Digital Marketing

Project Agora: Νέο περιβάλλον για τους publishers και συνεργασία με την Payoneer

Το Project Agora, μία εταιρία του ομίλου TDG, εγκαινίασε τη νέα χρονιά με μια σειρά νέων λειτουργιών και βελτιώσεων στο περιβάλλον που χρησιμοποιούν περισσότεροι από 1.400 συνεργαζόμενοι online publishers.

Το νέο “Partners Center” του Project Agora, προσφέρει μια εξαιρετικά αναβαθμισμένη εμπειρία με βελτιωμένο περιβάλλον εργασίας για τους publishers. Μέσα από το “Partners Center”, οι τοπικοί publishers έχουν στη διάθεσή τους ένα πανίσχυρο κέντρο ελέγχου, που τους προσφέρει πολύτιμα και actionable insights ώστε να μπορούν να μεγιστοποιούν την αξία κάθε διαδικτυακού τους επισκέπτη.

Στο καινούριο “Partners Center” είναι επίσης διαθέσιμη ανανεωμένη λειτουργία πληρωμών σε συνεργασία με τον παγκόσμιο ηγέτη των ηλεκτρονικών πληρωμών, Payoneer, μαζί με τη δυνατότητα επιλογής μεθόδου πληρωμής, αλλά και πλήρη δυνατότητα διαχείρισης και αυτοματοποίησης της τιμολόγησης.

«Μετά από εντατική δουλειά τον τελευταίο χρόνο, λανσάρουμε μία σειρά νέων λειτουργιών με σκοπό να παρέχουμε στους συνεργάτες μας ακόμη περισσότερα insights, alerts και benchmarks της αγοράς, ώστε να είναι σε θέση να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις για την επιχείρησή τους», σημείωσε ο Μίλτος Βλαχογιάννης, Head of Product του Project Agora.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στο http://bit.ly/383sEIn

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Project Agora.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Pavlo Kuznyetsov, Zalando: Το μέλλον του αυτοματοποιημένου μάρκετινγκ

Ο κύριος Pavlo Kuznyetsov, είναι Product Manager (Martech) στη Zalando και εργάζεται πάνω στο marketing automation. Στην ομιλία του, στο κεντρικό συνέδριο της ECDM Expo Southeastern Europe 2019, παρουσίασε τις τεχνολογίες αυτοματοποιημένου μάρκετινγκ που αναπτύσσει για τη Zalando, το μεγαλύτερο fashion marketplace της Ευρώπης, το οποίο είναι στο Τop 10 παγκοσμίως στο χώρο του και βρίσκεται πάνω από το Amazon και το Alibaba.

Η ιδέα ήταν να χτιστεί μία υπηρεσία η οποία θα αντικαθιστούσε τους marketeers. Ουσιαστικά, να ενώσει το λεγόμενο "shopping journey" των καταναλωτών, με το performance marketing, το οποίο θα γινόταν αυτόματα.

Χρησιμοποιώντας μοντέρνες τεχνολογίες με αιχμή τη Μηχανική Μάθηση (Machine Learning) κατάφεραν να έχουν έναν ανταγωνιστικό μηχανισμό αυτοματοποιημένου marketing, εντός και εκτός του e-shop τους, κατά την περιήγηση των πελατών και τις διαφημιστικές τους καμπάνιες, των οποίων δαχειρίζεται και το κονδύλι που ξοδεύεται.

Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την παρουσίαση του κυρίου Kuznyetsov, στο βίντεο που ακολουθεί.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=ju5xdkjRDww"]

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Οι καταναλωτές προτιμούν την προφορική επικοινωνία έναντι της ψηφιακής

Παρά τη δυναμική online παρουσία των καταναλωτών, οι συστάσεις από στόμα σε στόμα και οι διά ζώσης συζητήσεις ασκούν σημαντικότερη επίδραση στη διαμόρφωση των απόψεών τους και στη λήψη των αγοραστικών αποφάσεων. Αν και η εμμονή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι η ψηφιακή πραγματικότητα υπερισχύει των πάντων, το 93% των καταναλωτών προτιμά την προφορική επικοινωνία έναντι της ψηφιακής (89%) για να εκφράσει την εμπειρία σε σχέση με κάποιο προϊόν, ή να μάθει την άποψη τρίτων.

