Digital Marketing

Διεθνές multi-site project από τη Lighthouse για τη Mazda Europe

Η ανάγκη της Mazda για κεντρική διαχείριση του περιεχομένου και της εικόνας των websites των Dealers της, οδήγησε την εταιρεία στην επιλογή της Lighthouse και της πλατφόρμας OneDealer.

Η λύση αυτή, επιτρέπει στα κεντρικά της Mazda να διαχέει περιεχόμενο και πληροφορίες σε όλα, ή σε επιλεγμένα websites των συνεργατών της, σε πάνω από 10 διαφορετικές χώρες της Ευρώπης. Αντίστοιχα, οι τοπικοί dealers, έχουν την ευελιξία να το προσαρμόζουν και ακόμα και να αναρτούν δικό τους περιεχόμενο, ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς τους.

Παράλληλα, πάνω από 100+ dealer sites συντηρούνται κεντρικά ως προς την εμφάνιση και το κοινό περιεχόμενό τους, με αποτέλεσμα την δραστική μείωση του κόστους για τα κεντρικά της Mazda, αλλά και τη διασφάλιση της ενιαίας εικόνας ολόκληρου του δικτύου.

Με τη χρήση του OneDealer, πλέον, ο προγραμματισμός των εργασιών που αφορούν service, πωλήσεις και άλλες εσωτερικές αλλά και χρονοβόρες διαδικασίες, πραγματοποιείται κεντρικά, αυτοματοποιημένα και άμεσα.

Η αρχή έγινε με το λανσάρισμα στις αγορές της Πολωνίας, της Σλοβενίας και της Ελλάδας, ενώ στους επόμενους μήνες σταδιακά, θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες χώρες.

Το έργο αυτό έρχεται να προσθέσει άλλη μία επιτυχία σε διεθνές επίπεδο για την Lighthouse και να επισφραγίσει την ηγετική της θέση στον χώρο του digital transformation.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Lighthouse.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Renfluence: Το πρώτο αυτοματοποιημένο δίκτυο influencer marketing στον κόσμο

-Advertorial-

Είσαι επαγγελματίας και θέλεις να αναζητήσεις influencers και να εκμεταλλευτείς την επιρροή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Είσαι influencer και θέλεις να συνεργαστείς με εταιρείες και δημιουργούς που επιθυμούν να διαφημίσουν προϊόντα και υπηρεσίες;

Το πρώτο αμιγώς αυτοματοποιημένο δίκτυο influencer marketing στον κόσμο, η πλατφόρμα Renfluence προσφέρει τα απαραίτητα εργαλεία για να μπορούν εύκολα και αποτελεσματικά οι εταιρείες – μικρές ή μεγάλες- αλλά και οι ελεύθεροι επαγγελματίες να "συνδέονται" με τους κατάλληλους influencers, ώστε να φτάνουν τα διαφημιστικά μηνύματα στο κατάλληλο και απόλυτα στοχευμένο κοινό. Είναι ένα ισχυρό εργαλείο που βοηθά τις εταιρείες που θέλουν να διαφημιστούν, να έρθουν γρήγορα και εύκολα σε επικοινωνία με πρόσωπα που επηρεάζουν την κοινή γνώμη. Ένας 100% εξειδικευμένος τρόπος διαφημιστικής προσέγγισης των ακόλουθων των influencers στο Instagram.

Οι εταιρείες που θα χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της Renfluence, θα μπορούν να συνεργάζονται με τα κατάλληλα άτομα και να εκμεταλλεύονται την επιρροή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αντί να χτίσουν αγοραστικό κοινό εκ του μηδενός, μέσω των παραδοσιακών διαφημίσεων, θα απευθύνονται με εξειδικευμένα κριτήρια στο ήδη εδραιωμένο κοινό (followers) των ατόμων επιρροής, που έχει παρόμοια ενδιαφέροντα και καταναλωτικές συνήθειες. Αυτό θα είναι δυνατό, καθώς η πλατφόρμα αντιστοιχεί τα ποιοτικά στοιχεία των ακόλουθων ενός η περισσοτέρων influencers, με τις ανάγκες της διαφημιστικής τους καμπάνιας, διασφαλίζοντας τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση για κάθε διαθέσιμο προϋπολογισμό.

