Digital Marketing

Το Project Agora ανατρέπει τους κανόνες του Ad Engagement

Το Project Agora λανσάρει το Magic Flip και το Magic Quiz, δύο νέα, ad-experiences με εγγυημένο engagement (Cost per Engagement). Το Magic Flip και το Magic Quiz ανατρέπουν τους παραδοσιακούς κανόνες διαφήμισης, παροτρύνοντας τα brands να σταματήσουν τις μαζικές, στατικές διαφημίσεις και να αρχίσουν να λένε ιστορίες, με έναν τρόπο διασκεδαστικό και προσωποποιημένο.

Με το Magic Flip, τα brands ξαφνιάζουν ευχάριστα τους καταναλωτές καλώντας τους να αλληλεπιδράσουν με το δημιουργικό πριν εκτεθούν σε video ad διάρκειας 6”, μεγιστοποιώντας με αυτό τον τρόπο την απόδοση σε top of mind awareness και message recall.

Με το Magic Quiz, τα brands βάζουν για πρώτη φορά τον καταναλωτή στο επίκεντρο της ιστορίας τους με τρόπο που ενισχύει το memorability, αυξάνει το message association και δημιουργεί leads. Τα στοιχεία των απαντήσεων που συλλέγονται με το Magic Quiz, προσφέρουν πολύτιμα insights και δυνατότητες micro-segmentation για πιο προσωποποιημένη επικοινωνία.

Οι storytelling at scale δυνατότητες του Magic Flip και του Magic Quiz παρέχονται σε αποκλειστική συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας Playbuzz και σε συνδυασμό με τις δυνατότητες στόχευσης και το premium περιβάλλον του Project Agora, είναι ο ιδανικός συνδυασμός για brands που θέλουν να ξεχωρίσουν μέσα στον διαφημιστικό θόρυβο και να φτάσουν στα κοινά τους με επιτυχία, σε όλες τις οθόνες.

 

Σχετικά με το Project Agora

Το Project Agora είναι ένα πολυβραβευμένο, brand-safe, native και programmatic advertising marketplace, που συνεργάζεται με εκδότες και διαφημιζόμενους στις αναδυόμενες αγορές με το όραμα να συμβάλει στη διατήρηση ενός ανοικτού και δημοκρατικού Internet (Keep the Open Web Open).

Το Project Agora ενισχύει τους εκδότες στις κατά τόπους αγορές να μεγιστοποιήσουν την αξία των επισκεπτών τους, για να μπορούν να επενδύουν σε περιεχόμενο και υπηρεσίες για τις τοπικές κοινωνίες.

Για τους διαφημιζόμενους, το Project Agora προσφέρει αποτελεσματικότητα στην επίτευξη Marketing και Business στόχων, μέσω διαδραστικών διαφημιστικών εμπειριών και δυνατοτήτων ακριβούς στόχευσης σε αυστηρά επιλεγμένους brand safe και δημοφιλείς τοπικούς εκδότες στις χώρες δραστηριοποίησης.

Περισσότερα για το Project Agora

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Think Digital Group.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
O Chrome θα μπλοκάρει ad trackers

Στο I/O, το συνέδριο προγραμματιστών της Google ανακοινώθηκε πως οι χρήστες του Chrome θα μπορούν με ευκολία να περιορίζουν την online παρακολούθηση από διαφημιστικούς trackers, καθώς και επιπλέον αλλαγές και εφαρμογές που αναμένεται να επηρεάσουν τη διαφημιστική αγορά.



Η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νεο σετ εργαλείων ελέγχου για τον browser της, τα οποία θα επιτρέπουν στους χρήστες να βλέπουν όλα τα cookies που είναι αποθηκευμένα στη συσκευή τους και να μπλοκάρουν σε αυτά όποιον tracker επιθυμούν. Δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο το πώς θα λειτουργούν αυτά τα εργαλεία, αφού δεν παρουσιάστηκε κάποιο interface από τα στελέχη της εταιρείας, η νέα αυτή δυνατότητα, όμως, παρουσιάστηκε ως ένα νέο βήμα για την μεγαλύτερη προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών του Chrome.



Από τη Google ανακοίνωσαν επίσης πως περιορίζουν τις τεχνικές παρακολούθησης και χωρίς τη χρήση cookies. Κάποιοι διαφημιστές χρησιμοποιούν αθέμιτους τρόπους παρακολούθησης, όπως την ταυτοποίηση του browser, της διεύθυνσης IP, ή της συσκευής του χρήστη, ώστε να τον ακολουθούν ακόμη κι αν τα cookies είναι μπλοκαρισμένα. Αυτό πλέον αλλάζει, πρός όφελος των χρηστών, αφού ο Chrome θα μπλοκάρει αυτές τις πρακτικές. Είναι ένα παρόμοιο σύστημα με αυτό που εφαρμόζεται στον Firefox και τον Safari, οι οποίοι μπλοκάρουν αυτόματα πολλούς third-party trackers για να προστατέψουν την ιδιωτικότητα των χρηστών.

