Digital Marketing

Πώς συλλέγει η Google δεδομένα για την προβολή διαφημίσεων;

Η Google δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη search engine, που εξυπηρετεί δισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε μήνα, αλλά και η μεγαλύτερη… μηχανή προβολής διαφημίσεων στον κόσμο, μέσω του δικτύου της, Google Display Network - GDN.

Σύμφωνα με την εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ SEMrush, το δίκτυο display τής Google, προβάλλει διαφημίσεις σε περίπου 2 εκατομμύρια websites και 650.000 εφαρμογές. Επίσης, έχει 210 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες σε μηνιαία βάση στις ΗΠΑ, ενώ παγκοσμίως έχει μερίδιο χρηστών που φτάνει το 90%...

Ο αριθμός των χρηστών είναι τεράστιος και εδώ τίθεται το σημαντικό ερώτημα: Πώς γνωρίζει η Google ποιες διαφημίσεις θα προβάλλει σε κάθε χρήστη και τις εξατομικεύει κατάλληλα και εύστοχα; Ας εξετάσουμε με τη σειρά όλες τις μεθόδους.

Προφίλ εξατομίκευσης

Η Google πραγματοποιεί το μεγαλύτερο μέρος της καταγραφής της μέσω του λογαριασμού κάθε  χρήστη. Εάν είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας μέσω του smartphone σας ή του browser σας, η Google συγκεντρώνει πολλά δεδομένα! Εάν θέλετε να δείτε ποια δεδομένα συλλέγει, μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα Ρύθμισης Διαφημίσεων. Εξορισμού, η επιλογή της Εξατομίκευσης Διαφημίσεων είναι ενεργή.

Κατηγορίες ενδιαφέροντος

Στη σελίδα που αναφέραμε παραπάνω υπάρχουν τέσσερις βασικές κατηγορίες ενδιαφερόντων, ενώ ο πλήρης κατάλογος είναι 94. Κάνοντας κλικ σε κάθε κατηγορία, εμφανίζονται επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Google προσδιόρισε το ενδιαφέρον σας για διάφορες θεματικές κατηγορίες.

Εξετάζοντας τις μεθόδους συλλογής δεδομένων από τη Google, θα μπορούσαμε να κάνουμε μια ομαδοποίηση με βάση την πηγή, σε 4 βασικές ενότητες.

  • 1η ενότητα: Στοιχεία που μοιραστήκατε
    Οι δημογραφικές πληροφορίες, όπως η ηλικία και το φύλο, προέρχονται απευθείας από το λογαριασμό σας στη Google. Είναι οι πληροφορίες που ζητά η Google κατά τη δημιουργία κάθε λογαριασμού χρήστη.
  • 2η ενότητα: Στοιχεία από περιηγήσεις
    Μερικά από τα ενδιαφέροντά σας που έχουν καταγραφεί προέρχονται από cookies, τα οποία τοποθέτησαν websites και apps στο browser σας. Το cookie ενεργοποίησε διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ από το GDN και βλέπετε διαφημίσεις με αντικείμενα ή υπηρεσίες που είδατε σε κάποιο site και οι διαφημίσεις τους… σας ακολουθούν παντού.

 

  • 3η ενότητα: Στοιχεία από υπηρεσίες Google
    Αυτές οι κατηγορίες ενδιαφέροντος προκύπτουν βάσει της "δραστηριότητάς σας στις υπηρεσίες Google (όπως η Αναζήτηση ή το YouTube)". Είναι σαφές, περί τίνος πρόκειται!
  • 4η ενότητα: Στοιχεία από υπηρεσίες εκτός Google
    Αυτές οι κατηγορίες ενδιαφερόντων είναι οι ίδιες με αυτές που προκύπτουν από τη χρήση των υπηρεσιών τής Google, με τη διαφορά πως τα στοιχεία συγκεντρώνονται από τρίτα sites.

 

Διαχείριση των δεδομένων

Όπως γίνεται σαφές, η Google συλλέγει δεδομένα από παντού και μάλιστα με ευκολία, αφού είναι και κυρίαρχος του διαδικτυακού τοπίου. Όμως, αυτές τις πληροφορίες τις μοιράζεται με τους χρήστες της. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα σχετικά δεδομένα στη σελίδα "Η Δραστηριότητα μου", που περιέχει λεπτομέρειες για το τί έχει καταγράψει η Google. Πιθανώς θα εκπλαγείτε με όσα δείτε να έχουν καταγραφεί, ειδικά από τη χρήση του smartphone σας.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως η Google εξακολουθεί να παρακολουθεί τις πληροφορίες των χρηστών, ακόμα και αν δεν είναι συνδεδεμένοι στις υπηρεσίες της, μέσω των cookies, τα οποία παρέχουν δεδομένα στην εταιρεία, όπως επίσης και σε άλλες πλατφόρμες επαναληπτικού μάρκετινγκ.

