Digital Marketing

Οκτώ έξυπνοι τρόποι για να προσελκύσετε νέους συνδρομητές σε newsletter

της Μάγδας Νίκα

Το να προσελκύσετε όλο και περισσότερους χρήστες να κάνουν εγγραφή στο newsletter σας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αναλογιστείτε μόνο τα δεκάδες email που δέχονται ήδη καθημερινά στο inbox τους οι χρήστες! Γιατί να εγγραφούν και στη δική σας λίστα και να λαμβάνουν ακόμα ένα email; Τι θα κερδίσουν αν το κάνουν;

Το θέμα, όμως, είναι πως το email είναι και θα παραμείνει ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της marketing στρατηγικής σας. Η πλειοψηφία των ανθρώπων τσεκάρουν τα email τους καθημερινά, ακόμα και αν βομβαρδίζονται διαρκώς με πολλά newsletter. Είτε λοιπόν ξεκινάτε τώρα το email marketing και προσπαθείτε να χτίσετε τη λίστα σας από το μηδέν, είτε θέλετε να αυξήσετε τους συνδρομητές που ήδη έχετε, δώστε βάση στις παρακάτω συμβουλές.

1. Τοποθετήστε τη φόρμα εγγραφής σε εμφανές σημείο στη σελίδα σας

Ένα τυπικό πρόβλημα στις περισσότερες ιστοσελίδες είναι ότι η φόρμα εγγραφής δεν είναι ορατή, ή ακόμα χειρότερα δεν υπάρχει καθόλου. Πώς περιμένετε να αυξήσετε τους συνδρομητές σας, αν κανένας δε γνωρίζει πού και πώς θα εγγραφεί στη λίστα σας; Θα πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε – αν δεν το έχετε κάνει ήδη –  την αντίστοιχη φόρμα εγγραφής στο κατάλληλο σημείο, που θα τραβήξει αμέσως την προσοχή των επισκεπτών σας.

Υπάρχουν πολλά σημεία που μπορείτε να την τοποθετήσετε, πέρα από την αρχική σας σελίδα, όπως:

  • Στην κορυφή κάθε σελίδας σας, σαν μπάρα ή banner
  • Στο footer της σελίδας σας
  • Σαν pop-up box (αναδυόμενο παράθυρο)

Δοκιμάστε όλους τους τρόπους και δείτε ποιος αποδίδει καλύτερα στη δική σας περίπτωση, ανάλογα με τη σελίδα που έχετε. Μπορείτε να διαβάστε εδώ ποια εργαλεία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε φόρμες.

2. Προσθέστε την επιλογή εγγραφής στην υποβολή σχολίων του blog σας

Πολλές ιστοσελίδες με blog που δίνουν τη δυνατότητα υποβολής σχολίων κάτω από ένα άρθρο, ζητούν από τους χρήστες να δηλώσουν ένα email τους για να δημοσιευτεί το σχόλιό τους. Εφόσον, λοιπόν, μπαίνουν στη διαδικασία να πληκτρολογήσουν το email τους, γιατί να μην τους έχετε και ένα checkbox με το οποίο θα επιβεβαιώνουν ταυτόχρονα και την εγγραφή τους στο newsletter σας; Είναι ένας από τους πιο απλούς τρόπους να κερδίσετε νέους συνδρομητές, χωρίς να δυσκολευτείτε.

3. Δηλώστε τον αριθμό των συνδρομητών που ήδη έχετε αποκτήσει

Μια καλή ιδέα για να προσελκύσετε νέους συνδρομητές, είναι να δηλώσετε κοντά στη φόρμα εγγραφής σας τον αριθμό των χρηστών που έχουν ήδη εγγραφεί στη λίστα σας. Αυτό σίγουρα δεν ενδείκνυται για όσους ξεκινούν τώρα να χτίζουν τη λίστα τους, αλλά για όσους έχουν αποκτήσει ήδη έναν ικανοποιητικό βαθμό συνδρομητών, είναι μια πολύ καλή λύση.

Με αυτό τον τρόπο, τους δίνετε το λεγόμενο «social proof», τους αποδεικνύετε πως υπάρχει πολύ κόσμος που σας εμπιστεύτηκε και δέχτηκε να λαμβάνει ήδη τα newsletter σας.

4. Χρησιμοποιήστε τη λέξη "δωρεάν"

Οι χρήστες γνωρίζουν πως θα λαμβάνουν το newsletter σας δωρεάν, αλλά το να τονίσετε τις αντίστοιχες λέξεις-κλειδιά στη φόρμα εγγραφής σας, θα είναι ακόμη πιο ελκυστικό για τους μελλοντικούς σας συνδρομητές. Χρησιμοποιήστε λέξεις ή φράσεις όπως «δωρεάν εγγραφή», «ενημερωθείτε εντελώς δωρεάν για τις τελευταίες μας προσφορές» κ.ά.

