Στο πλαίσιο προστασίας της ιδιωτικότητας των χρηστών και της προστασίας των δεδομένων τους, το Facebook δεσμεύτηκε να τηρεί απαράκλητα τους νόμους κάθε χώρας περί προστασίας δεδομένων.
Ο κανονισμός της Ευρωπαϊκής ένωσης GDPR δημιουργεί μια συνεπή και συμμορφούμενη με τις θεμελιώδεις αρχές της, νομοθεσία προστασίας δεδομένων.
O κανονισμός GDPR θα τεθεί σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018 και ισχύει για εταιρείες που εδρεύουν στην ΕΕ, καθώς και εταιρείες σε όλο τον κόσμο που παρέχουν ή προσφέρουν αγαθά ή υπηρεσίες και επεξεργάζονται δεδομένα στην ΕΕ.
Ενώ πολλές από τις αρχές του κανονισμού GDPR στηρίζονται στους ισχύοντες κανόνες προστασίας δεδομένων στην ΕΕ, ο συγκεκριμένος έχει ευρύτερο πεδίο εφαρμογής, πιο κανονιστικά πρότυπα και προβλέπει αυστηρότερες κυρώσεις στις παραβιάσεις του.
Για παράδειγμα, απαιτεί από τις εταιρείες να αποκτούν ευρύτερη συγκατάθεση από τους πελάτες, όπου χρειάζεται, και διευρύνει τα δικαιώματα των ατόμων όσον αφορά την πρόσβαση και τη μεταφορά των δεδομένων τους.
Στο Facebook, και οι θυγατρικές του συμπεριλαμβανομένων των Instagram Oculus και WhatsApp προετοιμάζονται έτσι, ώστε να διασφαλίσουν ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμμορφώνονται με το GDPR.
Το Faceboοk έχει στόχο την επέκταση και την δημιουργία των εργαλείων που θα είναι χρήσιμα στους χρήστες στη διαχείριση του απόρρητου τους,όπως επίσης και να κατανοήσουν τις επιλογές τους σε σχέση με τα προσωπικά τους δεδομένα.
Στο πλαίσιο αυτό διεύρυνε την ομάδα του που είναι υπεύθυνη για την προστασία δεδομένων προσλαμβάνοντας έναν υπεύθυνο προστασίας δεδομένων.
Δέσμευση για διαφάνεια, τον έλεγχο και την υπευθυνότητα.
• Διαφάνεια: Η πολιτική διαχείρισης δεδομένων θα είναι διαφανής και μοναδική στο τρόπο που θα καταγράφει, χρησιμοποιεί, επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα των ανθρώπων. Επίσης θα προσφέρει συνεχή εκπαίδευση στους νέους και υπάρχοντες χρήστες μέσω εμπειριών , όπως και επίσης στη διαχείριση της διαφημιστικής συμπεριφοράς.
• Έλεγχος: Θα συνεχίσει να παρέχει στους χρήστες ελέγχους σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα δεδομένα τους.
Για να βελτιωθεί αυτό, απλοποιείται ο σχεδιασμός των ρυθμίσεων απορρήτου σε ένα νέο κέντρο ελέγχου.Επίσης με τη χρήση συνεχών υπενθυμίσεων στο News Feed θα ωθεί τους χρήστες να ελέγχουν τις ρυθμίσεις τους.
• Λογοδοσία: Είμαστε υπεύθυνοι για τις πρακτικές απορρήτου μας, η οποία περιλαμβάνει την ενημέρωση του υπάρχοντος προγράμματος συμμόρφωσης, ώστε να διασφαλίσουμε ότι συμμορφωνόμαστε επαρκώς με το GDPR. Επίσης είμαστε σε συνεχή διάλογο με νομοθέτες, εμπειρογνώμονες και ακαδημαϊκούς από όλο τον κόσμο και αναζητήσουμε ανατροφοδότηση.
Τι σημαίνει αυτό για τις επιχειρήσεις
Οι επιχειρήσεις μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες και τις λύσεις του Facebook με τον ίδιο τρόπο που κάνουν σήμερα, αλλά είναι υπεύθυνοι για τη συμμόρφωση με τους νόμους , όπως επίσης με τη συμμόρφωσής τους με το GDPR.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, το Facebook εξυπηρετεί ανθρώπους και διαφημιστές ως υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων. Οι επιχειρήσεις μπορούν να είναι σίγουροι ότι το Facebook συμμορφώνεται με το GDPR.
Υπάρχουν ορισμένες βασικές περιπτώσεις, που αναφέρονται παρακάτω, στις οποίες το Facebook μπορεί να χρησιμεύσει ως επεξεργαστής δεδομένων. Όταν το Facebook λειτουργεί ως επεξεργαστής δεδομένων, οι επιχειρήσεις είναι υπεύθυνες για τη διασφάλιση ότι τα δεδομένα που χρησιμοποιούν συμμορφώνονται με το GDPR.
Custom Audiences: Όταν ταιριάζουμε τα δεδομένα CRM των εταιρειών με τη βάση δεδομένων των χρηστών μας και δημιουργούμε ένα «προσαρμοσμένο κοινό» για τις διαφημιστικές σας καμπάνιες, λειτουργούμε μόνο ως επεξεργαστής δεδομένων.
Measurement and analytics: Επεξεργαζόμαστε δεδομένα για λογαριασμό σας, προκειμένου να μετρήσουμε την απόδοση και την εμβέλεια των διαφημιστικών καμπανιών σας και να παρέχουμε ιδέες για τα άτομα που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες σας και να σας ενημερώσουμε.
Workplace: μέσω της πλατφόρμας Workplace επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα των συνεργατών σας, λειτουργώντας αποκλειστικά ως επεξεργαστής δεδομένων, ώστε να είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε αυτήν την υπηρεσία.
Με την παροχή δεδομένων στις αρχές της Ευρωπαϊκής ένωσης, το Facebook παρέχει υπηρεσίες μόνο ως επεξεργαστής δεδομένων και λειτουργει αποκλειστικά για λογαριασμο τους, διασφαλίσουμε ωστόσο τη συμμόρφωση με τις συγκεκριμένες απαιτήσεις.
Αυτό σημαίνει ότι θα ανανεώσουμε όλες τις απαραίτητες συμβατικές υποχρεώσεις για να ευθυγραμμιστούμε με το GDPR.
Όταν συνεργαζόμαστε με τρίτους σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων για λογαριασμό μας, θα διασφαλίσουμε τη συμμόρφωση με το GDPR.