Εάν θέλετε, μπορείτε να διαγράψετε τα δεδομένα που αποθηκεύει η Google στη σελίδα "Η Δραστηριότητα μου" που αναφέρθηκε πιο πάνω, όπου υπάρχει η επιλογή να αφαιρέσετε όλες αυτές τις πληροφορίες. Επίσης, η Google δίνει στους χρήστες τον έλεγχο της συλλογής, αποθήκευσης και εξατομίκευσης δεδομένων. Μπορείτε να προβάλετε τα δεδομένα, καθώς και να τα διαγράψετε. Βεβαίως, δε θα γλυτώσετε από τις διαφημίσεις, αλλά θα βλέπετε γενικότερα διάφορες διαφημίσεις, προφανώς και κάποιες που δε σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά σας.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Πώς θα διαχειριστείτε ένα αρνητικό review;

Σε μια εποχή που η παρουσία μια επιχείρησης είναι σχεδόν εξ’ ολοκλήρου online, η σωστή διαχείριση των αρνητικών review και σχολίων είναι απολύτως απαραίτητη.

Μία αρνητική αξιολόγηση μπορεί να βλάψει την εικόνα της εταιρείας σας, που με τόσο κόπο έχετε χτίσει, και να σας κοστίσει μελλοντικές συνεργασίες και πωλήσεις.

Πώς λοιπόν θα πρέπει να το αντιμετωπίσετε όταν αυτό συμβεί;


Εντοπίστε το πρόβλημα

Προτού απαντήσετε σε μια άσχημη κριτική, πρέπει να γνωρίζετε στο 100% τι ήταν αυτό που προκάλεσε την άσχημη εμπειρία στον πελάτη. Εξετάστε σε ποιο σημείο προκλήθηκε το πρόβλημα και βρείτε πως μπορεί αυτό να βελτιωθεί μελλοντικά.


Απολογηθείτε όσο πιο σύντομα μπορείτε

Παραμείνετε ψύχραιμοι και μην αφήσετε τη συναισθηματική σας φόρτιση να επηρεάσει την απάντηση σας. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να έχετε επιθετική στάση ή να επιμένετε στο να αποδείξετε το λάθος του άλλου.

Απολογηθείτε για την άσχημη εμπειρία που προκλήθηκε και διαβεβαιώστε ότι το πρόβλημα αυτό δε θα επαναληφθεί στο μέλλον, αφού με αφορμή την κριτική αυτή θα βελτιώσετε το σύστημα εξυπηρέτησης σας.


Προσπαθήστε να επανορθώσετε

Προσφερθείτε να επανορθώσετε για την άσχημη εμπειρία στον πελάτη με ουσιαστικό και προσωποποιημένο τρόπο και εφόσον το πετύχετε, ζητήστε να διορθώσει ή να αφαιρέσει το αρνητικό σχόλιο.


Επικεντρωθείτε στο να αυξήσετε τα θετικά σχόλια

Μην προσπαθήσετε να κρύψετε την αρνητική κριτική που δεχτήκατε. Αντίθετα, παρακινήστε τους ευχαριστημένους πελάτες σας να σας αξιολογήσουν, ώστε να βελτιώσετε την εικόνα σας.

Όσο η επιχείρηση σας μεγαλώνει την ψηφιακή παρουσία της, μια αρνητική κριτική είναι σχεδόν αναπόφευκτο να εμφανιστεί. Δεν χρειάζεται όμως να γίνει αιτία πανικού. Κινηθείτε γρήγορα, ψύχραιμα και ουσιαστικά για να ανακάμψει σύντομα η εικόνα σας.

Χρησιμοποιήστε την έξυπνα, για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας και να γίνετε ακόμα καλύτεροι στο μέλλον!

To άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από blogpost της DigitalUp.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Έρευνα για τα ελληνικά "Digital Agencies"

Η οργανωτική επιτροπή τής έκθεσης eCommerce & Digital Marketing Expo, ανακοίνωσε την έναρξη της διεξαγωγής έρευνας για τον κλάδο των εταιρειών που παρέχουν υπηρεσίες παρουσίας και προβολής στο Internet.

Αφορμή για αυτή την προσπάθεια στάθηκε η επιθυμία για ‘χαρτογράφηση’ του κλάδου που εκφράστηκε από υψηλόβαθμα στελέχη του χώρου στο πλαίσιο των εργασιών του CEO Forum που πραγματοποιήθηκε στην eCommerce Expo τον προηγούμενο Νοέμβριο.

Ο κλάδος των "Digital Agencies" γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, αφού και οι ανάγκες των επιχειρήσεων για προβολή αλλά και για πωλήσεις μέσω του διαδικτύου αυξάνονται διαρκώς.

