Digital Marketing

Growth Hacking

Τι είναι τελικά ο πολυσυζητημένος όρος Growth Hacking, για τον οποίο μιλούν όλοι;

Ας τα πάρουμε από την αρχή, από το έτος 2010, τότε που για πρώτη φορά ο όρος παρουσιάστηκε από τον Sean Ellis ως συνέπεια της ανάγκης να βρει τον «διάδοχό» του σε αυτό που έκανε. Μέχρι τότε, με μοναδικό κριτήριο την ανάπτυξη/ growth είχε καταφέρει να δημιουργήσει τεράστια κερδοφορία στις επιχειρήσεις – συνεργάτες του.

Ο ακριβής ορισμός του Growth Hacking από τον Sean Ellis: «Είναι μία διαδικασία συνεχούς πειραματισμού μεταξύ των marketing καναλιών και της ανάπτυξης προϊόντων για τον εντοπισμό των πιο αποτελεσματικών και αποδοτικών τρόπων ανάπτυξης μίας επιχείρησης.»

Το Growth Hacking είναι ότι χρειάζεται κάθε επιχείρηση για να αναπτυχθεί, όρος πολλά υποσχόμενος. Εάν σκεφτεί κανείς ότι το Facebook, η Google, το Dropbox, το Airbnb χρησιμοποιούν το Growth Hacking μοντέλο για την ανάπτυξή τους, θα θέλετε σίγουρα να μάθετε τα μυστικά.

Δείτε κάποια Tips που μπορούν να σας βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Tip nο1

Focus all attention on the goal!

Αντί να διασπάτε την προσοχή σας σε διαφορετικούς στόχους, εστιάστε την όλη στο να αυξήσετε τους πελάτες σας όσο πιο γρήγορα γίνεται με το μικρότερο δυνατό κόστος. Έχοντας αυτόν ως κύριο στόχο, θέστε βραχυπρόθεσμους επιμέρους στόχους που θα σας βοηθήσουν να τον επιτύχετε.

Tip nο2

Growth-hackers are all about numbers!

Η ανάλυση δεδομένων είναι ο πυρήνας του Growth Hacking. Απαιτείται διαρκές testing και πειραματισμός για να μας δώσουν αρκετά δεδομένα για ανάλυση. Αφού επεξεργαστούμε τα δεδομένα, συγκεντρώνουμε feedback και τροποποιούμε αντίστοιχα την προσέγγιση μας.

Η διαδικασία αυτή δεν τελειώνει ποτέ καθώς ο στόχος μας δεν είναι ένα νούμερο, αλλά η συνεχής αύξηση!

Tip nο3

Be innovative, be bold!

Μη διστάζετε να πειραματιστείτε με διαφορετικές και πιθανόν καινούριες για την επιχείρηση σας τεχνικές. Όπως ήδη αναφέραμε ο πειραματισμός είναι στοιχείο ζωτικής σημασίας αφού στο Growth Hacking δεν υπάρχει συνταγή επιτυχίας. Μόνο έτσι θα μπορέσετε να βρείτε την τεχνική που θα σας δώσει τον επιθυμητό ρυθμό ανάπτυξης.

Παίξτε με διαφορετικές προσεγγίσεις όπως product marketing για «σκληρή» πώληση, exit intent pop-up για αύξηση των email subscribers ή content marketing για ενίσχυση της σχέσης με τους πελάτες σας (ένας τολμηρός και έξυπνος τρόπος που προτείνουμε είναι το Storytelling). Μην περιορίζεστε σε πεπατημένα μονοπάτια, ανακαλύψτε καινούρια!

Το Growth Hacking το χαρακτηρίζει η ταχύτητα και η αμεσότητα, επομένως για να μπορέσει κάποιος να το κάνει σωστά θα πρέπει να είναι σε θέση να αναγνωρίζει ευκαιρίες ανάπτυξης με την πρώτη ματιά, να αναλύει και να βγάζει συμπεράσματα από μεγάλο όγκο δεδομένων, πολλές φορές από διάσπαρτες πηγές, και να προγραμματίζει τις επόμενες κινήσεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Είναι πολύ απαιτητικό όσον αφορά σε εμπειρία, τεχνικές γνώσεις και ανάλυση δεδομένων. Χρειάζεται μεγάλο εύρος γνώσεων, όχι μόνο marketing, αλλά και programming, data analysis, project management και e-commerce.

Μην αφήνετε όμως τη δυσκολία να σας τρομάξει, εμβαθύνετε όσο περισσότερο μπορείτε σε καθέναν από αυτούς τους τομείς και κάντε τη διαφορά! Θα υλοποιήσετε στρατηγικές που ίσως δεν έχετε ξαναδοκιμάσει, μπορεί και να αποτύχετε… Μην απογοητευθείτε όμως, εξοικειωθείτε με την αποτυχία, μάθετε μέσα από αυτήν και θα έρθει η στιγμή που θα επιβραβευθείτε για την τόλμη σας!

Πηγή: Digitalup.gr

 

Empowered Customer: O νέος τύπος καταναλωτή και πώς να τον προσεγγίσετε

Η προσέγγιση του σύγχρονου καταναλωτή είναι ένα θέμα που απασχολεί όλο και περισσότερες εταιρείες σήμερα. Ποιο είναι το ιδανικό κανάλι επικοινωνίας; Τι είδους content αποφέρει μεγαλύτερο engagement; Σε ποια marketing στρατηγική αξίζει να επενδύσω;

Όλες οι παραπάνω ερωτήσεις έχουν αφετηρία το brand και τα μέσα απεύθυνσής του. Στο σημερινό άρθρο, θα αλλάξουμε εστίαση και θα δώσουμε έμφαση στον καταναλωτή, παρουσιάζοντας τον τρόπο προσέγγισής του. Ας δούμε μαζί ποια είναι τα χαρακτηριστικά του Empowered Customer.

Empowered σημαίνει ενεργός

Αν στο παρελθόν ο καταναλωτής ήταν παθητικός, σήμερα είναι πιο ενεργός από ποτέ.

Ο Empowered Customer δεν περιμένει τη διαφήμιση, για να γνωρίσει ένα προϊόν. Αντίθετα, κατέχει τον έλεγχο ολόκληρης της αγοραστικής διαδικασίας: αποθηκεύει σε wishlists τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν, ενημερώνεται για τις προσφορές έγκαιρα, μπορεί να επιστρέψει ένα προϊόν που δεν τον ικανοποιεί και, κυρίως, έχει πρόσβαση στο crowd intelligence, δηλαδή στη γνώμη άλλων καταναλωτών που έχουν ήδη δοκιμάσει το προϊόν.

