-Advertorial-
Ο πιο απλός τρόπος για να σιγουρευτείς πριν δοκιμάσεις ένα καινούργιο εργαλείο στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα είναι να δεις την αποτελεσματικότητά του σε άλλες επιχειρήσεις.
Η πλατφόρμα Retargeting.biz διαθέτει ήδη 3.000 συνεργαζόμενα e-shops, οπότε η αναζήτηση επιτυχημένων παραδειγμάτων είναι μια πολύ εύκολη υπόθεση. Πιο συγκεκριμένα, στην κατηγορία της μόδας (fashion) ένα συνεργαζόμενο διεθνές e-shop εμφάνισε αύξηση πωλήσεων από 4 χιλάδες ευρώ στις 35 χιλάδες ευρώ(!) με τη χρήση των δυναμικών διαφημίσεων (Dynamic Ads) της πλατφόρμας και με ταυτόχρονη αύξηση του κόστους διαφήμισης (media spent) κατά μόλις €1.000, από €2.900 στα €3.900.
Σε αντίστοιχες περιπτώσεις στην Ελλάδα, η αύξηση των πωλήσεων που έχει παρατηρηθεί με τη χρήση της πλατφόρμας στην ίδια κατηγορία, είναι τουλάχιστον +15%, γεγονός που κάνει την Retargeting.biz ιδανική λύση για ένα e-shop!
Η πλατφόρμα Retargeting.biz αποτελείται από πληρωμένα και οργανικά εργαλεία remarketing (προσωποποιημένα emails, pop-ups, push notifications, SMS) και βλέπει τον καταναλωτή ως μία και μοναδική οντότητα, σε αντίθεση με τα εργαλεία επιμέρους παρόχων, ακολουθώντας τον χρήστη σε όλο το αγοραστικό του ταξίδι. Μάλιστα, το κόστος της πλατφόρμας είναι σαφώς χαμηλότερο σε σχέση με το κόστος των επιμέρους εργαλείων άλλων παρόχων, ενώ η υπηρεσία γίνεται ακόμη πιο ελκυστική αν συνυπολογίσουμε ότι υπάρχει δοκιμαστική περίοδος 4 εβδομάδων με κόστος μόλις 1 ευρώ, για να παραμετροποιηθούν πλήρως οι καμπάνιες του e-shop πριν περάσει στην επί πληρωμή λειτουργία.
Το να μπορείς να προσεγγίσεις ολιστικά τον καταναλωτή με διαφημίσεις σε Facebook, Instagram, Google, Google Shopping, YouTube, αλλά και με αυτοματοποιημένες καμπάνιες e-mail, είναι η πρόκληση των περισσότερων ιδιοκτητών e-shop, που λόγω έλλειψης χρόνου παραμελούν αυτήν την πολύ σημαντική δράση.
Η πλατφόρμα Retargeting.biz δίνει τη δυνατότητα σε κάθε e-shop να τρέξει τέτοιες καμπάνιες με εύκολο, γρήγορο και οικονομικό τρόπο, προκειμένου ο χρήστης να το επισκεφτεί ξανά και να ολοκληρώσει την παραγγελία που εγκατέλειψε (εγκαταλελειμμένο καλάθι), κάτι που συμβαίνει στο 99% των περιπτώσεων. Έτσι, η ενεργοποίηση digital marketing γίνεται... παιχνίδι, ακόμα και στις περιπτώσεις που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι υπόθεση "one-man-show" όταν ο ιδιοκτήτης του eshop ασχολείται με τα πάντα, κάνοντας και το πιο μικρό e-shop να φαίνεται σαν να έχει ένα inhouse τμήμα digital marketing!
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ο Οκτώβριος είναι μήνας ευαισθητοποίησης για την ηλεκτρονική ασφάλεια (Cybersecurity Awareness Month) και στο πλαίσιο αυτό, η Google ανακοίνωσε τρεις νέους τρόπους για να κρύβουν οι χρήστες τη δραστηριότητά τους από υπηρεσίες τής εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, ο μεγαλύτερος έλεγχος που προσφέρει πλέον η εταιρεία στους χρήστες, αφορά στους Google Maps, στο YouTube και στο Google Assistant.
