Digital Marketing

Αξίζει το email Marketing για μικρές επιχειρήσεις;

του Δημήτρη Κρόγγου

Για πολλούς ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, η έννοια του Digital Marketing εν γένει αλλά και ειδικά του Email Marketing προκαλεί φόβο. Είτε από άγνοια είτε από προκατάληψη, το συνδυάζουν με μεγάλες επιχειρήσεις, υψηλούς προϋπολογισμούς και μεγάλα κόστη. Γιατί, λοιπόν, να επενδύσουν χρόνο και χρήμα σε αυτό; Σε τί θα τους ωφελήσει; Παρακάτω θα βρείτε και απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα αλλά και πώς μπορείτε να ξεκινήσετε το Email Marketing, απλά και με χαμηλό κόστος.

Η διαφήμιση μιας μικρής επιχείρησης «στόμα με στόμα» είναι μεν αποτελεσματική, έχει όμως αρκετούς περιορισμούς. Είναι επίσης καιρός να αναθεωρήσετε κλασσικούς τρόπους προσέγγισης νέων πελατών. Για παράδειγμα, σταματήστε την εκτύπωση διαφημιστικών φυλλαδίων, η οποία και ακριβή είναι και πιο πιθανό είναι αυτά να καταλήξουν στον κάδο απορριμμάτων.

Αντίθετα, στραφείτε σε ηλεκτρονικές λύσεις. Το marketing μέσω email είναι ένα εργαλείο που συνδυάζει και μεγάλη αποτελεσματικότητα και σχετικά χαμηλό κόστος, ακόμη κι αν δεν έχετε ιστοσελίδα. Έχουμε επανειλημμένα τονίσει τα πλεονεκτήματα του Email Marketing, οπότε εδώ θα αναφέρουμε μόνο τα κύρια σημεία.

Σκεφτείτε αρχικά το εξής: Η τεράστια πλειοψηφία των ατόμων χρησιμοποιεί το email. Ως ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης, σίγουρα χρησιμοποιείτε κι εσείς συχνά το email σας. Το ίδιο και οι δυνητικοί ή υπάρχοντες πελάτες σας. Σύμφωνα με έρευνες, ο μέσος χρήστης ελέγχει τα email του έως και τρεις φορές την ημέρα, πολλοί όμως και περισσότερες φορές καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Φανταστείτε τώρα να ήταν τα δικά σας email που διαβάζουν. Mε την μαζική αποστολή email, μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα μεγάλο φάσμα και υπαρχόντων και δυνητικών πελατών.

Συγκεκριμένα, γιατί αξίζει;

1. Είναι οικονομικό

Αν η προώθηση της ιστοσελίδας σας (αν έχετε) μέσω SEO ή η διαφήμιση στο διαδίκτυο σάς είναι όχι μόνο ακριβά αλλά και άγνωστα, το Email Marketing είναι πιο οικονομικό. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια πλατφόρμα, από την οποία θα στέλνετε τα email σας – όπως το EmailSYSTEM – και το κατάλληλο πακέτο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας, χωρίς να χρειαστεί να επενδύσετε πολλά χρήματα.

2. Δεν είναι ούτε περίπλοκο ούτε χρονοβόρο

Ως ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης έχετε σίγουρα πολλά να κάνετε και ελάχιστο χρόνο. Η δημιουργία και η αποστολή των email δεν απαιτούν ούτε να έχετε ειδικές γνώσεις ούτε να ξοδέψετε πολύ χρόνο. Μια υπηρεσία αποστολής email θα σας λύσει τα χέρια, καθώς προσφέρει και πολλούς αυτοματισμούς και τον πλήρη έλεγχο των αποστολών σας. Έτσι, θα στέλνετε τα email σας και γρήγορα και αξιόπιστα.

3. Είναι ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες σας

Καθημερινά οι καταναλωτές βομβαρδίζονται από διαφημιστικά μηνύματα στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο, από φυλλάδια και ενοχλητικές τηλεφωνικές κλήσεις. Με το email τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο χρήστης επιλέγει συνειδητά να ανοίξει ένα email και να το διαβάσει. Ιδιαίτερα αν αυτό προέρχεται από μια επιχείρηση, στην οποία είτε είναι συνδρομητής είτε ενδιαφέρεται γενικά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει. Είναι επομένως και πιο δεκτικός στο περιεχόμενο του email. Δεν είναι τυχαίο ότι οι καταναλωτές προτιμούν κατά 70% την επικοινωνία μιας εταιρίας μαζί τους μέσω email. Με το Email Marketing μπορείτε να απευθυνθείτε και σε υπάρχοντες και σε δυνητικούς πελάτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίας σας και ταυτόχρονα να χτίσετε σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους.

