Digital Marketing

Προβλέψεις του eMarketer για τη Δυτική Ευρώπη το 2018

Όσοι εργάζονται στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ θα βρεθούν αντιμέτωποι με μεγάλες προκλήσεις το 2018, καθώς δρομολογούνται σημαντικές εξελίξεις.

Οι νέοι κανόνες της ΕΕ θα περιορίσουν τη συγκέντρωση και τη διαχείριση δεδομένων, ενώ η εναρμόνιση του ηλεκτρονικού εμπορίου σε ευρωπαϊκό επίπεδο θα επιβάλει νέα standards για το λιανικό εμπόριο και τις παραδόσεις.
Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων στην ΕΕ (GDPR) τίθεται σε ισχύ τον Μάιο του 2018. Η επιβολή αυτών των κανόνων -που διευκολύνουν τους ψηφιακούς καταναλωτές στο σύνολο της ΕΕ να αντιλαμβάνονται και να ελέγχουν τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η διαχείριση των προσωπικών τους δεδομένων- θα προκαλέσει -τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα- ισχυρούς κλυδωνισμούς στη βιομηχανία της ψηφιακής διαφήμισης και του ψηφιακού μάρκετινγκ.

 

Ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο προχωρεί στη διαδικασία του BREXIT,τα άλλα κράτη - μέλη επιδιώκουν ολοένα και μεγαλύτερη εναρμόνιση των προτύπων και διαδικασιών που διέπουν το ψηφιακό εμπόριο, όσο αφορά στις παραδόσεις και τις επιστροφές, συμπεριλαμβανομένων και συναλλαγών στις οποίες εμπλέκονται περισσότερες από μια χώρες.

Υπηρεσίες όπως η Uber και η υπηρεσία παράδοσης τροφίμων Deliveroo αποτελούν παράδειγμα της ολοένα αυξανόμενης οικονομίας «κατά παραγγελία», στο πλαίσιο της οποίας η τεχνολογία συνδέει τους προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών με τους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο, με τρόπους που δεν ήταν ως τώρα δυνατό να υλοποιηθούν.

Ωστόσο, οι απαιτήσεις των καταναλωτών για εξαιρετικά γρήγορη και αποτελεσματική διαχείριση των παραγγελιών τους,αναμένεται να δημιουργήσουν σημαντικούς πονοκεφάλους σε πολλές επιχειρήσεις…

Επίσης, το 2018 θα είναι ένα κρίσιμο έτος για voice-activitedυπηρεσίες, φέρνοντας σημαντικές αλλαγές στην κλασική εμπορική διαχείριση των αγορών τόσο για τους καταναλωτές, όσο και για τα εμπορικά σήματα που τις χρησιμοποιούν.

Εκατομμύρια χρήστες smartphone στη Δυτική Ευρώπη ζητούν ήδη από τους ενσωματωμένους στις συσκευές τους ψηφιακούς βοηθούς (voiceassistants) να τους δίνουν ενημερώσεις σχετικά με τα ταξίδια τους και τον καιρό ή να παίζουν τα αγαπημένα τους μουσικά κομμάτια.

Η διαρκώς αυξανόμενη χρήση voiceassistants στο σπίτι, όπως η Alexa τηςAmazon, επιβάλλει την περαιτέρω αξιοποίηση των τεχνολογιών αναγνώρισης φωνής για ένα πολύ ευρύτερο φάσμα λειτουργιών, εγκαινιάζοντας την εποχή που θα έχουμε διαφημίσεις audioή και video, μαζί με τις απαντήσεις στα όποια ερωτήματα που θέτουν οι χρήστες.

Πηγή:emarketer

Απώλειες ενός δις $ από κακόβουλες ανακάτευθυνσεις

Οι αυτόματες ανακατευθύνσεις  κοστίζουν περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σύμφωνα με την εταιρεία GeoEdge εταιρία που ειδικεύεται στην ασφάλεια και την επαλήθευση διαφημίσεων, φαινόμενο  που μπορεί να επιδεινωθεί με την εμφάνιση επτά νέων  ομάδων κακόβουλων ανακατεύθυνσεων.

Οι αυτόματες ανακατευθύνσεις είναι οι ανεξέλεγκτες  διαφημίσεις που αναπροσαρμόζουν τα προγράμματα περιήγησης για κινητά ή επιτραπέζιους υπολογιστές σε κάποιο είδος απάτης σχετικά με ένα ψεύτικο έπαθλο, ψεύτικο ιό ή εφαρμογή που δεν έχετε ακούσει ούτε καν. Το 72% όλων των αυτόματων ανακατευθύνσεων πραγματοποιείται σε κινητές συσκευές.

Ένα παράδειγμα των νέων μορφών  αναπροσανατολισμού είναι οι κρυφές αυτόματες ανακατευθύνσεις, οι οποίες ανοίγουν αόρατα iframes και οδηγούν στη δική τους διαδρομή προβάλλοντας  διαφημίσεις αυτόματα.

Αυτές οι κρυφές ανακατευθύνσεις για κινητά δεν επηρεάζουν την εμπειρία των χρηστών, αλλά εκτιμάται ότι θα κοστίσει στον κλάδο 920 εκατομμύρια δολλάρια

Επιπλέον, μία από τις ανακατευθύνσεις που ανακάλυψε ο GeoEdge έχουν εκδοτικούς οίκους όπως το The Wall Street Journal, το Reuters και το Forbes, όλοι με “λευκό” μητρώο.

Οι «αθώες»   αυτόματες ανακατευθύνσεις είναι  μια τακτική που έχει σχεδιαστεί για να μειώσει την πιθανότητα αποκάλυψης  άλλων ύποπτων ανακατευθύνσεων, δήλωσε ο Amnon Siev, Διευθύνων Σύμβουλος της GeoEdge.

"Μέσα από μια σειρά αναλύσεων της διαφημιστικής συμπεριφοράς , η ομάδα ασφάλειας του GeoEdge κατάφερε να εντοπίσει μια σειρά από κακόβουλες δραστηριότητες αυτόματου αναπροσανατολισμού, οι οποίες δημιουργούν απώλειες για τους εκδότες και τους εμπόρους πάνω από $ 1δις, αύξηση από πέρυσι.