Και όταν ενεργούμε ως επεξεργαστής δεδομένων για λογαριασμό του διαφημιζόμενου, θα βασιζόμαστε στη νομική συναίνεση των διαφημιζόμενων ως υπεύθυνη για την επεξεργασίας δεδομένων τους.
Πηγή: facebook.com
Πέρυσι η Google με την διαφημιστική της υπηρεσία AdWords Express έθεσε τους στόχους για τη βελτίωση των διαφημιστικών μηνυμάτων των πελατών της, ώστε να οδηγήσουν σε καλύτερα αποτελέσματα, όπως περισσότερες επισκέψεις ή τηλεφωνικές παραγγελίες.
Αν τρόπος επικοινωνίας είναι η τηλεφωνική κλήση, η AdWords Express θέτει ως στόχο τη βέλτιστη απόδοση του διαφημιζόμενου μετά από κάθε κλήση.
Με την λειτουργία ειδοποίησης κλήσεων, το AdWORDs Express δημιούργησε ένα εύκολο τρόπο ώστε να υπάρχει ανατροφοδότηση στις κλήσεις που μέσω του AdWords Express και να ειδοποιείτε ο επιχειρηματίας για τυχόν αναπάντητες κλήσεις.
Λήψη σχετικότερων κλήσεων όταν με χρήση ανατροφοδότησης
Όταν ολοκληρωθεί μια τηλεφωνική κλήση με έναν πελάτη που βρήκε τη διαφήμισή στο Google, θα λάβει ο διαφημιζόμενος μια ειδοποίηση για να δώσει πληροφορίες σχετικά με τη συνάφεια της κλήσης. Αυτό θα βοηθήσει το AdWords Express, ώστε να προωθήσει καλύτερα τις διαφημίσεις στους σωστούς πελάτες.
Συνδεθείτε με κάθε πελάτη που καλεί την επιχείρησή σας
Συχνά οι επιχειρηματίες όπως και οι υπάλληλοι είναι απασχολημένοι και δεν προλαβαίνουν να πάρουν το τηλέφωνο.
Με αποτέλεσμα να χάνονται σχεδόν μία στις πέντε κλήσεις που λαμβάνουν από τις διαφημίσεις AdWords Express.
Τώρα, εάν ένας υποψήφιος πελάτης καλέσει και δεν μπορέσει να απαντηθεί η κλίση, ο διαφημιζόμενος θα πάρει μια ειδοποίηση που θα του επιτρέπει να καλέσει ξανά πίσω.
Πηγή: blog.google
Σήμερα, παρουσιάζουμε τις διαφημίσεις εναλλασσόμενων εικόνων για το Instagram Stories, οι οποίες δίνουν στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν έως και τρία μέσα σε κάθε διαφήμιση που προβάλλουν στο Stories, αντί για μόνο ένα μέσο που μπορούσαν να χρησιμοποιούν μέχρι τώρα.
Από την ημέρα που κυκλοφόρησε το Instagram Stories μέχρι σήμερα, έχουμε δει μοναδικά δείγματα δημιουργικότητας από την κοινότητα. Το Stories έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο με τον οποίο κοινοποιούν περιεχόμενο και εκφράζονται οι χρήστες στο Instagram - από τα φίλτρα προσώπου μέχρι το superzoom και τα αυτοκόλλητα gif.
Εξίσου μεγάλη δημιουργικότητα επιδεικνύουν και οι επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, μια εταιρεία λιανικής πώλησης υποδημάτων πολυτελείας ενθάρρυνε πρόσφατα τους καταναλωτές να "πατήσουν παρατεταμένα και να σταματήσουν" στο αγαπημένο τους ζευγάρι παπούτσια καθώς προβαλλόταν η νέα σειρά της επωνυμίας.
Οι διαφημίσεις εναλλασσόμενων εικόνων για το Instagram Stories συμπεριφέρονται όπως ακριβώς και κάθε άλλο περιεχόμενο στο Stories. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να πατάτε σε διάφορα σημεία, να μετακινείτε τις εικόνες προς τα μπροστά και προς τα πίσω σύροντας το δάχτυλό σας στην οθόνη ή να "παγώνετε" το περιεχόμενο όπου θέλετε.
Τώρα, με δύο επιπλέον μέσα, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσθέσουν μεγαλύτερο βάθος στις αφηγήσεις τους, όπως ακριβώς κάνει και η κοινότητα σήμερα. Ήδη, η Gap (@gap) έχει αρχίσει να αξιοποιεί τις διαφημίσεις εναλλασσόμενων εικόνων στο Instagram Stories για την ενσωμάτωση εγγενών στοιχείων, π.χ. εργαλείων καρφιτσώματος και σχεδίασης, και τη χρήση περισσότερου χώρου για την προβολή περισσότερων στοιχείων της εκστρατείας της.
Πηγή: business.instagram.com
Από μεγάλες επωνυμίες μέχρι μικρά οικογενειακά καταστήματα, επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο έρχονται στο Instagram για να συνδεθούν με τους καταναλωτές με νέους, καθηλωτικούς τρόπους.
Μέσω της κοινότητάς μας, που χαρακτηρίζεται από το πάθος της για το οπτικό περιεχόμενο, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν μοναδικές εμπειρίες γύρω από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους με τις διαφημίσεις του Instagram, όπως σε κανένα άλλο μέσο.
Είτε χρησιμοποιούν τις ιστορίες, τις live μεταδόσεις ή τη ροή, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις γνωρίζουν την επιτυχία και επιτυγχάνουν αποτελέσματα στο Instagram, ιδιαίτερα το 2017.
Καθώς προετοιμαζόμαστε για το νέο έτος και όλα τα συναρπαστικά πράγματα που μας περιμένουν, θα θέλαμε να κάνουμε μια παύση για να γιορτάσουμε όλες τις επιτυχίες της κοινότητας των 25 εκατομμυρίων επιχειρήσεων στο Instagram.
Είτε πρόκειται για το φαγητό και τη μόδα είτε για κάτι άλλο πέρα από αυτά, επιχειρήσεις από διάφορους τομείς συνεχίζουν να ξεχωρίζουν και να εμπνέουν το κοινό σε ενέργειες σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
Δείτε μερικές από τις αγαπημένες μας διαφημιστικές εκστρατείες για τη φετινή χρονιά.
