Digital Marketing

Real Time Analytics: Το κλειδί για την εξαγωγή των customer insights

Το Harvard Business Review Analytics Services πραγματοποίησε έρευνα για τα Real Time Analytics τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2019, στην οποία συμμετείχαν 560 business leaders. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της SAS, της Intel και της Accenture Applied Intelligence. Περίπου 2 στους 3 ερωτηθέντες δήλωσαν πως τα real-time consumer analytics είναι σημαντικά για την συνολική επίδοση του οργανισμού τους σήμερα, ενώ ακόμη περισσότεροι – σχεδόν 8 στους 10 – δήλωσαν πως θα παίξουν σημαντικό ρόλο μέσα στα επόμενα 2 χρόνια. 

Οι πελάτες σήμερα έχουν υψηλές προσδοκίες και περιμένουν από τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν σε αυτές όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή. Ανταποκρίνονται σε εμπειρίες που είναι επίκαιρες, στοχευμένες και ειδικά διαμορωμένες για τις δικές τους ανάγκες – ενώ απορρίπτουν εκείνες που δεν είναι. Για να ικανοποιήσουν αυτές τις απαιτήσεις των πελατών, οι εταιρείες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να διαφοροποιήσουν τα brand τους αξιοποιώντας τα real-time analytics. Πλέον, αυτό είναι εφικτό χάρη στις εξελιγμένες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το Internet of Things και το cloud computing. Τα προηγμένα customer data analytics, σε εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες και ακρίβεια, δεν είναι απλά χρήσιμα σήμερα – είναι επιτακτικά για τις εταιρείες που θέλουν να αποκτήσουν καλές σχέσεις με το κοινό τους.

Η SAS συνεργάστηκε με το Harvard Business Review Analytics Services, με στόχο να εξετάσει πόσο σημαντική είναι αυτή η νέα τάση για τους σύγχρονους business leaders και να εξάγει σημαντικά συμπεράσματα για το μέλλον του κλάδου των analytics. 560 business leaders ανταποκρίθηκαν στην έρευνα εκ των οποίων το 54% εργάζεται σε οργανισμούς άνω των 10.000 εργαζομένων και το 61% κατέχει θέση senior ή executive management. Οι τομείς στους οποίους εργάζεται η πλειοψηφία των ερωτηθέντων είναι ο τραπεζικός τομέας, ο τομέας της υγείας, ο τομέας του λιανεμπορίου, ο κατασκευαστικός τομέας, οι τηλεπικοινωνίες και ο τομέας των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών.

Τα βασικότερα συμπεράσματα που προέκυψαν πό την έρευνα παρατίθενται παρακάτω:

  • Περίπου 6 στους 10 ερωτηθέντες – 58 τοις εκατό – δήλωσαν πως η εταιρεία τους παρατήρησε σημαντική αύξηση στο customer retention και το loyalty ως αποτέλεσμα της χρήσης customer analytics.
  • Λίγοι πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των real-time customer analytics τους προσέφερε σημαντικά καλύτερη κατανόηση αλλά και ενδυνάμωση του customer journey.
  • Περίπου οι μισοί ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των customer analytics προσέφερε σημαντική αύξηση στα έσοδα της εταιρείας τους
  • Περίπου τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων δήλωσαν πως έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους για λύσεις real-time consumer analytics σε σχέση με την περασμένη χρονιά

 

Η τάση των real-time consumer analytics ξεκίνησε από ορισμένους καταναλωτικούς κλάδους – και πιο συγκεκριμένα από το λιανεμπόριο, τον τραπεζικό τομέα και τις τηλεπικοινωνίες που αποτέλεσαν τους early adapters. Ενώ αυξημένη χρήση παρατηρείται και από τις εταιρείες που γεννήθηκαν στην ψηφιακή εποχή. Αυτές οι εταιρείες εξοπλίζουν τους εργαζομένους τους με real-time data και εργαλεία με στόχο να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.

Για τα συνολικά αποτελέσματα της έρευνας και το σχετικό white paper μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της SAS.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Το engagement στο Instagram έχει αρνητικές τάσεις

Εάν ασχολείστε με το Instagram marketing και διαπιστώνετε πως το engagement των χρηστών μειώνεται τους τελευταίους μήνες, δεν είστε μόνοι!

