To Project Agora Commerce, είναι μία εξαιρετικά καινοτόμα και στοχευμένη λύση, που δίνει τη δυνατότητα σε brands να αυξήσουν αποτελεσματικά το μερίδιο που καταλαμβάνουν στα “ράφια” των eRetailers και να επηρεάσουν με μετρήσιμο τρόπο τους καταναλωτές στα σημεία πώλησης.
Παράλληλα, η υπηρεσία Project Agora Commerce, δημιουργεί μία νέα πηγή αυτοματοποιημένων διαφημιστικών εσόδων για τους eRetailers, ενώ συμβάλλει στη βελτίωση του conversion rate και των πωλήσεων.
Η υπηρεσία παρέχει και στις δύο πλευρές άμεση παρακολούθηση των KPIs κάθε προωθητικής ενέργειας (π.χ. Search Queries, Clicks, Πωλήσεις, ROI) σε επίπεδο κωδικού προϊόντος μέσω online Dashboard.
Η πρώτη κατηγορία στην οποία το Project Agora Commerce ξεκινά τη δραστηριότητά του στην Ελλάδα είναι αυτή της Υγείας & Ομορφιάς, τον Ιανουάριο του 2020, με τη συμμετοχή μεγάλου αριθμού retailers και brands.
Ο Οδυσσέας Ντότσικας, Founder & Managing Director του TDG, δήλωσε:
“Η επιτυχία οποιασδήποτε Marketing ενέργειας καθορίζεται στο τελικό σημείο πώλησης. Με την υπηρεσία Project Agora Commerce και σε συνεργασία με μερικούς από τους μεγαλύτερους retailers ανά κατηγορία, δίνουμε για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε brands να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο αυτό με τρόπο που είναι αυτοματοποιημένος, αποτελεσματικός και μετρήσιμος. Το “μέλλον” του Retail είναι τα Media και το “μέλλον” των Media είναι το Retail. Επιτέλους, οι δύο αυτοί κόσμοι έρχονται κοντά.”
Δείτε περισσότερα στο www.projectagora.com
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της TDG.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]