Με πολύ απλά βήματα, μπορεί μια εταιρεία ή επιχείρηση, αφού εγγραφεί στην πλατφόρμα της Renfluence, να δημιουργήσει μια διαφημιστική καμπάνια, πατώντας την επιλογή "Δημιούργησε μια καμπάνια", καταχωρώντας τις βασικές πληροφορίες της (όνομα και περιγραφή καμπάνιας, απαιτήσεις και αριθμό influencers), το κόστος και τον τρόπο πληρωμής της. Επιλέγοντας επίσης και τον τύπο (post, story, giveaway) τη διάρκειά της, το κοινό-στόχο (χώρα, πόλη, αριθμός followers) και τα ποιοτικά στοιχεία του κάθε συμβατού influencer, δημοσιεύει την καμπάνιά της δωρεάν.

Για παράδειγμα, εάν μια επιχείρηση με παιδικά προϊόντα επιθυμεί να διαφημίσει ένα παιδικό παιχνίδι, μέσω της Renfluence της δίνεται η δυνατότητα να περιορίσει την αναζήτησή της σε influencers που ακολουθούνται από το ιδανικό αγοραστικό κοινό για τα προϊόντα της, δηλαδή νέες μαμάδες. Θα μπορεί η επιχείρηση να επικοινωνεί εντός της πλατφόρμας, άμεσα με τους συνεργάτες της σε πραγματικό χρόνο, ώστε να συμφωνηθούν οι ακριβείς λεπτομέρειες σχετικά με τις ανάγκες της εκάστοτε διαφημιστικής καμπάνιας και να εγκρίνει ή όχι οποιαδήποτε ανάρτηση σχετικά με αυτή. Θα έχει πλήρη και άμεση πρόσβαση σε όλο το ιστορικό διαφημιστικών καμπανιών που έχει πραγματοποιήσει εντός της πλατφόρμας, καθώς και των χρημάτων που έχει διαθέσει και των αντίστοιχων τιμολογίων αυτών. 

Η διεπαφή χρήστη είναι πολύ εύκολη και φιλική στην πλοήγηση για τους επισκέπτες της πλατφόρμας. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.renfluence.com.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Σημαντική διάκριση για τη Generation Y στο θεσμό Diamonds of the Greek Economy

Οι διακρίσεις για την Generation Y – International eBusiness Experts συνεχίζονται. Αυτή τη φορά, η εταιρεία αναγνωρίστηκε ως μια από τις δυναμικότερες ελληνικές επιχειρήσεις στον σπουδαίο θεσμό Diamonds of the Greek Economy.

Οι εν λόγω διακρίσεις βρίσκονται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης, του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας, του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ), του  Συνδέσμου Βιομηχανιών Αττικής – Πειραιώς (ΣΒΑΠ), του Συνδέσμου Θεσσαλικών Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών (Σ.Θ.Ε.Β), του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης, του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, και του Ελληνοκινεζικού Επιμελητηρίου.

