Το Inbound Marketing είναι μία τεχνική μάρκετινγκ η οποία καταφέρνει να προσελκύσει επισκέπτες στο website μέσω σχετικού, βοηθητικού και ποιοτικού περιεχομένου και τελικά να τους μετατρέψει σε πελάτες. Αποτελείται από 4 στάδια, όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα.
Τα μέσα και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται σε κάθε στάδιο κάνουν πιο εύκολη τη μετάβαση από το ένα στάδιο στο άλλο.
Attract
Στο πρώτο στάδιο προσελκύουμε νέους πελάτες στο website ή eshop μας. Αυτό που θεωρούμε εδώ είναι ότι οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν την ύπαρξη της εταιρείας μας και είναι ξένοι για εμάς. Πως λοιπόν, θα τους κάνουμε να λάβουν πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρουμε;
Σημαντικά εργαλεία που θα μας διευκολύνουν να το κάνουμε είναι η ύπαρξη ενός εταιρικού Blog και η συχνή αξιοποίησή του, οι δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – social media και το SEO (Search Engine Optimization).
Με το SEO εμφανίζουμε την εταιρείας μας στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης όταν οι χρήστες ψάχνουν γι’ αυτό που τους ενδιαφέρει και φυσικά είναι σχετικό με εμάς.
Τέλος, επιλέγουμε τα κατάλληλα keywords – λέξεις κλειδιά και έτσι βελτιστοποιήσουμε το site ή eshop μας για να είναι πιο εύκολο να μας βρουν οι δυνητικοί μας πελάτες.
Convert
Το δεύτερο στάδιο αφορά τη μετατροπή των επισκεπτών μας σε leads.
Leads είναι τα άτομα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα προϊόντα/υπηρεσίες μας και είναι πιθανοί πελάτες μας.
Πως λοιπόν θα τους μετατρέψουμε σε leads; Συλλέγοντας φυσικά τα στοιχεία επικοινωνίας τους που θα έχουμε πάρει από φόρμες συμπλήρωσης του site μας.
Τα Calls–to–action κουμπιά βοηθούν σε αυτό καθώς ενθαρρύνουν τους χρήστες να κάνουν κλικ έτσι ώστε να ολοκληρώσουν μια ενέργεια, για παράδειγμα μία αγορά ή μία εγγραφή.
Από τη στιγμή που ένας επισκέπτης ενός website ή eshop κάνει κλικ σε ένα Call–to–Action αυτόματα οδηγείται σε μία Landing Page όπου συμπληρώνει τα στοιχεία επικοινωνίας του. Εδώ γίνεται η μετατροπή του επισκέπτη μας σε lead.
Close
Το τρίτο στάδιο σχετίζεται με την μετατροπή των leads σε πελάτες μας. Εδώ μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε Customer Relationship Management (CRM).
Επίσης, έχοντας στα χέρια μας τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειαζόμαστε από τους δυνητικούς μας πελάτες, στέλνουμε emails με χρήσιμο και ποιοτικό περιεχόμενο χτίζοντας έτσι εμπιστοσύνη και δημιουργώντας τους την ανάγκη να αγοράσουν το προϊόν/υπηρεσία και τελικά να γίνουν πελάτες μας.
Delight
Το τέταρτο και τελευταίο στάδιο αφορά τη μετατροπή των πελατών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες και σε promoters της εταιρείας μας.
Οι πελάτες μας φυσικά πρέπει να είναι ευχαριστημένοι και δεν πρέπει να τους ξεχνάμε. Στόχος μας είναι να χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους, να ακούμε τις ανάγκες τους, τι τους αρέσει και τι όχι.
Ο καλύτερος τρόπος να το κάνουμε αυτό είναι κάνοντας έρευνα. Έτσι, θα καταλάβουμε τι θέλουν από εμάς ρωτώντας τους και θα ξέρουμε προς τα που να κινηθούμε.
Τέλος, παρέχουμε στους πελάτες μας αξιοσημείωτο περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντα τους και τους παρουσιάζουμε τα νέα μας προϊόντα ή υπηρεσίες, με σκοπό να αγοράσουν ξανά από εμάς.
Η inbound marketing τεχνική θεωρείται μία νέα στρατηγική marketing, σημαντική για κάθε επιχείρηση αφού καταφέρνει έναν ξένο να τον “μετατρέψει” σε επισκέπτη της ιστοσελίδας και τελικά να γίνει πελάτης της.
Ξεκινήστε και εσείς άμεσα την ανανέωση της επιχείρησής σας και κερδίστε τη προσοχή των καταναλωτών!
Πηγή: Digitalup
Ο κόσμος του μάρκετινγκ έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια και το Google AdWords είναι μία από τις πλατφόρμες που δημιουργούν αυτήν την αλλαγή. Είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους διαδικτυακής διαφήμισης που είναι διαθέσιμες. Αυτός ο τρόπος προώθησης χρησιμοποιείται από χιλιάδες μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.
Όλες αυτές οι επιχειρήσεις έχουν ένα κοινό πράγμα. Θέλουν να αξιοποιήσουν τον τεράστιο αριθμό ατόμων που αναζητούν πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο. Όταν χρησιμοποιείται σωστά το Google AdWords, έχει τη δυνατότητα να στείλει μεγάλο αριθμό ατόμων σε εσάς, που θέλουν ακριβώς αυτό που έχετε να προσφέρετε.
Εάν δεν χρησιμοποιείτε επί του παρόντος το Google AdWords ή δεν το χρησιμοποιείτε στο μέγιστο δυνατό, θα πρέπει να επανεξετάσετε σοβαρά αυτή τη στάση!
Αυτοί είναι οι κύριοι λόγοι για τους οποίους πρέπει να χρησιμοποιείτε το Google AdWords.
1) Το Google AdWords αυξάνει τους πελάτες.
Το Google Analytics είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την ενημέρωση των διαφημίσεων σας. Εάν οι καμπάνιες σας έχουν ρυθμιστεί σωστά, έχει τη δυνατότητα να στείλει εξαιρετικά στοχευμένους πελάτες στον ιστότοπό σας, στη φόρμα επικοινωνίας ή σε άλλη ιδιότητα στο διαδίκτυο.
