Digital Marketing

Τι θα γίνει με τη διαφήμιση στο Facebook;

Είναι γεγονός, και δεν χρειάζεται κάποια έρευνα παρά μόνο μια ερώτηση στους εφήβους που γνωρίζει ο καθένας μας, πως οι μικρότερες ηλικιακές ομάδες εγκαταλείπουν το Facebook. Κάποιοι, με βάση το παραπάνω γεγονός, έχουν σπεύσει να προαναγγείλουν το «θάνατο» του Facebook ως διαφημιστικό μέσο. Θα πεθάνει λοιπόν η διαφήμιση στο Facebook; Και πότε;

Για να απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση, θα πρέπει να εξετάσουμε με ποια κριτήρια θα πρέπει οι μάρκες να επιλέγουν ένα διαφημιστικό κανάλι.

Από την «Εισαγωγή στη διαφήμιση», τα κριτήρια με τα οποία ένα εμπορικό σήμα επιλέγει ένα διαφημιστικό κανάλι είναι:

  • Πόσοι από τους πελάτες της μάρκας παρακολουθούν το κανάλι

 

  • Το διαφημιστικό κόστος σε συνδυασμό με την αποτελεσματικότητα του καναλιού, με άλλα λόγια, εάν το κανάλι βοηθά το εμπορικό σήμα να επιτύχει στόχους με προϋπολογισμό παρόμοιο ή χαμηλότερο από αυτόν σε άλλα κανάλια.

 

  • Εάν το κανάλι επιτρέπει το είδος και τον τύπο των διαφημίσεων που απαιτεί η μάρκα για την επίτευξη των στόχων της (διαφήμιση κειμένου, εικόνας, video, συμπλήρωσης φόρμας, άμεσης αγοράς, κ.α)

 

  • Αν οι άμεσοι ανταγωνιστές χρησιμοποιούν το κανάλι. Αν και δεν είναι το κυριότερο κριτήριο επιλογής, σίγουρα πρέπει να εξετάσουμε γιατί οι ανταγωνιστές μας το χρησιμοποιούν αλλά και να λάβουμε υπόψη μας πως το κοινό μας θα συνεχίσει να βλέπει αυτούς και όχι εμάς, αν αποφασίσουμε να διακόψουμε την διαφήμιση στο συγκεκριμένο μέσο.

 

  • Οι δυνατότητες στόχευσης του καναλιού, με ποιους τρόπους δηλαδή μπορεί ο διαφημιζόμενος να επιλέξει τα χαρακτηριστικά όσων θα δούν την διαφήμισή του (πολύ στενά συνδεδεμένες με την αποτελεσματικότητα)

Ας δούμε τώρα πώς λειτουργεί το Facebook ως διαφημιστικό κανάλι σε σχέση με αυτά τα κριτήρια:

  • Αριθμός χρηστών: αν και το Facebook χάνει έδαφος σε νεότερες ηλικίες, ο αριθμός των μηνιαίων χρηστών του δεν πέφτει (ένας λόγος είναι ότι οι μεγαλύτερες γενιές συμμετέχουν όλο και περισσότερο στο κοινωνικό αυτό μέσο).

Έτσι, για μια μάρκα που στοχεύει σε πελάτες όλων των ηλικιών, σίγουρα εξακολουθεί να έχει νόημα η χρήση του Facebook. Για ένα τοπικό εμπορικό σήμα, εξαρτάται από το πού βρίσκεται στον κόσμο και σε ποιους πελάτες στοχεύει.

Αλλά ακόμη και αν βρίσκεται σε μια χώρα της οποίας η νεότερη γενιά φεύγει, ας πούμε, προς το Snapchat και το Instagram, δεν θα ήταν σκόπιμο να καταργήσει την διαφήμιση στο Facebook, όσο η διαφημιστική απόδοση παραμένει θετική και όσο το μεγαλύτερο μέρος των υποψήφιων πελατών του εξακολουθεί και βρίσκεται στο Facebook.

Εξαίρεση θα ήταν μια εταιρεία με περιορισμένο προϋπολογισμό, όπου το κόστος ευκαιρίας μεταξύ Facebook και άλλων καναλιών επικοινωνίας είναι μεγάλο (άρα θα πρέπει να δώσει τα χρήματά της εκεί που έχουν την μεγαλύτερη απόδοση).

  • Το διαφημιστικό κόστος και η αποτελεσματικότητα: Το διαφημιστικό κόστος του Facebook όσον αφορά τα κλικς, τις επισκέψεις στο site και τις πωλήσεις αυξάνεται με την πάροδο των ετών, εν μέρει επειδή όλο και περισσότερα εμπορικά σήματα θέλουν ένα κομμάτι από το διαφημιστικό του χώρο.

Παρόλα αυτά, παραμένει χαμηλότερο από τα άλλα κανάλια διαφήμισης, ειδικά εάν ένα εμπορικό σήμα εκτελεί εκστρατείες για περισσότερο από ένα μήνα και με ημερήσιο προϋπολογισμό 10+ ευρώ (αυτοί οι αριθμοί ισχύουν για διαφήμιση στην Ελλάδα και είναι από την εμπειρία μας σε περισσότερους από 100 διαφημιστικούς λογαριασμούς). Όσο η αποδοτικότητα και η απόδοση της επένδυσης στο Facebook παραμένουν υψηλότερες από εκείνες των άλλων καναλιών, οι εταιρείες φυσικά και θα συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν.