Απονεμήθηκαν για μια ακόμη χρονιά από την εταιρεία New Times Publishing, σε μια λαμπερή εκδήλωση που έλαβε χώρα χθες βράδυ, στο ξενοδοχείο Grande Bretagne Hotel Athens. Η αξιολόγηση των βραβευθέντων επιχειρήσεων συντελέστηκε βάσει συγκεκριμένων οικονομικών δεικτών και κριτηρίων, μεταξύ των οποίων είναι η κερδοφορία, η δανειακή επιβάρυνση, η ρευστότητα, και η σχέση ιδίων προς ξένα κεφάλαια, ενώ συνυπολογίζονται και παράγοντες όπως είναι τα επενδυόμενα κεφάλαια από μέρους των εταιρειών, η πολιτική τους όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, καθώς επίσης και η αντίστοιχη πάνω σε θέματα εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν επιχειρηματίες και στελέχη των υγιέστερων εν Ελλάδι επιχειρήσεων, καθώς επίσης και μέλη της κυβέρνησης και βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης, των δυναμικότερων επιχειρηματικών ομίλων και επιχειρηματικών φορέων της χώρας, ξένοι πρεσβευτές και εκπρόσωποι πρεσβειών, εμπορικοί ακόλουθοι πρεσβειών και μικτών εμπορικών επιμελητηρίων διαφόρων χωρών, οργανισμών και φορέων του δημοσίου, και μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Παράλληλα, παρουσιάστηκε η αγγλόφωνη έκδοση Diamonds of the Greek Economy 2019, στην οποία γίνεται εκτενής παρουσίαση των εταιρειών της λίστας Diamonds 2019. Οι εταιρείες αυτές αφορούν όλο το επιχειρηματικό φάσμα από τους τομείς της βιομηχανίας, του εμπορίου, της ναυτιλίας και του τουρισμού.

Σε δηλώσεις του, ο CEO της Generation Y, Αναστάσιος Σπανίδης, τόνισε πως «αυτή η διάκριση αποτελεί επιστέγασμα σκληρής και συνεχούς εργασίας αλλά και πάθους για το ψηφιακό επιχειρείν. Η Generation Y έχει τη διορατικότητα, τη γνώση και την εμπειρία να ανιχνεύει την επιχειρηματική οπτική γωνία των επενδύσεων των συνεργατών της, όντας δίπλα τους σε κάθε βήμα, δίνοντάς τους  τη δυνατότητα όχι μόνο για ισχυρή παρουσία εντός των συνόρων αλλά και για εξαγωγική δραστηριότητα, στηρίζοντας εμπράκτως τη δική τους ανάπτυξη αλλά και της ελληνικής οικονομίας στο σύνολό της».

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Εφαρμόζεται παγκοσμίως το σύστημα μπλοκαρίσματος διαφημίσεων στον Chrome

Τον Φεβρουάριο του 2018 η Google είχε ενσωματώσει στον Chrome ένα σύστημα φιλτραρίσματος με το οποίο ο browser της μπλοκάριζε ενοχλητικές και μη συμμορφούμενες διαφημίσεις με τα στάνταρ που είχαν τεθεί.

Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά είχαν ενσωματωθεί στους browsers των χρηστών της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης, ενώ αυτές τις ημέρες διανέμονται και στον υπόλοιπο κόσμο.

Τι σημαίνει αυτό για τους εκδότες και τους διαφημιστές; Ότι θα πρέπει να συμμορφωθούν με τα σχετικά διαφημιστικά στάνταρ που έχουν τεθεί από τον οργανισμό Coalition for Better Ads, ο οποίος ιδρύθηκε για να αντιμετωπίσει το αυξανόμενο ρεύμα των ad blockers, προσπαθώντας να αντιστρέψει την αρνητική άποψη των χρηστών για τις διαφημίσεις. Από τις πρώτες ενέργειες του οργανισμού, ήταν η απαγόρευση 12 τύπων διαφήμισης οι οποίοι, κατόπιν μελέτης, κρίθηκαν ενοχλητικοί για τους χρήστες.

Ο Chrome μπλοκάρει αυτόματα τουλάχιστον τις συγκεκριμένες διαφημίσεις με το απαγορευμένο format, αν όχι όλες, από τα web sites που τις φιλοξενούν. Οι χρήστες, πάντως, ενημερώνονται από τον Chrome σχετικά με τις μπλοκαρισμενες διαφημίσεις και θα έχουν τη δυνατότητα να επιτρέπουν την προβολή τους, εάν το επιθυμούν.