Πώς θα ξεκινήσετε;

1. Οργάνωση

Τις ίδιες προκλήσεις που έχει μια μεγάλη επιχείρηση έχει και μια μικρή, αν θέλει να αυξήσει τους πελάτες και τα κέρδη της. Πριν ξεκινήσετε, βασική προϋπόθεση αποτελεί μια έρευνα αγοράς. Αναρωτηθείτε: Ποιοι είναι οι πελάτες σας, σε ποιους απευθύνεστε; Ποιες είναι οι ανάγκες τους; Καλύπτετε όλο το εύρος των αναγκών τους; Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας; Σε ποια σημεία διαφοροποιήστε από αυτούς; Όλα αυτά είναι ιδιαίτερα σημαντικά ερωτήματα, που πρέπει να απαντήσετε, πριν στείλετε τα email σας.

2. Δημιουργία της λίστας email

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι, για να «χτίσετε» τη λίστα με διευθύνσεις email. Απευθυνθείτε σε φίλους, συγγενείς και συνεργάτες και ζητήστε τα email τους. Αν έχετε ιστοσελίδα, μπορείτε να τοποθετήστε μια φόρμα εγγραφής σε αυτήν, ώστε οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να γίνουν συνδρομητές σας. Αν έχετε φυσικό κατάστημα ζητήστε από τους πελάτες σας να συμπληρώσουν το email τους σε ένα φυλλάδιο ή μια φόρμα.

3. Δημιουργία των email και αποστολή

Όπως αναφέραμε πιο πάνω, διαλέξτε μια υπηρεσία μαζικής αποστολής email, όπως το EmailSYSTEM. Ενημερωθείτε για τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητές της και διαλέξτε μια που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στο budget σας. Με απλά βήματα και έτοιμα templates μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστά email, πλήρως τροποποιημένα σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας και σε πολύ σύντομο χρόνο. Φτάνει μόνο η δημιουργικότητά σας! Ακόμη κι αν δεν έχετε κάποια ιδέα ή ο χρόνος σας είναι πολύ περιορισμένος, ζητήστε βοήθεια από φίλους ή συγγενείς με γνώση του Internet. Μην διστάσετε επίσης να απευθυνθείτε στους ειδικούς για να σας βοηθήσουν στο στήσιμο των email σας. Προσοχή! Αποφύγετε την αποστολή μέσω Μicrosoft Outlook ή παρόμοιων προγραμμάτων, τα οποία δεν ενδείκνυνται για τέτοια χρήση και δεν εξυπηρετούν τον σκοπό σας.

Συνοψίζοντας, το Email Marketing συντελεί, ώστε μια μικρή επιχείρηση να προωθήσει αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, να συντηρήσει και να αυξήσει το πελατολόγιό της και να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της. Και αυτό, χωρίς να απαιτεί την επένδυση ενός μεγάλου χρηματικού ποσού. Πέρα όμως από αυτό, είναι ένα εργαλείο που μπορεί να συντελέσει σε έναν πιο σημαντικό στόχο: στην προσπάθειά της για τη βέλτιστη ικανοποίηση των πελατών της. Γιατί έτσι μόνο θα εξασφαλίσει μια μικρή επιχείρηση και την επιβίωση και την ανάπτυξή της.

Αναδημοσίευση από το emailsystem.gr.

Εικόνα, Tumisu, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Pinterest Ads στην Ελλάδα: Τα πρώτα Insights από τη Sleed

Η πλατφόρμα του Pinterest άνοιξε πρόσφατα τη δυνατότητα διαφήμισης στο Ελληνικό κοινό. H Sleed ήταν από τους πρώτους που εγκαινίασαν το νέο κανάλι, ενεργοποιώντας καμπάνιες για Fashion & Sportswear πελάτες, με τα πρώτα αποτελέσματα να είναι πολλά υποσχόμενα.


Οι χρήστες του Pinterest στην Ελλάδα ξεπερνούν τους 900.000, από τους οποίους 2 στους 3 είναι Γυναίκες. Στην πλειοψηφία τους, αναζητούν έμπνευση και προτάσεις για τα θέματα που τους ενδιαφέρουν, ενώ οι must κλάδοι για Pinterest ads είναι οι Fashion & Style, Beauty & Makeup, Home, Kitchen & DIY. Εδώ, λοιπόν, παρουσιάζεται μία νέα ευκαιρία για brands & retailers να προσελκύσουν τους χρήστες στα πρώτα βήματα του αγοραστικού τους ταξιδιού μέσα από το κανάλι του Pinterest.