To mobile περιβάλλον καθορίζει τις αγορές του

Η σχέση του σύγχρονου καταναλωτή με τις mobile συσκευές είναι καθοριστική. Θα λέγαμε πως ζούμε κυριολεκτικά μαζί με την κινητή συσκευή μας, η οποία αποτελεί ένα ανοιχτό παράθυρο προς την ενημέρωση, τη γνώση, την επικοινωνία και τις αγορές.

Πρόκειται για ένα είδος προσωπικού βοηθού ή καλύτερα γραμματέα που συμμετέχει στη λήψη αποφάσεων. Οφείλετε, λοιπόν, να λάβετε υπόψη σας τον mobile παράγοντα σε κάθε σας κίνηση: Διαθέτει responsive design το website σας; Είναι mobile friendly η Εmail Μarketing καμπάνια σας; Για τον Empowered Customer τα στοιχεία αυτά είναι σημαντικά.

Είναι πολίτης του κόσμου

Ο σύγχρονος καταναλωτής δεν περιορίζεται στην τοπική αγορά. Με την ανάπτυξη του e-commerce, η εμπιστοσύνη του στις ηλεκτρονικές συναλλαγές σταδιακά εδραιώνεται, με αποτέλεσμα να επιλέγει όλο και πιο συχνά eshops, για να πραγματοποιήσει τις αγορές του.

Η παγκόσμια online αγορά ανοίγει τα σύνορα και συνδέει τον σύγχρονο καταναλωτή με αγοραστικές κοινότητες στο εξωτερικό, προσφέροντάς του απεριόριστες δυνατότητες εξυπηρέτησης. Ο Empowered Customer είναι πολίτης του κόσμου και με αυτήν την ιδιότητα θα πρέπει να σκιαγραφούμε την buyer persona του.

Γίνεται, λοιπόν, φανερό πως ο νέος τύπος καταναλωτή είναι προνομιούχος και διαθέτει δυνατότητες που στο παρελθόν δεν θα μπορούσε να αντιληφθεί. Για να τον προσεγγίσετε αποτελεσματικά, θα πρέπει να εστιάσετε σε τέσσερις σταθμούς.

Επιλέξτε τη σωστή πλατφόρμα επικοινωνίας

Τα Social Media σήμερα επηρεάζουν τις αγοραστικές επιλογές μας περισσότερο από κάθε άλλο μέσο επικοινωνίας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να προωθήσετε το προϊόν σας σε κάθε ένα ξεχωριστά, ώστε να στοχεύσετε σε περισσότερες κοινότητες πελατών.

Κάτι τέτοιο αφενός θα ήταν τρομερά ζημιογόνο για μια επιχείρηση, αφετέρου δεν θα είχε και τα επιθυμητά αποτελέσματα, καθώς δεν εξυπηρετούν όλα τα μέσα τον ίδιο σκοπό. Επιλέξτε λοιπόν την πλατφόρμα, στην οποία το κοινό σας δραστηριοποιείται περισσότερο.

Εξατομικεύστε το content που παρέχετε

Οι αναγνώστες μας γνωρίζουν καλά πως η παροχή εξατομικευμένης εμπειρίας ή αλλιώς το Personalized Customer Experience αποτελεί τον νέο τρόπο πώλησης.

Το περιεχόμενο που παρέχετε θα πρέπει να είναι customer-oriented, να βασίζεται δηλαδή στις ιδιαίτερες ανάγκες και προτιμήσεις του κάθε καταναλωτή ξεχωριστά. Σε αυτό, θα σας βοηθήσει τόσο το crowd intelligence που αναφέραμε παραπάνω όσο και το personalized marketing που αξιοποιεί την cookie–based τεχνολογία.

Να θυμάστε πως o Empowered Customer περιμένει από εσάς να εξατομικεύσετε την εμπειρία που του προσφέρετε online και offline.

Αξιολογήστε τα αποτελέσματα

Πώς μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το περιεχόμενό σας αποδίδει; Μα, φυσικά, αξιοποιώντας τα Analytics. Αν και έχουμε επισημάνει πολλές φορές στο παρελθόν τη σημασία τους, σήμερα θα υπογραμμίσουμε την προσφορά τους στην προσέγγιση του σύγχρονου καταναλωτή.

Τα Analytics παρουσιάζουν ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά του χρήστη μέσα στο website σας ή τις καμπάνιες που σχεδιάζετε στα social media. Μπορεί λοιπόν ο σύγχρονος καταναλωτής να κατέχει τον έλεγχο της αγοραστικής διαδικασίας, τα analytics όμως αποτελούν τον δικό σας τρόπο, για να αξιολογήσετε τις προτιμήσεις του.

Θέστε στόχο το engagement

Εάν πρέπει να θέσετε έναν πρωταρχικό στόχο στη marketing στρατηγική σας, θυμηθείτε να έχετε την ενίσχυση του engagement rate στην κορυφή των προτεραιοτήτων σας. Η διάδραση με το κοινό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για κάθε brand που επιθυμεί να αναπτυχθεί, με δεδομένο ότι κάθε ακόλουθος αποτελεί και έναν υποψήφιο πελάτη.

Αφού καθορίσετε πρώτα τα επιθυμητά touchpoints, εμπλέξτε τον καταναλωτή προσωπικά στην εμπειρία που του προσφέρετε. Με τον τρόπο αυτό, η προσέγγιση του Empowered Customer θα επιτευχθεί με επιτυχία.

Συμπέρασμα
Η μετατόπιση του ελέγχου της αγοραστικής διαδικασίας από το brand στον καταναλωτή αποτελεί μία κομβική αλλαγή που προέκυψε σταδιακά λόγω της ανάπτυξης του e-commerce.

Ο σύγχρονος καταναλωτής δεν κινείται μόνος του, αντίθετα έχει την υποστήριξη όλων των άλλων empowered customers που μοιράζονται τις εμπειρίες τους δημόσια και ταυτόχρονα δίνουν ώθηση στα brands να βελτιστοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Εσείς αυτό που έχετε να κάνετε είναι να παρακολουθείτε με προσοχή το προσφερόμενο feedback και να είστε δεκτικοί σε τολμηρές αλλαγές!

Πηγή: Developgreece

2+1 Tips για το Κοινό Remarketing

Η στόχευση στο κατάλληλο target group στις online διαφημίσεις είναι ένα από τα πιο βασικά κομμάτια στο Digital Marketing. Η επιλογή του κατάλληλου κοινού για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας, βοηθάει σημαντικά στην καλύτερη απόδοση των διαφημίσεων μας.

Μπορούμε να στοχεύσουμε με βάση το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα των χρηστών, με βάση κάποιες συμπεριφορές και πολλά άλλα.

Μπορούμε να στοχεύσουμε επίσης στο Remarketing κοινό μας. Ποιο είναι όμως αυτό και πώς λειτουργεί;

Το κοινό Remarketing είναι αυτό που έχει ήδη αλληλοεπιδράσει με το site/eshop μας ή το έχει επισκεφθεί. Αυτό το κοινό είναι πιο εύκολο να πραγματοποιήσει αγορά στο μέλλον καθώς έχει δείξει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Γιατί λοιπόν να μην στοχεύσουμε ξανά σε αυτό;!