Το Google AdWords σας επιτρέπει να εστιάζετε σε άτομα που αναζητούν αυτό που προσφέρετε.
Θα μπορούσε να περιλαμβάνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να βελτιώσετε συνεχώς τις αναζητήσεις σας, ώστε όσοι επιθυμούν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, να αποστέλλονται στους ιστότοπούς σας μέσω αυτής της πλατφόρμας.
2) Είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ.
Όποιος χρησιμοποιεί το Google AdWords τακτικά θα σας πει αμέσως ότι είναι μια εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ.
Είναι κατάλληλο για όλα τα είδη και τα μεγέθη των επιχειρήσεων. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε κυριολεκτικά την κίνηση στο Internet χρησιμοποιώντας αυτό το εργαλείο.
Οι καμπάνιες μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν ώστε να εστιάσουν σε συγκεκριμένους χρήστες στο διαδίκτυο. Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα σε διαφορετικές τοποθεσίες, άτομα που χρησιμοποιούν διαφορετικές συσκευές και άτομα σε διαφορετικούς ιστότοπους που ανήκουν στην Google, όπως η μηχανή αναζήτησης Google, το YouTube και άλλοι ιστότοποι περιεχομένου στους οποίους εμφανίζονται οι διαφημίσεις.
3) Υψηλή απόδοση επένδυσης.
Σε αντίθεση με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ, πληρώνετε μόνο για τις διαφημίσεις που κάνουν κλικ οι χρήστες. Αφού βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες του Google AdWords , μπορείτε να έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης, κάτι που ίσως δεν είναι δυνατό να επιτευχθεί με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ.
Ωστόσο, αυτό απαιτεί χρόνο και πρέπει να μάθετε ποια προσέγγιση ταιριάζει σε εσάς ή στην επιχείρησή σας.
4) Βλέπετε γρήγορα αποτελέσματα.
Μέσα από το Google Adwords, έχετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με κάθε καμπάνια, όπως οι διαφημίσεις στις οποίες έγιναν κλικ, οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποίησαν οι επισκέπτες σας, το κόστος των κλικ και πολλά άλλα. Έτσι έχετε γρήγορα αποτελέσματα και πλήρη εικόνα για την απόδοση των διαφημίσεων σας.
5) Οι επιχειρήσεις μαθαίνουν περισσότερα για την αγορά.
Είναι σημαντικό να μπορείτε να μπειτε στο μυαλό των ιδανικών πελατών σας. Η κατανόηση του κοινού σας καθιστά πολύ πιο εύκολη την αντιμετώπιση του και τι ακριβώς θέλουν. Ωστόσο, αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει. Οι παραδοσιακές μέθοδοι, όπως τα ερωτηματολόγια και οι συνεντεύξεις, παράγουν μόνο περιορισμένα αποτελέσματα.
Το Google AdWords, από την άλλη πλευρά, παράγει πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες και τις απαιτήσεις των πελατών σας. Οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν για να βρουν τον ιστότοπό σας, η τοποθεσία τους, οι συσκευές που χρησιμοποιούν, οι ώρες και οι ημέρες που ψάχνουν και πολλές άλλες πληροφορίες, είναι εξαιρετικά πολύτιμες.
Πηγή: qualityweb.gr
Πέρυσι, ξεκινήσαμε τη διαδικασία ενημέρωσης του Instagram API με σκοπό τη μετάβαση στο Instagram Graph API, το οποίο βασίζεται στο Facebook Graph API.
Χάρη σε αυτή την αλλαγή, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται την οργανική παρουσία τους ακόμα πιο αποτελεσματικά.
Σήμερα, παρουσιάζουμε ορισμένες νέες λειτουργίες του API, οι οποίες επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προγραμματίζουν τις δημοσιεύσεις τους, να βλέπουν τις δημοσιεύσεις στις οποίες έχουν προστεθεί με ετικέτα, καθώς και να βλέπουν τα προφίλ άλλων επιχειρήσεων.
Οι νέες αυτές λειτουργίες έρχονται να προστεθούν σε λειτουργίες που έχουμε ήδη παρουσιάσει όσον αφορά το Instagram Graph API, όπως η προβολή οργανικών στατιστικών στοιχείων και ο συντονισμός σχολίων.
Όλες αυτές οι λειτουργίες επιτρέπουν τον καλύτερο σχεδιασμό περιεχομένου και την ασφαλή διαχείριση του λογαριασμού κάθε επιχείρησης, καθώς οι υπάλληλοί της δεν χρειάζεται να μοιράζονται τα στοιχεία σύνδεσης του εταιρικού προφίλ της για να έχουν πρόσβαση στα στατιστικά ή για να δημιουργούν δημοσιεύσεις.
Αν θέλετε να ξεκινήσετε να προγραμματίζετε τις δημοσιεύσεις σας, ελάτε σε επαφή με έναν από τους συνεργάτες μάρκετινγκ του Facebook ή τους συνεργάτες του Instagram.
Τέλος παροχής υποστήριξης για την πλατφόρμα του Instagram API
Μία από τις βασικές προτεραιότητές μας στο Instagram είναι να παρέχουμε στην κοινότητα των προγραμματιστών μας τα καλύτερα εργαλεία για την υποστήριξη των επιχειρήσεων στην πλατφόρμα μας, και στο πλαίσιο αυτό θα συνεχίσουμε να προσθέτουμε νέες λειτουργίες στο Instagram Graph API.
Για να δώσουμε στους προγραμματιστές χρόνο να κάνουν τη μετάβαση στο Instagram Graph API, θα ξεκινήσουμε σταδιακά τη διακοπή της υποστήριξης για την πλατφόρμα του Instagram API, η οποία θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2020.
Το Digital Marketing δεν είναι τίποτα άλλο από την εξέλιξη του παραδοσιακού τρόπου Marketing. Η βασική διαφορά έγκειται στα μέσα που χρησιμοποιούν για τη προβολή και την προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών μιας επιχείρησης!