Maserati
Με στόχο να αξιοποιήσει τον ντόρο γύρω από την κυκλοφορία του ολοκαίνουργιου Levantes SUV στις ΗΠΑ, η αυτοκινητοβιομηχανία οχημάτων πολυτελείας Maserati (@maserati) χρησιμοποίησε μια εκστρατεία βίντεο σε δύο φάσεις στο Instagram και το Facebook για να προσελκύσει το ένα τρίτο των υποψήφιων πελατών της, με αποτέλεσμα την πώληση 127 οχημάτων (σε αυτούς τους υποψήφιους πελάτες).
Renault
Για να υποστηρίξει την κυκλοφορία του νέου της μοντέλου, του Twingo Twilight, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault (@renault_france) "πάτησε" στο Instagram Stories για να δημιουργήσει μια εκστρατεία βίντεο που τραβάει τα βλέμματα και να στοχεύσει το κοινό των νεότερων millenial, πετυχαίνοντας αύξηση στην αντίληψη του κοινού για την επωνυμία και τη διαφημιστική ανάκληση, ιδιαίτερα σε γυναίκες 18-24 ετών.
Tulio Cotta
Για να εντοπίσει το τέλειο κοινό που θα ενδιαφερόταν για τα σεμινάριά του στην τεχνική micropig mentation φρυδιών στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας, ο επαγγελματίας ομορφιάς Tulio Cotta (@tuliocottaoficial) χρησιμοποίησε το Instagram για να δημιουργήσει μια πετυχημένη εκστρατεία διαφημίσεων ανεύρεσης υποψήφιων πελατών, υπερβαίνοντας κατά 20% το στόχο που είχε θέσει αρχικά, με το 77% των συνολικών εγγραφών του σεμιναρίου να προέρχονται απευθείας από το Instagram.
SK-II
Διακρίνοντας μια τεράστια ευκαιρία να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα για το νέο της προϊόν ομορφιάς, το Genoptics, η ιαπωνική επωνυμία προϊόντων περιποίησης του δέρματος SK-II (@skii) χρησιμοποίησε διαφημίσεις στο Instagram Stories1 για να δημιουργήσει μια εκστρατεία βίντεο που ήταν αντιπροσωπευτική της πολυτέλειας που χαρακτηρίζει την ίδια την επωνυμία.
Στοχεύοντας γυναίκες 18–54 ετών στην Ιαπωνία, η εκστρατεία πέτυχε προσαυξητική άνοδο στη διαφημιστική ανάκληση της τάξης των 13 μονάδων2 και αύξηση 62% στις ολοκληρωμένες προβολές βίντεο.3
Louis Vuitton
Για να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα και το ενδιαφέρον του κοινού για την ανοιξιάτικη/καλοκαιρινή αντρική κολεξιόν του για το 2017, ο γαλλικός οίκος μόδας Louis Vuitton (@louisvuitton) χρησιμοποίησε την εντυπωσιακή μορφή κάθετων βίντεο που υποστηρίζει το Instagram Stories για να δημιουργήσει μια αποκλειστική εκστρατεία βίντεο για τη νέα σειρά του, πετυχαίνοντας μια τεράστια αύξηση 28 μονάδων στη διαφημιστική ανάκληση, καθώς και μια δυναμική αύξηση στην προτίμηση του κοινού για την επωνυμία.
ASOS
Για την πρώτη του δημιουργική διαφημιστική εκστρατεία στο Instagram Stories, το ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής πώλησης ρούχων ASOS (@asos) ήθελε να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας του και την αλληλεπίδραση στις ΗΠΑ (και το Ηνωμένο Βασίλειο) στη νέα γενιά των παιδιών της ψηφιακής εποχής.
Συνδυάζοντας την υψηλή αξία παραγωγής και το στιλ μιας φωτογράφισης μόδας με τα βίντεο για κινητά, η επωνυμία κατάφερε να δημιουργήσει μια ειδικά προσαρμοσμένη εκστρατεία που πέτυχε αύξηση 7 μονάδων στην αναγνωρισιμότητα επωνυμίας στις ΗΠΑ (και αύξηση 14 μονάδων στη διαφημιστική ανάκληση στο Ηνωμένο Βασίλειο).
Heinz
Με στόχο να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να δείξει στον κόσμο του Σάο Πάολο πώς τα προϊόντα κέτσαπ, μουστάρδας και μαγιονέζας της μπορούν να μεταμορφώσουν οποιαδήποτε συνταγή, η Heinz Brazil (@br_heinz) χρησιμοποίησε το Instagram Stories για να δημιουργήσει μια απολαυστική εμπειρία με βίντεο.
Σε συνεργασία με το Facebook Creative Shopκαι τη διαφημιστική εταιρεία Africa, η δημοφιλής επωνυμία πρόβαλε μια λαχταριστή διαφημιστική εκστρατεία στο Instagram Stories, η οποία ήταν κυριολεκτικά έτοιμη να φαγωθεί,4 εξασφαλίζοντας αύξηση 11 μονάδων στη διαφημιστική ανάκληση και ικανοποιώντας την όρεξη εκατοντάδων ατόμων που ήθελαν να φάνε μεσημεριανό.
Lay's
Συνδυάζοντας το Instagram Stories με μια σειρά από σύνθετες κινούμενες εικόνες για να υποστηρίξει το νέο πεντανόστιμο σνακ της (Lay's STAX) στη Ρωσία, η παγκόσμια επωνυμία Lay's (@lays_russia) που ειδικεύεται στα σνακ, δημιούργησε μια εκστρατεία βίντεο που μαγνήτιζε τα βλέμματα και πρόσφερε στους πελάτες μια καθηλωτική και ψυχαγωγική εμπειρία που έκανε την Lay’s να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.
Το αποτέλεσμα ήταν μια τεράστια αύξηση 33 μονάδων στη διαφημιστική ανάκληση και αύξηση 6 μονάδων στην αναγνωρισιμότητα του προϊόντος.
Kayla Itsines
Η αυστραλέζικη επωνυμία γυμναστικής Kayla Itsines (@kayla_itsines) αναζητούσε τρόπους να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της νέας της εφαρμογής γυμναστικής Sweat, αλλά έπρεπε να βρει το κατάλληλο σημείο για να προσεγγίσει το κοινό το οποίο στόχευε (γυναίκες ηλικίας 18-42 ετών στις ΗΠΑ).
Για να το κάνει αυτό, η επωνυμία δημιούργησε μια εκστρατεία βίντεο για όλα τα στάδια της αγοραστικής χοάνης, η οποία προβλήθηκε στο Facebook και το Instagram με το απλό μήνυμα "Workout, anytime, anywhere" (Άσκηση πάντα και παντού).