Έτσι, αφού οι επισκέπτες του site/eshop μας έχουν εγκαταλείψει τη σελίδα μας, τους υπενθυμίζουμε την παρουσία μας και τους επαναφέρουμε στο διαδικτυακό «μαγαζί» μας με στόχο να αγοράσουν από εμάς.

Παρακάτω θα βρείτε 3 Tips που θα βοηθήσουν στη στρατηγική του κοινού Remarketing:

Τip 1: Στοχεύουμε στους επισκέπτες συγκεκριμένης σελίδας (Category-Based)
Αυτό είναι το λεγόμενο δυναμικό remarketing, στο οποίο οι διαφημίσεις σχετίζονται με συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες που έχουν δει οι χρήστες στο site/eshop μας.

Για παράδειγμα, έχουμε τη δυνατότητα να στοχεύσουμε σε χρήστες που είδαν συγκεκριμένα παπούτσια στο eshop μας και να τους τα δείξουμε μετά με διαφήμιση.

Εσείς δε θα αγοράζατε κάτι που έχει ήδη κεντρίσει το ενδιαφέρον σας και με έξυπνο τρόπο σας το επαναφέρουμε γρήγορα και εύκολα στην οθόνη σας;

Tip 2: Στοχεύουμε ξανά σε αυτούς που έχουν αγοράσει από εμάς (Converters)
Οι χρήστες αυτοί είναι πιθανότερο να αγοράσουν ξανά, καθώς γνωρίζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας καθώς και το brand μας! Έτσι, στοχεύουμε ξανά σε αυτούς και δημιουργούμε επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Μην ξεχνάτε! Το μεγαλύτερο στοίχημα είναι όχι μόνο να αυξήσουμε την πελατεία μας αλλά και να την διατηρήσουμε!

Tip 3: Στοχεύουμε αυτούς που σχεδόν έχουν ολοκληρώσει μία συναλλαγή (Cart Abandoners)
Είναι οι χρήστες που εγκατέλειψαν το καλάθι τους και δεν ολοκλήρωσαν ποτέ τη διαδικασία. Στόχος μας εδώ είναι να τους θυμίσουμε το προϊόν που ξέχασαν και να τους κάνουμε να επιστρέψουν ξανά στο site/eshop μας.

 Το Remarketing είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο που μπορεί να φέρει τις πωλήσεις που επιθυμούμε εφόσον χρησιμοποιηθεί σωστά.

Οι διαφημίσεις μας εμφανίζονται μπροστά στους πελάτες – επισκέπτες μας τη στιγμή ακριβώς που είναι έτοιμοι να αγοράσουν!

Δε θέλει κόπο, αλλά τρόπο και με μικρές, σωστές και έξυπνες κινήσεις για να πετύχουμε αύξηση των πωλήσεων, επαναλαμβανόμενες αγορές και πιστούς πελάτες!

Δημιουργία ελκυστικών διαφημίσεων στο Instagram Stories

Από την πρώτη στιγμή που έγινε διαθέσιμο το Instagram Stories, η κοινότητα επιχειρήσεων του Instagram έχει αξιοποιήσει αυτή την καθηλωτική εμπειρία προβολής διαφημίσεων σε πλήρη οθόνη και την έχει προσαρμόσει στα μέτρα της.

Μέσα σε κάτι παραπάνω από ένα χρόνο, αυτή η μορφή προβολής σε πλήρη οθόνη έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο με τον οποίο οι επωνυμίες συνδέονται με τους πελάτες τους — με πάνω από το 50% των επιχειρήσεων να έχουν δημιουργήσει μια ιστορία στη διάρκεια ενός τυπικού μήνα.

Καθώς πάνω από 300 εκατομμύρια ενεργοί λογαριασμοί στο Instagram ανά τον κόσμο παρακολουθούν και δημιουργούν ιστορίες σε καθημερινή βάση, το Instagram Stories γίνεται ένα ολοένα και πιο ισχυρό μέσο με το οποίο οι επωνυμίες ξεχωρίζουν και εμπνέουν το κοινό τους να προβεί σε ενέργειες.

Προκειμένου να βοηθήσουμε τους υπεύθυνους μάρκετινγκ να κατανοήσουν καλύτερα αυτή την αναπτυσσόμενη μορφή και να την αξιοποιήσουν στο έπακρο, συνεργαστήκαμε με το Facebook IQ για να βρούμε ποια δημιουργικά στοιχεία τραβούν περισσότερο την προσοχή του κοινού και οδηγούν στην επίτευξη αποτελεσμάτων.

Αύξηση αποτελεσματικότητας με το Instagram Stories

Κατά τη διάρκεια μίας από τις έρευνες που πραγματοποιήσαμε στις ΗΠΑ, διαπιστώσαμε ότι πολλές από τις στρατηγικές που σχετίζονται με τις διαφημίσεις υψηλής απόδοσης στη ροή για κινητά, όπως η άμεση παροχή πληροφοριών με παράλληλη προβολή της διαφημιζόμενης επωνυμίας ή του διαφημιζόμενου προϊόντος, μπορούν να είναι εξίσου αποτελεσματικές για τις διαφημίσεις στις ιστορίες.

Αυτή η αποτελεσματικότητα μετρήθηκε με βάση δύο παράγοντες: την απήχηση και την ανταπόκριση. Με την απήχηση, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να μετρούν την πιθανότητα να παρατηρήσει, να δει και να θυμάται το κοινό μια διαφήμιση.

Με την ανταπόκριση, μπορούν να μετρούν την πιθανότητα μιας διαφήμισης να προκαλέσει μια αντίδραση και να οδηγήσει σε μια ενέργεια σχετική με την επωνυμία.

Τι πρέπει να λάβετε υπόψη για το δημιουργικό στις διαφημίσεις στο Stories?

Για να βοηθήσουμε τους υπεύθυνους μάρκετινγκ να δημιουργούν πιο ελκυστικές διαφημίσεις στο Instagram Stories, παρουσιάζουμε παρακάτω μερικά συμπεράσματα, όπως προέκυψαν από μια πρόσφατη έρευνα που ανατέθηκε από τη Facebook, τα οποία μπορούν να λαμβάνουν υπόψη τους οι διαφημιζόμενοι κατά τη δημιουργία διαφημίσεων στο Instagram Stories.

1. Η συνάφεια είναι σημαντική

Κατά μέσο όρο, οι διαφημίσεις με κορυφαία απόδοση στο Instagram Stories ήταν πιο συναφείς συγκριτικά με τις διαφημίσεις που είχαν χαμηλότερη απόδοση. Επίσης, τραβούσαν την προσοχή, ήταν κατανοητές και ταίριαζαν με τη διαφημιζόμενη επωνυμία.

