Digital Marketing

Νέο 3D format στις διαφημίσεις λανσάρει παγκοσμίως η Google

Η Google ανακοίνωσε την κυκλοφορία της νέας μορφής διαφήμισης "3D Swirl" σε όλους τους πελάτες των διαφημίσεων Display και Video 360. Μετά από μήνες δοκιμών, με τη συμμετοχή διεθνών brands όπως η Adidas, η Belvedere Vodka και η Nissan, η Google ανακοίνωσε ότι το νέο διαφημιστικό format είναι πλέον διαθέσιμο για όλους.

Το Swirl είναι μια μικρή επανάσταση στη διαδικτυακή διαφήμιση, αφού παρέχει στους διαφημιζόμενους την ευκαιρία να προβάλλουν προϊόντα σε 3D, σε κινητές συσκευές.

"Ο νέος τύπος διαφήμισης επιτρέπει στα brands να απεικονίζουν αλλαγές στη συμπεριφορά, την απόδοση της νέας τεχνολογίας, τις μοναδικές δυνατότητες του προϊόντος και πολλά άλλα", αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της Google. "Τα brands διαπιστώνουν μεγάλη επιτυχία χρησιμοποιώντας διαφημίσεις Swirl για διάφορους στόχους στις καμπάνιες τους. Συμπεριλαμβάνεται η αύξηση της προσοχής με την προβολή των χαρακτηριστικών του προϊόντος, η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και η παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας για κινητά", αναφέρεται επίσης στην ανακοίνωση.

Google BlogPost Adidas V001 1

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Τη Sleed επέλεξαν τα "Λητώ" για τη digital παρουσία των brands τους

Η νέα συνεργασία περιλαμβάνει τη διαμόρφωση της digital στρατηγικής, αλλά και τη διαχείριση όλων των digital καναλιών (Google, Facebook, Instagram) των brands Λητώ και Okaidi Greece.


Η Sleed αναλαμβάνει όλες τις ενέργειες branding και performance των δύο βρεφικών και παιδικών eshops. Μέσα από τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου, στοχευμένων ενεργειών digital marketing και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, στόχος της Sleed είναι η επικοινωνία και η προώθηση των δύο eshops, ώστε να γίνουν η πρώτη σκέψη των νέων γονιών για τις ανάγκες των μικρών τους!

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 



3 τεχνικές email marketing που ενισχύουν τις αυθόρμητες αγορές

Το email marketing είναι και θα παραμείνει ένα από τα σημαντικότερα μέσα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Μέσω του email, όχι μόνο αυξάνετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, αλλά και τις πωλήσεις σας, είτε αυτές μπορούν να πραγματοποιηθούν online, δηλαδή στο e-shop σας, είτε στο φυσικό σας κατάστημα.

Σημαντικό όμως κομμάτι των αγορών που κάνουν οι πελάτες σας είναι οι λεγόμενες αυθόρμητες αγορές ή αλλιώς παρορμητικές αγορές. Στα αγγλικά, θα συναντήσετε τους όρους impulse purchase ή impulse buying. Τι είναι, όμως, οι αυθόρμητες αγορές;

Οι αυθόρμητες αγορές συμβαίνουν, όταν ο καταναλωτής βιώνει μια ξαφνική και δυνατή επιθυμία να αγοράσει κάτι αμέσως.

Πρόκειται, δηλαδή, για αγορές που δεν έχει προγραμματίσει να κάνει αλλά τις αποφασίζει επί τόπου, εκείνη δηλαδή τη στιγμή που βλέπει το προϊόν, το οποίο τις περισσότερες φορές συνοδεύεται από μια δελεαστική προσφορά.

Για παράδειγμα, δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός πως σε πολλά σουπερμάρκετ οι σοκολάτες, οι τσίχλες, οι καραμέλες και άλλα παρόμοια είδη τοποθετούνται κοντά στα ταμεία, ακριβώς για να ενισχύσουν τις αυθόρμητες αγορές των πελατών τους.

Αξίζει να σημειώσουμε, πως οι αυθόρμητες αγορές καταλαμβάνουν το 40% των συνολικών αγορών που γίνονται online, δηλαδή στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Λαμβάνοντας υπόψη αυτό το στοιχείο, καταλαβαίνει κανείς πόσο σημαντικό είναι να προσαρμόσετε τα emails σας, έτσι ώστε να παρακινούν τους συνδρομητές σας σε αυθόρμητες αγορές.