Το Digital Marketing είναι αναγκαίο για κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη , ανεξάρτητα το Industry ή την γεωγραφική θέση της εταιρείας!
Ποιοι είναι όμως οι λόγοι που το καθιστούν τόσο σημαντικό κομμάτι για κάθε εταιρεία;
1.Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις γίνονται πιο ανταγωνιστικές
Στο ψηφιακό κόσμο, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, παρ’ όλα αυτά δίνεται η δυνατότητα σε μικρότερες επιχειρήσεις να αναδείξουν τα προϊόντα ή υπηρεσίες τους και να ξεχωρίσουν! Στοχεύοντας στο κατάλληλο κοινό και ακολουθώντας μια δυνατή στρατηγική μπορούν να ενισχύσουν το αίσθημα εμπιστοσύνης σε αυτήν.
2.Το Mobile Marketing αυξάνει το engagement
Στις μέρες μας, όλο και περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου διαθέτουν και από ένα smartphone.
Το 90% του χρόνου που αφιερώνουν στο κινητό τους τηλέφωνο το χρησιμοποιούν σε εφαρμογές. Το Mobile Marketing, λοιπόν, είναι πλέον ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσελκύσει μια επιχείρηση πελάτες και να αναδείξει τα προϊόντα/υπηρεσίες της.
3.Το Email Marketing θεωρείται ακόμα το πιο αποδοτικό κανάλι Marketing
Οι πελάτες έχουν ήδη εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για την εταιρεία ή τα προϊόντα/υπηρεσίες της και έχουν συμπληρώσει σε φόρμα τα προσωπικά τους στοιχεία.
Η εταιρεία έτσι, μπορεί να τα χρησιμοποιήσει για μελλοντική χρήση και να ενημερώνει για τα νέα, τις δράσεις της αλλά και για τυχόν προσφορές προϊόντων της το κοινό της.
Να σημειωθεί ότι το 72% των ανθρώπων προτιμούν να μαθαίνουν νέα ενός brand μέσω newsletters γεγονός που δείχνει την αναγκαιότητα για μία engaging email στρατηγική μάρκετινγκ.
4.Τα Social Media αυξάνουν την εμπιστοσύνη για ένα brand
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) αποτελούν τον πλέον ιδανικό τρόπο επικοινωνίας και προβολής του brand σου στο κοινό που στοχεύεις με χαμηλό κόστος! Οι εταιρείες δημιουργούν σχέσεις με τους πελάτες τους (Target Group) πιο γρήγορα και εύκολα από ποτέ.
5.Με το SEO (Search Engine Oprimization) θα σε βρει το κοινό σου
Το SEO αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου εταιρικού website/eshop. Η τεχνική αυτή στοχεύει στην όσο το δυνατόν υψηλότερη θέση ενός brand στα οργανικά αποτελέσματα των αναζητήσεων μέσω των μηχανών αναζήτησης (πχ. Google) γεγονός που θα φέρει traffic στην ιστοσελίδα/eshop της εταιρείας.
6.Το Digital Marketing δίνει το Πλεονέκτημα της Προσωπικής Επαφής
Η τάση της εποχής δεν είναι άλλη από το προσωποποιημένο μάρκετινγκ (Personalized Marketing).
Αρχικά, μέσω πληροφοριών που μας παρέχουν οι πελάτες μας στα ηλεκτρονικά μέσα (όνομα, email κτλ.) αλλά και πληροφορίες σχετικά με τα ενδιαφέροντα, τις επιθυμίες τους αλλά και συμπεριφορές τους μπορούμε να καταλαβαίνουμε καλύτερα το κοινό μας και να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία των καταναλωτών.
Οι παραπάνω λόγοι κι άλλοι πολλοί καθιστούν το Digital Marketing με τα κατάλληλα εργαλεία, αναγκαίο για κάθε επιχείρηση!
Πηγή: Digital up.
Αλλαγές στο αλγόριθμο του Facebook αποφέρει μειωμένη επισκεψιμότητα στα ειδησεογραφικά site
Οι νέες αλλαγές στο αλγόριθμο του Facebook θα είναι επώδυνες για τους εκδότες , ειδικά για εκείνους που εξακολουθούν να έχουν ένα μεγάλο κομμάτι της κυκλοφορίας τους μέσω του Facebook.
Η απόφαση του Facebook να δείχνει στους χρήστες περισσότερες αναρτήσεις από τους φίλους και την οικογένειά τους στο News Feed, σηματοδοτεί την αλλαγή, στο ότι οι χρήστες πιθανότατα θα βλέπουν λιγότερες αναρτήσεις από τους εκδότες και τα εμπορικά σήματα.
Οι εκδότες έχουν δει την επισκεψιμότητα στους ιστότοπους τους μέσω του Facebook να μειώνεται για περισσότερο από ένα χρόνο, λόγω των προηγούμενων τροποποιήσεων του αλγορίθμου του Facebook, με αποτέλεσμα την μικρότερη εξάρτηση των εκδοτών από τον γίγαντα των social media.
Ωστόσο, αρκετές δημοσιεύσεις εξακολουθούν να έχουν ένα αξιοσημείωτο μερίδιο της διαδικτυακής κυκλοφορίας στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω του Facebook, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρίας μέτρησης ιστού SimilarWeb.
Τα δεδομένα αυτά δεν περιλαμβάνουν το traffic μέσω κινητών συσκευών, εξαιτίας της δυσκολίας μετρήσεων τους, παρόλο που σύμφωνα με το SimilarWeb δεν υπάρχει σοβαρή διαφορά μεταξύ του μεριδίου επισκεψιμότητας Facebook στο κινητό απο τους επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές.