Σύμφωνα με την έρευνα “Real Life vs. Digital Life” της Nielsen, περισσότεροι από τους μισούς ερωτώμενους (58%) βεβαιώνουν ότι επηρεάζονται πολύ από τις συστάσεις από στόμα σε στόμα (έναντι 46% από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) και το 71% δηλώνουν ότι οι διά ζώσης συζητήσεις έχουν αντίκτυπο στις αγοραστικές αποφάσεις τους.

Η έρευνα δείχνει ότι, αν και οι καταναλωτές παγκοσμίως περνούν διαρκώς περισσότερο χρόνο online και χρησιμοποιούν συχνότερα τα κοινωνικά δίκτυα, εξακολουθούν να εμπιστεύονται τα πιο παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας. Ο δείκτης εμπιστοσύνης προς χρήση διαμορφώνεται στις 240 μονάδες για τις εφημερίδες, στις 178 μονάδες για τις υπαίθριες διαφημιστικές πινακίδες και στις 162 μονάδες για τα περιοδικά, όταν το Διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα καταγράφουν μόλις 78 μονάδες. 

Η γενιά των Millennials (25-40) είναι το πιο πιστό κοινό σε όλα τα κανάλια, με τις εφημερίδες να θεωρούνται το πλέον αξιόπιστο μέσο (ο δείκτης διαμορφώνεται στις 356 μονάδες). Στο άλλο άκρο, η μεταπολεμική γενιά των Baby Boomers αντιμετωπίζει όλα τα κανάλια με τον ίδιο σκεπτικισμό, ενώ η "Silent Generation" (οι άνω των 70 ετών) τρέφει σαφή προτίμηση για τις εφημερίδες (με τον δείκτη στις 241 μονάδες).

Η κατά τόπους ανάλυση της έρευνας δείχνει ότι η Αυστραλία, η Γερμανία και η Κορέα, είναι οι χώρες με τη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις συστάσεις από στόμα σε στόμα έναντι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αναδεικνύοντας την προφορική επικοινωνία σε παράγοντα μέγιστης επιρροής για τη γνώμη και τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών.

Με βάση τα ευρήματά τους, οι αναλυτές επισημαίνουν ότι οι εταιρείες παραγωγής και λιανεμπορίου οφείλουν να κατανέμουν προσεκτικά τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ και διαφήμισης ανάμεσα στα ψηφιακά και τα συμβατικά κανάλια επικοινωνίας στις διάφορες αγορές, καθώς τα μέσα που εμπιστεύονται περισσότερο οι καταναλωτές διαφέρουν από χώρα σε χώρα. Έτσι, παρατηρείται μια προτίμηση προς τα ψηφιακά μέσα στο Μεξικό (71%) και στην Τουρκία (61%), ενώ η κατανομή μεταξύ τηλεόρασης και ψηφιακών μέσων είναι πιο ισομερής στην Αυστραλία και στη Γερμανία (34%-35% για το κάθε μέσο και στις δύο χώρες). 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: USA-Reiseblogger, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Η Google καταργεί τα Third-Party Cookies από τον Chrome το 2022

Η Google έβαλε "φωτιά" στην παγκόσμια αγορά online διαφήμισης, αφού αποφάσισε να σταματήσει να υποστηρίζει τη συλλογή cookies για λογαριασμό τρίτων στον browser της, μέχρι το 2022. Αυτό σημαίνει ότι μια αγορά 565 δισεκατομμυρίων δολαρίων βρίσκεται "στον αέρα" και ψάχνει να βρει τρόπους να υποστηρίξει την επόμενη μέρα.