  • Δυνατότητες στόχευσης: Το Facebook είναι αναμφισβήτητα ο βασιλιάς και μέχρι στιγμής κανένα άλλο διαφημιστικό κανάλι δεν φαίνεται να πλησιάζει με τις δυνατότητες στόχευσης του. Αυτό το κριτήριο, δεδομένου ότι σχετίζεται τόσο στενά με την αποτελεσματικότητα, θα διατηρήσει το Facebook στον κατάλογο αγαπημένων καναλιών διαφήμισης για τους διαφημιζόμενους.

 

  • Παρόμοια με τη στόχευση, το Facebook έχει αποδειχθεί πολύ «ικανό» στην δημιουργία νέων διαφημιστικών εργαλείων, ενώ τα άλλα κανάλια υιοθετούν τα πρότυπά του.

 

  • Ανταγωνισμός: με την πιθανή εξαίρεση των εμπορικών σημάτων που απευθύνονται σε άτομα ηλικίας 13 έως 18 ετών, όλες οι άλλες μάρκες θα διαπιστώσουν ότι οι ανταγωνιστές τους διαφημίζουν στο Facebook, απλώς και μόνο επειδή εκεί υπάρχει το μεγαλύτερο μέρος των πιθανών πελατών τους.

Με βάση τα παραπάνω, δεν προβλέπουμε, ούτε κάποια ξαφνική, αλλά ούτε και μια βραχυπρόθεσμη πτώση για το Facebook ως διαφημιστικό εργαλείο για τα εμπορικά σήματα, αντίθετα πιστεύουμε πως οι «Κασσάνδρες» θα διαψευστούν.

Αναδημοσίευση από το justonline.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Platinum χορηγός στο 8ο e-Business & Social Media World Conference η Generation Y

Πρωτοπορώντας στο Digital Marketing και χαράσσοντας νέες οδούς που ενώνουν τον κόσμο των Social Media με αυτόν του e-Business, η Generation Y – International eBusiness Experts, συμμετέχει ως Platinum Χορηγός αλλά και σε επίπεδο ομιλητών, στο 8o e-Business & Social Media World Conference!

Το συνέδριο αποτελεί την πρόσμιξη δύο ξεχωριστών συνεδρίων σε ένα και θα λάβει χώρα την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου στο Divani Caravel. Στόχος του είναι η εστίαση στις νέες απαιτήσεις του e-Business και του Digital Marketing και η σύσταση προτάσεων που θα οικοδομήσουν engaging εμπειρίες χρηστών, μέσα σε ένα πεδίο που ενώνει αυτούς τους δύο πόλους. Ανάμεσα στα επιφανή στελέχη που απαρτίζουν το πρόγραμμα των ομιλητών βρίσκεται και η Εμπορική Διευθύντρια της Generation Y, Νανά Ιωακειμίδου.

Ο τίτλος της ομιλίας της είναι “Welcoming the new era of e-commerce: B2H”, στο πλαίσιο της οποίας θα αναφερθεί στη συλλογή δεδομένων και πώς αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν στην προσέγγιση των χρηστών, αλλά και στον τρόπο που τα personalized μηνύματα λειτουργούν καλύτερα με βάση τα διαφορετικά συμπεριφορικά χαρακτηριστικά των χρηστών, πέρα από το κλασικό A/B testing.

Η Generation Y παρακολουθεί στενά τις νέες διεθνείς τάσεις και πρωτοπορεί στην ισχυροποίηση του cross-channel, δημιουργώντας ενιαίες όσο και προσωποποιημένες εμπειρίες για τους χρήστες, ανεξαρτήτως από το σημείο με το οποίο αλληλεπιδρούν με το brand. Μια καινούρια εποχή για το e-Commerce είναι εδώ και οι δυνατότητές της διαφαίνονται ήδη συναρπαστικές.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
 
Project Agora: Ενδυνάμωση του Senior Management Team σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Αφρική

Το Project Agora, συνεχίζει την επέκτασή του και την ανοδική του πορεία στις ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές της Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης της παρουσίας της εταιρίας στην περιοχή, ο Νίκος Κομνηνός εντάχθηκε πρόσφατα στο δυναμικό της εταιρίας στη θέση του Commercial Director Europe.

Ο Νίκος Κομνηνός είναι στέλεχος με μακροχρόνια εμπειρία στη διεύθυνση εμπορικών και marketing τμημάτων. Έχει διατελέσει Global Data Lead στην IPG Mediabrands και Εκτελεστικός Διευθυντής στην ICAP Group με ευθύνη τη Στρατηγική και Marketing και μετέπειτα τις Διεθνείς Δραστηριότητες του Ομίλου. Έχει επίσης οδηγήσει τη Hyundai Hellas στη νούμερο 1 θέση στην ελληνική αγορά από τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή.

