-Advertorial-
Η Retargeting, η πρωτοποριακή πλατφόρμα marketing automation, μετά από το πολύ επιτυχημένο λανσάρισμα της στην ελληνική αγορά, κι έχοντας πάνω από 250 αιτήσεις από eshops για εισαγωγή στην πλατφόρμα της, σταματάει σύντομα μία πολύ σημαντική προσφορά που έχει κάνει για τους πρώτους μήνες λειτουργίας της στη χώρα μας.
Η προσφορά, αφορά eshops που έχουν μέχρι 15.000 sessions ανα μήνα και λήγει στο τέλος του Δεκεμβρίου. "Η συγκεκριμένη προσφορά έτρεχε από την αρχή της παρουσίας μας στην ελληνική αγορά, προκειμένου να δώσουμε ένα επιπλέον κίνητρο στα ελληνικά eshops να δοκιμάσουν και να εμπιστευτούν τις υπηρεσίες μας. Ο σκοπός της προσφοράς επετεύχθει πλήρως, καθώς εκατό περίπου eshops, γνώρισαν τις premium υπηρεσίες της πλατφόρμας, αλλά και την αποτελεσματική λειτουργία του αλγόριθμου της Retargeting, στο πολύ χαμηλό κόστος των 53 ευρώ ανά μήνα", δήλωσε ο Θωμάς Κατάκης, Sales Director της Retargeting, για την Ελλάδα και την Κύπρο.
H μεγάλη αυτή προσφορά σταματάει σε λίγες ημέρες, στις 31 Δεκεμβρίου και είναι η τελευταία ευκαιρία για να επωφεληθείτε! Αφορά τα eshops που έχουν μέχρι 15.000 sessions ανά μήνα, για τα οποία το μηνιαίο κόστος της πλατφόρμας είναι μόλις 53 ευρώ.
Από την 1η Ιανουαρίου 2020 το κόστος του μηνιαίου πακέτου για μέχρι 15.000 sessions θα διαμορφωθεί στα 110 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι εάν αξιοποιήσετε την προσφορά, το κόστος της μηνιαίας συνδρομής θα παραμείνει στα 53 ευρώ για όλο το 2020, εφόσον, φυσικά, δεν ξεπεραστούν τα 15.000 sessions ανά μήνα.
Δεν έχετε παρά να κάνετε την εγγραφή σας εδώ και η Retargeting θα έρθει άμεσα σε επαφή μαζί σας, για να σας καθοδηγήσει στην ολοκλήρωση της διασύνδεσης. Λόγω των εορτών και των πολλών αργιών που τις συνοδεύουν, προτείνεται η εγγραφή και η διασύνδεση να γίνουν μέχρι τις 24 Δεκεμβρίου, προκειμένου να μην υπάρξουν καθυστερήσεις.
Τα διαρκώς αναπτυσσόμενα, "έξυπνα" εργαλεία της Retargeting.biz, βοηθούν αποτελεσματικά τα online καταστήματα στο να επικοινωνούν αυτόματα με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες μέσω Facebook, Google, e-mail, παράθυρα pop-up, push notification και μηνύματα SMS, δίνοντάς τους τα απαραίτητα κίνητρα για να προχωρήσουν στις αγορές τους.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]