Ποιες τεχνικές email marketing μπορείτε να ακολουθήσετε;

Επειδή ακριβώς ο στόχος σας είναι να προκαλέσετε στον καταναλωτή αυτή την ξαφνική και έντονη επιθυμία να αποκτήσει αμέσως το προϊόν ή την υπηρεσία σας, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε προσφορές στις οποίες δε θα μπορεί να αντισταθεί και να προσπεράσει τόσο εύκολα.

1. Έκτακτες προσφορές (flash sales)

Οι έκτακτες προσφορές (flash sales) είναι προσφορές που ισχύουν για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα, ενδεχομένως για λίγες μέρες ή για λίγες ώρες. Τέτοιου είδους προσφορές λειτουργούν καλύτερα όταν η έκπτωση είναι μεγαλύτερη από οποιαδήποτε συνηθισμένη σας email καμπάνια με προσφορές. Αν για παράδειγμα η έκπτωση σας σε προηγούμενα προωθητικά email ήταν στο 20%, δοκιμάστε αυτή τη φορά το 35% για τις flash sales.

Και με ποιους τρόπους θα προωθήσετε τέτοιες προσφορές στα email σας;

Α) Προσθέστε την προσφορά στο θέμα του email σας

Για να πετύχει αυτή η τεχνική περιγράψτε την έκπτωση ή την προσφορά σας στο θέμα του email σας, αναφέροντας την χρονική διάρκεια της προσφοράς (πότε ξεκινάει-πότε τελειώνει) και το ποσοστό της έκπτωσης (π.χ. 30%).

Επίσης, είναι καλό να συμπεριλάβετε λέξεις όπως δωρεάν, έκπτωση, προσφορά, κουπόνι αλλά και να δώσετε το αίσθημα του επείγοντος (π.χ. Η προσφορά λήγει σε 5 ώρες).

Διαβάστε εδώ με ποιες άλλες ψυχολογικές τεχνικές μπορείτε εύκολα να εφαρμόσετε στα email σας για να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα και συνεπώς περισσότερες πωλήσεις!

Β) Στείλτε ένα δεύτερο email υπενθύμισης σε αυτούς που δεν έκαναν ακόμα κάποια αγορά, αλλά άνοιξαν το πρώτο email σας.

Τα email υπενθύμισης είναι μια πολύ καλή τακτική, ειδικότερα στην περίπτωση που τελειώνει κάποια προσφορά, καθώς μπορούν να ωθήσουν τους καταναλωτές να κάνουν αυθόρμητες αγορές της τελευταίας στιγμής.

Δείτε τις υπόλοιπες τεχνικές email marketing στο emailsystem.app.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Project Agora One Video: Yπηρεσία διαφήμισης video με χρέωση βάσει αποτελεσμάτων

Το Project Agora παρουσιάζει το “One Video”, τη νέα υπηρεσία διαφήμισης video για όλες τις οθόνες, με χρέωση αποκλειστικά βάσει αποτελεσμάτων. Με το One Video, τα brands επενδύουν μόνο σε αυτό που έχει πραγματική αξία: το πλήρες, απρόσκοπτο ενδιαφέρον του κάθε καταναλωτή που παρακολουθεί ολόκληρο το video τους (Cost per Completed Video View). 

Οι καμπάνιες One Video προσαρμόζουν για λόγους ευκολίας τo ίδιo δημιουργικό asset σε κινητό, tablet και desktop, στο περιβάλλον των πιο αναγνωρισμένων και προσεκτικά επιλεγμένων ψηφιακών εκδοτών στην Ελλάδα, εξασφαλίζοντας, έτσι, τη μέγιστη απόδοση. Το video παίζει μόνο όταν βρίσκεται σε πλήρη προβολή στην οθόνη. Με αυτόν τον τρόπο, όλες οι ολοκληρωμένες προβολές είναι εγγυημένα και εξ ορισμού 100% viewable.

Ένα από τα πρόσφατα παραδείγματα διαφημιζόμενου που χρησιμοποίησε με μεγάλη επιτυχία το One Video, είναι η Mazda. Στο πλαίσιο της προώθησης του μοντέλου Mazda 3, η Mazda επέλεξε το One Video για να επικοινωνήσει με το αγοραστικό κοινό και να δημιουργήσει ενθουσιασμό και αναμονή για το νέο μοντέλο. Η καμπάνια συνδυάζοντας τη δύναμη του video με την ακρίβεια της στόχευσης του Project Agora είχε μεγάλη ανταπόκριση με 7 στους 10 καταναλωτές, στους οποίους εμφανίστηκε το video, να το παρακολούθούν μέχρι την ολοκλήρωσή του.

