνεπώς, τα κέρδη που μπορεί να αποκομίσει μια επιχείρηση, σε έναν κόσμο κοινωνικής αποστασιοποίησης λόγω του ιού COVID–19, είναι πολλά περισσότερα σε σύγκριση με τις πιθανές, βραχυπρόθεσμες χρονικά, απώλειες. Η επιλογή της διατήρησης, αλλά και βελτιστοποίησης, των υπηρεσιών της digital marketing στρατηγικής εν μέσω αυτών των συνθηκών, θα λειτουργήσει καταλυτικά στην ανάπτυξη και επέκταση κάθε επιχείρησης.

Social Media

Ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη τάση στην ανθρώπινη ιστορία, τα Social Media, αποτελούν τον κυρίαρχο χώρο ανάπτυξης και διαδραστικότητας του κόσμου. Μέσω της χρήσης και της εξάπλωσης τους, τόσο οι ανάγκες και οι συνήθειες των καταναλωτών, όσο και των επιχειρήσεων, μεταβάλλονται συνεχώς.

Εν μέσω των δύσκολων καιρών που ζει η ελληνική κοινωνία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να παραμείνουν ενεργά και να αφουγκραστούν καλύτερα τους χρήστες τους. Δεδομένου ότι ο ελληνικός πληθυσμός, καθώς και άλλων χωρών, βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό, για αποφυγή μετάδοσης του ιού COVID–19, κρίνεται απαραίτητη η διατήρηση επαφής της εταιρείας με το κοινό του, που ελέγχει καθημερινά όλο και περισσότερο, τα κοινωνικά του δίκτυα.

Εφάμιλλης αξίας αποτελεί και η δημιουργία μιας εντονότερης σχέσης εμπιστοσύνης του κοινού με το προϊόν ή την υπηρεσία, εν μέσω προσπάθειας περιορισμού του ιού. Είτε μέσω κάποιας στοχευμένης λεζάντας (description) στο Instagram, είτε μέσω αλληλεπίδρασης με χρήστες του Facebook και με καμπάνιες, θα καταφέρει μια επιχείρηση να κάνει γνωστό το μήνυμά της. Σε αυτό, σημαντικό ρόλο παίζει η σχέση της με το κοινό, που μπορεί να συμμετέχει στη διάδοση του μηνύματος σε περισσότερους χρήστες.

Φυσικά, ο βασικότερος λόγος για να μη διακοπεί η δραστηριότητα στα Social Media, είναι η διατήρηση μιας συνεχόμενης ροής, στην οποία η επιχείρηση θα εμφανίζεται να λειτουργεί στους ίδιους ρυθμούς με πριν. Συμπληρωματικά, η δημιουργία και διανομή engaging περιεχομένου, προσαρμοσμένου πάντα στο κλίμα των ημερών, μπορεί να «συζητηθεί» εντονότερα από τους χρήστες και να γίνει viral.

Email MarketingNewsletter

Από τους πιο βασικούς πυλώνες στο digital marketing, είναι η αποστολή newsletter ανά τακτά διαστήματα. Μέσω ενημερωτικών δελτίων, που αποστέλλονται σε διάφορους συνδρομητές, με στόχο την ενημέρωσή τους, για νέες κυκλοφορίες προϊόντων που πιθανόν τους ενδιαφέρουν ή για την πληροφόρησή τους σε εξελίξεις που συνδέονται άμεσα με την εκάστοτε υπηρεσία.

Η εξάπλωση του ιού COVID–19 μπορεί να αποβεί επιζήμια τόσο για τον ανθρώπινο οργανισμό, όσο και για την καθημερινότητά του. Υποχρέωση της εταιρείας είναι να κρατάει ενημερωμένο το κοινό της με τις τελευταίες εξελίξεις, που πιθανόν επηρεάζουν το ίδιο αλλά και τις λειτουργίες της εταιρείας. Πάντοτε με τέτοιο τρόπο που να προσδίδει μια ανάσα ανανέωσης και φρεσκάδας μέσα στο πανδαιμόνιο που επικρατεί.

Επιπλέον, ενισχύεται η παρουσία της εταιρείας στην καθημερινότητα του κοινού της, το οποίο βρίσκεται σε αναμονή για νεότερες εξελίξεις. Μια επιχείρηση μπορεί να αναπτύξει πιο ιδιαίτερη σχέση με τον πελάτη της, κάνοντας χρήση σωστού content marketing, μέσω αποστολής newsletter με εξατομικευμένο περιεχόμενο, με προσωποποιημένα emails, προσαρμοσμένα άμεσα στο προφίλ και τις ανάγκες του καταναλωτή. Ορισμένα παραδείγματα μπορούν να περιλαμβάνουν π.χ. την αγορά και αξιοποίηση κάποιων ειδών όσο βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό (όργανα γυμναστικής, προϊόντα περιποίησης, βιβλία, εργαλεία για το σπίτι κ.α.) ή μέσα για την αξιοποίηση του χρόνου του (εκμάθηση ξένης γλώσσας, εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.α.) χρησιμοποιώντας κάποιο website ή mobile εφαρμογή.