5. Ζητήστε όσο το δυνατόν λιγότερα στοιχεία

Δεν υπάρχει τίποτα πιο κουραστικό για έναν χρήστη από το να του ζητάτε να συμπληρώσει αμέτρητες πληροφορίες και στοιχεία προκειμένου να εγγραφεί στη φόρμα εγγραφής σας. Τα στοιχεία αυτά, όπως όνομα, τόπος διαμονής, επάγγελμα, ηλικία κ.λπ. θα σας βοηθήσουν πολύ να κατηγοριοποιήσετε τους πελάτες σας σε διαφορετικές ομάδες και να τους στείλετε προσωποποιημένα email ανάλογα με τις καταναλωτικές τους ανάγκες.

Ωστόσο, η συμπλήρωση όλων αυτών των στοιχείων, λειτουργεί τις περισσότερες φορές αποτρεπτικά για τους χρήστες. Είτε δεν θέλουν να τα συμπληρώσουν, είτε δεν έχουν το χρόνο να το κάνουν. Εξάλλου, η απλότητα είναι αυτή που κερδίζει και το ίδιο ισχύει και για την φόρμα εγγραφής. Ζητήστε τους να συμπληρώσουν απλά το email τους ή το πολύ ένα ακόμα στοιχείο, όπως το όνομα τους. Έτσι, θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να εγγραφούν στη λίστα σας.

6. Τονίστε τα οφέλη που θα έχουν από την εγγραφή τους

Επίσης, πολύ σημαντικό είναι να τους επισημάνετε τα οφέλη που θα έχουν από την εγγραφή τους στη λίστα σας. Για παράδειγμα, ότι θα λαμβάνουν πρώτοι τις αποκλειστικές σας προσφορές, ότι θα έχουν έκπτωση σε επιλεγμένα προϊόντα ή υπηρεσίες σας, ότι θα ενημερώνονται πρώτοι για τις νέες αφίξεις προϊόντων, ή θα λαμβάνουν χρήσιμο ενημερωτικό υλικό, ένα άρθρο, μια συμβουλή, έναν οδηγό ανάλογα με τον κλάδο που δραστηριοποιείστε. Γενικότερα, δώστε τους να καταλάβουν πως μόνο κέρδος θα έχουν αν αποφασίσουν να γίνουν συνδρομητές σας!

7. Προσθέστε το αντίστοιχο κουμπί προτροπής στη Facebook σελίδα σας

Όπως μπορείτε να δείτε και στην παρακάτω εικόνα, η προσθήκη ενός κουμπιού που θα οδηγεί στη σελίδα σας και στη φόρμα εγγραφής, μπορεί να αποδειχθεί ένας πολύ έξυπνος και αποδοτικός τρόπος για να αποκτήσετε νέους συνδρομητές.

emailsystem form

Tα social media μπορούν να σας βοηθήσουν και στο κομμάτι του email marketing, αρκεί να φερθείτε έξυπνα και να διαμορφώσετε τη σελίδα σας κατάλληλα. Συνεπώς, δοκιμάστε να προσθέσετε το αντίστοιχο κουμπί προτροπής και στο Facebook, ώστε όσοι σας ακολουθούν εκεί να γίνουν και συνδρομητές σας.

8. Μετατρέψτε τα πιο δημοφιλή σας άρθρα σε "δολώματα"

Γιατί να μην κερδίσετε παραπάνω συνδρομητές χρησιμοποιώντας τα άρθρα που ήδη έχετε γράψει στο blog σας; Πώς θα το πετύχετε αυτό; Πολύ απλά! Ποιο ήταν το άρθρο με την μεγαλύτερη απήχηση στους συνδρομητές και τους επισκέπτες της σελίδας σας;

Μετατρέψτε το σε ένα αρχείο PDF, και κάντε το έναν ξεχωριστό οδηγό-βοήθημα που θα προσφέρετε στους χρήστες εντελώς δωρεάν, αρκεί να συμπληρώσουν το email τους και να εγγραφούν στη λίστα σας.

Δημιουργήστε το αντίστοιχο pop–up παράθυρο για να τους τραβήξετε την προσοχή, τοποθετώντας το στο blog σας ή ακόμα και στην αρχική σας σελίδα!

Αναδημοσίευση από το emailsystem.gr.

Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Oλιστική προσέγγιση του online shopper για επιτυχημένο remarketing

-Advertorial-

Ο πιο απλός τρόπος για να σιγουρευτείς πριν δοκιμάσεις ένα καινούργιο εργαλείο στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα είναι να δεις την αποτελεσματικότητά του σε άλλες επιχειρήσεις. 

