Digital Marketing

Google: 15 σημεία προσοχής για ποιοτικά web sites και υψηλότερη κατάταξη

του Εμμανουήλ Πούρικα

Ποιοτική ιστοσελίδα. Μια έκφραση που ο καθένας εκλαμβάνει διαφορετικά. Όπως συνηθίζουμε να λέμε, αν και είναι δύσκολο να περιγράψεις την ποιότητα, όταν τη δεις ή την αγγίξεις, την αναγνωρίζεις. Έτσι είναι και μια ποιοτική ιστοσελίδα (χωρίς βέβαια να μπορείς να την αγγίξεις!).

Πέρα από το υποκειμενικό και αισθητικό κομμάτι του θέματος, υπάρχουν κάποια πράγματα που δε χωρούν αμφιβολία και δε θα πρέπει να παραλείπονται, αν θέλουμε η ιστοσελίδα μας να πετύχει τους στόχους της. Με αυτά θα ασχοληθούμε σε αυτό το άρθρο.

Ας ξεκινήσουμε όμως με μια κοινή παραδοχή. Κανείς, πέραν της Google, δεν γνωρίζει 100% τι ακριβώς πρέπει να κάνει, ώστε η ιστοσελίδα του να εμφανίζεται στα πρώτα αποτελέσματα της αναζήτησης. Αυτός είναι και ο λόγος που ποτέ μα ποτέ δεν πρέπει να να εμπιστευτείτε κάποιον που σας υπόσχεται ότι θα σας βγάλει πρώτους. Αυτό, απλώς, δεν υφίσταται.

Φυσικά, το παραπάνω δεν ισχύει όταν μιλάμε για πληρωμένη διαφήμιση στη Google. Εκεί τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Παρόλο, λοιπόν, το μυστήριο που σκεπάζει τον αλγόριθμό της, η Google έχει δημοσιεύσει έναν αναλυτικό οδηγό 160 σελίδων στον οποίο και περιγράφει τα σημεία στα οποία πρέπει να δοθεί προσοχή, ώστε να πετύχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα.

Μην ξεχνάτε πως η Google θέλει να δώσει στους χρήστες της ποιοτικά αποτελέσματα, όταν αυτοί πραγματοποιούν μια αναζήτηση. Αυτός είναι και ο λόγος που κατηγοριοποιεί και τις ιστοσελίδες βάσει του δείκτη ποιότητάς τους. Μια ποιοτική ιστοσελίδα θα προσελκύσει εκ των πραγμάτων περισσότερους χρήστες, γιατί, απλώς, η Google θα την εμφανίζει σε καλύτερες θέσεις.

Παρακάτω θα παρουσιάσουμε τα σημεία που η Google αναγνωρίζει ως χαμηλής ποιότητας σε μια ιστοσελίδα και που αν τα αποφύγουμε, αυξάνουμε κατακόρυφα τις πιθανότητες η ιστοσελίδα μας να πετύχει υψηλή κατάταξη και να θεωρηθεί «ποιοτική ιστοσελίδα».

 

Η ιστοσελίδα σας δεν πετυχαίνει τον «σκοπό» της

Κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει ένα σκοπό. Ένα λόγο ύπαρξης. Αυτό μπορεί να είναι η παράθεση κάποιων πληροφοριών, η αγορά ενός προϊόντος, το κλείσιμο ενός ραντεβού κτλ.

Αν η ιστοσελίδα σας δεν έχει ξεκάθαρο σκοπό και μπερδεύει πολλά πράγματα ταυτόχρονα, αυτό αποτελεί σημάδι κακής ποιότητας.

 

Ανεπαρκής εξειδίκευση και έλλειψη εμπιστοσύνης

Η Google θέλει να «σερβίρει» ποιοτικά αποτελέσματα, ειδικά μάλιστα όταν πρόκειται για θέματα υγείας, ασφάλειας και οικονομικών.

Για παράδειγμα, αν ένα ιατρικό άρθρο έχει γραφεί από κάποιον που δεν είναι γιατρός ή ειδικός επί τους θέματος, η Google το βλέπει σαν σημάδι χαμηλής ποιότητας. Το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και όταν κάποιος δίνει συμβουλές οικονομικών ενώ δεν είναι οικονομολόγος και ούτω καθ’ εξής.