Λόγω της τεράστιας δημοτικότητας του Chrome, οι αλλαγές αυτές έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν σημαντικά την ισορροπία του οικοσυστήματος διαφήμισης στο Internet, στο οποίο, βεβαίως, κυριαρχεί η Google - και εδώ το σχήμα φαίνεται οξύμωρο! Με έσοδα 32,6 δισ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2018 από online διαφημίσεις (αυξημένα κατά 20% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017) η εταιρεία με τις ανακοινώσεις αυτές δείχνει πιθανώς σα να προσπαθεί να... βγάλει τα μάτια της μόνη της. Ο στόχος της όμως με αυτές τις κινήσεις, είναι να αναστρέψει την αρνητική άποψη των χρηστών για τις διαφημίσεις, προωθώντας ορθές πρακτικές και φέρνοντας διαφάνεια στη διαφημιστική αγορά.

Στο πλαίσιο της διαφάνειας, η Google ετοιμάζει και ένα Chrome extension το οποίο θα επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν ποιες εταιρείες σχετίζονται με τις διαφημίσεις. Ποιες διαφημίζονται και ποιες σερβίρουν την καθε διαφήμιση. Το συγκεκριμένο πρόσθετο, θα είναι διαθέσιμο και για άλλους browsers, ενώ η εταιρεία ενθαρρύνει την προσαρμογή και τη χρήση του και από άλλα διαφημιστικά δίκτυα, με στόχο τη διαφάνεια της διαφημιστικής αγοράς και την ανάκτηση της εμπιστοσύνης των χρηστών, ώστε να μη μπλοκάρουν τις διαφημίσεις.

Φωτογραφία: Jason Dent
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 



 

 
Ανανεωμένος Ads Manager στο Facebook

Η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook δέχτηκε ένα σημαντικό φρεσκάρισμα. Πλέον, διατίθεται μία νέα έκδοσή της, η οποία έχει ανανεωμένη εμφάνιση και νέα χαρακτηριστικά, όπως η "προσφορά κόστους καμπάνιας", ένα εργαλείο που στοχεύει στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων και ταυτόχρονα, τη μείωση του κόστους.

Μεταξύ των ανανεωμένων λειτουργιών, περιλαμβάνονται επίσης η "αντιγραφή και επικόλληση" μίας καμπάνιας (όπως ήδη υποστηρίζεται στην πλατφόρμα Google Ads). Επίσης, διατίθεται πλέον ένας μηχανισμός αυτόματης ονοματοδοσίας σε καμπάνιες, ομάδες διαφημίσεων και διαφημίσεις, όπως επίσης και αρκετά νέα δημιουργικά εργαλεία. 

Όσον αφορά στo εργαλείο "προσφοράς κόστους καμπάνιας" θα επιτρέπει τον ορισμό ενός maximum CPA, οπότε και η πλατφόρμα θα βελτιστοποιεί τη διαφημιστική καμπάνια, με βάση το ρυθμισμένο επιιθυμητό κονδύλι - και πάλι, κάθε ομοιότητα με Google Ads είναι συμπτωματική...

Τέλος, ανακοινώθηκε πως θα γίνουν βελτιώσεις στην πλατφόρμα, με στόχο να γίνει πιο εύκολη η προσθήκη και η διαχείριση των διαφημιστικών λογαριασμών.

Νέα επιχείρηση; Απλά βήματα για τη digital προώθησή της

Ετοιμάζετε website ή e-shop για την καινούρια σας επιχείρηση και δεν είστε σίγουροι για τα πρώτα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε; Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει για εσάς τα πιο βασικά από αυτά.

Δώστε Βάση στο Website / E-shop

Η ιστοσελίδα σας πρέπει να έχει καλό SEO, ώστε να έχετε την καλύτερη δυνατή οργανική κατάταξη. Εξίσου σημαντικό είναι να έχει μοντέρνο καθαρό design και να είναι εύκολη στην πλοήγηση από τον χρήστη. Φυσικά δε μπορούμε να παραλείψουμε ότι ένα website πρέπει να είναι mobile responsive ή ακόμα καλύτερα, να έχει ξεχωριστό mobile theme.

Χτίστε ένα Ισχυρό Brand Identity

Σε προηγούμενο άρθρο έχουμε αναλύσει πως το Brand Identity βοηθάει στη δημιουργία σωστής σχέσης με τον πελάτη και πιστότητα. Χτίστε το λοιπόν όσο είστε στο ξεκίνημα.

Δοκιμάστε και Κάντε Tests

Ο καλύτερος τρόπος να μεγαλώσετε σωστά την επιχείρηση σας είναι να μη φοβάστε να δοκιμάσετε νέες προσεγγίσεις και τεχνικές. Κάντε test για το site, το προϊόν ή την υπηρεσία σας, τους πελάτες σας και όχι μόνο.