Στο πλαίσιο αυτό ξεκίνησε η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, με δεδομένο ότι δεν υπάρχει ακόμα κάποιος σχετικός φορέας/σύνδεσμος αλλά και με επίσης δεδομένη τη γνώση του χώρου από την ομάδα της eCommerce & Digital Marketing Expo, λόγω της πολυετούς εμπειρίας στη διοργάνωση συναφών εκθέσεων και συνεδρίων.

Τα αποτελέσματα της έρευνας θα ανακοινωθούν στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo 2019 που θα πραγματοποιηθεί στις 23 & 24 Νοέμβριου στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Να επενδύσω στο Marketing Automation;

Το μεγαλύτερο trend της εποχής για όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ηλεκτρονικά, ανεξαρτήτως μεγέθους, είναι το Marketing Automation. Πόσο όμως χρήσιμη είναι η… περιβόητη “αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ” και πόσο μπορεί να βοηθήσει τις ομάδες πωλήσεων και επικοινωνίας για να κάνουν τις δουλειές τους πιο αποτελεσματικά και να επιτύχουν τους στόχους τους; Ας προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε καλύτερα τι είναι το Marketing Automation και να απαντήσουμε σε βασικά ερωτήματα.

Ο όρος Marketing Automation (ή στο εξής "ΜΑ" για την εξυπηρέτηση του άρθρου) αναφέρεται στην τεχνολογία και κατ’ επέκταση το λογισμικό που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν τη δύναμη των έξυπνων και αυτοματοποιημένων ροών εργασίας, για να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους και να προσφέρουν καλύτερη εμπειρία στους πελάτες τους.

Επιπλέον, με τη χρήση ενός εξελιγμένου και ικανού ανάλογου λογισμικού, μπορείτε να έχετε μια πλήρη εικόνα της προοπτικής της επιχείρησής σας (με τη χρήση και του κατάλληλου CRM), να εντοπίσετε καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες και να τους δώσετε προτεραιότητα, να δώσετε μια εξατομικευμένη εμπειρία σε κάθε έναν. Επίσης, να δημιουργήσετε πολύτιμες ροές πληροφορίας από τα  δεδομένα που προκύπτουν, οι οποίες θα οδηγήσουν στη λήψη βέλτιστων επιχειρηματικών αποφάσεων.

 

Στο επίκεντρο οι πωλήσεις

Όπως γίνεται εξαρχής σαφές, το ΜΑ δεν αφορά αποκλειστικά στην προώθηση και διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά στη γενικότερη οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία μίας επιχείρησης – βεβαίως, πάντα με επίκεντρο και τελικό στόχο τις πωλήσεις.  Όσον αφορά στην επίτευξη των πωλήσεων, το ΜΑ συνδυάζει τα διαφορετικά κανάλια απόκτησης και διατήρησης πελατών, στο πλαίσιο κανόνων της εταιρείας σας για την επίτευξη μετατροπών. Τι σημαίνει όμως αυτό;

Ο κύκλος αγορών κάθε εταιρείας καλύπτει πολλαπλά ”σημεία επαφής” με τους πελάτες. Για παράδειγμα, ένας πελάτης μπορεί να βρει την εταιρεία σας μέσω αναζήτησης. Μπορεί να αποφασίσει να κάνει like στη σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook και κατόπιν να επισκευτεί τον ιστότοπό σας για να διαβάσει ένα άρθρο. Στη συνέχεια, το ενδιαφέρον περιεχόμενο του blog σας μπορεί να τον πείσει να γίνει συνδρομητής στο newsletter σας. Πώς θα καταφέρετε να διατηρήσετε επαφή με αυτόν το δυνητικό πελάτη που έχει αλληλοεπιδράσει με την επιχείρησή σας με διαφορετικούς τρόπους; Εδώ έρχονται οι πλατφόρμες Marketing Automation για να βοηθήσουν. Πριν όμως προχωρήσουμε, ας λύσουμε κάποιες… παρεξηγήσεις!