Η διαφημιστική πλατφόρμα προσφέρει πολλές δυνατότητες, τόσο σε τύπους καμπανιών (awareness, video views, link clicks, conversions), όσο και σε στόχευση, αφού πέρα από interests και δημογραφικά, υπάρχει η δυνατότητα στόχευσης αναζητήσεων. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα remarketing με τη δημιουργία κοινών μέσα από την πλατφόρμα. Τα κόστη συναγωνίζονται το Facebook, με το CPM να είναι κατώτερο του 1€ και το CPC να κυμαίνεται από 0,05€ έως 0,07€.


Μετά την πρώτη δοκιμαστική περίοδο και τα πολύ καλά αποτελέσματα σε κόστη και απόδοση, η Sleed είναι έτοιμη να εντάξει τα Pinterest Ads στο μείγμα των διαφημιστικών ενεργειών των πελατών της, ξεκινώντας με τους κλάδους του Fashion & Sportswear και Home & Kitchen.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Η Generation Y καλύπτει ζωντανά στα social media το AXDW

Έχοντας ήδη καθιερωθεί ως η σημαντικότερη συνάντηση του κόσμου της μόδας στην Ελλάδα, το Athens Xclusive Designers Week αναθέτει στην Generation Y το live social media coverage του event. Η Generation Y αποτελεί leader του εγχώριου fashion industry, με σταθερές συνεργασίες με κορυφαία brands μόδας και με εις βάθος γνώση του χώρου, πραγματοποιώντας έτσι ένα ακόμα αποφασιστικό βήμα στην καθιέρωσή της ως βασικού πυλώνα του ψηφιακού μετασχηματισμού του κλάδου στη χώρα.

Στο μεγαλύτερο event μόδας της Ελλάδας, η Generation Y θα συμμετάσχει ως Digital Partner, αναλαμβάνοντας να καλύψει ζωντανά μέσα από τα κανάλια του Facebook και του Instagram δύο από τα πιο σημαντικά fashion shows της εβδομάδας, καθώς και ολόκληρο το event των νέων σχεδιαστών, αλλά και την απονομή των βραβείων προς όσους ξεχώρισαν.

Το Athens Xclusive Designers Week λαμβάνει χώρα δύο φορές τον χρόνο στους χώρους του Ζαππείου Μεγάρου, με τους κορυφαίους Έλληνες σχεδιαστές να παρουσιάζουν, να αναδεικνύουν και εν τέλει να δημιουργούν τις τάσεις της νέας σεζόν.

Η καταρτισμένη ομάδα από Account Managers, Social Media Experts και Copywriters της Generation Y διαθέτει μεγάλη εμπειρία στο live coverage γεγονότων κορυφαίας σημασίας, τα οποία απαιτούν άριστη οργάνωση και άμεση ανταπόκριση και αυτή τη φορά ετοιμάζεται να ντυθεί με την τελευταία λέξη της μόδας για να σας μεταφέρει όλες τις εξελίξεις από το κορυφαίο fashion ραντεβού της χώρας!

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Το Facebook επιτρέπει πλέον διαφημίσεις και στα αποτελέσματα της γενικής αναζήτησης

To Facebook ανακοίνωσε πως είναι πλέον διαθέσιμος σε όλους, διαφημιστικός χώρος στα αποτελέσματα γενικής αναζήτησης και όσες καμπάνιες χρησιμοποιούν τις αυτόματες τοποθετήσεις, θα τοποθετούνται διαφημίσεις και εκεί εξορισμού.

Μετά τη διάθεση διαφημιστικού χώρου στο Marketplace και κατόπιν εκτεταμένου διαστήματος δοκιμών, πλέον, οι διαφημιζόμενοι στο Facebook θα μπορούν να προβάλλονται και στα αποτελέσματα των γενικών αναζητήσεων των χρηστών.

Αυτή η δυνατότητα προβολής θα είναι επιλεγμένη εξορισμού στις αυτόματες τοποθετήσεις κάθε νέας "αυτόματης" καμπάνιας, αλλά θα μπορεί να επιλεγεί και χειροκίνητα. Όσοι δεν επιθυμούν να μπαίνουν διαφημίσεις τους στα αποτελέσματα αναζήτησης, είτε τα γενικά, είτε του Marketplace, θα πρέπει να απο-επιλέγουν τις συγκεκριμένες ενότητες από τις σχετικές προεπιλογές.

