Digital Marketing

Social Media Trends: Μικρές Συμβουλές για Μεγάλα Αποτελέσματα!

Ο Ιανουάριος ήταν και επίσημα ο μήνας των μεγάλων trends στα social media. Και αν η νέα χρονιά ξεκίνησε τόσο δυναμικά, σκεφτείτε τι θα ακολουθήσει!

Πρώτα το περιβόητο πλέον αυγό κατέκλυσε το Instagram. Κάνοντας τον περισσότερο κόσμο να απορεί αρχικά τι συμβαίνει, το post έσπασε κάθε ρεκόρ μαζεύοντας περισσότερα από 50.000.000 likes! Τα hashtags που ξεκίνησαν από αυτό το trend έχουν μέχρι και εκατοντάδες χιλιάδες posts το καθένα.

Στη συνέχεια είδαμε το feed μας στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter να γεμίζει posts από το 10-Year Challenge. Είτε σοβαρά, είτε ειρωνικά, αμέτρητοι γνωστοί και φίλοι μας συμμετείχαν σε αυτό, καθιστώντας το έτσι μία από τις μεγαλύτερες τάσεις.

Γιατί σας αφορά όμως αυτό και τι επιρροή μπορεί να έχουν τα trends για το δικό σας brand;
Επειδή οι δημοσιεύσεις που ακολουθούν αυτά τα trends έχουν σημαντικά μεγαλύτερο ποσοστό αλληλεπίδρασης από τους χρήστες.

Με απλά λόγια, αν μπορέσετε να προσαρμόσετε τις τάσεις αυτές στα μέτρα της εταιρείας σας, έχετε τη δυνατότητα να αυξήσετε εύκολα τους ακόλουθους σας αλλά και το ποσοστό αλληλεπίδρασης σας μαζί τους.

Προσοχή! Το ζητούμενο δεν είναι να κυνηγάτε κάθε trend που υπάρχει και να δημοσιεύετε περιεχόμενο με τα likes ως αυτοσκοπό. Αυτό που θέλετε είναι να μπορέσετε να προβάλλετε επιτυχημένα το προϊόν ή την υπηρεσία σας μέσα από αυτό.

Πώς όμως θα εντοπίσετε έγκαιρα το επόμενο trend ώστε να προλάβετε να προετοιμαστείτε;

Ελέγχετε τα δημοφιλή hashtags

Ακολουθήστε influencers στον κλάδο σας

Χρησιμοποιήστε εργαλεία (όπως το Google Trends)

Παρακολουθείτε τακτικά σχετικά blogs

Αν κάνετε τα παραπάνω και είστε φυσικά και ενεργοί στα social media, θα μπορέσετε να βρείτε έγκαιρα το επόμενο trend ώστε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελος σας!

Τολμήστε να πάτε την παρουσία σας στα social media ένα βήμα παραπέρα από όσα κάνετε μέχρι τώρα. Ακολουθήστε τον παλμό και τις τάσεις της εποχής, για να ακολουθήσουν εσάς!

Πηγή:Digital Up

O2O Marketing: Από την online εμπειρία στην offline αγορά!

Το Ο2Ο Marketing φέρνει στο προσκήνιο τη νέα μορφή αγοραστικής εμπειρίας: την online-to-offilne εμπειρία! Σήμερα, ο καταναλωτής αποζητά απεριόριστη ευκολία και ευελιξία σε όλα τα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας.

Φυσικά, η δυνατότητα online αγορών είναι μία εξαιρετική λύση για εκείνον. Ωστόσο, δεν αποτελεί πάντοτε το ζητούμενο – ούτε για τον καταναλωτή ούτε για τον επιχειρηματία.

Συχνά, το ζητούμενο είναι, απλώς, η ομαλή διασύνδεση του online και offline κόσμου, με στόχο τη δημιουργία μίας ολοκληρωμένης και συνεχόμενης εμπειρίας για τον καταναλωτή. Για τον καταναλωτή που, τις περισσότερες φορές, αντλεί πληροφορίες από το διαδίκτυο και αγοράζει στο φυσικό κατάστημα!

Σε αυτό ακριβώς το σημείο, το O2O (Online-to-Offline) Marketing αναλαμβάνει δράση. Πώς; Αξιοποιώντας στο έπακρο την digital παρουσία σας, μέσα από μία νέα, διακαναλική προσέγγιση, ώστε να ενισχύσει σημαντικά τις πωλήσεις στο φυσικό σας κατάστημα.

Τι είναι το O2O Marketing;

To O2O Marketing αποτελεί εκείνη τη στρατηγική marketing που επιδιώκει να προσελκύσει το καταναλωτικό κοινό που ασχολείται ενεργά με το διαδίκτυο, ενθαρρύνοντας το να αποχωρήσει από το ηλεκτρονικό περιβάλλον και να επισκεφθεί το φυσικό κατάστημα μιας επιχείρησης, ώστε να πραγματοποιήσει μία αγορά.

Με άλλα λόγια, το O2O Marketing δημιουργεί ή ενδυναμώνει το engagement με το online κοινό, μέσω εύστοχων inbound marketing πρακτικών, τις οποίες ενσωματώνει στις παραδοσιακές τακτικές διαφήμισης.

Γιατί το Ο2Ο Marketing είναι απαραίτητο;

Αν και το O2O Marketing δεν αποτελεί καινούργια μορφή marketing, τον τελευταίο καιρό έχει αποκτήσει βαρύνουσα σημασία, χάρη στην όλο και πιο συστηματική χρήση των mobile συσκευών από το κοινό για καταναλωτικούς σκοπούς.

Πλέον, ο χρήστης, ανά πάσα στιγμή, πραγματοποιεί μία απλή περιήγηση από το smartphone του, ώστε να αναζητήσει ένα συγκεκριμένο προϊόν, να συγκρίνει χαρακτηριστικά ή και να προβεί σε μία online παραγγελία.

Επομένως, τώρα – πιο πολύ από ποτέ – κρίνεται ως επιτακτική η διαδικτυακή προσέγγιση των αγοραστών από όσους επιχειρηματίες επιθυμούν να στρέψουν τόσο τα βλέμματα όσο και το ενδιαφέρον του κοινού στο φυσικό τους κατάστημα!

Επιπλέον, αναλογιστείτε τα εξής δεδομένα:

Ορισμένα προϊόντα – πόσο μάλλον υπηρεσίες – απαιτούν, λόγω της φύσης τους, την επίσκεψη του καταναλωτή στο φυσικό κατάστημα μίας επιχείρησης, ώστε να ολοκληρωθεί μία αγορά.
Αρκετά προϊόντα, ακόμη κι αν δεν απαιτούν από τη φύση τους την παρουσία του καταναλωτή, παραδοσιακά αγοράζονται μόνο σε ένα φυσικό – και όχι ηλεκτρονικό – κατάστημα.

Ποιος θα αγόραζε ένα αυτοκίνητο από το Internet, δίχως να το δει πρώτα από κοντά; Ή ακόμη και μία τηλεόραση;

Αρκετοί καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν τη δια ζώσης επαφή με ένα προϊόν, ανεξάρτητα από τη φύση του, προτού το αγοράσουν. Αυτό συμβαίνει, καθώς επιθυμούν να συμμετέχουν όλες οι αισθήσεις τους στην αγοραστική διαδικασία, με το “hands-on” experience να εμπνέει σ’ αυτούς ασφάλεια και εμπιστοσύνη για τις τελικές αποφάσεις τους.