  • Αλήθεια: Το ΜΑ μπορεί να συνδέσει διαφορετικά σημεία επαφής με τους πελάτες, καθώς και κανάλια μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών δικτύων, email marketing και content marketing. Βασικός στόχος του ΜΑ είναι να καλλιεργήσει μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες και όχι μόνο να επιτύχει άμεσες πωλήσεις.
  • Μύθος: Το ΜΑ είναι απρόσωπο και ψυχρό. Η αυτοματοποίηση δεν είναι ελκυστική και απλώς ”σπαμάρει” τον κόσμο.
  • Αλήθεια: Το ΜΑ διευκολύνει στην εξατομικευμένη επικοινωνία και έχει ως αποτέλεσμα την ενδυνάμωση της σχέσης με κάθε πελάτη. Η αυτοματοποίηση επιτρέπει την επένδυση σε πιο ποιοτικές και προσωποποιημένες καμπάνιες επικοινωνίας. Επίσης, διευκολύνει την επιχείρηση στο να κατηγοριοποιήσει τους πελάτες με βάση κοινά χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα, να αναπτύξει βέλτιστα μοντέλα επικοινωνίας και να ενοποιήσει διαφορετικά κανάλια, ώστε να προσφέρει σε κάθε πελάτη την ίδια εμπειρία.
  • Μύθος: Το Marketing Automation είναι σπαμ!
  • Αλήθεια: Το ΜΑ είναι ιδιαίτερα φιλικό, αφού χτίζεται γύρω από το προφίλ κάθε χρήστη και του προσφέρει εξατομικευμένη εμπειρία. Δεν βομβαρδίζει τους χρήστες με διαφημιστικά μηνύματα, αλλά καλλιεργεί σχέσεις, προσφέρει ενδιαφέρον περιεχόμενο και διατηρεί επαφή με δυνητικούς πελάτες, μέσω του καναλιού μετατροπών πωλήσεων. Άλλωστε, δεν αφορά μόνο στην αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων.
  • Μύθος: Το Marketing Automation είναι για… τεμπέληδες! Πολλοί πιστεύουν ότι είναι ένας τεμπέλικος τρόπος προώθησης περιεχομένου ή καμπανιών με email.
  • Αλήθεια: Εάν αντιμετωπίζετε διεκπεραιωτικά τις λειτουργίες και τις διαδικασίες της επιχείρησής σας το ΜΑ δε θα σας σώσει! Το ποιοτικό ΜΑ χρειάζεται την απαιτούμενη προσοχή και προσπάθεια για να αποδώσει σωστά και να σας ανταμείψει. Εάν ακολουθήσετε τις ορθές πρακτικές, δε θα έχετε την "πολυτέλεια" να χαλαρώσετε και η δουλειά σας δεν τελειώνει με μία προγραμματισμένη, αυτόματη δημοσίευση περιεχομένου ή την αποστολή ενός newsletter. Το ΜΑ είναι ένα κομμάτι από το παζλ μιας ευρύτερης στρατηγικής.

 

Θα αυξηθούν οι πωλήσεις μου;

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη του ΜΑ (και για πολλούς μόνος στόχος) είναι ότι βοηθά τις ομάδες πωλήσεων και επικοινωνίας να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά. Οι χρήστες αγαπούν το εξατομικευμένο περιεχόμενο και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι η αποστολή εξατομικευμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δημιουργεί έξι φορές περισσότερα έσοδα σε σχέση με τα μαζικά! Οι πλατφόρμες αυτοματοποίησης μάρκετινγκ χειρίζονται την καθημερινή και επαναλαμβανόμενη εργασία παροχής εξατομικευμένου περιεχομένου, εξασφαλίζοντας στις επιχειρήσεις περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθούν σε πιο σημαντικά ζητήματα.



Βεβαίως, οι πωλήσεις είναι το ζητούμενο και οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ΜΑ για να βελτιώσουν τα ποσοστά μετατροπής και τα έσοδά τους. Μέσω των πρακτικών του ΜΑ μπορείτε να ενισχύσετε σημαντικά το user engagement με τα προϊόντα σας και να αυξήσετε τις πιθανότητες πώλησης. Κατά μέσο όρο, οι εταιρείες που χρησιμοποιούν ΜΑ έχουν κατά 53% υψηλότερα ποσοστά μετατροπής και ετήσιο ρυθμό αύξησης εσόδων υψηλότερο κατά 3,1% σε σύγκριση με εταιρείες που δεν το κάνουν.

 

Από πού να ξεκινήσω;

Όταν διαλευκανθούν τα βασικά σημεία και οι λειτουργίες του ΜΑ, γίνεται προφανές ότι η αυτοματοποίηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας. Είναι σημαντικό όμως να είστε πολύ καλά προετοιμασμένοι και να εφαρμόσετε τις βέλτιστες πρακτικές προτού ξεκινήσετε, κάτι που οι περισσότερες επιχειρήσεις δε λαμβάνουν υπόψη.

Ο στόχος σας θα πρέπει να είναι να διατηρείτε και να κλιμακώνετε την υγιή ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Το ΜΑ είναι ένα κομμάτι ενός μεγαλύτερου παζλ και χρειάζεται συνεχή και οργανωμένη προσπάθεια για να αποδώσει καρπούς.

