Η DigitalWise ξεκίνησε συνεργασία με τη γνωστή εταιρία καλλυντικών Oriflame για την ψηφιακή επικοινωνία του brand. H Oriflame είναι μια Σουηδική εταιρία προϊόντων περιποίησης και μακιγιάζ με περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο της.
Η εικόνα του brand έχει χτιστεί σε άρρηκτη σχέση με την έννοια του wellness, δηλαδή την ευεξία, την ισορροπία και την αρμονία σώματος, πνεύματος και εμφάνισης, που στην περίοδο της καραντίνας αποτελεί hot topic και προτεραιότητα για πολύ κόσμο. Με αφορμή λοιπόν, το γενικό lockdown για τον COVID-19, η DigitalWise προχώρησε στo σχεδιασμό & υλοποίηση της καμπάνιας #ΕίμαστεΣπίτι_ΕίμαστεΜαζί, για τις ανάγκες της οποίας σχεδιάστηκε λογότυπο και microsite.
Η καμπάνια στο σύνολό της περιλαμβάνει videos, social media live streaming σε συνεργασία με influencers και επαγγελματίες υγείας και ομορφιάς, καθώς και φιλανθρωπικό bazaar σε συνεργασία με ΜΚΟ. Βασίζεται εξ ολοκλήρου στις αρχές που διέπουν την Oriflame, ενώ ταυτόχρονα επικοινωνεί στο κοινό με αισιόδοξο και motivational ύφος, χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές, ώστε να διατηρήσει τον έλεγχο της καθημερινότητάς του.
Στόχος της DigitalWise είναι η αύξηση του brand loyalty και των conversions στο κοινό της Oriflame, διατηρώντας τις θεμελιώδεις αξίες του brand, που είναι η ομαδικότητα, το πνεύμα και το πάθος. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η εταιρία έχει αναλάβει την above the line και digital επικοινωνία, η οποία περιλαμβάνει paid media, συμβουλευτική, μηνιαίο πλάνο των social media, newsletters, καθώς και διαχείριση του community.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]