Η εταιρεία marketing data Trust Insights, δημοσίευσε μία έρευνα, σύμφωνα με την οποία το engagement των χρηστών στο Instagram είναι μειωμένο και βαίνει αρνητικό από τον περασμένο Μάιο.

Το σχετικό θέμα έφερε στη δημοσιότητα το SEJ και σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Trust Insights ανέλυσε πάνω από 1,4 εκατομμύρια δημοσιεύσεις στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, από τις αρχές του 2019 έως και τα τέλη του Ιουνίου.

Ο υπολογισμός του engagement είναι απλός και έγινε από τη διαίρεση των ακολούθων ενός λογαριασμού με το συνολικό αριθμό των αντιδράσεων που γίνονται σε κάθε δημοσίευση.

Η έρευνα αφορά μόνο feed posts και όχι stories.

Μερικά από τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας είναι:

  • Στην αρχή της χρονιάς, το μέγιστο ποσοστό του μέσου engagement, ήταν στο 2%. Στα μέσα Απριλίου ήταν 1,54%, ενώ στο τέλος της έρευνας, το ποσοστό έπεσε γύρω στο 0,9%.
  • Όσον αφορά στον αριθμό των αλληλεπιδράσεων, ο μέσος όρος έπεσε σε ποσοστό 18% από τις αρχές της χρονιάς. Από την πτώση αυτή επηρεάζονται και τα  brands αλλά και οι μεμονωμένοι influencers.
  • Η επιρροή των influencers που σχετίζονται με τη μόδα, έπεσε από 4,3% που βρισκόταν τον Φεβρουάριο στο 2,4% στις 20 Ιουνίου. Ο συγκεκριμένος μέσος όρος είχε πτώση της τάξης του 44%, κάτι που σημαίνει ότι οι «ανεξάρτητοι» δέχτηκαν μεγαλύτερο πλήγμα από τα brands.

 

Από την Trust Insights δεν παραθέτουν κάποια συγκεκριμένη εξήγηση ως προς το τί προκάλεσε αυτές τις πτώσεις στο ενδιαφέρον των χρηστών. Σημειώνουν όμως ότι δεν υπήρξε κάποια σημαντική αλλαγή στην πλατφόρμα που πιθανώς να προκάλεσε αυτά τα αποτελέσματα.

Μπορείτε να βρείτε τη δημοσιευμένη έρευνα εδώ.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
To 96% των νέων 16-24 στην Ελλάδα χρησιμοποιεί κοινωνικά δίκτυα

Αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των Ευρωπαίων πολιτών αποτελούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter ή το Instagram. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το 56% των ατόμων ηλικίας 16-74 ετών συμμετείχαν στα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2018. Το ποσοστό συμμετοχής, μάλιστα, στις σχετικές ιστοσελίδες βαίνει σταθερά αυξανόμενο από την αρχή της συλλογής δεδομένων από την Eurostat, καθώς, για παράδειγμα, το 2011 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 38%. Η συμμετοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνει δραστηριότητες, όπως δημιουργία προφίλ χρήστη, η δημοσίευση μηνυμάτων ή άλλης μορφής παρουσία στα social media.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής στατιστικής αρχής, που επεξεργάστηκε ο ΣΕΠΕ, μεταξύ των κρατών-μελών της Ε.Ε., το ποσοστό συμμετοχής σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ήταν υψηλότερο στη Δανία (79%), με τους Βέλγους να είναι οι αμέσως επόμενοι στη λίστα με τους πιο φανατικούς χρήστες των social media στην Ευρώπη (73%), ενώ ακολουθούν οι Σουηδοί και οι Βρετανοί (70%).

Όπως είναι αναμενόμενο, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνεται - για την ακρίβεια εκτοξεύεται - στις μικρότερες ηλικίες. Συγκεκριμένα, στις ηλικίες μεταξύ 16 έως 24 ετών, σχεδόν 9 στους 10 πολίτες στην Ε.Ε. συμμετείχαν σε κοινωνικά δίκτυα (88%) το 2018. Το ποσοστό αυτό κυμάνθηκε από 77% στη Γαλλία και 79% στην Ιταλία έως 97% στην Τσεχία, τη Δανία και την Κροατία.