Πριν προχωρήσετε στην οποιαδήποτε επένδυση, σε χρόνο και χρήμα, απαντήστε μερικές ερωτήσεις:

  • Ποιος είναι ο στόχος της επένδυσης; Συνήθως η αύξηση των πωλήσεων! Η μετατροπή των υποψηφίων πελατών σε πελάτες.
  • Είναι οι δυνητικοί σας πελάτες ήδη στη βάση δεδομένων σας; Εάν δεν είναι, θα πρέπει να χτίσετε ένα πελατολόγιο. Έχετε πλάνο για αυτό;
  • Έχετε επαρκή ροή υποψήφιων πελατών σε μόνιμη βάση; Εάν όχι, κάποιο έχετε πλάνο για να δημιουργήσετε ροή; Είναι προφανές πως το ΜΑ δε θα έχει κάποιο όφελος για εσάς, εάν δεν υπάρχει ένα διευρυμένο πελατολόγιο.
  • Μπορεί να το υποστηρίξει η επιχείρησή σας; Λάβετε υπόψη ότι κάθε λύση, απαιτεί εγκατάσταση προγραμμάτων, εκπαίδευση, εισαγωγή δεδομένων, πλάνο δημοσιεύσεων, δημιουργία περιεχομένου και διαρκής διαχείριση.

 

Αφού απαντήσετε τις παραπάνω ερωτήσεις, θα πρέπει να έχετε υπόψη πως χρειάζεται ένα πλάνο ενεργειών που πρέπει να υλοποιηθεί βήμα προς βήμα. Αρχικά, χρειάζεται η δημιουργία κίνησης και προσέλκυσης χρηστών προς το site της επιχείρησης, μέσω άρθρων, SEO και δραστηριότητας στα social media και κατόπιν η εμπλοκή τεχνολογιών Marketing Automation σε καμπάνιες που θα έχουν να διαχειριστούν μια ικανοποιητική ροή χρηστών.

 

Τί να επιλέξω;

Στην αγορά υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες που παρέχουν υπηρεσίες ΜΑ. Η ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς είναι τόσο μεγάλη, που σε μία τετραετία ο τζίρος της εκτοξεύεται από το μισό εκατομμύριο δολάρια στα 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια που αναμένεται να φτάσει φέτος. Όπως είναι προφανές, νέοι παίχτες εισέρχονται διαρκώς στην αγορά, δυσχεραίνοντας την επιλογή των υποψηφίων χρηστών.

Μεταξύ των κορυφαίων λύσεων που διατίθενται, έχουμε να προτείνουμε ένα άτυπο TOP-5 που αφορά και σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Πρόκειται για τα ActiveCampaign, Hubspot, Ontraport, SendinBlue και Prospect.io.

Κάποια από τα προϊόντα της αγοράς ενσωματώνουν και CRM, κάτι που διευκολύνει πολλούς, ειδικά όσους ξεκινούν τώρα και δεν έχουν κάποιο ανάλογο λογισμικό. Στην περίπτωση που έχετε ήδη κάποιο CRM, θα πρέπει να βεβαιωθείτε πως η πλατφόρμα που θα επιλέξετε είναι συμβατή με αυτό.

Όσον αφορά στο κόστος, κάποιες εταιρείες διαθέτουν και πακέτα χωρίς καμία χρέωση, που όμως είναι πλήρως λειτουργικά και καλύπτουν βασικές ανάγκες. Εάν επιλέξετε κάποια δωρεάν έκδοση, βεβαιωθείτε πως θα είναι λειτουργική για απεριόριστο χρόνο και όχι μια δοκιμαστική έκδοση που λήγει, για να μη βρεθείτε προ εκπλήξεως μετά από 30 ή περισσότερες ημέρες, αναλόγως με το πότε θα λήξει η δωρεάν περίοδος χρήσης…

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Για δεύτερη φορά "Best Workplace" η Sleed

Η Sleed, ένα από τα μεγαλύτερα ανεξάρτητα e-business & digital marketing agencies της χώρας αναδείχθηκε για δεύτερη φορά μια από τις 25 εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα για το 2019. Η διάκριση αυτή έρχεται από το Ινστιτουτο Great Place To Work, ένα διεθνές ινστιτούτο με παρουσία σε 45 χώρες και η μεθοδολογία που ακολουθείται βασίζεται κατά κύριο λόγο σε ερωτηματολόγια που απαντώνται ανώνυμα από τους ίδιους τους εργαζόμενους της εταιρείας, συνδυασμένα με ένα Culture Audit που διενεργεί το Ινστιτούτο.

Η ανθρωποκεντρικότητα αποτελεί το κεντρικό σημείο του οράματος μας και για το λόγο αυτό η διάκριση αυτή είναι τόσο σημαντική για εμάς. Το 2018 ήταν μία πρόκληση για εμάς καθώς για ακόμα μια χρονιά η ομάδα μας μεγάλωσε σημαντικά και χαιρόμαστε πάρα πολύ που οι άνθρωποι της ομάδας μας απολαμβάνουν αυτό το οικοσύστημα στο οποίο ζούμε και αναπτυσσόμαστε όλοι μαζί”, δήλωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, Γενικός Διευθυντής της Sleed.