Έχετε Παρουσία στα Social Media

Δημιουργήστε προφίλ στα Social Media που αφορούν την επιχείρηση σας και σε αυτά που είναι πιο ενεργοί οι πελάτες στους οποίους στοχεύετε. Χρησιμοποιήστε έξυπνα τα Social Media Trends που υπάρχουν και τεχνικές για να αυξήσετε τους ακόλουθους σας.

Δημιουργήστε Λίστα Emails

Ξεκινήστε από νωρίς να μαζεύετε τα emails των πελατών σας, ώστε να έχετε έτοιμη λίστα για να ξεκινήσετε την αποστολή των newsletter σας.

Χρησιμοποιήστε Digital Marketing

Είτε πουλάτε προϊόν, είτε υπηρεσία, οι οργανικές δημοσιεύσεις και αναζητήσεις θα σας φέρουν περιορισμένα αποτελέσματα. Αξιοποιήστε τα κανάλια και τις τεχνικές που προσφέρονται από το Digital Marketing ώστε να αυξήσετε τα αποτελέσματα σας.

Αυτά φυσικά είναι μόνο η αρχή για να έχετε μια επιτυχημένη online επιχείρηση. Όμως αν τα ακολουθήσετε, θέτετε σωστές βάσεις για την μετέπειτα εξέλιξή της!

Η ForestView ενισχύει το δυναμικό της

Στο ανθρώπινο δυναμικό της ForestView με καθήκοντα Client Service Director έχει ενταχθεί η Ειρήνη Περουτσέα, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη υπηρεσιών στρατηγικού σχεδιασμού, creative και consulting services της εταιρίας.

Η Ειρήνη Περουτσέα έχει μακροχρόνια εμπειρία στο χώρο της επικοινωνίας και διαφήμισης. Mέχρι σήμερα έχει αναλάβει θέσεις ευθύνης σε ελληνικές και πολυεθνικές διαφημιστικές εταιρίες, όπως Young & Rubicam, FCB Γνώμη και Havas Worldwide Athens, όπου διατέλεσε επίσης χρέη Client Service Director.

Στην επαγγελματική της πορεία έχει συνεργαστεί με σημαντικούς διαφημιζόμενους όπως Μπισκότα Παπαδοπούλου, Reckitt Benckiser, Volvo, Mercedes Benz, Philip Morris, Imperial Tobacco, Michelin, Sanofi Aventis και JTI.

Η Ειρήνη Περουτσέα κατέχει ΜΒΑ από το Strathclyde University της Γλασκόβης.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ForestView.

Βασικές αρχές Social Media Marketing με 29 δολάρια

Η παρουσία κάθε επιχείρησης στα κοινωνικά δίκτυα δεν είναι πολυτέλεια, είναι απαραίτητη! Εμπλουτίστε τις γνώσεις σας, ακολουθήστε ορθές πρακτικές και δημιουργήστε ενδιαφέρον περιεχόμενο και επικοινωνιακή πολιτική για το web site και τα προϊόντα σας. Χτίστε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας και αυξήστε το brand awareness σας.

Αποκτήστε ένα πακέτο επιμόρφωσης συνολικής διάρκειας 30 ωρών, το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, όλες τις βασικές αρχές για το Facebook marketing και το email marketing, τη δημιουργία video και την αξιοποίηση του YouTube, το streaming, την αξιοποίηση των influencer, καθώς επίσης και 30 ενότητες για σωστό web site SEO και 76 ενότητες για διαφημίσεις στην πλατφόρμα Google Ads.

Το εκπαιδευτικό πακέτο περιλαμβάνει 10 ενότητες, είναι στην αγγλική γλώσσα και διατίθεται με έκπτωση πάνω από 90%, με μόλις 29 δολάρια.

Η προσφορά, την οποία μπορείτε να βρείτε στα Deals του The Next Web λήγει σε 4 ημέρες.

Πρόστιμο από την ΕΕ στη Google για το AdSense

H Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόστιμο 1,49 δισεκατομμυρίων ευρώ στη Google για καταχρηστικές πρακτικές στον τομέα τής online διαφήμισης. Είναι το τρίτο κατά σειρά υψηλό πρόστιμο που επιβάλλεται στην εταιρεία, μετά τα 4,4 δισεκατομμύρια ευρώ του 2018 και τα 2,1 δισ. ευρώ τού 2017.

Η αρμόδια Επίτροπος Margrethe Vestager ανέφερε σχετικά πως η Google "θωρακίστηκε έναντι του ανταγωνισμού" μέσω αποκλειστικών διαφημιστικών συμβολαίων με εκδότες, κυρίως μέσω της υπηρεσίας της, AdSense, η οποία κατείχε το 70% της ευρωπαϊκής αγοράς για περίοδο δέκα ετών.  