Η πλατφόρμα Retargeting.biz διαθέτει ήδη 3.000 συνεργαζόμενα e-shops, οπότε η αναζήτηση επιτυχημένων παραδειγμάτων είναι μια πολύ εύκολη υπόθεση. Πιο συγκεκριμένα, στην κατηγορία της μόδας (fashion) ένα συνεργαζόμενο διεθνές e-shop εμφάνισε αύξηση πωλήσεων από 4 χιλάδες ευρώ στις 35 χιλάδες ευρώ(!) με τη χρήση των δυναμικών διαφημίσεων (Dynamic Ads) της πλατφόρμας και με ταυτόχρονη αύξηση του κόστους διαφήμισης (media spent) κατά μόλις €1.000, από €2.900 στα €3.900.

Σε αντίστοιχες περιπτώσεις στην Ελλάδα, η αύξηση των πωλήσεων που έχει παρατηρηθεί με τη χρήση της πλατφόρμας στην ίδια κατηγορία, είναι τουλάχιστον +15%, γεγονός που κάνει την Retargeting.biz ιδανική λύση για ένα e-shop

Η πλατφόρμα Retargeting.biz αποτελείται από πληρωμένα και οργανικά εργαλεία remarketing (προσωποποιημένα emails, pop-ups, push notifications, SMS) και βλέπει τον καταναλωτή ως μία και μοναδική οντότητα, σε αντίθεση με τα εργαλεία επιμέρους παρόχων, ακολουθώντας τον χρήστη σε όλο το αγοραστικό του ταξίδι. Μάλιστα, το κόστος της πλατφόρμας είναι σαφώς χαμηλότερο σε σχέση με το κόστος των επιμέρους εργαλείων άλλων παρόχων, ενώ η υπηρεσία γίνεται ακόμη πιο ελκυστική αν συνυπολογίσουμε ότι υπάρχει δοκιμαστική περίοδος 4 εβδομάδων με κόστος μόλις 1 ευρώ, για να παραμετροποιηθούν πλήρως οι καμπάνιες του e-shop πριν περάσει στην επί πληρωμή λειτουργία.

retargeting insights

Το να μπορείς να προσεγγίσεις ολιστικά τον καταναλωτή με διαφημίσεις σε Facebook, Instagram, Google, Google Shopping, YouTube, αλλά και με αυτοματοποιημένες καμπάνιες e-mail, είναι η πρόκληση των περισσότερων ιδιοκτητών e-shop, που λόγω έλλειψης χρόνου παραμελούν αυτήν την πολύ σημαντική δράση.

Η πλατφόρμα Retargeting.biz δίνει τη δυνατότητα σε κάθε e-shop να τρέξει τέτοιες καμπάνιες με εύκολο, γρήγορο και οικονομικό τρόπο, προκειμένου ο χρήστης να το επισκεφτεί ξανά και να ολοκληρώσει την παραγγελία που εγκατέλειψε (εγκαταλελειμμένο καλάθι), κάτι που συμβαίνει στο 99% των περιπτώσεων. Έτσι, η ενεργοποίηση digital marketing γίνεται... παιχνίδι, ακόμα και στις περιπτώσεις που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι υπόθεση "one-man-show" όταν ο ιδιοκτήτης του eshop ασχολείται με τα πάντα, κάνοντας και το πιο μικρό e-shop να φαίνεται σαν να έχει ένα inhouse τμήμα digital marketing!

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Η Google ανακοίνωσε τρία νέα εργαλεία απόκρυψης της online δραστηριότητας

Ο Οκτώβριος είναι μήνας ευαισθητοποίησης για την ηλεκτρονική ασφάλεια (Cybersecurity Awareness Month) και στο πλαίσιο αυτό, η Google ανακοίνωσε τρεις νέους τρόπους για να κρύβουν οι χρήστες τη δραστηριότητά τους από υπηρεσίες τής εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, ο μεγαλύτερος έλεγχος που προσφέρει πλέον η εταιρεία στους χρήστες, αφορά στους Google Maps, στο YouTube και στο Google Assistant.

 

youtube data

Στους χάρτες, θα είναι διαθέσιμη εντός του μήνα η λειτουργία "incognito" αρχικά για Android και κατόπιν θα διατεθεί και για iOS. Κατά την πλοήγηση στο incognito mode, τα μέρη τα οποία ψάχνει ο χρήστης δε θα αποθηκεύονται στον λογαριασμό του και δε θα χρησιμοποιούνται για να του σερβίρει η εταιρεία "εξατομικευμένη εμπειρία" στην οποία, βεβαίως, συμπεριλαμβάνονται οι διαφημίσεις.