Η απόφαση του Facebook να παρουσιάσει αναρτήσεις από ειδησεογραφικούς οργανισμούς και να δώσει προτεραιότητα σε «αξιόπιστες» πηγές ειδήσεων, αξιοπιστία που αποδίδεται βάσει αξιολογήσεως των χρηστών, αξιολόγηση που γινεται βάσει μιας έρευνα με δύο ερωτήσεις, θα μπορούσε να επηρεάσει περισσότερο τους παρακάτω εκδότες:
Το site ειδήσεων και ψυχαγωγίας Topix.com είδε το μεγαλύτερο μερίδιο από τις επτά εκατομμύρια επισκέψεις τον Δεκέμβριο, να γίνεται μέσα από το Facebook -σχεδόν 35%- πολύ περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο σημαντικό εκδότη.
Το Topix το οποίο χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του Facebook επί πληρωμή ,είχε πληγεί ιδιαίτερα παλαιότερα από αλλαγές στον αλγόριθμο της Google.
Ο ιστότοπος Bustle είδε το 30% των επισκέψεων να προέρχεται από το Facebook, ποσοστό περίπου το ίδιο με το προηγούμενο έτος, αν και η συνολική επισκεψιμότητα μειώθηκε σύμφωνα με το SimilarWeb.
Περίπου το 19% των επισκέψεων του ιστότοπου Vice το μήνα Δεκέμβριο προέρχεται από το Facebook. Το μερίδιο αυτό μειώθηκε περίπου 40% σε σχέση με τις αρχές του 2017.
Η προσδοκία πολλών εκδοτών ήταν να παρουσιάσουν το περιεχόμενό τους και τα βίντεό τους απευθείας στο Facebook και να κερδίσουν σε επισκεψιμότητα μέσα από αυτό.
Αυτοί οι εκδότες πιθανότατα θα πληγούν καθώς το Facebook θα απομακρύνει το εμπορικό περιεχόμενο στη ροή του.
Για τους περισσότερους ειδησεογραφικούς ιστότοπους , η επισκεψιμότητά τους στο Facebook παρουσιάζει ήδη μια πτώση σε σχέση με αυτή που είχαν πριν από ένα χρόνο. Τα δεδομένα αφορούν την επισκεψιμότητα τους μέσα από το Facebook, αλλά οι μειώσεις αυτές ενδέχεται να αποτελούν μέρος μιας γενικής απομάκρυνσης από το site τους.
Στη παρακάτω γραφική απεικόνιση θα δείτε τους ιστότοπους, οι οποίοι σημείωσαν τις μεγαλύτερες απώλειες επισκεψιμότητας - και σε ορισμένες σπάνιες περιπτώσεις – κάποιους οι οποίοι αποκόμισαν κέρδη - από το Facebook
Πηγή: recode.net
Στο πλαίσιο προστασίας της ιδιωτικότητας των χρηστών και της προστασίας των δεδομένων τους, το Facebook δεσμεύτηκε να τηρεί απαράκλητα τους νόμους κάθε χώρας περί προστασίας δεδομένων.
Ο κανονισμός της Ευρωπαϊκής ένωσης GDPR δημιουργεί μια συνεπή και συμμορφούμενη με τις θεμελιώδεις αρχές της, νομοθεσία προστασίας δεδομένων.
O κανονισμός GDPR θα τεθεί σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018 και ισχύει για εταιρείες που εδρεύουν στην ΕΕ, καθώς και εταιρείες σε όλο τον κόσμο που παρέχουν ή προσφέρουν αγαθά ή υπηρεσίες και επεξεργάζονται δεδομένα στην ΕΕ.
Ενώ πολλές από τις αρχές του κανονισμού GDPR στηρίζονται στους ισχύοντες κανόνες προστασίας δεδομένων στην ΕΕ, ο συγκεκριμένος έχει ευρύτερο πεδίο εφαρμογής, πιο κανονιστικά πρότυπα και προβλέπει αυστηρότερες κυρώσεις στις παραβιάσεις του.
Για παράδειγμα, απαιτεί από τις εταιρείες να αποκτούν ευρύτερη συγκατάθεση από τους πελάτες, όπου χρειάζεται, και διευρύνει τα δικαιώματα των ατόμων όσον αφορά την πρόσβαση και τη μεταφορά των δεδομένων τους.
Στο Facebook, και οι θυγατρικές του συμπεριλαμβανομένων των Instagram Oculus και WhatsApp προετοιμάζονται έτσι, ώστε να διασφαλίσουν ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμμορφώνονται με το GDPR.
Το Faceboοk έχει στόχο την επέκταση και την δημιουργία των εργαλείων που θα είναι χρήσιμα στους χρήστες στη διαχείριση του απόρρητου τους,όπως επίσης και να κατανοήσουν τις επιλογές τους σε σχέση με τα προσωπικά τους δεδομένα.
Στο πλαίσιο αυτό διεύρυνε την ομάδα του που είναι υπεύθυνη για την προστασία δεδομένων προσλαμβάνοντας έναν υπεύθυνο προστασίας δεδομένων.
Δέσμευση για διαφάνεια, τον έλεγχο και την υπευθυνότητα.
• Διαφάνεια: Η πολιτική διαχείρισης δεδομένων θα είναι διαφανής και μοναδική στο τρόπο που θα καταγράφει, χρησιμοποιεί, επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα των ανθρώπων. Επίσης θα προσφέρει συνεχή εκπαίδευση στους νέους και υπάρχοντες χρήστες μέσω εμπειριών , όπως και επίσης στη διαχείριση της διαφημιστικής συμπεριφοράς.
• Έλεγχος: Θα συνεχίσει να παρέχει στους χρήστες ελέγχους σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα δεδομένα τους.
Για να βελτιωθεί αυτό, απλοποιείται ο σχεδιασμός των ρυθμίσεων απορρήτου σε ένα νέο κέντρο ελέγχου.Επίσης με τη χρήση συνεχών υπενθυμίσεων στο News Feed θα ωθεί τους χρήστες να ελέγχουν τις ρυθμίσεις τους.
• Λογοδοσία: Είμαστε υπεύθυνοι για τις πρακτικές απορρήτου μας, η οποία περιλαμβάνει την ενημέρωση του υπάρχοντος προγράμματος συμμόρφωσης, ώστε να διασφαλίσουμε ότι συμμορφωνόμαστε επαρκώς με το GDPR. Επίσης είμαστε σε συνεχή διάλογο με νομοθέτες, εμπειρογνώμονες και ακαδημαϊκούς από όλο τον κόσμο και αναζητήσουμε ανατροφοδότηση.
