Στο Instagram αναπροσαρμόζουν τη στρατηγική τους σχετικά με το μάρκετινγκ από άτομα επιρροής, ώστε να επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να μοιράζονται πληρωμένες δημοσιεύσεις σαν διαφημίσεις,
Μέχρι στιγμής, τα πληρωμένα post περιορίζονταν στο κοινό των συγκεκριμένων σελίδων, ενώ πλέον, οι νέες "branded content ads" θα επιτρέπουν στους influencers να επιλέγουν εάν οι συνεργαζόμενες εταιρείες θα μπορούν να προωθούν τις πληρωμένες δημοσιεύσεις τους σαν διαφημίσεις σε επιπλέον κοινά, εκτός των ακολούθων τους
Από την εταιρεία ανέφεραν πως αυτή η δυνατότητα ήταν μεταξύ των πιο συχνών αιτημάτων που λάμβαναν από τις επιχειρήσεις. Ήδη, το νέο χαρακτηριστικό παρέχεται περίπου στο 50% των επιχειρήσεων, ενώ αναμένεται να είναι διαθέσιμη σε όλες, στις 17 Ιουνίου.
Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται: "Ελπίζουμε πως η νέα δυνατότητα θα προσθέσει αξία και θα δυναμώσει τις συνεργασίες μεταξύ δημιουργών και εταιρειών. Επίσης, ελπίζουμε πως θα βελτιωθεί η συνολική εμπειρία μεταξύ δημιουργών, εταιρειών και χρηστών, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν περισσότερα brands και να ψωνίσουν με τους δημιουργούς που αγαπούν.”
Δείτε ακόμα: Μπορούν οι influencers να βοηθήσουν την επιχείρησή μου;
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]