Ανάμεσα στους νικητές των φετινών E-volution Awards ήταν η DigitalWise, που απέσπασε δύο βραβεία για βέλτιστες πρακτικές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Επιχειρείν.
Συγκεκριμένα, κέρδισε Gold στην κατηγορία Best in Auto, Moto & Parts για την καμπάνια της Kymco: Test Ride It, και Bronze στην κατηγορία Design Aesthetics – Animation, για το νέο website της Serkova.
«Σε μια περίοδο που η επικοινωνία αποτελεί πρόκληση και τα brands αντιμετωπίζουν μεγάλες δυσκολίες στο να προσεγγίσουν το κοινό τους, χαιρόμαστε ιδιαίτερα που η δουλειά μας αναδεικνύεται σε δύο κλάδους που πλήττονται πολύ πάνω από το μέσο όρο, όπως το Auto Moto και τα αλκοολούχα ποτά που εξαρτώνται άμεσα από την εστίαση. Παρά τις αντιξοότητες, καταφέραμε να δημιουργήσουμε ενέργειες και πλατφόρμες που όχι απλώς κράτησαν την επαφή με το κοινό ζωντανή, αλλά έχτισαν πιο γερές σχέσεις και οδήγησαν και σε πωλήσεις», δήλωσε ο Νίκος Μητσόπουλος, CEO της DigitalWise.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]