Το Project Agora αναλαμβάνει πλήρως τη διαδικασία διαχείρισης των καμπανιών One Video ώστε να φέρει το εγγυημένο αποτέλεσμα, δίνοντας δυνατότητα επιλογής στα brands να χρησιμοποιήσουν αν επιθυμούν, οποιαδήποτε τρίτη εταιρία μέτρησης για την παρακολούθηση της απόδοσης σε πραγματικό χρόνο.

Δείτε περισσότερα εδώ: https://bit.ly/3fcIvrP

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μoιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα στο Viber διαθέσιμα και στην Ελλάδα

Η Rakuten Viber, η εταιρεία πίσω από μία από τις κορυφαίες εφαρμογές στον κόσμο για δωρεάν και εύκολη επικοινωνία παρουσιάζει τα πολυαναμενόμενα «αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα», που είναι πλέον διαθέσιμα σε όλες τις προσωπικές συνομιλίες.

Μέχρι σήμερα ήταν μια λειτουργία που έβρισκε κανείς στις μυστικές συνομιλίες, αλλά πλέον όλοι οι χρήστες θα μπορούν να βάζουν χρονοδιακόπτη για δευτερόλεπτα, λεπτά, ώρες ή ακόμη και ημέρες, όταν στέλνουν κάποιο κείμενο, φωτογραφία, βίντεο ή οποιοδήποτε άλλο τύπο αρχείου. Η αντίστροφη μέτρηση μέχρι την διαγραφή του περιεχομένου ξεκινά αυτόματα από τη στιγμή που ο παραλήπτης δει το απεσταλμένο μήνυμα. Η νέα λειτουργία ισχυροποιεί τη θέση του Viber ως της πιο ασφαλούς εφαρμογής για αποστολή μηνυμάτων.

Για να στείλει ένα αυτοκαταστρεφόμενο μήνυμα, ο χρήστης πρέπει:

  • Να πατήσει στο εικονίδιο του ρολογιού, στο κάτω μέρος της συνομιλίας, και να επιλέξει το χρόνο μέχρι τη διαγραφή του μηνύματος.
  • Να πληκτρολογήσει και να στείλει το μήνυμα στον παραλήπτη.

Το Viber έχει αποδείξει τη δέσμευσή του να προστατεύσει την ιδιωτικότητα στην ως τώρα ιστορία του. Σε μια σειρά από καινοτομίες όσον αφορά τις εφαρμογές μηνυμάτων, το Viber πρώτο παρουσίασε την επιλογή «διαγραφή μηνύματος» το 2015, έφερε την κρυπτογράφηση end-to-end το 2016 σε κάθε συνομιλία και τις κρυφές και μυστικές συνομιλίες το 2017. Πλέον, στο πλαίσιο της ίδιας δέσμευσης, ανακοινώνει και τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα σε όλες τις συνομιλίες. Η νέα λειτουργία περιέχει και ειδοποίηση λήψης screenshot από τον παραλήπτη.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=oJ39KOjie-E"]

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στις ΗΠΑ σκέφτονται να απαγορέψουν το TikTok και άλλα 58 κινέζικα app

Οι Ηνωμένες Πολιτείες εξετάζουν το ενδεχόμενο απαγόρευσης του TikTok για λόγους εθνικής ασφάλειας, σύμφωνα με τον Υπουργό εξωτερικών Mike Pompeo. Το ενδεχόμενο της απαγόρευσης αφορά το TikTok και ακόμα 58 εφαρμογές από την Κίνα. Η ανακοίνωση έγινε από τον υπουργό Εξωτερικών Mike Pompeo κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στο Fox News τη Δευτέρα.

Ήδη, η Ινδία, που είναι η μεγαλύτερη αγορά για το TikTok εκτός της Κίνας, απαγόρευσε συνολικά 59 κινέζικες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένου του TikTok.

Σε απάντηση στα σχόλια του Mike Pompeo, εκπρόσωπος του TikTok δήλωσε: "Στο TikTok ηγείται ένας Αμερικανός Διευθύνοντας Σύμβουλος, με εκατοντάδες υπαλλήλους και κορυφαία στελέχη σε θέματα ασφάλειας, προϊόντων και δημόσιας πολιτικής εδώ στις ΗΠΑ. Η μεγαλύτερη προτεραιότητά μας είναι η προώθηση μιας ασφαλούς εφαρμογής στους χρήστες μας. Ποτέ δεν παρείχαμε δεδομένα χρηστών στην κινεζική κυβέρνηση, ούτε θα το κάναμε αν μας ζητούσαν".