Η εμπειρία του στο χώρο των start-ups / scale- ups περιλαμβάνει τις εταιρείες Giaola (Chief Revenue Officer), Intale (Chief Operating Officer) και ihavemoved.com την οποία ίδρυσε στην Αγγλία και τη Γερμανία. Ο κ. Κομνηνός κατέχει 2 bachelor πτυχία στην επιστήμη υπολογιστών και την ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, καθώς και MBA από το London Business School.

Παράλληλα, ο Δημήτρης Τσουκαλάς, ως σήμερα Commercial Director της εταιρείας, αναλαμβάνει νέο αναβαθμισμένο ρόλο ως Regional Director MEA. Ο νέος του ρόλος αντικατοπτρίζει την πολυετή και επιτυχημένη πορεία του στην ανάπτυξη νέων αγορών, καθώς και τη δέσμευση της εταιρίας για περαιτέρω εδραίωση της θέσης της στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.

Περισσότερα για το Project Agora: http://www.projectagora.com/

Το άρθρο περιλαμβάνει πληφορορίες από δελτίο Τύπου του Project Agora.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Η πρωτοποριακή πλατφόρμα marketing automation Retargeting ήρθε στην Ελλάδα

Η Retargeting.biz συνεχίζοντας τη δυναμική της ανάπτυξη στην Ευρώπη, ξεκίνησε επίσημα τις εργασίες της στη χώρα μας εγκαινιάζοντας το τοπικό της γραφείο, ενώ παράλληλα, λανσάρισε και ένα νέο website το οποίο υποστηρίζει την ελληνική γλώσσα.

Μετά από έρευνες στις οποίες προχώρησε η ομάδα της Retargeting.biz, καθώς και την άμεση επαφή με την ελληνική αγορά, με την ευκαιρία τής συμμετοχής της στην έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, e-Commerce Expo 2018, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο τον περασμένο Νοέμβριο, διαπίστωσε τη ζήτηση που υπάρχει για προηγμένες και ταυτόχρονα προσιτές λύσεις digital marketing automation.

Η Retargeting.biz είναι μία ραγδαία εξελισσόμενη start-up από τη Ρουμανία και τα στελέχη της διέκριναν τις ομοιότητες στους ρυθμούς ανάπτυξης των δύο χωρών (Ρουμανίας και Ελλάδας), όσον αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κύριος Rares Banescu, δήλωσε σχετικά με την έναρξη δραστηριοτήτων στην Ελλάδα: “Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα βρίσκεται σε διαρκή άνοδο. Αυτό που λείπει από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο, είναι τα έξυπνα εργαλεία που θα στηρίξουν περεταίρω την ανάπτυξη της αγοράς. Η επέκτασή μας σε μία αγορά με τόσο μεγάλες προοπτικές, από την οποία λείπουν λύσεις σαν αυτές που προσφέρει η Retargeting, ήταν για εμάς μία λογική κίνηση. Η θερμή υποδοχή που έχουμε από τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι η επιβεβαίωση που περιμέναμε, πως υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για ολοκληρωμένες λύσεις online marketing.”

H Retargeting.biz απευθύνεται σε μικρομεσαίες αλλά και μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις, οι οποίες αναζητούν μία ευφυή λύση για να αυτοματοποιήσουν το online marketing, να μειώσουν τα σχετικά έξοδα και να δημιουργήσουν επιπλέον πωλήσεις στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα.

Όσον αφορά στο νέο website της εταιρείας https://retargeting.biz που περιλαμβάνει και την ελληνική γλώσσα, υλοποιήθηκε ως SPA (Single-Page Application) για μέγιστη φιλικότητα προς τους χρήστες, ενώ έγινε χρήση τεχνολογίας Vue.js ώστε να φορτώνει κάθε σελίδα στιγμιαία, ανεξαρτήτως του όγκου περιεχομένου που έχει.

Η Retargeting.biz ιδρύθηκε το 2013 και είναι Google Premier Partner και Facebook Marketing Partner. Τα διαρκώς αναπτυσσόμενα εργαλεία της, βοηθούν αποτελεσματικά τα online καταστήματα στο να επικοινωνούν αυτόματα με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες μέσω Facebook, Google, e-mail, παράθυρα pop-up, push notification και μηνύματα SMS, δίνοντάς τους τα απαραίτητα κίνητρα για να προχωρήσουν στις αγορές τους. Συνεργάζεται με επιτυχία με περισσότερους από 3.000 πελάτες της σε όλο τον κόσμο, ενώ διαθέτει γραφεία στη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και σύντομα στην Ουγγαρία.

Δείτε περισσότερα στο retargeting.biz.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Retargeting.biz.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέα γραφεία για τη Generation Y στη Θεσσαλονίκη

Με ηχηρή παρουσία τής Generation Y – International eBusiness Experts έπεσε η αυλαία του «2ου Πανοράματος Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης» της Global Sustain. Η γνωστή για τις μεγάλες της επιτυχίες στον χώρο του digital transformation και του e-commerce εταιρία, εντυπωσίασε τους παρευρισκόμενους τόσο με την πλούσια και κατατοπιστική παρουσίασή της, όσο και με την ανακοίνωση των νέων της γραφείων στη Θεσσαλονίκη!