Πηγή:mobilemarketingmagazine

Έξι Λόγοι που χρειάζεσαι έναν Social Media Marketeer

1. Οι Social Media ενέργειες αυξάνονται ραγδαίως

Η επανάσταση των Social Media σε αριθμούς για το 2015

{youtube}v=jiZhuO3FASA{/youtube}

Η επανάσταση των Social Media σε αριθμούς για το 2016

{youtube}v=TUZxoyjlD1k{/youtube}


2. Οι αγοραστικές αποφάσεις επηρεάζονται από τα Social Media

Αξέχαστες θα μας μείνουν οι πρώτες προσπάθειες στο Facebook, εποχές 2005-2006 όταν πραγματοποιούσαμε τα πρώτα μας βήματα στο Social Media Marketing.

To Facebook στα σπάργανα και οι δυνατότητες του ήταν αποκλειστικά στο Community Building, με άλλα λόγια πως μπορεί ο marketeer να φτιάξει μία κοινότητα ( ή ένα Fan Page ) και απλά να γεμίσει με κόσμο.

Τα invites στη σελίδα εμφανιζόταν στο τότε newsfeed στο δεξί μέρος, και όταν ο χρήστης έκανε decline μπορούσες να τους ξαναστείλεις πρόσκληση παίζοντας τα χαρτιά σου σε μία λεπτή γραμμή μεταξύ ενημέρωσης και spam.

Από τότε άλλαξαν πολλά, τα κοινωνικά Δίκτυα έδωσαν τη δυνατότητα διαφημίσεων, Remarketing πάνω στο κοινό σου, αναβαθμισμένα API’s και πολλά ακόμη.

Χρησιμοποίησε σωστά τη γνώση και επηρέασε την αγοραστική απόφαση του καταναλωτή

• Διαχείριση κοινών για εξειδικευμένες στοχεύσεις
• Δημιουργία διαφημίσεων με εικόνα, κείμενο και Video
• Προσαρμοσμένες αναλύσεις και στατιστικά
• Έρευνα που παρουσίασε το Crowdtap παρουσιάζει το 64% των ερωτηθέντων να χρησιμοποιούν τα social media για να ενισχύσουν ψυχολογικά την αγοραστική τους απόφαση
• 40% των ερωτηθέντων διαβάζουν Reviews πριν αγοράσουν ένα προϊόν

3. Η έλλειψη στρατηγικής δίνει πλεονέκτημα στον ανταγωνιστή σου

Σε ένα Meeting, για παράδειγμα βρίσκεται ένας Social Media Marketeer παρουσιάζοντας ένα Tweet το οποίο χρησιμοποιούσε κάποιο Hashtag και πήρε 100 Re-Tweets. Η διοίκηση το θεώρησε επιτυχία.

Στην Ελλάδα, είναι δύσκολο να πείσεις τη διοίκηση που έχει γαλουχηθεί με λανθασμένη κουλτούρα πως ότι βλέπει μεγαλύτερο είναι και το καλύτερο!

Δυστυχώς, τα hashtags που έβαλαν σε συζήτηση την εταιρεία ήταν τελείως άσχετα και με το ύφος της εταιρείας, και με αυτό που πουλούσε και με το κοινό.

Ήταν με άλλα λόγια σαν να δείχνεις Flyer διαφημιστικό της Boutique του Ολυμπιακού σε φιλάθλους του Παναθηναϊκού

Η λανθασμένη στρατηγική ή η λανθασμένη αντίληψη της διοίκησης περί κοινωνικής εξωστρέφειας της εταιρείας στα Social Media έδωσε άμεσο συγκριτικό πλεονέκτημα σε ποιον άλλον … στον ανταγωνιστή!!

4. Οι πελάτες σας είναι στα Social Media
Το Mobile, τα Social Media και οι υποκείμενες τεχνολογίες έχουν συνδυαστεί άρτια για να προσφέρουν στον χρήστη το περιβάλλον στο οποίο μπορεί να έχει πρόσβαση στην πληροφορία, να την χρησιμοποιεί και να την διανέμει με τους δικούς του όρους.

Οι φίλοι μου σπανίως βλέπουν Blogs, είτε χρησιμοποιούν το Email τους ή το Newsfeed τους στο Facebook για να ενημερωθούν.

Ο ορισμός του περιεχομένου που προσφέρετε ως επιχείρηση στον χρήστη σημαίνει να αντιληφθείτε το ρόλο που παίζει ο κοινωνικός χαρακτήρας αυτού στην επικοινωνία του ατόμου.

Για αυτό το λόγο χρειάζεστε μία στρατηγική. Το να αποφασίσετε την τακτική με την οποία κινηθείτε χρειάζεται στρατηγική σκέψη!

5. Υπάρχουν άνθρωποι κλειδιά σε κάθε κοινωνικό δίκτυο

Τα Social Media κανάλια έχουν ανθρώπους που επηρεάζουν την κοινή γνώμη. Από τους γνωστούς Celebrity μέχρι και έναν αυτοδημιούργητο star blogger ( Δύσκολο να τους ανακαλύψεις γιατί έχει παραγίνει το κακό με τους wanna be stars )

Αν η εταιρεία σας δε σχετίζεται με τον κόσμο αυτόν τότε δεν τους χρειάζεστε για να ενισχύσετε τη στρατηγική σας.

Η εργασία του Social Media Marketeer είναι να κινηθεί προς αυτό το στόχο, να τους βρει και να τους χρησιμοποιήσει ως σωστά εργαλεία.

6. Η φήμη σας μπορεί να ενισχυθεί ή να καταστραφεί από τα Social Media

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε ένα τέχνασμα που γύρισε μπούμερανγκ στους Marketeers γνωστής εταιρείας στο εξωτερικό!

 

Πηγή: Μίμης Βασιλείου CEO iArk Digital Agency

Viral Marketing: Πώς να γίνετε το απόλυτο viral!

Ας το παραδεχτούμε! Ποιος δεν ζηλεύει την επιτυχία ενός προϊόντος, όταν αυτό αποκτά viral διαστάσεις; Ποιος δεν θαυμάζει τους δημιουργούς μιας αποτελεσματικής viral καμπάνιας; Και ποιος δεν υποκλίνεται στον σαρωτικό χαρακτήρα του Viral Marketing;

Φανταστείτε το επιτυχημένο Viral Marketing σαν μία χιονοστιβάδα που παρασύρει τους πάντες στο διάβα της! Το μήνυμά του διαδίδεται από γνωστό σε γνωστό και από φίλο σε φίλο, τόσο άμεσα και αβίαστα, ώσπου ο τελικός αριθμός των αποδεκτών του ξεπερνά κάθε προσδοκία.