Οι επιπτώσεις είναι προφανείς, αφού τα sites που δε συμμορφώνονται μπαίνουν στη «μαύρη λίστα» και εκτός από τα απαγορευμένα διαφημιστικά format μπορεί να χάσουν έσοδα και από τις υπόλοιπες διαφημίσεις που φιλοξενούν.

Από την άλλη πλευρά, οι «αθέμιτες πρακτικές» των εκδοτών, ή η αβλεψία τους, μπορεί να επηρεάσει σε κάποιο βαθμό και τη διαφημιστική αγορά.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο Chrome έχει μερίδιο αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο γύρω στο 65%.

Δείτε ακόμα: O Chrome θα μπλοκάρει ad trackers

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Real Time Analytics: Το κλειδί για την εξαγωγή των customer insights

Το Harvard Business Review Analytics Services πραγματοποίησε έρευνα για τα Real Time Analytics τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2019, στην οποία συμμετείχαν 560 business leaders. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της SAS, της Intel και της Accenture Applied Intelligence. Περίπου 2 στους 3 ερωτηθέντες δήλωσαν πως τα real-time consumer analytics είναι σημαντικά για την συνολική επίδοση του οργανισμού τους σήμερα, ενώ ακόμη περισσότεροι – σχεδόν 8 στους 10 – δήλωσαν πως θα παίξουν σημαντικό ρόλο μέσα στα επόμενα 2 χρόνια. 

Οι πελάτες σήμερα έχουν υψηλές προσδοκίες και περιμένουν από τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν σε αυτές όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή. Ανταποκρίνονται σε εμπειρίες που είναι επίκαιρες, στοχευμένες και ειδικά διαμορωμένες για τις δικές τους ανάγκες – ενώ απορρίπτουν εκείνες που δεν είναι. Για να ικανοποιήσουν αυτές τις απαιτήσεις των πελατών, οι εταιρείες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να διαφοροποιήσουν τα brand τους αξιοποιώντας τα real-time analytics. Πλέον, αυτό είναι εφικτό χάρη στις εξελιγμένες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το Internet of Things και το cloud computing. Τα προηγμένα customer data analytics, σε εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες και ακρίβεια, δεν είναι απλά χρήσιμα σήμερα – είναι επιτακτικά για τις εταιρείες που θέλουν να αποκτήσουν καλές σχέσεις με το κοινό τους.

Η SAS συνεργάστηκε με το Harvard Business Review Analytics Services, με στόχο να εξετάσει πόσο σημαντική είναι αυτή η νέα τάση για τους σύγχρονους business leaders και να εξάγει σημαντικά συμπεράσματα για το μέλλον του κλάδου των analytics. 560 business leaders ανταποκρίθηκαν στην έρευνα εκ των οποίων το 54% εργάζεται σε οργανισμούς άνω των 10.000 εργαζομένων και το 61% κατέχει θέση senior ή executive management. Οι τομείς στους οποίους εργάζεται η πλειοψηφία των ερωτηθέντων είναι ο τραπεζικός τομέας, ο τομέας της υγείας, ο τομέας του λιανεμπορίου, ο κατασκευαστικός τομέας, οι τηλεπικοινωνίες και ο τομέας των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών.

Τα βασικότερα συμπεράσματα που προέκυψαν πό την έρευνα παρατίθενται παρακάτω:

  • Περίπου 6 στους 10 ερωτηθέντες – 58 τοις εκατό – δήλωσαν πως η εταιρεία τους παρατήρησε σημαντική αύξηση στο customer retention και το loyalty ως αποτέλεσμα της χρήσης customer analytics.
  • Λίγοι πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των real-time customer analytics τους προσέφερε σημαντικά καλύτερη κατανόηση αλλά και ενδυνάμωση του customer journey.
  • Περίπου οι μισοί ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των customer analytics προσέφερε σημαντική αύξηση στα έσοδα της εταιρείας τους
  • Περίπου τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων δήλωσαν πως έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους για λύσεις real-time consumer analytics σε σχέση με την περασμένη χρονιά