Η εμφάνιση των διαφημίσεων είναι παρόμοια με αυτή του χρονολογίου και έχουν ανάλογη σήμανση, ώστε να ξεχωρίσουν από το οργανικό περιεχόμενο.

Σε κάθε περίπτωση, δεν υπάρχει δυνατότητα στόχευσης χρηστών που να βασίζεται σε συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις που χρησιμοποιούν ή ψάχνουν - όπως γίνεται στην πλατφόρμα Google Ads. Οι διαφημίσεις στους συγκεκριμένους χώρους θα εμφανίζονται όταν γίνονται αναζητήσεις σχετικές με το περιεχόμενό τους και εφόσον αυτό εμφανίζεται στη σελίδα που διατηρούν οι διαφημιζόμενοι στο Facebook.

Για την ώρα, η λειτουργικότητα περιορίζεται σε όρους αναζήτησης στα αγγλικά και τα ισπανικά.

Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δωρεάν webinar της Retargeting για μια απολύτως επιτυχημένη Black Friday!

- Advertorial -

Με λιγότερο από 1,5 μήνα να απομένει για το μεγαλύτερο, ίσως, εμπορικό event της χρονιάς, τη Black Friday, όλοι ετοιμάζονται πυρετωδώς. Σίγουρα κι εσείς σκέφτεστε τί προσφορές να κάνετε, τί budget πρέπει να ξοδέψετε στις διαφημίσεις, πόσες πωλήσεις μπορεί να “αντέξει” το e-shop σας!

Με την πλατφόρμα της Retargeting.biz, η οποία είναι Google Premier Partner και Facebook Marketing Partner, μπορείτε πολύ εύκολα και πολύ γρήγορα να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, αφού συγκεντρώνει σε ένα dashboard όλες αυτές τις αυτοματοποιημένες ενέργειες marketing που θα εκτοξεύσουν τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Στην πλατφόρμα θα βρείτε δυναμικές διαφημίσεις Google, Facebook & Instagram, email καμπάνιες, pop-ups και push notifications. Όλα αυτά, συμβάλλουν στην αύξηση του traffic με απώτερο σκοπό την αύξηση των πωλήσεων, σε συνδυασμό με μικρότερο διαφημιστικό κόστος για την επιχείρηση.

Περίπου το 98% των επισκεπτών ενός ηλεκτρονικού καταστήματος φεύγουν χωρίς να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά. Το 70% αυτών δεν θα επιστρέψουν ξανά. Κάντε τη διαφορά και προσεγγίστε τους χρήστες σας με προσωποποιημένες προσφορές και διαφημίσεις.

Για να σας βοηθήσουμε και να απαντήσουμε όλες τις ερωτήσεις σας, διοργανώνουμε ένα webinar στα ελληνικά, ειδικά για τη Black Friday! Το μόνο που πρέπει να κάνετε, είναι ένα click παρακάτω και να εγγραφείτε στο webinar. Για τα υπόλοιπα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας πολύ σύντομα.

Κάντε εγγραφή εδώ για το webinar που θα απογειώσει τις πωλήσεις σας! 

Φωτογραφία: Θωμάς Κατάκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Retargeting.biz σε Ελλάδα και Κύπρο, ειδικός σε θέματα eCommerce.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

H Retargeting.biz επίσημος συνεργάτης της PrestaShop

Μετά από τα “Like” των Facebook και Google, η Retargeting.biz γίνεται επίσημος συνεργάτης και του γαλλικού γίγαντα PrestaShop, της δεύτερης μεγαλύτερης πλατφόρμας eCommerce στον κόσμο. Η συνεργασία των δύο εταιρειών, στοχεύει στις αγορές τής Ανατολικής Ευρώπης, την Ελλάδα, την Ιταλία και την Ισπανία, ενώ στη Ρουμανία, η Retargeting.biz έγινε ο πρώτος επίσημος συνεργάτης της PrestaShop.

Η νέα αυτή συνεργασία, δίνει τη δυνατότητα στην πλατφόρμα marketing automation της Retargeting.biz να έχει ακόμα μεγαλύτερη διείσδυση, στα online καταστήματα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα PrestaShop. 

Πλέον, οι διαχειριστές των e-shop που τρέχουν στην πλατφόρμα θα μπορούν να εγκαθιστούν το plugin της Retargeting.biz με μερικά μόνο κλικ, μέσα από το marketplace της PrestaShop. Με τη χρήση του plugin, τα ηλεκτρονικά καταστήματα θα μπορούν να αυξάνουν τις πωλήσεις τους με εντυπωσιακά ποσοστά, μέσα από τις αυτοματοποιήσεις που προσφέρονται σε digital marketing campaigns. 