Η Sleed είναι ένα από τα μεγαλύτερα ανεξάρτητα e-business & digital marketing agencies της Ελλάδας. Το όραμα της εταιρείας είναι να δημιουργήσει ένα ανθρωποκεντρικό οικοσύστημα μέσα στο οποίο συνεργάτες, εργαζόμενοι και πελάτες αναπτύσσονται μέσα στην ψηφιακή εποχή.

Η ομάδα της Sleed αριθμεί πια περισσότερους από 55 ανθρώπους, εξειδικευμένους σε όλο το φάσμα των τεχνικών δεξιοτήτων που περιλαμβάνουν digital marketing, development, data analysis, SEO, creative & web design, ενώ έχει παρουσία και στο Λονδίνο.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέα εργαλεία στο Facebook για διαφήμιση μικρών επιχειρήσεων

Την περασμένη εβδομάδα ανακοινώθηκαν από το Facebook μερικά νέα εργαλεία που απευθύνονται σε μικρές επιχειρήσεις, με στόχο να τις βοηθήσουν στην οργάνωση και την προώθησή τους.

Υπάρχουν περίπου 90 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις στο Facebook, για τις οποίες το  δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο ετοίμασε τρία νέα εργαλεία που αφορούν σε  αυτοματοποιημένες διαφημίσεις (Automated Ads), ραντεβού (Αppointments) καθώς επίσης και εργαλεία επεξεργασίας βίντεο στον Ads Manager.

Όσον αφορά στις αυτοματοποιημένες διαφημίσεις, έχουν στόχο να απλοποιήσουν τη διαδικασία και να γλυτώσουν χρόνο στους επιχειρηματίες, οι οποίοι πλέον δε θα χρειάζονται απαραίτητα τη συμβολή εξειδικευμένων επαγγελματιών για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Με τη χρήση του νέου εργαλείου, οι διαφημιζόμενοι απαντούν σε μερικές ερωτήσεις στην πλατφόρμα και με βάση τις απαντήσεις τους δημιουργείται ένα πλάνο προώθησης που ταιριάζει στις ανάγκες τους, το οποίο μπορεί να τρέξει στο Facebook, το Instagram, το Messenger και το Audience Network.

Το χαρακτηριστικό των ραντεβού επιτρέπει την αποδοχή αιτημάτων, ενώ στέλνονται και υπενθυμίσεις σε πελάτες στο Messenger ή μέσω γραπτού μηνύματος. Επίσης, μεταξύ άλλων, επιτρέπει και τη διαχείριση όλων των ραντεβού απευθείας από τη σελίδα κάθε επιχείρησης. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να συγχρονίσει τα ραντεβού του με το ημερολόγιό του. Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες των ραντεβού είναι δωρεάν στις επαγγελματικές σελίδες σε Facebook και Instagram.

Τέλος, στον Ads Manager προστέθηκαν τρία νέα εργαλεία επεξεργασίας βίντεο. Αυτό της  επιλογής αναλογίας διαστάσεων, και αυτό του video trimming και παρουσίασης  διαδοχικών εικόνων.

Οι εξελληνισμένες εκδόσεις δεν είναι ακόμα πλήρως διαθέσιμες, κάτι που ελπίζουμε πως θα γίνει σύντομα.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Το Project Agora ανατρέπει τους κανόνες του Ad Engagement

Το Project Agora λανσάρει το Magic Flip και το Magic Quiz, δύο νέα, ad-experiences με εγγυημένο engagement (Cost per Engagement). Το Magic Flip και το Magic Quiz ανατρέπουν τους παραδοσιακούς κανόνες διαφήμισης, παροτρύνοντας τα brands να σταματήσουν τις μαζικές, στατικές διαφημίσεις και να αρχίσουν να λένε ιστορίες, με έναν τρόπο διασκεδαστικό και προσωποποιημένο.

Με το Magic Flip, τα brands ξαφνιάζουν ευχάριστα τους καταναλωτές καλώντας τους να αλληλεπιδράσουν με το δημιουργικό πριν εκτεθούν σε video ad διάρκειας 6”, μεγιστοποιώντας με αυτό τον τρόπο την απόδοση σε top of mind awareness και message recall.

Με το Magic Quiz, τα brands βάζουν για πρώτη φορά τον καταναλωτή στο επίκεντρο της ιστορίας τους με τρόπο που ενισχύει το memorability, αυξάνει το message association και δημιουργεί leads. Τα στοιχεία των απαντήσεων που συλλέγονται με το Magic Quiz, προσφέρουν πολύτιμα insights και δυνατότητες micro-segmentation για πιο προσωποποιημένη επικοινωνία.