Τι σημαίνει αυτό για τις επιχειρήσεις
Οι επιχειρήσεις μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες και τις λύσεις του Facebook με τον ίδιο τρόπο που κάνουν σήμερα, αλλά είναι υπεύθυνοι για τη συμμόρφωση με τους νόμους , όπως επίσης με τη συμμόρφωσής τους με το GDPR.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, το Facebook εξυπηρετεί ανθρώπους και διαφημιστές ως υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων. Οι επιχειρήσεις μπορούν να είναι σίγουροι ότι το Facebook συμμορφώνεται με το GDPR.
Υπάρχουν ορισμένες βασικές περιπτώσεις, που αναφέρονται παρακάτω, στις οποίες το Facebook μπορεί να χρησιμεύσει ως επεξεργαστής δεδομένων. Όταν το Facebook λειτουργεί ως επεξεργαστής δεδομένων, οι επιχειρήσεις είναι υπεύθυνες για τη διασφάλιση ότι τα δεδομένα που χρησιμοποιούν συμμορφώνονται με το GDPR.
Custom Audiences: Όταν ταιριάζουμε τα δεδομένα CRM των εταιρειών με τη βάση δεδομένων των χρηστών μας και δημιουργούμε ένα «προσαρμοσμένο κοινό» για τις διαφημιστικές σας καμπάνιες, λειτουργούμε μόνο ως επεξεργαστής δεδομένων.
Measurement and analytics: Επεξεργαζόμαστε δεδομένα για λογαριασμό σας, προκειμένου να μετρήσουμε την απόδοση και την εμβέλεια των διαφημιστικών καμπανιών σας και να παρέχουμε ιδέες για τα άτομα που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες σας και να σας ενημερώσουμε.
Workplace: μέσω της πλατφόρμας Workplace επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα των συνεργατών σας, λειτουργώντας αποκλειστικά ως επεξεργαστής δεδομένων, ώστε να είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε αυτήν την υπηρεσία.
Με την παροχή δεδομένων στις αρχές της Ευρωπαϊκής ένωσης, το Facebook παρέχει υπηρεσίες μόνο ως επεξεργαστής δεδομένων και λειτουργει αποκλειστικά για λογαριασμο τους, διασφαλίσουμε ωστόσο τη συμμόρφωση με τις συγκεκριμένες απαιτήσεις.
Αυτό σημαίνει ότι θα ανανεώσουμε όλες τις απαραίτητες συμβατικές υποχρεώσεις για να ευθυγραμμιστούμε με το GDPR.
Όταν συνεργαζόμαστε με τρίτους σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων για λογαριασμό μας, θα διασφαλίσουμε τη συμμόρφωση με το GDPR.
Και όταν ενεργούμε ως επεξεργαστής δεδομένων για λογαριασμό του διαφημιζόμενου, θα βασιζόμαστε στη νομική συναίνεση των διαφημιζόμενων ως υπεύθυνη για την επεξεργασίας δεδομένων τους.
Πηγή: facebook.com
Πέρυσι η Google με την διαφημιστική της υπηρεσία AdWords Express έθεσε τους στόχους για τη βελτίωση των διαφημιστικών μηνυμάτων των πελατών της, ώστε να οδηγήσουν σε καλύτερα αποτελέσματα, όπως περισσότερες επισκέψεις ή τηλεφωνικές παραγγελίες.
Αν τρόπος επικοινωνίας είναι η τηλεφωνική κλήση, η AdWords Express θέτει ως στόχο τη βέλτιστη απόδοση του διαφημιζόμενου μετά από κάθε κλήση.
Με την λειτουργία ειδοποίησης κλήσεων, το AdWORDs Express δημιούργησε ένα εύκολο τρόπο ώστε να υπάρχει ανατροφοδότηση στις κλήσεις που μέσω του AdWords Express και να ειδοποιείτε ο επιχειρηματίας για τυχόν αναπάντητες κλήσεις.
Λήψη σχετικότερων κλήσεων όταν με χρήση ανατροφοδότησης
Όταν ολοκληρωθεί μια τηλεφωνική κλήση με έναν πελάτη που βρήκε τη διαφήμισή στο Google, θα λάβει ο διαφημιζόμενος μια ειδοποίηση για να δώσει πληροφορίες σχετικά με τη συνάφεια της κλήσης. Αυτό θα βοηθήσει το AdWords Express, ώστε να προωθήσει καλύτερα τις διαφημίσεις στους σωστούς πελάτες.
Συνδεθείτε με κάθε πελάτη που καλεί την επιχείρησή σας
Συχνά οι επιχειρηματίες όπως και οι υπάλληλοι είναι απασχολημένοι και δεν προλαβαίνουν να πάρουν το τηλέφωνο.
Με αποτέλεσμα να χάνονται σχεδόν μία στις πέντε κλήσεις που λαμβάνουν από τις διαφημίσεις AdWords Express.
Τώρα, εάν ένας υποψήφιος πελάτης καλέσει και δεν μπορέσει να απαντηθεί η κλίση, ο διαφημιζόμενος θα πάρει μια ειδοποίηση που θα του επιτρέπει να καλέσει ξανά πίσω.
Πηγή: blog.google
Σήμερα, παρουσιάζουμε τις διαφημίσεις εναλλασσόμενων εικόνων για το Instagram Stories, οι οποίες δίνουν στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν έως και τρία μέσα σε κάθε διαφήμιση που προβάλλουν στο Stories, αντί για μόνο ένα μέσο που μπορούσαν να χρησιμοποιούν μέχρι τώρα.
Από την ημέρα που κυκλοφόρησε το Instagram Stories μέχρι σήμερα, έχουμε δει μοναδικά δείγματα δημιουργικότητας από την κοινότητα. Το Stories έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο με τον οποίο κοινοποιούν περιεχόμενο και εκφράζονται οι χρήστες στο Instagram - από τα φίλτρα προσώπου μέχρι το superzoom και τα αυτοκόλλητα gif.