Σύμφωνα με τον Justin Schuh, Διευθυντή Μηχανικής του Chrome, ο οποίος έχει μερίδιο αγοράς πάνω από 50% παγκοσμίως, η κίνηση αυτή θα βοηθήσει τους χρήστες να προστατεύσουν καλύτερα την ιδιωτικότητά τους.

Την είδηση μετέδωσε πρώτο το Adweek.com ήδη από τον περασμένο Μάρτιο και είχε επιβεβαιωθεί λίγο καιρό αργότερα, όμως, δεν είχε τεθεί κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Πλέον, οι εταιρείες digital marketing που χρησιμοποιούν πλατφόρμες που βασίζονται στα Third-Party Cookies για τη στόχευση των καταναλωτών και την προβολή διαφημίσεων, πρέπει να βρουν άλλους τρόπους για να κάνουν τη δουλειά, αφού η αναγνώριση και η στόχευση του κοινού στον Chrome, θα είναι σημαντικά δυσκολότερη, αν όχι αδύνατη, μετά το 2022.

Για το συγκεκριμένο θέμα, ζητήσαμε το σχόλιο του κ. Θωμά Κατάκη, Διευθυντή Πωλήσεων της Retargeting.biz. Η Retargeting, είναι μία διαρκώς ανερχόμενη δύναμη στον τομέα του digital marketing, με παρουσία ήδη σε 6 χώρες και εντυπωσιακό ξεκίνημα στην Ελλάδα:

"Η αλήθεια είναι ότι εταιρείες που χρησιμοποιούσαν Third-Party cookies, θα πρέπει να αλλάξουν πολλά στον τρόπο λειτουργίας τους. Δυστυχώς, οι αλλαγές τής Google είναι συχνά απρόβλεπτες! Τα καλά νέα, είναι ότι όσοι παρέχουν υπηρεσίες remarketing με βάση τα First-Party cookies μένουν ανεπηρέαστοι. Σε αυτούς, συγκαταλεγόμαστε κι εμείς στη Retargeting.biz, κάτι που μας κάνει περαιτέρω αισιόδοξους για το μέλλον, μετά την πολύ δυνατή μας είσοδο στην ελληνική αγορά."

Εικόνα: Ryan McGuire, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Από τη Generation Y oι υπηρεσίες Marketing και Branding της Karoulias

Oδηγώντας μια κορυφαία ελληνική εταιρεία οίνων, αλκοολούχων ποτών και ροφημάτων στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, η Generation Y – Ιnternational e-Business Experts, καλωσόρισε στον κύκλο συνεργατών της την Karoulias.

Με προμετωπίδα το σλόγκαν «Δοκίμασε να αντισταθείς!» και μια σειρά από προωθητικές ενέργειες Marketing & Branding που θέτουν στο επίκεντρο την ιστορία, την ποικιλία και πάνω απ’ όλα τη μοναδική γεύση του καφέ Dallmayr Espresso Capsa, η Generation Y λειτουργεί ως trusted advisor για μια εταιρία με 70 χρόνια πορείας, συνδυάζοντας την είσοδό της στη νέα δεκαετία με την ψηφιακή της εξέλιξη και κυριαρχία.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η ContactPigeon λανσάρει καινοτόμα τεχνολογία για omnichannel customer experience

Η ContactPigeon, η omnichannel marketing automation πλατφόρμα για retailers που εξυπηρετεί 300+ επιχειρησιακούς πελάτες στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, ανέπτυξε μία νέα τεχνολογία που “γεφυρώνει” την εμπειρία των πελατών λιανεμπορίου, μεταξύ των ψηφιακών και των φυσικών καναλιών. Η καινοτόμα τεχνολογία, για την οποία εκκρεμεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας (patent-pending), ονομάζεται 2-Way QR Integration και αντιμετωπίζει με αποτελεσματικό τρόπο προβλήματα που είχαν αντίστοιχες υλοποιήσεις μέχρι σήμερα.