Επίσης, καθώς δίνεται η δυνατότητα για πραγματοποίηση δημοσκοπήσεων και συμπλήρωσης ερωτηματολογίων, το προϊόν μιας εταιρείας θα μπορέσει να ενισχυθεί και να εξελιχθεί, χωρίς να μείνει στάσιμο, παρ’ όλες τις συνεχόμενες αλλαγές στις εξελίξεις. Έτσι ώστε, όταν η κατάσταση βελτιωθεί και τα πράγματα επιστρέψουν στους κανονικούς ρυθμούς, αυτή η εταιρεία θα έχει καταφέρει να βγει λιγότερο ζημιωμένη από τις υπόλοιπες.

SEO & Content Marketing

Το SEO ή αλλιώς η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης, αποτελεί μια από τις κυρίαρχες στρατηγικές για την ολοκληρωμένη digital παρουσία μιας εταιρείας. Μέσω στοχευμένων ενεργειών, παρέχεται η δυνατότητα προβολής και κατάταξής της σε υψηλότερες θέσεις, σε συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις κλειδιά.

Αυτό που καταφέρνει το SEO, ακόμα και εν μέσω κρίσιμων καταστάσεων, είναι η συνεχόμενη προσέλκυση κοινού, οργανικά, που ψάχνει ενεργά λύση σε ένα πρόβλημα και αναζητεί ένα προϊόν ή την υπηρεσία μιας εταιρείας.

Επειδή οι συνθήκες έχουν αλλάξει και η καθολική απαγόρευση σε άσκοπες μετακινήσεις των πολιτών έχει εφαρμοστεί, όλο και περισσότερος κόσμος περνάει μεγάλο μέρος του χρόνου του μέσα στο σπίτι. Μεταξύ των δραστηριοτήτων του, είναι και οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο, είτε για ψυχαγωγικούς σκοπούς είτε για να καλύψει ορισμένες άμεσες ανάγκες και επιθυμίες του.

Ακόμη, η εμφάνιση ελλείψεων σε ορισμένα προϊόντα, οδηγούν τους καταναλωτές σε περαιτέρω αναζήτησή τους, ή και ακόμη σε αλλαγή των αναζητήσεων για άλλες εναλλακτικές επιλογές και λύσεις. Με βάση αυτή τη λογική, μια εταιρεία, με υπηρεσία ή προϊόν στην αγορά, που βρίσκεται στην επικαιρότητα, μπορεί να ενισχύσει τις ενέργειες SEO και να διεκδικήσει μερίδιο από τις αναζητήσεις. Στόχος μιας σωστής επιχείρησης θα είναι να βρεθεί σε υψηλές θέσεις αναζήτησης με αντίστοιχα προϊόντα ή εναλλακτικές, μέσω κατάλληλου content marketing και χρήση σωστών keywords γύρω από αυτά. Άμεσο αποτέλεσμα θα είναι η ενίσχυση της ζήτησης αυτών, και συνεπώς της ίδιας της εταιρείας, με βραχυπρόθεσμη αλλά και μακροπρόθεσμη διάρκεια ωφέλειας.

Η εφαρμογή μιας καμπάνιας SEO μπορεί να αποδώσει οφέλη, όχι μόνο για σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά και σε βάθος χρόνου για τα αγαθά μιας επιχείρησης. Ακολουθώντας και διατηρώντας την τακτική αυτή, μπορεί να αποκομίσει ακόμα περισσότερα, μέσα στην περίοδο που διανύουμε αλλά και για τους επόμενους μήνες. Ο πιο σημαντικός στόχος, όμως, θα είναι η δημιουργία περιεχομένου, που θα διατηρήσει τη σχέση της εταιρείας με το κοινό της και θα την κρατήσει μακριά από την αφάνεια, ενώ υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα το περιεχόμενο που θα δημιουργηθεί, λόγω της χρηστικότητας του, να γίνει viral και να προβληθεί έντονα.

Μακροπρόθεσμη στρατηγική

Συμπερασματικά, αυτά είναι αρκετά από τα οφέλη που μπορεί να εκμεταλλευτεί μια εταιρεία. Κάποια στιγμή, η επιδημία θα περιοριστεί και οι ρυθμοί της ζωής μας θα επιστρέψουν στην παλιά τους πραγματικότητα. Όταν έρθει εκείνη η στιγμή, θα θελήσετε να αρχίσετε από την αρχή τη digital marketing στρατηγική σας; Ή να έχετε κάνει άλματα προόδου μπροστά από τον ανταγωνισμό σας, ενισχύοντας τις προσπάθειες που έχουν γίνει τους προηγούμενους μήνες;

Σας λέμε με σιγουριά, ότι είναι προτιμότερο να διατηρήσετε τη νοοτροπία μιας μακροπρόθεσμης λογικής, παρά να αφήσετε τον COVID–19 να σας αποθαρρύνει και να ματαιώσει τα σχέδιά σας. Τώρα δεν είναι μια περίοδος για να σταματήσετε τις ενέργειες digital marketing, αλλά είναι η κατάλληλη στιγμή για να τις εφαρμόσετε πιο συστηματικά και στοχευμένα. Και σε αυτό, η 3ds θα σας καθοδηγήσει σε κάθε βήμα! Επικοινωνήστε μαζί μας.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search