Με σύνθημα «Φτιάξε Χρόνο για Σένα», η νέα ολοκληρωμένη digital καμπάνια που σχεδίασε η SOLID HAVAS για το Άνθος Αραβοσίτου ΓΙΩΤΗΣ μας παροτρύνει να «νταντέψουμε» τον εαυτό μας. Με τη θαλπωρή που διαχρονικά μας χαρίζει ένα μπωλ Άνθος Αραβοσίτου, η καμπάνια λειτουργεί ως ένα “reminder”, να κάνουμε μια παύση για λίγα λεπτά χαλάρωσης, μέσα στο πιεστικό πρόγραμμα της ημέρας.
Η ενέργεια έχει αφετηρία της το ΥοuTube, αλλά και το microsite ftiaksexronogiasena.gr και όχημα τρία digital videos με πρωταγωνιστές της διπλανής πόρτας, με τους οποίους το ευρύ κοινό της καμπάνιας μπορεί να ταυτιστεί. Οι πρωταγωνιστές σταματούν τα πάντα για λίγο, προκειμένου να απολαύσουν το πιο αγαπημένο comfort food κάθε γενιάς και να επανασυνδεθούν με τον εαυτό τους και αυτούς που αγαπούν και προτρέπουν και το κοινό να… σταματήσει να τους παρακολουθεί!
Η καμπάνια εμπνέεται και αναδεικνύει τα μοναδικά rituals που διαθέτει το Άνθος Αραβοσίτου ΓΙΩΤΗΣ, από τη στιγμή που το παρασκευάζεις και ευωδιάζει όλο το σπίτι μέχρι τη βελούδινη γεύση του, που τρέφει την παιδικότητά μας.
Η νέα καμπάνια για το Άνθος Αραβοσίτου ΓΙΩΤΗΣ μας δίνει τον καλύτερο λόγο και μας προτείνει ιδέες, τώρα που είμαστε περισσότερο στο σπίτι, να βρούμε λίγο χρόνο για εμάς και τους αγαπημένους μας, κι αν δεν μπορούμε… τότε πρέπει να τον φτιάξουμε.
Η παραγωγή των digital videos έγινε από την FeelMe Films, ενώ η καμπάνια έτρεξε και στο Facebook με διαγωνισμό καθώς και στο Instagram της Γιώτης.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]