Όσον αφορά στο YouTube, η Google δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο και ευελιξία στη διαγραφή των δεδομένων τους και στο ιστορικό των τοποθεσιών τους, επιλέγοντας για αυτές τις πληροφορίες να αποθηκεύονται για 3 μήνες, 18 μήνες, ή μέχρι να διαγραφούν "χειροκίνητα", με ενέργεια του ίδιου του χρήστη.

Τέλος, η Google (επιτέλους) δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της υπηρεσίας Google Assistant να διαγράψουν άμεσα τις πρόσφατες φωνητικές εντολές ή ερωτήσεις που έκαναν, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξουν κάποια εφαρμογή στο κινητό τους. Πλέον, θα μπορούν απλά να πουν "Hey Google, delete the last thing I said to you” ή “delete everything I said to you last week” και τα δεδομένα θα διαγραφούν.

Εάν έχετε συμβατή συσκευή ώστε να χρησιμοποιείτε Google Assistant και θέλετε να διαγράψετε το παλιότερο ιστορικό σας, θα πρέπει να βρείτε τη σχετική επιλογή στο μενού ρυθμίσεων, αφού δε μπορεί να γίνει με φωνητική εντολή. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

ινκόγκνιτο

noun: ινκόγκνιτο, αγνώριστος

Η Taboola και η Outbrain ενώνουν τις δυνάμεις τους

Η Taboola και η Outbrain, οι δύο κορυφαίες πλατφόρμες digital advertising, ανακοίνωσαν τη συμφωνία συγχώνευσής τους στις 3 Οκτωβρίου. Συνδυάζοντας τις δυνάμεις τους, οι δύο εταιρίες θα προσφέρουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα  και κάλυψη στους marketers παγκοσμίως, ενώ ταυτόχρονα θα βοηθήσουν ειδησεογραφικούς οργανισμούς και άλλα ψηφιακά μέσα να αναπτυχθούν  στα επόμενα χρόνια. 

Ο Adam Singolda, ο Founder και νυν CEO της Taboola, θα αναλάβει το ρόλο του CEO της συγχωνευμένης εταιρίας, που θα λειτουργεί κάτω από το brand name της Taboola. Οι shareholders της Outbrain θα λάβουν μετοχές που αντιπροσωπεύουν το 30% της νέας, συγχωνευμένης εταιρίας και $250 εκατομμύρια μετρητά.

taboola outbrain

Η συγχωνευμένη εταιρία θα έχει πάνω από 2.000 υπαλλήλους σε 23 γραφεία και θα εξυπηρετεί πάνω από 20.000 πελάτες σε περισσότερες από 50 χώρες σε Βόρεια και Λατινική Αμερική, Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία-Ειρηνικό.

Η TDG (ΤhinkDigital Group) είναι αποκλειστικός συνεργάτης της Taboola στην Ελλάδα και σε άλλες 27 αγορές στην περιοχή CEEMEA. 

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του ΤhinkDigital Group.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Unilever και Initiative ανατρέπουν τους κανόνες του Ad-Engagement με το Magic Quiz

Η Initiative και η Unilever ήταν οι πρώτοι συνεργάτες του Project Agora στην ελληνική αγορά, που ενσωμάτωσαν το νέο ad-experience “Magic Quiz” στη στρατηγική τους, με σκοπό να δημιουργήσουν μία νέα διαφημιστική εμπειρία για το κοινό του Ultrex.

Συνδυάζοντας τις storytelling δυνατότητες του Magic Quiz και τις δυνατότητες στόχευσης του Project Agora, το Ultrex στόχευσε για την καμπάνια αυτή τα κοινά “Sports Fans”, “Digerati”, “Business Travelers”, “Suits” και “Urban Hipsters”, με στόχο την αύξηση του Top of Mind Awareness και του Consideration για τα Ultrex Deep Clean Action, Oil Control Action και Delicate Touch.

Μέσα από ένα διασκεδαστικό κουίζ που είχε στο επίκεντρο τις προσωπικές εμπειρίες και τις προτιμήσεις του καταναλωτή, το brand λάμβανε χρήσιμα insights, ώστε στο τέλος να του προτείνει το κατάλληλο προϊόν για εκείνον. Η ενέργεια κατάφερε να πετύχει εξαιρετικά αυξημένο engagement με το 43% όσων αλληλοεπίδρασαν με τη διαφήμιση να ολοκληρώνει την ενέργεια.

Unilever και Initiative χρησιμοποίησαν το Magic Quiz, ώστε να συγκεντρώσουν actionable insights και να εμπλουτίσουν τη data driven στρατηγική τους για την καμπάνια της Ultrex.