Όσον αφορά στη χώρα μας, το ποσοστό των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο γενικό πληθυσμό είναι 53%, ενώ στις ηλικίες μεταξύ 16 και 24 ετών, το ποσοστό συμμετοχής είναι σχεδόν καθολικό, αφού ανέρχεται στο 96%.

Διαβάστε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Ξεκινά η προβολή διαφημίσεων στην "εξερεύνηση" του Instagram

Όποιος έχει λογαριασμό στο Instagram και θέλει να βρει περιεχόμενο σχετικό με τα ενδιαφέροντά του, κάνει αναζήτηση στην εξερεύνηση. Εκεί, μπορεί να ανακαλύψει χρήστες και εταιρείες που δεν ακολουθεί ήδη. Το 50% των χρηστών χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη λειτουργία σε μηνιαία βάση, ενώ το 80% ακολουθούν τουλάχιστον μία επιχείρηση.

Με δεδομένα τα παραπάνω νούμερα, ήταν μάλλον αναμενόμενο από την εταιρεία να τοποθετήσουν διαφημίσεις στο συγκεκριμένο feed, κάτι που θα συμβεί τμηματικά μέσα στους επόμενους μήνες.

Στην πρόσφατη ανακοίνωσή τους, από το Instagram ανέφεραν ότι οι συγκεκριμένες διαφημίσεις είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για τους διαφημιζόμενους να εμφανιστούν σε κοινά που αναζητούν κάτι νέο και σχετίζονται με το προϊόν τους. Οι καμπάνιες θα μπορούν να επεκταθούν εύκολα σε ευρύτερα κοινά, μέσω των αυτόματων τοποθετήσεων στο Facebook.

Από το Instagram σημείωσαν επίσης πως αφού κάποιος χρήστης κλικάρει κάποια φωτογραφία ή βίντεο στην εξερεύνηση, θα μπορεί να βλέπει διαφημίσεις οι οποίες θα είναι μέρος του browsing που κάνει. Οι χρήστες θα έχουν τον έλεγχο των διαφημίσεων και θα μπορούν να κρύβουν και να αναφέρουν όσες θεωρούν ότι δεν είναι κατάλληλες, για οποιονδήποτε λόγο. Τέλος, θα μπορούν να ρυθμίζουν τις διαφημιστικές προτιμήσεις τους από το ανάλογο μενού στο Facebook.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέα συνεργασία Sleed και Vivechrom

Τη διαχείριση των καναλιών της Vivechrom στο Facebook και το Instagram ανέλαβε η Sleed, δημιουργώντας πρωτότυπο και έξυπνο περιεχόμενο. “Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να μας εμπιστεύεται μια εταιρεία που έχει τόσο μεγάλη ιστορία και κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο της.

Η συνεργασία με τη Vivechrom μας δίνει τροφή για σκέψη και μας γεμίζει δημιουργικότητα καθώς είναι εντυπωσιακό το πόσες ιδέες μπορείς να σκεφτείς όταν σκέφτεσαι διαφορετικά χρώματα”, δήλωσε ο Αλέξανδρος Κόσσυβας, Digital Marketing Manager στη Sleed.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Στους χρυσούς νικητές των IAB MIXX Awards 2019 η Generation Y

Για ακόμα μία χρονιά, η Generation Y - International eBusiness Experts βρέθηκε ανάμεσα στους χρυσούς νικητές των διεθνούς κύρους IAB MiXX Awards 2019,  τα οποία αναγνωρίζουν τα καλύτερα έργα της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα και με τη νίκη της κέρδισε το εισιτήριο για να συμμετάσχει στα φετινά MIXX Awards Europe, μαζί με τους υπόλοιπους χρυσούς νικητές κάθε κατηγορίας.

Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της λαμπερής βραδιάς, η οποία έλαβε χώρα χθες, 19/06 στον Θερινό Κινηματογράφο Μπομπονιέρα στην Κηφισιά, η Generation Y απέσπασε 2 Awards στην κατηγορία Search! Το GOLD Award για το project "Fashionably Searching for Access’’ της Access Fashion και το Silver Award για το project "Unboxing the Box Pharmacy Case’’ της Box Pharmacy, για τα οποία η Generation Y επέδειξε για πολλοστή φορά τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές σε επίπεδο performance marketing, μέσω της βέλτιστης διαχείρισης όλων των digital assets τους.