Παρόλο που τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο λαμβάνει όλη την προσοχή των εταιρειών, τα φυσικά καταστήματα εξακολουθούν να παράγουν άνω του 80% του συνολικού τζίρου του λιανεμπορίου παγκοσμίως. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τους retailers ήταν πάντα να μπορέσουν να “συνδέσουν” την εμπειρία και τα δεδομένα του καταναλωτή, τόσο στον ψηφιακό όσο και στον πραγματικό κόσμο. Στην ContactPigeon το καταφέραμε. Αναπτύξαμε πρωτοποριακή τεχνολογία που επιτρέπει την αποτελεσματική “γεφύρωση” όλων των συμπεριφορικών δεδομένων του καταναλωτή, τόσο στο φυσικό κατάστημα, όσο και στο online κατάστημα. Με αυτόν τον τρόπο επιτρέπουμε στον retailer να προσφέρει, για πρώτη φορά, εξατομικευμένη εμπειρία και στα φυσικά κατάστηματα. Αυτό θεωρούμε ότι θα φέρει επανάσταση στη μάχη για υψηλότερο Customer Loyalty” - Γιώργος Μοιρότσος, Ιδρυτής & CEO, ContactPigeon

Σε αντίθεση με τις υπάρχουσες υλοποιήσεις με QR codes, η ContactPigeon επεξεργάζεται τα ήδη υπάρχοντα ψηφιακά δεδομένα, προβάλλοντας το πιο συναφές περιεχόμενο στον αντίστοιχο πελάτη. Οι πελάτες που “σκανάρουν” τον ίδιο κωδικό QR μπορούν να συναντήσουν διαφορετικά μηνύματα, επιτρέποντας έτσι στους εμπόρους λιανικής πώλησης να σχεδιάσουν στοχευμένες προσφορές και να προσελκύσουν πελάτες σε διάφορες τοποθεσίες καταστημάτων. Ολες οι παραπάνω αλληλεπιδράσεις συλλέγονται και συνθέτουν ένα ενοποιημένο προφίλ πελάτη.

Πολύ σημαντικό είναι ότι όλα τα ανωτέρο μπορούν να επιτευχθούν χωρίς να απαιτείται από τον καταναλωτή να κάνει λήψη οποιασδήποτε εφαρμογής ή προηγούμενων εγγραφών, ενώ η υιοθέτηση της τεχνολογίας δεν απαιτεί σημαντικές επενδύσεις για τον retailer, αφού λειτουργεί σαν “extension” και συνδέεται με οποιοδήποτε πλατφόρμα.

Η ContactPigeon αυτήν την περίοδο δοκιμάζει την τεχνολογία σε πιλοτικό πρόγραμμα, σε συνεργασία με έναν από τους μεγαλύτερους εγχώριους retailers ηλεκτρονικών ειδών, έχοντας σημειώσει εξαιρετικά αποτελέσματα. Μέσα στο 2020, αναμένεται να προσφέρει την υπηρεσία σε ευρύτερη βάση πελατών.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη νέα υπηρεσία της ContactPigeon συμπληρώνοντας τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ: https://grow.contactpigeon.com/QR-Integration-Signup/

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ContactPigeon.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
 
Τέσσερα βραβεία για τη Generation Y στα e-Volution Awards 2020

Ιδανικό τελείωμα χρονιάς για τη Generation Y – International eBusiness Experts, η οποία πρόσθεσε άλλες τέσσερις βραβεύσεις στο ενεργητικό της! Αυτήν τη φορά στα e-Volution Awards 2020, όπου βραβεύθηκε για τις καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες που υλοποίησε για τους συνεργάτες της στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Πιο αναλυτικά, κατά τη διάρκεια της τελετής που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου στο Athenaeum InterContinental Athens, τέσσερα συνολικά έργα της Generation Y βραβεύθηκαν στις κατηγορίες:

  • Best in Pharma, Health & Beauty για το 2happy
  • Best in Pharma, Health & Beauty για το Pharmacy295
  • Συνολική Στρατηγική Digital Marketing για την Toi&moi
  • Digital Transformation για το project της Thermovent

Ανάμεσα στα μέλη της κριτικής επιτροπής των βραβείων, που πραγματοποιήθηκαν για έβδομη χρονιά, ήταν και η CCO της Generation Y, Νανά Ιωακειμίδου, επιβεβαιώνοντας έτσι τον κυρίαρχο ρόλο της εταιρείας στις εξελίξεις του ηλεκτρονικού εμπορίου εντός και εκτός Ελλάδας, προσφέροντας πρωτοποριακές όσο και αποτελεσματικές υπηρεσίες στους πελάτες της.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Κορυφαίες υπηρεσίες online marketing από τη Retargeting με €53 το μήνα για όλο το 2020

-Advertorial-

Η Retargeting, η πρωτοποριακή πλατφόρμα marketing automation, μετά από το πολύ επιτυχημένο λανσάρισμα της στην ελληνική αγορά, κι έχοντας πάνω από 250 αιτήσεις από eshops για εισαγωγή στην πλατφόρμα της, σταματάει σύντομα μία πολύ σημαντική προσφορά που έχει κάνει για τους πρώτους μήνες λειτουργίας της στη χώρα μας.

Η προσφορά, αφορά eshops που έχουν μέχρι 15.000 sessions ανα μήνα και λήγει στο τέλος του Δεκεμβρίου. "Η συγκεκριμένη προσφορά έτρεχε από την αρχή της παρουσίας μας στην ελληνική αγορά, προκειμένου να δώσουμε ένα επιπλέον κίνητρο στα ελληνικά eshops να δοκιμάσουν και να εμπιστευτούν τις υπηρεσίες μας. Ο σκοπός της προσφοράς επετεύχθει πλήρως, καθώς εκατό περίπου eshops, γνώρισαν τις premium υπηρεσίες της πλατφόρμας, αλλά και την αποτελεσματική λειτουργία του αλγόριθμου της Retargeting, στο πολύ χαμηλό κόστος των 53 ευρώ ανά μήνα", δήλωσε ο Θωμάς Κατάκης, Sales Director της Retargeting, για την Ελλάδα και την Κύπρο.

H μεγάλη αυτή προσφορά σταματάει σε λίγες ημέρες, στις 31 Δεκεμβρίου και είναι η τελευταία ευκαιρία για να επωφεληθείτε! Αφορά τα eshops που έχουν μέχρι 15.000 sessions ανά μήνα, για τα οποία το μηνιαίο κόστος της πλατφόρμας είναι μόλις 53 ευρώ.

 retargeting offer

Από την 1η Ιανουαρίου 2020 το κόστος του μηνιαίου πακέτου για μέχρι 15.000 sessions θα διαμορφωθεί στα 110 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι εάν αξιοποιήσετε την προσφορά, το κόστος της μηνιαίας συνδρομής θα παραμείνει στα 53 ευρώ για όλο το 2020, εφόσον, φυσικά, δεν ξεπεραστούν τα 15.000 sessions ανά μήνα.

Δεν έχετε παρά να κάνετε την εγγραφή σας εδώ και η Retargeting θα έρθει άμεσα σε επαφή μαζί σας, για να σας καθοδηγήσει στην ολοκλήρωση της διασύνδεσης. Λόγω των εορτών και των πολλών αργιών που τις συνοδεύουν, προτείνεται η εγγραφή και η διασύνδεση να γίνουν μέχρι τις 24 Δεκεμβρίου, προκειμένου να μην υπάρξουν καθυστερήσεις. 