 

Παραπλανητικοί τίτλοι σελίδων

Σίγουρα θα σας έχει τύχει να κάνετε κλικ σε κάποιον σύνδεσμο στο Facebook με «πιασάρικο» τίτλο, αλλά όταν φτάσατε στην ιστοσελίδα, διαπιστώσατε πως ο τίτλος ήταν πέρα για πέρα παραπλανητικός.

Αποφύγετε λοιπόν, τη χρήση τέτοιων μεθόδων αν θέλετε η ιστοσελίδα σας να έχει καλό δείκτη ποιότητας. Φροντίστε ώστε ο τίτλος να περιγράφει το περιεχόμενο που ακολουθεί και να αποτελεί κομμάτι του γενικότερου συνόλου του άρθρου.

 

Μια ποιοτική ιστοσελίδα δε θα πρέπει να έχει πολύ μικρό και ανεπαρκές περιεχόμενο

Αν προσπαθείτε να αναπτύξετε ένα μεγάλο θέμα, χρησιμοποιώντας μόλις 2-3 παραγράφους, τότε πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Η Google «αγαπά» το πολύ κείμενο γιατί δείχνει πραγματική γνώση του εκάστοτε αντικειμένου.

 

Παραπλανητικές και ενοχλητικές διαφημίσεις

Χωρίς τις διαφημίσεις δε θα υπήρχε τόσο δωρεάν περιεχόμενο στο internet. Αυτό είναι μια κοινά αποδεκτή αλήθεια. Ωστόσο, αν οι διαφημίσεις που «παίζουν» στην ιστοσελίδα σας είναι κακής ποιότητας και τραβούν το ενδιαφέρον του χρήστη μακριά από το περιεχόμενο, θα πρέπει να τις επανεξετάσετε.

Το ίδιο ισχύει και με τις διαφημίσεις που «πιέζουν» το περιεχόμενο της ιστοσελίδας προς τα κάτω ώστε να φανούν στο πάνω μέρος.

 

Οι ελλιπείς πληροφορίες «ρίχνουν» μια ποιοτική ιστοσελίδα

Η Google θέλει να «δει» πως πίσω από την ιστοσελίδα σας υπάρχουν πραγματικοί… άνθρωποι! Αυτό σημαίνει πως τα στοιχεία επικοινωνίας σας θα πρέπει να είναι αναλυτικά, πραγματικά και σε εμφανές σημείο.

 

Ελλιπείς πληροφορίες αρθρογράφου

Όπως και στο παραπάνω, η Google θέλει να ξέρει πως ο αρθρογράφος ενός άρθρου είναι πραγματικός και δεν κρύβεται πίσω από ψευδώνυμα (πόσο μάλλον να μην υπάρχει καν το όνομα του). Θα πρέπει δηλαδή πρώτα να τον εμπιστευτεί η Google και μετά και οι επισκέπτες της ιστοσελίδας.

 

Ελλιπείς πληροφορίες εξυπηρέτησης πελατών

Αν η ιστοσελίδα σας είναι κάποιο e-shop που πουλά προϊόντα ή υπηρεσίες, θα πρέπει τα στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών να είναι εμφανή και ευδιάκριτα.

 

Ποιοτική ιστοσελίδα αλλά με ορθογραφικά λάθη

Μπορεί να συμβεί σε όλους. Γι΄αυτό και όλα τα κείμενα θα πρέπει να διαβάζονται από πάνω από 2 άτομα πριν δημοσιευτούν.

 

Έλλειψη προσθήκης πηγών

Αν γράφετε π.χ. για θέματα υγείας και διατροφής, τότε θα πρέπει σίγουρα να εισάγετε και κάποιες πηγές από τις οποίες αντλήσατε περιεχόμενο. Κάτι σαν την ενότητα «βιβλιογραφία» που βρίσκουμε σε διάφορα επιστημονικά και όχι μόνο άρθρα.

 

Σελίδα "συχνές ερωτήσεις" με… κακές απαντήσεις

Στην πλειονότητα των ιστοσελίδων που κατασκευάζουμε, εισάγουμε και την ενότητα «Συχνές ερωτήσεις». Το κέρδος είναι διπλό, γιατί, και οι επισκέπτες βρίσκουν αυτό που ψάχνουν χωρίς κόπο, αλλά και οι ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων γλιτώνουν πολύτιμο χρόνο, κάνοντας την ιστοσελίδα τους έναν πολύτιμο βοηθό.