Στους χάρτες, θα είναι διαθέσιμη εντός του μήνα η λειτουργία "incognito" αρχικά για Android και κατόπιν θα διατεθεί και για iOS. Κατά την πλοήγηση στο incognito mode, τα μέρη τα οποία ψάχνει ο χρήστης δε θα αποθηκεύονται στον λογαριασμό του και δε θα χρησιμοποιούνται για να του σερβίρει η εταιρεία "εξατομικευμένη εμπειρία" στην οποία, βεβαίως, συμπεριλαμβάνονται οι διαφημίσεις.
Όσον αφορά στο YouTube, η Google δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο και ευελιξία στη διαγραφή των δεδομένων τους και στο ιστορικό των τοποθεσιών τους, επιλέγοντας για αυτές τις πληροφορίες να αποθηκεύονται για 3 μήνες, 18 μήνες, ή μέχρι να διαγραφούν "χειροκίνητα", με ενέργεια του ίδιου του χρήστη.
Τέλος, η Google (επιτέλους) δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της υπηρεσίας Google Assistant να διαγράψουν άμεσα τις πρόσφατες φωνητικές εντολές ή ερωτήσεις που έκαναν, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξουν κάποια εφαρμογή στο κινητό τους. Πλέον, θα μπορούν απλά να πουν "Hey Google, delete the last thing I said to you” ή “delete everything I said to you last week” και τα δεδομένα θα διαγραφούν.
Εάν έχετε συμβατή συσκευή ώστε να χρησιμοποιείτε Google Assistant και θέλετε να διαγράψετε το παλιότερο ιστορικό σας, θα πρέπει να βρείτε τη σχετική επιλογή στο μενού ρυθμίσεων, αφού δε μπορεί να γίνει με φωνητική εντολή.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Taboola και η Outbrain, οι δύο κορυφαίες πλατφόρμες digital advertising, ανακοίνωσαν τη συμφωνία συγχώνευσής τους στις 3 Οκτωβρίου. Συνδυάζοντας τις δυνάμεις τους, οι δύο εταιρίες θα προσφέρουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και κάλυψη στους marketers παγκοσμίως, ενώ ταυτόχρονα θα βοηθήσουν ειδησεογραφικούς οργανισμούς και άλλα ψηφιακά μέσα να αναπτυχθούν στα επόμενα χρόνια.
Ο Adam Singolda, ο Founder και νυν CEO της Taboola, θα αναλάβει το ρόλο του CEO της συγχωνευμένης εταιρίας, που θα λειτουργεί κάτω από το brand name της Taboola. Οι shareholders της Outbrain θα λάβουν μετοχές που αντιπροσωπεύουν το 30% της νέας, συγχωνευμένης εταιρίας και $250 εκατομμύρια μετρητά.
Η συγχωνευμένη εταιρία θα έχει πάνω από 2.000 υπαλλήλους σε 23 γραφεία και θα εξυπηρετεί πάνω από 20.000 πελάτες σε περισσότερες από 50 χώρες σε Βόρεια και Λατινική Αμερική, Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία-Ειρηνικό.
Η TDG (ΤhinkDigital Group) είναι αποκλειστικός συνεργάτης της Taboola στην Ελλάδα και σε άλλες 27 αγορές στην περιοχή CEEMEA.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του ΤhinkDigital Group.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Initiative και η Unilever ήταν οι πρώτοι συνεργάτες του Project Agora στην ελληνική αγορά, που ενσωμάτωσαν το νέο ad-experience “Magic Quiz” στη στρατηγική τους, με σκοπό να δημιουργήσουν μία νέα διαφημιστική εμπειρία για το κοινό του Ultrex.
Συνδυάζοντας τις storytelling δυνατότητες του Magic Quiz και τις δυνατότητες στόχευσης του Project Agora, το Ultrex στόχευσε για την καμπάνια αυτή τα κοινά “Sports Fans”, “Digerati”, “Business Travelers”, “Suits” και “Urban Hipsters”, με στόχο την αύξηση του Top of Mind Awareness και του Consideration για τα Ultrex Deep Clean Action, Oil Control Action και Delicate Touch.
Μέσα από ένα διασκεδαστικό κουίζ που είχε στο επίκεντρο τις προσωπικές εμπειρίες και τις προτιμήσεις του καταναλωτή, το brand λάμβανε χρήσιμα insights, ώστε στο τέλος να του προτείνει το κατάλληλο προϊόν για εκείνον. Η ενέργεια κατάφερε να πετύχει εξαιρετικά αυξημένο engagement με το 43% όσων αλληλοεπίδρασαν με τη διαφήμιση να ολοκληρώνει την ενέργεια.