Το Magic Quiz λανσαρίστηκε πρόσφατα από το Project Agora σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται και είναι ένα ad-experience το οποίο προσφέρεται με εγγυημένο αριθμό Εngagements (Cost per Engagement).

Στο άρθρο περιλεμβάνονται πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Project Agora.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Νέα συνεργασία για τη Lighthouse με την Athens Walking Tours

Η Lighthouse ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της, ως ο στρατηγικός συνεργάτης της Athens Walking Tours για την Digital προβολή της δεύτερης. Στόχος της επικοινωνίας είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς της και η αύξηση των online κρατήσεων, στο βασικό κοινό των τουριστών που επισκέπτονται την Αθήνα.

Η στρατηγική που προτάθηκε από τη Lighthouse και επιλέχθηκε από την AWT, βασίζεται στην επαφή με τον τελικό καταναλωτή, σε όλες τις διαφορετικές φάσεις του Consumer Journey: από την πρώτη αναζήτησή του, στο σπίτι του, μέχρι και την επίσκεψή του στην Αθήνα.

Η Athens Walking Tours έχει εμπειρία περισσότερων από 15 ετών στον τομέα του τουρισμού και προσφέρει εναλλακτικές λύσεις περιήγησης στον επισκέπτη της Αθήνας. Οι προτάσεις σε πακέτα είναι ποικίλες, ανάλογα με τη διάθεση και τα ενδιαφέροντα του κάθε ενδιαφερόμενου, και περιλαμβάνουν αρχαιολογικές και γαστρονομικές περιηγήσεις που προσφέρουν μια αξέχαστη εμπειρία επαφής με την Ελληνική κουλτούρα και τον τρόπο ζωής των Ελλήνων.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Lighthouse.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
 
Προσιτό προσωποποιημένο marketing από τη Scibyl

- Advertorial -

Το customer personalization είναι το επιθυμητό και το ζητούμενο για κάθε marketeer και κάθε επιχείρηση, η οποία θέλει να μπορεί να γνωρίζει και να αντιμετωπίζει προσωπικά, κατά το δυνατό, κάθε πελάτη της, ειδικότερα εφόσον πρόκειται για πελάτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, ή χρήστες mobile app.

Όμως, αυτή η επιθυμία δεν αφορά μόνο τις επιχειρήσεις, αφού και οι χρήστες το ζητούν! Αυτό το γεγονός έχει καταδείξει έρευνα της Accenture, στην οποία αποτυπώνεται ξεκάθαρα πως οι καταναλωτές προτιμούν brands που τους καταλαβαίνουν καλύτερα και τους προσεγγίζουν με το σωστό μήνυμα, σε ποσοστό 81%. Στην ίδια έρευνα, αναφέρεται πως τα web sites με προσωποποιημένη πληροφόρηση, καταγράφουν έως και 50% μεγαλύτερη πιθανότητα αγοράς σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους που δεν χρησιμοποιούν ανάλογες πρακτικές.

Από την πλευρά των marketeers, σύμφωνα με άλλη έρευνα, της Adobe, το 77% των ερωτηθέντων αναζητά ή απαιτεί, δυνατότητες για real-time customer segmentation και στόχευση.

Το e-commerce των μικρομεσαίων

Το Internet γενικότερα, αλλά και οι λύσεις ΙοΤ παράγουν τεράστιο όγκο δεδομένων που εν πολλοίς μέχρι πρόσφατα ήταν ανεκμετάλλευτος. Οι κολοσσοί του Web, εκμεταλλεύονται τα δεδομένα χρηστών και μηχανών με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, του Machine Learning και γενικότερα, τεχνολογιών Big Data, για διαφημιστικούς, εμπορικούς και ερευνητικούς σκοπούς. Τι μπορεί να κάνει, όμως, μία μικρομεσαία επιχείρηση;

Οι μικρομεσαίοι του ηλεκτρονικού εμπορίου χρειάζονται οικονομικές και ευέλικτες λύσεις, που θα μπορούν να υλοποιηθούν στα sites τους γρήγορα και αποδοτικά και να εκμεταλλεύονται τα δεδομένα που συλλέγουν και διαχειρίζονται από τα ψηφιακά ίχνη των χρηστών.

Προς αυτή την κατεύθυνση κινήθηκε η Oktabit, η οποία επένδυσε στον αναπτυσσόμενο τομέα του marketing automation και λανσάρισε στην αγορά την πλατφόρμα Scibyl. Πρόκειται για μία λύση SaaS (Software as a Service) που έχει τη μορφή plugin και εγκαθίσταται εύκολα σε οποιοδήποτε e-commerce site, για να παράσχει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, με στόχο το προσωποποιημένο marketing - και κατ' επέκταση την αύξηση των πωλήσεων.