Προσεγγίζοντας συνολικά 6,4 εκατομμύρια άτομα, η εκστρατεία ενίσχυσε σημαντικά την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας κατά 21 μονάδες, ενώ εξαπλασίασε την απήχησή της.
Adidas
Τι σημαίνει να είσαι αυθεντικός; Συνδυάζοντας μια σειρά από εικόνες από τον κόσμο της μουσικής, των τεχνών, του σκέιτμπορντ και των αθλημάτων, η παγκοσμίου φήμης επωνυμία lifestyle adidas Original (@adidasrussia) δημιούργησε μια επική εκστρατεία βίντεο στο Instagram για να κάνει αυτή ακριβώς την ερώτηση στους millennials της Ρωσίας.
Οι συζητήσεις γύρω από το τι πραγματικά σημαίνει να είσαι αυθεντικός οδήγησαν σε αύξηση της διαφημιστικής ανάκλησης κατά 20 μονάδες, εκτοξεύοντάς την στις 27 μονάδες για το στοχευόμενο κοινό ηλικίας 18-24 ετών.
Qantas
Υιοθετώντας τη νέα μορφή διαφημίσεων στις ιστορίες του Instagram, η κορυφαία αυστραλέζικη αεροπορική εταιρεία (@qantas) κυκλοφόρησε την πρώτη της εκστρατεία επωνυμίας για την πλατφόρμα επώνυμου περιεχομένου AWOL.6.
Με στόχο της να συνδεθεί με τους millennials που είναι εξαιρετικά εξοικειωμένοι με τη χρήση κινητών, η αεροπορική εταιρεία δημιούργησε μια απλή μεν, αλλά εντυπωσιακή εκστρατεία με κάθετα βίντεο που ταξίδεψε το κοινό σε διάφορους προορισμούς και έδωσε στους ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες την ώθηση για να ξεκινήσουν νέες περιπέτειες.
Η συνεργασία αυτή δεν συνέβαλε μόνο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας για το κοινό των millennials, αλλά παράλληλα πέτυχε και μια σημαντική αύξηση στη διαφημιστική ανάκληση και τη σύσταση της επωνυμίας.
Hopper
Ως φυσική προέκταση της παιχνιδιάρικης επωνυμίας της, η ταξιδιωτική εφαρμογή για κινητά Hopper (@hopper) "πάτησε" στο Instagram Stories για να προσεγγίσει millennials στη Βόρεια Αμερική που ενδιαφέρονται για ταξίδια και να τους δελεάσει να κάνουν κρατήσεις πτήσεων μέσω της εφαρμογής.
Προβάλλοντας εικόνες από διάφορους προορισμούς ανά τον κόσμο, η εκστρατεία διαφημίσεων στις ιστορίες πέτυχε αύξηση κατά 67% στις εγκαταστάσεις της εφαρμογής και κατά 80% στις κρατήσεις από νέους χρήστες.
Dobra
Με στόχο της να προσεγγίσει άτομα που είχαν δείξει ενδιαφέρον για προϊόντα στον ιστότοπό της αλλά δεν είχαν ολοκληρώσει τις αγορές τους, η βραζιλιάνικη εταιρεία κατασκευής πορτοφολιών Dobra (@querodobra) χρησιμοποίησε το pixel του Facebook για την επαναστόχευση πελατών στο Instagram μέσω διαφημίσεων με εναλλασσόμενες εικόνες.
Συνδυάζοντας απλές εικόνες του προϊόντος με ξεκάθαρο διαφημιστικό κείμενο για την επωνυμία, η εκστρατεία ξεπέρασε κάθε προσδοκία πετυχαίνοντας 30 φορές μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης για το Instagram και μείωση κατά 32% στο κόστος ανάκτησης των εγκαταλελειμμένων καλαθιών αγοράς.
SpearmintLOVE
Μετά τη μεγάλη επιτυχία του με τις οργανικές δημοσιεύσεις στο Instagram, το ηλεκτρονικό παιδικό κατάστημα SpearmintLOVE (@spearmintbaby) θέλησε να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα κατά τη διάρκεια της εκστρατείας επαναστόχευσης που πρόβαλε για την Ημέρα των Ευχαριστιών.
Θέλοντας να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες πιο εύκολα, και ιδιαίτερα εκείνους που είχαν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό της αλλά δεν είχαν προχωρήσει σε κάποια αγορά, η επωνυμία χρησιμοποίησε το pixel του Facebook και τις δυναμικές διαφημίσεις στο Instagram για αυτόν ακριβώς το σκοπό.
Το αποτέλεσμα ήταν 33,8 φορές μεγαλύτερη απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης και 47% μείωση του κόστους ανά αγορά.
Ένα νέο έτος, ένας νέος τρόπος ανάπτυξης της επιχείρησής σας
Σε όλο τον κόσμο, επιχειρήσεις κάθε μεγέθους χρησιμοποιούν το Instagram για να δώσουν πνοή στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους όπως ποτέ άλλοτε.
Είτε βρίσκονται στο Μεξικό, την Ινδονησία ή σε άλλες χώρες του πλανήτη, η ενθουσιώδης κοινότητά μας βοηθάει τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με τους ανθρώπους και όλα όσα τους ενδιαφέρουν. Καθώς προσεγγίζουμε το 2018, ανυπομονούμε να δούμε πώς ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να γνωρίζουν την επιτυχία και να αναπτύσσονται μέσω της καθηλωτικής πλατφόρμας μας.
Αν θέλετε να μοιραστείτε πώς η δική σας επιχείρηση έχει κατορθώσει να επεκταθεί με τη βοήθεια του Instagram, υποβάλετε την ιστορία σας εδώ. Θέλουμε με κάθε ευκαιρία να αναδεικνύουμε τις επιτυχίες της επιχειρηματικής μας κοινότητας, γι' αυτό μην διστάσετε να έρθετε σε επαφή μαζί μας σήμερα κιόλας!
Πηγή: business.instagram.com/blog
Του Rob Leathern, Product Management Director
Στο πυρήνα της πολιτικής του Facebook σχετικά με τις διαφημίσεις, βρίσκεται η πεποίθησή ότι οι διαφημίσεις πρέπει να είναι ασφαλείς και πάνω απ΄ολα ανθρωποκεντρικές από Παραπλανητικές διαφημίσεις δεν έχουν θέση στο Facebook.
Δημιουργήσαμε μια νέα διαδικασία που απαγορεύει διαφημίσεις που προωθούν χρηματοοικονομικά προϊόντα και υπηρεσίες που παραπλανούν τη κοινότητα μας.