Τα διαρκώς αναπτυσσόμενα, "έξυπνα" εργαλεία της Retargeting.biz, βοηθούν αποτελεσματικά τα online καταστήματα στο να επικοινωνούν αυτόματα με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες μέσω Facebook, Google, e-mail, παράθυρα pop-up, push notification και μηνύματα SMS, δίνοντάς τους τα απαραίτητα κίνητρα για να προχωρήσουν στις αγορές τους.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Project Agora Commerce: Υπηρεσία διαφήμισης στο περιβάλλον των eRetailers

To Project Agora Commerce, είναι μία εξαιρετικά καινοτόμα και στοχευμένη λύση, που δίνει τη δυνατότητα σε brands να αυξήσουν αποτελεσματικά το μερίδιο που καταλαμβάνουν στα “ράφια” των eRetailers και να επηρεάσουν με μετρήσιμο τρόπο τους καταναλωτές στα σημεία πώλησης.

Παράλληλα, η υπηρεσία Project Agora Commerce, δημιουργεί μία νέα πηγή αυτοματοποιημένων διαφημιστικών εσόδων για τους eRetailers, ενώ συμβάλλει στη βελτίωση του conversion rate και των πωλήσεων.

Η υπηρεσία παρέχει και στις δύο πλευρές άμεση παρακολούθηση των KPIs κάθε προωθητικής ενέργειας (π.χ. Search Queries, Clicks, Πωλήσεις, ROI) σε επίπεδο κωδικού προϊόντος μέσω online Dashboard. 

Η πρώτη κατηγορία στην οποία το Project Agora Commerce ξεκινά τη δραστηριότητά του στην Ελλάδα είναι αυτή της Υγείας & Ομορφιάς, τον Ιανουάριο του 2020, με τη συμμετοχή μεγάλου αριθμού retailers και brands.

Ο Οδυσσέας Ντότσικας, Founder & Managing Director του TDG, δήλωσε:

“Η επιτυχία οποιασδήποτε Marketing ενέργειας καθορίζεται στο τελικό σημείο πώλησης. Με την υπηρεσία Project Agora Commerce και σε συνεργασία με μερικούς από τους μεγαλύτερους retailers ανά κατηγορία, δίνουμε για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε brands να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο αυτό με τρόπο που είναι αυτοματοποιημένος, αποτελεσματικός και μετρήσιμος. Το “μέλλον” του Retail είναι τα Media και το “μέλλον” των Media είναι το Retail. Επιτέλους, οι δύο αυτοί κόσμοι έρχονται κοντά.”

Δείτε περισσότερα στο www.projectagora.com

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της TDG.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Αυξημένη προβολή, χαμηλό κόστος με Google Shopping Ads

-Advertorial-

Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι οι υπηρεσίες της Google είναι χρήσιμες, αλλά και αναγκαίο... κακό μερικές φορές, για ιδιώτες και επιχειρηματίες, για πολλούς και διαφορετικούς λόγους! Όσον αφορά στη μηχανή αναζήτησης, οι διαρκείς ανανεώσεις στους αλγορίθμους κατάταξης που χρησιμοποιούνται, συχνά αναταράσσουν την παγκόσμια κοινότητα των επαγγελματιών του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. 

Ανανεώσεις όμως γίνονται και στις διαφημίσεις της Google, οι οποίες προσφέρουν νέες υπηρεσίες και δυνατότητες, στους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους. Εάν διαφημίζεστε online και αναρωτιέστε πώς θα μπορέσετε να κάνετε πιο αποτελεσματική την προβολή σας, μάλλον υπάρχει απάντηση: ενισχύστε τις καμπάνιες σας με Google Shopping Ads. Υπάρχουν συγκεκριμένα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε και παρακάτω μπορείτε να δείτε 6 πλεονεκτήματα των Shopping Ads και πώς θα κάνουν τα διαφημιζόμενα προϊόντα σας να αυξήσουν τις πωλήσεις τους!

1. Αυξημένη προβολή

Ίσως το σημαντικότερο χαρακτηριστικό των Shopping Ads είναι το γεγονός ότι δε χρειάζεται το brand σας να είναι δημοφιλές! Μπορείτε να έχετε μεγάλη διείσδυση ως διαφημιζόμενος, αφού η πλατφόρμα προβάλλει διαφημίσεις με βάση τα keywords αναζήτησης των πελατών.