Οι παραπάνω ερωτήσεις και απαντήσεις, όμως, θα πρέπει να είναι ουσίας και όχι μονολεκτικές ή αόριστες. Προσπαθήστε να απαντήσετε στις συχνές ερωτήσεις της ιστοσελίδας σας όσο πιο αναλυτικά μπορείτε. Θα το εκτιμήσει και η Google αλλά και οι πελάτες σας.

 

Αντιγραμμένο και διπλότυπο περιεχόμενο

Αν πρέπει να κρατήσετε κάτι από αυτό το άρθρο, κρατήστε αυτό. Ποτέ μα ποτέ μην αντιγράφετε το περιεχόμενο σας από άλλη ιστοσελίδα. Η Google όχι μόνο θα ρίξει τον δείκτη ποιότητας σας αλλά νομοτελειακά θα δείχνει πάντα πάνω από σας την αυθεντική πηγή.

Η συγγραφή των κειμένων της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να γίνει από επαγγελματίες κειμενογράφους γιατί μην ξεχνάτε πως πέρα από όλα τα άλλα, στο τέλος κερδίζει πάντα το ποιοτικό και καλογραμμένο περιεχόμενο.

 

Υπερβολική χρήση λέξεων κλειδιών

Αν έχετε στο μυαλό σας πως όσο περισσότερες φορές χρησιμοποιήσετε μια λέξη κλειδί, τόσο καλύτερη θα είναι η θέση σας στη Google, ξανασκεφτείτε το!

Η συχνότητα εμφάνισης των λέξεων κλειδιών θα πρέπει να αποτελεί αναλογία του συνολικού μεγέθους του εκάστοτε κειμένου. Δε μπορεί δηλαδή σε ένα κείμενο 100 λέξεων να υπάρχει η λέξη κλειδί 10 φορές. Το κείμενο σας θα πρέπει να βγάζει νόημα διαβάζοντας το και όχι να αποτελεί ένα «σεντόνι» λέξεων κλειδιών.

 

Μια ποιοτική ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι γρήγορη

Το συγκεκριμένο, εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα και έχει άμεση σχέση με την ποιότητα ιστοσελίδας.

 

Ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα

Να είστε πολύ προσεκτικοί όσον αφορά τα στοιχεία που ζητάτε από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας. Πέρα από τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν με το GDPR, η Google είναι πολύ πιθανό να «υποπτευθεί» την ιστοσελίδα σας. Αν γίνει αυτό, η πτώση του δείκτη ποιότητας σας θα είναι κατακόρυφη.

 

Όπως θα έχετε ήδη καταλάβει, η κατασκευή μιας ιστοσελίδας είναι σοβαρή υπόθεση και θα πρέπει να γίνετε από επαγγελματίες με βαθιά γνώση του αντικειμένου.

Μην ξεχνάτε πως μια ιστοσελίδα σας «εκθέτει» σε χιλιάδες μάτια και γι’ αυτό θα πρέπει να είναι ποιοτική και προσεγμένη σε όλα της, όπως ακριβώς και η επιχείρησή σας.

Αναδημοσίευση από το readmore.gr

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Η online διαφημιστική δαπάνη θα υπερβεί το 50% της συνολικής αγοράς το 2021

Ένα σημαντικό ορόσημο θα πετύχει τα επόμενα χρόνια η παγκόσμια αγορά της διαδικτυακής διαφήμισης. Η online διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να υπερβεί το ήμισυ της συνολικής αγοράς της διαφήμισης το 2021. Συγκεκριμένα, η διαφημιστική δαπάνη μέσω Internet θα αντιπροσωπεύει το 52 της συνολικής παγκόσμιας οικονομικής δαπάνης το 2021, υπερβαίνοντας το 50% για πρώτη φορά. Σύμφωνα με σχετική έρευνα της εταιρείας Zenith, το αντίστοιχο ποσοστό το αντίστοιχο ποσοστό κατά το τρέχον έτος θα είναι 47% από 44% της συνολικής αγοράς, που αντιπροσώπευε η διαφημιστική δαπάνη μέσω Διαδικτύου παγκοσμίως το 2018.