Unilever και Initiative χρησιμοποίησαν το Magic Quiz, ώστε να συγκεντρώσουν actionable insights και να εμπλουτίσουν τη data driven στρατηγική τους για την καμπάνια της Ultrex.
Το Magic Quiz λανσαρίστηκε πρόσφατα από το Project Agora σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται και είναι ένα ad-experience το οποίο προσφέρεται με εγγυημένο αριθμό Εngagements (Cost per Engagement).
Στο άρθρο περιλεμβάνονται πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Project Agora.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Lighthouse ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της, ως ο στρατηγικός συνεργάτης της Athens Walking Tours για την Digital προβολή της δεύτερης. Στόχος της επικοινωνίας είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς της και η αύξηση των online κρατήσεων, στο βασικό κοινό των τουριστών που επισκέπτονται την Αθήνα.
Η στρατηγική που προτάθηκε από τη Lighthouse και επιλέχθηκε από την AWT, βασίζεται στην επαφή με τον τελικό καταναλωτή, σε όλες τις διαφορετικές φάσεις του Consumer Journey: από την πρώτη αναζήτησή του, στο σπίτι του, μέχρι και την επίσκεψή του στην Αθήνα.
Η Athens Walking Tours έχει εμπειρία περισσότερων από 15 ετών στον τομέα του τουρισμού και προσφέρει εναλλακτικές λύσεις περιήγησης στον επισκέπτη της Αθήνας. Οι προτάσεις σε πακέτα είναι ποικίλες, ανάλογα με τη διάθεση και τα ενδιαφέροντα του κάθε ενδιαφερόμενου, και περιλαμβάνουν αρχαιολογικές και γαστρονομικές περιηγήσεις που προσφέρουν μια αξέχαστη εμπειρία επαφής με την Ελληνική κουλτούρα και τον τρόπο ζωής των Ελλήνων.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Lighthouse.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
- Advertorial -
Το customer personalization είναι το επιθυμητό και το ζητούμενο για κάθε marketeer και κάθε επιχείρηση, η οποία θέλει να μπορεί να γνωρίζει και να αντιμετωπίζει προσωπικά, κατά το δυνατό, κάθε πελάτη της, ειδικότερα εφόσον πρόκειται για πελάτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, ή χρήστες mobile app.
Όμως, αυτή η επιθυμία δεν αφορά μόνο τις επιχειρήσεις, αφού και οι χρήστες το ζητούν! Αυτό το γεγονός έχει καταδείξει έρευνα της Accenture, στην οποία αποτυπώνεται ξεκάθαρα πως οι καταναλωτές προτιμούν brands που τους καταλαβαίνουν καλύτερα και τους προσεγγίζουν με το σωστό μήνυμα, σε ποσοστό 81%. Στην ίδια έρευνα, αναφέρεται πως τα web sites με προσωποποιημένη πληροφόρηση, καταγράφουν έως και 50% μεγαλύτερη πιθανότητα αγοράς σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους που δεν χρησιμοποιούν ανάλογες πρακτικές.
Από την πλευρά των marketeers, σύμφωνα με άλλη έρευνα, της Adobe, το 77% των ερωτηθέντων αναζητά ή απαιτεί, δυνατότητες για real-time customer segmentation και στόχευση.
Το e-commerce των μικρομεσαίων
Το Internet γενικότερα, αλλά και οι λύσεις ΙοΤ παράγουν τεράστιο όγκο δεδομένων που εν πολλοίς μέχρι πρόσφατα ήταν ανεκμετάλλευτος. Οι κολοσσοί του Web, εκμεταλλεύονται τα δεδομένα χρηστών και μηχανών με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, του Machine Learning και γενικότερα, τεχνολογιών Big Data, για διαφημιστικούς, εμπορικούς και ερευνητικούς σκοπούς. Τι μπορεί να κάνει, όμως, μία μικρομεσαία επιχείρηση;
Οι μικρομεσαίοι του ηλεκτρονικού εμπορίου χρειάζονται οικονομικές και ευέλικτες λύσεις, που θα μπορούν να υλοποιηθούν στα sites τους γρήγορα και αποδοτικά και να εκμεταλλεύονται τα δεδομένα που συλλέγουν και διαχειρίζονται από τα ψηφιακά ίχνη των χρηστών.