Η τέχνη του Viral Marketing, όμως, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Για να γίνει κάποιος ή κάτι viral, απαιτείται μαεστρία, μεθοδικότητα και ανεξάντλητη δημιουργικότητα. Επιθυμείτε κι εσείς να γίνετε viral; Διαβάστε παρακάτω μερικές συμβουλές που θα σας φέρουν πιο κοντά στον στόχο σας!

Στοχεύστε σε μικρά δίκτυα
Πολλοί υποθέτουν ότι ένα μήνυμα διαδίδεται γρήγορα και εύκολα, όταν απευθύνεται από την αρχή σε ένα ευρύ κοινό. Αυτό είναι μια μεγάλη παρανόηση και το πρώτο σοβαρό σφάλμα που μπορεί να κάνει όποιος ασχολείται με το viral marketing.

Το ευρύ κοινό είναι ένα τεράστιο δίκτυο ανθρώπων, όπου τα μέλη αλληλεπιδρούν σε πολύ χαμηλό βαθμό. Πόσες πιθανότητες έχει το μήνυμά σας να φτάσει παντού, όταν «ρίχνεται» απευθείας μέσα σ’ ένα δαιδαλώδες δίκτυο;

Από την άλλη, σκεφθείτε πώς λειτουργεί ένα μικρότερο δίκτυο ανθρώπων. Τα μέλη του επικοινωνούν συχνά μεταξύ τους και ασκούν σημαντική επιρροή το ένα στο άλλο. Τι θα γίνει, εάν εκθέσετε ένα μικρό σύνολο ατόμων σ’ ένα ευφάνταστο μήνυμα;

Αυτό θα διαδοθεί άμεσα, θα γίνει σύντομα αγαπητό και τα άτομα θα θελήσουν να το μοιραστούν με άλλους ανθρώπους ή δίκτυα, έξω από το σύνολο!

Ιδανικό παράδειγμα αποτελεί το Facebook. Όταν ο Mark Zuckerberg λάνσαρε το Facebook, δεν στόχευσε σε μία μεγάλη αγορά. Αντιθέτως, εστίασε αρχικά σ’ ένα πολύ μικρότερο δίκτυο με ισχυρές διασυνδέσεις: τους φοιτητές του Harvard. Καθώς το Facebook αποκτούσε μεγάλη απήχηση στο Harvard, σειρά είχαν άλλα πανεπιστήμια. Η συνέχεια είναι γνωστή σε όλους μας.

Σπάστε τα καλούπια της κλασικής διαφήμισης
Ξεφύγετε από τα τετριμμένα των τυπικών διαφημίσεων. Δεν εννοούμε να δημιουργήσετε μία πρωτότυπη διαφήμιση, αλλά να επινοήσετε ένα περιεχόμενο που δεν παραπέμπει καν σε διαφήμιση! Δεν είναι εύκολο, όμως είναι αρκετό για να παρακινήσει το κοινό σας, ώστε να διαδώσει το brand σας με άμεσο και αυθόρμητο τρόπο.

Αποφύγετε κλισέ εκφράσεις και μην παρουσιάζετε ως μόνη επιδίωξή σας την αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Δημιουργήστε ένα περιεχόμενο υψηλής αξίας, το οποίο θα διατίθεται δωρεάν στο κοινό σας. Το «δωρεάν» προσελκύει πάντοτε τα μάτια των καταναλωτών και δημιουργεί θετικές εντυπώσεις.

Προκαλέστε συναισθήματα
Χαρίστε αφθονία συναισθημάτων στο κοινό σας! Κάντε το να γελάσει, να συγκινηθεί, να αισθανθεί κάτι έντονο, ώστε να θελήσει να μοιραστεί την εμπειρία του με άλλους ανθρώπους. Ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά μιας επιτυχημένης viral εκστρατείας είναι το στοιχείο της ταύτισης. Όταν το περιεχόμενό σας αντλεί στοιχεία από την πραγματικότητα και ο χρήστης ταυτίζεται με αυτό, είναι πολύ πιθανό να κάνει το πολυπόθητο share.

Πώς αλλιώς μπορείτε να κάνετε γρήγορα δημοφιλές το περιεχόμενό σας; Χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του χιούμορ, της επικαιρότητας, του παράδοξου και του ασυνήθιστου. Αν το μήνυμά σας είναι πολύ αστείο ή κινεί την περιέργεια του χρήστη, είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο χρήστης θα το μοιραστεί με κάποιον άλλον – κι εκείνος, με τη σειρά του, με κάποιον άλλον.

Επενδύστε στη δύναμη της εικόνας
Τελικά, μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις ή… ακόμη πιο πολύ; Μία εικόνα μπορεί να απογειώσει μία ιδέα ή να την καταστρέψει. Μία καλαίσθητη και πρωτότυπη εικόνα είναι αρκετή, για να αιχμαλωτίσει χιλιάδες βλέμματα και να μεταδώσει με ταχύτητα και επιτυχία το μήνυμα που επιθυμείτε.

Δεν έχει σημασία αν θα χρησιμοποιήσετε απλώς μια φωτογραφία, ένα βίντεο, ένα άρθρο ή ένα online παιχνίδι, για να γίνετε viral. Σε κάθε περίπτωση, θα χρειαστείτε τουλάχιστον μία εικόνα! Επενδύστε στη δημιουργικότητα και την υψηλή αισθητική.

Συνδυάζοντας την καταλυτική παρουσία της εικόνας με άλλα μέσα, μπορείτε να αυξήσετε ραγδαία τη δημοτικότητά σας. Αξίζει να σημειώσουμε πως το κορυφαίο μέσο του viral marketing είναι το video, το οποίο ενώνει μοναδικά τις δυνάμεις εικόνας και ήχου.

Αναδείξτε το περιεχόμενό σας
Βεβαιωθείτε ότι κοινοποιείτε τα μηνύματά σας στα social media, ενσωματώνετε τα share buttons και δεν περιορίζετε την πρόσβαση στο περιεχόμενό σας. Ίσως μοιάζει προφανές, αλλά δεν το κάνουν όλοι. Επιπλέον, δημιουργήστε μοναδικά hashtags που σας χαρακτηρίζουν και ενθαρρύνετε το κοινό να εκφράσει τη γνώμη του για το περιεχόμενό σας.

