Digital Marketing

Tη Lighthouse επέλεξε η Petit Bateau για Digital Strategy & Performance Marketing

Στα πλαίσια του επαναλανσαρίσματος της Petit Bateau στην αγορά της Ελλάδας, η εταιρεία επέλεξε τη Lighthouse, ως το νέο της στρατηγικό συνεργάτη. Η συμφωνία αυτή, έχει σαν σκοπό τόσο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand στο Ελληνικό αγοραστικό κοινό, όσο και τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων του E-shop της εταιρίας.

Μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο προώθησης, η Lighthouse στοχεύει να τοποθετήσει την Petit Bateau στις υψηλές θέσεις προτίμησης των αγοραστών, για την αγορά του παιδικού, κυρίως, ρούχου, όπως συμβαίνει και στο εξωτερικό.

Ο Strategy Advisor της Petit Bateau Ελλάδας και Βουλγαρίας, Δημήτρης Θεοφάνους δήλωσε σχετικά: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την έναρξη της συνεργασίας μας με τη Lighthouse, μαζί με την οποία σχεδιάσαμε μία ολοκληρωμένη στρατηγικά επικοινωνία του e-shop σε επίπεδο Digital. Αναμένουμε να δούμε και τα αποτελέσματά της. Ωστόσο, ήδη έχει αρχίσει να φαίνεται από τις πρώτες ημέρες της συνεργασίας μας η θετική επίδραση της νέας αυτής προσέγγισης".

Ο Γαλλικός οίκος μόδας Petit Bateau, έχει παρουσία σε 70 χώρες με πάνω από 370 καταστήματα, 1650  department stores & supermarkets και 3400 franchise retail outlets.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Lighthouse.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Σκάει η "φούσκα" των influencers στο Instagram;

Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Mobile Marketer σχετικά με το ρόλο των influencers στο Instagram, αναδεικνύει ότι τελικά η επιρροή τους δεν είναι και τόσο αποτελεσματική τελευταία.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα engagement ratings πλησιάζουν σε ιστορικά χαμηλό σημείο και ο λόγος είναι ότι υπάρχει σωρεία από πληρωμένες δημοσιεύσεις. Οι χρήστες έχουν κουραστεί αφού βομβαρδίζονται από διαφημιστικά post, οπότε και αδιαφορούν γενικότερα και για τα "οργανικά".

Η έρευνα έγινε και βασίστηκε σε δεδομένα από την εταιρεία analytics InfluencerDB και αναφέρει ότι ο μέσος όρων των like σε δημοσιεύσεις ατόμων επιρροής είναι μειωμένος, όμως τα sponsored post έχουν περισσότερα από τα non-sponsored. Η εταιρεία σημειώνει πως αυτή η ασυνέπεια μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι οι influencers δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα σε πληρωμένες δημοσιεύσεις, αλλά και στο γεγονός πως ο αλγόριθμος του Instagram δίνει προτεραιότητα σε αυτές.

Εφόσον ο συνολικός αριθμός των like έχει μειωθεί, προφανώς και η επιρροή τους έχει μειωθεί, ενώ η έρευνα καταδεικνύει πως το engagement rate για πληρωμένες δημοσιεύσεις έχει πέσει στο 2,4% από 4% που ήταν πριν 3 χρόνια. Όσον αφορά τις μη πληρωμένες, το ποσοστό από 4,5% έπεσε στο 1,9%.

Στην έρευνα της InfluencerDB σημειώνεται επίσης πως οι "nano-influencers", δηλαδή, όσοι έχουν έως 10.000 ακολούθους είναι καλύτερη επένδυση για πληρωμένες δημοσιεύσεις, αφού έχουν υψηλότερο engagement. Πιο συγκεκριμένα, οι influencers με πάνω από 10.000 followers έχουν ένα μέσο όρο engagement 3,6%, όσοι έχουν 5.000 με 10.000 έχουν 6,3% και όσοι έχουν έως  5.000 followers έχουν engagement 8,8%.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Χρυσή διάκριση για τη Generation Y στα βραβεία Best in Pharmacy 2019

Διανύοντας ένα καλοκαίρι απανωτών, σημαντικών διακρίσεων κύρους και αξιοπιστίας, η Generation Y – International eBusiness Experts τιμήθηκε στα Best in Pharmacy Awards 2019 με Gold βραβείο για την επιτυχημένη συνεργασία της με τη Σαράντης ΑΕ, πάνω στην προώθηση του προϊόντος Bio-Oil στην κατηγορία Best in Marketing «Καλύτερη καμπάνια μάρκετινγκ προϊόντος φαρμακείου σε ψηφιακά μέσα & σε κινητά».