Θέλουμε οι άνθρωποι να συνεχίσουν να ανακαλύπτουν και να μαθαίνουν για νέα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαφημίσεων στο Facebook χωρίς κίνδυνο εξαπάτησης.
Αυτή η πολιτική έχει γίνει ευρέως γνωστή, και για να προωθήσουμε αυτή την πολιτική εργαζόμαστε για την καλύτερη ανίχνευση παραπλανητικών διαφημιστικών πρακτικών και η πολιτική αυτής θα βρει εφαρμογή και στις πλατφόρμες μας, όπως το Facebook, το Audience Networkκαι το Instagram.
Θα επικαιροποιούμε αυτή την πολιτική και τον τρόπο με τον οποίο θα την επιβάλλουμε, όπως θα μας υποδεικνύουν τα μηνύματα από την κοινότητα μας.
Κατανοούμε επίσης ότι δεν μπορούμε να εντοπίζουμε κάθε διαφήμιση που δεν ανταποκρίνεται σε αυτή της νέα πολιτικής και για αυτό θα ενθαρρύνουμε την κοινότητά μας να μας αναφέρει οποιοδήποτε περιεχόμενο που παραβιάζει τις Πολιτικές Διαφήμισης.
Οι χρήστες μπορούν να αναφέρουν οποιαδήποτε ανάρμοστη διαφήμιση στο Facebook κάνοντας κλικ στην επάνω δεξιά γωνία της διαφήμισης.
Αυτή η πολιτική αποτελεί μέρος μιας συνεχιζόμενης προσπάθειας για τη βελτίωση της ακεραιότητας και της ασφάλειας των διαφημίσεών μας και για να καταστήσουμε πιο δύσκολη την παρουσία κακόβουλων διαφημιζόμενων στο Facebook.
Η δημιουργία εργαλείων που παρέχουν διαφάνεια και έλεγχο των δεδομένων των χρηστών ήταν πάντα η πρώτη προτεραιότητα για την Google. Όσο αφορά τον έλεγχο τιων διαφημίσεων, έχει εξελίξει τα εργαλεία της έτσι ώστε, οι χρήστες με τα χρόνια να μπορούν να διαμορφώσουν την εμπειρία των διαφημίσεων τους.
Ξεκίνησε με έναν ενιαίο πίνακα ελέγχου, για τις διαφημίσεις το Ads Preferences Manager, προχώρησε το 2009 με το Why This Ad, το 2011 με το Mute This Ad και έπειτα τις ενσωμάτωσε στο My account.
H Google προχώρησε στη εισαγωγή περισσότερων ρυθμίσεων στο Ads Settings και στο Mute this Ad για να δώσει αποτελεσματικότερο έλεγχο στις διαφημίσεις που βλέπετε στο Google, σε ιστότοπους και σε εφαρμογές.
Παράκαμψη υπενθύμισης
Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να αγοράσετε υποδήματα.
Επισκεφτήκατε μία συγκεκριμένη ιστοσελίδα πώλησης υποδημάτων και προσθέσατε ένα ζευγάρι στο καλάθι αγορών σας, αλλά δεν τα αγοράσατε ακόμα επειδή θέλετε να συνεχίσετε να ψάχνετε. Την επόμενη φορά που θα ψωνίζετε στο διαδίκτυο, η ιστοσελίδα αυτή ενδέχεται να σας εμφανίσει διαφημίσεις που σας ενθαρρύνουν να επιστρέψετε στον ιστότοπό της και να αγοράσετε.
Οι υπενθυμίσεις αυτών των διαφημίσεων μπορούν να είναι χρήσιμες, αλλά αν δεν επιθυμείτε να αγοράσετε απο το παραπάνω e-shop, τότε δεν χρειάζεται να έχετε συνεχείς και ενοχλητικές υπενθυμίσεις. Μια επιλογή στις Ρυθμίσεις διαφημίσεων θα σας επιτρέψει να σβήσετε τις υπενθυμίσεις της. Υπάρχει η δυνατότητα σίγασης των διαφημίσεων υπενθύμισης σε εφαρμογές και σε ιστότοπους που συνεργάζονται μαζί μας για την προβολή διαφημίσεων. Το εργαλείο αυτό θα ενσωματωθεί στο control ads στο YouTube, στη κονσόλα του Google search και το Gmail μέσα στους προσεχείς μήνες
Στο ads setting, μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε την εξατομίκευση των διαφημίσεων ανά πάσα στιγμή και να δείτε πληροφορίες σχετικά με διαφημίσεις υπενθύμισης και να ελέγξετε ποιοι διαφημιζόμενοι μπορούν εμφανίζονται με αυτές τις διαφημίσεις.
Περισσότερος έλεγχος με το Mute This Ad
Το 2012, η Google δημιούργησε τη ρύθμιση "Mute This Ad" για να μπορείτε να αποκλείσετε μια διαφήμιση που δεν θέλετε να δείτε. Η ανταπόκριση στο εργαλείο αυτό είναι πραγματικά ενθαρρυντική. Εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Mute This Ad σε καθημερινή βάση και το 2017 και η Google ανταποκρίθηκε αφαιρώντας 1 εκατομμύριο διαφημίσεις από το δίκτυο διαφημίσεών του.
Η Google προχώρησε στη αναβάθμιση του Mute This Ad με δύο σημαντικούς τρόπους.
Πρώτον, το εργαλείο αυτό θα αναγνωρίσει τώρα τα σχόλιά σας σε οποιαδήποτε συσκευή, στην οποία είστε συνδεδεμένοι στο Λογαριασμό σας Google, βάσει των ρυθμίσεων. Εάν σβήσετε μια διαφήμιση στο smartphone σας, θα σβήσει επίσης και στο φορητό σας υπολογιστή.
Δεύτερον, πιθανότατα θα δείτε το Mute This Ad σε ακόμη περισσότερα μέρη καθώς η Google θα επεκτείνει αυτόν τον έλεγχο σε περισσότερες εφαρμογές και ιστότοπους που συνεργάζονται με την Google.
Δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν την Google καθημερινά και ο καθένας βιώνει τα προϊόντα της διαφορετικά. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κατασκευάζει και προσαρμόζει εργαλεία, όπως το My account, το Privacy Checkup και My Activity, ώστε να μπορείτε να κατανοήσετε εύκολα τα δεδομένα σας Google και να προσαρμόσετε τις προτιμήσεις απορρήτου ανά πάσα στιγμή.