2. Ο χρόνος μετράει.

Κατά μέσο όρο, οι διαφημίσεις με κορυφαία απόδοση στο Stories ήταν πιο σύντομες και εμφάνιζαν την επωνυμία πιο νωρίς, συγκριτικά με τις διαφημίσεις στο Stories με χαμηλότερη απόδοση.

3. Ο γρήγορος ρυθμός αποδίδει.

Μεταξύ των διαφημίσεων στο Stories που είχαν πολλές σκηνές, οι σκηνές από τις διαφημίσεις με κορυφαία απόδοση ήταν, κατά μέσο όρο, πιο σύντομες από τις σκηνές στις διαφημίσεις με χαμηλότερη απόδοση.

4. Τα demo προϊόντων ενισχύουν τα αποτελέσματα.

Μόνο οι μισές περίπου από τις διαφημίσεις στο Instagram Stories που συμπεριλάβαμε στη δοκιμή έδειχναν το διαφημιζόμενο προϊόν σε χρήση, αλλά όσες διαφημίσεις το έκαναν παρουσίασαν καλύτερη απόδοση στις βασικές μετρήσεις.

5. Για να είναι αποτελεσματικές, οι διαφημίσεις που δημιουργούνται ειδικά για το Stories πρέπει να είναι βελτιστοποιημένες για κινητά.

Σχεδόν οι μισές από τις διαφημίσεις που συμπεριλάβαμε στη δοκιμή είχαν δημιουργηθεί ειδικά για το Instagram Stories, αλλά λίγες μόνο από αυτές κατατάχθηκαν στο κορυφαίο 1/3 του συνόλου των διαφημίσεων που μελετήσαμε.

Αυτό ενδεχομένως συνέβη επειδή οι διαφημίσεις αυτές αργούσαν να αποκαλύψουν το βασικό μήνυμά τους και περιείχαν μεγαλύτερης διάρκειας σκηνές συγκριτικά με άλλες διαφημίσεις.

Τα επόμενα βήματα

Καθώς ολοένα και περισσότεροι διαφημιζόμενοι συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το Instagram Stories, θα αποκτούμε μια ολοένα και καλύτερη εικόνα για τις πρακτικές σε επίπεδο δημιουργικού που έχουν καλύτερα αποτελέσματα.

Μέχρι τότε, ενθαρρύνουμε τους διαφημιζόμενους να πειραματίζονται με το περιεχόμενο βίντεο και τη μεγάλη γκάμα δημιουργικών εργαλείων που τους προσφέρει το Stories, όπως τα φίλτρα προσώπου, το superzoom και τα αυτοκόλλητα GIF.

Αν αναζητάτε περισσότερους τρόπους για να αξιοποιήσετε στο μέγιστο το Instagram Stories και να δημιουργήσετε πιο ελκυστικές διαφημίσεις, ανατρέξτε στο πλήρες άρθρο του Facebook IQ.

Ακόμα, αν θέλετε να δείτε πώς άλλες επωνυμίες, όπως η OpenTable (@opentable), χρησιμοποιούν το Instagram Stories για να συνδέονται με το κοινό τους, δείτε τα παραδείγματα πετυχημένων διαφημίσεων εδώ.

Πηγή: business.instagram.com/blog

7+1 Σημαντικά Facebook Metrics για κάθε Brand

7+1 Σημαντικά Facebook Metrics για κάθε Brand

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις-Brands χρησιμοποιούν το Facebook για να προβάλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Η αλήθεια είναι ότι το Facebook έχει τη δυνατότητα να μας δίνει πολλά data για τις καμπάνιες μας, το κοινό μας, την κάθε διαφήμιση ξεχωριστά κ.α.

Έχουμε στα χέρια μας λοιπόν αρκετές πληροφορίες. Ποια είναι όμως τα metrics αυτά που πρέπει να παρακολουθούμε για να καταλαβαίνουμε την αποδοτικότητα των διαφημίσεών μας;

Αρχικά, η κάθε επιχείρηση/Brand επιλέγει έναν διαφημιστικό στόχο για τις διαφημίσεις της. Μπορεί να επιλέξει μεταξύ άλλων ανάμεσα σε:

•Brand Awareness

Μπορεί να θέλει να αυξήσει την Αναγνωρισιμότητα του Brand της.

•Reach

Μπορεί να θέλει να δείξει τη διαφήμισή της στο μέγιστο δυνατό αριθμό ατόμων που ανήκει στο κοινό της.

•Traffic

Μπορεί να θέλει να δημιουργήσει κίνηση στο website/eshop της ή να προσελκύσει άτομα να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή της.

•Engagement

Μπορεί να θέλει το κοινό της να αλληλοεπιδράσει με τις δημοσιεύσεις ή τη σελίδα της. Να κάνει δηλαδή μία αντίδραση, ένα σχολιασμό ή μία κοινοποίηση της διαφήμισης μας, να ζητήσει μια προσφορά, να δει μια φωτογραφία ή ένα βίντεο, ή να πατήσει έναν σύνδεσμο.

•Conversions

Μπορεί να θέλει να ενθαρρύνει τους χρήστες που ενδιαφέρονται για την επιχείρηση της να αγοράσουν ή να χρησιμοποιήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία της.

Τα βασικά metrics λοιπόν που πρέπει κάθε Brand να λαμβάνει υπόψιν του είναι:

Impressions

Ο δείκτης Impressions μας δείχνει πόσες φορές εμφανίστηκαν οι διαφημίσεις μας στις οθόνες (είτε desktop, κινητό ή tablet) του στοχευμένου κοινού μας.

Reach

Το Reach μάς δείχνει σε πόσα άτομα «έφθασε» η διαφήμισή μας. Με άλλα λόγια, πόσα άτομα είδαν συνολικά τη διαφήμιση μας τουλάχιστον μία φορά.

Το Reach διαφέρει από το Impressions, το οποίο υπάρχει περίπτωση να περιλαμβάνει πολλές προβολές των διαφημίσεων μας στα ίδια άτομα.

 Engagement

Μετράμε επίσης το Post Engagement το οποίο μας δείχνει τον συνολικό αριθμό ενεργειών που κάνει το κοινό μας σχετικά με τις διαφημίσεις μας, αλλά και το Page Engagement το οποίο μας δείχνει το συνολικό αριθμό των ενεργειών που έκαναν οι χρήστες σχετικά με τη σελίδα μας στο Facebook και τις δημοσιεύσεις της, οι οποίες αποδίδονται στις διαφημίσεις μας.