Οι storytelling at scale δυνατότητες του Magic Flip και του Magic Quiz παρέχονται σε αποκλειστική συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας Playbuzz και σε συνδυασμό με τις δυνατότητες στόχευσης και το premium περιβάλλον του Project Agora, είναι ο ιδανικός συνδυασμός για brands που θέλουν να ξεχωρίσουν μέσα στον διαφημιστικό θόρυβο και να φτάσουν στα κοινά τους με επιτυχία, σε όλες τις οθόνες.

 

Σχετικά με το Project Agora

Το Project Agora είναι ένα πολυβραβευμένο, brand-safe, native και programmatic advertising marketplace, που συνεργάζεται με εκδότες και διαφημιζόμενους στις αναδυόμενες αγορές με το όραμα να συμβάλει στη διατήρηση ενός ανοικτού και δημοκρατικού Internet (Keep the Open Web Open).

Το Project Agora ενισχύει τους εκδότες στις κατά τόπους αγορές να μεγιστοποιήσουν την αξία των επισκεπτών τους, για να μπορούν να επενδύουν σε περιεχόμενο και υπηρεσίες για τις τοπικές κοινωνίες.

Για τους διαφημιζόμενους, το Project Agora προσφέρει αποτελεσματικότητα στην επίτευξη Marketing και Business στόχων, μέσω διαδραστικών διαφημιστικών εμπειριών και δυνατοτήτων ακριβούς στόχευσης σε αυστηρά επιλεγμένους brand safe και δημοφιλείς τοπικούς εκδότες στις χώρες δραστηριοποίησης.

Περισσότερα για το Project Agora

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Think Digital Group.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
O Chrome θα μπλοκάρει ad trackers

Στο I/O, το συνέδριο προγραμματιστών της Google ανακοινώθηκε πως οι χρήστες του Chrome θα μπορούν με ευκολία να περιορίζουν την online παρακολούθηση από διαφημιστικούς trackers, καθώς και επιπλέον αλλαγές και εφαρμογές που αναμένεται να επηρεάσουν τη διαφημιστική αγορά.



Η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νεο σετ εργαλείων ελέγχου για τον browser της, τα οποία θα επιτρέπουν στους χρήστες να βλέπουν όλα τα cookies που είναι αποθηκευμένα στη συσκευή τους και να μπλοκάρουν σε αυτά όποιον tracker επιθυμούν. Δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο το πώς θα λειτουργούν αυτά τα εργαλεία, αφού δεν παρουσιάστηκε κάποιο interface από τα στελέχη της εταιρείας, η νέα αυτή δυνατότητα, όμως, παρουσιάστηκε ως ένα νέο βήμα για την μεγαλύτερη προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών του Chrome.



Από τη Google ανακοίνωσαν επίσης πως περιορίζουν τις τεχνικές παρακολούθησης και χωρίς τη χρήση cookies. Κάποιοι διαφημιστές χρησιμοποιούν αθέμιτους τρόπους παρακολούθησης, όπως την ταυτοποίηση του browser, της διεύθυνσης IP, ή της συσκευής του χρήστη, ώστε να τον ακολουθούν ακόμη κι αν τα cookies είναι μπλοκαρισμένα. Αυτό πλέον αλλάζει, πρός όφελος των χρηστών, αφού ο Chrome θα μπλοκάρει αυτές τις πρακτικές. Είναι ένα παρόμοιο σύστημα με αυτό που εφαρμόζεται στον Firefox και τον Safari, οι οποίοι μπλοκάρουν αυτόματα πολλούς third-party trackers για να προστατέψουν την ιδιωτικότητα των χρηστών.

Λόγω της τεράστιας δημοτικότητας του Chrome, οι αλλαγές αυτές έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν σημαντικά την ισορροπία του οικοσυστήματος διαφήμισης στο Internet, στο οποίο, βεβαίως, κυριαρχεί η Google - και εδώ το σχήμα φαίνεται οξύμωρο! Με έσοδα 32,6 δισ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2018 από online διαφημίσεις (αυξημένα κατά 20% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017) η εταιρεία με τις ανακοινώσεις αυτές δείχνει πιθανώς σα να προσπαθεί να... βγάλει τα μάτια της μόνη της. Ο στόχος της όμως με αυτές τις κινήσεις, είναι να αναστρέψει την αρνητική άποψη των χρηστών για τις διαφημίσεις, προωθώντας ορθές πρακτικές και φέρνοντας διαφάνεια στη διαφημιστική αγορά.

Στο πλαίσιο της διαφάνειας, η Google ετοιμάζει και ένα Chrome extension το οποίο θα επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν ποιες εταιρείες σχετίζονται με τις διαφημίσεις. Ποιες διαφημίζονται και ποιες σερβίρουν την καθε διαφήμιση. Το συγκεκριμένο πρόσθετο, θα είναι διαθέσιμο και για άλλους browsers, ενώ η εταιρεία ενθαρρύνει την προσαρμογή και τη χρήση του και από άλλα διαφημιστικά δίκτυα, με στόχο τη διαφάνεια της διαφημιστικής αγοράς και την ανάκτηση της εμπιστοσύνης των χρηστών, ώστε να μη μπλοκάρουν τις διαφημίσεις.