Εξίσου μεγάλη δημιουργικότητα επιδεικνύουν και οι επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, μια εταιρεία λιανικής πώλησης υποδημάτων πολυτελείας ενθάρρυνε πρόσφατα τους καταναλωτές να "πατήσουν παρατεταμένα και να σταματήσουν" στο αγαπημένο τους ζευγάρι παπούτσια καθώς προβαλλόταν η νέα σειρά της επωνυμίας.
Οι διαφημίσεις εναλλασσόμενων εικόνων για το Instagram Stories συμπεριφέρονται όπως ακριβώς και κάθε άλλο περιεχόμενο στο Stories. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να πατάτε σε διάφορα σημεία, να μετακινείτε τις εικόνες προς τα μπροστά και προς τα πίσω σύροντας το δάχτυλό σας στην οθόνη ή να "παγώνετε" το περιεχόμενο όπου θέλετε.
Τώρα, με δύο επιπλέον μέσα, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσθέσουν μεγαλύτερο βάθος στις αφηγήσεις τους, όπως ακριβώς κάνει και η κοινότητα σήμερα. Ήδη, η Gap (@gap) έχει αρχίσει να αξιοποιεί τις διαφημίσεις εναλλασσόμενων εικόνων στο Instagram Stories για την ενσωμάτωση εγγενών στοιχείων, π.χ. εργαλείων καρφιτσώματος και σχεδίασης, και τη χρήση περισσότερου χώρου για την προβολή περισσότερων στοιχείων της εκστρατείας της.
Πηγή: business.instagram.com
Από μεγάλες επωνυμίες μέχρι μικρά οικογενειακά καταστήματα, επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο έρχονται στο Instagram για να συνδεθούν με τους καταναλωτές με νέους, καθηλωτικούς τρόπους.
Μέσω της κοινότητάς μας, που χαρακτηρίζεται από το πάθος της για το οπτικό περιεχόμενο, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν μοναδικές εμπειρίες γύρω από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους με τις διαφημίσεις του Instagram, όπως σε κανένα άλλο μέσο.
Είτε χρησιμοποιούν τις ιστορίες, τις live μεταδόσεις ή τη ροή, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις γνωρίζουν την επιτυχία και επιτυγχάνουν αποτελέσματα στο Instagram, ιδιαίτερα το 2017.
Καθώς προετοιμαζόμαστε για το νέο έτος και όλα τα συναρπαστικά πράγματα που μας περιμένουν, θα θέλαμε να κάνουμε μια παύση για να γιορτάσουμε όλες τις επιτυχίες της κοινότητας των 25 εκατομμυρίων επιχειρήσεων στο Instagram.
Είτε πρόκειται για το φαγητό και τη μόδα είτε για κάτι άλλο πέρα από αυτά, επιχειρήσεις από διάφορους τομείς συνεχίζουν να ξεχωρίζουν και να εμπνέουν το κοινό σε ενέργειες σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
Δείτε μερικές από τις αγαπημένες μας διαφημιστικές εκστρατείες για τη φετινή χρονιά.
Maserati
Με στόχο να αξιοποιήσει τον ντόρο γύρω από την κυκλοφορία του ολοκαίνουργιου Levantes SUV στις ΗΠΑ, η αυτοκινητοβιομηχανία οχημάτων πολυτελείας Maserati (@maserati) χρησιμοποίησε μια εκστρατεία βίντεο σε δύο φάσεις στο Instagram και το Facebook για να προσελκύσει το ένα τρίτο των υποψήφιων πελατών της, με αποτέλεσμα την πώληση 127 οχημάτων (σε αυτούς τους υποψήφιους πελάτες).
Renault
Για να υποστηρίξει την κυκλοφορία του νέου της μοντέλου, του Twingo Twilight, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault (@renault_france) "πάτησε" στο Instagram Stories για να δημιουργήσει μια εκστρατεία βίντεο που τραβάει τα βλέμματα και να στοχεύσει το κοινό των νεότερων millenial, πετυχαίνοντας αύξηση στην αντίληψη του κοινού για την επωνυμία και τη διαφημιστική ανάκληση, ιδιαίτερα σε γυναίκες 18-24 ετών.
Tulio Cotta
Για να εντοπίσει το τέλειο κοινό που θα ενδιαφερόταν για τα σεμινάριά του στην τεχνική micropig mentation φρυδιών στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας, ο επαγγελματίας ομορφιάς Tulio Cotta (@tuliocottaoficial) χρησιμοποίησε το Instagram για να δημιουργήσει μια πετυχημένη εκστρατεία διαφημίσεων ανεύρεσης υποψήφιων πελατών, υπερβαίνοντας κατά 20% το στόχο που είχε θέσει αρχικά, με το 77% των συνολικών εγγραφών του σεμιναρίου να προέρχονται απευθείας από το Instagram.
SK-II
Διακρίνοντας μια τεράστια ευκαιρία να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα για το νέο της προϊόν ομορφιάς, το Genoptics, η ιαπωνική επωνυμία προϊόντων περιποίησης του δέρματος SK-II (@skii) χρησιμοποίησε διαφημίσεις στο Instagram Stories1 για να δημιουργήσει μια εκστρατεία βίντεο που ήταν αντιπροσωπευτική της πολυτέλειας που χαρακτηρίζει την ίδια την επωνυμία.
Στοχεύοντας γυναίκες 18–54 ετών στην Ιαπωνία, η εκστρατεία πέτυχε προσαυξητική άνοδο στη διαφημιστική ανάκληση της τάξης των 13 μονάδων2 και αύξηση 62% στις ολοκληρωμένες προβολές βίντεο.3
Louis Vuitton
Για να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα και το ενδιαφέρον του κοινού για την ανοιξιάτικη/καλοκαιρινή αντρική κολεξιόν του για το 2017, ο γαλλικός οίκος μόδας Louis Vuitton (@louisvuitton) χρησιμοποίησε την εντυπωσιακή μορφή κάθετων βίντεο που υποστηρίζει το Instagram Stories για να δημιουργήσει μια αποκλειστική εκστρατεία βίντεο για τη νέα σειρά του, πετυχαίνοντας μια τεράστια αύξηση 28 μονάδων στη διαφημιστική ανάκληση, καθώς και μια δυναμική αύξηση στην προτίμηση του κοινού για την επωνυμία.