Από την ΕΕ σημείωσαν πως το πρόστιμο ήταν τόσο υψηλό, διότι έλαβαν υπόψη τη διάρκεια και τη σοβαρότητα της παρατυπίας και υπολογίστηκε στη βάση των εσόδων που είχε η εταιρεία όλη αυτή την περίοδο.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, η Επιτροπή διαπίστωσε πως η Google ζημίωσε τον ανταγωνισμό και τους καταναλωτές, ενώ εμπόδισε και την καινοτομία, αφού οι ανταγωνιστές της δεν μπορούσαν να αναπτύξουν εναλλακτικές υπηρεσίες αντίστοιχες της εταιρείας. Ως αποτέλεσμα, οι ιδιοκτήτες των websites είχαν περιορισμένες επιλογές για την εμπορική εκμετάλλευση του διαφημιστικού τους χώρου και ήταν αναγκασμένοι να εξαρτώνται αποκλειστικά σχεδόν από τη Google.

Από την Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν πως στην πραγματικότητα το μερίδιο αγοράς τής Google ήταν πάνω από 90% στον τομέα της χρήσης της μηχανής αναζήτησης, ενώ ξεπέρασε το 75% στον τομέα της online διαφήμισης μέσω αναζητήσεων. Αυτό συνέβη τη δεκαετία 2006-2016 και αφορά το Google Search app και τις συσκευές με λειτουργικό Android. H Επίτροπος σημείωσε πως την περασμένη χρονιά, το μερίδιο της Google στον τομέα της αναζήτησης έπεσε περίπου κατά 30 μονάδες, γύρω στο 60%.

Πλέον, οι Ευρωπαίοι χρήστες Android θα ερωτώνται ποιον browser και ποια μηχανή αναζήτησης θέλουν να χρησιμοποιούν (όπως κάνει η Microsoft στα Windows), ώστε να αποφύγει η Google μελλοντικές προστριβές και πρόστιμα από την ΕΕ.

Οι αρμόδιοι σημείωσαν επίσης πως η Google μπορεί να αντιμετωπίσει και αγωγές από φυσικά ή νομικά πρόσωπα, τα συμφέροντα των οποίων έχουν θιγεί από τις συγκεκριμένες πρακτικές της.

Μπορούν οι influencers να βοηθήσουν την επιχείρησή μου;

Οι influencers είναι άτομα τα οποία έχουν από μερικές χιλιάδες έως και εκατοντάδες χιλιάδες (ή και εκατομμύρια) ακολούθους στα social media και οι οποίοι έχουν την δύναμη να τους επηρεάζουν λόγω του:

  • Ποιοι είναι: celebrities, media personas
  • Σε τι ειδικεύονται: αθλητές, καθηγητές, managers, εξειδικευμένοι σε κάποιο αντικείμενο
  • Τι κάνουν (lifestyle): π.χ. κάνουν τζόκιν και ο τρόπος ζωής τους περιστρέφεται γύρω από την φυσική κατάσταση (χωρίς απαραίτητα να είναι αθλητές)

 

Τι μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρησή μου;

Τα βασικά οφέλη από την συνεργασία σας με influencers θα είναι:

  • Αναγνωρισιμότητα: Η μάρκα σας γίνεται γνωστή στο κοινό των influencers
  • Ενδυνάμωση του κύρους της μάρκας: ο καταναλωτής δηλαδή πιστεύει στις αξίες της μάρκας (π.χ. το γιαούρτι αυτό θα συμβάλει στην υγεία και ευεξία μας γιατί το τρώει για πρωϊνό η τάδε πρωταθλήτρια)
  • Περιεχόμενο: ο influencer θα δημιουργήσει (μόνος του ή με την βοήθειά σας), video, φωτογραφίες, κείμενα που θα χρησιμοποιηθούν στα social media και στο διαδίκτυo
  • Followers / likers: κάποιοι από τους followers του influencer θα αρχίσουν να ακολουθούν και τη δική σας μάρκα

 

Ποιους influencers θα επιλέξουμε;

Υπάρχουν ποσοτικά χαρακτηριστικά που θα μας οδηγήσουν στην επιλογή influencer:

  • Αριθμός ακόλουθων (εδώ χρειάζεται προσοχή στο πως έχει «μαζέψει» τους ακόλουθους του ο influencer)
  • Αριθμός των likes και σχολίων που δέχονται τα posts του influencer
  • Σε ποιες social media πλατφόρμες γράφει ο influencer
  • Πόσο περιεχόμενο θα δημιουργήσει για μας και που θα αναρτηθεί αυτό το περιεχόμενο

 

Τα σημαντικά όμως είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως το τι θέλουμε να πετύχουμε:

  • Αν θέλουμε αύξηση αναγνωρισιμότητας θα επιλέξουμε κάποιον με πολλούς ακόλουθους
  • Αν θέλουμε αύξηση κύρους θα επιλέξουμε κάποιον του οποίου το status ή οι γνώσεις θα «δένουν» με την εικόνα που θέλουμε να περάσουμε στο κοινό για τη μάρκα μας

 

Θα πρέπει επίσης να προσέξουμε την περίπτωση σύγκρουσης συμφερόντων:

  • Έχει υποστηρίξει ή πρόκειται να υποστηρίξει ο influencer κάποιο άμεσα ανταγωνιστικό προϊόν;
  • Έχει υποστηρίξει ή πρόκειται να υποστηρίξει ο influencer κάποιο προϊόν ή υπηρεσία που είναι ασύμβατο με την εικόνα του δικού μας προϊόντος;

 

Πόσο θα μας κοστίσουν;

Αν εξαιρέσουμε τα δύο άκρα, δηλαδή influencers όπως η Kim Kardashian η οποία χρεώνει έως και 250,000$ για κάθε post ή influencers οι οποίοι βρίσκονται στην αρχή της «καριέρας» τους και δεν χρεώνουν παρά μόνο την κάλυψη εξόδων ή πρόσβαση στο προϊόν ή την υπηρεσία δωρεάν, μια μέση τιμή για τους influencers του εξωτερικού είναι 1,000 ευρώ ανά 100,000 ακόλουθους.