Τέλος, είναι άκρως σημαντικό να εντοπίζετε το καταλληλότερο κανάλι διανομής, ανάλογα με το είδος του περιεχομένου σας. Αν στοχεύετε να γίνετε viral μέσω μιας φωτογραφίας, χρησιμοποιήστε το Facebook ή το Twitter. Αν αποσκοπείτε, από την άλλη, σ’ ένα viral video, επιλέξτε το YouTube ή το Instagram.

Εν κατακλείδι
Όπως αναφέραμε και στην αρχή, το σωστό Viral Marketing είναι αληθινά δύσκολο. Όμως, δεδομένου ότι πρόκειται για μία από τις πιο οικονομικές μορφές marketing, δεν πρέπει να σας φοβίζει.

Αρχίστε να πειραματίζεστε, αξιοποιώντας το feedback που θα λαμβάνετε κάθε φορά. Αργά ή γρήγορα, θα καταφέρετε να μυηθείτε στα μυστικά του και να δημιουργήσετε το απόλυτο viral περιεχόμενο!

Πηγή: developgreece.com

Ομιλία κυρίου Αλέξανδρου Σχίζα Νew Business Manager της Wedia

Στο πλαίσιο της e-Commerce Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:

Νομικά θέματα - Ασφάλεια - User Experience Digital Marketing Digital Payments κα Εξωστρέφεια

Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.

O κύριος Αλέξανδρος Σχίζας είναι Νew Business Manager της Wedia και η ομιλία του είχε θέμα: "The secret value of the existing customers"

Το πλήρες κείμενο της εισήγησης του κυρίου Σχίζα μπορείτε να το κατεβάσετε σε μορφή power point εδώ 

{youtube}v=JenEGgwDF34{/youtube}

Ομιλία κυρίου Θωμά Πούτα Account Manager της BestPrice.gr

Στο πλαίσιο της e-Commerce Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:

Νομικά θέματα - Ασφάλεια - User Experience Digital Marketing Digital Payments κα Εξωστρέφεια

Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.

O κύριος Θωμάς Πούτας είναι Account Manager της BestPrice.gr και η ομιλία του είχε θέμα: Human e-commerce

Το πλήρες κείμενο της εισήγησης του κυρίου Πούτα μπορείτε να το κατεβάσετε σε μορφή pdf εδώ 

{youtube}v=4HEnHHaRSjA&feature{/youtube}

 

Facebook: αυτές είναι οι βασικές διαφημιστικές του αρχές

Καθώς ο κόσμος και οι υπηρεσίες που προσφέρονται από τους παρόχους συνεχίζουν να εξελίσσονται και να αλληλεπιδρούν, η ομάδα του Facebook θεώρησε χρήσιμο να περιγράψει τις βασικές αρχές που καθορίζουν τη διαφημιστική της πολιτική μέσω του Facebook, του Messenger και του Instagram.

Η ομάδα διαφημίσεων στο Facebook εργάζεται για την πραγματοποίηση ουσιαστικών συνδέσεων μεταξύ επιχειρήσεων και ανθρώπων. Αυτό από μόνο του θέτει τον πήχη ψηλά, δεδομένου ότι πολλοί άνθρωποι μπαίνουν στο Facebook, το Instagram και το Messenger για να συνδεθούν και να επικοινωνήσουν με τους φίλους και την οικογένειά τους.

Στόχος του Facebook είναι να εμφανίζει διαφημίσεις με τόση συνάφεια και χρηστικότητα, όσο και το άλλο περιεχόμενο που βλέπετε.

Αν αυτό γίνει αποτελεσματικά και με σεβασμό στο συνδρομητή, η διαφήμιση στο Facebook μπορεί, επίσης, να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας - όπως έδειξαν πρόσφατες έρευνες.

 

Χτίζουμε πρώτα για τους ανθρώπους

Η διαφήμιση είναι ο τρόπος με τον οποίο το Facebook μπορεί να παρέχει δωρεάν τις υπηρεσίες του. Όμως, οι διαφημίσεις δεν πρέπει να αποτελούν ένα είδος «φόρου» για την εμπειρία σας.

Οι διαφημίσεις θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο συναφείς και χρήσιμες, σε σχέση με τις άλλες δημοσιεύσεις που βλέπετε. Αυτό είναι σημαντικό και για τις επιχειρήσεις, επειδή είναι απίθανο να λάβετε υπόψη διαφημίσεις που είναι άσχετες ή ενοχλητικές.

Γι αυτό είναι σημαντικό θέμα η κατανόηση του κατά περίπτωση κοινού. Το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο καθορίζει ποιες διαφημίσεις θα εμφανίζονται σ’ εσάς, δίνει προτεραιότητα σ’ό,τι σας αφορά περισσότερο κι όχι στο πόσα χρήματα θα πάρει το Facebook από οποιαδήποτε διαφήμιση.

Δεν διαθέτουμε αλλού τα δεδομένα σας

Το Facebook δεν διαθέτει προς πώληση προσωπικές πληροφορίες όπως το όνομά σας, τις αναρτήσεις που έχετε κάνει, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τον αριθμό τηλεφώνου σας σε οποιονδήποτε. Η προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών αποτελεί κεντρικό άξονα του τρόπου με τον οποίο σχεδιάστηκε το σύστημα διαφημίσεών του.

Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να προσωποποιεί τις διαφημίσεις και να παρέχει στους διαφημιζόμενους σημαντικά στοιχεία σχετικά με την απόδοση των διαφημίσεών τους, αλλά χωρίς οι διαφημιζόμενοι να μάθουν ποιοι είστε.

Μπορείτε να ελέγξετε τις διαφημίσεις που βλέπετε

Κάνοντας κλικ στην επάνω δεξιά γωνία μιας διαφήμισης, μπορείτε να αποκρύψετε εύκολα όσες διαφημίσεις δεν σας αρέσουν ή να αποκλείσετε διαφημίσεις από έναν διαφημιζόμενο που δεν σας αρέσει.