Πάντως, καθώς η online διαφημιστική αγορά ωριμάζει παγκοσμίως το ποσοστό ανάπτυξης επιβραδύνεται. Έτσι, οι διαφημιστικές δαπάνες μέσω Διαδικτύου αυξήθηκαν κατά 17% το 2018, ενώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 το αντίστοιχο ποσοστό συνηγορεί για ανάπτυξη της τάξης του 12% στο σύνολο του έτους τρέχοντος έτους. Μέχρι το 2021, οι ερευνητές αναμένουν ότι το ποσοστό αύξησης των διαφημιστικών δαπανών μέσω ψηφιακών καναλιών θα μειωθεί στο 9% ετησίως. Μάλιστα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, έως το 2021 ο ρυθμός ανάπτυξης της αγοράς της διαφήμισης μέσω Διαδικτύου θα έχει συγκλίνει με τον ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς στο σύνολό της.

Ο ρυθμός αύξησης της διαφημιστικής δαπάνης ποικίλει ανάμεσα στα διαφορετικά ψηφιακά κανάλια και θα συνεχίσει να κινείται έτσι έως το 2021. Η άνοδος των δαπανών διαφήμισης μέσω διαδικτυακών βίντεο και μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης θα είναι της τάξης του 18% και 17% ετησίως, αντίστοιχα, στο 2021.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Στη Sleed οι digital marketing ενέργειες της autoduder.com

Νέα συνεργασία για τη Sleed με την autoduder.com, το νο. 1 marketplace για συνεργεία, το οποίο έχει ήδη τύχει πολύ θετικής ανταπόκρισης από το κοινό. Μέσω της συνεργασίας με τη Sleed, η autoduder.com στοχεύει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητάς της, αλλά και να δουλέψει έντονα με Performance Marketing τακτικές, ώστε να αυξήσει ακόμα περισσότερο τα ραντεβού που γίνονται καθημερινά μέσω της πλατφόρμας, αλλάζοντας την αγορά των συνεργείων.

Ο Πάνος Κονδύλης, Performance Marketing Manager της Sleed δήλωσε “το autoduder.com αποτελεί ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον project για εμάς, με πολλά challenges, αλλά και φιλόδοξους στόχους. Μας δίνει την ευκαιρία να αναπτύξουμε μία ολιστική Growth Marketing στρατηγική, με πολύπλευρες τακτικές και εργαλεία, όπως SEO, PPC, CRO, UX, Content Strategy και CRM που θα μας επιτρέψουν να κάνουμε disrupt ένα από τα λίγα ακόμη markets διεθνώς στα οποία ακόμα η εύρεση και το booking υπηρεσιών γίνεται σχεδόν αποκλειστικά offline. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που λύνει ένα πραγματικό πρόβλημα και δουλεύει, οπότε το στοίχημα είναι να τη μάθουν και να τη δοκιμάσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι οδηγοί. Όταν γίνει αυτό θα μιλάμε όλοι για ένα πολύ δυνατό success case”.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Tη Lighthouse επέλεξε η Petit Bateau για Digital Strategy & Performance Marketing

Στα πλαίσια του επαναλανσαρίσματος της Petit Bateau στην αγορά της Ελλάδας, η εταιρεία επέλεξε τη Lighthouse, ως το νέο της στρατηγικό συνεργάτη. Η συμφωνία αυτή, έχει σαν σκοπό τόσο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand στο Ελληνικό αγοραστικό κοινό, όσο και τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων του E-shop της εταιρίας.

Μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο προώθησης, η Lighthouse στοχεύει να τοποθετήσει την Petit Bateau στις υψηλές θέσεις προτίμησης των αγοραστών, για την αγορά του παιδικού, κυρίως, ρούχου, όπως συμβαίνει και στο εξωτερικό.

Ο Strategy Advisor της Petit Bateau Ελλάδας και Βουλγαρίας, Δημήτρης Θεοφάνους δήλωσε σχετικά: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την έναρξη της συνεργασίας μας με τη Lighthouse, μαζί με την οποία σχεδιάσαμε μία ολοκληρωμένη στρατηγικά επικοινωνία του e-shop σε επίπεδο Digital. Αναμένουμε να δούμε και τα αποτελέσματά της. Ωστόσο, ήδη έχει αρχίσει να φαίνεται από τις πρώτες ημέρες της συνεργασίας μας η θετική επίδραση της νέας αυτής προσέγγισης".