Η παραπάνω τιμή όμως είναι απλά ένας «μπούσουλας» ο οποίος βγαίνει από ένα μέσο όρο των χρεώσεων των influencers παγκοσμίως.

Το κόστος που τελικά θα κληθείτε να πληρώσετε εξαρτάται από πολλούς παράγοντες:

  • Τον αριθμό των ακόλουθων του influencer
  • Την εμπλοκή των ακόλουθων του influencer
  • Τον αριθμό των posts που θα δημιουργήσει
  • Το είδος των posts
  • Ποιος θα δώσει το υλικό για τα posts
  • Που θα προβληθούν (σε πόσα social media)
  • Ποιος θα έχει τα δικαιώματα του περιεχομένου
  • Πόσο χρόνο θα διαρκέσει η συνεργασία
  • Αν θα υπάρχει αποκλειστική συνεργασία και για ποιο
    χρονικό διάστημα

 

Κάποιοι influencers πληρώνονται και ανάλογα με τα αποτελέσματα της δουλειάς τους (αριθμό likes, comments, shares ή ακόμη και πωλήσεις).

Για όλα τα παραπάνω εννοείται πως θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα πλάνο και ένα συμφωνητικό συνεργασίας.

Θέλετε βοήθεια ώστε να δημιουργήσετε ένα πλάνο επικοινωνίας, χρησιμοποιώντας influencers;  Ελάτε  να το δημιουργήσουμε μαζί.

Σε δεινή θέση η τηλεόραση εξαιτίας του digital marketing;

Του Μιχάλη Πετιχάκη.

CEO & Founder @ VNG Digital Group

 

Είναι πλέον γεγονός ότι το digital marketing έχει πάρει τα πρωτεία από την τηλεοπτική διαφήμιση. Ας δούμε για ποιους λόγους.

Καταρχάς, πόση ώρα παρακολουθήσατε τηλεόραση αυτή την εβδομάδα; Και πόσες ώρες αφιερώνατε σε αυτή τη δραστηριότητα, ας πούμε το 2005, ή το 1995; Αν αυτός ο αριθμός έχει μειωθεί μέσα στα χρόνια, δεν αποτελείτε την εξαίρεση.

Γενικά, όπως και σε παρόμοια παραδοσιακά μέσα, η τηλεοπτική βιομηχανία στις μέρες μας βλέπει να απειλείται με μείωση της τηλεθέασης και λιγότερα έσοδα από την τηλεοπτική διαφήμιση, σε αντίθεση με την άνοδο της ψηφιακής διαφήμισης.

Για πολλούς διαφημιστές είναι μια σοβαρή πρόκληση και ένα σημείο των καιρών μας και για άλλους που ειδικεύονται στο digital, είναι ένα λαμπρό παράδειγμα της διαφημιστικής «επανάστασης» που καταδεικνύεται με τη στροφή από το παραδοσιακό marketing σε νέες στρατηγικές που προκύπτουν από τις σύγχρονες τεχνολογικές ανάγκες.

Η τηλεόραση από «βασιλιάς» της διαφήμισης σε δεινή θέση

Το ότι τα διαφημιστικά έσοδα είναι σε κάθετη πτώση και το ότι όλο και λιγότερο χρήματα έρχονται από την τηλεόραση είναι ένα πρόβλημα που μεγαλώνει για όλη την βιομηχανία. Και το μέλλον κάθε άλλο παρά λαμπρό προβλέπεται.

«Οι διαφημιστές ίσως φεύγουν από την τηλεόραση οριστικά» προειδοποιεί το Bloomberg, πριν αναλύσει τις απογοητευτικές στατιστικές που δείχνουν πτώση της τηλεθέασης και των τηλεοπτικών διαφημιστικών εσόδων.

Ας εξετάσουμε μερικά νούμερα που αντικατοπτρίζουν το περιβάλλον που αλλάζει

Το 60% των Αμερικάνων προτιμούν τα online βίντεο από το ζωντανό πρόγραμμα της τηλεόρασης. Το 2011 οι στατιστικές στα κοινά 18-24 παρακολουθούσαν 25 ώρες την εβδομάδα τηλεόραση, ενώ το 2018 ο αριθμός αυτός έπεσε στις 16 ώρες. Η νέα γενιά τηλεθεατών παρακολουθεί περίπου 50% λιγότερο τηλεόραση από τους ενήλικες άνω των 35 ετών.