 

Η τάση των real-time consumer analytics ξεκίνησε από ορισμένους καταναλωτικούς κλάδους – και πιο συγκεκριμένα από το λιανεμπόριο, τον τραπεζικό τομέα και τις τηλεπικοινωνίες που αποτέλεσαν τους early adapters. Ενώ αυξημένη χρήση παρατηρείται και από τις εταιρείες που γεννήθηκαν στην ψηφιακή εποχή. Αυτές οι εταιρείες εξοπλίζουν τους εργαζομένους τους με real-time data και εργαλεία με στόχο να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.

Για τα συνολικά αποτελέσματα της έρευνας και το σχετικό white paper μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της SAS.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Το engagement στο Instagram έχει αρνητικές τάσεις

Εάν ασχολείστε με το Instagram marketing και διαπιστώνετε πως το engagement των χρηστών μειώνεται τους τελευταίους μήνες, δεν είστε μόνοι!

Η εταιρεία marketing data Trust Insights, δημοσίευσε μία έρευνα, σύμφωνα με την οποία το engagement των χρηστών στο Instagram είναι μειωμένο και βαίνει αρνητικό από τον περασμένο Μάιο.

Το σχετικό θέμα έφερε στη δημοσιότητα το SEJ και σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Trust Insights ανέλυσε πάνω από 1,4 εκατομμύρια δημοσιεύσεις στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, από τις αρχές του 2019 έως και τα τέλη του Ιουνίου.

Ο υπολογισμός του engagement είναι απλός και έγινε από τη διαίρεση των ακολούθων ενός λογαριασμού με το συνολικό αριθμό των αντιδράσεων που γίνονται σε κάθε δημοσίευση.

Η έρευνα αφορά μόνο feed posts και όχι stories.

Μερικά από τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας είναι:

  • Στην αρχή της χρονιάς, το μέγιστο ποσοστό του μέσου engagement, ήταν στο 2%. Στα μέσα Απριλίου ήταν 1,54%, ενώ στο τέλος της έρευνας, το ποσοστό έπεσε γύρω στο 0,9%.
  • Όσον αφορά στον αριθμό των αλληλεπιδράσεων, ο μέσος όρος έπεσε σε ποσοστό 18% από τις αρχές της χρονιάς. Από την πτώση αυτή επηρεάζονται και τα  brands αλλά και οι μεμονωμένοι influencers.
  • Η επιρροή των influencers που σχετίζονται με τη μόδα, έπεσε από 4,3% που βρισκόταν τον Φεβρουάριο στο 2,4% στις 20 Ιουνίου. Ο συγκεκριμένος μέσος όρος είχε πτώση της τάξης του 44%, κάτι που σημαίνει ότι οι «ανεξάρτητοι» δέχτηκαν μεγαλύτερο πλήγμα από τα brands.

 

Από την Trust Insights δεν παραθέτουν κάποια συγκεκριμένη εξήγηση ως προς το τί προκάλεσε αυτές τις πτώσεις στο ενδιαφέρον των χρηστών. Σημειώνουν όμως ότι δεν υπήρξε κάποια σημαντική αλλαγή στην πλατφόρμα που πιθανώς να προκάλεσε αυτά τα αποτελέσματα.