Η Google συνεχίζει να βελτιώνει αυτούς τους ελέγχους. Μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο, τέθηκε σε εφαρμογή μια σημαντική ενημέρωση στο Google Dashboard, το εργαλείο που παρουσιάζει μια ευρεία επισκόπηση των δεδομένων στον Λογαριασμό σας Google, έτσι ώστε να είναι ευκολότερο στη χρήση του σε μια οθόνη αφής και να ενσωματωθεί καλύτερα στον Λογαριασμό Μου.
Ο Πίνακας ελέγχου Google πριν και μετά την πρόσφατη ενημέρωσή μας.
Τα προϊόντα της Google είναι σε διαρκή εξέλιξη και βελτίωση και αυτό έχει αντίκτυπο στη ποιότητα των εργαλείων της .
Πηγή:blog.google
Το Facebook ανακοινώσε ένα πρόγραμμα που θα βοηθήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης να αναπτυχθούν.
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται και σε μεμονωμένα άτομα που επιθυμούν να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες που θα τους φάνουν χρήσιμες για να ανταγωνιστούν στη σημερινή αγορά εργασίας.
Προβλέπεται από αυτό το πρόγραμμα να ιδρυθούν τρία hubs στην Ισπανία, την Πολωνία και την Ιταλία και να εκπαιδευτούν μεσω αυτών, ένα εκατομμύριο άτομα και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε ολόκληρη την ΕΕ μέχρι το 2020.
Επίσης ανακοινώσε επένδυση ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ στην καινοτομία στη Γαλλία, μέσω της δημιουργίας ερευνητικής εγκατάστασης τεχνητής νοημοσύνης.
Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν την καρδιά της παγκόσμιας οικονομίας και δημιουργούν το μεγαλύτερο μέρος των νέων θέσεων εργασίας.
Μέσα από το Facebook Community Boost στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το Facebook θα συνεργαστεί με μικρές επιχειρήσεις για να τις βοηθήσει ώστε να αναπτυχθούν και να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας.
Θα δημιουργηθούν πρόσθετα προγραμμάτα, τα οποία θα αποσκοπούν να βοηθήσουν τα άτομα, ώστε να βελτιώσουν τις δεξιότητες αυτές και να αντλήσουν τους πόρους που χρειάζονται, για να βρουν δουλειά ή να αναπτύξουν τις δικές τους ιδέες.
Τα τρία hubs στην Ισπανία, την Ιταλία και την Πολωνία θα λειτουργούν σε συνεργασία με την τοπική κοινωνία, προσφέροντας κατάρτιση σε ψηφιακές δεξιότητες σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες.
Πρότυπο σε αυτή τη προσπάθεια είναι το επιτυχημένο μοντέλο του ψηφιακού κέντρου εκπαίδευσης του Facebook στο Βερολίνο, το οποίο άνοιξε πέρυσι σε συνεργασία με την Σχολή Ψηφιακής Ενσωμάτωσης ReDI και άλλους οργανισμούς.
Το σχολείο απευθύνεται σε πρόσφυγες, ηλικιωμένους και άλλες ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες στη Γερμανία, προσφέροντας μαθήματα από βασική κωδικοποίηση έως εκμάθηση πιο πολύπλοκων δεξιοτήτων.
Κατά τα επόμενα δύο χρόνια, το Facebook θα συνεργαστεί με την εταιρία επιμόρφωσης Freeformers, για να προσφέρει εκπαίδευση σε 300.000 άτομα σε όλη την ΕΕ στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Πολωνία, την Ιταλία και την Ισπανία.
Για 75.000 άτομα, αυτή η εκπαίδευση θα είναι κατά πρόσωπο, ενώ για τα υπόλοιπα θα είναι εξ’ αποστάσεως.
Όλη η εκπαίδευση θα είναι προσαρμοσμένη στις προσωπικές δεξιότητες κάθε άτομου, έτσι ώστε κάποιος με πιο ανεπτυγμένες δεξιότητες θα μπορούσε να διδαχθεί πώς να κωδικοποιήσει, ενώ άλλοι μπορεί να μάθουν πώς θα μπορούν να ανοίξουν έναν τραπεζικό λογαριασμό online.
Προσφέροντας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μια ευρεία παλέτα εκπαίδευσης, θα διευρυνθεί το ψηφιακό αποτύπωμα τους, ώστε να βρεθούν νέοι πελάτες. Αυτό περιλαμβάνει την εκπαίδευση των 100.000 μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέχρι το 2020 και την online κατάρτιση για άλλες 250.000 επιχειρήσεις.
Στο πλαίσιο του προγράμματος #SheMeansBussiness του Facebook, θα προσφέρουμε εκπαίδευση σε βασικές ψηφιακές δεξιότητες σε περισσότερες από 15.000 γυναίκες στη Γαλλία.
Το πρόγραμμα αυτό ενθαρρύνει την ανάπτυξη επιχειρηματικότητας μέσω δικτύων καθοδήγησης, και εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Αντίστοιχα προγράμματα είναι ενεργά στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιταλία, ενώ είναι στη διαδικασία επέκτασης στην Ιρλανδία, την Ισπανία και τη Σουηδία μέσα στο 2018.
Το Facebook θα επενδύσει 10 εκατομμύρια ευρώ στην επιτάχυνση της καινοτομίας του AI στη Γαλλία, αυξάνοντας τις υποτροφίες από 10 σε 40, ώστε φοιτητές να αποκτήσουν PhD στη έρευνα της ψηφιακής νοημοσύνης στο Παρίσι.
Επίσης θα χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη 10 servers ανοικτών δεδομένων, που θα προορίζονται για χρήση από τα γαλλικά δημόσια ιδρύματα. Εκτός από αυτήν την επένδυση, θα διπλασιάσει επίσης την ομάδα ερευνητών και μηχανικών του, από 30 σε 60.
Οι ανακοινώσεις αυτές αποτελούν μέρος των συνεχιζόμενων επενδύσεων στην ψηφιακή εκπαίδευση. Από το 2011, το Facebook επένδυσε περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια για την υποστήριξη μικρών επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο.
Μέσω του προγράμματος Boost Your Business έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις παγκοσμίως και πάνω από 1 εκατομμύριο μικρές επιχειρήσεις έχουν χρησιμοποιήσει το δωρεάν εκπαιδευτικό hub του Facebook το Blueprint.
Περισσότεροι από 70 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το δωρεάν εργαλείο Pages για να δημιουργήσουν μια ηλεκτρονική παρουσία.