Η τελετή απονομής των βραβείων πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 15/7 στο Κτήμα Αριάδνη συγκεντρώνοντας την αφρόκρεμα των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των φαρμακευτικών προϊόντων.

Ως industry leader του κλάδου με ένα ευρύτατο δίκτυο επιτυχημένων online φαρμακείων στο ενεργητικό της, η Generation Y ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την αύξηση των πωλήσεων και την ενίσχυση του brand awareness του Bio-Oil, με συντεταγμένες ενέργειες. Συγκεκριμένα, μέσα από την εξασφάλιση ειδικής προσφοράς αποκλειστικά για τους συνεργάτες της, καθώς και την αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων εργαλείων και τακτικών πάνω στο digital marketing (με μια omnichannel προσέγγιση στα owned και paid media των φαρμακείων που έλαβαν μέρος στη συνέργεια), η Generation Y πέτυχε μια σειρά από εντυπωσιακά αποτελέσματα για λογαριασμό της Σαράντης ΑΕ, σε διάστημα μόλις 30 ημερών!

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Διεθνές multi-site project από τη Lighthouse για τη Mazda Europe

Η ανάγκη της Mazda για κεντρική διαχείριση του περιεχομένου και της εικόνας των websites των Dealers της, οδήγησε την εταιρεία στην επιλογή της Lighthouse και της πλατφόρμας OneDealer.

Η λύση αυτή, επιτρέπει στα κεντρικά της Mazda να διαχέει περιεχόμενο και πληροφορίες σε όλα, ή σε επιλεγμένα websites των συνεργατών της, σε πάνω από 10 διαφορετικές χώρες της Ευρώπης. Αντίστοιχα, οι τοπικοί dealers, έχουν την ευελιξία να το προσαρμόζουν και ακόμα και να αναρτούν δικό τους περιεχόμενο, ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς τους.

Παράλληλα, πάνω από 100+ dealer sites συντηρούνται κεντρικά ως προς την εμφάνιση και το κοινό περιεχόμενό τους, με αποτέλεσμα την δραστική μείωση του κόστους για τα κεντρικά της Mazda, αλλά και τη διασφάλιση της ενιαίας εικόνας ολόκληρου του δικτύου.

Με τη χρήση του OneDealer, πλέον, ο προγραμματισμός των εργασιών που αφορούν service, πωλήσεις και άλλες εσωτερικές αλλά και χρονοβόρες διαδικασίες, πραγματοποιείται κεντρικά, αυτοματοποιημένα και άμεσα.

Η αρχή έγινε με το λανσάρισμα στις αγορές της Πολωνίας, της Σλοβενίας και της Ελλάδας, ενώ στους επόμενους μήνες σταδιακά, θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες χώρες.

Το έργο αυτό έρχεται να προσθέσει άλλη μία επιτυχία σε διεθνές επίπεδο για την Lighthouse και να επισφραγίσει την ηγετική της θέση στον χώρο του digital transformation.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Lighthouse.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Renfluence: Το πρώτο αυτοματοποιημένο δίκτυο influencer marketing στον κόσμο

-Advertorial-

Είσαι επαγγελματίας και θέλεις να αναζητήσεις influencers και να εκμεταλλευτείς την επιρροή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Είσαι influencer και θέλεις να συνεργαστείς με εταιρείες και δημιουργούς που επιθυμούν να διαφημίσουν προϊόντα και υπηρεσίες;

Το πρώτο αμιγώς αυτοματοποιημένο δίκτυο influencer marketing στον κόσμο, η πλατφόρμα Renfluence προσφέρει τα απαραίτητα εργαλεία για να μπορούν εύκολα και αποτελεσματικά οι εταιρείες – μικρές ή μεγάλες- αλλά και οι ελεύθεροι επαγγελματίες να "συνδέονται" με τους κατάλληλους influencers, ώστε να φτάνουν τα διαφημιστικά μηνύματα στο κατάλληλο και απόλυτα στοχευμένο κοινό. Είναι ένα ισχυρό εργαλείο που βοηθά τις εταιρείες που θέλουν να διαφημιστούν, να έρθουν γρήγορα και εύκολα σε επικοινωνία με πρόσωπα που επηρεάζουν την κοινή γνώμη. Ένας 100% εξειδικευμένος τρόπος διαφημιστικής προσέγγισης των ακόλουθων των influencers στο Instagram.