Προς αυτή την κατεύθυνση κινήθηκε η Oktabit, η οποία επένδυσε στον αναπτυσσόμενο τομέα του marketing automation και λανσάρισε στην αγορά την πλατφόρμα Scibyl. Πρόκειται για μία λύση SaaS (Software as a Service) που έχει τη μορφή plugin και εγκαθίσταται εύκολα σε οποιοδήποτε e-commerce site, για να παράσχει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, με στόχο το προσωποποιημένο marketing - και κατ' επέκταση την αύξηση των πωλήσεων.
Γιατί Scibyl;
Γνωρίζοντας το προφίλ του τελικού καταναλωτή, η Scibyl μπορεί κατόπιν να αναγνωρίζει σε πραγματικό χρόνο τις ανάγκες ή τα ενδιαφέροντά του και να προτείνει προϊόντα σύμφωνα με την προϊοντική γκάμα και τις επιχειρηματικές προτεραιότητες του καταστήματος. Αυτό, επιτυγχάνεται παρατηρώντας τις κινήσεις του καταναλωτή και αναλύοντας το περιεχόμενο κάθε σελίδας που επισκέπτεται στο e-shop, ώστε να δημιουργήσει το προφίλ του. Στην συνέχεια, με βάση το προφίλ καταναλωτή, επιλέγει το τρόπο προσέγγισης και καθορίζει τις βέλτιστες προτάσεις προς εκείνον, ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις και την αξία του καλαθιού.
Οι τρόποι προσέγγισης που διαθέτει η Scibyl είναι οι εξής:
- Personalized Product Recommendation
Στόχευση του καταναλωτή σε πολλά σημεία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, με προτάσεις μόνο για αυτόν, ώστε να τον βοηθήσουν να αποφασίσει πιο εύκολα και να αυξήσουν την πιθανότητα αγοράς. Η ευρεία παραμετροποίηση της Scibyl δίνει την δυνατότητα οι προτάσεις να αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες του επιχειρηματία.
- Frequent Itemsets
Βλέποντας τη μεγάλη εικόνα της αγοράς, υπάρχουν συνδυασμοί προϊόντων που συνήθως αγοράζονται μαζί. Κάποιοι είναι πιο ευδιάκριτοι από άλλους.
- Personalized Search Results
Οι καταναλωτές δεν έχουν πάντα χρόνο να ψάχνουν. Η Scibyl προσφέρει ένα σύγχρονο περιβάλλον αναζήτησης που κατατάσσει τα προϊόντα με βάση τις συνήθειες του πελάτη.
Yλοποιώντας ένα προσιτό "recommendation system" για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στόχος της Scibyl είναι η εύκολη εγκατάσταση και χρήση της υπηρεσίας από την πλευρά του συνεργάτη, με χαμηλό κόστος επένδυσης.
Η Scibyl προσφέρεται ως plug-in και εγκαθίσταται πολύ εύκολα σε οποιαδήποτε πλατφόρμα e-commerce. Με τη Scibyl, τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποκτούν την τεχνολογική δύναμη των μεγαλύτερων εταιρειών του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και οι πελάτες τους απολαμβάνουν μια εξατομικευμένη εμπειρία αγοράς.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το www.scibyl.com
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Είναι γεγονός, και δεν χρειάζεται κάποια έρευνα παρά μόνο μια ερώτηση στους εφήβους που γνωρίζει ο καθένας μας, πως οι μικρότερες ηλικιακές ομάδες εγκαταλείπουν το Facebook. Κάποιοι, με βάση το παραπάνω γεγονός, έχουν σπεύσει να προαναγγείλουν το «θάνατο» του Facebook ως διαφημιστικό μέσο. Θα πεθάνει λοιπόν η διαφήμιση στο Facebook; Και πότε;
Για να απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση, θα πρέπει να εξετάσουμε με ποια κριτήρια θα πρέπει οι μάρκες να επιλέγουν ένα διαφημιστικό κανάλι.
Από την «Εισαγωγή στη διαφήμιση», τα κριτήρια με τα οποία ένα εμπορικό σήμα επιλέγει ένα διαφημιστικό κανάλι είναι:
- Πόσοι από τους πελάτες της μάρκας παρακολουθούν το κανάλι
- Το διαφημιστικό κόστος σε συνδυασμό με την αποτελεσματικότητα του καναλιού, με άλλα λόγια, εάν το κανάλι βοηθά το εμπορικό σήμα να επιτύχει στόχους με προϋπολογισμό παρόμοιο ή χαμηλότερο από αυτόν σε άλλα κανάλια.