Αρκετές εμπορικές επιχειρήσεις διαπιστώνουν ότι η αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων του ηλεκτρονικού καταστήματός τους συνεπάγεται τη μείωση των πωλήσεων και εσόδων των φυσικών καταστημάτων τους – γεγονός, που υποβαθμίζει τα πραγματικά κέρδη τους.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του O2O Marketing;

Σε συνέχεια των παραπάνω, γίνεται κατανοητό ότι μία αποτελεσματική στρατηγική O2O Marketing θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητα – ιδανικά, και το virality – του brand σας, δίνοντας στο κοινό σας πλήθος κινήτρων να «τρέξει» στο φυσικό σας κατάστημα!

Δεδομένου, μάλιστα, ότι σχεδόν το 80% των καταναλωτών διεξάγει, έτσι κι αλλιώς, έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο, είτε αγοράζει online είτε offline, είναι άκρως σημαντικό να το συναρπάσετε με το digital περιεχόμενό σας, κάνοντάς το να έρθει απευθείας στο δικό σας πραγματικό κατάστημα, χωρίς ενδιάμεσες στάσεις.

Η δημιουργία μίας ολοκληρωμένης online-to-offline εμπειρίας για τον καταναλωτή, κατά την οποία ο ίδιος θα μπορεί να αποκομίσει πληροφορίες και οφέλη από πολλαπλά μέσα, θα αναβαθμίσει τα επίπεδα ικανοποίησής του από εσάς, ενισχύοντας την εικόνα και το κύρος της επιχείρησής σας.

Ακόμη, εάν ταυτόχρονα διατηρείτε ένα e-shop, θα μπορείτε ευκολότερα να εξισορροπήσετε τις δαπάνες μεταξύ ηλεκτρονικού και φυσικού καταστήματος, ελαχιστοποιώντας της απώλειες του ενός σε βάρος του άλλου, καθώς και να προωθήσετε επιτυχημένες στρατηγικές cross-selling.

Το Ο2Ο Marketing και η omni-channel στρατηγική

Όπως αναφέραμε και νωρίτερα, το O2O Marketing είναι άμεσα συνυφασμένο με μία πλήρως διακαναλική στρατηγική, η οποία ενοποιεί online και offline τακτικές προώθησης και απευθύνεται στο καταναλωτικό κοινό από πολλά και διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας.

Η στρατηγική αυτή ονομάζεται Omni-Channel. Ακολουθώντας τα χνάρια του empowered customer, ο οποίος δεν εφησυχάζει, αλλά διαρκώς κινητοποιείται και αναζητά νέες προτάσεις και λύσεις, με ενεργή παρουσία σχεδόν σε κάθε μέσο, η omni-channel στρατηγική – ενδεικτικά – συνδυάζει:

e-commerce marketplaces

mobile websites & apps

social media marketing, remarketing & sales

SMS marketing

στοχευμένο email marketing

καθετί ενδιάμεσο!

Το Online-to-Offline Marketing απ’ την ανάποδη!

Φυσικά, το Ο2Ο Marketing δεν σημαίνει απαραίτητα Online-to-Offline! Εξίσου σημαντική μπορεί να υπάρξει για κάθε επιχείρηση και μία Offline-to-Online στρατηγική marketing – δηλαδή, μία στρατηγική που αξιοποιεί τη φυσική παρουσία μιας επιχείρησης και τις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης, για να ενδυναμώσει την παρουσία της στον digital χώρο και να απογειώσει τις πωλήσεις του e-shop της.

Άλλωστε, η φιλοσοφία του omni-channel experience προσδοκά ακριβώς αυτό: την προσέγγιση ή εξυπηρέτηση του πελάτη, σχεδόν ταυτόχρονα, σε κάθε φυσικό ή ηλεκτρονικό μέρος, στο οποίο αυτός συχνάζει.

Εν κατακλείδι
Στο παρελθόν, έχουμε τονίσει ιδιαιτέρως την αξία της εξατομικευμένης εμπειρίας στη διαδικασία των πωλήσεων. Η εξατομικευμένη εμπειρία, ωστόσο, χάνει τη μισή της δύναμη, όταν στα μάτια ενός καταναλωτή μοιάζει ανολοκλήρωτη.

Το O2O Marketing προασπίζεται τα ιδανικά μίας ενοποιημένης εμπειρίας, προσανατολισμένης στις omni-channel τακτικές, συνθέτοντας με μοναδική μαεστρία τα παρεχόμενα οφέλη online και offline εμπορίου.

Συντονιστείτε στο blog μας και ανακαλύψτε τις πιο αποδοτικές Ο2Ο marketing τακτικές που θα ακολουθήσουν σε επόμενα άρθρα μας, οι οποίες θα δώσουν εντυπωσιακή ώθηση στις πωλήσεις του φυσικού – ή ηλεκτρονικού – καταστήματός σας!

Πηγή: Develop Greece

Personalized Marketing: Όταν το Θέμα Γίνεται Προσωπικό!

Το personalized marketing είναι η μεγαλύτερη τάση των τελευταίων χρόνων στο digital marketing. Το πιο τρανταχτό στοιχείο είναι το πλήθος των εταιρειών που έχουν υιοθετήσει ήδη αυτήν την πρακτική. Από τις ετικέτες στα μπουκάλια της Coca Cola μέχρι τις προτεινόμενες σειρές στο λογαριασμό σας στο Netflix, τα παραδείγματα είναι αμέτρητα.

Ο λόγος που τόσες διαφορετικές εταιρείες επιλέγουν το personalized marketing είναι ένας. Η προσωποποιημένη επικοινωνία και αγοραστική εμπειρία είναι εξαιρετικά σημαντικές για κάθε καταναλωτή. Ποια είναι όμως τα σημαντικότερα οφέλη για την επιχείρηση σας;

Καλύτερο Customer Service

Εξετάζοντας την περίπτωση κάθε πελάτη ξεχωριστά και λαμβάνοντας υπόψιν το ιστορικό του, μπορείτε να παρέχετε μια πραγματικά εξαιρετική εξυπηρέτηση.

Πιο Αποδοτική Διαφήμιση

Γνωρίζοντας τις συνήθειες και τις προτιμήσεις των πελατών σας, μπορείτε να επενδύσετε στα σωστά κανάλια και να δημιουργήσετε τις σωστές προσφορές που θα σας φέρουν το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Περισσότερο Κέρδος

Προσωποποιημένη διαφήμιση και αγοραστική εμπειρία σημαίνει ότι οι πελάτες σας βρίσκουν προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Επομένως είναι και πιο πιθανό να κάνουν αγορά, ή να κάνουν μεγαλύτερη αγορά από αυτή που είχαν αρχικά κατά νου.

Με ποιους τρόπους μπορείτε να βάλετε το προσωποποιημένο marketing στις ενέργειες σας;

Personalized E-Mail Marketing

Δημιουργείστε segmentations στις λίστες σας με βάση δεδομένα που έχετε μαζέψει από φόρμες (φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα κλπ.) και το αγοραστικό ιστορικό των εγγραφών σας. Κάντε ξεχωριστές καμπάνιες για την κάθε λίστα, προσαρμοσμένες αντίστοιχα.

Google Analytics Remarketing Lists

Δημιουργήστε κατηγοριοποιημένες λίστες Remarketing στο Google Analytics με βάση τα κριτήρια που επιθυμείτε. Τις λίστες αυτές μπορείτε να στη συνέχεια να τις χρησιμοποιήσετε για στοχευμένες ενέργειες.

Αξιοποιήστε τα δεδομένα που έχετε από τις αναζητήσεις και αγορές των πελατών ώστε τα προτεινόμενα προϊόντα να είναι πάντα σχετικά με αυτό που τους αφορά πραγματικά.

Τι θα πρέπει να προσέξετε;

Κάνοντας τις ενέργειες και την επικοινωνία σας πάρα πολύ προσωποποιημένες, οι πελάτες σας ενδέχεται να νιώσουν ανασφάλεια όσον αφορά τα προσωπικά τους δεδομένα. Κρατήστε την απαιτούμενη ισορροπία και μην υπερβάλλετε! Το μυστικό είναι κάθε στοιχείο που χρησιμοποιείτε να προσθέτει αξία στην εμπειρία τους.