Φυσικά, η ενδεχόμενη απαγόρευση του TikTok θα ωφελήσει το Facebook που έχει το δικό του TikTok κλώνο, το Instagram Reels.

ΕΙκόνα: Kon Karampelas, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Δωρεάν καταχωρήσεις προϊόντων στα αποτελέσματα Google search

Η Google προχώρησε σε μία σημαντική κίνηση για την οποία είχε δεσμευτεί από τον Απρίλιο, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι τα αποτελέσματα προϊόντων στην καρτέλα "Αγορές" αποτελούνται, πλέον, κυρίως από δωρεάν καταχωρήσεις. Τώρα, η εταιρεία φέρνει επίσης δωρεάν καταχωρήσεις στην κύρια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης, αρχικά στην αγορά των ΗΠΑ, ενώ σταδιακά το χαρακτηριστικό θα επεκταθεί και στον υπόλοιπο κόσμο.

Οι δωρεάν καταχωρήσεις στα αποτελέσματα Google search θα εμφανίζονται σε ένα ειδικό πλαίσιο "γνωριμίας" προϊόντων, που εμφανίζει επιλογές αγοράς για τα αντικείμενα που ψάχνουν οι χρήστες - και αυτές οι καταχωρήσεις θα είναι δωρεάν.

Το νέο αυτό χαρακτηριστικό ξεκινησε πρώτα για κινητές συσκευές και θα ακολουθήσουν οι desktop πλατφόρμες. Όσον αφορά στις διαφημίσεις στο section των Αγορών, θα εμφανίζονται ξεχωριστά στο επάνω μέρος της σελίδας, με παρόμοια σήμανση με τις άλλες ενότητες διαφημίσεων της Google.

Όπως σημειώνει στο σχετικό blogpost του, ο Bill Ready, Πρόεδρος Ηλεκτρονικού Εμπορίου της Google, το να εμπλουτιστούν τα προϊοντικά αποτελέσματα στις Αγορές με δωρεάν καταχωρήσεις, έχει ήδη προκαλέσει σημαντική αύξηση στο user engagement, μέσω κλικ αλλά και impressions. Οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών επωφελούνται από αυτήν την αυξητική επισκεψιμότητα, ιδιαίτερα οι μικρομεσαίες, ενώ φαίνεται ότι αυτές οι αλλαγές θα βοηθήσουν στη δημιουργία τζίρου δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως, για λιανεμπόρους και brands στις ΗΠΑ. Τώρα, φέρνουμε δωρεάν καταχωρήσεις στην κύρια σελίδα αποτελεσμάτων Αναζήτησης στις ΗΠΑ, βοηθώντας τους αγοραστές να επιλέξουν τα προϊόντα και τους πωλητές που θα τους εξυπηρετήσουν καλύτερα, από την ευρύτερη ποικιλία επιλογών.

Μένει να δούμε πότε θα επεκταθεί το νέο αυτό χαρακτηριστικό και στις υπόλοιπες αγορές ανά τον κόσμο.

Εικόνα: jay88ld0, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


To TikTok ανακοίνωσε μία νέα πλατφόρμα για διαφημιζόμενους

To TikTok είναι το μεγαλύτερο παγκόσμιο trend τους τελευταίους μήνες και η ανοδική του πορεία συνεχίζεται. Το πιο φρέσκο από τα κοινωνικά δίκτυα έχει κερδίσει δεκάδες εκατομμύρια χρηστών παγκοσμίως και μπαίνει δυναμικά στη διαφημιστική αγορά με μια νέα πλατφόρμα.

Όπως σημείωσε η Katie Puris, Διευθύνουσα του TikTok, τα brands γίνονται όλο και πιο σημαντικό μέρος της εμπειρίας του TikTok καθημερινά, "ξεκινώντας τάσεις, συνδέοντας κοινότητες ή ευαισθητοποιώντας σε κρίσιμες πρωτοβουλίες φιλανθρωπικών ή άλλων σκοπών και δημιουργούν αυθεντικό κοινό βασισμένο στην κοινή διασκέδαση. Δίνουν στους χρήστες ένα νέο τρόπο να ανακαλύψουν και να αλληλεπιδράσουν με τα προϊόντα που αγαπούν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η TikTok παρουσιάζει τώρα τη νέα πλατφόρμα TikTok For Business".

