Η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook δέχτηκε ένα σημαντικό φρεσκάρισμα. Πλέον, διατίθεται μία νέα έκδοσή της, η οποία έχει ανανεωμένη εμφάνιση και νέα χαρακτηριστικά, όπως η "προσφορά κόστους καμπάνιας", ένα εργαλείο που στοχεύει στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων και ταυτόχρονα, τη μείωση του κόστους.
Μεταξύ των ανανεωμένων λειτουργιών, περιλαμβάνονται επίσης η "αντιγραφή και επικόλληση" μίας καμπάνιας (όπως ήδη υποστηρίζεται στην πλατφόρμα Google Ads). Επίσης, διατίθεται πλέον ένας μηχανισμός αυτόματης ονοματοδοσίας σε καμπάνιες, ομάδες διαφημίσεων και διαφημίσεις, όπως επίσης και αρκετά νέα δημιουργικά εργαλεία.
Όσον αφορά στo εργαλείο "προσφοράς κόστους καμπάνιας" θα επιτρέπει τον ορισμό ενός maximum CPA, οπότε και η πλατφόρμα θα βελτιστοποιεί τη διαφημιστική καμπάνια, με βάση το ρυθμισμένο επιιθυμητό κονδύλι - και πάλι, κάθε ομοιότητα με Google Ads είναι συμπτωματική...
Τέλος, ανακοινώθηκε πως θα γίνουν βελτιώσεις στην πλατφόρμα, με στόχο να γίνει πιο εύκολη η προσθήκη και η διαχείριση των διαφημιστικών λογαριασμών.