Πηγή: Digitalup

Μην παίζεις το digital ως το τελευταίο σου χαρτί

Συναντώ (ευτυχώς όχι πολλούς) επιχειρηματίες οι οποίοι θέλουν να «παίξουν το digital ως το τελευταίο τους χαρτί». Θέλουν δηλαδή να κάνουν μια τελευταία προσπάθεια χρησιμοποιώντας ένα eshop ή / και digital διαφήμιση για να σώσουν την εταιρεία τους ή να δημιουργήσουν μια digital παρουσία για να πουλήσουν προϊόντα (με τα οποία συνήθως δεν έχουν καμία σχέση και των οποίων την αγορά δεν γνωρίζουν), ως μια τελευταία κίνηση πριν φύγουν στο εξωτερικό ή αναζητήσουν δουλειά ως υπάλληλοι.

Το φλεγόμενο πλοίο

Την ενέργεια αυτή μπορώ να την παρομοιάσω δυστυχώς μόνο σαν να εύχεται κάποιος να «βάλει νερά το πλοίο» στο οποίο επιβαίνει ώστε να σβήσει η φωτιά που έχει πάρει το αμπάρι.

Ναι, το να στήσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι σίγουρα ευκολότερο και φθηνότερο από ένα φυσικό κατάστημα. Ναι, η διαφήμιση online είναι πολύ πιο οικονομική από τις off line διαφημίσεις. Ναι, όλα τα παραπάνω μπορούν να γίνουν σε πολύ συντομότερο χρονικό διάστημα. Όμως αυτό δεν σημαίνει πως αυτά και μόνο μπορεί να είναι τα συστατικά μιας επιτυχημένης επιχειρηματικής ενέργειας.

Το στήσιμο μιας επιχείρησης online θέλει πλάνο, υπομονή, επιμονή και φυσικά … προϋπολογισμό. Όταν κάποιος «παίζει» το τελευταίο του χαρτί πάνω σε οτιδήποτε (λαχείο, πλούσιο γάμο, πελάτη που θα τον σώσει ή digital παρουσία) συνήθως δεν έχει τίποτε από τα παραπάνω και περιμένει να δώσει λίγα ή τίποτε και να πάρει πολλά.

Πλάνο

Το πλάνο που απαιτεί μια online επιχειρηματική δραστηριότητα είναι σίγουρα πολύ πιο εύκολο για μια επιχείρηση που ήδη υπάρχει off line γιατί πολλά θέματα είναι ήδη λυμένα: το κοινό που θα απευθυνθούμε, η παραγωγή ή η προμήθεια των προϊόντων, η τιμολογιακή πολιτική …

Σε αυτή την περίπτωση συνήθως ο επιχειρηματίας θέλει να χρησιμοποιήσει το digital ως ένα ακόμη κανάλι διανομής και ως ένα ακόμη «μέσο» διαφήμισης για να καλύψει την εγχώρια αγορά ή και να επεκταθεί στο εξωτερικό.

Όταν όμως κάποιος θέλει να στήσει από το μηδέν μια επιχείρηση ξεκινώντας online (ως το τελευταίο του χαρτί) επειδή έχει «ακούσει πως αυτά τα προϊόντα πουλάνε», θα πρέπει να έχει επιχειρηματικό σχέδιο και σχέδιο marketing, γιατί αλλιώς κινδυνεύει να χάσει τα χρήματα που του έχουν απομείνει σε ενέργειες που θα βασίζονται στο ένστικτο και μόνο ή σε «ασφαλείς πληροφορίες φίλων» ή σε ενέργειες «γνωστών» που «τους βγήκαν».

Υπομονή

Όταν ξεκινάς μια online επιχείρηση από το μηδέν και δεν σε γνωρίζει κανείς θα πρέπει να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα ώστε να γίνεις γνωστός και αρεστός στο κοινό που θέλεις να προσελκύσεις, πριν γίνεις έμπρακτη επιλογή τους (πριν δηλαδή αρχίσουν να σε αγοράζουν).

Το πόσο γρήγορα θα γίνει αυτό εξαρτάται από την αγορά στην οποία μπαίνεις, τον ανταγωνισμό που υπάρχει, τα δυνατά σημεία που έχει το προϊόν σου, το πόσο δύσκολο είναι να αλλάξεις τις συνήθειες του κοινού σου και 100 άλλοι παράγοντες που πρέπει να έχεις λάβει υπόψη σου όταν φτιάχνεις το επιχειρηματικό σου πλάνο που λέγαμε παραπάνω.

Επιμονή

Και μπορεί «Όλα τα καλά έρχονται σε αυτούς που περιμένουν» αλλά στον επιχειρηματικό κόσμο η υπομονή δεν είναι αρκετή. Θα πρέπει να έχεις και επιμονή, κάνοντας ενέργειες (διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, …) ώστε το προϊόν σου να περάσει από όλα τα στάδια πριν αρχίσουν και έρχονται τα χρήματα στο ταμείο.

Επίγνωση – ο καταναλωτής γνωρίζει ότι υπάρχεις

Γνώση – ο καταναλωτής γνωρίζει καλά το προϊόν σου

Αρέσκεια – το προϊόν σου αρέσει στον καταναλωτή

Προτίμηση – ο καταναλωτής προτιμά το προϊόν σου από αυτά των ανταγωνιστών

Πεποίθηση – ο καταναλωτής έχει πεισθεί πως το προϊόν σου είναι αυτό που θα καλύψει τις ανάγκες του

Αγορά – επιτέλους, μπαίνουν χρήματα στο ταμείο

Οι ενέργειες που απαιτούνται για να ξεκινήσει να γίνεται γνωστή η μάρκα σου μέχρι να φτάσει ο κόσμος να σε αγοράζει μας φέρνει στο πιο «δύσκολο» κομμάτι, τον προϋπολογισμό.

Προϋπολογισμός

Εκτός λοιπόν από υπομονή και επιμονή, τα παραπάνω θέλουν και προϋπολογισμό (κοινώς χρήματα). Και εδώ αρχίζουν τα … ωραία.

Όταν παίζεις το τελευταίο σου χαρτί και δεν έχεις χρήματα, θέλεις ένα eshop που να είναι διαφορετικό από τα άλλα, να είναι όμορφο, λειτουργικό, να διευκολύνει τον επισκέπτη στις αγορές του αλλά … φθηνό. Θέλεις δηλαδή βίλα σε τιμή προκάτ.

Θέλεις να προσεγγίσεις «όλους όσοι ενδιαφέρονται για ακίνητα στην Ελλάδα και είναι σε Αμερική, Γερμανία και Αγγλία» αλλά έχεις 300 ευρώ το μήνα για διαφήμιση. Φυσικά, «ας ξεκινήσουμε με αυτά και όταν έρθει ο πρώτος πελάτης θα αυξήσουμε τον προϋπολογισμό».

Ε λοιπόν, δεν δουλεύει έτσι.

Μπορεί, όπως αναφέραμε παραπάνω, η digital παρουσία της επιχείρησής σου να είναι σαφώς οικονομικότερη, όπως και η διαφήμιση, αλλά και εδώ ισχύει το «you pay peanuts, you get monkeys».

Τα πετυχημένα online shops που βλέπεις και σιγά σιγά γίνονται σημείο αναφοράς για κάποια προϊόντα, δεν φτιάχτηκαν με «350 ευρώ και με το κλειδί στο χέρι». Ούτε οι πωλήσεις των 500, 1000 ή και παραπάνω ευρώ την ημέρα έρχονται με 200 ή 300 ευρώ διαφήμιση το μήνα.