Clicks

Ελέγχουμε ακόμη τα Clicks που έλαβε συνολικά ο λογαριασμός μας από τις διαφημίσεις μας. Βλέπουμε τα μοναδικά clicks (Unique Clicks) που έγιναν στις διαφημίσεις μας αλλά και τα Link Clicks τα οποία μεταφέρουν τους χρήστες εκεί που θέλουμε, πχ. σε ένα προϊόν στο e-shοp μας.

Cost per Result

To Cost per Result μας δείχνει το μέσο ποσό που πληρώνουμε για κάθε αποτέλεσμα από τις διαφημίσεις μας.

Εάν έχουμε επιλέξει ως διαφημιστικό στόχο Traffic στο Website/eshop μας για παράδειγμα, θα μετράμε το CPC (Cost Per Click) το οποίο μας δείχνει ποιο είναι το μέσο ποσό που πληρώνουμε για ένα Click στη διαφήμισή μας.

CTR %

Το CTR % (Click Through Rate) είναι ο δείκτης που υπολογίζεται με διαίρεση των χρηστών που πάτησαν πάνω στη διαφήμισή μας προς τις συνολικές εμφανίσεις της διαφήμισής μας. (Clicks/Impressions).

Awareness

Σημαντικό επίσης είναι το Estimated Ad Recall Lift Rate metric, το οποίο δείχνει πόσα άτομα πιστεύουμε ότι θα θυμούνται ότι είδαν τη διαφήμισή μας αν τα ρωτήσουμε εντός 2 ημερών.

Το συγκεκριμένο metric είναι διαθέσιμο για τις διαφημίσεις που χρησιμοποιούν το στόχο Brand Awareness.

Results

Το Results Metric μεταφράζεται διαφορετικά ανάλογα το διαφημιστικό στόχο που έχουμε επιλέξει. Για παράδειγμα εάν έχουμε επιλέξει τα Conversions για στόχο, το Metric Results μεταφράζεται σε Αγορές-Πωλήσεις στο eshop μας. Αντίστοιχα εάν έχουμε επιλέξει Traffic ως διαφημιστικό στόχο, τότε το Metric Results αντιστοιχεί σε Link Clicks κτλ.

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα παραπάνω Metrics για να ξέρουμε ποιες διαφημίσεις μας πηγαίνουν καλά και ποιες όχι.

Έτσι θα ξέρουμε πότε να συνεχίσουμε τη διαφήμιση μας και πότε να την απενεργοποιήσουμε γιατί δεν μας φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ξεκίνα λοιπόν από σήμερα και…Make it count!

Πηγή: Digitalup.gr

Συμβουλές για ένα πραγματικά άριστο Facebook Marketing!

Το Facebook είναι μία από τις καλύτερες επενδύσεις μιας επιχείρησης, αρκεί να λειτουργήσει με μια σωστή στρατηγική marketing. Οπότε, το να μην έχει μια επιχείρηση σελίδα Facebook το 2018, είναι αδιανόητο. Επειδή λοιπόν πρέπει να είστε παρόντες στο Facebook, θέλουμε να σιγουρευτούμε ότι αποκομίζετε το μέγιστο από αυτό.

Οι παρακάτω συμβουλές θα διασφαλίσουν ότι αλληλεπιδράτε σωστά με τους χρήστες, δημοσιεύετε εξαιρετικό περιεχόμενο και γενικότερα θα λάβετε μια ολοκληρωμένη και αποτελεσματική στρατηγική στο Facebook.

Πολύ βασικό κομμάτι πριν αρχίσετε το Facebook Marketing είναι το ότι πρέπει να είστε προσγειωμένοι και να περιμένετε ότι αρχικά:

Τα πράγματα θα πηγαίνουν αργά.

Θα χρειαστεί σίγουρα μια προωθητική ενέργεια, όπως ένας διαγωνισμός, για να μαζέψετε likes και engagement στη σελίδα σας.

Οι αναρτήσεις σας θα έχουν μικρή απήχηση.

Κάποιες αναρτήσεις σας μπορεί να πηγαίνουν καλά και κάποιες όχι, μην εκπλαγείτε!

Σίγουρα θα πρέπει να διαφημιστείτε για να κερδίσετε( likes, πωλήσεις, επισκεψιμότητα, brand). Ούτως η άλλως η online διαφήμιση είναι ένας από τους πιο οικονομικούς τρόπους διαφήμισης.

Πάμε λοιπόν να δούμε πως θα πετύχετε το άριστο!

1.Γνωρίστε το κοινό σας, μιλήστε μαζί τους, όχι σε αυτούς

Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης υπάρχουν για έναν απλό και μοναδικό λόγο: για να χτίσετε και να προωθήσετε το εμπορικό σας σήμα. Αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι μπορείτε να μιλάτε για τα προϊόντα σας όλη την ημέρα. Αυτός είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να απομακρύνετε το κοινό σας. Τι πρέπει να κάνετε;

Οι καλύτερες σελίδες Facebook ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση όπως σχόλια, likes, engagement. Αν θέλετε η σελίδα σας να είναι πετυχημένη πρέπει να κάνετε το ίδιο, δηλαδή αναρτήσεις με πιθανές ερωτήσεις που ενδιαφέρουν το κοινό σας, δημοσκοπήσεις, κουίζ, διαγωνισμούς και «συμπληρώστε τις κενές θέσεις».

Δείτε εδώ μερικά παραδείγματα.

→ coschedule

→ hubspot

→ hootsuite

Extra tip:

Πολύ βασικό είναι να προσθέτετε πάντα τη προσωπική σας πινελιά. Φυσικά θέλετε να παραμείνετε επαγγελματίες, αλλά στο Facebook υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να χαλαρώσουν και να ξεχαστούν από τη καθημερινή ρουτίνα, επομένως δεν θα αλληλεπιδράσουν με τις αναρτήσεις σας εάν είναι πολύ τυπικές. Μοιραστείτε εικόνες και βίντεο της ομάδας σας και ευχαριστημένους πελάτες . Αποδείξτε ότι είστε επιχείρηση που χτίστηκε από ανθρώπους, όχι από ρομπότ.


2.Δημοσιεύστε τα post σας τη σωστή μέρα και ώρα.

Λογικό μια ανάρτηση να μην πάει καλά αν δημοσιευτεί την ώρα που όλοι κοιμούνται, ή είναι στη δουλειά τους, ή δεν είναι συνδεδεμένοι στο Facebook, δεν είναι λογικό?

Μπορείτε σίγουρα να μάθετε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για δημοσίευση και μάλιστα από πολλές διαφορετικές πηγές. Η μία σίγουρα είναι το Facebook, στη καρτέλα στατιστικά στοιχεία. Αν όμως δεν έχετε πολλούς followers τότε δεν μπορείτε να καταλάβετε πολλά από το Facebook. Μια άλλη λύση είναι τα παρακάτω sites. Θα σας βοηθήσουν πολύ για αρχή.