Οι εταιρείες που θα χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της Renfluence, θα μπορούν να συνεργάζονται με τα κατάλληλα άτομα και να εκμεταλλεύονται την επιρροή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αντί να χτίσουν αγοραστικό κοινό εκ του μηδενός, μέσω των παραδοσιακών διαφημίσεων, θα απευθύνονται με εξειδικευμένα κριτήρια στο ήδη εδραιωμένο κοινό (followers) των ατόμων επιρροής, που έχει παρόμοια ενδιαφέροντα και καταναλωτικές συνήθειες. Αυτό θα είναι δυνατό, καθώς η πλατφόρμα αντιστοιχεί τα ποιοτικά στοιχεία των ακόλουθων ενός η περισσοτέρων influencers, με τις ανάγκες της διαφημιστικής τους καμπάνιας, διασφαλίζοντας τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση για κάθε διαθέσιμο προϋπολογισμό.

Με πολύ απλά βήματα, μπορεί μια εταιρεία ή επιχείρηση, αφού εγγραφεί στην πλατφόρμα της Renfluence, να δημιουργήσει μια διαφημιστική καμπάνια, πατώντας την επιλογή "Δημιούργησε μια καμπάνια", καταχωρώντας τις βασικές πληροφορίες της (όνομα και περιγραφή καμπάνιας, απαιτήσεις και αριθμό influencers), το κόστος και τον τρόπο πληρωμής της. Επιλέγοντας επίσης και τον τύπο (post, story, giveaway) τη διάρκειά της, το κοινό-στόχο (χώρα, πόλη, αριθμός followers) και τα ποιοτικά στοιχεία του κάθε συμβατού influencer, δημοσιεύει την καμπάνιά της δωρεάν.

Για παράδειγμα, εάν μια επιχείρηση με παιδικά προϊόντα επιθυμεί να διαφημίσει ένα παιδικό παιχνίδι, μέσω της Renfluence της δίνεται η δυνατότητα να περιορίσει την αναζήτησή της σε influencers που ακολουθούνται από το ιδανικό αγοραστικό κοινό για τα προϊόντα της, δηλαδή νέες μαμάδες. Θα μπορεί η επιχείρηση να επικοινωνεί εντός της πλατφόρμας, άμεσα με τους συνεργάτες της σε πραγματικό χρόνο, ώστε να συμφωνηθούν οι ακριβείς λεπτομέρειες σχετικά με τις ανάγκες της εκάστοτε διαφημιστικής καμπάνιας και να εγκρίνει ή όχι οποιαδήποτε ανάρτηση σχετικά με αυτή. Θα έχει πλήρη και άμεση πρόσβαση σε όλο το ιστορικό διαφημιστικών καμπανιών που έχει πραγματοποιήσει εντός της πλατφόρμας, καθώς και των χρημάτων που έχει διαθέσει και των αντίστοιχων τιμολογίων αυτών. 

Η διεπαφή χρήστη είναι πολύ εύκολη και φιλική στην πλοήγηση για τους επισκέπτες της πλατφόρμας. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.renfluence.com.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Σημαντική διάκριση για τη Generation Y στο θεσμό Diamonds of the Greek Economy

Οι διακρίσεις για την Generation Y – International eBusiness Experts συνεχίζονται. Αυτή τη φορά, η εταιρεία αναγνωρίστηκε ως μια από τις δυναμικότερες ελληνικές επιχειρήσεις στον σπουδαίο θεσμό Diamonds of the Greek Economy.

Οι εν λόγω διακρίσεις βρίσκονται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης, του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας, του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ), του  Συνδέσμου Βιομηχανιών Αττικής – Πειραιώς (ΣΒΑΠ), του Συνδέσμου Θεσσαλικών Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών (Σ.Θ.Ε.Β), του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης, του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, και του Ελληνοκινεζικού Επιμελητηρίου.