Tο e-commerce και το digital marketing δεν είναι κάποια μηχανή αέναης κίνησης χωρίς καύσιμο.

Και όταν πας σε κάποια εταιρεία για να σου στήσει το eshop και να σου προτείνει ενέργειες προώθησης και σε ρωτήσουν «τι προϋπολογισμό έχετε», μην σκεφτείς ότι σε ρωτούν για να προσπαθήσουν να στον «φάνε».

Tο κάνουν για να δουν πρώτα πρώτα αν τα χρήματα είναι τόσο λίγα ώστε θα είναι σα να τα πετάς και δεύτερο για να σου προτείνουν την καλύτερη δυνατή λύση με το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα: πάνω σε ποια πλατφόρμα θα στηθεί το eshop, ποια διαφημιστικά μέσα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα οποία να είναι αποτελεσματικά, με ποια από αυτά να ξεκινήσουν μέχρι να έρθουν οι πρώτες πωλήσεις.

Κανένα digital agency δεν θέλει να αποτύχεις. Ξέρεις γιατί; Γιατί αν επιτύχεις θα είσαι η καλύτερη διαφήμιση γι’ αυτούς – χωρίς χρήματα.

Μην παίζεις λοιπόν ο τελευταίο σου χαρτί στο digital.

Σκέψου το πιο νωρίς: όταν η εταιρεία σου έχει ακόμη ρευστότητα για να υπάρχει ο χρόνος και να δοκιμαστούν όλα τα μέσα ώστε να γνωρίσει τη μάρκα σου μεγαλύτερος κύκλος πελατών, να την αγαπήσει, να την προτιμήσει και να την αγοράσει ξανά και ξανά

Τα 3 Πνεύματα του Χριστουγεννιάτικου Marketing!

Οι γιορτινοί στολισμοί έχουν ήδη κάνει την εμφάνιση τους και έχει έρθει η ώρα να καταστρώσετε το Χριστουγεννιάτικο Digital Marketing Plan σας.

Αν μάθαμε κάτι από την Black Friday που μας πέρασε, είναι πως η σωστή και έγκαιρη προετοιμασία είναι το μυστικό της επιτυχίας! Οι προσφορές από μόνες τους δεν αρκούν, είναι εξίσου σημαντικό, αν όχι και περισσότερο, να γίνονται οι σωστές κινήσεις στο χρόνο που πρέπει.

Αφήστε λοιπόν τα πνεύματα του Χριστουγεννιάτικου Μάρκετινγκ να σας επισκεφθούν! Έχουν να σας δώσουν κάποια tips ώστε να προετοιμάσετε κατάλληλα το εορταστικό πλάνο μάρκετινγκ της εταιρείας σας…

Πνεύμα των Παρελθοντικών Χριστουγέννων

Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα περασμένων ετών από Google Analytics. Τα χρειάζεστε για να βρείτε τα σημεία που αξίζει να επικεντρωθείτε στη στρατηγική marketing που θα ακολουθήσετε. Εντοπίστε τα δυνατά προϊόντα ή κατηγορίες σας και στηρίξτε τις ενέργειες σας πάνω σε αυτά.

Μην κάνετε τα ίδια λάθη. Κάντε πλάνο με τα post, τις διαφημίσεις και τα newsletter που θα κάνετε, ώστε να έχετε τον απαραίτητο χρόνο για την υλοποίηση και τον προγραμματισμό τους. Το να τρέχετε τελευταία στιγμή οδηγεί σε παραλήψεις, λάθη και μέτρια αποτελέσματα.

Πνεύμα των Τωρινών Χριστουγέννων

Η γιορτινή περίοδος είναι η ιδανική στιγμή να προσεγγίσετε νέους πελάτες. Εκμεταλλευτείτε την αυξημένη καταναλωτική τάση προς όφελος σας και στοχεύστε νέα target group για να αυξήσετε την πελατεία σας.

Χρησιμοποιήστε γιορτινές διαφημίσεις και μηνύματα για προσφορές ή προτάσεις δώρων και κάντε τις αντίστοιχες τροποποιήσεις στα εικαστικά και τα κείμενα του site σας. Δώστε στο καταναλωτικό κοινό αυτό που ψάχνει ώστε να κερδίσετε την προτίμηση του και να αυξήσετε την πελατειακή σας βάση.

Πνεύμα των Μελλοντικών Χριστουγέννων

Προνοήστε και σκεφτείτε από τώρα πως μπορείτε να διευκολύνετε τις επόμενες ενέργειες σας. Μαζέψτε όλα τα δεδομένα που θα χρειαστείτε και καταγράψτε την αγοραστική συμπεριφορά των δικών σας πελατών. Επιπλέον, δημιουργήστε λίστες remarketing που θα μπορέσετε να αξιοποιήσετε μελλοντικά αυξάνοντας τα έσοδα σας!

Ξεκινήστε από σήμερα κιόλας, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, τις απαραίτητες ενέργειες για τα γραφιστικά και τις διαφημίσεις που θα τρέξετε στη διάρκεια των γιορτών. Φτιάξτε αναλυτικά το πλάνο σας, το οποίο θα ακολουθήσετε σε κάθε βήμα, ώστε να μη χρειάζεται να παίρνετε αποφάσεις υπό πίεση. Χαρείτε τα φετινά Χριστούγεννα και δείτε τις πωλήσεις και τα κέρδη σας να ανεβαίνουν!

Πηγή: Digitalup

Διαδραστική ψυχοθεραπευτική συνεδρία με κορυφαίους ομιλητές.

Tι αναμένεται να συμβεί όταν ο μεγαλύτερος Communication Services Όμιλος της WPP, ο ιστορικά θαρραλέος Εκδοτικός Οργανισμός των Sunday Times και News UK, ένα καινοτόμο ελληνικό Brand (ΟΠΑΠ) και ένας Consultant της Fjord/Accenture Interactive συναντηθούν για πρώτη φορά και συζητήσουν για το μέλλον του Marketing;

Θα το μάθουμε την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου, στην σκηνή του IMC18.

Ο Στέφανος Κλημαθιανός, Global Client Leader του WPP για πελάτες όπως η Google και η Nestle, γνωστός και ως ο «νονός» του Android Kit Kat και υπεύθυνος για ένα από τα κορυφαία viral tweets στην ιστορία του Τwitter, πιστεύει ότι μία νέα εποχή για τα advertising agencies ανατέλλει.

Ο Frank Mugοmba επιβλέπει το ψηφιακό μετασχηματισμό και τις στρατηγικές συνεργασίες των Sunday Times, Times, και Sun και διαχειρίζεται πρωτοβουλίες όπως το Ozone Project (τη συμμαχία Times, Daily Telegraph και Guardian) και συνολικά την e-commerce στρατηγική του NEWSUK.

O Frank έχει δει το μέλλον των Publishers. Και θα μας πει γιατί είναι αισιόδοξος.

Ο Πάνος Μπάσιος αποτελεί το υπόδειγμα του μελλοντικού Marketer. Με σπουδές στο Stanford και εμπειρία μηχανικού στην Sun Microsystems, έχει εξελιχθεί σε full stack marketer, έχοντας αναλάβει τον ψηφιακό μετασχηματισμό ενός από τους 3 πρώτους διαφημιζόμενους στην ελληνική αγορά, του ΟΠΑΠ.

Μιλάει διαρκώς για τα συνεχώς μεταβαλλόμενα skills που απαιτούνται από τους μελλοντικούς marketers και τις απαιτήσεις που έχουν τα brands από τους συνεργάτες τους.

Ο Sergio Fabio έχει δει το μέλλον δουλεύοντας με διεθνείς leaders όπως η Whirlpool, η Vodafone, GE, HP, Swisscom, J&H, BBC ως Regional Design Director με την Accenture Interactive / Fjord.