Σύμφωνα με νέα έρευνα της Morning Consult σε συνεργασία με το Συμβούλιο της Λισαβόνας και το Facebook, η χρήση ψηφιακών εργαλείων από τις μικρές επιχειρήσεις μεταφράζεται σε νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για τις σε ολόκληρη την ΕΕ.
Το 35% των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στο Facebook που συμμετείχαν στην έρευνα στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Πολωνία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο δηλώσαν ότι δημιούργησαν την επιχείρησή τους στο Facebook.
Το 49% λέει ότι έχουν προσλάβει περισσότερους υπαλλήλους λόγω ανάπτυξης μετά την ένταξή τους στο Facebook.
Το 57% των επιχειρήσεων που ερωτήθηκαν αναφέρουν ότι έχουν αυξήσει τις πωλήσεις λόγω του Facebook και το 60% λέει ότι η ψηφιακή πλατφόρμα τους βοηθησε να πώληση των προϊόντων του σε ευρύτερη ακτίνα.
Το 67% των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων δήλωσε ότι οι ψηφιακές δεξιότητες αποδείχτηκαν σημαντικότερες από την συμβατική εκπαίδευση που παρέχεται.
Το Facebook θα επενδύσει στις μικρές επιχειρήσεις και θα μοιραστεί με το κοινό του, όλη αυτή την εμπειρία που θα αποκομίσει στη πορεία.
Πηγή:newsroom.fb
Όσοι εργάζονται στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ θα βρεθούν αντιμέτωποι με μεγάλες προκλήσεις το 2018, καθώς δρομολογούνται σημαντικές εξελίξεις.
Οι νέοι κανόνες της ΕΕ θα περιορίσουν τη συγκέντρωση και τη διαχείριση δεδομένων, ενώ η εναρμόνιση του ηλεκτρονικού εμπορίου σε ευρωπαϊκό επίπεδο θα επιβάλει νέα standards για το λιανικό εμπόριο και τις παραδόσεις.
Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων στην ΕΕ (GDPR) τίθεται σε ισχύ τον Μάιο του 2018. Η επιβολή αυτών των κανόνων -που διευκολύνουν τους ψηφιακούς καταναλωτές στο σύνολο της ΕΕ να αντιλαμβάνονται και να ελέγχουν τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η διαχείριση των προσωπικών τους δεδομένων- θα προκαλέσει -τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα- ισχυρούς κλυδωνισμούς στη βιομηχανία της ψηφιακής διαφήμισης και του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο προχωρεί στη διαδικασία του BREXIT,τα άλλα κράτη - μέλη επιδιώκουν ολοένα και μεγαλύτερη εναρμόνιση των προτύπων και διαδικασιών που διέπουν το ψηφιακό εμπόριο, όσο αφορά στις παραδόσεις και τις επιστροφές, συμπεριλαμβανομένων και συναλλαγών στις οποίες εμπλέκονται περισσότερες από μια χώρες.
Υπηρεσίες όπως η Uber και η υπηρεσία παράδοσης τροφίμων Deliveroo αποτελούν παράδειγμα της ολοένα αυξανόμενης οικονομίας «κατά παραγγελία», στο πλαίσιο της οποίας η τεχνολογία συνδέει τους προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών με τους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο, με τρόπους που δεν ήταν ως τώρα δυνατό να υλοποιηθούν.
Ωστόσο, οι απαιτήσεις των καταναλωτών για εξαιρετικά γρήγορη και αποτελεσματική διαχείριση των παραγγελιών τους,αναμένεται να δημιουργήσουν σημαντικούς πονοκεφάλους σε πολλές επιχειρήσεις…
Επίσης, το 2018 θα είναι ένα κρίσιμο έτος για voice-activitedυπηρεσίες, φέρνοντας σημαντικές αλλαγές στην κλασική εμπορική διαχείριση των αγορών τόσο για τους καταναλωτές, όσο και για τα εμπορικά σήματα που τις χρησιμοποιούν.
Εκατομμύρια χρήστες smartphone στη Δυτική Ευρώπη ζητούν ήδη από τους ενσωματωμένους στις συσκευές τους ψηφιακούς βοηθούς (voiceassistants) να τους δίνουν ενημερώσεις σχετικά με τα ταξίδια τους και τον καιρό ή να παίζουν τα αγαπημένα τους μουσικά κομμάτια.
Η διαρκώς αυξανόμενη χρήση voiceassistants στο σπίτι, όπως η Alexa τηςAmazon, επιβάλλει την περαιτέρω αξιοποίηση των τεχνολογιών αναγνώρισης φωνής για ένα πολύ ευρύτερο φάσμα λειτουργιών, εγκαινιάζοντας την εποχή που θα έχουμε διαφημίσεις audioή και video, μαζί με τις απαντήσεις στα όποια ερωτήματα που θέτουν οι χρήστες.
Πηγή:emarketer
Οι αυτόματες ανακατευθύνσεις κοστίζουν περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σύμφωνα με την εταιρεία GeoEdge εταιρία που ειδικεύεται στην ασφάλεια και την επαλήθευση διαφημίσεων, φαινόμενο που μπορεί να επιδεινωθεί με την εμφάνιση επτά νέων ομάδων κακόβουλων ανακατεύθυνσεων.
Οι αυτόματες ανακατευθύνσεις είναι οι ανεξέλεγκτες διαφημίσεις που αναπροσαρμόζουν τα προγράμματα περιήγησης για κινητά ή επιτραπέζιους υπολογιστές σε κάποιο είδος απάτης σχετικά με ένα ψεύτικο έπαθλο, ψεύτικο ιό ή εφαρμογή που δεν έχετε ακούσει ούτε καν. Το 72% όλων των αυτόματων ανακατευθύνσεων πραγματοποιείται σε κινητές συσκευές.
Ένα παράδειγμα των νέων μορφών αναπροσανατολισμού είναι οι κρυφές αυτόματες ανακατευθύνσεις, οι οποίες ανοίγουν αόρατα iframes και οδηγούν στη δική τους διαδρομή προβάλλοντας διαφημίσεις αυτόματα.
Αυτές οι κρυφές ανακατευθύνσεις για κινητά δεν επηρεάζουν την εμπειρία των χρηστών, αλλά εκτιμάται ότι θα κοστίσει στον κλάδο 920 εκατομμύρια δολλάρια
Επιπλέον, μία από τις ανακατευθύνσεις που ανακάλυψε ο GeoEdge έχουν εκδοτικούς οίκους όπως το The Wall Street Journal, το Reuters και το Forbes, όλοι με “λευκό” μητρώο.