- Εάν το κανάλι επιτρέπει το είδος και τον τύπο των διαφημίσεων που απαιτεί η μάρκα για την επίτευξη των στόχων της (διαφήμιση κειμένου, εικόνας, video, συμπλήρωσης φόρμας, άμεσης αγοράς, κ.α)
- Αν οι άμεσοι ανταγωνιστές χρησιμοποιούν το κανάλι. Αν και δεν είναι το κυριότερο κριτήριο επιλογής, σίγουρα πρέπει να εξετάσουμε γιατί οι ανταγωνιστές μας το χρησιμοποιούν αλλά και να λάβουμε υπόψη μας πως το κοινό μας θα συνεχίσει να βλέπει αυτούς και όχι εμάς, αν αποφασίσουμε να διακόψουμε την διαφήμιση στο συγκεκριμένο μέσο.
- Οι δυνατότητες στόχευσης του καναλιού, με ποιους τρόπους δηλαδή μπορεί ο διαφημιζόμενος να επιλέξει τα χαρακτηριστικά όσων θα δούν την διαφήμισή του (πολύ στενά συνδεδεμένες με την αποτελεσματικότητα)
Ας δούμε τώρα πώς λειτουργεί το Facebook ως διαφημιστικό κανάλι σε σχέση με αυτά τα κριτήρια:
- Αριθμός χρηστών: αν και το Facebook χάνει έδαφος σε νεότερες ηλικίες, ο αριθμός των μηνιαίων χρηστών του δεν πέφτει (ένας λόγος είναι ότι οι μεγαλύτερες γενιές συμμετέχουν όλο και περισσότερο στο κοινωνικό αυτό μέσο).
Έτσι, για μια μάρκα που στοχεύει σε πελάτες όλων των ηλικιών, σίγουρα εξακολουθεί να έχει νόημα η χρήση του Facebook. Για ένα τοπικό εμπορικό σήμα, εξαρτάται από το πού βρίσκεται στον κόσμο και σε ποιους πελάτες στοχεύει.
Αλλά ακόμη και αν βρίσκεται σε μια χώρα της οποίας η νεότερη γενιά φεύγει, ας πούμε, προς το Snapchat και το Instagram, δεν θα ήταν σκόπιμο να καταργήσει την διαφήμιση στο Facebook, όσο η διαφημιστική απόδοση παραμένει θετική και όσο το μεγαλύτερο μέρος των υποψήφιων πελατών του εξακολουθεί και βρίσκεται στο Facebook.
Εξαίρεση θα ήταν μια εταιρεία με περιορισμένο προϋπολογισμό, όπου το κόστος ευκαιρίας μεταξύ Facebook και άλλων καναλιών επικοινωνίας είναι μεγάλο (άρα θα πρέπει να δώσει τα χρήματά της εκεί που έχουν την μεγαλύτερη απόδοση).
- Το διαφημιστικό κόστος και η αποτελεσματικότητα: Το διαφημιστικό κόστος του Facebook όσον αφορά τα κλικς, τις επισκέψεις στο site και τις πωλήσεις αυξάνεται με την πάροδο των ετών, εν μέρει επειδή όλο και περισσότερα εμπορικά σήματα θέλουν ένα κομμάτι από το διαφημιστικό του χώρο.
Παρόλα αυτά, παραμένει χαμηλότερο από τα άλλα κανάλια διαφήμισης, ειδικά εάν ένα εμπορικό σήμα εκτελεί εκστρατείες για περισσότερο από ένα μήνα και με ημερήσιο προϋπολογισμό 10+ ευρώ (αυτοί οι αριθμοί ισχύουν για διαφήμιση στην Ελλάδα και είναι από την εμπειρία μας σε περισσότερους από 100 διαφημιστικούς λογαριασμούς). Όσο η αποδοτικότητα και η απόδοση της επένδυσης στο Facebook παραμένουν υψηλότερες από εκείνες των άλλων καναλιών, οι εταιρείες φυσικά και θα συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν.
- Δυνατότητες στόχευσης: Το Facebook είναι αναμφισβήτητα ο βασιλιάς και μέχρι στιγμής κανένα άλλο διαφημιστικό κανάλι δεν φαίνεται να πλησιάζει με τις δυνατότητες στόχευσης του. Αυτό το κριτήριο, δεδομένου ότι σχετίζεται τόσο στενά με την αποτελεσματικότητα, θα διατηρήσει το Facebook στον κατάλογο αγαπημένων καναλιών διαφήμισης για τους διαφημιζόμενους.