3.Απαντήστε σε πραγματικό χρόνο

Όταν δημοσιεύσετε κάτι, θα πρέπει επίσης να είστε έτοιμοι και να απαντήσετε σε μηνύματα ή σχόλια σε πραγματικό χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να παρακολουθείτε προσεκτικά τις συνομιλίες στη σελίδα σας. Αυτός είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση του κοινού σας.

Αλληλεπιδράτε ζωντανά με τους πελάτες και τους πιθανούς αγοραστές. Μοιράζονται τα σχόλιά σας και μια συνομιλία μπορεί να προσεγγίσει περισσότερους χρήστες του Facebook.

4.Χρησιμοποιήστε βίντεο

Ο αλγόριθμος του Facebook λατρεύει τα βίντεο. Είναι δύσκολο να αγνοηθούν από τους χρήστες και δίνουν την ευκαιρία να μοιράσετε το μήνυμα σας με το ευρύτερο κοινό. Τα βίντεο έχουν πολλές περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστούν στο κοινό σας και να προσελκύσουν το ενδιαφέρον τους οπότε μην τα αγνοείτε!

5.Αναρτήστε περιεχόμενο από άλλους

Η ανάρτηση περιεχομένου από άλλους χρήστες του Facebook, αποτελεί μία πολύ φιλική κίνηση, αφού οι χρήστες σας θα ενθουσιαστούν βλέποντας ότι τους ακούτε και αλληλεπιδράτε μαζί τους ενώ κι εσείς γλιτώνετε χρόνο από τη δημιουργία περιεχομένου.

6.Συμβαδίζετε με το κλίμα της εποχής

Θα πρέπει να προσπαθείτε οι αναρτήσεις σας να είναι κοντά στο κλίμα που επικρατή τη συγκεκριμένη περίοδο. Για παράδειγμα, όταν ο καιρός είναι βροχερός, μην αναρτήσετε παραλίες και σαγιονάρες ενώ κατά τη διάρκεια μιας γιορτής ή μεγάλων γεγονότων (π.χ. Χριστούγεννα ή Πάσχα) , οι αναρτήσεις θα πρέπει να είναι εναρμονισμένες με το γενικότερο κλίμα.

Μερικά extra tips:

Το περιεχόμενο σας να είναι ενημερωτικό, διασκεδαστικό και προωθητικό.

Εικόνες σε κάθε ανάρτηση που να τραβάνε τη προσοχή και να είναι σχετικές με το περιεχόμενο.

Κάντε ερωτήσεις, για να μπορούν οι χρήστες να συμμετέχουν.

Αλληλεπιδράστε με shares και tags με άλλες εταιρείες ή χρήστες που σας αρέσουν.Εκμεταλλευθείτε τα hashtags.

Κάντε προσφορές για τους φαν σας.

Δώστε μία ώθηση στους φαν σας να αλληλεπιδράσουν μαζί σας ή για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους και να γίνουν πελάτες σας.

7.Εναλλάσσετε συνέχεια εικαστικά

Ένας χρήστης μπορεί να δει πολλές φορές τη διαφήμισή σας στο Facebook. Αν βλέπει την ίδια εικόνα ξανά και ξανά, θα σταματήσει να την παρατηρεί και ίσως κουραστεί. Για αυτό το λόγο καλό είναι σε κάθε σας διαφήμιση να έχετε 2-3 διαφορετικές εικόνες και να τα εναλλάσσετε στο κοινό της καμπάνιας σας.

Τέλος, πολύ σημαντικό είναι να αλλάζετε τη φωτογραφία εξωφύλλου μια φορά το μήνα περίπου. Οι φαν σας θα βλέπουν ότι είστε εκεί και δεν θα σας ξεχνούν.

Συμπέρασμα

Αυτές ήταν πολλές πληροφορίες το ξέρουμε, αλλά το μάρκετινγκ στο Facebook δεν είναι εύκολο και θέλαμε να σιγουρευτούμε ότι ξεκινήσατε στο σωστό δρόμο. Ωστόσο υπάρχουν και άλλα πιο εξελιγμένα πράγματα που κρύβει το Marketing στο Facebook και συνεχώς θα εξελίσσονται.

Πηγή: qualityweb.gr

Ανανέωση του νέου Magic In Article Video

Ο Project Agora ανανεώνει το Magic In Article Video προσφέροντας περισσότερο έλεγχο στους διαφημιζόμενους και βελτιωμένο user experience.

Το Project Agora, το κορυφαίο native advertising δίκτυο στην Κεντρική, Ανατολική και Νότια Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή, ανακοίνωσε σήμερα το λανσάρισμα του ανανεωμένου Magic In Article Video.
Το Magic In Article Video, είναι ένα καινοτόμο native ad-format, που εμφανίζεται στο κέντρο ενός άρθρου, δημιουργώντας μια διαδραστική, για το χρήστη, εμπειρία με το διαφημιζόμενο προϊόν.

Η εξέλιξη του Magic InArticle Video επεκτείνει τις δυνατότητες των διαφημιζομένων ως προς την αγορά από διάφορους DSPs (π.χ. Appnexus, DBM, Sizmek κτλ.) και τη μέτρηση Ad Verification μέσω εταιριών όπως η DoubleVerify, η Moat και η Sizmek.

Επίσης, συνδυάζεται με μια βελτιωμένη διαφημιστική εμπειρία για τους χρήστες, εναρμονισμένη με τα νέα διαφημιστικά πρότυπα του IAB και του Coalition for Better Ads.

Tips για σωστές και επιτυχημένες display διαφημίσεις.

Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες. Με τη συνεχή εξέλιξη στον κόσμο της online προβολής, τώρα ενσωματώνει ένα ολόκληρο φάσμα τεχνολογίας από διαφημίσεις βίντεο σε δυναμικές διαφημίσεις εμπλουτισμένων μέσων. Με αυτό τον τρόπο, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να σχεδιάσετε μια διαφήμιση που θα προσελκύει όσους περισσότερους πελάτες γίνεται. Εύκολο;

Λοιπόν, όχι και τόσο. Τόσο οι γραφίστες όσο και οι marketers πρέπει να κάνουν πολλή δουλειά στο σχεδιασμό και στο περιεχόμενο της διαφήμισης, έτσι ώστε να κερδίσει το κοινό, επομένως και κλικ, πελάτες, brand κ.α.

Πάμε να δούμε λοιπόν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις display διαφημίσεις.