Το αντικείμενό του είναι η εξερεύνηση του χώρου μεταξύ νέων τεχνολογιών, επιχειρηματικών σχεδίων, και ανθρώπινων ονείρων. Τον Fabio τον κατατρέχει μία ερώτηση: Είναι άραγε η δημιουργικότητα είναι ένας μυς που μπορεί να ασκηθεί; Ή μήπως είναι κάτι άϋλο; Όπως η μαγεία, ας πούμε...

Στο ρόλο του ψυχοθεραπευτή, ο δημοφιλής stand-up comedian και πρώην διαφημιστής Γιώργος Χατζηπαύλου ο οποίος -στη συζήτηση που θα ακολουθήσει τα keynote sessions- θα παρακαλέσει τους ομιλητές να περιγράψουν τους φόβους, τις επιθυμίες και τις ελπίδες τους για το μέλλον του χώρου.

Παράλληλα, θα προσκαλέσει τους παρευρισκόμενους να καταθέσουν τις ερωτήσεις τους καθώς και να δείξουν τις γνώσεις τους σε jargon και δυσνόητα ακρώνυμα, σε μία διασκεδαστική, διαδραστική αναμέτρηση.

Για την πλήρη agenda και τα special events του #IMC18 επισκεφθείτε το www.imc18.gr

 

Sensory Marketing: Η δύναμη των 5 αισθήσεων στις πωλήσεις!

Στο σημερινό άρθρο μας, θα μιλήσουμε για ένα αλλιώτικο marketing, εκείνο των αισθήσεων! Το Sensory Marketing, όπως συνήθως αποκαλείται, υποκινείται από τις αρχές της Ψυχολογίας του Μάρκετινγκ και απευθύνεται σε ορισμένες ή/και όλες από τις πέντε αισθήσεις των καταναλωτών: όραση, ακοή, όσφρηση, γεύση και αφή.

Σαγηνευτικό και ακατανίκητο, το Sensory Marketing προσελκύει νέους πελάτες μέσα από εμπειρίες που αποπλανούν τις αισθήσεις τους! Έτσι, όταν εφαρμόζεται με ευστοχία, σημειώνει αξιοθαύμαστα αποτελέσματα στην αύξηση τόσο του customer engagement όσο και των πωλήσεων ενός brand.

Άραγε, πώς το Sensory Marketing διαφοροποιείται από τις άλλες μορφές μάρκετινγκ; Πού κρύβει το κλειδί της επιτυχίας του; Πώς ενεργοποιεί κάθε ανθρώπινη αίσθηση ξεχωριστά ή πολλές μαζί ταυτόχρονα; Ας βρούμε τις απαντήσεις στη συνέχεια!

Πώς λειτουργεί το Sensory Marketing;
Η φιλοσοφία του Sensory Marketing βασίζεται στην ενσωμάτωση των πέντε αισθήσεων στην αγοραστική διαδικασία. Το Μάρκετινγκ των Αισθήσεων υποστηρίζει ότι οι καταναλωτές ενεργούν περισσότερο βάσει των συναισθηματικών παρορμήσεών τους και λιγότερο βάσει της λογικής τους. Εκεί ακριβώς έγκειται και η διαφοροποίησή του από τις παραδοσιακές μορφές marketing.

Το Sensory Marketing στοχεύει απευθείας στο ανθρώπινο υποσυνείδητο! Διεγείροντας τα συναισθήματα μέσω των αισθήσεων που κινητοποιεί ένα brand, ενεργοποιεί εκείνο το μέρος του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνο για τις αναμνήσεις και την απόλαυση. Έτσι, επιτυγχάνει τη «μάθηση» του brand μέσα από επιθυμητές εικόνες και ερεθίσματα.

Προσδίδοντας σε ένα brand χαρακτηριστικά που αφυπνίζουν τις ανθρώπινες αισθήσεις με ευχάριστο τρόπο, οι marketers ταυτίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους με θετικά συναισθήματα και αντιλήψεις στο υποσυνείδητο των καταναλωτών.

Με αυτόν τον τρόπο, οι καταναλωτές αισθάνονται μία ιδιαίτερη σχέση και σύνδεση με το εκάστοτε brand, δίχως να στηρίζουν την προτίμησή τους σε λογικά επιχειρήματα ή χαρακτηριστικά όπως η τιμή.

Για το Sensory Marketing, οι εικόνες, οι ήχοι, οι μυρωδιές, οι γεύσεις και οι υφές γίνονται τα πιο πολύτιμα εργαλεία των στρατηγικών marketing μιας επιχείρησης. Πώς, λοιπόν, αξιοποιείται η δύναμη των εργαλείων αυτών, ώστε να επιτευχθεί η αμεσότερη πώληση ενός προϊόντος;

Η δύναμη της όρασης
Με τα δύο τρίτα όλων των αισθητήριων κυττάρων στο σώμα μας να συγκεντρώνονται στα μάτια μας, είναι ευνόητο γιατί η όραση θεωρείται ως η πιο σημαντική από όλες τις ανθρώπινες αισθήσεις! Το Sensory Marketing εστιάζει στη δύναμη της εικόνας ενός προϊόντος, από τον σχεδιασμό του brand έως και την τελική παρουσίαση στο ράφι του καταστήματος.

Αρμονικοί συνδυασμοί εικόνων, λογοτύπων, σχεδίων, σχημάτων, μεγεθών… έχουν ως μοναδικό στόχο τη δημιουργία ενός ακαταμάχητου “sight experience” για τον καταναλωτή, μονοπωλώντας την προσοχή του και κλέβοντας τις εντυπώσεις του!

Στο Sensory Marketing, η επιλογή των χρωμάτων διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο. Καθώς υπάρχουν έρευνες που αποκαλύπτουν ότι έως και το 90% των αγοραστικών αποφάσεων βασίζεται αποκλειστικά στα χρώματα ενός προϊόντος, ως έξυπνη επιλογή για τους marketers κρίνεται εκείνη που αντικατοπτρίζει απόλυτα την προσωπικότητα ενός brand.

Η δύναμη της ακοής

Το Sensory Marketing στρέφεται στη δύναμη της ηχητικής επίδρασης, με σκοπό να «ρυθμίζει» τα συναισθήματά μας. Ομοίως με την αίσθηση της όρασης, ο ήχος που συνοδεύει την εμπειρία που προσφέρει ένα brand πρέπει να εναρμονίζεται με τον χαρακτήρα του.

Για παράδειγμα, η κλασική μουσική αποπνέει την αίσθηση της πολυτέλειας, προσδίδοντας ένα luxurious ύφος στο προϊόν. Παράλληλα, ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δίνεται τόσο στο προφίλ όσο και στις μουσικές προτιμήσεις του εκάστοτε target group.

Οι μεταβαλλόμενοι ρυθμοί, οι εντάσεις και οι χαρακτηριστικοί ήχοι που χρησιμοποιούνται σε μία διαφημιστική καμπάνια ενός brand επηρεάζουν ασυναίσθητα τις αντιλήψεις μας για αυτό. Το ίδιο ισχύει και για τους ήχους των φυσικών χαρακτηριστικών ενός προϊόντος. Τι συναισθήματα δημιουργεί η συσκευασία του προϊόντος, καθώς ακουμπάει στο καλάθι αγορών ή καθώς ανοίγει;

Τέλος, το είδος της μουσικής που παίζεται μέσα σε ένα κατάστημα πώλησης, το οποίο έχει μελετήσει καλά τις πρακτικές του Sensory Marketing, δεν είναι ποτέ τυχαίο! Ενδεικτικά, σύμφωνα με μελέτες, η μουσική που προκαλεί εγρήγορση και ενθουσιασμό οδηγεί σε πιο παρορμητικές αγορές.