Η πλατφόρμα είναι ένας κοινός τόπος όλων των λύσεων μάρκετινγκ που είναι διαθέσιμες στις εταιρείες, επιτρέποντάς τους να είναι δημιουργικοί αφηγητές και να αλληλεπιδρούν πιο ουσιαστικά με τους χρήστες.

Ο στόχος πίσω από το TikTok For Business είναι να βοηθήσει τα brands να δημιουργήσουν και να "ανακαλυφθούν" από τους χρήστες, δίνοντας στους διαφημιστές τα εργαλεία που χρειάζονται για να συνδεθούν με τα άτομα γύρω τους.

Ανάλογα με τους στόχους τους, οι marketers μπορούν να αξιοποιήσουν διαφορετικά εργαλεία στο TikTok.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, διατίθενται τα εργαλεία:

Scale & creativity: Το TikTok είναι μια αναπτυσσόμενη πλατφόρμα για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αξιοποιήσουν ως προορισμό που πρέπει να έχουν. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που βασίζεται στην ψυχαγωγία και προσφέρει στους χρήστες και στα brands τα εργαλεία για να διηγούνται τις ιστορίες τους.

Sight, motion & sound: Με το TikTok, ο κλάδος μπορεί να δημιουργήσει ένα mobile "οικοσύστημα ήχου". Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για ήχο στην πλατφόρμα: μουσική, ηχητικά εφέ, voice-overs και άλλα.

Inclusive & participatory community: Το TikTok έχει να κάνει με τη συμμετοχή. Αυτό αποτελεί μια πρωτότυπη ευκαιρία για τους marketers να δημιουργήσουν έργο που γίνεται μέρος της κοινότητας. Στο TikTok, οι άνθρωποι μπορούν να εμπλακούν και να εμπνευστούν από μια καμπάνια μάρκετινγκ, να δημιουργήσουν τη δική τους έκδοση και τα brands να βιώσουν τον αντίκτυπο που έχουν οι καμπάνιες τους στο κοινό.

The place where culture is made: Το TikTok είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα όπου μπορεί να "ανακαλυφθεί" οποιοσδήποτε και κάθε brand. Η ευκαιρία να μάθουμε τι συμβαίνει σε όλο τον κόσμο είναι απεριόριστη. Ο πολιτισμός δημιουργείται κάθε μέρα στο TikTok, με ανοιχτό τρόπο και χωρίς αποκλεισμούς.

Seamless & simple solutions: Τα brands επιτρέπουν πλούσια και καθηλωτική αφήγηση. Όλα είναι απρόσκοπτα βίντεο πλήρους οθόνης και εμφανίζονται εγγενώς με την εμπειρία του χρήστη. Μεταξύ άλλων, η TikTok εργάζεται επίσης για τις λύσεις μέτρησης. Τέλος, η εταιρεία ανακοινώνει ένα νέο AR Branded Effect που ονομάζεται Branded Scan, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να έχουν μια εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας.

Τα brands μπορούν να χρησιμοποιήσουν το TikTok Creator Marketplace για να βρουν και να συνεργαστούν με δημιουργούς περιεχομένου σε πληρωμένες καμπάνιες και να βοηθήσουν στo brand awareness και την προσέλκυση νέων πελατών.

Δείτε περισσότερα για το TikTok For Business εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα Social Media

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

 
 
 
Nέα Social ad-experiences του Project Agora σε τοπικά Μέσα

Το Project Agora παρουσιάζει τα Social Cards, μια ολοκαίνουργια διαφημιστική εμπειρία, που ενισχύει τη στρατηγική περιεχομένου των brands στα Social Media, στο περιβάλλον των πιο δημοφιλών τοπικών Μέσων, με τα οποία συνεργάζεται σε κάθε χώρα.

Τα Social Cards είναι καινοτόμα διαφημιστικά experiences, αποκλειστικά σχεδιασμένα για κινητά, που προσφέρουν στα brands τη δυνατότητα να επαναχρησιμοποιήσουν αυτούσια τα ήδη δημοσιευμένα posts τους στα Social Media, “απελευθερώνοντάς” τα σε δημοφιλή sites περιεχομένου και επιρροής. Τα posts εμφανίζονται στην καρδιά του περιεχομένου των κορυφαίων ιστοσελίδων που ανήκουν στο δίκτυο του Project Agora, όπως το fortunegreece.com, το sport24.gr και το zappit.gr, με κάλυψη που ξεπερνάει το 90%.

Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αξιοποιήσουν organic, sponsored και targeted posts, από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες Social Media, για να προσεγγίσουν το κοινό τους σε ένα περιβάλλον όπου η προσοχή των χρηστών είναι έως και 7 φορές μεγαλύτερη και το engagement 8 φορές μεγαλύτερο σε σχέση με άλλα είδη display διαφήμισης.

Όλα αυτά χωρίς επιπλέον κόστος και χρόνο για τη δημιουργία εικαστικών και για χρονοβόρες διαδικασίες έγκρισης. Τα Social Cards είναι διαθέσιμα είτε ως πλήρως managed υπηρεσία ή/και μέσω του DSP επιλογής του κάθε brand.

Ο Παναγιώτης Γιαννακούρας, PMP Product Director του Project Agora, σημειώνει: «Οι χρήστες περνούν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους online εκτός Social Media. Το να προσφέρουμε στα brands έναν απλό και αποτελεσματικό τρόπο να μεγιστοποιήσουν την κάλυψη και την επιρροή του μηνύματός τους στο Open Web, είναι για εμάς καθοριστικής σημασίας και εναρμονίζεται πλήρως με το όραμά μας. Τα Social Cards συνδυάζουν τις υψηλές επιδόσεις σε ένα brand safe περιβάλλον, με το μηδενικό κόστος για τη δημιουργία εικαστικών και την ταχύτητα στην προετοιμασία. Ένας ιδανικός συνδυασμός για κάθε brand».

Μάθετε περισσότερα εδώ: https://bit.ly/2N7HbtF

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Pixida: Νέο digital marketing tool από το Papaki για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Το Papaki, ο κορυφαίος καταχωρητής domain στην Ελλάδα και ένας δυναμικός digital enabler, παρουσιάζει την Pixida, ένα νέο εργαλείο που βοηθάει τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις να βελτιώσουν την εικόνα τους στο διαδίκτυο και να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Πρόκειται για μια  ολοκληρωμένη πλατφόρμα digital marketing, που με απλό και κατανοητό τρόπο, αξιολογεί την ψηφιακή παρουσία της εκάστοτε επιχείρησης και παρέχει λύσεις και προτεινόμενες ενέργειες για τη βελτιστοποίησή της. Δε χρειάζονται υψηλά budgets, εξειδικευμένες γνώσεις marketing, ούτε και πολύς χρόνος!

Με την Pixida, μία επιχείρηση έχει τη δυνατότητα:

  • να ενημερώνεται για την απόδοσή της σε αναζητήσεις που αφορούν τον τομέα της σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google και τα social media
  • να βελτιώνει το SEO της, δηλαδή το πως θα βρεθεί σε υψηλότερη θέση όταν κάποιος πελάτης αναζητά κάτι σχετικό με τον τομέα της
  • να ενημερώνεται για τον ανταγωνισμό και τις ενέργειες που πραγματοποιεί στο ψηφιακό περιβάλλον
  • να προωθεί την ιστοσελίδα της με διαφημίσεις 
  • να διαχειρίζεται τις καταχωρήσεις της σε καταλόγους, όπως το Google My Business και το TripAdvisor
  • να ενημερώνεται και να απαντά σε κριτικές πελατών
  • να λαμβάνει αναλυτικές ενημερώσεις για την πρόοδο της ψηφιακής παρουσίας της

 

Η ένταξη της Pixida στο portfolio του Papaki έγινε ύστερα από χρόνια έρευνας, ανάπτυξης και κατανόησης της ψηφιακής αγοράς της χώρας. Το τελευταίο τρίμηνο, αναπτύχθηκε ραγδαία η μετάβαση επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο. Έτσι, το Papaki αποφάσισε να επισπεύσει τις διαδικασίες και να λανσάρει όσο το δυνατόν γρηγορότερα το πολύτιμο αυτό εργαλείο ώστε να βοηθήσει επιχειρήσεις στα πρώτα τους ψηφιακά βήματα. Η Pixida διατίθεται σε ελληνικό interface, είναι ιδιαίτερα φιλική προς το χρήστη και περιλαμβάνει αναλυτικές επεξηγήσεις για όλες τις υπηρεσίες της.

Για να μάθετε περισσότερα επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: www.papaki.com/pixida

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search