- Παρόμοια με τη στόχευση, το Facebook έχει αποδειχθεί πολύ «ικανό» στην δημιουργία νέων διαφημιστικών εργαλείων, ενώ τα άλλα κανάλια υιοθετούν τα πρότυπά του.
- Ανταγωνισμός: με την πιθανή εξαίρεση των εμπορικών σημάτων που απευθύνονται σε άτομα ηλικίας 13 έως 18 ετών, όλες οι άλλες μάρκες θα διαπιστώσουν ότι οι ανταγωνιστές τους διαφημίζουν στο Facebook, απλώς και μόνο επειδή εκεί υπάρχει το μεγαλύτερο μέρος των πιθανών πελατών τους.
Με βάση τα παραπάνω, δεν προβλέπουμε, ούτε κάποια ξαφνική, αλλά ούτε και μια βραχυπρόθεσμη πτώση για το Facebook ως διαφημιστικό εργαλείο για τα εμπορικά σήματα, αντίθετα πιστεύουμε πως οι «Κασσάνδρες» θα διαψευστούν.
Αναδημοσίευση από το justonline.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Πρωτοπορώντας στο Digital Marketing και χαράσσοντας νέες οδούς που ενώνουν τον κόσμο των Social Media με αυτόν του e-Business, η Generation Y – International eBusiness Experts, συμμετέχει ως Platinum Χορηγός αλλά και σε επίπεδο ομιλητών, στο 8o e-Business & Social Media World Conference!
Το συνέδριο αποτελεί την πρόσμιξη δύο ξεχωριστών συνεδρίων σε ένα και θα λάβει χώρα την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου στο Divani Caravel. Στόχος του είναι η εστίαση στις νέες απαιτήσεις του e-Business και του Digital Marketing και η σύσταση προτάσεων που θα οικοδομήσουν engaging εμπειρίες χρηστών, μέσα σε ένα πεδίο που ενώνει αυτούς τους δύο πόλους. Ανάμεσα στα επιφανή στελέχη που απαρτίζουν το πρόγραμμα των ομιλητών βρίσκεται και η Εμπορική Διευθύντρια της Generation Y, Νανά Ιωακειμίδου.
Ο τίτλος της ομιλίας της είναι “Welcoming the new era of e-commerce: B2H”, στο πλαίσιο της οποίας θα αναφερθεί στη συλλογή δεδομένων και πώς αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν στην προσέγγιση των χρηστών, αλλά και στον τρόπο που τα personalized μηνύματα λειτουργούν καλύτερα με βάση τα διαφορετικά συμπεριφορικά χαρακτηριστικά των χρηστών, πέρα από το κλασικό A/B testing.
Η Generation Y παρακολουθεί στενά τις νέες διεθνείς τάσεις και πρωτοπορεί στην ισχυροποίηση του cross-channel, δημιουργώντας ενιαίες όσο και προσωποποιημένες εμπειρίες για τους χρήστες, ανεξαρτήτως από το σημείο με το οποίο αλληλεπιδρούν με το brand. Μια καινούρια εποχή για το e-Commerce είναι εδώ και οι δυνατότητές της διαφαίνονται ήδη συναρπαστικές.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Project Agora, συνεχίζει την επέκτασή του και την ανοδική του πορεία στις ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές της Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης της παρουσίας της εταιρίας στην περιοχή, ο Νίκος Κομνηνός εντάχθηκε πρόσφατα στο δυναμικό της εταιρίας στη θέση του Commercial Director Europe.
Ο Νίκος Κομνηνός είναι στέλεχος με μακροχρόνια εμπειρία στη διεύθυνση εμπορικών και marketing τμημάτων. Έχει διατελέσει Global Data Lead στην IPG Mediabrands και Εκτελεστικός Διευθυντής στην ICAP Group με ευθύνη τη Στρατηγική και Marketing και μετέπειτα τις Διεθνείς Δραστηριότητες του Ομίλου. Έχει επίσης οδηγήσει τη Hyundai Hellas στη νούμερο 1 θέση στην ελληνική αγορά από τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή.