Ο Γαλλικός οίκος μόδας Petit Bateau, έχει παρουσία σε 70 χώρες με πάνω από 370 καταστήματα, 1650  department stores & supermarkets και 3400 franchise retail outlets.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Lighthouse.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Σκάει η "φούσκα" των influencers στο Instagram;

Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Mobile Marketer σχετικά με το ρόλο των influencers στο Instagram, αναδεικνύει ότι τελικά η επιρροή τους δεν είναι και τόσο αποτελεσματική τελευταία.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα engagement ratings πλησιάζουν σε ιστορικά χαμηλό σημείο και ο λόγος είναι ότι υπάρχει σωρεία από πληρωμένες δημοσιεύσεις. Οι χρήστες έχουν κουραστεί αφού βομβαρδίζονται από διαφημιστικά post, οπότε και αδιαφορούν γενικότερα και για τα "οργανικά".

Η έρευνα έγινε και βασίστηκε σε δεδομένα από την εταιρεία analytics InfluencerDB και αναφέρει ότι ο μέσος όρων των like σε δημοσιεύσεις ατόμων επιρροής είναι μειωμένος, όμως τα sponsored post έχουν περισσότερα από τα non-sponsored. Η εταιρεία σημειώνει πως αυτή η ασυνέπεια μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι οι influencers δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα σε πληρωμένες δημοσιεύσεις, αλλά και στο γεγονός πως ο αλγόριθμος του Instagram δίνει προτεραιότητα σε αυτές.

Εφόσον ο συνολικός αριθμός των like έχει μειωθεί, προφανώς και η επιρροή τους έχει μειωθεί, ενώ η έρευνα καταδεικνύει πως το engagement rate για πληρωμένες δημοσιεύσεις έχει πέσει στο 2,4% από 4% που ήταν πριν 3 χρόνια. Όσον αφορά τις μη πληρωμένες, το ποσοστό από 4,5% έπεσε στο 1,9%.

Στην έρευνα της InfluencerDB σημειώνεται επίσης πως οι "nano-influencers", δηλαδή, όσοι έχουν έως 10.000 ακολούθους είναι καλύτερη επένδυση για πληρωμένες δημοσιεύσεις, αφού έχουν υψηλότερο engagement. Πιο συγκεκριμένα, οι influencers με πάνω από 10.000 followers έχουν ένα μέσο όρο engagement 3,6%, όσοι έχουν 5.000 με 10.000 έχουν 6,3% και όσοι έχουν έως  5.000 followers έχουν engagement 8,8%.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Χρυσή διάκριση για τη Generation Y στα βραβεία Best in Pharmacy 2019

Διανύοντας ένα καλοκαίρι απανωτών, σημαντικών διακρίσεων κύρους και αξιοπιστίας, η Generation Y – International eBusiness Experts τιμήθηκε στα Best in Pharmacy Awards 2019 με Gold βραβείο για την επιτυχημένη συνεργασία της με τη Σαράντης ΑΕ, πάνω στην προώθηση του προϊόντος Bio-Oil στην κατηγορία Best in Marketing «Καλύτερη καμπάνια μάρκετινγκ προϊόντος φαρμακείου σε ψηφιακά μέσα & σε κινητά».

Η τελετή απονομής των βραβείων πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 15/7 στο Κτήμα Αριάδνη συγκεντρώνοντας την αφρόκρεμα των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των φαρμακευτικών προϊόντων.

Ως industry leader του κλάδου με ένα ευρύτατο δίκτυο επιτυχημένων online φαρμακείων στο ενεργητικό της, η Generation Y ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την αύξηση των πωλήσεων και την ενίσχυση του brand awareness του Bio-Oil, με συντεταγμένες ενέργειες. Συγκεκριμένα, μέσα από την εξασφάλιση ειδικής προσφοράς αποκλειστικά για τους συνεργάτες της, καθώς και την αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων εργαλείων και τακτικών πάνω στο digital marketing (με μια omnichannel προσέγγιση στα owned και paid media των φαρμακείων που έλαβαν μέρος στη συνέργεια), η Generation Y πέτυχε μια σειρά από εντυπωσιακά αποτελέσματα για λογαριασμό της Σαράντης ΑΕ, σε διάστημα μόλις 30 ημερών!