Στο μεγάλης εμβέλειας event που πραγματοποιήθηκε στη συμπρωτεύουσα (και συγκεκριμένα, στο Συνεδριακό Κέντρο της Τράπεζας Πειραιώς) την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019, η διαφωτιστική ομιλία της Εμπορικής Διευθύντριας (CCO) της Generation Y, Νανάς Ιωακειμίδου, υπό τον γενικό τίτλο “Digital Transformation and Sustainability”, απέσπασε θερμό χειροκρότημα και ιδιαίτερα θετικά σχόλια.

Επικοινωνώντας βέλτιστες πρακτικές και νέες τάσεις, με συγκεκριμένα νούμερα και παραδείγματα, η κα Ιωακειμίδου ένωσε τις τελείες ανάμεσα στη θεμιτή ανάγκη των σημερινών επιχειρήσεων για βιώσιμη ανάπτυξη και τους ρεαλιστικούς τρόπους πραγματοποίησής της.

Διευρύνοντας συνεχώς το δίκτυό της ακόμα και σε επίπεδο φυσικής παρουσίας, με την ίδρυση των νέων της γραφείων στη Θεσσαλονίκη η Generation Y αποδεικνύει για μια ακόμα φορά ότι σκοπεύει να παραμείνει industry leader, δείχνοντας τον δρόμο προς ένα υγιές ψηφιακό μέλλον.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
SMS vs E-MAIL:  Ποιο ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες μιας επιχείρησης;

SMS ή e-mail; Ποιο είναι το καλύτερο εργαλείο μηνυμάτων; Σε μια αγορά στην οποία οι έξυπνες κινητές συσκευές είναι πια ο απόλυτος πρωταγωνιστής, θα έλεγε κανείς ότι το παραπάνω δίλημμα είναι ένας… ευχάριστος πονοκέφαλος για όσους αναζητούν το πιο αποτελεσματικό κανάλι επικοινωνίας, ιδιαίτερα για επαγγελματικούς σκοπούς.

Και μπορεί μια «διπλωματική» αλλά ταυτόχρονα σωστή απάντηση στο ερώτημα να είναι ότι μία πλήρης καμπάνια οφείλει να αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο όλα τα διαθέσιμα κανάλια, ωστόσο είναι χρήσιμο να δούμε τα αποτελέσματα αυτού του άτυπου «crash test», που κρύβουν ενδιαφέρουσες εκπλήξεις.

Κατ’ αρχάς, ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο για τη στάση των καταναλωτών/χρηστών έναντι των μηνυμάτων που λαμβάνουν είναι πως είτε πρόκειται για SMS είτε για e-mail, περισσότεροι από το 73% επιλέγουν να μη διαγραφούν από τη λίστα παραληπτών των μηνυμάτων, ενώ περίπου το 60% χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνά τους για να ενημερώνονται για προσφορές και προωθητικές ενέργειες (στοιχεία έρευνας της SMSAPI).

Πώς μπορεί, όμως, η επικοινωνία με τον καταναλωτή να είναι πραγματικά προσωπική, άμεση και γρήγορη;

Μήνυμα στο… λεπτό!

Τα πλεονεκτήματα του SMS ως εργαλείου marketing είναι πολλά σε σύγκριση με το –αναμφίβολα πολύτιμο– εργαλείο του e-mail. Ξεκινούν, δε, από την ίδια τη συμβατότητα του μέσου με τις συσκευές των καταναλωτών, καθώς παρότι τα smartphones κερδίζουν συνεχώς έδαφος και μερίδιο αγοράς μεταξύ των κινητών τηλεφώνων, ωστόσο ένα μεγάλο μέρος των συσκευών παγκοσμίως (το οποίο έφτανε το 60% έως και πριν από μόλις 5 χρόνια) δεν είναι smartphones και άρα δεν μπορούν να συνδεθούν στο διαδίκτυο και να λάβουν e-mail, την ώρα που το σύνολο των κινητών τηλεφώνων μπορούν να λάβουν SMS.

Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τα ποσοστά ανταπόκρισης των καταναλωτών στα μηνύματα που λαμβάνουν με μαζική αλληλογραφία, τα οποία ξεπερνούν το 90% για τα SMS ανεξαρτήτως κλάδου που προωθούν, την ώρα που για τα e-mail περιορίζονται λίγο πάνω από το 20% και μάλιστα με σημαντικές διακυμάνσεις ανάλογα με τον κλάδο που αφορούν, καθώς για συγκεκριμένους κλάδους τα ποσοστά μετά βίας ξεπερνούν το 10%.

Ακόμα πιο εντυπωσιακή, ωστόσο, είναι η μέση ταχύτητα ανταπόκρισης στη λήψη ενός μηνύματος, καθώς ένα e-mail μπορεί να ανοιχτεί από τον παραλήπτη σε χρόνο που μπορεί να ξεπεράσει και τις 6,5 ώρες, τη στιγμή που ο αντίστοιχος χρόνος για το SMS είναι κάτι λιγότερο από 1 λεπτό!