Η εμπειρία του στο χώρο των start-ups / scale- ups περιλαμβάνει τις εταιρείες Giaola (Chief Revenue Officer), Intale (Chief Operating Officer) και ihavemoved.com την οποία ίδρυσε στην Αγγλία και τη Γερμανία. Ο κ. Κομνηνός κατέχει 2 bachelor πτυχία στην επιστήμη υπολογιστών και την ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, καθώς και MBA από το London Business School.
Παράλληλα, ο Δημήτρης Τσουκαλάς, ως σήμερα Commercial Director της εταιρείας, αναλαμβάνει νέο αναβαθμισμένο ρόλο ως Regional Director MEA. Ο νέος του ρόλος αντικατοπτρίζει την πολυετή και επιτυχημένη πορεία του στην ανάπτυξη νέων αγορών, καθώς και τη δέσμευση της εταιρίας για περαιτέρω εδραίωση της θέσης της στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.
Περισσότερα για το Project Agora: http://www.projectagora.com/
Το άρθρο περιλαμβάνει πληφορορίες από δελτίο Τύπου του Project Agora.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Retargeting.biz συνεχίζοντας τη δυναμική της ανάπτυξη στην Ευρώπη, ξεκίνησε επίσημα τις εργασίες της στη χώρα μας εγκαινιάζοντας το τοπικό της γραφείο, ενώ παράλληλα, λανσάρισε και ένα νέο website το οποίο υποστηρίζει την ελληνική γλώσσα.
Μετά από έρευνες στις οποίες προχώρησε η ομάδα της Retargeting.biz, καθώς και την άμεση επαφή με την ελληνική αγορά, με την ευκαιρία τής συμμετοχής της στην έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, e-Commerce Expo 2018, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο τον περασμένο Νοέμβριο, διαπίστωσε τη ζήτηση που υπάρχει για προηγμένες και ταυτόχρονα προσιτές λύσεις digital marketing automation.
Η Retargeting.biz είναι μία ραγδαία εξελισσόμενη start-up από τη Ρουμανία και τα στελέχη της διέκριναν τις ομοιότητες στους ρυθμούς ανάπτυξης των δύο χωρών (Ρουμανίας και Ελλάδας), όσον αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κύριος Rares Banescu, δήλωσε σχετικά με την έναρξη δραστηριοτήτων στην Ελλάδα: “Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα βρίσκεται σε διαρκή άνοδο. Αυτό που λείπει από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο, είναι τα έξυπνα εργαλεία που θα στηρίξουν περεταίρω την ανάπτυξη της αγοράς. Η επέκτασή μας σε μία αγορά με τόσο μεγάλες προοπτικές, από την οποία λείπουν λύσεις σαν αυτές που προσφέρει η Retargeting, ήταν για εμάς μία λογική κίνηση. Η θερμή υποδοχή που έχουμε από τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι η επιβεβαίωση που περιμέναμε, πως υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για ολοκληρωμένες λύσεις online marketing.”
H Retargeting.biz απευθύνεται σε μικρομεσαίες αλλά και μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις, οι οποίες αναζητούν μία ευφυή λύση για να αυτοματοποιήσουν το online marketing, να μειώσουν τα σχετικά έξοδα και να δημιουργήσουν επιπλέον πωλήσεις στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα.
Όσον αφορά στο νέο website της εταιρείας https://retargeting.biz που περιλαμβάνει και την ελληνική γλώσσα, υλοποιήθηκε ως SPA (Single-Page Application) για μέγιστη φιλικότητα προς τους χρήστες, ενώ έγινε χρήση τεχνολογίας Vue.js ώστε να φορτώνει κάθε σελίδα στιγμιαία, ανεξαρτήτως του όγκου περιεχομένου που έχει.
Η Retargeting.biz ιδρύθηκε το 2013 και είναι Google Premier Partner και Facebook Marketing Partner. Τα διαρκώς αναπτυσσόμενα εργαλεία της, βοηθούν αποτελεσματικά τα online καταστήματα στο να επικοινωνούν αυτόματα με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες μέσω Facebook, Google, e-mail, παράθυρα pop-up, push notification και μηνύματα SMS, δίνοντάς τους τα απαραίτητα κίνητρα για να προχωρήσουν στις αγορές τους. Συνεργάζεται με επιτυχία με περισσότερους από 3.000 πελάτες της σε όλο τον κόσμο, ενώ διαθέτει γραφεία στη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και σύντομα στην Ουγγαρία.
Δείτε περισσότερα στο retargeting.biz.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Retargeting.biz.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77