Από την άλλη, η γαλήνια μουσική αποτελεί ιδανική επιλογή σε καταστήματα με πολυκοσμία, μεγάλες ουρές και πολλή ώρα αναμονής.

Η δύναμη της όσφρησης

Λέγεται ότι το 75% των συναισθημάτων μας πηγάζει από τις μυρωδιές και τα αρώματα γύρω μας.

Όπως είναι φυσικό, λοιπόν, το Μάρκετινγκ των Αισθήσεων αγαπάει τα brands που αναδίδουν μεθυστικά αρώματα και ξυπνούν τις πιο όμορφες αναμνήσεις! Πόσες φορές έχετε συνδυάσει μία συγκεκριμένη μυρωδιά με ένα brand ή ένα κατάστημα; Και πόσες φορές έχετε αγοράσει ένα προϊόν, απλώς επειδή η οσμή του σας θύμιζε κάτι από την παιδική σας ηλικία;

Η βιομηχανία του αρώματος έχει γίνει ο απόλυτος σύμμαχος του Sensory Marketing. Πλέον, ξενοδοχεία, θέρετρα, ιδρύματα υγειονομικής περίθαλψης και καταστήματα λιανικής πώλησης απελευθερώνουν φυσικές και χημικές αρωματικές ουσίες στον χώρο τους, ώστε να δημιουργήσουν ένα αίσθημα ευχαρίστησης στους επισκέπτες τους.

Όταν ένα προϊόν διαθέτει από τη φύση του κάποιο χαρακτηριστικό άρωμα, το Sensory Marketing φροντίζει να αναδείξει τις ιδιαίτερες οσμές του μέσα σε κάθε κατάστημα όπου πωλείται. Ως επί το πλείστων, ο συσχετισμός brands και αρωμάτων προκύπτει κατόπιν συστηματικής μελέτης και έρευνας.

Παραδείγματος χάριν; Για έντονη αίσθηση καθαριότητας προτιμάται η μυρωδιά του λεμονιού, για χαλαρωτική διάθεση το άρωμα της λεβάντας, ενώ για αναζωογονητικές εμπειρίες οι οσμές της μέντας και του θυμαριού!

Η δύναμη της γεύσης

Η γεύση δημιουργεί το πιο έντονο αίσθημα οικειότητας συγκριτικά με κάθε άλλη ανθρώπινη αίσθηση! Πρωταγωνίστρια στον κλάδο του φαγητού και του ποτού, είναι εκείνη που διακρίνει καθοριστικά τα προϊόντα εστίασης μεταξύ τους, ακόμη κι αν – κατά τις υπόλοιπες αισθήσεις – φαίνονται ίδια.

Κυρίαρχο συστατικό της στρατηγικής του Sensory Marketing, όσον αφορά την αίσθηση της γεύσης, δεν είναι άλλο από την πρακτική της δωρεάν δοκιμής. Πολύ συχνά – και δικαίως – οι επιχειρήσεις τροφίμων ή ποτών επιτυγχάνουν την αποτελεσματική προώθηση ενός νέου προϊόντος μέσω προσφοράς δωρεάν δειγμάτων αντί εκπτώσεων ή κουπονιών.

Παρ’ όλα αυτά, η δύναμή της γεύσης έχει την τιμητική της και σε άλλους κλάδους! Αναλογιστείτε, απλώς, τις φορές που κάποιο κατάστημα ρούχων ή υπηρεσιών ομορφιάς σάς προσφέρει μία καραμέλα ή ένα μπισκοτάκι κατά την αναχώρησή σας από αυτό. Στόχος, κάθε φορά, είναι η δημιουργία ευχάριστων συναισθημάτων για τον χώρο και το brand του, μέσω της γευστικής απόλαυσης.

Η δύναμη της αφής

Η αίσθηση της αφής αποτελεί την τελευταία αλλά εξίσου αγαπημένη πτυχή του Sensory Marketing. Η εκλεπτυσμένη υφή ενός προϊόντος ή μία θερμή χειραψία ενισχύει το αίσθημα της ασφάλειας, επιταχύνοντας την αγοραστική απόφαση. Γι’ αυτό, το Μάρκετινγκ των Αισθήσεων εμβαθύνει σε προϊοντικά χαρακτηριστικά όπως το υλικό, η θερμοκρασία, το βάρος και το σχήμα.

Αναπόφευκτα, είναι σχεδόν αδύνατον να προβούμε στην αγορά ενός προϊόντος, χωρίς να το αγγίξουμε πρώτα. Μέσω της αφής, αντλούμε σημαντικές πληροφορίες για την ποιότητα, την απαλότητα και την ανθεκτικότητα του προϊόντος, αποκτώντας ταυτόχρονα μία ιδιαίτερη εξοικείωση με αυτό.

Ιδίως σε brands ρούχων, επίπλων, κοσμημάτων ή τεχνολογίας (smartphones, laptops κ.λπ.), οι επιχειρήσεις επενδύουν σημαντικά στην παροχή ενός άψογου “hands-on experience”.

Μία multi-sensory εμπειρία
Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των αισθήσεων που λαμβάνουν μέρος σε μία εμπειρία ή αλληλεπίδρασή μας με ένα brand, τόσο πιο βαθιά αυτή θα χαραχθεί στη μνήμη μας. Κατ’ επέκταση, η συναισθηματική σύνδεσή μας με το brand θα γίνει ακόμη εντονότερη. Μία multi-sensory εμπειρία, λοιπόν, είναι αυτοσκοπός για το Μάρκετινγκ των Αισθήσεων!

Εδώ, η προσδοκία είναι ο κινητήριος μοχλός της επιτυχίας. Η αναντιστοιχία μεταξύ προσδοκίας και πραγματικότητας είναι αυτή που συχνά κάνει τη διαφορά! Η πρώτη εικόνα ενός προϊόντος θέτει τις προσδοκίες της μορφής, του υλικού, της οσμής κ.λπ..

Όταν οι προσδοκίες αυτές δεν πραγματοποιούνται και προκύπτει μία «αισθητηριακή» ανατροπή (π.χ. όταν ένα μπισκότο έχει γλυκιά οσμή, αλλά αλμυρή γεύση), η πραγματική εμπειρία υπερβαίνει θετικά την προσδοκία και, σαφώς, εκπλήσσει ευχάριστα τον καταναλωτή.

Εν κατακλείδι
Ο προσανατολισμός του Sensory Marketing είναι, πρωτίστως, η πώληση μίας πολυδιάστατης και συναρπαστικής εμπειρίας – και όχι ενός τεχνικά άρτιου προϊόντος!

Επιδρώντας στο υποσυνείδητο και συνδέοντας τα συναισθήματα μίας αγοραστικής εμπειρίας με τις αντιλήψεις γύρω από την αξία ενός brand, το Μάρκετινγκ των Αισθήσεων προσεγγίζει τον καταναλωτή με έναν δικό του, εντελώς ξεχωριστό τρόπο.

Δεδομένου ότι, ετησίως, δαπανώνται σημαντικά ποσά σε πειράματα και έρευνες από μικρές και μεγάλες εταιρείες αναφορικά με την ανάπτυξη των Sensory Marketing τεχνικών τους, ήρθε η στιγμή να μπείτε κι εσείς δυναμικά στο «παιχνίδι των αισθήσεων»!

Η συμβουλή μας; Τελειοποιήστε όσα χαρακτηριστικά του brand σας άπτονται στις πέντε ανθρώπινες αισθήσεις, ξεκινώντας από την προσεκτική εξέταση του feedback που λαμβάνετε από τους πελάτες σας.

Πηγή: Developgreece

Blogging: Πως οι Λέξεις Γίνονται Χρυσός!