ASOS
Για την πρώτη του δημιουργική διαφημιστική εκστρατεία στο Instagram Stories, το ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής πώλησης ρούχων ASOS (@asos) ήθελε να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας του και την αλληλεπίδραση στις ΗΠΑ (και το Ηνωμένο Βασίλειο) στη νέα γενιά των παιδιών της ψηφιακής εποχής.
Συνδυάζοντας την υψηλή αξία παραγωγής και το στιλ μιας φωτογράφισης μόδας με τα βίντεο για κινητά, η επωνυμία κατάφερε να δημιουργήσει μια ειδικά προσαρμοσμένη εκστρατεία που πέτυχε αύξηση 7 μονάδων στην αναγνωρισιμότητα επωνυμίας στις ΗΠΑ (και αύξηση 14 μονάδων στη διαφημιστική ανάκληση στο Ηνωμένο Βασίλειο).
Heinz
Με στόχο να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να δείξει στον κόσμο του Σάο Πάολο πώς τα προϊόντα κέτσαπ, μουστάρδας και μαγιονέζας της μπορούν να μεταμορφώσουν οποιαδήποτε συνταγή, η Heinz Brazil (@br_heinz) χρησιμοποίησε το Instagram Stories για να δημιουργήσει μια απολαυστική εμπειρία με βίντεο.
Σε συνεργασία με το Facebook Creative Shopκαι τη διαφημιστική εταιρεία Africa, η δημοφιλής επωνυμία πρόβαλε μια λαχταριστή διαφημιστική εκστρατεία στο Instagram Stories, η οποία ήταν κυριολεκτικά έτοιμη να φαγωθεί,4 εξασφαλίζοντας αύξηση 11 μονάδων στη διαφημιστική ανάκληση και ικανοποιώντας την όρεξη εκατοντάδων ατόμων που ήθελαν να φάνε μεσημεριανό.
Lay's
Συνδυάζοντας το Instagram Stories με μια σειρά από σύνθετες κινούμενες εικόνες για να υποστηρίξει το νέο πεντανόστιμο σνακ της (Lay's STAX) στη Ρωσία, η παγκόσμια επωνυμία Lay's (@lays_russia) που ειδικεύεται στα σνακ, δημιούργησε μια εκστρατεία βίντεο που μαγνήτιζε τα βλέμματα και πρόσφερε στους πελάτες μια καθηλωτική και ψυχαγωγική εμπειρία που έκανε την Lay’s να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.
Το αποτέλεσμα ήταν μια τεράστια αύξηση 33 μονάδων στη διαφημιστική ανάκληση και αύξηση 6 μονάδων στην αναγνωρισιμότητα του προϊόντος.
Kayla Itsines
Η αυστραλέζικη επωνυμία γυμναστικής Kayla Itsines (@kayla_itsines) αναζητούσε τρόπους να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της νέας της εφαρμογής γυμναστικής Sweat, αλλά έπρεπε να βρει το κατάλληλο σημείο για να προσεγγίσει το κοινό το οποίο στόχευε (γυναίκες ηλικίας 18-42 ετών στις ΗΠΑ).
Για να το κάνει αυτό, η επωνυμία δημιούργησε μια εκστρατεία βίντεο για όλα τα στάδια της αγοραστικής χοάνης, η οποία προβλήθηκε στο Facebook και το Instagram με το απλό μήνυμα "Workout, anytime, anywhere" (Άσκηση πάντα και παντού).
Προσεγγίζοντας συνολικά 6,4 εκατομμύρια άτομα, η εκστρατεία ενίσχυσε σημαντικά την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας κατά 21 μονάδες, ενώ εξαπλασίασε την απήχησή της.
Adidas
Τι σημαίνει να είσαι αυθεντικός; Συνδυάζοντας μια σειρά από εικόνες από τον κόσμο της μουσικής, των τεχνών, του σκέιτμπορντ και των αθλημάτων, η παγκοσμίου φήμης επωνυμία lifestyle adidas Original (@adidasrussia) δημιούργησε μια επική εκστρατεία βίντεο στο Instagram για να κάνει αυτή ακριβώς την ερώτηση στους millennials της Ρωσίας.
Οι συζητήσεις γύρω από το τι πραγματικά σημαίνει να είσαι αυθεντικός οδήγησαν σε αύξηση της διαφημιστικής ανάκλησης κατά 20 μονάδες, εκτοξεύοντάς την στις 27 μονάδες για το στοχευόμενο κοινό ηλικίας 18-24 ετών.
Qantas
Υιοθετώντας τη νέα μορφή διαφημίσεων στις ιστορίες του Instagram, η κορυφαία αυστραλέζικη αεροπορική εταιρεία (@qantas) κυκλοφόρησε την πρώτη της εκστρατεία επωνυμίας για την πλατφόρμα επώνυμου περιεχομένου AWOL.6.
Με στόχο της να συνδεθεί με τους millennials που είναι εξαιρετικά εξοικειωμένοι με τη χρήση κινητών, η αεροπορική εταιρεία δημιούργησε μια απλή μεν, αλλά εντυπωσιακή εκστρατεία με κάθετα βίντεο που ταξίδεψε το κοινό σε διάφορους προορισμούς και έδωσε στους ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες την ώθηση για να ξεκινήσουν νέες περιπέτειες.
Η συνεργασία αυτή δεν συνέβαλε μόνο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας για το κοινό των millennials, αλλά παράλληλα πέτυχε και μια σημαντική αύξηση στη διαφημιστική ανάκληση και τη σύσταση της επωνυμίας.