Γιατί Scibyl;

Γνωρίζοντας το προφίλ του τελικού καταναλωτή, η Scibyl μπορεί κατόπιν να αναγνωρίζει σε πραγματικό χρόνο τις ανάγκες ή τα ενδιαφέροντά του και να προτείνει προϊόντα σύμφωνα με την προϊοντική γκάμα και τις επιχειρηματικές προτεραιότητες του καταστήματος. Αυτό, επιτυγχάνεται παρατηρώντας τις κινήσεις του καταναλωτή και αναλύοντας το περιεχόμενο κάθε σελίδας που επισκέπτεται στο e-shop, ώστε να δημιουργήσει το προφίλ του. Στην συνέχεια, με βάση το προφίλ καταναλωτή, επιλέγει το τρόπο προσέγγισης και καθορίζει τις βέλτιστες προτάσεις προς εκείνον, ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις και την αξία του καλαθιού.  

Οι τρόποι προσέγγισης που διαθέτει η Scibyl είναι οι εξής:

  • Personalized Product Recommendation

Στόχευση του καταναλωτή σε πολλά σημεία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, με προτάσεις μόνο για αυτόν, ώστε να τον βοηθήσουν να αποφασίσει πιο εύκολα και να αυξήσουν την πιθανότητα αγοράς. Η ευρεία παραμετροποίηση της Scibyl δίνει την δυνατότητα οι προτάσεις να αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες του επιχειρηματία.

  • Frequent Itemsets

Βλέποντας τη μεγάλη εικόνα της αγοράς, υπάρχουν συνδυασμοί προϊόντων που συνήθως αγοράζονται μαζί. Κάποιοι είναι πιο ευδιάκριτοι από άλλους.

  • Personalized Search Results

Οι καταναλωτές δεν έχουν πάντα χρόνο να ψάχνουν. Η Scibyl προσφέρει ένα σύγχρονο περιβάλλον αναζήτησης που κατατάσσει τα προϊόντα με βάση τις συνήθειες του πελάτη.

Yλοποιώντας ένα προσιτό "recommendation system" για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στόχος της Scibyl είναι η εύκολη εγκατάσταση και χρήση της υπηρεσίας από την πλευρά του συνεργάτη, με χαμηλό κόστος επένδυσης.

Η Scibyl προσφέρεται ως plug-in και εγκαθίσταται πολύ εύκολα σε οποιαδήποτε πλατφόρμα e-commerce. Με τη Scibyl, τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποκτούν την τεχνολογική δύναμη των μεγαλύτερων εταιρειών του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και οι πελάτες τους απολαμβάνουν μια εξατομικευμένη εμπειρία αγοράς.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το www.scibyl.com

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Τι θα γίνει με τη διαφήμιση στο Facebook;

Είναι γεγονός, και δεν χρειάζεται κάποια έρευνα παρά μόνο μια ερώτηση στους εφήβους που γνωρίζει ο καθένας μας, πως οι μικρότερες ηλικιακές ομάδες εγκαταλείπουν το Facebook. Κάποιοι, με βάση το παραπάνω γεγονός, έχουν σπεύσει να προαναγγείλουν το «θάνατο» του Facebook ως διαφημιστικό μέσο. Θα πεθάνει λοιπόν η διαφήμιση στο Facebook; Και πότε;

Για να απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση, θα πρέπει να εξετάσουμε με ποια κριτήρια θα πρέπει οι μάρκες να επιλέγουν ένα διαφημιστικό κανάλι.

Από την «Εισαγωγή στη διαφήμιση», τα κριτήρια με τα οποία ένα εμπορικό σήμα επιλέγει ένα διαφημιστικό κανάλι είναι:

  • Πόσοι από τους πελάτες της μάρκας παρακολουθούν το κανάλι

 

  • Το διαφημιστικό κόστος σε συνδυασμό με την αποτελεσματικότητα του καναλιού, με άλλα λόγια, εάν το κανάλι βοηθά το εμπορικό σήμα να επιτύχει στόχους με προϋπολογισμό παρόμοιο ή χαμηλότερο από αυτόν σε άλλα κανάλια.

 

  • Εάν το κανάλι επιτρέπει το είδος και τον τύπο των διαφημίσεων που απαιτεί η μάρκα για την επίτευξη των στόχων της (διαφήμιση κειμένου, εικόνας, video, συμπλήρωσης φόρμας, άμεσης αγοράς, κ.α)

 

  • Αν οι άμεσοι ανταγωνιστές χρησιμοποιούν το κανάλι. Αν και δεν είναι το κυριότερο κριτήριο επιλογής, σίγουρα πρέπει να εξετάσουμε γιατί οι ανταγωνιστές μας το χρησιμοποιούν αλλά και να λάβουμε υπόψη μας πως το κοινό μας θα συνεχίσει να βλέπει αυτούς και όχι εμάς, αν αποφασίσουμε να διακόψουμε την διαφήμιση στο συγκεκριμένο μέσο.