Φωτογραφία: Jason Dent
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 



 

 
Ανανεωμένος Ads Manager στο Facebook

Η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook δέχτηκε ένα σημαντικό φρεσκάρισμα. Πλέον, διατίθεται μία νέα έκδοσή της, η οποία έχει ανανεωμένη εμφάνιση και νέα χαρακτηριστικά, όπως η "προσφορά κόστους καμπάνιας", ένα εργαλείο που στοχεύει στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων και ταυτόχρονα, τη μείωση του κόστους.

Μεταξύ των ανανεωμένων λειτουργιών, περιλαμβάνονται επίσης η "αντιγραφή και επικόλληση" μίας καμπάνιας (όπως ήδη υποστηρίζεται στην πλατφόρμα Google Ads). Επίσης, διατίθεται πλέον ένας μηχανισμός αυτόματης ονοματοδοσίας σε καμπάνιες, ομάδες διαφημίσεων και διαφημίσεις, όπως επίσης και αρκετά νέα δημιουργικά εργαλεία. 

Όσον αφορά στo εργαλείο "προσφοράς κόστους καμπάνιας" θα επιτρέπει τον ορισμό ενός maximum CPA, οπότε και η πλατφόρμα θα βελτιστοποιεί τη διαφημιστική καμπάνια, με βάση το ρυθμισμένο επιιθυμητό κονδύλι - και πάλι, κάθε ομοιότητα με Google Ads είναι συμπτωματική...

Τέλος, ανακοινώθηκε πως θα γίνουν βελτιώσεις στην πλατφόρμα, με στόχο να γίνει πιο εύκολη η προσθήκη και η διαχείριση των διαφημιστικών λογαριασμών.

Νέα επιχείρηση; Απλά βήματα για τη digital προώθησή της

Ετοιμάζετε website ή e-shop για την καινούρια σας επιχείρηση και δεν είστε σίγουροι για τα πρώτα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε; Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει για εσάς τα πιο βασικά από αυτά.

Δώστε Βάση στο Website / E-shop

Η ιστοσελίδα σας πρέπει να έχει καλό SEO, ώστε να έχετε την καλύτερη δυνατή οργανική κατάταξη. Εξίσου σημαντικό είναι να έχει μοντέρνο καθαρό design και να είναι εύκολη στην πλοήγηση από τον χρήστη. Φυσικά δε μπορούμε να παραλείψουμε ότι ένα website πρέπει να είναι mobile responsive ή ακόμα καλύτερα, να έχει ξεχωριστό mobile theme.

Χτίστε ένα Ισχυρό Brand Identity

Σε προηγούμενο άρθρο έχουμε αναλύσει πως το Brand Identity βοηθάει στη δημιουργία σωστής σχέσης με τον πελάτη και πιστότητα. Χτίστε το λοιπόν όσο είστε στο ξεκίνημα.

Δοκιμάστε και Κάντε Tests

Ο καλύτερος τρόπος να μεγαλώσετε σωστά την επιχείρηση σας είναι να μη φοβάστε να δοκιμάσετε νέες προσεγγίσεις και τεχνικές. Κάντε test για το site, το προϊόν ή την υπηρεσία σας, τους πελάτες σας και όχι μόνο.

Έχετε Παρουσία στα Social Media

Δημιουργήστε προφίλ στα Social Media που αφορούν την επιχείρηση σας και σε αυτά που είναι πιο ενεργοί οι πελάτες στους οποίους στοχεύετε. Χρησιμοποιήστε έξυπνα τα Social Media Trends που υπάρχουν και τεχνικές για να αυξήσετε τους ακόλουθους σας.

Δημιουργήστε Λίστα Emails

Ξεκινήστε από νωρίς να μαζεύετε τα emails των πελατών σας, ώστε να έχετε έτοιμη λίστα για να ξεκινήσετε την αποστολή των newsletter σας.

Χρησιμοποιήστε Digital Marketing

Είτε πουλάτε προϊόν, είτε υπηρεσία, οι οργανικές δημοσιεύσεις και αναζητήσεις θα σας φέρουν περιορισμένα αποτελέσματα. Αξιοποιήστε τα κανάλια και τις τεχνικές που προσφέρονται από το Digital Marketing ώστε να αυξήσετε τα αποτελέσματα σας.

Αυτά φυσικά είναι μόνο η αρχή για να έχετε μια επιτυχημένη online επιχείρηση. Όμως αν τα ακολουθήσετε, θέτετε σωστές βάσεις για την μετέπειτα εξέλιξή της!

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search