Κάνοντας κλικ στο "Γιατί βλέπω αυτό;" βλέπετε περισσότερα σχετικά με το λόγο που εμφανίστηκε η διαφήμιση και μεταφέρεστε στις Προτιμήσεις Διαφήμισης.

Οποιοσδήποτε μπορεί να επισκεφτεί τις Προτιμήσεις Διαφημίσεών του, για να μάθει περισσότερα σχετικά με τα ενδιαφέροντα και τις πληροφορίες οι οποίες επηρεάζουν τις διαφημίσεις που βλέπει, και μπορεί να διαχειριστεί αυτές τις πληροφορίες, ώστε να λαμβάνει πιο σχετικές διαφημίσεις.

Η διαφήμιση πρέπει να είναι διαφανής

Θα πρέπει να είστε σε θέση να καταλάβετε εύκολα ποιος σας εμφανίζει διαφημίσεις και να δείτε τι άλλες διαφημίσεις προβάλλει ο ίδιος διαφημιζόμενος.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε η λειτουργία Διαφάνειας Διαφημίσεων η οποία σας επιτρέπει να επισκεφθείτε οποιαδήποτε σελίδα στο Facebook και να δείτε τις διαφημίσεις ενός διαφημιζόμενου, ανεξάρτητα από το αν αυτές εμφανίζονται ή όχι σε εσάς.

Αυτό όχι μόνο δημιουργεί διαφάνεια σχετικά με τη διαφήμιση στο Facebook, αλλά παράλληλα αυξάνει την υπευθυνότητα των διαφημιζομένων σχετικά με την ποιότητα των διαφημίσεων που δημιουργούν.

Η διαφήμιση πρέπει να είναι ασφαλής, χωρίς να χωρίζει ή να διακρίνει

Με προδιαγραφές που απαγορεύουν την έκφραση μίσους, τον εκφοβισμό κι άλλα είδη απρεπούς συμπεριφοράς,οι διαφημιστές υπάγονται σε αυστηρό πλαίσιο ώστε να αποφευχθούν διαφημίσεις οι οποίες δημιουργούν διακρίσεις –μάλιστα, πρόσφατα,το πλαίσιο αυτό και οι προδιαγραφές έγιναν αυστηρότερα.

Δεν επιτρέπεται η διαφήμιση να χρησιμοποιείται για την υπόθαλψη μίσους ή διακρίσεων και η διαφημιστική πολιτική του Facebook αποσκοπεί σ’ αυτό ακριβώς.

Πραγματοποιώντας προληπτικούςελέγχους στις διαφημίσεις,με τη χρήση αυτοματοποιημένων και μη εργαλείων, αντιδρά άμεσα όταν οι χρήστες αποκλείουν ή επισημαίνουν κάποιες διαφημίσεις ως προσβλητικές.

Η διαφήμιση εξετάζεται ως προς το περιεχόμενό της, τη στόχευση, τη σελίδα προορισμού και την ταυτότητα του διαφημιζομένου. Στόχος μας είναιη αποτροπή και η κατάργηση περιεχομένου που παραβιάζει αυτές τις πολιτικές, χωρίς βεβαίως να φτάνουμε ως τη λογοκρισία του δημόσιου λόγου.

Η διαφήμιση πρέπει να δίνει δυνατότητες σε μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις

Πιστεύουμε ότι κι οι μικρότερες επιχειρήσεις πρέπει να έχουν πρόσβαση στα ίδια εργαλεία που στο παρελθόν ήταν διαθέσιμα μόνο στις ισχυρότερες εταιρείες, με μεγάλα τμήματα marketing.

Έχουμε εκατομμύρια διαφημιζομένους - από μικρές επιχειρήσεις έως συλλογικές οργανώσεις - που εξαρτώνται από εμάς για να φτάσουν στο ακροατήριο τους, ώστε να μεγαλώσουν και να δημιουργήσουν περισσότερες θέσεις εργασίας.

Εφόσον ακολουθούν τις προδιαγραφές και τις πολιτικές της κοινότητας του Facebook και συμβάλλουν στη διατήρηση της ασφάλειας των χρηστών, η πλατφόρμα θα εξακολουθήσει να δίνει τη δυνατότητα σ’όλους τους διαφημιζομένους να προσεγγίσουν το κοινό τους και να προβάλουν τη διαφημιστική τους καμπάνια.

Βελτιώνοντας πάντα τη διαφήμιση


Το Facebook γνωρίζει πως τα προσδοκώμενα αποτελέσματα θα έλθουν μέσα από συνεχείς βελτιώσεις και επενδύσεις. Καθώς οι συμπεριφορές των ανθρώπων αλλάζουν, η πλατφόρμα προσαρμόζεται, ανταποκρινόμενη στα σχόλια και παρέχοντας βέλτιστες διαφημίσεις που βλέπουν οι χρήστες.

Για παράδειγμα, όταν οι χρήστες μετατοπίστηκαν στο κινητό τηλέφωνο, το Facebook ανταποκρίθηκε σ’ αυτή την αλλαγή. Γνωρίζοντας ότι για τη βελτίωση των υπηρεσιών του απαιτείται συνεχές feedback, θα συνεχίσει να ελέγχει και να ενημερώνει ορισμένες από τις λειτουργίες του, όπως οι μορφές διαφήμισης, οι μετρήσεις και τα στοιχεία ελέγχου διαφημίσεων.

Πηγή:Facebook Newsroom

Ομιλία κυρίου Οικονόμου γενικού Διευθυντού του ΙΑΒ Hellas

Αποκλειστική και πρώτη παρουσίαση αποτελεσμάτων σχετικά με την ψηφιακή διαφημιστική δαπάνη στη Ελλάδα, παρουσίασε στο συνέδριο που έγινε στο πλαίσιο της έκθεσης e-Commerce Expo και στην θεματική ενότητα Digital Marketing, ο κύριος Νεόφυτος Οικονόμου γενικός διευθυντής του IAB Hellas.

Τα σημαντικότερα σημεία της εισήγησης της θα τα βρείτε σε εδώ

{youtube}v=Fqi_bKOw4AU&feature{/youtube}

Facebook: Συμβουλές ασφάλειας για μικρές επιχειρήσεις

Πάνω από 2 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες σε όλο τον κόσμο, ποικίλες ευκαιρίες ανάπτυξηςγια τις μικρές επιχειρήσεις

Δυο από τα πιο «καυτά» θέματα σήμερα, στο χώρο του Διαδικτύου, είναι τα κοινωνικά δίκτυα και η ασφάλεια.