"Μετά από περισσότερα από 4 χρόνια σκληρής δουλειάς, η Retargeting.biz έχει αρχίσει να δρέπει τους καρπούς των κόπων της. Ξεκινώντας από τον Σεπτέμβριο, γίναμε συνεργάτες με έναν κολοσσό του ecommerce, την PrestaShop. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν μας θα έχει μεγαλύτερη απήχηση στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης, την Ιταλία, την Ισπανία και την Ελλάδα, που είναι τρεις νέες αγορές για εμάς", δήλωσε ο Rareș Bănescu, ιδρυτής και CEO της Retargeting.biz.

"Η PrestaShop είναι ιδιαίτερα χαρούμενη που θα δουλέψει μαζί με τη Retargeting.biz, μία ρουμάνικη εταιρεία με ταχύτατη ανάπτυξη και expertise στο marketing automation. Αυτή η συνεργασία ήταν απολύτως απαραίτητη, για να απευθυνθούμε στους εμπόρους της Ανατολικής Ευρώπης", δήλωσε ο Arnaud Vançon, International Partner Manager της PrestaShop.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Retargeting.biz.

 

Δείτε ακόμα: Oλιστική προσέγγιση του online shopper για επιτυχημένο remarketing

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Οκτώ έξυπνοι τρόποι για να προσελκύσετε νέους συνδρομητές σε newsletter

της Μάγδας Νίκα

Το να προσελκύσετε όλο και περισσότερους χρήστες να κάνουν εγγραφή στο newsletter σας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αναλογιστείτε μόνο τα δεκάδες email που δέχονται ήδη καθημερινά στο inbox τους οι χρήστες! Γιατί να εγγραφούν και στη δική σας λίστα και να λαμβάνουν ακόμα ένα email; Τι θα κερδίσουν αν το κάνουν;

Το θέμα, όμως, είναι πως το email είναι και θα παραμείνει ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της marketing στρατηγικής σας. Η πλειοψηφία των ανθρώπων τσεκάρουν τα email τους καθημερινά, ακόμα και αν βομβαρδίζονται διαρκώς με πολλά newsletter. Είτε λοιπόν ξεκινάτε τώρα το email marketing και προσπαθείτε να χτίσετε τη λίστα σας από το μηδέν, είτε θέλετε να αυξήσετε τους συνδρομητές που ήδη έχετε, δώστε βάση στις παρακάτω συμβουλές.

1. Τοποθετήστε τη φόρμα εγγραφής σε εμφανές σημείο στη σελίδα σας

Ένα τυπικό πρόβλημα στις περισσότερες ιστοσελίδες είναι ότι η φόρμα εγγραφής δεν είναι ορατή, ή ακόμα χειρότερα δεν υπάρχει καθόλου. Πώς περιμένετε να αυξήσετε τους συνδρομητές σας, αν κανένας δε γνωρίζει πού και πώς θα εγγραφεί στη λίστα σας; Θα πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε – αν δεν το έχετε κάνει ήδη –  την αντίστοιχη φόρμα εγγραφής στο κατάλληλο σημείο, που θα τραβήξει αμέσως την προσοχή των επισκεπτών σας.

Υπάρχουν πολλά σημεία που μπορείτε να την τοποθετήσετε, πέρα από την αρχική σας σελίδα, όπως:

  • Στην κορυφή κάθε σελίδας σας, σαν μπάρα ή banner
  • Στο footer της σελίδας σας
  • Σαν pop-up box (αναδυόμενο παράθυρο)

Δοκιμάστε όλους τους τρόπους και δείτε ποιος αποδίδει καλύτερα στη δική σας περίπτωση, ανάλογα με τη σελίδα που έχετε. Μπορείτε να διαβάστε εδώ ποια εργαλεία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε φόρμες.

2. Προσθέστε την επιλογή εγγραφής στην υποβολή σχολίων του blog σας

Πολλές ιστοσελίδες με blog που δίνουν τη δυνατότητα υποβολής σχολίων κάτω από ένα άρθρο, ζητούν από τους χρήστες να δηλώσουν ένα email τους για να δημοσιευτεί το σχόλιό τους. Εφόσον, λοιπόν, μπαίνουν στη διαδικασία να πληκτρολογήσουν το email τους, γιατί να μην τους έχετε και ένα checkbox με το οποίο θα επιβεβαιώνουν ταυτόχρονα και την εγγραφή τους στο newsletter σας; Είναι ένας από τους πιο απλούς τρόπους να κερδίσετε νέους συνδρομητές, χωρίς να δυσκολευτείτε.