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Διεθνές multi-site project από τη Lighthouse για τη Mazda Europe

Η ανάγκη της Mazda για κεντρική διαχείριση του περιεχομένου και της εικόνας των websites των Dealers της, οδήγησε την εταιρεία στην επιλογή της Lighthouse και της πλατφόρμας OneDealer.

Η λύση αυτή, επιτρέπει στα κεντρικά της Mazda να διαχέει περιεχόμενο και πληροφορίες σε όλα, ή σε επιλεγμένα websites των συνεργατών της, σε πάνω από 10 διαφορετικές χώρες της Ευρώπης. Αντίστοιχα, οι τοπικοί dealers, έχουν την ευελιξία να το προσαρμόζουν και ακόμα και να αναρτούν δικό τους περιεχόμενο, ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς τους.

Παράλληλα, πάνω από 100+ dealer sites συντηρούνται κεντρικά ως προς την εμφάνιση και το κοινό περιεχόμενό τους, με αποτέλεσμα την δραστική μείωση του κόστους για τα κεντρικά της Mazda, αλλά και τη διασφάλιση της ενιαίας εικόνας ολόκληρου του δικτύου.

Με τη χρήση του OneDealer, πλέον, ο προγραμματισμός των εργασιών που αφορούν service, πωλήσεις και άλλες εσωτερικές αλλά και χρονοβόρες διαδικασίες, πραγματοποιείται κεντρικά, αυτοματοποιημένα και άμεσα.

Η αρχή έγινε με το λανσάρισμα στις αγορές της Πολωνίας, της Σλοβενίας και της Ελλάδας, ενώ στους επόμενους μήνες σταδιακά, θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες χώρες.

Το έργο αυτό έρχεται να προσθέσει άλλη μία επιτυχία σε διεθνές επίπεδο για την Lighthouse και να επισφραγίσει την ηγετική της θέση στον χώρο του digital transformation.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Lighthouse.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Renfluence: Το πρώτο αυτοματοποιημένο δίκτυο influencer marketing στον κόσμο

-Advertorial-

Είσαι επαγγελματίας και θέλεις να αναζητήσεις influencers και να εκμεταλλευτείς την επιρροή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Είσαι influencer και θέλεις να συνεργαστείς με εταιρείες και δημιουργούς που επιθυμούν να διαφημίσουν προϊόντα και υπηρεσίες;

Το πρώτο αμιγώς αυτοματοποιημένο δίκτυο influencer marketing στον κόσμο, η πλατφόρμα Renfluence προσφέρει τα απαραίτητα εργαλεία για να μπορούν εύκολα και αποτελεσματικά οι εταιρείες – μικρές ή μεγάλες- αλλά και οι ελεύθεροι επαγγελματίες να "συνδέονται" με τους κατάλληλους influencers, ώστε να φτάνουν τα διαφημιστικά μηνύματα στο κατάλληλο και απόλυτα στοχευμένο κοινό. Είναι ένα ισχυρό εργαλείο που βοηθά τις εταιρείες που θέλουν να διαφημιστούν, να έρθουν γρήγορα και εύκολα σε επικοινωνία με πρόσωπα που επηρεάζουν την κοινή γνώμη. Ένας 100% εξειδικευμένος τρόπος διαφημιστικής προσέγγισης των ακόλουθων των influencers στο Instagram.

Οι εταιρείες που θα χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της Renfluence, θα μπορούν να συνεργάζονται με τα κατάλληλα άτομα και να εκμεταλλεύονται την επιρροή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αντί να χτίσουν αγοραστικό κοινό εκ του μηδενός, μέσω των παραδοσιακών διαφημίσεων, θα απευθύνονται με εξειδικευμένα κριτήρια στο ήδη εδραιωμένο κοινό (followers) των ατόμων επιρροής, που έχει παρόμοια ενδιαφέροντα και καταναλωτικές συνήθειες. Αυτό θα είναι δυνατό, καθώς η πλατφόρμα αντιστοιχεί τα ποιοτικά στοιχεία των ακόλουθων ενός η περισσοτέρων influencers, με τις ανάγκες της διαφημιστικής τους καμπάνιας, διασφαλίζοντας τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση για κάθε διαθέσιμο προϋπολογισμό.