Το περιεχόμενο

Παραδοσιακά ισχυρό χαρτί του e-mail είναι το περιεχόμενο του μηνύματος, καθώς μπορεί να περιέχει φωτογραφίες, ενώ δεν υπόκειται στον περιορισμό των 160 χαρακτήρων κειμένου που ισχύει για τα μηνύματα SMS. Ωστόσο, και το περιεχόμενο των SMS είναι πλέον όλο και περισσότερο προσωποποιημένο και ελκυστικό για τον παραλήπτη, καθώς πέρα από ηλεκτρονικούς συνδέσμους (links) που μπορεί να περιέχει, υπάρχει η δυνατότητα να εμφανίζεται η ταυτότητα του αποστολέα και όχι απλώς ένας αριθμός, ενώ και ο περιορισμός των 160 χαρακτήρων κειμένου συνήθως βοηθά το περιεχόμενο να είναι σύντομο, στοχευμένο και να μην κουράζει ή αποπροσανατολίζει τον παραλήπτη. Παράλληλα, ο παραλήπτης έχει τη δυνατότητα να απαντήσει στο SMS που λαμβάνει, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το e-mail.

Ο σωστός τρόπος…

Είναι ξεκάθαρο ότι όλα τα κανάλια επικοινωνίας έχουν πλεονεκτήματα και αδυναμίες. Γι’ αυτό, άλλωστε, η πιο πετυχημένη «συνταγή» για αποτελεσματικές ενέργειες marketing είναι ο επιδέξιος συνδυασμός τους σε μια συνεκτική δράση. Ωστόσο, είναι επίσης ξεκάθαρο πως όταν στόχος είναι η μέγιστη εμβέλεια και η υψηλότερη δυνατή ταχύτητα, το SMS είναι ένα πανίσχυρο «όπλο» στη μάχη της επικοινωνίας. Ένα όπλο, όμως, που για να λειτουργήσει σωστά πρέπει και να χρησιμοποιηθεί σωστά: με το κατάλληλο περιεχόμενο, τη σωστή στόχευση και, φυσικά, την απόλυτη συμμόρφωση με τις οδηγίες σχετικά με το περιεχόμενο και τις απαραίτητες άδειες που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα.

Αυτό εξασφαλίζει η συνεργασία με έναν αξιόπιστο και έμπειρο συνεργάτη όπως η SMSAPI, η οποία με δυνατότητα αποστολής έως και 7 εκατ. SMS ανά ώρα και συνολικά 990 εκατ. SMS το 2018 πρωτοπορεί στην επικοινωνία μέσω SMS, αξιοποιώντας 12 χρόνια εμπειρίας και συνεργασίας με περισσότερους από 7.000 ικανοποιημένους πελάτες.

Αν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του SMS marketing ή θέλετε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες SMS απολύτως συμβατές με τις σχετικές οδηγίες και κανονισμούς, μπορείτε να επισκεφτείτε την ελληνική έκδοση του website της SMSAPI.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της SMSAPI.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Στο Facebook εξετάζουν το ενδεχόμενο να καταργήσουν τον αριθμό των "like" από τα posts

Μετά τη δοκιμή αφαίρεσης του αριθμού των like στα posts του Instagram σε κάποιες χώρες, στο Facebook εξετάζουν το ενδεχόμενο να κάνουν το ίδιο και στη δική τους εφαρμογή.

Στις αρχές του χρόνου, το Instagram ξεκίνησε να δοκιμάζει την αφαίρεση των like σε δημόσια posts σε 7 χώρες σε όλο τον κόσμο και όλοι άρχισαν να μιλάνε για το τί θα σήμαινε αυτό για τη βιομηχανία. Τότε, την αποκάλυψη αυτής της αλλαγής την έκανε η Jane Manchun Wong, η οποία άρχισε να κατακλύζεται από εκατοντάδες μηνύματα διαμαρτυρίας χρηστών τού Instagram, όμως η Wong είναι απλώς... blogger τεχνολογίας και δεν εργάζεται για το Instagram, επομένως δεν έχει έλεγχο στις αποφάσεις.

Τώρα, φαίνεται πως οι χρήστες θα έχουν άλλον ένα λόγο να... διαμαρτυρηθούν, μιας και η Wong διαπίστωσε πως το Facebook ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο.

Η Wong, εξατάζοντας τον κώδικα της mobile εφαρμογής του Facebook ανακάλυψε ότι εμπεριέχονται ανάλογα χαρακτηριστικά (με του Instagram), τα οποία εφόσον ενεργοποιηθούν δε θα εμφανίζονται δημόσια τα like στα posts, αλλά θα τα βλέπουν μόνο οι δημιουργοί τους.

Προς το παρόν, η αλλαγή φαίνεται να επηρεάζει μόνο τις μετρήσεις των αντιδράσεων στα δημοσιεύσεις και όχι στα σχόλια των χρηστών, αλλά ο Wong λέει ότι αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στη φύση αυτού του χαρακτηριστικού που βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης.

Δείτε ακόμα: Μέτρα από το Instagram για τον περιορισμό χρηστών και το bullying

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Google: 15 σημεία προσοχής για ποιοτικά web sites και υψηλότερη κατάταξη

του Εμμανουήλ Πούρικα

Ποιοτική ιστοσελίδα. Μια έκφραση που ο καθένας εκλαμβάνει διαφορετικά. Όπως συνηθίζουμε να λέμε, αν και είναι δύσκολο να περιγράψεις την ποιότητα, όταν τη δεις ή την αγγίξεις, την αναγνωρίζεις. Έτσι είναι και μια ποιοτική ιστοσελίδα (χωρίς βέβαια να μπορείς να την αγγίξεις!).