Μπορείτε να βρείτε τη δημοσιευμένη έρευνα εδώ.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
To 96% των νέων 16-24 στην Ελλάδα χρησιμοποιεί κοινωνικά δίκτυα

Αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των Ευρωπαίων πολιτών αποτελούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter ή το Instagram. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το 56% των ατόμων ηλικίας 16-74 ετών συμμετείχαν στα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2018. Το ποσοστό συμμετοχής, μάλιστα, στις σχετικές ιστοσελίδες βαίνει σταθερά αυξανόμενο από την αρχή της συλλογής δεδομένων από την Eurostat, καθώς, για παράδειγμα, το 2011 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 38%. Η συμμετοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνει δραστηριότητες, όπως δημιουργία προφίλ χρήστη, η δημοσίευση μηνυμάτων ή άλλης μορφής παρουσία στα social media.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής στατιστικής αρχής, που επεξεργάστηκε ο ΣΕΠΕ, μεταξύ των κρατών-μελών της Ε.Ε., το ποσοστό συμμετοχής σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ήταν υψηλότερο στη Δανία (79%), με τους Βέλγους να είναι οι αμέσως επόμενοι στη λίστα με τους πιο φανατικούς χρήστες των social media στην Ευρώπη (73%), ενώ ακολουθούν οι Σουηδοί και οι Βρετανοί (70%).

Όπως είναι αναμενόμενο, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνεται - για την ακρίβεια εκτοξεύεται - στις μικρότερες ηλικίες. Συγκεκριμένα, στις ηλικίες μεταξύ 16 έως 24 ετών, σχεδόν 9 στους 10 πολίτες στην Ε.Ε. συμμετείχαν σε κοινωνικά δίκτυα (88%) το 2018. Το ποσοστό αυτό κυμάνθηκε από 77% στη Γαλλία και 79% στην Ιταλία έως 97% στην Τσεχία, τη Δανία και την Κροατία.

Όσον αφορά στη χώρα μας, το ποσοστό των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο γενικό πληθυσμό είναι 53%, ενώ στις ηλικίες μεταξύ 16 και 24 ετών, το ποσοστό συμμετοχής είναι σχεδόν καθολικό, αφού ανέρχεται στο 96%.

Διαβάστε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Ξεκινά η προβολή διαφημίσεων στην "εξερεύνηση" του Instagram

Όποιος έχει λογαριασμό στο Instagram και θέλει να βρει περιεχόμενο σχετικό με τα ενδιαφέροντά του, κάνει αναζήτηση στην εξερεύνηση. Εκεί, μπορεί να ανακαλύψει χρήστες και εταιρείες που δεν ακολουθεί ήδη. Το 50% των χρηστών χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη λειτουργία σε μηνιαία βάση, ενώ το 80% ακολουθούν τουλάχιστον μία επιχείρηση.

Με δεδομένα τα παραπάνω νούμερα, ήταν μάλλον αναμενόμενο από την εταιρεία να τοποθετήσουν διαφημίσεις στο συγκεκριμένο feed, κάτι που θα συμβεί τμηματικά μέσα στους επόμενους μήνες.

Στην πρόσφατη ανακοίνωσή τους, από το Instagram ανέφεραν ότι οι συγκεκριμένες διαφημίσεις είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για τους διαφημιζόμενους να εμφανιστούν σε κοινά που αναζητούν κάτι νέο και σχετίζονται με το προϊόν τους. Οι καμπάνιες θα μπορούν να επεκταθούν εύκολα σε ευρύτερα κοινά, μέσω των αυτόματων τοποθετήσεων στο Facebook.

Από το Instagram σημείωσαν επίσης πως αφού κάποιος χρήστης κλικάρει κάποια φωτογραφία ή βίντεο στην εξερεύνηση, θα μπορεί να βλέπει διαφημίσεις οι οποίες θα είναι μέρος του browsing που κάνει. Οι χρήστες θα έχουν τον έλεγχο των διαφημίσεων και θα μπορούν να κρύβουν και να αναφέρουν όσες θεωρούν ότι δεν είναι κατάλληλες, για οποιονδήποτε λόγο. Τέλος, θα μπορούν να ρυθμίζουν τις διαφημιστικές προτιμήσεις τους από το ανάλογο μενού στο Facebook.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέα συνεργασία Sleed και Vivechrom

Τη διαχείριση των καναλιών της Vivechrom στο Facebook και το Instagram ανέλαβε η Sleed, δημιουργώντας πρωτότυπο και έξυπνο περιεχόμενο. “Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να μας εμπιστεύεται μια εταιρεία που έχει τόσο μεγάλη ιστορία και κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο της.