Όλοι το ξέρουμε, πια, πως τα πρώτα αποτελούν (εκτός από μέσο και τόπο «συνάντησης» των κανονικών, αλλά και των δικτυακών «φίλων») κι ένα αποτελεσματικό εμπορικό «εργαλείο», καθώς γνωστοποιούν, πληροφορούν, διαφημίζουν.

Είναι, λοιπόν, ιδανική λύση για έναν επαγγελματία ή μια μικρή επιχείρηση που συχνά δεν έχει άλλο τρόπο να κάνει γνωστή την παρουσία της στο ευρύ κοινό, παρά ξεκινώντας από τους «φίλους» και ανοίγοντας σταδιακά τον «κύκλο».

Άλλωστε, το ίδιο κάνουν κι οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις, ακόμα και οι τεράστιες πολυεθνικές, που στηρίζουν πολλά στη διείσδυσή τους μέσω των κοινωνικών δικτύων, στους καταναλωτές…

Εδώ, λοιπόν, έρχεται το Facebook (το πιο γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης σήμερα, που μετράει περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια χρήστες κι ας έχει μονάχα 13 χρόνια ιστορίας πίσω του)

το οποίο γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό εργαλείο, ειδικά για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, που το αξιοποιούν για να αλληλοεπιδράσουν με κοινότητες, να προσελκύσουν νέους πελάτες, να αναπτύξουν και να επεκτείνουν το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων τους.

Όμως, εδώ μπαίνει ο δεύτερος παράγων, αυτός της ασφάλειας, που θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, για να μην υπάρξουν «θύματα και ζημίες», καθώς οι κάθε λογής κακόβουλοι καραδοκούν και είναι έτοιμοι να αξιοποιήσουν την κάθε απροσεξία προς ίδιον όφελος.

Αυτό το ενδεχόμενο, οι ειδικοί του Facebook προφανώς το γνωρίζουν κι έχουν λάβει τα δέοντα μέτρα από την πλευρά τους, όμως υπάρχουν και κάποιες προφυλάξεις τις οποίες πρέπει να λάβει ο χρήστης από τη δική του, προκειμένου να διατηρήσει ασφαλή τη σελίδα, το προφίλ και την επιχείρησή σας.

Να, λοιπόν, ποιες είναι οι συμβουλές τους…

Βασικά tips ασφαλείας για σελίδες μικρών επιχειρήσεων

Χρησιμοποιήστε τις παρακάτω συμβουλές για να προστατεύστε το προφίλ σας στο Facebook, τη σελίδα σας και, ως εκ τούτου, την ίδια την επιχείρησή σας:

• Βεβαιωθείτε ότι έχετε θέσει σαφείς κανόνες αναφορικά με τον αριθμό των ατόμων που μπορούν να διαχειριστούν τη σελίδα σας.

Ενώ οι περισσότεροι διαχειριστές συμβάλουν στην αποτελεσματικότερη διαχείριση της σελίδα σας στο Facebook, όσο περισσότερους έχετε, τόσο μεγαλύτερος είναι και ο κίνδυνος ασφάλειας που ενδέχεται να αντιμετωπίσετε.

• Βεβαιωθείτε ότι έχει ανατεθεί ο σωστός ρόλος σελίδας σε κάθε διαχειριστή βάσει των απαιτήσεων της δουλειάς του: Διαχειριστής (Admin), Εκδότης (editor), Συντονιστής (moderator), Διαφημιζόμενος (advertiser) ή Αναλυτής (analyst).

Αναζητήστε την επιλογή «Ρόλοι σελίδας» στο Κέντρο Βοήθειας του Facebook για λεπτομέρειες σχετικά με τον διαφορετικό τύπο πρόσβασης που παρέχεται σε κάθε ρόλο.

• Βεβαιωθείτε ότι έχετε αφαιρέσει από τον ρόλο του Διαχειριστή όλους τους υπαλλήλους σας εφόσον αποχωρήσουν από την επιχείρησή σας.

Για να διαχειριστείτε τους ρόλους σελίδας, μεταβείτε στη σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook, κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις και μεταβείτε στους Ρόλους σελίδας.

Αφαιρέστε τους πρώην υπαλλήλους κάνοντας κλικ στο X δίπλα στο όνομά τους και στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση Αλλαγών.

• Ενεργοποιήστε τις εγκρίσεις σύνδεσης για όλους τους λογαριασμούς στο Facebook - συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων σας- που μπορεί να διαχειρίζονται τη σελίδας σας.

Οι εγκρίσεις σύνδεσης είναι ένας μηχανισμός ασφαλείας που απαιτεί την εισαγωγή ενός συγκεκριμένου κωδικού όταν κάποιος προσπαθεί να συνδεθεί στο λογαριασμό σας από μία μη αναγνωρισμένη συσκευή.

Ο κωδικός θα αποσταλεί στο κινητό σας τηλέφωνο. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τις εγκρίσεις σύνδεσης μεταβαίνοντας στις ρυθμίσεις ασφαλείας του λογαριασμού σας.

• Ασφαλίστε τις κινητές συσκευές σας. Το Facebook βασίζεται στα κινητά τηλέφωνα για την επιβεβαίωση της ταυτότητας του χρήστη, που σημαίνει ότι η ασφάλεια του κινητού σας τηλεφώνου είναι ένα σημαντικό μέρος της διατήρησης του λογαριασμού σας στο Facebook και της σελίδας σας ασφαλή.

Μπορείτε να ασφαλίσετε την κινητή συσκευή σας χρησιμοποιώντας όλες τις λειτουργίες ασφαλείας που είναι διαθέσιμες στο τηλέφωνό σας, όπως κωδικούς PIN, και κωδικούς πρόσβασης.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε:

https://www.facebook.com/help/security.

τρεις τρόποι για να μετρήσετε την απόδοσή σας στο YouTube

Εαν η δημιουργία video στο You Tube είναι μέρος της δουλειάς σας, και αναρωτιώσασταν πάντα για την απήχηση τους στο κοινό σας παρακάτω θα δείτε τρία εργαλεία μέτρησης της απόδοσης τους.