Πέρα από το υποκειμενικό και αισθητικό κομμάτι του θέματος, υπάρχουν κάποια πράγματα που δε χωρούν αμφιβολία και δε θα πρέπει να παραλείπονται, αν θέλουμε η ιστοσελίδα μας να πετύχει τους στόχους της. Με αυτά θα ασχοληθούμε σε αυτό το άρθρο.

Ας ξεκινήσουμε όμως με μια κοινή παραδοχή. Κανείς, πέραν της Google, δεν γνωρίζει 100% τι ακριβώς πρέπει να κάνει, ώστε η ιστοσελίδα του να εμφανίζεται στα πρώτα αποτελέσματα της αναζήτησης. Αυτός είναι και ο λόγος που ποτέ μα ποτέ δεν πρέπει να να εμπιστευτείτε κάποιον που σας υπόσχεται ότι θα σας βγάλει πρώτους. Αυτό, απλώς, δεν υφίσταται.

Φυσικά, το παραπάνω δεν ισχύει όταν μιλάμε για πληρωμένη διαφήμιση στη Google. Εκεί τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Παρόλο, λοιπόν, το μυστήριο που σκεπάζει τον αλγόριθμό της, η Google έχει δημοσιεύσει έναν αναλυτικό οδηγό 160 σελίδων στον οποίο και περιγράφει τα σημεία στα οποία πρέπει να δοθεί προσοχή, ώστε να πετύχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα.

Μην ξεχνάτε πως η Google θέλει να δώσει στους χρήστες της ποιοτικά αποτελέσματα, όταν αυτοί πραγματοποιούν μια αναζήτηση. Αυτός είναι και ο λόγος που κατηγοριοποιεί και τις ιστοσελίδες βάσει του δείκτη ποιότητάς τους. Μια ποιοτική ιστοσελίδα θα προσελκύσει εκ των πραγμάτων περισσότερους χρήστες, γιατί, απλώς, η Google θα την εμφανίζει σε καλύτερες θέσεις.

Παρακάτω θα παρουσιάσουμε τα σημεία που η Google αναγνωρίζει ως χαμηλής ποιότητας σε μια ιστοσελίδα και που αν τα αποφύγουμε, αυξάνουμε κατακόρυφα τις πιθανότητες η ιστοσελίδα μας να πετύχει υψηλή κατάταξη και να θεωρηθεί «ποιοτική ιστοσελίδα».

 

Η ιστοσελίδα σας δεν πετυχαίνει τον «σκοπό» της

Κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει ένα σκοπό. Ένα λόγο ύπαρξης. Αυτό μπορεί να είναι η παράθεση κάποιων πληροφοριών, η αγορά ενός προϊόντος, το κλείσιμο ενός ραντεβού κτλ.

Αν η ιστοσελίδα σας δεν έχει ξεκάθαρο σκοπό και μπερδεύει πολλά πράγματα ταυτόχρονα, αυτό αποτελεί σημάδι κακής ποιότητας.

 

Ανεπαρκής εξειδίκευση και έλλειψη εμπιστοσύνης

Η Google θέλει να «σερβίρει» ποιοτικά αποτελέσματα, ειδικά μάλιστα όταν πρόκειται για θέματα υγείας, ασφάλειας και οικονομικών.

Για παράδειγμα, αν ένα ιατρικό άρθρο έχει γραφεί από κάποιον που δεν είναι γιατρός ή ειδικός επί τους θέματος, η Google το βλέπει σαν σημάδι χαμηλής ποιότητας. Το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και όταν κάποιος δίνει συμβουλές οικονομικών ενώ δεν είναι οικονομολόγος και ούτω καθ’ εξής.

 

Παραπλανητικοί τίτλοι σελίδων

Σίγουρα θα σας έχει τύχει να κάνετε κλικ σε κάποιον σύνδεσμο στο Facebook με «πιασάρικο» τίτλο, αλλά όταν φτάσατε στην ιστοσελίδα, διαπιστώσατε πως ο τίτλος ήταν πέρα για πέρα παραπλανητικός.

Αποφύγετε λοιπόν, τη χρήση τέτοιων μεθόδων αν θέλετε η ιστοσελίδα σας να έχει καλό δείκτη ποιότητας. Φροντίστε ώστε ο τίτλος να περιγράφει το περιεχόμενο που ακολουθεί και να αποτελεί κομμάτι του γενικότερου συνόλου του άρθρου.

 

Μια ποιοτική ιστοσελίδα δε θα πρέπει να έχει πολύ μικρό και ανεπαρκές περιεχόμενο

Αν προσπαθείτε να αναπτύξετε ένα μεγάλο θέμα, χρησιμοποιώντας μόλις 2-3 παραγράφους, τότε πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Η Google «αγαπά» το πολύ κείμενο γιατί δείχνει πραγματική γνώση του εκάστοτε αντικειμένου.

