Από το YouTube ανακοίνωσαν ένα νέο διαφημιστικό φορμάτ, το οποίο θα επιτρέπει τη δημιουργία ενός "καταλόγου" με φωτογραφίες προϊόντων κάτω από τη βίντεο διαφήμιση, ο οποίος θα οδηγεί κατευθείαν στις προϊοντικές σελίδες του διαφημιζόμενου. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, θα επαναφέρει το YouTube στο χώρο του λεγόμενου “social commerce”.
Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα έχουν δείξει σημαντική άνοδο στην αποτελεσματικότητά τους να στοχεύουν κοινά, όμως οι απευθείας πωλήσεις από αυτές εξακολουθούν να παρουσιάζουν δυσκολίες. Ο νέος αυτός τύπος των διαφημίσεων θα βοηθήσει το YouTube να ανταγωνιστεί τα Instagram και Pinterest.
Επιπλέον, με δεδομένο ότι το 70% των χρηστών έχουν δηλώσει σε έρευνες ότι έχουν αγοράσει κάποιο προϊόν αφού είδαν βίντεό του στο YouTube, οι νέες διαφημίσεις μπορεί να αλλάξουν άρδην τη διαφημιστική αγορά.
Το νέο φορμάτ ξεκίνησε ήδη να δοκιμάζεται στις ΗΠΑ από μία θυγατρική τής American Eagle Outfitters, μεταξύ άλλων retailer, με στόχο να ενισχύσει τη φήμη της και να αυξήσει τις πωλήσεις για την ανοιξιάτικη συλλογή της. Τα αποτελέσματα έδειξαν 25% υψηλότερη απόδοση στο διαφημιστικό κονδύλι σε σύγκριση με πέρσι και 9 φορές υψηλότερα conversions σε σχέση με το μέχρι τώρα ad mix.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]