3. Δηλώστε τον αριθμό των συνδρομητών που ήδη έχετε αποκτήσει

Μια καλή ιδέα για να προσελκύσετε νέους συνδρομητές, είναι να δηλώσετε κοντά στη φόρμα εγγραφής σας τον αριθμό των χρηστών που έχουν ήδη εγγραφεί στη λίστα σας. Αυτό σίγουρα δεν ενδείκνυται για όσους ξεκινούν τώρα να χτίζουν τη λίστα τους, αλλά για όσους έχουν αποκτήσει ήδη έναν ικανοποιητικό βαθμό συνδρομητών, είναι μια πολύ καλή λύση.

Με αυτό τον τρόπο, τους δίνετε το λεγόμενο «social proof», τους αποδεικνύετε πως υπάρχει πολύ κόσμος που σας εμπιστεύτηκε και δέχτηκε να λαμβάνει ήδη τα newsletter σας.

4. Χρησιμοποιήστε τη λέξη "δωρεάν"

Οι χρήστες γνωρίζουν πως θα λαμβάνουν το newsletter σας δωρεάν, αλλά το να τονίσετε τις αντίστοιχες λέξεις-κλειδιά στη φόρμα εγγραφής σας, θα είναι ακόμη πιο ελκυστικό για τους μελλοντικούς σας συνδρομητές. Χρησιμοποιήστε λέξεις ή φράσεις όπως «δωρεάν εγγραφή», «ενημερωθείτε εντελώς δωρεάν για τις τελευταίες μας προσφορές» κ.ά.

5. Ζητήστε όσο το δυνατόν λιγότερα στοιχεία

Δεν υπάρχει τίποτα πιο κουραστικό για έναν χρήστη από το να του ζητάτε να συμπληρώσει αμέτρητες πληροφορίες και στοιχεία προκειμένου να εγγραφεί στη φόρμα εγγραφής σας. Τα στοιχεία αυτά, όπως όνομα, τόπος διαμονής, επάγγελμα, ηλικία κ.λπ. θα σας βοηθήσουν πολύ να κατηγοριοποιήσετε τους πελάτες σας σε διαφορετικές ομάδες και να τους στείλετε προσωποποιημένα email ανάλογα με τις καταναλωτικές τους ανάγκες.

Ωστόσο, η συμπλήρωση όλων αυτών των στοιχείων, λειτουργεί τις περισσότερες φορές αποτρεπτικά για τους χρήστες. Είτε δεν θέλουν να τα συμπληρώσουν, είτε δεν έχουν το χρόνο να το κάνουν. Εξάλλου, η απλότητα είναι αυτή που κερδίζει και το ίδιο ισχύει και για την φόρμα εγγραφής. Ζητήστε τους να συμπληρώσουν απλά το email τους ή το πολύ ένα ακόμα στοιχείο, όπως το όνομα τους. Έτσι, θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να εγγραφούν στη λίστα σας.

6. Τονίστε τα οφέλη που θα έχουν από την εγγραφή τους

Επίσης, πολύ σημαντικό είναι να τους επισημάνετε τα οφέλη που θα έχουν από την εγγραφή τους στη λίστα σας. Για παράδειγμα, ότι θα λαμβάνουν πρώτοι τις αποκλειστικές σας προσφορές, ότι θα έχουν έκπτωση σε επιλεγμένα προϊόντα ή υπηρεσίες σας, ότι θα ενημερώνονται πρώτοι για τις νέες αφίξεις προϊόντων, ή θα λαμβάνουν χρήσιμο ενημερωτικό υλικό, ένα άρθρο, μια συμβουλή, έναν οδηγό ανάλογα με τον κλάδο που δραστηριοποιείστε. Γενικότερα, δώστε τους να καταλάβουν πως μόνο κέρδος θα έχουν αν αποφασίσουν να γίνουν συνδρομητές σας!

7. Προσθέστε το αντίστοιχο κουμπί προτροπής στη Facebook σελίδα σας

Όπως μπορείτε να δείτε και στην παρακάτω εικόνα, η προσθήκη ενός κουμπιού που θα οδηγεί στη σελίδα σας και στη φόρμα εγγραφής, μπορεί να αποδειχθεί ένας πολύ έξυπνος και αποδοτικός τρόπος για να αποκτήσετε νέους συνδρομητές.

emailsystem form

Tα social media μπορούν να σας βοηθήσουν και στο κομμάτι του email marketing, αρκεί να φερθείτε έξυπνα και να διαμορφώσετε τη σελίδα σας κατάλληλα. Συνεπώς, δοκιμάστε να προσθέσετε το αντίστοιχο κουμπί προτροπής και στο Facebook, ώστε όσοι σας ακολουθούν εκεί να γίνουν και συνδρομητές σας.