Το 55% των νοικοκυριών στην Αμερική πληρώνουν για να έχουν συνδρομητικό πρόγραμμα, ποσοστό 10% πάνω από το 2009. Το 2017, 93.8 εκατομμύρια άνθρωποι στην Αμερική πλήρωσαν για να δουν τηλεόραση, 4% κάτω από την προηγούμενη χρονιά.

Όταν μιλάμε για διαφήμιση, δεν είναι μυστικό η πτώση των τηλεοπτικών διαφημίσεων. Ολόκληρη η ψηφιακή διαφημιστική αγορά στις ΗΠΑ το 2018 ήταν 30 δισεκατομμύρια μεγαλύτερη από την αντίστοιχη τηλεοπτική.

Το 2019, η τηλεοπτική διαφήμιση στην Αμερική αναμένεται να πέσει κατά 4,3%, παρόμοιο θα συμβεί και με τα υπόλοιπα παραδοσιακά μέσα (εφημερίδες ή ραδιόφωνο). Την ίδια στιγμή η ψηφιακή διαφήμιση θα αυξηθεί εντυπωσιακά κατά 18,3%.

Digital marketing και διαδίκτυο είναι οι νικητές

Αυτό το κάνουν εκμεταλλευόμενοι την κρίση στην τηλεοπτική βιομηχανία. Επίσης, εξαιτίας των τεράστιων δυνατοτήτων τους και της χρήσης της μοντέρνας τεχνολογίας.

Οι διαδικτυακές διαφημίσεις σηματοδοτούν την στροφή από την παλιά στρατηγική “spray and pray” που χρησιμοποιούνταν στα τηλεοπτικά σποτ, στο ξεκίνημα μας νέας εποχής. Μιας εποχής όπου χρησιμοποιούνται τα νέα δεδομένα του marketing.
Τι σημαίνει αυτό; στοχευμένες καμπάνιες, προγραμματισμένες διαφημίσεις, Marketing Automationκαι αναλύσεις με βάσεις τα δεδομένα που μπορούν να μετρηθούν και βελτιστοποιηθούν σε πραγματικό χρόνο.

Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις με τους τεράστιους προϋπολογισμούς τους και την περίπλοκη απόδοση τους μοιάζουν με ένα διαφημιστικό κειμήλιο που παραμένει πίσω από τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις που έχουν φέρει νέους τρόπους μάρκετινγκ και διαφήμισης.

Τα ψηφιακά κανάλια κερδίζουν στον ανταγωνισμό με τα τηλεοπτικά κανάλια χάρη στις επιλογές που έχουν να απευθυνθούν σε στοχευμένα κοινά και στην υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη ή ο αυτοματισμός. Και όταν μιλάμε για τις διαφημίσεις, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η πιο φθηνή φόρμα διαφήμισης.

Η τηλεοπτική διαφήμιση είναι ακριβή, δεν είναι για όλους. Οι μικρές & μεσαίες επιχειρήσεις δεν αντέχουν οικονομικά να διαφημιστούν μέσω τηλεόρασης, αλλά δεν έχουν κανένα πρόβλημα να κάνουν διαφημίσεις στο διαδίκτυο. Και το ROI μπορεί μέσω των διαφημίσεων της Google να ανταποκριθεί πλήρως στο στόχο του. Επιπλέον, οι μικρού μεγέθους διαφημιζόμενοι παίρνουν «τόνους» μετρήσεων και αναλυτικών στοιχείων και μπορούν να δουν με σαφήνεια πού πήγαν τα χρήματά τους και ποια αποτελέσματα έφεραν. Γιατί να ασχοληθούν με τα παραδοσιακά μέσα;

Η άρνηση του τηλεοπτικού κοινού στην εποχή του Netflix

Μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες στην τηλεοπτική βιομηχανία είναι ότι το κοινό δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται για το τηλεοπτικό πρόγραμμα όπως συνήθιζε να κάνει. Το κοινό είναι λιγότερο. Και που πήγαν όλοι αυτοί; Μα φυσικά στο Netflix!

Η τηλεόραση έχει κερδίσει μερικούς ισχυρούς ανταγωνιστές στη μάχη για την προσοχή των θεατών λόγω της θριαμβευτικής αύξησης των online streaming υπηρεσιών όπως Netflix, Hulu, HBO GO ή Amazon Prime.

Το πλεονέκτημα αυτών των πλατφορμών είναι προφανές. Οι θεατές μπορούν να περιηγηθούν σε πολλά διαθέσιμα περιεχόμενα και να δουν την επιλεγμένη ταινία όποτε το επιθυμούν. Επιπλέον, ο μηχανισμός συστάσεων Netflix καθιστά ακόμα πιο εύκολο για τους θεατές να αποκτήσουν το περιεχόμενο προσαρμοσμένο στα ενδιαφέροντά τους. Προσφέρει στους χρήστες ακριβώς αυτό που θέλουν (ακόμα και αν οι ίδιοι δεν ξέρουν πραγματικά τι θέλουν – το Netflix γνωρίζει ακριβώς τα γούστα τους).