Η συνεργασία με τη Vivechrom μας δίνει τροφή για σκέψη και μας γεμίζει δημιουργικότητα καθώς είναι εντυπωσιακό το πόσες ιδέες μπορείς να σκεφτείς όταν σκέφτεσαι διαφορετικά χρώματα”, δήλωσε ο Αλέξανδρος Κόσσυβας, Digital Marketing Manager στη Sleed.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Στους χρυσούς νικητές των IAB MIXX Awards 2019 η Generation Y

Για ακόμα μία χρονιά, η Generation Y - International eBusiness Experts βρέθηκε ανάμεσα στους χρυσούς νικητές των διεθνούς κύρους IAB MiXX Awards 2019,  τα οποία αναγνωρίζουν τα καλύτερα έργα της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα και με τη νίκη της κέρδισε το εισιτήριο για να συμμετάσχει στα φετινά MIXX Awards Europe, μαζί με τους υπόλοιπους χρυσούς νικητές κάθε κατηγορίας.

Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της λαμπερής βραδιάς, η οποία έλαβε χώρα χθες, 19/06 στον Θερινό Κινηματογράφο Μπομπονιέρα στην Κηφισιά, η Generation Y απέσπασε 2 Awards στην κατηγορία Search! Το GOLD Award για το project "Fashionably Searching for Access’’ της Access Fashion και το Silver Award για το project "Unboxing the Box Pharmacy Case’’ της Box Pharmacy, για τα οποία η Generation Y επέδειξε για πολλοστή φορά τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές σε επίπεδο performance marketing, μέσω της βέλτιστης διαχείρισης όλων των digital assets τους.

Τα IAB MIXX Awards αποτελούν τον εορτασμό και τη διεθνή αναγνώριση των κορυφαίων ψηφιακών  έργων στην Ελλάδα, φέρνοντας στο προσκήνιο τις βραβευμένες καμπάνιες, οι οποίες μπορούν να εμπνεύσουν την αγορά μέσα από την ανάδειξη φρέσκων ιδεών και καινοτόμων εργαλείων.

Ειδικότερα η κατηγορία Search επιβραβεύει τις ενέργειες εκείνες που χρησιμοποιούν τακτικές search marketing με τον πλέον υποδειγματικό και αποτελεσματικό τρόπο.

Η Εμπορική Διευθύντρια της εταιρείας, Νανά Ιωακειμίδου έδωσε το παρών στην τελετή, εκφράζοντας τη μεγάλη χαρά και ικανοποίησή της για τη σημαντική αυτή αναγνώριση:

«Ως e-business advisors που στοχεύουμε στην πλήρη ψηφιακή μεταμόρφωση των εταιρειών που μας εμπιστεύονται, είμαστε πραγματικά περήφανοι που επί τρεις συνεχείς χρονιές μπορούμε και οδηγούμε σταθερά τους πελάτες μας σε βραβεύσεις από έναν θεσμό διεθνούς κύρους, όπως τα IAB MiXX Awards. Ευχαριστούμε το Box Pharmacy και την Access Fashion που χρόνια τώρα μας εμπιστεύονται να εφαρμόζουμε τις βέλτιστες πρακτικές μας στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων ψηφιακού επιχειρείν, κάνοντάς τες να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και ανοίγοντας τον δρόμο για ακόμα μία διάκριση που ήρθε ξεκάθαρα μέσα από τα αποτελέσματα. Είμαστε σίγουροι ότι με οδηγούς τη βαθιά τεχνογνωσία, την εξειδίκευση και την εμπειρία μας θα συνεχίσουμε και στο μέλλον  να…γιορτάζουμε τέτοιες σπουδαίες διακρίσεις».

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search