8. Μετατρέψτε τα πιο δημοφιλή σας άρθρα σε "δολώματα"

Γιατί να μην κερδίσετε παραπάνω συνδρομητές χρησιμοποιώντας τα άρθρα που ήδη έχετε γράψει στο blog σας; Πώς θα το πετύχετε αυτό; Πολύ απλά! Ποιο ήταν το άρθρο με την μεγαλύτερη απήχηση στους συνδρομητές και τους επισκέπτες της σελίδας σας;

Μετατρέψτε το σε ένα αρχείο PDF, και κάντε το έναν ξεχωριστό οδηγό-βοήθημα που θα προσφέρετε στους χρήστες εντελώς δωρεάν, αρκεί να συμπληρώσουν το email τους και να εγγραφούν στη λίστα σας.

Δημιουργήστε το αντίστοιχο pop–up παράθυρο για να τους τραβήξετε την προσοχή, τοποθετώντας το στο blog σας ή ακόμα και στην αρχική σας σελίδα!

Αναδημοσίευση από το emailsystem.gr.

Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Oλιστική προσέγγιση του online shopper για επιτυχημένο remarketing

-Advertorial-

Ο πιο απλός τρόπος για να σιγουρευτείς πριν δοκιμάσεις ένα καινούργιο εργαλείο στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα είναι να δεις την αποτελεσματικότητά του σε άλλες επιχειρήσεις. 

Η πλατφόρμα Retargeting.biz διαθέτει ήδη 3.000 συνεργαζόμενα e-shops, οπότε η αναζήτηση επιτυχημένων παραδειγμάτων είναι μια πολύ εύκολη υπόθεση. Πιο συγκεκριμένα, στην κατηγορία της μόδας (fashion) ένα συνεργαζόμενο διεθνές e-shop εμφάνισε αύξηση πωλήσεων από 4 χιλάδες ευρώ στις 35 χιλάδες ευρώ(!) με τη χρήση των δυναμικών διαφημίσεων (Dynamic Ads) της πλατφόρμας και με ταυτόχρονη αύξηση του κόστους διαφήμισης (media spent) κατά μόλις €1.000, από €2.900 στα €3.900.

Σε αντίστοιχες περιπτώσεις στην Ελλάδα, η αύξηση των πωλήσεων που έχει παρατηρηθεί με τη χρήση της πλατφόρμας στην ίδια κατηγορία, είναι τουλάχιστον +15%, γεγονός που κάνει την Retargeting.biz ιδανική λύση για ένα e-shop

Η πλατφόρμα Retargeting.biz αποτελείται από πληρωμένα και οργανικά εργαλεία remarketing (προσωποποιημένα emails, pop-ups, push notifications, SMS) και βλέπει τον καταναλωτή ως μία και μοναδική οντότητα, σε αντίθεση με τα εργαλεία επιμέρους παρόχων, ακολουθώντας τον χρήστη σε όλο το αγοραστικό του ταξίδι. Μάλιστα, το κόστος της πλατφόρμας είναι σαφώς χαμηλότερο σε σχέση με το κόστος των επιμέρους εργαλείων άλλων παρόχων, ενώ η υπηρεσία γίνεται ακόμη πιο ελκυστική αν συνυπολογίσουμε ότι υπάρχει δοκιμαστική περίοδος 4 εβδομάδων με κόστος μόλις 1 ευρώ, για να παραμετροποιηθούν πλήρως οι καμπάνιες του e-shop πριν περάσει στην επί πληρωμή λειτουργία.

retargeting insights

Το να μπορείς να προσεγγίσεις ολιστικά τον καταναλωτή με διαφημίσεις σε Facebook, Instagram, Google, Google Shopping, YouTube, αλλά και με αυτοματοποιημένες καμπάνιες e-mail, είναι η πρόκληση των περισσότερων ιδιοκτητών e-shop, που λόγω έλλειψης χρόνου παραμελούν αυτήν την πολύ σημαντική δράση.

Η πλατφόρμα Retargeting.biz δίνει τη δυνατότητα σε κάθε e-shop να τρέξει τέτοιες καμπάνιες με εύκολο, γρήγορο και οικονομικό τρόπο, προκειμένου ο χρήστης να το επισκεφτεί ξανά και να ολοκληρώσει την παραγγελία που εγκατέλειψε (εγκαταλελειμμένο καλάθι), κάτι που συμβαίνει στο 99% των περιπτώσεων. Έτσι, η ενεργοποίηση digital marketing γίνεται... παιχνίδι, ακόμα και στις περιπτώσεις που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι υπόθεση "one-man-show" όταν ο ιδιοκτήτης του eshop ασχολείται με τα πάντα, κάνοντας και το πιο μικρό e-shop να φαίνεται σαν να έχει ένα inhouse τμήμα digital marketing!