Με πολύ απλά βήματα, μπορεί μια εταιρεία ή επιχείρηση, αφού εγγραφεί στην πλατφόρμα της Renfluence, να δημιουργήσει μια διαφημιστική καμπάνια, πατώντας την επιλογή "Δημιούργησε μια καμπάνια", καταχωρώντας τις βασικές πληροφορίες της (όνομα και περιγραφή καμπάνιας, απαιτήσεις και αριθμό influencers), το κόστος και τον τρόπο πληρωμής της. Επιλέγοντας επίσης και τον τύπο (post, story, giveaway) τη διάρκειά της, το κοινό-στόχο (χώρα, πόλη, αριθμός followers) και τα ποιοτικά στοιχεία του κάθε συμβατού influencer, δημοσιεύει την καμπάνιά της δωρεάν.

Για παράδειγμα, εάν μια επιχείρηση με παιδικά προϊόντα επιθυμεί να διαφημίσει ένα παιδικό παιχνίδι, μέσω της Renfluence της δίνεται η δυνατότητα να περιορίσει την αναζήτησή της σε influencers που ακολουθούνται από το ιδανικό αγοραστικό κοινό για τα προϊόντα της, δηλαδή νέες μαμάδες. Θα μπορεί η επιχείρηση να επικοινωνεί εντός της πλατφόρμας, άμεσα με τους συνεργάτες της σε πραγματικό χρόνο, ώστε να συμφωνηθούν οι ακριβείς λεπτομέρειες σχετικά με τις ανάγκες της εκάστοτε διαφημιστικής καμπάνιας και να εγκρίνει ή όχι οποιαδήποτε ανάρτηση σχετικά με αυτή. Θα έχει πλήρη και άμεση πρόσβαση σε όλο το ιστορικό διαφημιστικών καμπανιών που έχει πραγματοποιήσει εντός της πλατφόρμας, καθώς και των χρημάτων που έχει διαθέσει και των αντίστοιχων τιμολογίων αυτών. 

Η διεπαφή χρήστη είναι πολύ εύκολη και φιλική στην πλοήγηση για τους επισκέπτες της πλατφόρμας. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.renfluence.com.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Σημαντική διάκριση για τη Generation Y στο θεσμό Diamonds of the Greek Economy

Οι διακρίσεις για την Generation Y – International eBusiness Experts συνεχίζονται. Αυτή τη φορά, η εταιρεία αναγνωρίστηκε ως μια από τις δυναμικότερες ελληνικές επιχειρήσεις στον σπουδαίο θεσμό Diamonds of the Greek Economy.

Οι εν λόγω διακρίσεις βρίσκονται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης, του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας, του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ), του  Συνδέσμου Βιομηχανιών Αττικής – Πειραιώς (ΣΒΑΠ), του Συνδέσμου Θεσσαλικών Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών (Σ.Θ.Ε.Β), του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης, του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, και του Ελληνοκινεζικού Επιμελητηρίου.

Απονεμήθηκαν για μια ακόμη χρονιά από την εταιρεία New Times Publishing, σε μια λαμπερή εκδήλωση που έλαβε χώρα χθες βράδυ, στο ξενοδοχείο Grande Bretagne Hotel Athens. Η αξιολόγηση των βραβευθέντων επιχειρήσεων συντελέστηκε βάσει συγκεκριμένων οικονομικών δεικτών και κριτηρίων, μεταξύ των οποίων είναι η κερδοφορία, η δανειακή επιβάρυνση, η ρευστότητα, και η σχέση ιδίων προς ξένα κεφάλαια, ενώ συνυπολογίζονται και παράγοντες όπως είναι τα επενδυόμενα κεφάλαια από μέρους των εταιρειών, η πολιτική τους όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, καθώς επίσης και η αντίστοιχη πάνω σε θέματα εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν επιχειρηματίες και στελέχη των υγιέστερων εν Ελλάδι επιχειρήσεων, καθώς επίσης και μέλη της κυβέρνησης και βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης, των δυναμικότερων επιχειρηματικών ομίλων και επιχειρηματικών φορέων της χώρας, ξένοι πρεσβευτές και εκπρόσωποι πρεσβειών, εμπορικοί ακόλουθοι πρεσβειών και μικτών εμπορικών επιμελητηρίων διαφόρων χωρών, οργανισμών και φορέων του δημοσίου, και μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Παράλληλα, παρουσιάστηκε η αγγλόφωνη έκδοση Diamonds of the Greek Economy 2019, στην οποία γίνεται εκτενής παρουσίαση των εταιρειών της λίστας Diamonds 2019. Οι εταιρείες αυτές αφορούν όλο το επιχειρηματικό φάσμα από τους τομείς της βιομηχανίας, του εμπορίου, της ναυτιλίας και του τουρισμού.