Αυτά τα προβλήματα μπορεί να σημαίνουν ότι η τηλεόραση μπαίνει σε έναν φαύλο κύκλο. Δεδομένου ότι τα έσοδα από τη διαφήμιση προέρχονται από τον κλάδο της τηλεόρασης, οι παραγωγοί θα έχουν μικρότερους προϋπολογισμούς και θα αναγκαστούν να παράγουν φθηνότερο περιεχόμενο το οποίο θα μπορούσε να έχει χαμηλή ποιότητα και μικρότερο ενδιαφέρον για τους θεατές σε σύγκριση με το διαφορετικό περιεχόμενο που διατίθεται στις πλατφόρμες ροής. Ως εκ τούτου, ο αριθμός των θεατών μπορεί να συνεχίσει να μειώνεται, η τηλεόραση μπορεί να παραμείνει λιγότερο ελκυστική για τους διαφημιζόμενους, γεγονός που θα μπορούσε να σημαίνει λιγότερα έσοδα κ.ο.κ.

Υπάρχει ελπίδα για την τηλεόραση;

Οι γίγαντες των μέσων μαζικής ενημέρωσης δεν περιμένουν ένα θαύμα: παίρνουν τα πράγματα στα χέρια τους. Για παράδειγμα, η Disney και η WarnerMedia ξεκινούν τις δικές τους online πλατφόρμες ροής για να μοιραστούν τη βιβλιοθήκη ταινιών και εκπομπών τους και να αντιμετωπίσουν το Netflix στο δικό του έδαφος.

Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όσον αφορά την αποτελεσματικότητα, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις εξακολουθούν να θεωρούνται ως η πιο αποτελεσματική μορφή διαφήμισης που φέρνει την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI): αντιπροσωπεύει το 71% των διαφημιστικών κερδών, όταν στην περίπτωση διαφημίσεων προβολής στο διαδίκτυο είναι μόνο … 1%!

Φαίνεται ότι η τηλεόραση δεν σκέφτεται να εγκαταλείψει και θα αγωνιστεί για την επιβίωση. Θα υπομείνει την απώλεια διαφημιζόμενων από τα ψηφιακά μέσα, τις μεταβαλλόμενες συνήθειες ψυχαγωγίας της κοινωνίας και την άνοδο της online ροής; Θα το ανακαλύψουμε τα επόμενα χρόνια.

Personalization: Τα top trends της εξατομικευμένης εμπειρίας!

Στο πολυδιάστατο ταξίδι της σύγχρονης αγοραστικής διαδικασίας, το personalization οδηγεί τον καταναλωτή στον προορισμό του πιο εύκολα, άμεσα και, κυρίως, ευχάριστα! Μέσα στον καταιγισμό των πληροφοριών και διαφημιστικών μηνυμάτων που δέχεται το καταναλωτικό κοινό, το οποίο περιηγείται τόσο online όσο και offline, η εξατομικευμένη εμπειρία που ήδη προσφέρουν πάρα πολλές εταιρείες αποτελεί το βασικό συστατικό της επιτυχίας τους.

Ποια είναι, άραγε, τα κορυφαία personalization trends που αξίζει να εφαρμόσει και η δική σας εταιρεία, προκειμένου να κατακτήσει τον empowered customer του σήμερα; Θα σας τα αποκαλύψουμε στη συνέχεια, αφού πρώτα κάνουμε μία σύντομη εισαγωγή στον όρο “personalization” και στη σύνδεσή του με την πιο «προσωποποιημένη» εκδοχή του μάρκετινγκ, αυτή του Personalized Marketing.

Personalization και Personalized Marketing

Tο Personalization συνιστά, ουσιαστικά, τη γενική έννοια της εξατομίκευσης των παρεχόμενων υπηρεσιών, από την οποία προκύπτει και το πολυπόθητο, για τον καταναλωτή, personalized customer experience – στο οποίο έχουμε κάνει ιδιαίτερη μνεία στο παρελθόν.

Σήμερα, πιο ενεργός και υποψιασμένος από ποτέ, ο καταναλωτής αναζητά εκείνα τα μηνύματα που στοχεύουν απευθείας στον ίδιο, ξεχωρίζοντας από τη μαζικότητα της εποχής, ικανοποιώντας τις προσωπικές του ανάγκες και καθιστώντας την αγοραστική διαδικασία απλούστερη και πιο ανώδυνη.

Με σεβασμό στις ιδιαίτερες επιθυμίες του σύγχρονου καταναλωτή, λοιπόν, γεννήθηκε μία άκρως δυναμική και καρποφόρα φιλοσοφία μάρκετινγκ.

Εκείνη που απευθύνεται στον πελάτη με το όνομά του, εξετάζει λεπτομερώς τις προηγούμενες εμπειρίες του και προσφέρει προτάσεις που βασίζονται αποκλειστικά στις δικές του προτιμήσεις. Η φιλοσοφία αυτή συνέθεσε το Personalized Marketing, το οποίο – σαφώς – συνδέεται άρρηκτα με τις αρχές του Personalization.