2. Ενισχυμένο Click-Through-Rate

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα των Shopping Ads είναι το γεγονός πως είναι ισχυρότερες από τις διαφημίσεις αναζήτησης, εξαιτίας της εικόνας. Ως αποτέλεσμα, πολλοί διαφημιζόμενοι επιλέγουν να επενδύσουν περισσότερο στις Shopping Ads, αφού προσφέρουν 26% αύξηση στα conversion rates.

Google Shopping Ads Funnel 3

 3. Χαμηλότερο κόστος ανά κλικ 

Γενικά, οι καμπάνιες Shopping ads έχουν χαμηλότερο CPC, κάτι που τις κάνει πιο ελκυστικές σε διαφημιζόμενους. Συγκριτικά με τις διαφημίσεις κειμένου, έχουν 23% χαμηλότερο CPC.

4. Υψηλότερο ROI 

Με δεδομένο το γεγονός ότι παρουσιάζουν χαμηλότερο CPC και καλύτερο CTR, το ROI, δηλαδή η απόδοση της επένδυσης στις Google Shopping Ads είναι καλύτερη. Γιατί συμβαίνει αυτό; Διότι είναι απολύτως στοχευμένες στο σωστό κοινό, αφού προβάλλονται μόνο σε όσους ψάχνουν τα προϊόντα που διαφημίζονται.

5. Περισσότερες πιθανότητες για αύξηση πωλήσεων 

Με όχημα τη δύναμη της εικόνας, τα Google Shopping Ads παρέχουν περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα που διαφημίζονται. Ως αποτέλεσμα, οι δυνητικοί πελάτες είναι πιο «ώριμοι» όταν επισκέπτονται το online κατάστημά σας και είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά.

 Google Shopping Ads Hiking Boots 2

6. Εύκολη διαχείριση 

Συγκριτικά με τις διαφημίσεις κειμένου, οι Shopping Ads είναι πολύ πιο φιλικές. Δεν απαιτείται έρευνα και ρυθμίσεις για λέξεις-κλειδιά, ούτε και ορισμός προσφορών στη σχετική δημοπρασία των όρων αναζήτησης. 

 

Google Shopping Ads με τη Retargeting 

H Retargeting χρησιμοποιεί τις Google Shopping Ads για να προβάλλει τα προϊόντα σας σε ένα ευρύ κοινό δυνητικών πελατών. Οι Google Shopping Ads by Retargeting βασίζονται σε μία πλατφόρμα machine learning και βελτιστοποιούνται αυτόματα, σύμφωνα με τον κατάλογο των προϊόντων σας και το κοινό στο οποίο θέλετε να στοχεύσετε.

Με τη χρήση των Google Shopping Ads by Retargeting, θα μπορέσετε να μεγιστοποιήσετε τις μετατροπές και να πετύχετε τους επιχειρηματικούς στόχους σας. Η Retargeting μπορεί να βοηθήσει στο να φτάσετε στους πελάτες που ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα σας. 

Μη χάσετε το δωρεάν Webinar στα ελληνικά για τις Google Shopping Ads!

Θέλετε το brand και τα προϊόντα σας να είναι το πρώτο πράγμα που θα βλέπουν οι δυνητικοί πελάτες σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος; Η Retargeting πραγματοποιεί ένα δωρεάν Webinar στα ελληνικά, για τις Google Shopping Ads αλλά και τις Gmail Ads, την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου στις 15:00. Μπορείτε να το παρακολουθήσετε κάνοντας εγγραφή εδώ!

Το Webinar θα πραγματοποιηθεί από τον κύριο Θωμά Κατάκη, Διευθυντή Πωλήσεων της Retargeting.biz σε Ελλάδα και Κύπρο, ειδικό σε θέματα eCommerce.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search