Το YouTube ανακοίνωσε μία σειρά από περιορισμούς στις διαφημίσεις που προβάλλονται στην πλατφόρμα του, προκειμένου να μειωθεί η συχνότητά τους και να προβάλλονται μόνο σε περιπτώσεις που ταιριάζουν σε πολύ συγκεκριμένο περιεχόμενο.
Ως αποτέλεσμα, θα σταματήσουν να προβάλλονται, ή θα φιλτράρονται πολύ αυστηρά, διαφημίσεις που αφορούν στο αλκοόλ, τον online και offline τζόγο, καθώς και αυτές με πολιτικό χαρακτήρα.
Οι περιορισμοί αφορούν ειδικά τα διαφημιστικά banner τύπου "Masthead", τα οποία καταλαμβάνουν την κορυφή της οθόνης στο παράθυρο της εφαρμογής του YouTube. Επίσης, ο συγκεκριμένος τύπος διαφημίσεων υποστηρίζεται για προβολή και στις smart TVs από το 2019, προσεγγίζοντας ακόμη περισσότερους χρήστες.
Αυτού του τύπου οι διαφημίσεις αμφισβητήθηκαν για πρώτη φόρα πέρσι, όταν ο τέως Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, "νοίκιασε" το συγκεκριμένο διαφημιστικό χώρο για δύο ημέρες πριν από την ημέρα των εκλογών, καθώς και την ημέρα των εκλογών, λαμβάνοντας ένα εξαιρετικά σημαντικό εκλογικό πλεονέκτημα.
Ως αποτέλεσμα, αφενός το YouTube διέκοψε τις ολοήμερες κρατήσεις για αυτές τις διαφημίσεις, αφετέρου σταμάτησε την προβολή πολιτικών διαφημίσεων στις ΗΠΑ για μια περίοδο πέρυσι, προκειμένου να αποφευχθεί η αμφισβήτηση σχετικά με την εγκυρότητα του αποτελέσματος της ψηφοφορίας.
Πηγή: thetotalbusiness
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]