Απονεμήθηκαν για μια ακόμη χρονιά από την εταιρεία New Times Publishing, σε μια λαμπερή εκδήλωση που έλαβε χώρα χθες βράδυ, στο ξενοδοχείο Grande Bretagne Hotel Athens. Η αξιολόγηση των βραβευθέντων επιχειρήσεων συντελέστηκε βάσει συγκεκριμένων οικονομικών δεικτών και κριτηρίων, μεταξύ των οποίων είναι η κερδοφορία, η δανειακή επιβάρυνση, η ρευστότητα, και η σχέση ιδίων προς ξένα κεφάλαια, ενώ συνυπολογίζονται και παράγοντες όπως είναι τα επενδυόμενα κεφάλαια από μέρους των εταιρειών, η πολιτική τους όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, καθώς επίσης και η αντίστοιχη πάνω σε θέματα εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν επιχειρηματίες και στελέχη των υγιέστερων εν Ελλάδι επιχειρήσεων, καθώς επίσης και μέλη της κυβέρνησης και βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης, των δυναμικότερων επιχειρηματικών ομίλων και επιχειρηματικών φορέων της χώρας, ξένοι πρεσβευτές και εκπρόσωποι πρεσβειών, εμπορικοί ακόλουθοι πρεσβειών και μικτών εμπορικών επιμελητηρίων διαφόρων χωρών, οργανισμών και φορέων του δημοσίου, και μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Παράλληλα, παρουσιάστηκε η αγγλόφωνη έκδοση Diamonds of the Greek Economy 2019, στην οποία γίνεται εκτενής παρουσίαση των εταιρειών της λίστας Diamonds 2019. Οι εταιρείες αυτές αφορούν όλο το επιχειρηματικό φάσμα από τους τομείς της βιομηχανίας, του εμπορίου, της ναυτιλίας και του τουρισμού.

Σε δηλώσεις του, ο CEO της Generation Y, Αναστάσιος Σπανίδης, τόνισε πως «αυτή η διάκριση αποτελεί επιστέγασμα σκληρής και συνεχούς εργασίας αλλά και πάθους για το ψηφιακό επιχειρείν. Η Generation Y έχει τη διορατικότητα, τη γνώση και την εμπειρία να ανιχνεύει την επιχειρηματική οπτική γωνία των επενδύσεων των συνεργατών της, όντας δίπλα τους σε κάθε βήμα, δίνοντάς τους  τη δυνατότητα όχι μόνο για ισχυρή παρουσία εντός των συνόρων αλλά και για εξαγωγική δραστηριότητα, στηρίζοντας εμπράκτως τη δική τους ανάπτυξη αλλά και της ελληνικής οικονομίας στο σύνολό της».

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Εφαρμόζεται παγκοσμίως το σύστημα μπλοκαρίσματος διαφημίσεων στον Chrome

Τον Φεβρουάριο του 2018 η Google είχε ενσωματώσει στον Chrome ένα σύστημα φιλτραρίσματος με το οποίο ο browser της μπλοκάριζε ενοχλητικές και μη συμμορφούμενες διαφημίσεις με τα στάνταρ που είχαν τεθεί.

Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά είχαν ενσωματωθεί στους browsers των χρηστών της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης, ενώ αυτές τις ημέρες διανέμονται και στον υπόλοιπο κόσμο.

Τι σημαίνει αυτό για τους εκδότες και τους διαφημιστές; Ότι θα πρέπει να συμμορφωθούν με τα σχετικά διαφημιστικά στάνταρ που έχουν τεθεί από τον οργανισμό Coalition for Better Ads, ο οποίος ιδρύθηκε για να αντιμετωπίσει το αυξανόμενο ρεύμα των ad blockers, προσπαθώντας να αντιστρέψει την αρνητική άποψη των χρηστών για τις διαφημίσεις. Από τις πρώτες ενέργειες του οργανισμού, ήταν η απαγόρευση 12 τύπων διαφήμισης οι οποίοι, κατόπιν μελέτης, κρίθηκαν ενοχλητικοί για τους χρήστες.

Ο Chrome μπλοκάρει αυτόματα τουλάχιστον τις συγκεκριμένες διαφημίσεις με το απαγορευμένο format, αν όχι όλες, από τα web sites που τις φιλοξενούν. Οι χρήστες, πάντως, ενημερώνονται από τον Chrome σχετικά με τις μπλοκαρισμενες διαφημίσεις και θα έχουν τη δυνατότητα να επιτρέπουν την προβολή τους, εάν το επιθυμούν.

Οι επιπτώσεις είναι προφανείς, αφού τα sites που δε συμμορφώνονται μπαίνουν στη «μαύρη λίστα» και εκτός από τα απαγορευμένα διαφημιστικά format μπορεί να χάσουν έσοδα και από τις υπόλοιπες διαφημίσεις που φιλοξενούν.

Από την άλλη πλευρά, οι «αθέμιτες πρακτικές» των εκδοτών, ή η αβλεψία τους, μπορεί να επηρεάσει σε κάποιο βαθμό και τη διαφημιστική αγορά.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο Chrome έχει μερίδιο αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο γύρω στο 65%.