Τα IAB MIXX Awards αποτελούν τον εορτασμό και τη διεθνή αναγνώριση των κορυφαίων ψηφιακών  έργων στην Ελλάδα, φέρνοντας στο προσκήνιο τις βραβευμένες καμπάνιες, οι οποίες μπορούν να εμπνεύσουν την αγορά μέσα από την ανάδειξη φρέσκων ιδεών και καινοτόμων εργαλείων.

Ειδικότερα η κατηγορία Search επιβραβεύει τις ενέργειες εκείνες που χρησιμοποιούν τακτικές search marketing με τον πλέον υποδειγματικό και αποτελεσματικό τρόπο.

Η Εμπορική Διευθύντρια της εταιρείας, Νανά Ιωακειμίδου έδωσε το παρών στην τελετή, εκφράζοντας τη μεγάλη χαρά και ικανοποίησή της για τη σημαντική αυτή αναγνώριση:

«Ως e-business advisors που στοχεύουμε στην πλήρη ψηφιακή μεταμόρφωση των εταιρειών που μας εμπιστεύονται, είμαστε πραγματικά περήφανοι που επί τρεις συνεχείς χρονιές μπορούμε και οδηγούμε σταθερά τους πελάτες μας σε βραβεύσεις από έναν θεσμό διεθνούς κύρους, όπως τα IAB MiXX Awards. Ευχαριστούμε το Box Pharmacy και την Access Fashion που χρόνια τώρα μας εμπιστεύονται να εφαρμόζουμε τις βέλτιστες πρακτικές μας στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων ψηφιακού επιχειρείν, κάνοντάς τες να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και ανοίγοντας τον δρόμο για ακόμα μία διάκριση που ήρθε ξεκάθαρα μέσα από τα αποτελέσματα. Είμαστε σίγουροι ότι με οδηγούς τη βαθιά τεχνογνωσία, την εξειδίκευση και την εμπειρία μας θα συνεχίσουμε και στο μέλλον  να…γιορτάζουμε τέτοιες σπουδαίες διακρίσεις».

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Εξ ορισμού μπλοκάρισμα σε Internet trackers από τον Firefox

Από τη Mozilla είχαν ανακοινώσει από τις αρχές τής χρονιάς την πρόθεσή τους να κινηθούν προς την κατεύθυνση της προστασίας των χρηστών του Firefox από Internet trackers (ιχνηλάτες).

Ο δημοφιλής browser της Mozilla θα προσφέρει πλέον προστασία από διαφημιστικούς trackers, χαρακτηριστικό που για όσους κατεβάζουν για πρώτη φορά τον Firefox και τον χρησιμοποιούν, θα είναι ενεργοποιημένο εξορισμού. Επίσης, εξορισμού θα μπλοκάρονται και μια σειρά από tracking cookies.

Οι νέοι χρήστες θα έχουν ενεργοποιημένο το "Enhanced Tracking Protection", ενώ οι υπάρχοντες θα πρέπει να το ενεργοποιήσουν μόνοι τους. Το νέο χαρακτηριστικό καθιστά πιο δύσκολη την καταγραφή των online δραστηριοτήτων των χρηστών, για πάνω από 1.000 εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον τομέα.

Επιπλέον, από τη Mozilla ανακοίνωσαν πως ανανεώνουν και μια σειρά χαρακτηριστικών ασφαλείας, όπως το extension Facebook Container που αποτρέπει την παρακολούθηση από το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. Το Facebook Container μπλοκάρει τους trackers από τα πλήκτρα "Like" και "Share" και αποτρέπει τις συνδέσεις με τους διακομιστές του Facebook. Αυτό σημαίνει ότι η πλατφόρμα δεν είναι σε θέση να παρακολουθήσει την online δραστηριότητά σας.

Για να δείτε τη λίστα με τις εταιρείες των οποίων μπλοκάρονται οι trackers, κάντε κλικ στο “i” που βρίσκεται στα αριστερά της γραμμής διευθύνσεων και κατόπιν από το αναδυόμενο μενού, στο “Content Blocking” (Φραγή Περιεχομένου) θα βρείτε την επιλογή “Cookies” όπου και εάν το επιλέξετε θα δείτε τη σχετική λίστα. Εάν θέλετε να κάνετε αλλαγές στο τί μπλοκάρεται, πατήστε στο γρανάζι που βρίσκεται στο Content Blocking, ώστε να προχωρήσετε στις σχετικές ρυθμίσεις.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Sleed & ConceptManiax δημιουργούν για τον ΗΡΩΝ

O ΗΡΩΝ, κορυφαίος παραγωγός και προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου ανέθεσε τη συνολική διαχείριση της social media παρουσίας του στην Sleed και την ConceptManiax.

Στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας, εντάσσονται όλες οι δραστηριότητες σε Facebook & Instagram, συμπεριλαμβανομένου του media buying, της ανάπτυξης πρωτότυπου περιεχομένου και του community management για τα social κανάλια.  



Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Η Generation Y βραβεύτηκε ως Digital Services Superbrand

Έχοντας αναγνωριστεί επανειλημμένα ως μία από τις κορυφαίες εταιρίες ψηφιακού μετασχηματισμού, με χιλιάδες επιτυχημένα projects στην Ελλάδα και τον κόσμο, η Generation Y – International eBusiness Experts τιμήθηκε στα Superbrands Greece 2018-19 Αwards στην κατηγορία Digital Services!

Σε μια λαμπερή τελετή, που έλαβε χώρα τη Δευτέρα 03/06 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών παρουσία υψηλών στελεχών επιχειρήσεων και δημοσιογράφων, ένας θεσμός που βραβεύει τα πιο επιτυχημένα corporate brands για τις υψηλές επιδόσεις και την προσφορά τους, αναγνώρισε επίσημα το κορυφαίο επίπεδο των ψηφιακών υπηρεσιών της Generation Y. Αυτό που, 19 χρόνια τώρα, οδηγεί τους συνεργάτες της σε αύξηση του τζίρου τους, μείωση των λειτουργικών εξόδων, υιοθέτηση καινοτομιών και αναγνώριση στον κλάδο τους.

Ανεξάρτητα από τη σημαντική, υψηλού κύρους βράβευσή της, η Generation Y συνέβαλε καθοριστικά στη διάδοση του event, με full live coverage τόσο της τελετής όσο και του after party – όχι μόνο μέσα από την αναπαραγωγή content σε Facebook και Twitter, αλλά και αναλαμβάνοντας το creative direction των posts που πραγματοποιήθηκαν.

Με την αναγνώριση ενός κορυφαίου θεσμού, που επιβραβεύει όχι μόνο την επιτυχία αλλά και την κοινωνική προσφορά, η Generation Y μπαίνει δυναμικά στο καλοκαίρι του 2019, κοιτάζοντας ήδη προς το επόμενο success story.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Στο Instagram τα πληρωμένα post θα μπορούν να γίνονται διαφημίσεις

Στο Instagram αναπροσαρμόζουν τη στρατηγική τους σχετικά με το μάρκετινγκ από άτομα επιρροής, ώστε να επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να μοιράζονται πληρωμένες δημοσιεύσεις σαν διαφημίσεις,

Μέχρι στιγμής, τα πληρωμένα post περιορίζονταν στο κοινό των συγκεκριμένων σελίδων, ενώ πλέον, οι νέες "branded content ads" θα επιτρέπουν στους influencers να επιλέγουν εάν οι συνεργαζόμενες εταιρείες θα μπορούν να προωθούν τις πληρωμένες δημοσιεύσεις τους σαν διαφημίσεις σε επιπλέον κοινά, εκτός των ακολούθων τους

Από την εταιρεία ανέφεραν πως αυτή η δυνατότητα ήταν μεταξύ των πιο συχνών αιτημάτων που λάμβαναν από τις επιχειρήσεις. Ήδη, το νέο χαρακτηριστικό παρέχεται περίπου στο 50% των επιχειρήσεων, ενώ αναμένεται να είναι διαθέσιμη σε όλες, στις 17 Ιουνίου.

Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται: "Ελπίζουμε πως η νέα δυνατότητα θα προσθέσει αξία και θα δυναμώσει τις συνεργασίες μεταξύ δημιουργών και εταιρειών. Επίσης, ελπίζουμε πως θα βελτιωθεί η συνολική εμπειρία μεταξύ δημιουργών, εταιρειών και χρηστών, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν περισσότερα brands και να ψωνίσουν με τους δημιουργούς που αγαπούν.”

Δείτε ακόμα: Μπορούν οι influencers να βοηθήσουν την επιχείρησή μου;

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search