-Advertorial-
Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι οι υπηρεσίες της Google είναι χρήσιμες, αλλά και αναγκαίο... κακό μερικές φορές, για ιδιώτες και επιχειρηματίες, για πολλούς και διαφορετικούς λόγους! Όσον αφορά στη μηχανή αναζήτησης, οι διαρκείς ανανεώσεις στους αλγορίθμους κατάταξης που χρησιμοποιούνται, συχνά αναταράσσουν την παγκόσμια κοινότητα των επαγγελματιών του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Ανανεώσεις όμως γίνονται και στις διαφημίσεις της Google, οι οποίες προσφέρουν νέες υπηρεσίες και δυνατότητες, στους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους. Εάν διαφημίζεστε online και αναρωτιέστε πώς θα μπορέσετε να κάνετε πιο αποτελεσματική την προβολή σας, μάλλον υπάρχει απάντηση: ενισχύστε τις καμπάνιες σας με Google Shopping Ads. Υπάρχουν συγκεκριμένα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε και παρακάτω μπορείτε να δείτε 6 πλεονεκτήματα των Shopping Ads και πώς θα κάνουν τα διαφημιζόμενα προϊόντα σας να αυξήσουν τις πωλήσεις τους!
1. Αυξημένη προβολή
Ίσως το σημαντικότερο χαρακτηριστικό των Shopping Ads είναι το γεγονός ότι δε χρειάζεται το brand σας να είναι δημοφιλές! Μπορείτε να έχετε μεγάλη διείσδυση ως διαφημιζόμενος, αφού η πλατφόρμα προβάλλει διαφημίσεις με βάση τα keywords αναζήτησης των πελατών.
2. Ενισχυμένο Click-Through-Rate
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα των Shopping Ads είναι το γεγονός πως είναι ισχυρότερες από τις διαφημίσεις αναζήτησης, εξαιτίας της εικόνας. Ως αποτέλεσμα, πολλοί διαφημιζόμενοι επιλέγουν να επενδύσουν περισσότερο στις Shopping Ads, αφού προσφέρουν 26% αύξηση στα conversion rates.
3. Χαμηλότερο κόστος ανά κλικ
Γενικά, οι καμπάνιες Shopping ads έχουν χαμηλότερο CPC, κάτι που τις κάνει πιο ελκυστικές σε διαφημιζόμενους. Συγκριτικά με τις διαφημίσεις κειμένου, έχουν 23% χαμηλότερο CPC.
4. Υψηλότερο ROI
Με δεδομένο το γεγονός ότι παρουσιάζουν χαμηλότερο CPC και καλύτερο CTR, το ROI, δηλαδή η απόδοση της επένδυσης στις Google Shopping Ads είναι καλύτερη. Γιατί συμβαίνει αυτό; Διότι είναι απολύτως στοχευμένες στο σωστό κοινό, αφού προβάλλονται μόνο σε όσους ψάχνουν τα προϊόντα που διαφημίζονται.
5. Περισσότερες πιθανότητες για αύξηση πωλήσεων
Με όχημα τη δύναμη της εικόνας, τα Google Shopping Ads παρέχουν περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα που διαφημίζονται. Ως αποτέλεσμα, οι δυνητικοί πελάτες είναι πιο «ώριμοι» όταν επισκέπτονται το online κατάστημά σας και είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά.
6. Εύκολη διαχείριση
Συγκριτικά με τις διαφημίσεις κειμένου, οι Shopping Ads είναι πολύ πιο φιλικές. Δεν απαιτείται έρευνα και ρυθμίσεις για λέξεις-κλειδιά, ούτε και ορισμός προσφορών στη σχετική δημοπρασία των όρων αναζήτησης.
Google Shopping Ads με τη Retargeting
H Retargeting χρησιμοποιεί τις Google Shopping Ads για να προβάλλει τα προϊόντα σας σε ένα ευρύ κοινό δυνητικών πελατών. Οι Google Shopping Ads by Retargeting βασίζονται σε μία πλατφόρμα machine learning και βελτιστοποιούνται αυτόματα, σύμφωνα με τον κατάλογο των προϊόντων σας και το κοινό στο οποίο θέλετε να στοχεύσετε.
Με τη χρήση των Google Shopping Ads by Retargeting, θα μπορέσετε να μεγιστοποιήσετε τις μετατροπές και να πετύχετε τους επιχειρηματικούς στόχους σας. Η Retargeting μπορεί να βοηθήσει στο να φτάσετε στους πελάτες που ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα σας.
Μη χάσετε το δωρεάν Webinar στα ελληνικά για τις Google Shopping Ads!
Θέλετε το brand και τα προϊόντα σας να είναι το πρώτο πράγμα που θα βλέπουν οι δυνητικοί πελάτες σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος; Η Retargeting πραγματοποιεί ένα δωρεάν Webinar στα ελληνικά, για τις Google Shopping Ads αλλά και τις Gmail Ads, την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου στις 15:00. Μπορείτε να το παρακολουθήσετε κάνοντας εγγραφή εδώ!
Το Webinar θα πραγματοποιηθεί από τον κύριο Θωμά Κατάκη, Διευθυντή Πωλήσεων της Retargeting.biz σε Ελλάδα και Κύπρο, ειδικό σε θέματα eCommerce.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]