Το Instagram ξεκινά από σήμερα να φιλοξενεί διαφημίσεις πλήρους οθόνης στα Reels, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, σε παγκόσμιο επίπεδο. Όπως στο TikTok και στα Stories, οι διαφημίσεις του Instagram θα εμφανίζονται μεταξύ άλλων κλιπ.
Οι... καλές μέρες που στα Instagram Reels δεν προβάλλονταν διαφημίσεις έχουν τελειώσει, αφού από σήμερα σε όλο τον κόσμο θα προβάλλονται, full-screen, looping και με διάρκεια έως και 30 δευτερόλεπτα, έχοντας μια μικρή ετικέτα "χορηγίας" κάτω από το όνομα του λογαριασμού του διαφημιζόμενου, για να ξεχωρίζουν από το υπόλοιπο περιεχόμενο.
Οι διαφημίσεις στα Reels δεν είναι νέες για όλους, αφού από τον Απρίλιο είχαν ξεκινήσει οι δοκιμές στην Αυστραλία, τη Βραζιλία, τη Γερμανία και την Ινδία. Παραδόξως, από το Instagram δεν έχουν κοινοποιήσει αποτελέσματα από αυτά τα τεστ.
Στην πραγματικότητα, το Instagram δεν έχει ανακοινώσει ποτέ λεπτομέρειες σχετικά με τις επιδόσεις των Reels, από τη διάθεσή τους τον Αύγουστο του 2020.
Εικόνα: Georgia de Lotz, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]