Η πλατφόρμα του Pinterest άνοιξε πρόσφατα τη δυνατότητα διαφήμισης στο Ελληνικό κοινό. H Sleed ήταν από τους πρώτους που εγκαινίασαν το νέο κανάλι, ενεργοποιώντας καμπάνιες για Fashion & Sportswear πελάτες, με τα πρώτα αποτελέσματα να είναι πολλά υποσχόμενα.
Οι χρήστες του Pinterest στην Ελλάδα ξεπερνούν τους 900.000, από τους οποίους 2 στους 3 είναι Γυναίκες. Στην πλειοψηφία τους, αναζητούν έμπνευση και προτάσεις για τα θέματα που τους ενδιαφέρουν, ενώ οι must κλάδοι για Pinterest ads είναι οι Fashion & Style, Beauty & Makeup, Home, Kitchen & DIY. Εδώ, λοιπόν, παρουσιάζεται μία νέα ευκαιρία για brands & retailers να προσελκύσουν τους χρήστες στα πρώτα βήματα του αγοραστικού τους ταξιδιού μέσα από το κανάλι του Pinterest.
Η διαφημιστική πλατφόρμα προσφέρει πολλές δυνατότητες, τόσο σε τύπους καμπανιών (awareness, video views, link clicks, conversions), όσο και σε στόχευση, αφού πέρα από interests και δημογραφικά, υπάρχει η δυνατότητα στόχευσης αναζητήσεων. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα remarketing με τη δημιουργία κοινών μέσα από την πλατφόρμα. Τα κόστη συναγωνίζονται το Facebook, με το CPM να είναι κατώτερο του 1€ και το CPC να κυμαίνεται από 0,05€ έως 0,07€.
Μετά την πρώτη δοκιμαστική περίοδο και τα πολύ καλά αποτελέσματα σε κόστη και απόδοση, η Sleed είναι έτοιμη να εντάξει τα Pinterest Ads στο μείγμα των διαφημιστικών ενεργειών των πελατών της, ξεκινώντας με τους κλάδους του Fashion & Sportswear και Home & Kitchen.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]