 

  • Οι δυνατότητες στόχευσης του καναλιού, με ποιους τρόπους δηλαδή μπορεί ο διαφημιζόμενος να επιλέξει τα χαρακτηριστικά όσων θα δούν την διαφήμισή του (πολύ στενά συνδεδεμένες με την αποτελεσματικότητα)

Ας δούμε τώρα πώς λειτουργεί το Facebook ως διαφημιστικό κανάλι σε σχέση με αυτά τα κριτήρια:

  • Αριθμός χρηστών: αν και το Facebook χάνει έδαφος σε νεότερες ηλικίες, ο αριθμός των μηνιαίων χρηστών του δεν πέφτει (ένας λόγος είναι ότι οι μεγαλύτερες γενιές συμμετέχουν όλο και περισσότερο στο κοινωνικό αυτό μέσο).

Έτσι, για μια μάρκα που στοχεύει σε πελάτες όλων των ηλικιών, σίγουρα εξακολουθεί να έχει νόημα η χρήση του Facebook. Για ένα τοπικό εμπορικό σήμα, εξαρτάται από το πού βρίσκεται στον κόσμο και σε ποιους πελάτες στοχεύει.

Αλλά ακόμη και αν βρίσκεται σε μια χώρα της οποίας η νεότερη γενιά φεύγει, ας πούμε, προς το Snapchat και το Instagram, δεν θα ήταν σκόπιμο να καταργήσει την διαφήμιση στο Facebook, όσο η διαφημιστική απόδοση παραμένει θετική και όσο το μεγαλύτερο μέρος των υποψήφιων πελατών του εξακολουθεί και βρίσκεται στο Facebook.

Εξαίρεση θα ήταν μια εταιρεία με περιορισμένο προϋπολογισμό, όπου το κόστος ευκαιρίας μεταξύ Facebook και άλλων καναλιών επικοινωνίας είναι μεγάλο (άρα θα πρέπει να δώσει τα χρήματά της εκεί που έχουν την μεγαλύτερη απόδοση).

  • Το διαφημιστικό κόστος και η αποτελεσματικότητα: Το διαφημιστικό κόστος του Facebook όσον αφορά τα κλικς, τις επισκέψεις στο site και τις πωλήσεις αυξάνεται με την πάροδο των ετών, εν μέρει επειδή όλο και περισσότερα εμπορικά σήματα θέλουν ένα κομμάτι από το διαφημιστικό του χώρο.

Παρόλα αυτά, παραμένει χαμηλότερο από τα άλλα κανάλια διαφήμισης, ειδικά εάν ένα εμπορικό σήμα εκτελεί εκστρατείες για περισσότερο από ένα μήνα και με ημερήσιο προϋπολογισμό 10+ ευρώ (αυτοί οι αριθμοί ισχύουν για διαφήμιση στην Ελλάδα και είναι από την εμπειρία μας σε περισσότερους από 100 διαφημιστικούς λογαριασμούς). Όσο η αποδοτικότητα και η απόδοση της επένδυσης στο Facebook παραμένουν υψηλότερες από εκείνες των άλλων καναλιών, οι εταιρείες φυσικά και θα συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν.

  • Δυνατότητες στόχευσης: Το Facebook είναι αναμφισβήτητα ο βασιλιάς και μέχρι στιγμής κανένα άλλο διαφημιστικό κανάλι δεν φαίνεται να πλησιάζει με τις δυνατότητες στόχευσης του. Αυτό το κριτήριο, δεδομένου ότι σχετίζεται τόσο στενά με την αποτελεσματικότητα, θα διατηρήσει το Facebook στον κατάλογο αγαπημένων καναλιών διαφήμισης για τους διαφημιζόμενους.

 

  • Παρόμοια με τη στόχευση, το Facebook έχει αποδειχθεί πολύ «ικανό» στην δημιουργία νέων διαφημιστικών εργαλείων, ενώ τα άλλα κανάλια υιοθετούν τα πρότυπά του.

 

  • Ανταγωνισμός: με την πιθανή εξαίρεση των εμπορικών σημάτων που απευθύνονται σε άτομα ηλικίας 13 έως 18 ετών, όλες οι άλλες μάρκες θα διαπιστώσουν ότι οι ανταγωνιστές τους διαφημίζουν στο Facebook, απλώς και μόνο επειδή εκεί υπάρχει το μεγαλύτερο μέρος των πιθανών πελατών τους.