 

Παραπλανητικές και ενοχλητικές διαφημίσεις

Χωρίς τις διαφημίσεις δε θα υπήρχε τόσο δωρεάν περιεχόμενο στο internet. Αυτό είναι μια κοινά αποδεκτή αλήθεια. Ωστόσο, αν οι διαφημίσεις που «παίζουν» στην ιστοσελίδα σας είναι κακής ποιότητας και τραβούν το ενδιαφέρον του χρήστη μακριά από το περιεχόμενο, θα πρέπει να τις επανεξετάσετε.

Το ίδιο ισχύει και με τις διαφημίσεις που «πιέζουν» το περιεχόμενο της ιστοσελίδας προς τα κάτω ώστε να φανούν στο πάνω μέρος.

 

Οι ελλιπείς πληροφορίες «ρίχνουν» μια ποιοτική ιστοσελίδα

Η Google θέλει να «δει» πως πίσω από την ιστοσελίδα σας υπάρχουν πραγματικοί… άνθρωποι! Αυτό σημαίνει πως τα στοιχεία επικοινωνίας σας θα πρέπει να είναι αναλυτικά, πραγματικά και σε εμφανές σημείο.

 

Ελλιπείς πληροφορίες αρθρογράφου

Όπως και στο παραπάνω, η Google θέλει να ξέρει πως ο αρθρογράφος ενός άρθρου είναι πραγματικός και δεν κρύβεται πίσω από ψευδώνυμα (πόσο μάλλον να μην υπάρχει καν το όνομα του). Θα πρέπει δηλαδή πρώτα να τον εμπιστευτεί η Google και μετά και οι επισκέπτες της ιστοσελίδας.

 

Ελλιπείς πληροφορίες εξυπηρέτησης πελατών

Αν η ιστοσελίδα σας είναι κάποιο e-shop που πουλά προϊόντα ή υπηρεσίες, θα πρέπει τα στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών να είναι εμφανή και ευδιάκριτα.

 

Ποιοτική ιστοσελίδα αλλά με ορθογραφικά λάθη

Μπορεί να συμβεί σε όλους. Γι΄αυτό και όλα τα κείμενα θα πρέπει να διαβάζονται από πάνω από 2 άτομα πριν δημοσιευτούν.

 

Έλλειψη προσθήκης πηγών

Αν γράφετε π.χ. για θέματα υγείας και διατροφής, τότε θα πρέπει σίγουρα να εισάγετε και κάποιες πηγές από τις οποίες αντλήσατε περιεχόμενο. Κάτι σαν την ενότητα «βιβλιογραφία» που βρίσκουμε σε διάφορα επιστημονικά και όχι μόνο άρθρα.

 

Σελίδα "συχνές ερωτήσεις" με… κακές απαντήσεις

Στην πλειονότητα των ιστοσελίδων που κατασκευάζουμε, εισάγουμε και την ενότητα «Συχνές ερωτήσεις». Το κέρδος είναι διπλό, γιατί, και οι επισκέπτες βρίσκουν αυτό που ψάχνουν χωρίς κόπο, αλλά και οι ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων γλιτώνουν πολύτιμο χρόνο, κάνοντας την ιστοσελίδα τους έναν πολύτιμο βοηθό.

Οι παραπάνω ερωτήσεις και απαντήσεις, όμως, θα πρέπει να είναι ουσίας και όχι μονολεκτικές ή αόριστες. Προσπαθήστε να απαντήσετε στις συχνές ερωτήσεις της ιστοσελίδας σας όσο πιο αναλυτικά μπορείτε. Θα το εκτιμήσει και η Google αλλά και οι πελάτες σας.

 

Αντιγραμμένο και διπλότυπο περιεχόμενο

Αν πρέπει να κρατήσετε κάτι από αυτό το άρθρο, κρατήστε αυτό. Ποτέ μα ποτέ μην αντιγράφετε το περιεχόμενο σας από άλλη ιστοσελίδα. Η Google όχι μόνο θα ρίξει τον δείκτη ποιότητας σας αλλά νομοτελειακά θα δείχνει πάντα πάνω από σας την αυθεντική πηγή.

Η συγγραφή των κειμένων της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να γίνει από επαγγελματίες κειμενογράφους γιατί μην ξεχνάτε πως πέρα από όλα τα άλλα, στο τέλος κερδίζει πάντα το ποιοτικό και καλογραμμένο περιεχόμενο.

 

Υπερβολική χρήση λέξεων κλειδιών

Αν έχετε στο μυαλό σας πως όσο περισσότερες φορές χρησιμοποιήσετε μια λέξη κλειδί, τόσο καλύτερη θα είναι η θέση σας στη Google, ξανασκεφτείτε το!

Η συχνότητα εμφάνισης των λέξεων κλειδιών θα πρέπει να αποτελεί αναλογία του συνολικού μεγέθους του εκάστοτε κειμένου. Δε μπορεί δηλαδή σε ένα κείμενο 100 λέξεων να υπάρχει η λέξη κλειδί 10 φορές. Το κείμενο σας θα πρέπει να βγάζει νόημα διαβάζοντας το και όχι να αποτελεί ένα «σεντόνι» λέξεων κλειδιών.