Δείτε ακόμα: O Chrome θα μπλοκάρει ad trackers

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Real Time Analytics: Το κλειδί για την εξαγωγή των customer insights

Το Harvard Business Review Analytics Services πραγματοποίησε έρευνα για τα Real Time Analytics τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2019, στην οποία συμμετείχαν 560 business leaders. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της SAS, της Intel και της Accenture Applied Intelligence. Περίπου 2 στους 3 ερωτηθέντες δήλωσαν πως τα real-time consumer analytics είναι σημαντικά για την συνολική επίδοση του οργανισμού τους σήμερα, ενώ ακόμη περισσότεροι – σχεδόν 8 στους 10 – δήλωσαν πως θα παίξουν σημαντικό ρόλο μέσα στα επόμενα 2 χρόνια. 

Οι πελάτες σήμερα έχουν υψηλές προσδοκίες και περιμένουν από τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν σε αυτές όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή. Ανταποκρίνονται σε εμπειρίες που είναι επίκαιρες, στοχευμένες και ειδικά διαμορωμένες για τις δικές τους ανάγκες – ενώ απορρίπτουν εκείνες που δεν είναι. Για να ικανοποιήσουν αυτές τις απαιτήσεις των πελατών, οι εταιρείες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να διαφοροποιήσουν τα brand τους αξιοποιώντας τα real-time analytics. Πλέον, αυτό είναι εφικτό χάρη στις εξελιγμένες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το Internet of Things και το cloud computing. Τα προηγμένα customer data analytics, σε εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες και ακρίβεια, δεν είναι απλά χρήσιμα σήμερα – είναι επιτακτικά για τις εταιρείες που θέλουν να αποκτήσουν καλές σχέσεις με το κοινό τους.

Η SAS συνεργάστηκε με το Harvard Business Review Analytics Services, με στόχο να εξετάσει πόσο σημαντική είναι αυτή η νέα τάση για τους σύγχρονους business leaders και να εξάγει σημαντικά συμπεράσματα για το μέλλον του κλάδου των analytics. 560 business leaders ανταποκρίθηκαν στην έρευνα εκ των οποίων το 54% εργάζεται σε οργανισμούς άνω των 10.000 εργαζομένων και το 61% κατέχει θέση senior ή executive management. Οι τομείς στους οποίους εργάζεται η πλειοψηφία των ερωτηθέντων είναι ο τραπεζικός τομέας, ο τομέας της υγείας, ο τομέας του λιανεμπορίου, ο κατασκευαστικός τομέας, οι τηλεπικοινωνίες και ο τομέας των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών.

Τα βασικότερα συμπεράσματα που προέκυψαν πό την έρευνα παρατίθενται παρακάτω:

  • Περίπου 6 στους 10 ερωτηθέντες – 58 τοις εκατό – δήλωσαν πως η εταιρεία τους παρατήρησε σημαντική αύξηση στο customer retention και το loyalty ως αποτέλεσμα της χρήσης customer analytics.
  • Λίγοι πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των real-time customer analytics τους προσέφερε σημαντικά καλύτερη κατανόηση αλλά και ενδυνάμωση του customer journey.
  • Περίπου οι μισοί ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των customer analytics προσέφερε σημαντική αύξηση στα έσοδα της εταιρείας τους
  • Περίπου τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων δήλωσαν πως έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους για λύσεις real-time consumer analytics σε σχέση με την περασμένη χρονιά

 

Η τάση των real-time consumer analytics ξεκίνησε από ορισμένους καταναλωτικούς κλάδους – και πιο συγκεκριμένα από το λιανεμπόριο, τον τραπεζικό τομέα και τις τηλεπικοινωνίες που αποτέλεσαν τους early adapters. Ενώ αυξημένη χρήση παρατηρείται και από τις εταιρείες που γεννήθηκαν στην ψηφιακή εποχή. Αυτές οι εταιρείες εξοπλίζουν τους εργαζομένους τους με real-time data και εργαλεία με στόχο να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.

Για τα συνολικά αποτελέσματα της έρευνας και το σχετικό white paper μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της SAS.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Το engagement στο Instagram έχει αρνητικές τάσεις

Εάν ασχολείστε με το Instagram marketing και διαπιστώνετε πως το engagement των χρηστών μειώνεται τους τελευταίους μήνες, δεν είστε μόνοι!