Οι «αθώες» αυτόματες ανακατευθύνσεις είναι μια τακτική που έχει σχεδιαστεί για να μειώσει την πιθανότητα αποκάλυψης άλλων ύποπτων ανακατευθύνσεων, δήλωσε ο Amnon Siev, Διευθύνων Σύμβουλος της GeoEdge.
"Μέσα από μια σειρά αναλύσεων της διαφημιστικής συμπεριφοράς , η ομάδα ασφάλειας του GeoEdge κατάφερε να εντοπίσει μια σειρά από κακόβουλες δραστηριότητες αυτόματου αναπροσανατολισμού, οι οποίες δημιουργούν απώλειες για τους εκδότες και τους εμπόρους πάνω από $ 1δις, αύξηση από πέρυσι.
1. Οι Social Media ενέργειες αυξάνονται ραγδαίως
Η επανάσταση των Social Media σε αριθμούς για το 2015
{youtube}v=jiZhuO3FASA{/youtube}
Η επανάσταση των Social Media σε αριθμούς για το 2016
{youtube}v=TUZxoyjlD1k{/youtube}
2. Οι αγοραστικές αποφάσεις επηρεάζονται από τα Social Media
Αξέχαστες θα μας μείνουν οι πρώτες προσπάθειες στο Facebook, εποχές 2005-2006 όταν πραγματοποιούσαμε τα πρώτα μας βήματα στο Social Media Marketing.
To Facebook στα σπάργανα και οι δυνατότητες του ήταν αποκλειστικά στο Community Building, με άλλα λόγια πως μπορεί ο marketeer να φτιάξει μία κοινότητα ( ή ένα Fan Page ) και απλά να γεμίσει με κόσμο.
Τα invites στη σελίδα εμφανιζόταν στο τότε newsfeed στο δεξί μέρος, και όταν ο χρήστης έκανε decline μπορούσες να τους ξαναστείλεις πρόσκληση παίζοντας τα χαρτιά σου σε μία λεπτή γραμμή μεταξύ ενημέρωσης και spam.
Από τότε άλλαξαν πολλά, τα κοινωνικά Δίκτυα έδωσαν τη δυνατότητα διαφημίσεων, Remarketing πάνω στο κοινό σου, αναβαθμισμένα API’s και πολλά ακόμη.
Χρησιμοποίησε σωστά τη γνώση και επηρέασε την αγοραστική απόφαση του καταναλωτή
• Διαχείριση κοινών για εξειδικευμένες στοχεύσεις
• Δημιουργία διαφημίσεων με εικόνα, κείμενο και Video
• Προσαρμοσμένες αναλύσεις και στατιστικά
• Έρευνα που παρουσίασε το Crowdtap παρουσιάζει το 64% των ερωτηθέντων να χρησιμοποιούν τα social media για να ενισχύσουν ψυχολογικά την αγοραστική τους απόφαση
• 40% των ερωτηθέντων διαβάζουν Reviews πριν αγοράσουν ένα προϊόν
3. Η έλλειψη στρατηγικής δίνει πλεονέκτημα στον ανταγωνιστή σου
Σε ένα Meeting, για παράδειγμα βρίσκεται ένας Social Media Marketeer παρουσιάζοντας ένα Tweet το οποίο χρησιμοποιούσε κάποιο Hashtag και πήρε 100 Re-Tweets. Η διοίκηση το θεώρησε επιτυχία.
Στην Ελλάδα, είναι δύσκολο να πείσεις τη διοίκηση που έχει γαλουχηθεί με λανθασμένη κουλτούρα πως ότι βλέπει μεγαλύτερο είναι και το καλύτερο!
Δυστυχώς, τα hashtags που έβαλαν σε συζήτηση την εταιρεία ήταν τελείως άσχετα και με το ύφος της εταιρείας, και με αυτό που πουλούσε και με το κοινό.
Ήταν με άλλα λόγια σαν να δείχνεις Flyer διαφημιστικό της Boutique του Ολυμπιακού σε φιλάθλους του Παναθηναϊκού
Η λανθασμένη στρατηγική ή η λανθασμένη αντίληψη της διοίκησης περί κοινωνικής εξωστρέφειας της εταιρείας στα Social Media έδωσε άμεσο συγκριτικό πλεονέκτημα σε ποιον άλλον … στον ανταγωνιστή!!
4. Οι πελάτες σας είναι στα Social Media
Το Mobile, τα Social Media και οι υποκείμενες τεχνολογίες έχουν συνδυαστεί άρτια για να προσφέρουν στον χρήστη το περιβάλλον στο οποίο μπορεί να έχει πρόσβαση στην πληροφορία, να την χρησιμοποιεί και να την διανέμει με τους δικούς του όρους.
Οι φίλοι μου σπανίως βλέπουν Blogs, είτε χρησιμοποιούν το Email τους ή το Newsfeed τους στο Facebook για να ενημερωθούν.
Ο ορισμός του περιεχομένου που προσφέρετε ως επιχείρηση στον χρήστη σημαίνει να αντιληφθείτε το ρόλο που παίζει ο κοινωνικός χαρακτήρας αυτού στην επικοινωνία του ατόμου.
Για αυτό το λόγο χρειάζεστε μία στρατηγική. Το να αποφασίσετε την τακτική με την οποία κινηθείτε χρειάζεται στρατηγική σκέψη!
5. Υπάρχουν άνθρωποι κλειδιά σε κάθε κοινωνικό δίκτυο
Τα Social Media κανάλια έχουν ανθρώπους που επηρεάζουν την κοινή γνώμη. Από τους γνωστούς Celebrity μέχρι και έναν αυτοδημιούργητο star blogger ( Δύσκολο να τους ανακαλύψεις γιατί έχει παραγίνει το κακό με τους wanna be stars )
Αν η εταιρεία σας δε σχετίζεται με τον κόσμο αυτόν τότε δεν τους χρειάζεστε για να ενισχύσετε τη στρατηγική σας.
Η εργασία του Social Media Marketeer είναι να κινηθεί προς αυτό το στόχο, να τους βρει και να τους χρησιμοποιήσει ως σωστά εργαλεία.
6. Η φήμη σας μπορεί να ενισχυθεί ή να καταστραφεί από τα Social Media
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε ένα τέχνασμα που γύρισε μπούμερανγκ στους Marketeers γνωστής εταιρείας στο εξωτερικό!
Πηγή: Μίμης Βασιλείου CEO iArk Digital Agency
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77