Με βάση τα παραπάνω, δεν προβλέπουμε, ούτε κάποια ξαφνική, αλλά ούτε και μια βραχυπρόθεσμη πτώση για το Facebook ως διαφημιστικό εργαλείο για τα εμπορικά σήματα, αντίθετα πιστεύουμε πως οι «Κασσάνδρες» θα διαψευστούν.

Αναδημοσίευση από το justonline.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Platinum χορηγός στο 8ο e-Business & Social Media World Conference η Generation Y

Πρωτοπορώντας στο Digital Marketing και χαράσσοντας νέες οδούς που ενώνουν τον κόσμο των Social Media με αυτόν του e-Business, η Generation Y – International eBusiness Experts, συμμετέχει ως Platinum Χορηγός αλλά και σε επίπεδο ομιλητών, στο 8o e-Business & Social Media World Conference!

Το συνέδριο αποτελεί την πρόσμιξη δύο ξεχωριστών συνεδρίων σε ένα και θα λάβει χώρα την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου στο Divani Caravel. Στόχος του είναι η εστίαση στις νέες απαιτήσεις του e-Business και του Digital Marketing και η σύσταση προτάσεων που θα οικοδομήσουν engaging εμπειρίες χρηστών, μέσα σε ένα πεδίο που ενώνει αυτούς τους δύο πόλους. Ανάμεσα στα επιφανή στελέχη που απαρτίζουν το πρόγραμμα των ομιλητών βρίσκεται και η Εμπορική Διευθύντρια της Generation Y, Νανά Ιωακειμίδου.

Ο τίτλος της ομιλίας της είναι “Welcoming the new era of e-commerce: B2H”, στο πλαίσιο της οποίας θα αναφερθεί στη συλλογή δεδομένων και πώς αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν στην προσέγγιση των χρηστών, αλλά και στον τρόπο που τα personalized μηνύματα λειτουργούν καλύτερα με βάση τα διαφορετικά συμπεριφορικά χαρακτηριστικά των χρηστών, πέρα από το κλασικό A/B testing.

Η Generation Y παρακολουθεί στενά τις νέες διεθνείς τάσεις και πρωτοπορεί στην ισχυροποίηση του cross-channel, δημιουργώντας ενιαίες όσο και προσωποποιημένες εμπειρίες για τους χρήστες, ανεξαρτήτως από το σημείο με το οποίο αλληλεπιδρούν με το brand. Μια καινούρια εποχή για το e-Commerce είναι εδώ και οι δυνατότητές της διαφαίνονται ήδη συναρπαστικές.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
 
Project Agora: Ενδυνάμωση του Senior Management Team σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Αφρική

Το Project Agora, συνεχίζει την επέκτασή του και την ανοδική του πορεία στις ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές της Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης της παρουσίας της εταιρίας στην περιοχή, ο Νίκος Κομνηνός εντάχθηκε πρόσφατα στο δυναμικό της εταιρίας στη θέση του Commercial Director Europe.

Ο Νίκος Κομνηνός είναι στέλεχος με μακροχρόνια εμπειρία στη διεύθυνση εμπορικών και marketing τμημάτων. Έχει διατελέσει Global Data Lead στην IPG Mediabrands και Εκτελεστικός Διευθυντής στην ICAP Group με ευθύνη τη Στρατηγική και Marketing και μετέπειτα τις Διεθνείς Δραστηριότητες του Ομίλου. Έχει επίσης οδηγήσει τη Hyundai Hellas στη νούμερο 1 θέση στην ελληνική αγορά από τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή.

Η εμπειρία του στο χώρο των start-ups / scale- ups περιλαμβάνει τις εταιρείες Giaola (Chief Revenue Officer), Intale (Chief Operating Officer) και ihavemoved.com την οποία ίδρυσε στην Αγγλία και τη Γερμανία. Ο κ. Κομνηνός κατέχει 2 bachelor πτυχία στην επιστήμη υπολογιστών και την ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, καθώς και MBA από το London Business School.

Παράλληλα, ο Δημήτρης Τσουκαλάς, ως σήμερα Commercial Director της εταιρείας, αναλαμβάνει νέο αναβαθμισμένο ρόλο ως Regional Director MEA. Ο νέος του ρόλος αντικατοπτρίζει την πολυετή και επιτυχημένη πορεία του στην ανάπτυξη νέων αγορών, καθώς και τη δέσμευση της εταιρίας για περαιτέρω εδραίωση της θέσης της στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.

Περισσότερα για το Project Agora: http://www.projectagora.com/

Το άρθρο περιλαμβάνει πληφορορίες από δελτίο Τύπου του Project Agora.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search