Σχεδίαση μιας διαφήμισης προβολής

Ο σχεδιασμός των διαφημίσεων μπορεί να είναι μια αρκετά δύσκολη διαδικασία. Θέλετε να σχεδιάσετε κάτι που να είναι αισθητικά ευχάριστο, λειτουργικό και να εξυπηρετεί τους σκοπούς σας. Αλλά, πρέπει επίσης να ανταποκρίνεται και σε συγκεκριμένα κριτήρια. Τα κριτήρια περιλαμβάνουν:

Το Λογότυπο Εταιρείας

Ένα CTA(κουμπί παρότρυνσης για δράση)

Χρώματα

Σχετικές εικόνες

Αποτελεσματικό περιεχόμενο

Το CTA είναι αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό μέρος της διαφήμισης. Έχετε δει πιθανώς CTA σχεδόν σε κάθε ιστότοπο που επισκέπτεστε. Είναι αυτό το μεγάλο κουμπί που πέφτει πάνω το μάτι σας στην Ad. Το CTA θα σας μεταφέρει συνήθως σε μια σελίδα επικοινωνίας για να πάρετε τηλέφωνο ή να συμπληρώσετε μία φόρμα επικοινωνίας ή να πραγματοποιήσετε μία αγορά.

Το CTA πρέπει να ξεχωρίζει από την υπόλοιπη διαφήμιση, να είναι δηλαδή το επίκεντρο της διαφήμισης. Τα χρώματα πρέπει να είναι συνήθως διαφορετικά, καθιστώντας τα ζωντανά σε σχέση με την υπόλοιπη διαφήμιση.

Κάτι που ίσως δεν γνωρίζετε:

Τα χρώματα έχουν στην πραγματικότητα ψυχολογική επίδραση στον εγκέφαλο, δημιουργώντας δηλαδή διαφορετικά συναισθήματα και αντιδράσεις. Θα ήταν καλύτερο να κάνετε κάποια έρευνα σχετικά με τα συναισθήματα που θέλετε να μεταφέρετε στη διαφήμισή σας. Παρακάτω αναφέρουμε κάποιες από τις ψυχολογικές επιπτώσεις των χρωμάτων.

Κόκκινο - Δημιουργεί μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης, η οποία θα ήταν ιδανική για πωλήσεις.

Μπλε - Συχνά συνδέονται με το νερό, την ειρήνη και την ηρεμία. Ιδανικό για συντηρητικές μάρκες.

Πράσινο - σχετίζεται με την υγεία, την εξουσία και τη φύση. Το πράσινο πράγματι διεγείρει την αρμονία στον εγκέφαλό σας και μπορεί να οδηγήσει σε ενθαρρυντική αποφασιστικότητα.

Μωβ - συνώνυμο με δικαιώματα, σοφία και σεβασμό. Το μωβ μπορεί συχνά να θεωρηθεί κατάλληλο για προϊόντα ομορφιάς και αντιγήρανσης.

Περιεχόμενο της διαφήμισης

Οι display διαφημίσεις χρειάζονται ένα συναρπαστικό κείμενο για να οδηγήσουν το κοινό στο να κάνει κλικ. Χρειάζεστε δηλαδή ένα σύντομο και συνοπτικό κείμενο που να είναι ενεργό και ενδιαφέρον. Για να γίνει αυτό, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε πει στο κοινό σας τι ακριβώς θέλετε να κάνουν. Όπως για παράδειγμα: Αναβαθμίστε την κουζίνα σας σήμερα!

Αυτό είναι σύντομο, λέει στον αναγνώστη να «αναβαθμίσει», δηλαδή να αγοράσει τις υπηρεσίες κουζίνας σας και τους λέει επιπλέον πότε πρέπει να το κάνουν, δηλαδή «σήμερα». Αναφέρει επίσης τι κάνει η εταιρεία σας - αναβάθμιση της κουζίνας, υπονοώντας ότι κάνετε εγκαταστάσεις κουζίνας.

Μπορείτε να ξεδιπλώσετε το περιεχόμενο για να το κάνετε πιο ενδιαφέρον, αρκεί να το κρατάτε ξεκάθαρο! Θυμηθείτε, η αποστολή σας είναι να προσελκύσετε το κοινό να κάνει κλικ σε αυτή τη διαφήμιση, τίποτα άλλο.

Πηγή: qualityweb.gr

Τα τέσσερα στάδια του Inbound Marketing

Το Inbound Marketing είναι μία τεχνική μάρκετινγκ η οποία καταφέρνει να προσελκύσει επισκέπτες στο website μέσω σχετικού, βοηθητικού και ποιοτικού περιεχομένου και τελικά να τους μετατρέψει σε πελάτες. Αποτελείται από 4 στάδια, όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα.

Τα μέσα και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται σε κάθε στάδιο κάνουν πιο εύκολη τη μετάβαση από το ένα στάδιο στο άλλο.

Attract

Στο πρώτο στάδιο προσελκύουμε νέους πελάτες στο website ή eshop μας. Αυτό που θεωρούμε εδώ είναι ότι οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν την ύπαρξη της εταιρείας μας και είναι ξένοι για εμάς. Πως λοιπόν, θα τους κάνουμε να λάβουν πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρουμε;

Σημαντικά εργαλεία που θα μας διευκολύνουν να το κάνουμε είναι η ύπαρξη ενός εταιρικού Blog και η συχνή αξιοποίησή του, οι δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – social media και το SEO (Search Engine Optimization).

Με το SEO εμφανίζουμε την εταιρείας μας στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης όταν οι χρήστες ψάχνουν γι’ αυτό που τους ενδιαφέρει και φυσικά είναι σχετικό με εμάς.

Τέλος, επιλέγουμε τα κατάλληλα keywords – λέξεις κλειδιά και έτσι βελτιστοποιήσουμε το site ή eshop μας για να είναι πιο εύκολο να μας βρουν οι δυνητικοί μας πελάτες.

Convert

Το δεύτερο στάδιο αφορά τη μετατροπή των επισκεπτών μας σε leads.

Leads είναι τα άτομα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα προϊόντα/υπηρεσίες μας και είναι πιθανοί πελάτες μας.

Πως λοιπόν θα τους μετατρέψουμε σε leads; Συλλέγοντας φυσικά τα στοιχεία επικοινωνίας τους που θα έχουμε πάρει από φόρμες συμπλήρωσης του site μας.

Τα Calls–to–action κουμπιά βοηθούν σε αυτό καθώς ενθαρρύνουν τους χρήστες να κάνουν κλικ έτσι ώστε να ολοκληρώσουν μια ενέργεια, για παράδειγμα μία αγορά ή μία εγγραφή.

Από τη στιγμή που ένας επισκέπτης ενός website ή eshop κάνει κλικ σε ένα Call–to–Action αυτόματα οδηγείται σε μία Landing Page όπου συμπληρώνει τα στοιχεία επικοινωνίας του. Εδώ γίνεται η μετατροπή του επισκέπτη μας σε lead.

Close

Το τρίτο στάδιο σχετίζεται με την μετατροπή των leads σε πελάτες μας. Εδώ μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε Customer Relationship Management (CRM).