Hopper
Ως φυσική προέκταση της παιχνιδιάρικης επωνυμίας της, η ταξιδιωτική εφαρμογή για κινητά Hopper (@hopper) "πάτησε" στο Instagram Stories για να προσεγγίσει millennials στη Βόρεια Αμερική που ενδιαφέρονται για ταξίδια και να τους δελεάσει να κάνουν κρατήσεις πτήσεων μέσω της εφαρμογής.
Προβάλλοντας εικόνες από διάφορους προορισμούς ανά τον κόσμο, η εκστρατεία διαφημίσεων στις ιστορίες πέτυχε αύξηση κατά 67% στις εγκαταστάσεις της εφαρμογής και κατά 80% στις κρατήσεις από νέους χρήστες.
Dobra
Με στόχο της να προσεγγίσει άτομα που είχαν δείξει ενδιαφέρον για προϊόντα στον ιστότοπό της αλλά δεν είχαν ολοκληρώσει τις αγορές τους, η βραζιλιάνικη εταιρεία κατασκευής πορτοφολιών Dobra (@querodobra) χρησιμοποίησε το pixel του Facebook για την επαναστόχευση πελατών στο Instagram μέσω διαφημίσεων με εναλλασσόμενες εικόνες.
Συνδυάζοντας απλές εικόνες του προϊόντος με ξεκάθαρο διαφημιστικό κείμενο για την επωνυμία, η εκστρατεία ξεπέρασε κάθε προσδοκία πετυχαίνοντας 30 φορές μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης για το Instagram και μείωση κατά 32% στο κόστος ανάκτησης των εγκαταλελειμμένων καλαθιών αγοράς.
SpearmintLOVE
Μετά τη μεγάλη επιτυχία του με τις οργανικές δημοσιεύσεις στο Instagram, το ηλεκτρονικό παιδικό κατάστημα SpearmintLOVE (@spearmintbaby) θέλησε να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα κατά τη διάρκεια της εκστρατείας επαναστόχευσης που πρόβαλε για την Ημέρα των Ευχαριστιών.
Θέλοντας να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες πιο εύκολα, και ιδιαίτερα εκείνους που είχαν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό της αλλά δεν είχαν προχωρήσει σε κάποια αγορά, η επωνυμία χρησιμοποίησε το pixel του Facebook και τις δυναμικές διαφημίσεις στο Instagram για αυτόν ακριβώς το σκοπό.
Το αποτέλεσμα ήταν 33,8 φορές μεγαλύτερη απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης και 47% μείωση του κόστους ανά αγορά.
Ένα νέο έτος, ένας νέος τρόπος ανάπτυξης της επιχείρησής σας
Σε όλο τον κόσμο, επιχειρήσεις κάθε μεγέθους χρησιμοποιούν το Instagram για να δώσουν πνοή στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους όπως ποτέ άλλοτε.
Είτε βρίσκονται στο Μεξικό, την Ινδονησία ή σε άλλες χώρες του πλανήτη, η ενθουσιώδης κοινότητά μας βοηθάει τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με τους ανθρώπους και όλα όσα τους ενδιαφέρουν. Καθώς προσεγγίζουμε το 2018, ανυπομονούμε να δούμε πώς ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να γνωρίζουν την επιτυχία και να αναπτύσσονται μέσω της καθηλωτικής πλατφόρμας μας.
Αν θέλετε να μοιραστείτε πώς η δική σας επιχείρηση έχει κατορθώσει να επεκταθεί με τη βοήθεια του Instagram, υποβάλετε την ιστορία σας εδώ. Θέλουμε με κάθε ευκαιρία να αναδεικνύουμε τις επιτυχίες της επιχειρηματικής μας κοινότητας, γι' αυτό μην διστάσετε να έρθετε σε επαφή μαζί μας σήμερα κιόλας!
Πηγή: business.instagram.com/blog
Του Rob Leathern, Product Management Director
Στο πυρήνα της πολιτικής του Facebook σχετικά με τις διαφημίσεις, βρίσκεται η πεποίθησή ότι οι διαφημίσεις πρέπει να είναι ασφαλείς και πάνω απ΄ολα ανθρωποκεντρικές από Παραπλανητικές διαφημίσεις δεν έχουν θέση στο Facebook.
Δημιουργήσαμε μια νέα διαδικασία που απαγορεύει διαφημίσεις που προωθούν χρηματοοικονομικά προϊόντα και υπηρεσίες που παραπλανούν τη κοινότητα μας.
Θέλουμε οι άνθρωποι να συνεχίσουν να ανακαλύπτουν και να μαθαίνουν για νέα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαφημίσεων στο Facebook χωρίς κίνδυνο εξαπάτησης.
Αυτή η πολιτική έχει γίνει ευρέως γνωστή, και για να προωθήσουμε αυτή την πολιτική εργαζόμαστε για την καλύτερη ανίχνευση παραπλανητικών διαφημιστικών πρακτικών και η πολιτική αυτής θα βρει εφαρμογή και στις πλατφόρμες μας, όπως το Facebook, το Audience Networkκαι το Instagram.
Θα επικαιροποιούμε αυτή την πολιτική και τον τρόπο με τον οποίο θα την επιβάλλουμε, όπως θα μας υποδεικνύουν τα μηνύματα από την κοινότητα μας.
Κατανοούμε επίσης ότι δεν μπορούμε να εντοπίζουμε κάθε διαφήμιση που δεν ανταποκρίνεται σε αυτή της νέα πολιτικής και για αυτό θα ενθαρρύνουμε την κοινότητά μας να μας αναφέρει οποιοδήποτε περιεχόμενο που παραβιάζει τις Πολιτικές Διαφήμισης.
Οι χρήστες μπορούν να αναφέρουν οποιαδήποτε ανάρμοστη διαφήμιση στο Facebook κάνοντας κλικ στην επάνω δεξιά γωνία της διαφήμισης.
Αυτή η πολιτική αποτελεί μέρος μιας συνεχιζόμενης προσπάθειας για τη βελτίωση της ακεραιότητας και της ασφάλειας των διαφημίσεών μας και για να καταστήσουμε πιο δύσκολη την παρουσία κακόβουλων διαφημιζόμενων στο Facebook.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77