Το blogging από μια επιχείρηση είναι μια τεχνική marketing που σας βοηθάει να έχετε καλύτερη παρουσία online. Χρησιμοποιείται συχνά σαν κανάλι διεκπεραίωσης για τις στρατηγικές inbound αλλά και content marketing. Σύμφωνα μάλιστα με την έρευνα State of Inbound 2018 του HubSpot, το 55% των marketers έχουν τη δημιουργία περιεχομένου για blog ως τη μεγαλύτερη inbound marketing προτεραιότητα!

Τι μπορεί να προσφέρει όμως το blog στην επιχείρηση σας και γιατί αξίζει να επενδύσετε χρόνο σε αυτό;
Περισσότερο Organic Traffic

Στις ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν blog παρατηρείται πολύ μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, όπως και πολύ περισσότερα backlinks.

Η τακτική και συχνή καταχώρηση άρθρων στο blog βοηθάει σημαντικά στο indexing και κατά συνέπεια στο ranking από τις μηχανές αναζήτησης. Με απλά λόγια δηλαδή, όσο περισσότερα άρθρα καταχωρείτε, τόσο πιο πολύ αυξάνεται η κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης. Μαζί με την κατάταξη σας φυσικά, αυξάνεται και το organic traffic που έρχεται από αναζητήσεις στην ιστοσελίδα σας.

Με την ίδια λογική, η συχνή αρθρογράφιση με πλούσιο και ποιοτικό περιεχόμενο σημαίνει πως η σελίδα σας είναι πολύ πιθανότερο να λαμβάνει backlinks από άλλες σελίδες. Τα backlinks βοηθούν άμεσα στην αύξηση της επισκεψιμότητας σας από τα κλικ που λαμβάνουν, αλλά και έμμεσα αφού βοηθούν στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
Περισσότερα Leads

Έχοντας έναν ικανοποιητικό αριθμό δημοσιευμένων άρθρων στο blog σας, αυτόματα αυξάνεται η αξιοπιστία του στα μάτια του κοινού που το διαβάζει. Με την πάροδο του χρόνου έτσι δημιουργείται μία αίσθηση αυθεντίας, η οποία καλλιεργεί την εμπιστοσύνη του αναγνώστη προς την εταιρεία σας. Αυτό με τη σειρά του βοηθάει στο να μετατραπεί σε υποψήφιο πελάτη σας.

Εκτός από την αξιοπιστία που αποκτάτε βέβαια, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε κάθε άρθρο για να αυξήσετε τα leads σας. Χρησιμοποιείστε call-to-action, φόρμες συμπλήρωσης στοιχείων, εγγραφή σε newsletter ή κάποιο δωρεάν guide ή trial ανάλογα με το είδος της επιχείρησης σας.
Αποτελέσματα σε βάθος χρόνου

Κάτι που συχνά παραβλέπεται αλλά είναι πολύ σημαντικό προτέρημα του blogging για μία εταιρεία, είναι πως τα αποτελέσματα είναι μακροπρόθεσμα! Με την πάροδο του χρόνου αυξάνεται όλο και περισσότερο το organic traffic που προσελκύετε με τα άρθρα σας, χωρίς να χρειάζεται επιπλέον προσπάθεια από τη μεριά σας.

Αυτό συμβαίνει αφενός γιατί έχει αλλάξει το ranking της σελίδας σας, αφετέρου γιατί εκτός από τα καινούρια σας άρθρα, εξακολουθούν να παίρνουν κλικ και τα παλαιότερα. Αυτό σε συνδυασμό με την αξιοπιστία που αποκτάει το blog σας χάρη στο τακτικό, χρήσιμο και ποιοτικό περιεχόμενο του σημαίνει πως η επισκεψιμότητα σας θα μεγαλώνει διαρκώς με εκθετικούς ρυθμούς!

Στήστε λοιπόν σωστά το blog σας εξαρχής και χρησιμοποιείστε ένα δομημένο πλάνο που θα σας εξασφαλίσει την προγραμματισμένη και συχνή δημοσίευση περιεχομένου. Αυτό μελλοντικά θα σας φέρει την πελατεία που θέλετε και το σημαντικότερο όλων, χωρίς επιπλέον κόστος για εσάς!

Πηγή:Digitalup.gr

Η Toyota χρησιμοποιεί τεχνολογία blockchain για ψηφιακές διαφημιστικές καμπάνιες

Ο ιαπωνικός γίγαντας της αυτοκίνησης ανακοίνωσε πως συνεργάζεται με την εταιρεία marketing analytics Lucidity με στόχο να μειώσει την απάτη κατά την αγορά ψηφιακών διαφημίσεων.

Παλαιότερα γνωστή ως KR8OS, η Lucidity ιδρύθηκε το 2017 στο Λος Άντζελες και διαθέτει μια λύση blockchain που χρησιμοποιεί το δίκτυο Ethereum για την παρακολούθηση των στατιστικών και των πληρωμών, έτσι ώστε οι διαφημιζόμενοι να μπορούν να παρακολουθούν με ποιον τρόπο κατανέμονται τα διαφημιστικά κονδύλια τους.

Μέσω της νέας συνεργασίας της με τη Lucidity, η Toyota και η διαφημιστική εταιρία Saatchi & Saatchi επιδιώκουν αφενός να επιτύχουν διαφάνεια στην ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια της αυτοκινητοβιομηχανίας και αφετέρου να έχουν πιο εύστοχες τοποθετήσεις.

Σημειώνεται πως το μέγεθος της αγοράς της ψηφιακής διαφήμισης αυτοκινήτων στις ΗΠΑ για το 2018 υπολογίστηκε σε περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Nancy Inouye, Media Director στην Toyota Βόρειας Αμερικής, δήλωσε ότι η εκστρατεία με την Lucidity οδήγησε σε αύξηση κατά 21% στις επισκέψεις της ιστοσελίδας της Toyota.

Όπως αναφέρθηκε, η Lucidity μπόρεσε να επισημάνει ιστότοπους και εφαρμογές με υψηλό επίπεδο απόκλισης θεάσεων και κλικ (κάτι που υποδηλώνει απάτη ή και χρήση bot) οδηγώντας τους έτσι στο να μεταφέρουν κονδύλια σε ιστότοπους με υψηλότερες επιδόσεις.

Επίσης, σημειώνεται πως μετά τα πολύ θετικά αποτελέσματα κατά την αρχική προγραμματισμένη δοκιμαστική περίοδο των τριών εβδομάδων, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τη συμφωνία της με την Lucidity.

Τεχνολογίες blockchain έχουν αξιοποιηθεί ήδη στη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης και της διαφήμισης για την αντιμετώπιση θεμάτων όπως τα ψεύτικα στοιχεία επισκεψιμότητας και η χρήση bot, όπως επίσης και για τον έλεγχο των συναλλαγών μεταξύ διαφημιστών και διαφημιζόμενων.

 

Scarcity: Πώς η τεχνητή έλλειψη θα αυξήσει τις πωλήσεις σας;

Scarcity: Τεχνητή Έλλειψη & Πωλήσεις

Με τον όρο scarcity αναφερόμαστε στην έννοια της έλλειψης, της μικρής συχνότητας και, κατ’ επέκταση, της σπανιότητας. Η συγκεκριμένη στρατηγική χρησιμοποιείται ευρέως στον χώρο του Marketing, καθώς οδηγεί σε άμεση αύξηση των πωλήσεων.

Όσοι δεν έχετε ακόμη αντιληφθεί τι είναι το scarcity, αναλογιστείτε τις φράσεις που συναντάτε, κατά καιρούς, σε ιστοσελίδες και e-shops, όπως: 2 τελευταία τεμάχια, 5 άτομα κοιτούν το κατάλυμα αυτή τη στιγμή, η τελευταία κράτηση έγινε πριν 5 λεπτά κλπ.