Σε δηλώσεις του, ο CEO της Generation Y, Αναστάσιος Σπανίδης, τόνισε πως «αυτή η διάκριση αποτελεί επιστέγασμα σκληρής και συνεχούς εργασίας αλλά και πάθους για το ψηφιακό επιχειρείν. Η Generation Y έχει τη διορατικότητα, τη γνώση και την εμπειρία να ανιχνεύει την επιχειρηματική οπτική γωνία των επενδύσεων των συνεργατών της, όντας δίπλα τους σε κάθε βήμα, δίνοντάς τους  τη δυνατότητα όχι μόνο για ισχυρή παρουσία εντός των συνόρων αλλά και για εξαγωγική δραστηριότητα, στηρίζοντας εμπράκτως τη δική τους ανάπτυξη αλλά και της ελληνικής οικονομίας στο σύνολό της».

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Εφαρμόζεται παγκοσμίως το σύστημα μπλοκαρίσματος διαφημίσεων στον Chrome

Τον Φεβρουάριο του 2018 η Google είχε ενσωματώσει στον Chrome ένα σύστημα φιλτραρίσματος με το οποίο ο browser της μπλοκάριζε ενοχλητικές και μη συμμορφούμενες διαφημίσεις με τα στάνταρ που είχαν τεθεί.

Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά είχαν ενσωματωθεί στους browsers των χρηστών της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης, ενώ αυτές τις ημέρες διανέμονται και στον υπόλοιπο κόσμο.

Τι σημαίνει αυτό για τους εκδότες και τους διαφημιστές; Ότι θα πρέπει να συμμορφωθούν με τα σχετικά διαφημιστικά στάνταρ που έχουν τεθεί από τον οργανισμό Coalition for Better Ads, ο οποίος ιδρύθηκε για να αντιμετωπίσει το αυξανόμενο ρεύμα των ad blockers, προσπαθώντας να αντιστρέψει την αρνητική άποψη των χρηστών για τις διαφημίσεις. Από τις πρώτες ενέργειες του οργανισμού, ήταν η απαγόρευση 12 τύπων διαφήμισης οι οποίοι, κατόπιν μελέτης, κρίθηκαν ενοχλητικοί για τους χρήστες.

Ο Chrome μπλοκάρει αυτόματα τουλάχιστον τις συγκεκριμένες διαφημίσεις με το απαγορευμένο format, αν όχι όλες, από τα web sites που τις φιλοξενούν. Οι χρήστες, πάντως, ενημερώνονται από τον Chrome σχετικά με τις μπλοκαρισμενες διαφημίσεις και θα έχουν τη δυνατότητα να επιτρέπουν την προβολή τους, εάν το επιθυμούν.

Οι επιπτώσεις είναι προφανείς, αφού τα sites που δε συμμορφώνονται μπαίνουν στη «μαύρη λίστα» και εκτός από τα απαγορευμένα διαφημιστικά format μπορεί να χάσουν έσοδα και από τις υπόλοιπες διαφημίσεις που φιλοξενούν.

Από την άλλη πλευρά, οι «αθέμιτες πρακτικές» των εκδοτών, ή η αβλεψία τους, μπορεί να επηρεάσει σε κάποιο βαθμό και τη διαφημιστική αγορά.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο Chrome έχει μερίδιο αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο γύρω στο 65%.

Δείτε ακόμα: O Chrome θα μπλοκάρει ad trackers

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search