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Η Google ανακοίνωσε τρία νέα εργαλεία απόκρυψης της online δραστηριότητας

Ο Οκτώβριος είναι μήνας ευαισθητοποίησης για την ηλεκτρονική ασφάλεια (Cybersecurity Awareness Month) και στο πλαίσιο αυτό, η Google ανακοίνωσε τρεις νέους τρόπους για να κρύβουν οι χρήστες τη δραστηριότητά τους από υπηρεσίες τής εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, ο μεγαλύτερος έλεγχος που προσφέρει πλέον η εταιρεία στους χρήστες, αφορά στους Google Maps, στο YouTube και στο Google Assistant.

 

youtube data

Στους χάρτες, θα είναι διαθέσιμη εντός του μήνα η λειτουργία "incognito" αρχικά για Android και κατόπιν θα διατεθεί και για iOS. Κατά την πλοήγηση στο incognito mode, τα μέρη τα οποία ψάχνει ο χρήστης δε θα αποθηκεύονται στον λογαριασμό του και δε θα χρησιμοποιούνται για να του σερβίρει η εταιρεία "εξατομικευμένη εμπειρία" στην οποία, βεβαίως, συμπεριλαμβάνονται οι διαφημίσεις.

Όσον αφορά στο YouTube, η Google δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο και ευελιξία στη διαγραφή των δεδομένων τους και στο ιστορικό των τοποθεσιών τους, επιλέγοντας για αυτές τις πληροφορίες να αποθηκεύονται για 3 μήνες, 18 μήνες, ή μέχρι να διαγραφούν "χειροκίνητα", με ενέργεια του ίδιου του χρήστη.

Τέλος, η Google (επιτέλους) δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της υπηρεσίας Google Assistant να διαγράψουν άμεσα τις πρόσφατες φωνητικές εντολές ή ερωτήσεις που έκαναν, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξουν κάποια εφαρμογή στο κινητό τους. Πλέον, θα μπορούν απλά να πουν "Hey Google, delete the last thing I said to you” ή “delete everything I said to you last week” και τα δεδομένα θα διαγραφούν.

Εάν έχετε συμβατή συσκευή ώστε να χρησιμοποιείτε Google Assistant και θέλετε να διαγράψετε το παλιότερο ιστορικό σας, θα πρέπει να βρείτε τη σχετική επιλογή στο μενού ρυθμίσεων, αφού δε μπορεί να γίνει με φωνητική εντολή. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

ινκόγκνιτο

noun: ινκόγκνιτο, αγνώριστος

Η Taboola και η Outbrain ενώνουν τις δυνάμεις τους

Η Taboola και η Outbrain, οι δύο κορυφαίες πλατφόρμες digital advertising, ανακοίνωσαν τη συμφωνία συγχώνευσής τους στις 3 Οκτωβρίου. Συνδυάζοντας τις δυνάμεις τους, οι δύο εταιρίες θα προσφέρουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα  και κάλυψη στους marketers παγκοσμίως, ενώ ταυτόχρονα θα βοηθήσουν ειδησεογραφικούς οργανισμούς και άλλα ψηφιακά μέσα να αναπτυχθούν  στα επόμενα χρόνια. 

Ο Adam Singolda, ο Founder και νυν CEO της Taboola, θα αναλάβει το ρόλο του CEO της συγχωνευμένης εταιρίας, που θα λειτουργεί κάτω από το brand name της Taboola. Οι shareholders της Outbrain θα λάβουν μετοχές που αντιπροσωπεύουν το 30% της νέας, συγχωνευμένης εταιρίας και $250 εκατομμύρια μετρητά.

taboola outbrain

Η συγχωνευμένη εταιρία θα έχει πάνω από 2.000 υπαλλήλους σε 23 γραφεία και θα εξυπηρετεί πάνω από 20.000 πελάτες σε περισσότερες από 50 χώρες σε Βόρεια και Λατινική Αμερική, Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία-Ειρηνικό.

Η TDG (ΤhinkDigital Group) είναι αποκλειστικός συνεργάτης της Taboola στην Ελλάδα και σε άλλες 27 αγορές στην περιοχή CEEMEA. 

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του ΤhinkDigital Group.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search