Στο σημερινό άρθρο μας, θα αναλύσουμε αυτήν την ιδιαίτερη τεχνική του scarcity, προτείνοντάς σας 4 τρόπους με τους οποίους μπορείτε να την εφαρμόσετε επιτυχώς στη δική σας επιχείρηση!

Scarcity ή, αλλιώς, έλλειψη

Η στρατηγική της τεχνητής έλλειψης βασίζεται στην «έκτακτη ανάγκη» που δημιουργείται από την περιορισμένη διαθεσιμότητα ενός προϊόντος. Όταν ο καταναλωτής έρχεται σε επαφή με τη συγκεκριμένη στρατηγική, βιώνει αυτομάτως μία κατάσταση έκτακτης ανάγκης για αγορά – ακόμη κι αν, στην πραγματικότητα, δεν χρειάζεται το συγκεκριμένο προϊόν.

Σκεφτείτε, απλώς, πόσες φορές ολοκληρώσατε μία αγορά, με μοναδική αφορμή την παρουσία εποχιακών εκπτώσεων! Σε περίπτωση που αισθάνεστε κάπως άβολα τη στιγμή που το συνειδητοποιείτε, σας καθησυχάζουμε λέγοντάς σας πως όλοι λίγο-πολύ είχαμε κάποτε μία παρόμοια εμπειρία αγοράς λόγω scarcity.

Πώς ακριβώς λειτουργεί;
Για να λειτουργήσει αποτελεσματικά η στρατηγική της τεχνητής έλλειψης, θα πρέπει να πληρούνται οι τρεις ακόλουθες προϋποθέσεις:

Να εφαρμόζεται σε χρήσιμα προϊόντα.

Να αφορά προϊόντα που είναι μεταβιβάσιμα.

Να αφορά προϊόντα που μπορεί κάποιος να αποκτήσει.

Από την άλλη, για να δημιουργηθούν συνθήκες scarcity, οι πιο συνηθισμένες μέθοδοι είναι οι εξής:

περιορίζοντας το χρονικό διάστημα της διαθεσιμότητας ενός προϊόντος, δημιουργώντας μία χρονικά καθορισμένη περίοδο εκπτώσεων, προσφέροντας δωρεάν έξοδα αποστολής για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Βάσει των παραπάνω, γίνεται φανερό πως η έννοια του χρόνου είναι κομβικής σημασίας, ώστε η στρατηγική της τεχνητής έλλειψης να σημειώσει ουσιαστικά αποτελέσματα.

Για αυτόν τον λόγο, θα πρέπει πάντα να θέτετε συγκεκριμένα χρονικά περιθώρια σε οποιαδήποτε κίνησή σας – διαφορετικά, το αγοραστικό κοινό θα θεωρήσει δεδομένα τα προνόμια που παρέχετε και δεν θα δείξει το απαιτούμενο ενδιαφέρον στην επόμενη προσφορά σας.

Παράλληλα με τον χρόνο, ωστόσο, κεντρική είναι και η έννοια της πολυτέλειας. Όταν ένα προϊόν βρίσκεται σε περιορισμένη διάθεση, κρίνεται ως πολυτελές! Και τα πολυτελή προϊόντα συνδέονται – κυρίως – με τους premium πελάτες. Επομένως, ένα «πολυτελές» προϊόν επιφορτίζεται και με μία extra ιδιότητα: αυτή του status symbol.

Είναι, λοιπόν, εμφανές πως, εφαρμόζοντας τη στρατηγική του scarcity, δημιουργείτε στους πελάτες σας την εντύπωση ότι είναι ξεχωριστοί.

Αυτός είναι, άλλωστε, ο λόγος που δημιουργούνται οι VIP πτέρυγες σε clubs, οι special lounge χώροι σε αεροπλάνα, τα limited edition collections σε brands: η αίσθηση ότι διαθέτουν πρόσβαση σε κάτι που οι άλλοι δεν διαθέτουν! Μία αίσθηση που δημιουργεί με τη σειρά της την αίσθηση της δύναμης – η οποία, όμως, δεν είναι παρά πλασματική, αφού χτίζεται ακριβώς πάνω στην τεχνητή έλλειψη!

4 “scarcity” τακτικές για την επιχείρησή σας

Αναρωτιέστε ποιες είναι οι 4 κορυφαίες τακτικές με τις οποίες μπορείτε να εντάξετε τη δυναμική του scarcity στο στρατηγικό πλάνο σας; Ας τις δούμε μαζί παρακάτω!

Περιορίστε το χρονικό διάστημα των εκπτώσεων

Τονίσαμε ήδη αρκετά τη σημασία του αυστηρά περιορισμένου χρόνου. Πρόκειται για τη συνθήκη που θα οδηγήσει τον καταναλωτή σε μία σπασμωδική απόφαση αγοράς.

Οι ψυχολόγοι εξηγούν ότι σε κανέναν δεν αρέσει να χάνει. Συμπληρώνουν, μάλιστα, πως o πόνος της απώλειας βιώνεται δύο φορές πιο έντονα από ό,τι το συναίσθημα της ευχαρίστησης που προκαλεί μία λαμπρή νίκη.

Εμπιστευτείτε, λοιπόν, τη συγκεκριμένη ψυχολογική θεωρία και οριοθετήστε την περίοδο των εκπτώσεών σας.

Προσθέστε αντίστροφη μέτρηση
Δεν υπάρχει άλλο εργαλείο που να εντείνει περισσότερο την αίσθηση της έκτακτης ανάγκης από ένα countdown! Η αποτελεσματικότητά του έγκειται στη θεωρία του FOMO, την οποία αναλύσαμε σε προηγούμενο άρθρο μας σχετικά με την επίδραση των social media στην ψυχολογία του χρήστη.

Ακριβώς την ίδια επίδραση έχει και ένα countdown στην αγοραστική διαδικασία: δημιουργεί στον καταναλωτή έντονο φόβο ότι θα χάσει την ευκαιρία μιας προσφοράς.

Προσθέστε τη δυνατότητα αποστολής την αμέσως επόμενη ημέρα

Αναφερόμαστε σε μία άκρως συνηθισμένη πρακτική σε δημοφιλή e-shops, η οποία αποτελεί, μάλιστα, έναν βασικό λόγο για τον οποίο ένας καταναλωτής θα προτιμήσει το εκάστοτε κατάστημα για τις αγορές του.

Ποιος δεν θα ήθελε να επωφεληθεί από μία quick shipping προσφορά – ιδίως, όταν διαμένει σε μία χώρα όπως η Ελλάδα, όπου τα προϊόντα μπορεί να καθυστερούν έως και 2 εβδομάδες να φτάσουν στον προορισμό τους; Σε περίπτωση, λοιπόν, που δεν επιθυμείτε να εφαρμόσετε κάποια έκπτωση, το quick shipping είναι η ιδανική “scarcity” κίνηση για εσάς!

Οι εποχιακές προσφορές έχουν συνδεθεί στο μυαλό του καταναλωτή με την έννοια της ανανέωσης. Ένα πολύ αντιπροσωπευτικό δείγμα του αγοραστικού κοινού παραδέχεται ότι η αλλαγή των εποχών μπορεί να σταθεί η αφορμή με την οποία θα ξοδέψει χρήματα.

Πάρτε ως απλό παράδειγμα τα ροφήματα κολοκύθας και μπαχαρικών των Starbucks, τα οποία επανέρχονται στον κατάλογο του καταστήματος κάθε Οκτώβρη! Οι εποχιακές προσφορές όχι μόνο τονώνουν την αγοραστική διάθεση, αλλά οδηγούν τον καταναλωτή να ξοδέψει ακόμη περισσότερα.

Πηγή: Developgreece

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search