Η εταιρεία marketing data Trust Insights, δημοσίευσε μία έρευνα, σύμφωνα με την οποία το engagement των χρηστών στο Instagram είναι μειωμένο και βαίνει αρνητικό από τον περασμένο Μάιο.

Το σχετικό θέμα έφερε στη δημοσιότητα το SEJ και σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Trust Insights ανέλυσε πάνω από 1,4 εκατομμύρια δημοσιεύσεις στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, από τις αρχές του 2019 έως και τα τέλη του Ιουνίου.

Ο υπολογισμός του engagement είναι απλός και έγινε από τη διαίρεση των ακολούθων ενός λογαριασμού με το συνολικό αριθμό των αντιδράσεων που γίνονται σε κάθε δημοσίευση.

Η έρευνα αφορά μόνο feed posts και όχι stories.

Μερικά από τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας είναι:

  • Στην αρχή της χρονιάς, το μέγιστο ποσοστό του μέσου engagement, ήταν στο 2%. Στα μέσα Απριλίου ήταν 1,54%, ενώ στο τέλος της έρευνας, το ποσοστό έπεσε γύρω στο 0,9%.
  • Όσον αφορά στον αριθμό των αλληλεπιδράσεων, ο μέσος όρος έπεσε σε ποσοστό 18% από τις αρχές της χρονιάς. Από την πτώση αυτή επηρεάζονται και τα  brands αλλά και οι μεμονωμένοι influencers.
  • Η επιρροή των influencers που σχετίζονται με τη μόδα, έπεσε από 4,3% που βρισκόταν τον Φεβρουάριο στο 2,4% στις 20 Ιουνίου. Ο συγκεκριμένος μέσος όρος είχε πτώση της τάξης του 44%, κάτι που σημαίνει ότι οι «ανεξάρτητοι» δέχτηκαν μεγαλύτερο πλήγμα από τα brands.

 

Από την Trust Insights δεν παραθέτουν κάποια συγκεκριμένη εξήγηση ως προς το τί προκάλεσε αυτές τις πτώσεις στο ενδιαφέρον των χρηστών. Σημειώνουν όμως ότι δεν υπήρξε κάποια σημαντική αλλαγή στην πλατφόρμα που πιθανώς να προκάλεσε αυτά τα αποτελέσματα.

Μπορείτε να βρείτε τη δημοσιευμένη έρευνα εδώ.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
To 96% των νέων 16-24 στην Ελλάδα χρησιμοποιεί κοινωνικά δίκτυα

Αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των Ευρωπαίων πολιτών αποτελούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter ή το Instagram. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το 56% των ατόμων ηλικίας 16-74 ετών συμμετείχαν στα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2018. Το ποσοστό συμμετοχής, μάλιστα, στις σχετικές ιστοσελίδες βαίνει σταθερά αυξανόμενο από την αρχή της συλλογής δεδομένων από την Eurostat, καθώς, για παράδειγμα, το 2011 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 38%. Η συμμετοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνει δραστηριότητες, όπως δημιουργία προφίλ χρήστη, η δημοσίευση μηνυμάτων ή άλλης μορφής παρουσία στα social media.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής στατιστικής αρχής, που επεξεργάστηκε ο ΣΕΠΕ, μεταξύ των κρατών-μελών της Ε.Ε., το ποσοστό συμμετοχής σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ήταν υψηλότερο στη Δανία (79%), με τους Βέλγους να είναι οι αμέσως επόμενοι στη λίστα με τους πιο φανατικούς χρήστες των social media στην Ευρώπη (73%), ενώ ακολουθούν οι Σουηδοί και οι Βρετανοί (70%).

Όπως είναι αναμενόμενο, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνεται - για την ακρίβεια εκτοξεύεται - στις μικρότερες ηλικίες. Συγκεκριμένα, στις ηλικίες μεταξύ 16 έως 24 ετών, σχεδόν 9 στους 10 πολίτες στην Ε.Ε. συμμετείχαν σε κοινωνικά δίκτυα (88%) το 2018. Το ποσοστό αυτό κυμάνθηκε από 77% στη Γαλλία και 79% στην Ιταλία έως 97% στην Τσεχία, τη Δανία και την Κροατία.

Όσον αφορά στη χώρα μας, το ποσοστό των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο γενικό πληθυσμό είναι 53%, ενώ στις ηλικίες μεταξύ 16 και 24 ετών, το ποσοστό συμμετοχής είναι σχεδόν καθολικό, αφού ανέρχεται στο 96%.

Διαβάστε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search