1: Αξιολόγηση Συμπεριφοράς Παρακολούθησης βίντεο

Το YouTube παρέχει analytics που σας επιτρέπουν να αξιολογήσετε την απόδοση των βίντεο σας, και τον τρόπο βελτίωσης του περιεχομένου του.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στα αναλυτικά στοιχεία σας, ανοίξτε το Creator Studio και επιλέξτε το Analytics στην αριστερή πλοήγηση.

 


Στην περιοχή Watch Time Reports, θα βρείτε δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά παρακολούθησης βίντεο και την θέαση των βίντεό σας από το κοινό.

 


Watch time

 


Στην αναφορά Watch time μπορείτε να δείτε πληροφορίες σχετικά με το χρόνο θέασης. To watch time αναφέρεται στο χρονικό διάστημα που οι θεατές έχουν παρακολουθήσει ένα βίντεο.

Views είναι ο αριθμός των προβολών ενός βίντεο. Αυτή η μέτρηση αποτελεί τον κύριο τρόπο αξιολόγησης της δημοτικότητας ενός βίντεο, αλλά μην ξεγελιέστε από αυτόν τον αριθμό.

Ενώ είναι θετικό όταν έχετε πολλές προβολές, αυτή η μέτρηση δείχνει μόνο τον αριθμό που έχει φορτωθεί ένα βίντεο αναπαραγωγής. Δεν παρέχει επαρκείς πληροφορίες για τη συμπεριφορά του θεατή δηλαδή αν ήθελε να δει το βίντεο ή απλώς «έπαιζε» χωρίς να το βλέπει κανείς.

Η Audio Retention είναι μια σημαντική μέτρηση, διότι υποδεικνύει την αφοσίωση του θεατή στο περιεχόμενο του βίντεο σας. Μπορείτε να κατανοήσετε κατά μέσο όρο πόσο χρόνο παρακολουθούν τα βίντεό σας.

Πάνω από το γράφημα, κάντε κλικ στην επιλογή Absolute Audience Retention για να δείτε τον αριθμό προβολών για κάθε μέρος του βίντεό σας. Εάν η πλειοψηφία των θεατών το αφήνει μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα της παρακολούθησης, πιθανότατα ενδιαφέρονται αρκετά για να κάνουν κλικ στο βίντεο, αλλά δεν τους τράβηξε την προσοχή περαιτέρω.

Εάν οι θεατές απομακρυνθούν γύρω από τη μέση διάρκεια του βίντεο, εχουν δειξει ενδιαφέρον , αλλά κάτι συνέβη και εμπόδισε τη περαιτέρω παρακολούθηση.

 

 

Ίσως ήταν ένα τεχνικό ζήτημα, π.χ όπως ο ήχος που μπορεί να χάθηκε, ή ίσως το βίντεο ήταν πάρα πολύ μεγάλο. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσετε τα μελλοντικά σας βίντεο.

Κάντε κλικ στο Relative Audience Retention για να δείτε πόσο καλά λειτουργεί το βίντεό σας σε σχέση με παρόμοια βίντεο στο YouTube.

Η μέση τιμή μέτρησης της διάρκειας προβολής υποδεικνύει το μέσο χρονικό διάστημα που παρακολουθούν οι θεατές πριν από την απόρριψη. Το YouTube σάς επιτρέπει να φιλτράρετε αυτά τα δεδομένα βάσει γεωγραφίας, περιεχομένου, ημερομηνίας και άλλων πληροφοριών.

Μπορείτε επίσης να δείτε το μέσο ποσοστό ενός βίντεο που παρακολουθεί το κοινό σας ανά προβολή.

Το να γνωρίζετε περισσότερα σχετικά με το κοινό προβολής σας θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε εάν το βίντεό σας προσεγγίζει τους σωστούς ανθρώπους. Στην αναφορά Demographics, μπορείτε να δείτε στοιχεία για την ηλικία , το φύλο και της γεωγραφικής κατανομή των θεατών σας.

 

 

Μετακινηθείτε προς τα κάτω, κάτω από το διάγραμμα για να βρείτε επιλογές για ταξινόμηση των δεδομένων κατά γεωγραφικό και τύπο συσκευής. Αυτές οι χρήσιμες πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας, τις ετικέτες και τις μικρογραφίες.

Στην αναφορά Playback Locations , μάθετε από πού μεταδίδονται τα βίντεό σας, όπως μια σελίδα παρακολούθησης YouTube, τη διεύθυνση URL για το βίντεό σας, τη σελίδα καναλιού YouTube ή άλλους ιστότοπους ή εφαρμογές που έχουν ενσωματώσει το βίντεο.

 

Ανοίξτε την αναφορά Traffic Sources για να λάβετε πληροφορίες για το πώς και πού βρήκαν οι θεατές το βίντεό σας. Αυτά τα δεδομένα σάς βοηθούν να μάθετε περισσότερα σχετικά με το ακροατήριό σας προβολής.

 

Για παράδειγμα, μπορείτε να προσδιορίσετε εάν οι θεατές βρήκαν το βίντεό σας μέσω της αναζήτησης YouTube, μέσω προτεινόμενων βίντεο ή εξωτερικών πηγών, όπως ενσωματωμένοι σύνδεσμοι σε άλλους ιστότοπους ή συνδέσμους κοινωνικών μέσων.

Ανακαλύψτε πώς οι θεατές βρίσκουν τα βίντεό σας στο YouTube.
Η κατάταξη του βίντεο σας είναι υψηλή στην αναζήτηση Google και την αναζήτηση στο YouTube; Αν όχι, μπορεί να είναι καλός δείκτης ότι πρέπει να προσαρμόσετε τις λέξεις-κλειδιά και τις ετικέτες σας.

Η αναφορά Devices εμφανίζει τις διάφορες συσκευές και λειτουργικά συστήματα που χρησιμοποιεί το κοινό σας για την αναπαραγωγή των βίντεό σας.

 

 

Δείτε τις συσκευές που χρησιμοποιούν οι θεατές για να παρακολουθήσουν τα βίντεό σας στο YouTube.

2: Αξιολογήστε την αφοσίωση κοινού

Οι αναφορές αφοσίωσης του YouTube σάς δίνουν μια γενική εικόνα της ποιότητας των θεατών σας.Εχει σημασία, αν έχετε εκατομμύρια views και οι άνθρωποι δεν αλληλεπιδρούν με το εμπορικό σήμα σας.