Επίσης, έχοντας στα χέρια μας τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειαζόμαστε από τους δυνητικούς μας πελάτες, στέλνουμε emails με χρήσιμο και ποιοτικό περιεχόμενο χτίζοντας έτσι εμπιστοσύνη και δημιουργώντας τους την ανάγκη να αγοράσουν το προϊόν/υπηρεσία και τελικά να γίνουν πελάτες μας.

Delight

Το τέταρτο και τελευταίο στάδιο αφορά τη μετατροπή των πελατών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες και σε promoters της εταιρείας μας.

Οι πελάτες μας φυσικά πρέπει να είναι ευχαριστημένοι και δεν πρέπει να τους ξεχνάμε. Στόχος μας είναι να χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους, να ακούμε τις ανάγκες τους, τι τους αρέσει και τι όχι.

Ο καλύτερος τρόπος να το κάνουμε αυτό είναι κάνοντας έρευνα. Έτσι, θα καταλάβουμε τι θέλουν από εμάς ρωτώντας τους και θα ξέρουμε προς τα που να κινηθούμε.

Τέλος, παρέχουμε στους πελάτες μας αξιοσημείωτο περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντα τους και τους παρουσιάζουμε τα νέα μας προϊόντα ή υπηρεσίες, με σκοπό να αγοράσουν ξανά από εμάς.

Η inbound marketing τεχνική θεωρείται μία νέα στρατηγική marketing, σημαντική για κάθε επιχείρηση αφού καταφέρνει έναν ξένο να τον “μετατρέψει” σε επισκέπτη της ιστοσελίδας και τελικά να γίνει πελάτης της.

Ξεκινήστε και εσείς άμεσα την ανανέωση της επιχείρησής σας και κερδίστε τη προσοχή των καταναλωτών!

Πηγή: Digitalup

 

Η επιχείρηση σας μπορεί να επωφεληθεί από το Google Adwords. Μάθετε πως!

Ο κόσμος του μάρκετινγκ έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια και το Google AdWords είναι μία από τις πλατφόρμες που δημιουργούν αυτήν την αλλαγή. Είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους διαδικτυακής διαφήμισης που είναι διαθέσιμες. Αυτός ο τρόπος προώθησης χρησιμοποιείται από χιλιάδες μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.

Όλες αυτές οι επιχειρήσεις έχουν ένα κοινό πράγμα. Θέλουν να αξιοποιήσουν τον τεράστιο αριθμό ατόμων που αναζητούν πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο. Όταν χρησιμοποιείται σωστά το Google AdWords, έχει τη δυνατότητα να στείλει μεγάλο αριθμό ατόμων σε εσάς, που θέλουν ακριβώς αυτό που έχετε να προσφέρετε.

Εάν δεν χρησιμοποιείτε επί του παρόντος το Google AdWords ή δεν το χρησιμοποιείτε στο μέγιστο δυνατό, θα πρέπει να επανεξετάσετε σοβαρά αυτή τη στάση!

Αυτοί είναι οι κύριοι λόγοι για τους οποίους πρέπει να χρησιμοποιείτε το Google AdWords.

1) Το Google AdWords αυξάνει τους πελάτες.

Το Google Analytics είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την ενημέρωση των διαφημίσεων σας. Εάν οι καμπάνιες σας έχουν ρυθμιστεί σωστά, έχει τη δυνατότητα να στείλει εξαιρετικά στοχευμένους πελάτες στον ιστότοπό σας, στη φόρμα επικοινωνίας ή σε άλλη ιδιότητα στο διαδίκτυο.

Το Google AdWords σας επιτρέπει να εστιάζετε σε άτομα που αναζητούν αυτό που προσφέρετε.

Θα μπορούσε να περιλαμβάνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να βελτιώσετε συνεχώς τις αναζητήσεις σας, ώστε όσοι επιθυμούν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, να αποστέλλονται στους ιστότοπούς σας μέσω αυτής της πλατφόρμας.

2) Είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ.

Όποιος χρησιμοποιεί το Google AdWords τακτικά θα σας πει αμέσως ότι είναι μια εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ.

Είναι κατάλληλο για όλα τα είδη και τα μεγέθη των επιχειρήσεων. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε κυριολεκτικά την κίνηση στο Internet χρησιμοποιώντας αυτό το εργαλείο.

Οι καμπάνιες μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν ώστε να εστιάσουν σε συγκεκριμένους χρήστες στο διαδίκτυο. Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα σε διαφορετικές τοποθεσίες, άτομα που χρησιμοποιούν διαφορετικές συσκευές και άτομα σε διαφορετικούς ιστότοπους που ανήκουν στην Google, όπως η μηχανή αναζήτησης Google, το YouTube και άλλοι ιστότοποι περιεχομένου στους οποίους εμφανίζονται οι διαφημίσεις.

3) Υψηλή απόδοση επένδυσης.

Σε αντίθεση με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ, πληρώνετε μόνο για τις διαφημίσεις που κάνουν κλικ οι χρήστες. Αφού βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες του Google AdWords , μπορείτε να έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης, κάτι που ίσως δεν είναι δυνατό να επιτευχθεί με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ.

Ωστόσο, αυτό απαιτεί χρόνο και πρέπει να μάθετε ποια προσέγγιση ταιριάζει σε εσάς ή στην επιχείρησή σας.

4) Βλέπετε γρήγορα αποτελέσματα.

Μέσα από το Google Adwords, έχετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με κάθε καμπάνια, όπως οι διαφημίσεις στις οποίες έγιναν κλικ, οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποίησαν οι επισκέπτες σας, το κόστος των κλικ και πολλά άλλα. Έτσι έχετε γρήγορα αποτελέσματα και πλήρη εικόνα για την απόδοση των διαφημίσεων σας.

5) Οι επιχειρήσεις μαθαίνουν περισσότερα για την αγορά.

Είναι σημαντικό να μπορείτε να μπειτε στο μυαλό των ιδανικών πελατών σας. Η κατανόηση του κοινού σας καθιστά πολύ πιο εύκολη την αντιμετώπιση του και τι ακριβώς θέλουν. Ωστόσο, αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει. Οι παραδοσιακές μέθοδοι, όπως τα ερωτηματολόγια και οι συνεντεύξεις, παράγουν μόνο περιορισμένα αποτελέσματα.

Το Google AdWords, από την άλλη πλευρά, παράγει πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες και τις απαιτήσεις των πελατών σας. Οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν για να βρουν τον ιστότοπό σας, η τοποθεσία τους, οι συσκευές που χρησιμοποιούν, οι ώρες και οι ημέρες που ψάχνουν και πολλές άλλες πληροφορίες, είναι εξαιρετικά πολύτιμες.

Πηγή: qualityweb.gr

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search