 

Μια ποιοτική ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι γρήγορη

Το συγκεκριμένο, εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα και έχει άμεση σχέση με την ποιότητα ιστοσελίδας.

 

Ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα

Να είστε πολύ προσεκτικοί όσον αφορά τα στοιχεία που ζητάτε από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας. Πέρα από τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν με το GDPR, η Google είναι πολύ πιθανό να «υποπτευθεί» την ιστοσελίδα σας. Αν γίνει αυτό, η πτώση του δείκτη ποιότητας σας θα είναι κατακόρυφη.

 

Όπως θα έχετε ήδη καταλάβει, η κατασκευή μιας ιστοσελίδας είναι σοβαρή υπόθεση και θα πρέπει να γίνετε από επαγγελματίες με βαθιά γνώση του αντικειμένου.

Μην ξεχνάτε πως μια ιστοσελίδα σας «εκθέτει» σε χιλιάδες μάτια και γι’ αυτό θα πρέπει να είναι ποιοτική και προσεγμένη σε όλα της, όπως ακριβώς και η επιχείρησή σας.

Αναδημοσίευση από το readmore.gr

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Η online διαφημιστική δαπάνη θα υπερβεί το 50% της συνολικής αγοράς το 2021

Ένα σημαντικό ορόσημο θα πετύχει τα επόμενα χρόνια η παγκόσμια αγορά της διαδικτυακής διαφήμισης. Η online διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να υπερβεί το ήμισυ της συνολικής αγοράς της διαφήμισης το 2021. Συγκεκριμένα, η διαφημιστική δαπάνη μέσω Internet θα αντιπροσωπεύει το 52 της συνολικής παγκόσμιας οικονομικής δαπάνης το 2021, υπερβαίνοντας το 50% για πρώτη φορά. Σύμφωνα με σχετική έρευνα της εταιρείας Zenith, το αντίστοιχο ποσοστό το αντίστοιχο ποσοστό κατά το τρέχον έτος θα είναι 47% από 44% της συνολικής αγοράς, που αντιπροσώπευε η διαφημιστική δαπάνη μέσω Διαδικτύου παγκοσμίως το 2018.

Πάντως, καθώς η online διαφημιστική αγορά ωριμάζει παγκοσμίως το ποσοστό ανάπτυξης επιβραδύνεται. Έτσι, οι διαφημιστικές δαπάνες μέσω Διαδικτύου αυξήθηκαν κατά 17% το 2018, ενώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 το αντίστοιχο ποσοστό συνηγορεί για ανάπτυξη της τάξης του 12% στο σύνολο του έτους τρέχοντος έτους. Μέχρι το 2021, οι ερευνητές αναμένουν ότι το ποσοστό αύξησης των διαφημιστικών δαπανών μέσω ψηφιακών καναλιών θα μειωθεί στο 9% ετησίως. Μάλιστα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, έως το 2021 ο ρυθμός ανάπτυξης της αγοράς της διαφήμισης μέσω Διαδικτύου θα έχει συγκλίνει με τον ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς στο σύνολό της.

Ο ρυθμός αύξησης της διαφημιστικής δαπάνης ποικίλει ανάμεσα στα διαφορετικά ψηφιακά κανάλια και θα συνεχίσει να κινείται έτσι έως το 2021. Η άνοδος των δαπανών διαφήμισης μέσω διαδικτυακών βίντεο και μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης θα είναι της τάξης του 18% και 17% ετησίως, αντίστοιχα, στο 2021.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Στη Sleed οι digital marketing ενέργειες της autoduder.com

Νέα συνεργασία για τη Sleed με την autoduder.com, το νο. 1 marketplace για συνεργεία, το οποίο έχει ήδη τύχει πολύ θετικής ανταπόκρισης από το κοινό. Μέσω της συνεργασίας με τη Sleed, η autoduder.com στοχεύει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητάς της, αλλά και να δουλέψει έντονα με Performance Marketing τακτικές, ώστε να αυξήσει ακόμα περισσότερο τα ραντεβού που γίνονται καθημερινά μέσω της πλατφόρμας, αλλάζοντας την αγορά των συνεργείων.

Ο Πάνος Κονδύλης, Performance Marketing Manager της Sleed δήλωσε “το autoduder.com αποτελεί ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον project για εμάς, με πολλά challenges, αλλά και φιλόδοξους στόχους. Μας δίνει την ευκαιρία να αναπτύξουμε μία ολιστική Growth Marketing στρατηγική, με πολύπλευρες τακτικές και εργαλεία, όπως SEO, PPC, CRO, UX, Content Strategy και CRM που θα μας επιτρέψουν να κάνουμε disrupt ένα από τα λίγα ακόμη markets διεθνώς στα οποία ακόμα η εύρεση και το booking υπηρεσιών γίνεται σχεδόν αποκλειστικά offline. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που λύνει ένα πραγματικό πρόβλημα και δουλεύει, οπότε το στοίχημα είναι να τη μάθουν και να τη δοκιμάσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι οδηγοί. Όταν γίνει αυτό θα μιλάμε όλοι για ένα πολύ δυνατό success case”.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search