Φυσικά θέλετε να έχετε μεγάλο αριθμό συνδρομητών στα κανάλια σας. Σημαίνει ότι αυτοί οι θεατές είναι τόσο αφοσιωμένοι στα βίντεό σας που δεν ήθελαν να χάσουν την επόμενο.
Στην αναφορά Subscribers μπορείτε να παρακολουθείτε την αύξηση των συνδρομητών του καναλιού σας με την πάροδο του χρόνου. Αν διαπιστώσετε σημαντική απώλεια στο σύνολο των συνδρομητών, μπορεί να είναι ένδειξη ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το περιεχόμενό σας.

 

 

Στην αναφορά Likes and Dislikes , μπορείτε να μάθετε σε πόσους άνθρωπους άρεσαν ή δεν άρεσαν τα βίντεό σας με την πάροδο του χρόνου. Αυτά τα δεδομένα είναι μια αντανάκλαση των συναισθηματικών αντιδράσεων.

 

 

Ωστόσο, επειδή τα βίντεο δεν αξιολογούνται περισσότερο από το 1% των θεατών , αυτά τα δεδομένα δεν είναι πολύ αντιπροσωπευτικά. Αν δεν παρατηρήσετε μια τεράστια αύξηση στις αντιπάθειες σας, μην ανησυχείτε για αυτό το μέτρο.

Comments
Ο αριθμός των comments στα βίντεό σας είναι ένας καλός δείκτης αφοσίωσης. Δείχνει την πρόθεση του θεατή να αλληλεπιδράσει μαζί σας, κάτι που είναι σημαντικό για οποιοδήποτε κοινωνικό δίκτυο.

Μπορείτε να δείτε τη συνολική αναφορά σχολίων για το κανάλι σας ή για κάθε βίντεο. Θυμηθείτε να διαβάσετε πάντα τα σχόλια για να αναλύσετε αν λάβατε θετικά ή αρνητικά σχόλια.

Τα Shares είναι μια ενδιαφέρουσα μέτρηση, διότι δείχνει πόσες φορές το περιεχόμενό σας έχει μοιραστεί στα κοινωνικά μέσα χρησιμοποιώντας το κουμπί share.

 

 

Αυτή η μέτρηση υποδεικνύει ότι οι θεατές όχι μόνο παρακολουθούσαν το βίντεό σας, αλλά και ότι συμμετείχαν αρκετά για να το μοιραστούν στο Facebook, στο Twitter ή σε άλλους ιστότοπους.

3: Υπολογισμός επισκεψιμότητας παραπομπών
Μέχρι στιγμής, έχουμε μιλήσει για τις κύριες μετρήσεις που θα βρείτε στον πίνακα ελέγχου του Analytics. Αυτά τα δεδομένα σας βοηθούν να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό σας και πώς ασχολούνται με το περιεχόμενό σας.

Εάν θέλετε να μάθετε πόση κίνηση κατευθύνει το YouTube στον ιστότοπό σας, μπορείτε να συνδέσετε το λογαριασμό σας στο Google Analytics με το κανάλι σας στο YouTube.

Σύνδεση του YouTube με το Google Analytics

Για να συνδέσετε το κανάλι σας, συνδεθείτε στο Google Analytics και κάντε κλικ στο κουμπί Admin. Από την λίστα Property , επιλέξτε Create New Property..
Στην επόμενη σελίδα, καταχωρίστε τη διεύθυνση URL του καναλιού σας στο YouTube και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί Get Tracking ID. Καταγράψτε το ID παρακολούθησης.

 

 

Τώρα συνδεθείτε στο YouTube και μεταβείτε στo κουμπι Advanced Settings . Μεταβείτε στο κάτω μέρος της σελίδας και πληκτρολογήστε το αναγνωριστικό παρακολούθησης στο Google Analytics και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση.

 

Τώρα μπορείτε να αρχίσετε να παρακολουθείτε τις μετρήσεις του YouTube Analytics στο Google Analytics και να δείτε την επίδραση που έχει το κανάλι σας στον ιστότοπό σας.

Προβολή επισκεψιμότητας παραπομπών από το YouTube

Μόλις το κανάλι σας συνδεθεί με το Google Analytics, μπορείτε να μάθετε πόσα από τους επισκέπτες του ιστότοπού σας προέρχονται από το YouTube. Για να δείτε αυτά τα δεδομένα, μεταβείτε στην επιλογή Acquisition > All Traffic > Referrals..

 

 

Πλοηγηθείτε στο Google Analytics

Στη γραμμή αναζήτησης, πληκτρολογήστε "youtube.com" για να δείτε τον συνολικό αριθμό των περιόδων σύνδεσης από το YouTube. Μπορείτε επίσης να δείτε τη μέση διάρκεια της περιόδου σύνδεσης και το ποσοστό εγκατάλειψης (το ποσοστό των επισκεπτών σας που εγκατέλειψαν τον ιστότοπό σας.

Αυτά τα δεδομένα σας δίνουν στοιχεία της ποιότητας των επισκεπτών που έχετε από το YouTube.

 

Εάν θέλετε να δείτε τις τιμές μετατροπής διαφόρων κοινωνικών δικτύων, μεταβείτε στην επιλογή Social > Conversions.

 



Από το επάνω μενού, επιλέξτε έναν τύπο μετατροπής, ο οποίος καθορίζεται από συγκεκριμένους στόχους, όπως αγορές ή συνδρομές σε ενημερωτικά δελτία.

Θα βρείτε το ποσοστό μετατροπής και την τιμή από τις επισκέψεις YouTube, μαζί με άλλους ιστότοπους κοινωνικών μέσων, που είναι ενσωματωμένοι στο λογαριασμό σας στο Google Analytics.

Συμπέρασμα:
Η ανάλυση των μετρήσεων του YouTube ίσως να φαίνεται αρκετά δύσκολη στην αρχή, αλλά είναι κρίσιμη για την αξιολόγηση της απόδοσης του καναλιού σας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους θεατές, τον τρόπο με τον οποίο ανακάλυψαν τα βίντεό σας, το αν τους άρεσε το περιεχόμενό τους, ή αν το βαρέθηκαν και πολλά άλλα για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα μελλοντικά σας βίντεο.

Πηγή:Socialmediaexaminer.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search