Personalization και Personalized Marketing επαναπροσδιορίζουν συναρπαστικά το ταξίδι του αγοραστή, αξιοποιώντας άριστα την τεχνολογία και τις πιο έξυπνες πρακτικές behavioral marketing. Αναρωτιέστε με ποιον, ακριβώς, τρόπο; Παρακάτω, σας παραθέτουμε τις 7 επικρατέστερες τάσεις του personalization, οι οποίες αλλάζουν ριζικά την online εμπειρία των πελατών σας, φέρνοντας απροσδόκητα υψηλά έσοδα στην επιχείρησή σας!

Programmatic Marketing

Τι είναι; Το Programmatic Marketing ή Advertising αποτελεί εκείνη τη διαφημιστική τεχνική που τμηματοποιεί την αγορά αυτόματα, βάσει των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και καταναλωτικών συνηθειών του κοινού. Με τη χρήση προηγμένης τεχνολογίας και ειδικά σχεδιασμένου λογισμικού, προβάλλει το σωστό διαφημιστικό μήνυμα στον εκάστοτε καταναλωτή, την ιδανική στιγμή και στο κατάλληλο σημείο. Προσαρμόζοντας αυτοματοποιημένα, κάθε φορά, το περιεχόμενό του, το Programmatic Marketing μπορεί να λανσάρει τις πιο πετυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες εξατομίκευσης!

Στοχευμένο Email Marketing

Τα στοχευμένα emails αποτελούν μία διαχρονική τάση του personalization! Καθώς δημιουργούν μία έντονη αίσθηση οικειότητας με το brand σας, επιδρούν ανέλπιστα θετικά στην ψυχολογία των πελατών σας, καλλιεργώντας μακροχρόνιες σχέσεις αφοσίωσης και εμπιστοσύνης μαζί τους.

Χρησιμοποιήστε τα ενδεδειγμένα automation tools, αξιοποιώντας παράλληλα στο έπακρο τα δεδομένα που συλλέγετε για το κοινό που απαρτίζει τα email lists σας (ηλικία, τοποθεσία, ιστορικό περιήγησης, πρόσφατες αγορές κ.ά.).

Αποκαλώντας τον παραλήπτη με το όνομά του, συντάσσοντας ένα πιο «προσωποποιημένο» subject line, παρέχοντας μία εξατομικευμένη προσφορά ή αποστέλλοντας ευχετήρια μηνύματα σε γιορτές και γενέθλια, θα δείτε τόσο το email open rate όσο και το customer engagement σας να εκτοξεύονται στα ύψη!

Proximity Marketing

Η… τοπική διαφήμιση στα καλύτερά της! Το Proximity Marketing αποστέλλει εξατομικευμένες διαφημίσεις στις κινητές συσκευές των καταναλωτών ανάλογά με τη γεωγραφική θέση στην οποία βρίσκονται. Με τη συγκεκριμένη πρακτική personalization, το περιεχόμενο μπορεί να προωθηθεί μέσω Bluetooth, Wi-Fi και mobile browsers.

Ανιχνεύοντας την τοποθεσία των συσκευών των καταναλωτών, αναβαθμίζετε μοναδικά την αγοραστική εμπειρία τους! Αναλογιστείτε, απλώς, ότι μπορείτε να προσφέρετε στο κοινό σας μία πληθώρα καταναλωτικών επιλογών που ταιριάζουν στα γούστα του ή καλύπτουν τις ανάγκες του, βάσει των φυσικών καταστημάτων που έχει ήδη επισκεφθεί.

Personalized Websites

Μετατρέψτε την ιστοσελίδα σας σε ένα απόλυτα δυναμικό online περιβάλλον, το οποίο μεταβάλλεται ανάλογα με το προφίλ του εκάστοτε επισκέπτη. Σκιαγραφήστε τα βασικά customer personas, σχεδιάζοντας τα πιο γοητευτικά buyer journeys για το website σας!

Αντλώντας πληροφορίες από την online συμπεριφορά του χρήστη, προσαρμόστε το περιεχόμενο που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα σας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, πολλαπλασιάζοντας το value που παρέχετε.

Personalized Calls to Action

Τα personalized calls to action (CTAs) αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι ενός personalized website! Σκεφθείτε, άλλωστε, ότι τα calls to action μίας εξατομικευμένης ιστοσελίδας παρουσιάζουν κατά 42% καλύτερη απόδοση.

Ο επιχειρηματικός κόσμος μιλά εδώ και χρόνια για τα “smart CTAs”. Η προτροπή μας; Ευθυγραμμίστε τα CTAs με τα δεδομένα που συλλέγετε για τους χρήστες. Δημιουργήστε ακαταμάχητες προτροπές και προτάσεις αξίας, διαφορετικές για κάθε κοινό-στόχο σας. Έτσι, θα αυξήσετε εντυπωσιακά το conversion rate της ιστοσελίδας σας.

Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο blog της Develop Greece.

 

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search